Kristoffer Pallesen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
Romario
Lilleput
Lilleput
Favoritspiller: Peter Rasmussen, Thomas Enevoldsen, Jakob Ahlmann
Geografisk sted: 9560

Re: Kristoffer Pallesen

Indlægaf Romario » 6. jul 2017 21:13

For få år tilbage signede Viborg svenske Fredrik Stoor, som kom med baggrund fra landsholdet og Fulham, og som blev anset som en klassesigning i Superliga-sammenhæng. De havde i forvejen Jonas Thorsen fra egne rækker, som også havde dækket backen i en lang periode. Dengang tænkte alle, at Pallesen ville blive 3. valg, og måske skulle videre. Det gik stik modsat grundet en solid arbejdsindsats, og Kristoffer Pallesen var fast mand, og har siden virkelig vist sine evner i VFF. Jeg synes matchet med os er perfekt, og jeg er sikker på, at vi får en mand, som er klar til at knokle. Ikke blot for sin plads, men også for at løfte holdet og være en rollemodel. Med ovenstående in mente, så har vores nye mand prøvet at få lussinger i form af tilgange, som er udset til at tage hans plads, og kan dermed fortælle vores mange unge talenter, at det "bare" handler om at tage skeen i den anden hånd, såfremt der kommer tilgange udefra.

Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Re: Kristoffer Pallesen

Indlægaf Jakobsen » 6. jul 2017 21:46

Romario skrev:For få år tilbage signede Viborg svenske Fredrik Stoor, som kom med baggrund fra landsholdet og Fulham, og som blev anset som en klassesigning i Superliga-sammenhæng. De havde i forvejen Jonas Thorsen fra egne rækker, som også havde dækket backen i en lang periode. Dengang tænkte alle, at Pallesen ville blive 3. valg, og måske skulle videre. Det gik stik modsat grundet en solid arbejdsindsats, og Kristoffer Pallesen var fast mand, og har siden virkelig vist sine evner i VFF. Jeg synes matchet med os er perfekt, og jeg er sikker på, at vi får en mand, som er klar til at knokle. Ikke blot for sin plads, men også for at løfte holdet og være en rollemodel. Med ovenstående in mente, så har vores nye mand prøvet at få lussinger i form af tilgange, som er udset til at tage hans plads, og kan dermed fortælle vores mange unge talenter, at det "bare" handler om at tage skeen i den anden hånd, såfremt der kommer tilgange udefra.

Et andet positivt tegn er, at han efter at blive droppet i AGF og ikke få seniorkontrakt og derefter taget turen ned til 2. division og tilbage til Superligaen igen. Det synes jeg faktisk også er et positivt tegn, at vi har spillere der har prøvet andet end end at være pakket ind i vat i en stor klubs talentmiljø.

Tilbage til "AaB transfers"