Ny træner og sportdirektør?

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Steff
Miniput
Miniput
Indlæg: 7
Tilmeldt: 23. aug 2010, 16:23

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Steff » 27. aug 2017, 12:20

Synes jeg har været loyal og trofast. Hepper og klapper på stadion, men jeg kan ikke se planen. Spillet er trist og kedeligt. Ingen eller få chancer i går. Hobro skaber flere chancer med en tydelig svagere trup. Wieghorst har ikke en plan. Det ligner mere og mere tiden i AGF. Holdet kører i tomgang.

I dag tillader han sig at sige at samarbejdet mellem angriberne så godt ud. Den nye angriber ser god ud, men uden indlæg og afleveringer kommer han ikke til at score. Håber at Gaarde erkender det inden sæsonen er helt ødelagt.

Hvis bare spillet lignede noget kunne man måske leve med lidt sløje resultater. Håber at Gaarde står frem og erkender sin fejl. Så kan han for min skyld godt beholde jobbet.

Utroligt at medierne ikke mener at han er megafyringstruet.
Rød i medgang og modgang

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af De Fem » 27. aug 2017, 12:32

Steff skrev:Utroligt at medierne ikke mener at han er megafyringstruet.
Det er flipsiden af at BIF og FCK render med spaltemeterne. Det giver trænere ro.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Funky » 27. aug 2017, 12:36

Det ville ikke give mening at fyre træneren / sportsdirektøren 2½ sekund efter de har fået lov at bruge penge på at sætte det hold, de tror på. Så skulle de i stedet have været hældt ud før man bruge en transferkrone.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Jakobsen » 27. aug 2017, 12:56

Funky skrev:Det ville ikke give mening at fyre træneren / sportsdirektøren 2½ sekund efter de har fået lov at bruge penge på at sætte det hold, de tror på. Så skulle de i stedet have været hældt ud før man bruge en transferkrone.
Enig, er heller ikke just Gaarde fan, men at fyre ham lige nu ville være tåbeligt midt i et vindue. Hvem pokker skulle tage over og køre vinduet færdigt og hvilket grundlag ville sådan en person have for at gøre det? Jeg tror det bedste vi kan gøre på den korte bane er, at tro på at Gaarde har fundet de rigtige spillere og lade ham køre sin plan færdig. Er det så af helvedes til til nytår må både træner og sportsdirektør være til debat.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Steff
Miniput
Miniput
Indlæg: 7
Tilmeldt: 23. aug 2010, 16:23

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Steff » 27. aug 2017, 13:03

Det er jeg med på, men hvad er planen. Hvordan skal de spille? Defensivt med lange stikninger hvor Pohl er offside eller brænder. Er det et hold der spiller direkte. Skal de holde i bolden og kombinere. Jeg kan ikke se det. Er der nogen der kan?
Rød i medgang og modgang

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Hanga » 27. aug 2017, 13:04

Funky skrev:Det ville ikke give mening at fyre træneren / sportsdirektøren 2½ sekund efter de har fået lov at bruge penge på at sætte det hold, de tror på. Så skulle de i stedet have været hældt ud før man bruge en transferkrone.
Du har helt ret. Af samme årsag forventer jeg heller ikke at der sker noget lige nu.

Alligevel sidder jeg her og er ret ambivalent omkring det. Det er rigtigt at dette er MW's første rigtige transfervindue. Men han har alligevel haft ansvaret i snart 9 måneder, rundet 20 superligakampe, og haft en vinter og sommerpause til at arbejde med holdet. Og det er umådeligt svært at få øje på en positiv udvikling, andet end at vi de sidste 4 kampe har fået sat prop i ved at spille meget forsigtigt mod modstandere som vi ikke burde være specielt bange for.

Hvornår er det man trækker stikket? Hvor lang tid skal nyindkøbene have? Hvis vi fortsætter med at lave 0 eller 1 point, skal der vel ikke mange flere kampe til...

Jeg er nok lidt påvirket af at jeg aldrig har troet på projekt Wieghorst, og har meget lidt tiltro til at det pludselig vender. Derudover hjælper det heller ikke på utålmodigheden, at manden jeg hele tiden har ment var den rigtige, fortsat er ledig på markedet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Kasper » 27. aug 2017, 13:07

Jakobsen skrev:
Funky skrev:Det ville ikke give mening at fyre træneren / sportsdirektøren 2½ sekund efter de har fået lov at bruge penge på at sætte det hold, de tror på. Så skulle de i stedet have været hældt ud før man bruge en transferkrone.
Enig, er heller ikke just Gaarde fan, men at fyre ham lige nu ville være tåbeligt midt i et vindue. Hvem pokker skulle tage over og køre vinduet færdigt og hvilket grundlag ville sådan en person have for at gøre det? Jeg tror det bedste vi kan gøre på den korte bane er, at tro på at Gaarde har fundet de rigtige spillere og lade ham køre sin plan færdig. Er det så af helvedes til til nytår må både træner og sportsdirektør være til debat.
Erik Hamren og Allan Kuhn. Få muldvarpen op og få sendt Morten og Allan ud, der er absolut ingen grund til at vente.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Jakobsen » 27. aug 2017, 13:10

Hanga skrev:
Funky skrev:Det ville ikke give mening at fyre træneren / sportsdirektøren 2½ sekund efter de har fået lov at bruge penge på at sætte det hold, de tror på. Så skulle de i stedet have været hældt ud før man bruge en transferkrone.
Du har helt ret. Af samme årsag forventer jeg heller ikke, at der sker noget lige nu.

Alligevel sidder jeg her og er ret ambivalent omkring det. Det er rigtigt at dette er MW's første rigtige transfervindue. Men han har alligevel haft ansvaret i snart 9 måneder, rundet 20 superligakampe, og haft en vinter og sommerpause til at arbejde med holdet. Og det er umådeligt svært at få øje på en positiv udvikling, andet end at vi de sidste 4 kampe har fået sat prop i ved at spille meget forsigtigt mod modstandere som vi ikke burde være specielt bange for.

Hvornår er det man trækker stikket? Hvor lang tid skal nyindkøbene have? Hvis vi fortsætter med at lave 0 eller 1 point, skal der vel ikke mange flere kampe til...

Jeg er nok lidt påvirket af at jeg aldrig har troet på projekt Wieghorst, og at manden som jeg hele tiden har ment var den rigtige, stadig går ledig.
Skal man gøre noget kortsigtet er det selvfølgelig Wieghorst. Det undrer mig, at han i det mindste ikke bare kan skrabe et par sejre hjem ved godt håndværk. Det tjener i mine øjne Lars Søndergaard stor ære, at han indså skuden var læk og at han både præsterede at sætte proppen i og få en 3-4 sejre hen imod slutningen af 2016. Så er jeg på 0-3 i Horsens med Holger på midten var grimt, men han skulle jo for pokker gøre noget for at mache Horsens's fysik og så mange centrale midtbanespillere havde vi hvis heller ikke og alternativerne var næppe bedre. Jeg vil hade det, hvis AaB bliver sådan en klub der fyrer trænere hele tiden og man må tage i betragtning Wieghorst bestemt ikke har fået de bedste forudsætninger. Går vi omvendt 3-4 kampe endnu uden sejr så bør man nok alligevel overveje det kraftigt.

EDIT: Min favorit til trænerposten ville være Kuhn, men kan godt leve med pakkeløsningen med Hamren.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Funky » 27. aug 2017, 16:14

Hanga skrev:
Funky skrev:Det ville ikke give mening at fyre træneren / sportsdirektøren 2½ sekund efter de har fået lov at bruge penge på at sætte det hold, de tror på. Så skulle de i stedet have været hældt ud før man bruge en transferkrone.
Du har helt ret. Af samme årsag forventer jeg heller ikke at der sker noget lige nu.

Alligevel sidder jeg her og er ret ambivalent omkring det. Det er rigtigt at dette er MW's første rigtige transfervindue. Men han har alligevel haft ansvaret i snart 9 måneder, rundet 20 superligakampe, og haft en vinter og sommerpause til at arbejde med holdet. Og det er umådeligt svært at få øje på en positiv udvikling, andet end at vi de sidste 4 kampe har fået sat prop i ved at spille meget forsigtigt mod modstandere som vi ikke burde være specielt bange for.

Hvornår er det man trækker stikket? Hvor lang tid skal nyindkøbene have? Hvis vi fortsætter med at lave 0 eller 1 point, skal der vel ikke mange flere kampe til...

Jeg er nok lidt påvirket af at jeg aldrig har troet på projekt Wieghorst, og har meget lidt tiltro til at det pludselig vender. Derudover hjælper det heller ikke på utålmodigheden, at manden jeg hele tiden har ment var den rigtige, fortsat er ledig på markedet.
Jeg synes bare, der er meget ønsketænktning i udsagnet "modstandere som vi ikke burde være specielt bange for". Virkeligheden er, at vores trup bør være bange for de fleste modstandere. Det afspejler aktiviteten i transfervinduet også. Skal man bebrejde Gaarde noget, så er det måske nærmere at han fyrede Søndergaard, når det faktisk er truppen, som er problemet. Derfor ville det også være ulogisk at fyre Wieghorst. Manden kan ikke få enhver trup i top-6, uanset hvor meget en klub måtte sige, at 'det er altså målsætningen'. Det kan Kuhn heller ikke.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Kasper » 27. aug 2017, 16:24

Funky skrev:
Hanga skrev:
Funky skrev:Det ville ikke give mening at fyre træneren / sportsdirektøren 2½ sekund efter de har fået lov at bruge penge på at sætte det hold, de tror på. Så skulle de i stedet have været hældt ud før man bruge en transferkrone.
Du har helt ret. Af samme årsag forventer jeg heller ikke at der sker noget lige nu.

Alligevel sidder jeg her og er ret ambivalent omkring det. Det er rigtigt at dette er MW's første rigtige transfervindue. Men han har alligevel haft ansvaret i snart 9 måneder, rundet 20 superligakampe, og haft en vinter og sommerpause til at arbejde med holdet. Og det er umådeligt svært at få øje på en positiv udvikling, andet end at vi de sidste 4 kampe har fået sat prop i ved at spille meget forsigtigt mod modstandere som vi ikke burde være specielt bange for.

Hvornår er det man trækker stikket? Hvor lang tid skal nyindkøbene have? Hvis vi fortsætter med at lave 0 eller 1 point, skal der vel ikke mange flere kampe til...

Jeg er nok lidt påvirket af at jeg aldrig har troet på projekt Wieghorst, og har meget lidt tiltro til at det pludselig vender. Derudover hjælper det heller ikke på utålmodigheden, at manden jeg hele tiden har ment var den rigtige, fortsat er ledig på markedet.
Jeg synes bare, der er meget ønsketænktning i udsagnet "modstandere som vi ikke burde være specielt bange for". Virkeligheden er, at vores trup bør være bange for de fleste modstandere. Det afspejler aktiviteten i transfervinduet også. Skal man bebrejde Gaarde noget, så er det måske nærmere at han fyrede Søndergaard, når det faktisk er truppen, som er problemet. Derfor ville det også være ulogisk at fyre Wieghorst. Manden kan ikke få enhver trup i top-6, uanset hvor meget en klub måtte sige, at 'det er altså målsætningen'. Det kan Kuhn heller ikke.
Hvilke 6 hold mener du har bedre trupper end os?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Jesper Schmidt » 27. aug 2017, 16:27

Kasper skrev:
Hvilke 6 hold mener du har bedre trupper end os?
Der er vel ret beset ingen som har nogen baggrund for at kunne bedømme hvilken styrke vores trup har endnu.

Halamadrid
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 30. maj 2016, 07:26
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Halamadrid » 27. aug 2017, 17:47

Kuhn er på ingen måde afvise de for at komme hjem. Dog ikke så længe at gaarde er der. Spillerne er bange for at vinde og der mangler en vinderkultur på holdet. Kuhn er mester i at få folk til at have selvtillid - og derfor passer han perfekt ind. Selv jobbet som assistent er han faktisk interesseret i... få nu bare Mr. AaB hjem igen og giv ham en livstidskontrakt... :aabfan:

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af BassogogsVen » 27. aug 2017, 17:49

Halamadrid skrev:Kuhn er på ingen måde afvise de for at komme hjem. Dog ikke så længe at gaarde er der. Spillerne er bange for at vinde og der mangler en vinderkultur på holdet. Kuhn er mester i at få folk til at have selvtillid - og derfor passer han perfekt ind. Selv jobbet som assistent er han faktisk interesseret i... få nu bare Mr. AaB hjem igen og giv ham en livstidskontrakt... :aabfan:
Er det solid knowledge, eller bare noget, du tror? For i så fald er der endnu en grund til, at den nuværende sportsdirektør må videre i karrieren.

At få Kuhn hjem som assistent ville være en drøm, selvom jeg nu er ganske sikker på, at han ville kunne klare chefjobbet på glimrende vis. Så mangler vi bare at få Hamrén ind i sportsdirektør-stolen.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Gaarde6 » 27. aug 2017, 19:21

BassogogsVen skrev:
Halamadrid skrev:Kuhn er på ingen måde afvise de for at komme hjem. Dog ikke så længe at gaarde er der. Spillerne er bange for at vinde og der mangler en vinderkultur på holdet. Kuhn er mester i at få folk til at have selvtillid - og derfor passer han perfekt ind. Selv jobbet som assistent er han faktisk interesseret i... få nu bare Mr. AaB hjem igen og giv ham en livstidskontrakt... :aabfan:
Er det solid knowledge, eller bare noget, du tror? For i så fald er der endnu en grund til, at den nuværende sportsdirektør må videre i karrieren.

At få Kuhn hjem som assistent ville være en drøm, selvom jeg nu er ganske sikker på, at han ville kunne klare chefjobbet på glimrende vis. Så mangler vi bare at få Hamrén ind i sportsdirektør-stolen.
Kuhn som assistent ville være det bedste der kunne ske lige nu!
Ser ham ikke som cheftræner. Det er han kasseret som i både AaB, FCM og Malmø. Det må der være en grund til.
Han er tilgengæld verdens bedste assistent og tror han ville passe perfekt med wieghorst!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Funky » 27. aug 2017, 20:16

Halamadrid skrev:Kuhn er på ingen måde afvise de for at komme hjem. Dog ikke så længe at gaarde er der.
Så kommer der nok til at gå en rum tid før Kuhn 'vender hjem'. Jeg gætter på, at Wieghorst skal floppe totalt med det nyindkøbte hold her i efteråret før bestyrelsen vil overveje at skifte ham + Gaarde. Og jeg synes ikke, pilen er for nedadgående lige for tiden, så det kommer nok ikke til at ske.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af De Fem » 27. aug 2017, 21:29

Funky skrev:
Halamadrid skrev:Kuhn er på ingen måde afvise de for at komme hjem. Dog ikke så længe at gaarde er der.
Så kommer der nok til at gå en rum tid før Kuhn 'vender hjem'. Jeg gætter på, at Wieghorst skal floppe totalt med det nyindkøbte hold her i efteråret før bestyrelsen vil overveje at skifte ham + Gaarde. Og jeg synes ikke, pilen er for nedadgående lige for tiden, så det kommer nok ikke til at ske.
Man kan synes om MW hvad man vil - personligt synes jeg er lige så ophidsende som havregrød - men han skal have sæsonen ud, men mindre vi ender med at flirte med den sidsteplads. Er status at klubben kun lige skrabede sig igennem året, jamen så er det fair at fyre ham. Det handler både om at give ham en fair chance og at vise den næste træner at AaB er en klub man kan tro på.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Funky » 27. aug 2017, 21:39

De Fem skrev:
Funky skrev:
Halamadrid skrev:Kuhn er på ingen måde afvise de for at komme hjem. Dog ikke så længe at gaarde er der.
Så kommer der nok til at gå en rum tid før Kuhn 'vender hjem'. Jeg gætter på, at Wieghorst skal floppe totalt med det nyindkøbte hold her i efteråret før bestyrelsen vil overveje at skifte ham + Gaarde. Og jeg synes ikke, pilen er for nedadgående lige for tiden, så det kommer nok ikke til at ske.
Man kan synes om MW hvad man vil - personligt synes jeg er lige så ophidsende som havregrød - men han skal have sæsonen ud, men mindre vi ender med at flirte med den sidsteplads. Er status at klubben kun lige skrabede sig igennem året, jamen så er det fair at fyre ham. Det handler både om at give ham en fair chance og at vise den næste træner at AaB er en klub man kan tro på.
Fuldstændig enig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FIDEL » 27. aug 2017, 21:44

Kasper skrev:
Funky skrev:
Hanga skrev:
Funky skrev:Det ville ikke give mening at fyre træneren / sportsdirektøren 2½ sekund efter de har fået lov at bruge penge på at sætte det hold, de tror på. Så skulle de i stedet have været hældt ud før man bruge en transferkrone.
Du har helt ret. Af samme årsag forventer jeg heller ikke at der sker noget lige nu.

Alligevel sidder jeg her og er ret ambivalent omkring det. Det er rigtigt at dette er MW's første rigtige transfervindue. Men han har alligevel haft ansvaret i snart 9 måneder, rundet 20 superligakampe, og haft en vinter og sommerpause til at arbejde med holdet. Og det er umådeligt svært at få øje på en positiv udvikling, andet end at vi de sidste 4 kampe har fået sat prop i ved at spille meget forsigtigt mod modstandere som vi ikke burde være specielt bange for.

Hvornår er det man trækker stikket? Hvor lang tid skal nyindkøbene have? Hvis vi fortsætter med at lave 0 eller 1 point, skal der vel ikke mange flere kampe til...

Jeg er nok lidt påvirket af at jeg aldrig har troet på projekt Wieghorst, og har meget lidt tiltro til at det pludselig vender. Derudover hjælper det heller ikke på utålmodigheden, at manden jeg hele tiden har ment var den rigtige, fortsat er ledig på markedet.
Jeg synes bare, der er meget ønsketænktning i udsagnet "modstandere som vi ikke burde være specielt bange for". Virkeligheden er, at vores trup bør være bange for de fleste modstandere. Det afspejler aktiviteten i transfervinduet også. Skal man bebrejde Gaarde noget, så er det måske nærmere at han fyrede Søndergaard, når det faktisk er truppen, som er problemet. Derfor ville det også være ulogisk at fyre Wieghorst. Manden kan ikke få enhver trup i top-6, uanset hvor meget en klub måtte sige, at 'det er altså målsætningen'. Det kan Kuhn heller ikke.
Hvilke 6 hold mener du har bedre trupper end os?
Det er nemt nok:
FCK
FCN
FCM
BIF
SE
Lyngby

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Jesper Schmidt » 27. aug 2017, 22:46

Funky skrev:
De Fem skrev:
Funky skrev:
Halamadrid skrev:Kuhn er på ingen måde afvise de for at komme hjem. Dog ikke så længe at gaarde er der.
Så kommer der nok til at gå en rum tid før Kuhn 'vender hjem'. Jeg gætter på, at Wieghorst skal floppe totalt med det nyindkøbte hold her i efteråret før bestyrelsen vil overveje at skifte ham + Gaarde. Og jeg synes ikke, pilen er for nedadgående lige for tiden, så det kommer nok ikke til at ske.
Man kan synes om MW hvad man vil - personligt synes jeg er lige så ophidsende som havregrød - men han skal have sæsonen ud, men mindre vi ender med at flirte med den sidsteplads. Er status at klubben kun lige skrabede sig igennem året, jamen så er det fair at fyre ham. Det handler både om at give ham en fair chance og at vise den næste træner at AaB er en klub man kan tro på.
Fuldstændig enig.
Det mener jeg altså også. Og det dur altså heller ikke at købe 7-8 nye spillere ind i samarbejde med en cheftræner og så ikke give ham snor til at få spillet den trup sammen som han har haft en stor finger med i spillet når det gælder sammensætningen af, det ville være dybt useriøst. Så skulle man have skiftet træner i sommerpausen, hvis man har den mindste tvivl når det angår Wieghorst. Det tror jeg ikke man har, og jeg tror han har lang snor.

Jeg mener nu iøvrigt også at vi har brug for kontinuitet, især i den kommende tid hvor vi kommer til at skifte endnu flere af de bærende kræfter ud, som har været hos os i mange år. Jeg er ikke i tvivl om at Wieghorst er en dygtig træner, men mere i tvivl om han er den perfekte træner for os... mindre kan dog også gøre det. Jeg er ikke ovenud begejstret for hvad han har bedrevet for os indtil videre, men jeg kan nu også godt se positive ting.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Funky » 27. aug 2017, 23:00

Jesper Schmidt skrev: Jeg mener nu iøvrigt også at vi har brug for kontinuitet, især i den kommende tid hvor vi kommer til at skifte endnu flere af de bærende kræfter ud, som har været hos os i mange år.
Ja, Wurtz snakker eks. selv om, at han nok ikke længere kan træne med på fuld kraft, fordi han skal skåne sin krop.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Låst