Yann Del Pino Rolim

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af FIDEL » 31. jul 2017, 00:28

Silvermoon skrev:Wow er dette virkelig den hylde A som folk snakker om så ser det godt skidt ud.
Nej vi får mere ind. Det er jeg sikker på.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af BassogogsVen » 31. jul 2017, 00:32

Buzz Killington skrev:
BassogogsVen skrev:
Buzz Killington skrev:
BassogogsVen skrev:
Buzz Killington skrev:
Jakobsen skrev:Fuck hvor er det latterligt. Det er sgu da ikke et talent på en lejefaftale som vi har brug for lige nu. Hans stats fra 2. Bundeliga hedder 35 kampe, tre mål og en sølle assist. Gaarde er da om muligt endnu ringere til sit job, hvis han tror dette er en spiller med kvalitet til at redde os. Det er sådan en panik signing af en lottokupon en bundklub typisk vil lave henne i August. Er det alt Gaarde kan diske op med så må han ud af vagten.

https://www.transfermarkt.de/yann-rolim ... ler/336724
2. Bundes er rated på niveau, eller lidt over superligaen. Yann er ikke hentet til at løse vores angrebsproblem. Han er formentlig hentet - på Wieghorsts kommando - til at skabe mere fart på midtbanen - hvilket vi i den grad mangler. At vi henter ham, udelukker ikke at vi også henter flere. Yderligere, transfervinduet har åben over en måned endnu.
Uanset, om man henter flere, så er dette stadig et ret godt bevis på, at man er ude at skide på transfermarkedet. Hvorfor tilknytte en unproven spiller med ringe stats ét år på leje, hvis man kan få bedre? Er ambitionerne ikke større eller er sportsdirektøren ikke dygtigere?
Det er ikke et bevis på andet end din uvidenhed om manden. Desuden, unproven, for hvem? Brøndby's Halimi har nogenlunde samme stats men fra 3. Bundes sidste år og han er tilsyneladende god nok til suppen. I det lys er Jan en verdensstjerne. Og mht. leje, så kan det jo være der er en frikøbsklausul involveret. Hvad med at se hvad han kan, i stedet for at lade ens antipati mod Gaarde dømme ham ude på forhånd?
1 mål og 1 assist i 21 kampe i 3. Bundesliga er unproven nok for mig. Så det er ikke min uvidenhed eller det modsatte, det er bare facts, min ven.
Hvor mange mål og assists skal en central midt lave 2. Bundes over en sæson for at være proven, i dine øjne? Jeg syntes godt nok de stats er et ekstremt lavt vidensgrundlag for at dømme ham proven eller unproven.
Med det dødvande AaB er i lige nu: Mere end 1 assist pr. 21 kampe for en såkaldt 8'er/10'er.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Buzz Killington » 31. jul 2017, 00:39

BassogogsVen skrev:
Buzz Killington skrev:
BassogogsVen skrev:
Buzz Killington skrev:
BassogogsVen skrev:
Buzz Killington skrev:
2. Bundes er rated på niveau, eller lidt over superligaen. Yann er ikke hentet til at løse vores angrebsproblem. Han er formentlig hentet - på Wieghorsts kommando - til at skabe mere fart på midtbanen - hvilket vi i den grad mangler. At vi henter ham, udelukker ikke at vi også henter flere. Yderligere, transfervinduet har åben over en måned endnu.
Uanset, om man henter flere, så er dette stadig et ret godt bevis på, at man er ude at skide på transfermarkedet. Hvorfor tilknytte en unproven spiller med ringe stats ét år på leje, hvis man kan få bedre? Er ambitionerne ikke større eller er sportsdirektøren ikke dygtigere?
Det er ikke et bevis på andet end din uvidenhed om manden. Desuden, unproven, for hvem? Brøndby's Halimi har nogenlunde samme stats men fra 3. Bundes sidste år og han er tilsyneladende god nok til suppen. I det lys er Jan en verdensstjerne. Og mht. leje, så kan det jo være der er en frikøbsklausul involveret. Hvad med at se hvad han kan, i stedet for at lade ens antipati mod Gaarde dømme ham ude på forhånd?
1 mål og 1 assist i 21 kampe i 3. Bundesliga er unproven nok for mig. Så det er ikke min uvidenhed eller det modsatte, det er bare facts, min ven.
Hvor mange mål og assists skal en central midt lave 2. Bundes over en sæson for at være proven, i dine øjne? Jeg syntes godt nok de stats er et ekstremt lavt vidensgrundlag for at dømme ham proven eller unproven.
Med det dødvande AaB er i lige nu: Mere end 1 assist pr. 21 kampe for en såkaldt 8'er/10'er.
Og hvad med 3 mål og en assist i 35 kampe for en nedrykker fra 2, bundes? Er det stadig ikke "proven"? Hvilken hylde tror du realistisk AaB, eller en superligaklub generelt kan hente fra?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Breezer » 31. jul 2017, 00:40

Hvorfor skriver folk herinde at han har spillet 3. Bundesliga? Undersøg nu bare lidt om ham. Han er rykket ned med Karlsruhe i denne sæson, og har altså derfor spillet i 2. Bundesligaen, hvor han også tidligere har spillet for FSV Frankfurt. Han har altså spillet 35 2. Bundesligakampe samt 10 kampe i den bedste portugisiske række de sidste 4 sæsoner. Det er ikke mange kampe, men det er i ligaer der er bedre end Superligaen.

Jeg ved ikke hvor god han har været for Karlsruhe, men det virker i hvert fald til at han dels er blevet ofret som konsekvens af at der maksimalt må være 3 ikke EU borgere i en 3. Bundesliga trup, sådan som jeg forstår denne artikel. http://abseits-ka.de/42137/ksc1/ksc-dar ... -behalten/

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Forza » 31. jul 2017, 00:52

Sylvestr havde også gjort det fint i 2. Bundesliga. Det er svært at regne med kvaliteten på en ukendt spiller derfra.

hvis han har spillet for den absolutte bundprop i 2. Bundesliga kan det også være svært at score og lave assister. Det så vi jo fra AaB sidste år.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af BassogogsVen » 31. jul 2017, 01:04

Buzz Killington skrev:
BassogogsVen skrev:
Buzz Killington skrev:
BassogogsVen skrev:
Buzz Killington skrev:
BassogogsVen skrev:
Uanset, om man henter flere, så er dette stadig et ret godt bevis på, at man er ude at skide på transfermarkedet. Hvorfor tilknytte en unproven spiller med ringe stats ét år på leje, hvis man kan få bedre? Er ambitionerne ikke større eller er sportsdirektøren ikke dygtigere?
Det er ikke et bevis på andet end din uvidenhed om manden. Desuden, unproven, for hvem? Brøndby's Halimi har nogenlunde samme stats men fra 3. Bundes sidste år og han er tilsyneladende god nok til suppen. I det lys er Jan en verdensstjerne. Og mht. leje, så kan det jo være der er en frikøbsklausul involveret. Hvad med at se hvad han kan, i stedet for at lade ens antipati mod Gaarde dømme ham ude på forhånd?
1 mål og 1 assist i 21 kampe i 3. Bundesliga er unproven nok for mig. Så det er ikke min uvidenhed eller det modsatte, det er bare facts, min ven.
Hvor mange mål og assists skal en central midt lave 2. Bundes over en sæson for at være proven, i dine øjne? Jeg syntes godt nok de stats er et ekstremt lavt vidensgrundlag for at dømme ham proven eller unproven.
Med det dødvande AaB er i lige nu: Mere end 1 assist pr. 21 kampe for en såkaldt 8'er/10'er.
Og hvad med 3 mål og en assist i 35 kampe for en nedrykker fra 2, bundes? Er det stadig ikke "proven"? Hvilken hylde tror du realistisk AaB, eller en superligaklub generelt kan hente fra?
En højere hylde end det. Det handler udelukkende om at åbne for muldvarpeskindet, men det ønsker man ikke. Og derudover er leje ikke lige det, der er brug for nu og her, jo.

Men måske jeg tager fejl - så husk mig gerne på det, så skal jeg med største glæde æde den gamle rabbiners hat.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Funky » 31. jul 2017, 01:11

Lyder som en gut man hiver ind fordi man kan og fordi det kan blive godt - samtidig med at man holder det meste af krudtet tørt til en senere signing af en angriber.

Velkommen til ham, hvis det holder vand, skal blive spændende at se, hvad han kan - og hvem han eventuelt skal skubbe ud af startopstillingen. Risgård, måske?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Yankee » 31. jul 2017, 07:18

Det er jo umuligt at vurdere hvor god han er så lad os ikke skændes over det.

Mon han er signet til at spille hængende angriber eller central midt ? Jeg tror det første, men dét er det mest spændende, synes jeg. Hvor har han spillet for Karlsruhe og hvordan spiller de?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Gaarde6 » 31. jul 2017, 08:50

Vil overhovedet ikke kommentere på ham da jeg aldrig har set ham spille.
Men en spiller som kan spille 8 eller 10?!
Jeg kan skrive det samme som jeg skrev da vi hentede Lesniak. Vi henter en spiller, hvor vi i forvejen er nogenlunde besat. Og nu ved jeg godt at vi kun er nogenlunde besat.
Holdet Skriger på en makker til Okore. En kant spiller med fart og teknik og så en stor og stærk angriber til at tage slagsmålene i feltet.

Og så henter Gaarde en lille 10 er på en 1 årig lejeaftale.
Jeg kan slet slet ikke se logikken.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Yankee » 31. jul 2017, 08:54

Gaarde6 skrev:Vil overhovedet ikke kommentere på ham da jeg aldrig har set ham spille.
Men en spiller som kan spille 8 eller 10?!
Jeg kan skrive det samme som jeg skrev da vi hentede Lesniak. Vi henter en spiller, hvor vi i forvejen er nogenlunde besat. Og nu ved jeg godt at vi kun er nogenlunde besat.
Holdet Skriger på en makker til Okore. En kant spiller med fart og teknik og så en stor og stærk angriber til at tage slagsmålene i feltet.

Og så henter Gaarde en lille 10 er på en 1 årig lejeaftale.
Jeg kan slet slet ikke se logikken.
Vi har da i allerhøjeste grad brug for forstærkninger centralt i banen. Kasper Risgård har spillet meget dårligt og ligner ikke en mand, der skal satses på i denne sæson. Lesniak og MC ligner begge boldflyttende 6'ere - begge egentlig ret spændende, men ikke offensive drivkræfter.

Personligt havde jeg hellere set en 8'er eller 10'er med noget mere størrelse og fysik, da jeg primært har fokus rettet på det kommende nedrykningsspil, men ift. positionen er det helt rigtigt set af Gaarde.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Glenn Francisco » 31. jul 2017, 08:58

<iframe src="https://player.vimeo.com/video/203334246" width="640" height="355" frameborder="0" webkitallowfullscreen mozallowfullscreen allowfullscreen></iframe>
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Glenn Francisco » 31. jul 2017, 08:59

Kode: Vælg alt

<iframe src="https://player.vimeo.com/video/203334246" width="640" height="355" frameborder="0" webkitallowfullscreen mozallowfullscreen allowfullscreen></iframe>
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Glenn Francisco » 31. jul 2017, 09:00

Prøver at sætte en video ind.... :|
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Hanga » 31. jul 2017, 09:01

Yankee skrev:
Vi har da i allerhøjeste grad brug for forstærkninger centralt i banen. Kasper Risgård har spillet meget dårligt og ligner ikke en mand, der skal satses på i denne sæson. Lesniak og MC ligner begge boldflyttende 6'ere - begge egentlig ret spændende, men ikke offensive drivkræfter.

Personligt havde jeg hellere set en 8'er eller 10'er med noget mere størrelse og fysik, da jeg primært har fokus rettet på det kommende nedrykningsspil, men ift. positionen er det helt rigtigt set af Gaarde.
Hvilket endnu engang understreger spørgsmålet... Hvorfor hentede vi Lesniak? Lige pt. ligner han endnu en fyld/udviklingsspiller på den plads hvor vi har rigtig mange af dem i forvejen.

Kender intet til denne Rolim men han lyder unægteligt som en lottokupon, og er på papiret er meget langt fra det, vi har set rivaler hente (her tænker jeg f.eks. på Brøndby og AGF)... Jeg frygter i hvert fald at han må skrives på samme liste som nævn ovenfor.,, det må under ingen omstændigheder være den forstærkning til offensiven som AaB har snakket om, der skal komme en målscorer også.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Gaarde6 » 31. jul 2017, 09:07

Yankee skrev:
Gaarde6 skrev:Vil overhovedet ikke kommentere på ham da jeg aldrig har set ham spille.
Men en spiller som kan spille 8 eller 10?!
Jeg kan skrive det samme som jeg skrev da vi hentede Lesniak. Vi henter en spiller, hvor vi i forvejen er nogenlunde besat. Og nu ved jeg godt at vi kun er nogenlunde besat.
Holdet Skriger på en makker til Okore. En kant spiller med fart og teknik og så en stor og stærk angriber til at tage slagsmålene i feltet.

Og så henter Gaarde en lille 10 er på en 1 årig lejeaftale.
Jeg kan slet slet ikke se logikken.
Vi har da i allerhøjeste grad brug for forstærkninger centralt i banen. Kasper Risgård har spillet meget dårligt og ligner ikke en mand, der skal satses på i denne sæson. Lesniak og MC ligner begge boldflyttende 6'ere - begge egentlig ret spændende, men ikke offensive drivkræfter.

Personligt havde jeg hellere set en 8'er eller 10'er med noget mere størrelse og fysik, da jeg primært har fokus rettet på det kommende nedrykningsspil, men ift. positionen er det helt rigtigt set af Gaarde.
Jeg er slet ikke uenig.
Mener bare vi har 3-4 steder på banen, hvor vi mangler Endnu mere end på den plads han er tiltænkt.
Og med Gaardes tro på at holdet er godt nok. Så frygter jeg at der pludselig bliver lukket for indkøbene. Og så står vi stadigvæk og har ikke fået løst de reelle problemer.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Frygah » 31. jul 2017, 09:13

Gaarde6 skrev:
Yankee skrev:
Gaarde6 skrev:Vil overhovedet ikke kommentere på ham da jeg aldrig har set ham spille.
Men en spiller som kan spille 8 eller 10?!
Jeg kan skrive det samme som jeg skrev da vi hentede Lesniak. Vi henter en spiller, hvor vi i forvejen er nogenlunde besat. Og nu ved jeg godt at vi kun er nogenlunde besat.
Holdet Skriger på en makker til Okore. En kant spiller med fart og teknik og så en stor og stærk angriber til at tage slagsmålene i feltet.

Og så henter Gaarde en lille 10 er på en 1 årig lejeaftale.
Jeg kan slet slet ikke se logikken.
Vi har da i allerhøjeste grad brug for forstærkninger centralt i banen. Kasper Risgård har spillet meget dårligt og ligner ikke en mand, der skal satses på i denne sæson. Lesniak og MC ligner begge boldflyttende 6'ere - begge egentlig ret spændende, men ikke offensive drivkræfter.

Personligt havde jeg hellere set en 8'er eller 10'er med noget mere størrelse og fysik, da jeg primært har fokus rettet på det kommende nedrykningsspil, men ift. positionen er det helt rigtigt set af Gaarde.
Jeg er slet ikke uenig.
Mener bare vi har 3-4 steder på banen, hvor vi mangler Endnu mere end på den plads han er tiltænkt.
Og med Gaardes tro på at holdet er godt nok. Så frygter jeg at der pludselig bliver lukket for indkøbene. Og så står vi stadigvæk og har ikke fået løst de reelle problemer.
Jeg er ikke uenig, men så alligevel.

Nu har vi forsøgt en række nye forsvarsspillere, og en perlerække af angribere og kanter siden tabet af Kusk, Thomsen, Thelander og Spalvis. Og fælles for stort set alle sammen, er at de er faldet igennem med et brag. Og er blevet kritiseret behørigt derefter. Men måske er det netop ved at være tid til at kigge på, om det i virkeligheden er centralt på vores midtbane det grundlæggende problem findes? At tiden simpelthen er løbet fra en Würtz-Risgård kombination, og det i virkeligheden er hér vi burde have forstærket os? Som de to rutinerede herrer spillede centralt igår, så vinder vi i hvert fald ikke mange kampe, og vores kanter og angribere får ikke mange gode bolde fra midtbanen, eller støtte når der bliver høvlet lange bolde mod hjørneflaget.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af 9000AaB » 31. jul 2017, 09:19

Hanga skrev:
Yankee skrev:
Vi har da i allerhøjeste grad brug for forstærkninger centralt i banen. Kasper Risgård har spillet meget dårligt og ligner ikke en mand, der skal satses på i denne sæson. Lesniak og MC ligner begge boldflyttende 6'ere - begge egentlig ret spændende, men ikke offensive drivkræfter.

Personligt havde jeg hellere set en 8'er eller 10'er med noget mere størrelse og fysik, da jeg primært har fokus rettet på det kommende nedrykningsspil, men ift. positionen er det helt rigtigt set af Gaarde.
Hvilket endnu engang understreger spørgsmålet... Hvorfor hentede vi Lesniak? Lige pt. ligner han endnu en fyld/udviklingsspiller på den plads hvor vi har rigtig mange af dem i forvejen.

Kender intet til denne Rolim men han lyder unægteligt som en lottokupon, og er på papiret er meget langt fra det, vi har set rivaler hente (her tænker jeg f.eks. på Brøndby og AGF)... Jeg frygter i hvert fald at han må skrives på samme liste som nævn ovenfor.,, det må under ingen omstændigheder være den forstærkning til offensiven som AaB har snakket om, der skal komme en målscorer også.
Kunne han ikke også være tiltænkt som højre kant og ikke central midt?
Ser ham mere som en erstatning for Meillinger pt, som kan spille højre kant og central midt.
Kan ikke se han skal spille fast på den centrale midt ved siden af Würtz.
Og medmindre MW VIL spille 4-4-1-1 så er han vel tiltænkt pladsen som hængende angriber bag Pohl da vi ikke har nogle der er målfarlige her overhovedet - og med Yanns stat så kommer han virkelig til at skulle bevise fra start for at han ikke bliver et flop hvis han er tiltænkt som en bomber.....

hikopAaB
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 18. jul 2017, 11:52
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af hikopAaB » 31. jul 2017, 09:23

9000AaB skrev:
Hanga skrev:
Yankee skrev:
Vi har da i allerhøjeste grad brug for forstærkninger centralt i banen. Kasper Risgård har spillet meget dårligt og ligner ikke en mand, der skal satses på i denne sæson. Lesniak og MC ligner begge boldflyttende 6'ere - begge egentlig ret spændende, men ikke offensive drivkræfter.

Personligt havde jeg hellere set en 8'er eller 10'er med noget mere størrelse og fysik, da jeg primært har fokus rettet på det kommende nedrykningsspil, men ift. positionen er det helt rigtigt set af Gaarde.
Hvilket endnu engang understreger spørgsmålet... Hvorfor hentede vi Lesniak? Lige pt. ligner han endnu en fyld/udviklingsspiller på den plads hvor vi har rigtig mange af dem i forvejen.

Kender intet til denne Rolim men han lyder unægteligt som en lottokupon, og er på papiret er meget langt fra det, vi har set rivaler hente (her tænker jeg f.eks. på Brøndby og AGF)... Jeg frygter i hvert fald at han må skrives på samme liste som nævn ovenfor.,, det må under ingen omstændigheder være den forstærkning til offensiven som AaB har snakket om, der skal komme en målscorer også.
Kunne han ikke også være tiltænkt som højre kant og ikke central midt?
Ser ham mere som en erstatning for Meillinger pt, som kan spille højre kant og central midt.
Kan ikke se han skal spille fast på den centrale midt ved siden af Würtz.
Og medmindre MW VIL spille 4-4-1-1 så er han vel tiltænkt pladsen som hængende angriber bag Pohl da vi ikke har nogle der er målfarlige her overhovedet - og med Yanns stat så kommer han virkelig til at skulle bevise fra start for at han ikke bliver et flop hvis han er tiltænkt som en bomber.....
Han er ikke tiltænkt som bomber, nærmere som playmaker.
Der kommer snart en angriber, bare vent og se :aabfan:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Jakobsen » 31. jul 2017, 09:24

Frygah skrev:
Gaarde6 skrev:
Yankee skrev:
Gaarde6 skrev:Vil overhovedet ikke kommentere på ham da jeg aldrig har set ham spille.
Men en spiller som kan spille 8 eller 10?!
Jeg kan skrive det samme som jeg skrev da vi hentede Lesniak. Vi henter en spiller, hvor vi i forvejen er nogenlunde besat. Og nu ved jeg godt at vi kun er nogenlunde besat.
Holdet Skriger på en makker til Okore. En kant spiller med fart og teknik og så en stor og stærk angriber til at tage slagsmålene i feltet.

Og så henter Gaarde en lille 10 er på en 1 årig lejeaftale.
Jeg kan slet slet ikke se logikken.
Vi har da i allerhøjeste grad brug for forstærkninger centralt i banen. Kasper Risgård har spillet meget dårligt og ligner ikke en mand, der skal satses på i denne sæson. Lesniak og MC ligner begge boldflyttende 6'ere - begge egentlig ret spændende, men ikke offensive drivkræfter.

Personligt havde jeg hellere set en 8'er eller 10'er med noget mere størrelse og fysik, da jeg primært har fokus rettet på det kommende nedrykningsspil, men ift. positionen er det helt rigtigt set af Gaarde.
Jeg er slet ikke uenig.
Mener bare vi har 3-4 steder på banen, hvor vi mangler Endnu mere end på den plads han er tiltænkt.
Og med Gaardes tro på at holdet er godt nok. Så frygter jeg at der pludselig bliver lukket for indkøbene. Og så står vi stadigvæk og har ikke fået løst de reelle problemer.
Jeg er ikke uenig, men så alligevel.

Nu har vi forsøgt en række nye forsvarsspillere, og en perlerække af angribere og kanter siden tabet af Kusk, Thomsen, Thelander og Spalvis. Og fælles for stort set alle sammen, er at de er faldet igennem med et brag. Og er blevet kritiseret behørigt derefter. Men måske er det netop ved at være tid til at kigge på, om det i virkeligheden er centralt på vores midtbane det grundlæggende problem findes? At tiden simpelthen er løbet fra en Würtz-Risgård kombination, og det i virkeligheden er hér vi burde have forstærket os? Som de to rutinerede herrer spillede centralt igår, så vinder vi i hvert fald ikke mange kampe, og vores kanter og angribere får ikke mange gode bolde fra midtbanen, eller støtte når der bliver høvlet lange bolde mod hjørneflaget.
Jeg har faktisk gået og summet med samme tanke. De er afgjort ikke lige så gode som de var en gang, men jeg tror bestemt heller ikke det bliver bedre af, at kvaliteten af de spillere de skal spille bolden videre til også halter. Der mangler også løb fra vores kantspillere og Risgård som hængende angriber er måske ikke helt hurtig og dynamisk nok til den rolle. Würtz endte jo flere gange i går med at spille bagud fordi der ikke var nogen at spille. Jeg er med på Risgård traditionelt har lavet gode dybdeløb, men jeg tror altså ikke på han er langtidsholdbar som hængende angriber. Skal vi kigge på et andet hold i ligaen så kan vi se på Silkeborg - de var røv og nøgler indtil de hentede Ibrahim Moro og vupti blev de øvrige midtbanespillere meget bedre. Ellers kan man jo se på os selv i 2013/2014, hvor vi tog Risgård hjem selvom man kunne argumentere for vi egentlig var besat centralt med Augu og Würtz og vores dengang sparsomme midler skulle bruges andetsteds. Alligevel endte det med at en ny dynamisk spiller til den centrale midt virkelig løftede holdet. Vi skal se om vi kan finde den spiller der kan være med til at binde holdet sammen og skab noget dynamik på den midtbane og jeg er også bange for, at det er tid til at Risgård som er en af mine favoritspillere må på bænken.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Buzz Killington » 31. jul 2017, 09:45

Hanga skrev:
Yankee skrev:
Vi har da i allerhøjeste grad brug for forstærkninger centralt i banen. Kasper Risgård har spillet meget dårligt og ligner ikke en mand, der skal satses på i denne sæson. Lesniak og MC ligner begge boldflyttende 6'ere - begge egentlig ret spændende, men ikke offensive drivkræfter.

Personligt havde jeg hellere set en 8'er eller 10'er med noget mere størrelse og fysik, da jeg primært har fokus rettet på det kommende nedrykningsspil, men ift. positionen er det helt rigtigt set af Gaarde.
Hvilket endnu engang understreger spørgsmålet... Hvorfor hentede vi Lesniak? Lige pt. ligner han endnu en fyld/udviklingsspiller på den plads hvor vi har rigtig mange af dem i forvejen.

Kender intet til denne Rolim men han lyder unægteligt som en lottokupon, og er på papiret er meget langt fra det, vi har set rivaler hente (her tænker jeg f.eks. på Brøndby og AGF)... Jeg frygter i hvert fald at han må skrives på samme liste som nævn ovenfor.,, det må under ingen omstændigheder være den forstærkning til offensiven som AaB har snakket om, der skal komme en målscorer også.
Hvem har AGF hentet der overgår en spiller med 35 kampe i 2. Bundesliga, med 3 mål og 1 assist? Ikke at vi skal sammenligne med BIF, men der ligner da netop den slags spillere de har hentet, bl.a Halimi
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar