Jores Okore
Jores Okore
Velkommen til en ny spiller!
https://aabsport.dk/nyheder/2017/juli/j ... b-spiller/
Re: Jores Okore
Ja for pokker. En spiller mere til start-11'eren (måske ikke helt så meget fra get-go som Pallesen, men på forhåbentlig rimelig kort sigt).Hinsur skrev:Velkommen til en ny spiller!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- alithebeast
- Allstar
- Geografisk sted: Vejgaard
Jeg er ret sikker på, at Okore skal spille fra start med det samme. Alt andet ville være underligt alt taget i betragtning, selvom han naturligvis skal have tid og plads til at genfinde kampformen.Funky skrev:Ja for pokker. En spiller mere til start-11'eren (måske ikke helt så meget fra get-go som Pallesen, men på forhåbentlig rimelig kort sigt).Hinsur skrev:Velkommen til en ny spiller!
Hader København!
Og han fortjener selvfølgelig sin egen tråd.
En fantastisk signing der vækker minderne om de gode Lynge dage med store handler.
Ekstremt godt og vedholdende arbejde af Gaarde. Okore udtaler også selv at det har gjort udslaget for ham. AaB har hele tiden ville ham og man har kunne fremvise en plan med ham for at få ham helt op i gear igen.
En fantastisk signing der vækker minderne om de gode Lynge dage med store handler.
Ekstremt godt og vedholdende arbejde af Gaarde. Okore udtaler også selv at det har gjort udslaget for ham. AaB har hele tiden ville ham og man har kunne fremvise en plan med ham for at få ham helt op i gear igen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Det er satme svært at holde armene nede i øjeblikket!
Mit første valg som højre back fik vi signet.
En mand som jeg troede vi ikke havde en kina mands chance for at hente (Okore) er nu på plads.
Og så en bonus signing i form af vores unge mand fra Tottenham.
Jeg er MEGET MEGET glad
Kom så med et par offensive spillere.
Så kan det blive en helt sjov sæson vi kommer til at gå i møde.
Mit første valg som højre back fik vi signet.
En mand som jeg troede vi ikke havde en kina mands chance for at hente (Okore) er nu på plads.
Og så en bonus signing i form af vores unge mand fra Tottenham.
Jeg er MEGET MEGET glad

Kom så med et par offensive spillere.
Så kan det blive en helt sjov sæson vi kommer til at gå i møde.
Kunne være spændende at høre en pris...
Formentlig ikke så mange penge, da FCK slipper for en stor lønpost... Og ligeledes skal AaB også op med nogle seriøse lønkroner, og derfor vil AaB formentlig heller ikke betale helt så meget..
3-4 mio? Evt. en del mindre, hvis der videresalgsklausul med..
Formentlig ikke så mange penge, da FCK slipper for en stor lønpost... Og ligeledes skal AaB også op med nogle seriøse lønkroner, og derfor vil AaB formentlig heller ikke betale helt så meget..
3-4 mio? Evt. en del mindre, hvis der videresalgsklausul med..
Prisen står i samtlige artikler. Prisen er 4.2 mio.Dalbjerg skrev:Kunne være spændende at høre en pris...
3-4 mio?
så vidt jeg kan læse er det 4-4.2 mill.Dalbjerg skrev:Kunne være spændende at høre en pris...
3-4 mio?
BT var vist først til at breake den. De skriver 4,2 mio. kr.Dalbjerg skrev:Kunne være spændende at høre en pris...
3-4 mio?
http://www.bt.dk/fodbold/bt-afsloerer-a ... ores-okore
Men efter salget af basso og mæhle, har vi vist råd til at købe ind;).
Haha.. Okay, ja beklager, jeg har kun læst en artikel, og så gik jeg ud fra, at prisen ville være bedre skjult end normalt, fordi det var mellem to danske klubber..Forza skrev:Prisen står i samtlige artikler. Prisen er 4.2 mio.Dalbjerg skrev:Kunne være spændende at høre en pris...
3-4 mio?
Men jaja, spørgsmålet er så hvad der er af videresalgsklausuler m.m.
Man kan vel sjusse sig til, hvad Okore står til at koste AaB over hele kontraktperioden, all-inclusive, og så ellers gætte på, hvor meget af den udgift, man ville ønske at sikre sig i en videresalgsklausul...Dalbjerg skrev:Haha.. Okay, ja beklager, jeg har kun læst en artikel, og så gik jeg ud fra, at prisen ville være bedre skjult end normalt, fordi det var mellem to danske klubber..Forza skrev:Prisen står i samtlige artikler. Prisen er 4.2 mio.Dalbjerg skrev:Kunne være spændende at høre en pris...
3-4 mio?
Men jaja, spørgsmålet er så hvad der er af videresalgsklausuler m.m.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Med tanke på Okores mangel på spilletid er det i øvrigt ekstra fedt at handlen allerede er på plads nu, således han kan joine træningslejren i Tyskland.
Det er utrolig vigtigt at han både kan komme ind i sammenholdet og blive spillet ind så han er nogenlunde klar til sæsonstart.
Det er utrolig vigtigt at han både kan komme ind i sammenholdet og blive spillet ind så han er nogenlunde klar til sæsonstart.
Så sidder man nede på en campingplads i nærheden af Dubrovnik og bare smiler og glæder sig over at sæsonkortet er på plads. For satan, man er jo næsten lykkelig.... Tak
Pølsen er bedst betalt i AaB med 170 K om måneden. Gætter op Okore overtager den position. Nok omkring de 200 K
KLASSE SIGNING! Han bliver et baest efter et par kampe!
-
- Allstar
- Favoritspiller: messi
Okore er på papiret et klassekøb. Han imponerede stort i Farum samt i starten i Aston Villa hvor han var stærkt spillende, der gik ikke længe før han blev rygtet til større klubber.
Sidenhen er der sket meget og det er nok der tvivlen er. Hvilken forfatning er Okore i?
Hvis Okore kan genfinde fordums niveau er han for god til Superligaen, men om han kan det må tiden vise. Derudover er Okore naturligvis også afhængig af at holdet fungerer.
Sidenhen er der sket meget og det er nok der tvivlen er. Hvilken forfatning er Okore i?
Hvis Okore kan genfinde fordums niveau er han for god til Superligaen, men om han kan det må tiden vise. Derudover er Okore naturligvis også afhængig af at holdet fungerer.
Det der er engelsk fankultur, når det er bedst!Popnizzen skrev:

Håber der findes en tilsvarende genial sang til Okore hos os. Det har stået sløjt til med spiller-chants på det seneste (Bassogog undtaget).
Fuck det lige nu - vi fik Okore! That's amore

Virkelig en spændende transfer!
Det er dog en lottokupon i mine øjne, en kupon der enten kan give den helt store jackpot i form af en Okore i topform, eller blive den måske dyreste fejltransfer i AaBs historie.
Jeg tror dog på han i AaB får den tillid han har brug for, og igen bliver et bæst!
Det er dog en lottokupon i mine øjne, en kupon der enten kan give den helt store jackpot i form af en Okore i topform, eller blive den måske dyreste fejltransfer i AaBs historie.
Jeg tror dog på han i AaB får den tillid han har brug for, og igen bliver et bæst!