Joakim Mæhle

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Joakim Mæhle

Indlæg af Jakobsen » 4. maj 2017, 09:10

Rygterne går på, at Joakim Mæhle er på vej til Genk. Jeg synes godt, at det er håbløst at sælge ham nu medmindre han bliver helt umulig af at blive.

1) Han er ikke vokset ud af AaB endnu og kan stadig udvikle sig her
2) Vi har masser af penge og er på ingen som helst måde tvunget til at sælge. Var det ikke pointen med alle pengene i banken?
3) Vi skal handle rigeligt til sommer - ingen grund til vi også skal bruge tid på at erstatte højre back
4) VI risikerer at blive spist af med Patrick igen

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... kim-maehle
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Kenneth K » 4. maj 2017, 09:19

Godt set af Genk, skide træls for os.

Han er pisse god, og der er en potentiel landsholdsspiller gemt i ham. Ærgerligt, hvis vi ikke kan nyde godt af at udvikle ham yderligere og gøre til en decideret Superliga-profil, som vi kunne/gjorde med Dalsgaard. Håber, at vi i det mindste kompenseres rigtig godt økonomisk.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af gravballe » 4. maj 2017, 09:20

Åh nej... plads til Patrick :(

Det skal godt nok være et kanon salg, før det giver mening. Hele ideen med at have de lange kontrakter er jo at vi selv kan nå at få glæde af dem. Og bliver han solgt, skal der hentes en erstatning ind, Patrick er ikke løsning på vores back.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Kokkefar » 4. maj 2017, 09:20

Jakobsen skrev:Rygterne går på, at Joakim Mæhle er på vej til Genk. Jeg synes godt, at det er håbløst at sælge ham nu medmindre han bliver helt umulig af at blive.

1) Han er ikke vokset ud af AaB endnu og kan stadig udvikle sig her
2) Vi har masser af penge og er på ingen som helst måde tvunget til at sælge. Var det ikke pointen med alle pengene i banken?
3) Vi skal handle rigeligt til sommer - ingen grund til vi også skal bruge tid på at erstatte højre back
4) VI risikerer at blive spist af med Patrick igen

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... kim-maehle
...

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Kokkefar » 4. maj 2017, 09:21

Kokkefar skrev:
Jakobsen skrev:Rygterne går på, at Joakim Mæhle er på vej til Genk. Jeg synes godt, at det er håbløst at sælge ham nu medmindre han bliver helt umulig af at blive.

1) Han er ikke vokset ud af AaB endnu og kan stadig udvikle sig her
2) Vi har masser af penge og er på ingen som helst måde tvunget til at sælge. Var det ikke pointen med alle pengene i banken?
3) Vi skal handle rigeligt til sommer - ingen grund til vi også skal bruge tid på at erstatte højre back
4) VI risikerer at blive spist af med Patrick igen

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... kim-maehle

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af jernskjorten » 4. maj 2017, 09:27

Kenneth K skrev:Godt set af Genk, skide træls for os.

Han er pisse god, og der er en potentiel landsholdsspiller gemt i ham. Ærgerligt, hvis vi ikke kan nyde godt af at udvikle ham yderligere og gøre til en decideret Superliga-profil, som vi kunne/gjorde med Dalsgaard. Håber, at vi i det mindste kompenseres rigtig godt økonomisk.
De virkelige eksperter inden for spillerpriser sidder jo her på debatside, så er spændt på at høre, hvad de mener en mand med gigantisk potentiale skal koste. Er det helt galt at sige et to-cifret beløb? (DKK)

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af le Cid » 4. maj 2017, 09:30

jernskjorten skrev:
Kenneth K skrev:Godt set af Genk, skide træls for os.

Han er pisse god, og der er en potentiel landsholdsspiller gemt i ham. Ærgerligt, hvis vi ikke kan nyde godt af at udvikle ham yderligere og gøre til en decideret Superliga-profil, som vi kunne/gjorde med Dalsgaard. Håber, at vi i det mindste kompenseres rigtig godt økonomisk.
De virkelige eksperter inden for spillerpriser sidder jo her på debatside, så er spændt på at høre, hvad de mener en mand med gigantisk potentiale skal koste. Er det helt galt at sige et to-cifret beløb? (DKK)
Vi skal helt sikkert have mere end 100 kroner for ham!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Pastorius » 4. maj 2017, 09:32

jernskjorten skrev:
Kenneth K skrev:Godt set af Genk, skide træls for os.

Han er pisse god, og der er en potentiel landsholdsspiller gemt i ham. Ærgerligt, hvis vi ikke kan nyde godt af at udvikle ham yderligere og gøre til en decideret Superliga-profil, som vi kunne/gjorde med Dalsgaard. Håber, at vi i det mindste kompenseres rigtig godt økonomisk.
De virkelige eksperter inden for spillerpriser sidder jo her på debatside, så er spændt på at høre, hvad de mener en mand med gigantisk potentiale skal koste. Er det helt galt at sige et to-cifret beløb? (DKK)
En vejgaarddollar er (på en måde) også et to-cifret beløb. Det bliver nok en smule mere end det.

...men ja, der skal nok et to-cifret millionbeløb til, før det kan siges at være interessant. Jeg ville tro at 2 millioner euro er det der skulle til, før AaB under omstændighederne ville synes det var interessant - selvfølgelig forudsat der ikke ligger sådan en du-ved-nok i kontrakten :-)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Freddie » 4. maj 2017, 09:36

Kokkefar skrev:
Jakobsen skrev:Rygterne går på, at Joakim Mæhle er på vej til Genk. Jeg synes godt, at det er håbløst at sælge ham nu medmindre han bliver helt umulig af at blive.

1) Han er ikke vokset ud af AaB endnu og kan stadig udvikle sig her
2) Vi har masser af penge og er på ingen som helst måde tvunget til at sælge. Var det ikke pointen med alle pengene i banken?
3) Vi skal handle rigeligt til sommer - ingen grund til vi også skal bruge tid på at erstatte højre back
4) VI risikerer at blive spist af med Patrick igen

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... kim-maehle
...
Det er ikke det mindste håbløst at sælge, hvis der er en fornuftig transfer at hente. Han har kontrakt til sommeren 2020 hvilket gør det muligt at hente en god skilling på et talent.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af troelsh » 4. maj 2017, 09:40

Mæhle har et kæmpe potentiale, og han kan stadig udvikle sig i AaB, derudover vi mangler bestemt ikke penge, vi mangler derimod gode fodboldspillere på mange positioner!
Der skal virkelig nogle knaster på bordet hvis Gaarde skal sige ja, ellers er det tåbeligt.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Jakobsen » 4. maj 2017, 09:41

Freddie skrev:
Kokkefar skrev:
Jakobsen skrev:Rygterne går på, at Joakim Mæhle er på vej til Genk. Jeg synes godt, at det er håbløst at sælge ham nu medmindre han bliver helt umulig af at blive.

1) Han er ikke vokset ud af AaB endnu og kan stadig udvikle sig her
2) Vi har masser af penge og er på ingen som helst måde tvunget til at sælge. Var det ikke pointen med alle pengene i banken?
3) Vi skal handle rigeligt til sommer - ingen grund til vi også skal bruge tid på at erstatte højre back
4) VI risikerer at blive spist af med Patrick igen

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... kim-maehle
...
Det er ikke det mindste håbløst at sælge, hvis der er en fornuftig transfer at hente. Han har kontrakt til sommeren 2020 hvilket gør det muligt at hente en god skilling på et talent.
Men Freddie vi har penge nok der bare står og blomstrer i banken. Derudover vil det betyde, at Gaarde skal hente yderligere en spiller til sommer samtidig med en del skal ud og vi skal have ny kvalitet ind. For kontinuiteten bør vi derfor ikke sælge og om et år kan han være endnu bedre og endnu mere værd så vi kan få flere penge og lige nu har vi råd til at tage sådan en chance. Medmindre vi er oppe i helt vanvittige 20+ millioner summer ser jeg ingen som helst grund til at sælge Mæhle "før tid".
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gamen

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Gamen » 4. maj 2017, 09:42

Genk henter ham som back-up for Castagne, der er ret eftertragtet efter gode præstationer i EL.
Alle med bare lidt offensivt drive vil i så fald være væk.
Jeg magter ikke endnu en sæson med Patrick Kristensen, men så henter vi sikkert en udrangeret Oliver Lund i stedet.
Opgaven for Gaarde blev med ét lige en tand sværere - der skal godt nok hentes mange i dette vindue.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Kokkefar » 4. maj 2017, 09:44

Er det i øvrigt kun mig der kan huske, at han i forbindelse med sin forlængelse udtalte at han ikke ville væk fra AaB før han havde vundet mesterskabet med os? Jeg kan ikke finde det igen.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af troelsh » 4. maj 2017, 09:47

Jakobsen skrev:
Freddie skrev:
Kokkefar skrev:
Jakobsen skrev:Rygterne går på, at Joakim Mæhle er på vej til Genk. Jeg synes godt, at det er håbløst at sælge ham nu medmindre han bliver helt umulig af at blive.

1) Han er ikke vokset ud af AaB endnu og kan stadig udvikle sig her
2) Vi har masser af penge og er på ingen som helst måde tvunget til at sælge. Var det ikke pointen med alle pengene i banken?
3) Vi skal handle rigeligt til sommer - ingen grund til vi også skal bruge tid på at erstatte højre back
4) VI risikerer at blive spist af med Patrick igen

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... kim-maehle
...
Det er ikke det mindste håbløst at sælge, hvis der er en fornuftig transfer at hente. Han har kontrakt til sommeren 2020 hvilket gør det muligt at hente en god skilling på et talent.
Men Freddie vi har penge nok der bare står og blomstrer i banken. Derudover vil det betyde, at Gaarde skal hente yderligere en spiller til sommer samtidig med en del skal ud og vi skal have ny kvalitet ind. For kontinuiteten bør vi derfor ikke sælge og om et år kan han være endnu bedre og endnu mere værd så vi kan få flere penge og lige nu har vi råd til at tage sådan en chance. Medmindre vi er oppe i helt vanvittige 20+ millioner summer ser jeg ingen som helst grund til at sælge Mæhle "før tid".
Helt enig!
Der skal nok komme mange bud på Mæhle i fremtiden, så der skal nogle bassollioner på disken hvis han skal sælges nu.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Hanga » 4. maj 2017, 09:48

Og her gik jeg og troede, at vi ikke skulle frygte salg i det kommende vindue :@

Mæhle er en af de få spillere man vil være decideret ked af at miste. Jeg er meget overrasket over at han allerede er et varmt transferemne, og jeg synes altså også at det er alt for tidligt for ham at tage ud. Han har gjort det godt og har uden tvivl et pænt potentiale, men han kan stadig udvikle sig meget i superligaen og få nogle hår på brystet.

Belgierne skal være kommet med et to-cifret millionbeløb hvis vi overvejer at sige ja til det her. Vi mangler på ingen måde penge i tanken, til gengæld mangler vi gode spillere, og her er Mæhle en af de få der har præsteret i denne sæson.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Kenneth K » 4. maj 2017, 09:52

Kokkefar skrev:Er det i øvrigt kun mig der kan huske, at han i forbindelse med sin forlængelse udtalte at han ikke ville væk fra AaB før han havde vundet mesterskabet med os? Jeg kan ikke finde det igen.
Det var satme da også en giftig melding, hvis det var...

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Kasper » 4. maj 2017, 09:53

Kokkefar skrev:Er det i øvrigt kun mig der kan huske, at han i forbindelse med sin forlængelse udtalte at han ikke ville væk fra AaB før han havde vundet mesterskabet med os? Jeg kan ikke finde det igen.
Ripodsten, Nordjyske.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Hanga » 4. maj 2017, 09:55

Pastorius skrev: ...men ja, der skal nok et to-cifret millionbeløb til, før det kan siges at være interessant. Jeg ville tro at 2 millioner euro er det der skulle til, før AaB under omstændighederne ville synes det var interessant - selvfølgelig forudsat der ikke ligger sådan en du-ved-nok i kontrakten :-)
Hvis der er en klausul, er det fyringsgrundlag for Gaarde. Plain and simple. Den må simpelthen ikke være der i en 1. års seniors kontrakt.

Det nægter jeg simpelthen at tro på.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Martino » 4. maj 2017, 09:56

Så buddet skulle ligge på omkring 6mio. Hmmm...! Han er en af vores 3 bedste spillere pt, så det kommer godt nok an på hvad AaB kan hente ind i stedet.
Jeg savner Winsnes

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Frygah » 4. maj 2017, 09:58

Martino skrev:Så buddet skulle ligge på omkring 6mio. Hmmm...! Han er en af vores 3 bedste spillere pt, så det kommer godt nok an på hvad AaB kan hente ind i stedet.
Hvor har du de 6 mil fra?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Besvar