Ny træner og sportdirektør?

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FIDEL » 9. maj 2018, 09:10

De Fem skrev:
FIDEL skrev:Tænk at man er der hvor det virker fuldstændig håbløst det der foregår i AaB. Dybt håbløst og trist!
Jeg har absolut 0% tiltro til vores sportslige ledelse, og mange såkaldte fans hævder, at de hellere bliver hjemme og ikke vil forlænge sit sæsonkort. Det er da dybt bekymrende, og hvis ikke en ny direktør er det første skridt til at få renset ud, så tror jeg AaB er på vej ind i en dyb dyb krise med en eventuel nedrykning.
Altså nu er det vel ikke værre. Klubben har placeret sig i midten af ligaen igen i år, denne gang lige over den arbitrære streg ved runde 22. Det er intet der lugter af "dyb dyb krise" som eks. Esbjerg. Blot kedelig midter-meter-vare.

Argumentet bliver svagere af at det skal råbes helt skingeret op.

AaB skal ud af midterfeltet og længere op. Det kræver en ny træner, bedre scouting og muligvis en ny sportsdirektør.
Ja en kedelig midterplacering, der udelukkende blev opnået ved at spille defensivt - det absolut modsatte af hvad klubben stræber efter.
Yderligere kan vores sportslige ledelse ikke finde ud af at sammensætte en trup. Vi har ikke spillerne til at spille teknisk fodbold, trænerteamet og spillerne virker låste, direktøren er fyret, nye spillere slår ikke til, publikum bliver væk. Desuden er der ingen sammenhæng mellem kommunikation og handlinger i AaB. Det lugter af en snarlig dyb krise.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af De Fem » 9. maj 2018, 09:19

FIDEL skrev:
De Fem skrev:
FIDEL skrev:Tænk at man er der hvor det virker fuldstændig håbløst det der foregår i AaB. Dybt håbløst og trist!
Jeg har absolut 0% tiltro til vores sportslige ledelse, og mange såkaldte fans hævder, at de hellere bliver hjemme og ikke vil forlænge sit sæsonkort. Det er da dybt bekymrende, og hvis ikke en ny direktør er det første skridt til at få renset ud, så tror jeg AaB er på vej ind i en dyb dyb krise med en eventuel nedrykning.
Altså nu er det vel ikke værre. Klubben har placeret sig i midten af ligaen igen i år, denne gang lige over den arbitrære streg ved runde 22. Det er intet der lugter af "dyb dyb krise" som eks. Esbjerg. Blot kedelig midter-meter-vare.

Argumentet bliver svagere af at det skal råbes helt skingeret op.

AaB skal ud af midterfeltet og længere op. Det kræver en ny træner, bedre scouting og muligvis en ny sportsdirektør.
Ja en kedelig midterplacering, der udelukkende blev opnået ved at spille defensivt - det absolut modsatte af hvad klubben stræber efter.
Yderligere kan vores sportslige ledelse ikke finde ud af at sammensætte en trup. Vi har ikke spillerne til at spille teknisk fodbold, trænerteamet og spillerne virker låste, direktøren er fyret, nye spillere slår ikke til, publikum bliver væk. Desuden er der ingen sammenhæng mellem kommunikation og handlinger i AaB. Det lugter af en snarlig dyb krise.
Vi er enige så langt at klubben bør stræbe højere, både på spillestil og placeringer, men der er ingen krise på horisonten. Det er noget pjat. I så fald har AaB været i krise mindst 15 af de sidste 20 år.

Glæder mig til at bestyrelsen vejer MW efter sæsonen og forhåbentlig finder ham for let, men det er altså ikke en krise og afgrunden er ikke nær.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af le Cid » 9. maj 2018, 10:08

FIDEL skrev:
De Fem skrev:
FIDEL skrev:Tænk at man er der hvor det virker fuldstændig håbløst det der foregår i AaB. Dybt håbløst og trist!
Jeg har absolut 0% tiltro til vores sportslige ledelse, og mange såkaldte fans hævder, at de hellere bliver hjemme og ikke vil forlænge sit sæsonkort. Det er da dybt bekymrende, og hvis ikke en ny direktør er det første skridt til at få renset ud, så tror jeg AaB er på vej ind i en dyb dyb krise med en eventuel nedrykning.
Altså nu er det vel ikke værre. Klubben har placeret sig i midten af ligaen igen i år, denne gang lige over den arbitrære streg ved runde 22. Det er intet der lugter af "dyb dyb krise" som eks. Esbjerg. Blot kedelig midter-meter-vare.

Argumentet bliver svagere af at det skal råbes helt skingeret op.

AaB skal ud af midterfeltet og længere op. Det kræver en ny træner, bedre scouting og muligvis en ny sportsdirektør.
Ja en kedelig midterplacering, der udelukkende blev opnået ved at spille defensivt - det absolut modsatte af hvad klubben stræber efter.
Yderligere kan vores sportslige ledelse ikke finde ud af at sammensætte en trup. Vi har ikke spillerne til at spille teknisk fodbold, trænerteamet og spillerne virker låste, direktøren er fyret, nye spillere slår ikke til, publikum bliver væk. Desuden er der ingen sammenhæng mellem kommunikation og handlinger i AaB. Det lugter af en snarlig dyb krise.
Hvad angår trupsammensætning så synes jeg slet ikke den er så skidt endda. Vi har en fornuftig blanding af rutinerede spillere og unge talenter. Ja, vi har lige vel mange 6'ere og få målfarlige angribere, men ellers synes jeg truppen er nogenlunde fornuftigt sammensat. Jeg hælder mere til, at vi bare ikke har en træner, der formår at forløse det potentiale, truppen rent faktisk indeholder.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af De Fem » 9. maj 2018, 10:35

le Cid skrev: Hvad angår trupsammensætning så synes jeg slet ikke den er så skidt endda. Vi har en fornuftig blanding af rutinerede spillere og unge talenter. Ja, vi har lige vel mange 6'ere og få målfarlige angribere, men ellers synes jeg truppen er nogenlunde fornuftigt sammensat. Jeg hælder mere til, at vi bare ikke har en træner, der formår at forløse det potentiale, truppen rent faktisk indeholder.
Enig. Der er huller i truppen, mest af alt på angriber, men ikke mere end hvad andre trupper også døjer med.

Synes ikke MW forløser potentialet særligt godt lige nu og summen ender med at blive mindre end delene.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Martino » 9. maj 2018, 10:42

De Fem skrev:
le Cid skrev: Hvad angår trupsammensætning så synes jeg slet ikke den er så skidt endda. Vi har en fornuftig blanding af rutinerede spillere og unge talenter. Ja, vi har lige vel mange 6'ere og få målfarlige angribere, men ellers synes jeg truppen er nogenlunde fornuftigt sammensat. Jeg hælder mere til, at vi bare ikke har en træner, der formår at forløse det potentiale, truppen rent faktisk indeholder.
Enig. Der er huller i truppen, mest af alt på angriber, men ikke mere end hvad andre trupper også døjer med.

Synes ikke MW forløser potentialet særligt godt lige nu og summen ender med at blive mindre end delene.
Fuldstændig enig! Vi skal bare blive bedre til ikke at bruge penge på ligegyldige spillere - vi har ret dygtige unge spillere på vej også. Se nu Lyngø feks - han havde da bedre bolde frem i banen end KP, Blåbjerg og Okore nogensinde har haft. Børsting på højre backen er da også ganske lovende, så hvorfor bruge 2,5 mio på Pallesen. AaB skal blive klogere på det punkt. Og så må bestyrelsen overveje om der skal en ny sportschef og træner til. Gaarde må gerne blive - evt som direktør.
Jeg savner Winsnes

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af De Fem » 9. maj 2018, 10:49

Martino skrev:
De Fem skrev:
le Cid skrev: Hvad angår trupsammensætning så synes jeg slet ikke den er så skidt endda. Vi har en fornuftig blanding af rutinerede spillere og unge talenter. Ja, vi har lige vel mange 6'ere og få målfarlige angribere, men ellers synes jeg truppen er nogenlunde fornuftigt sammensat. Jeg hælder mere til, at vi bare ikke har en træner, der formår at forløse det potentiale, truppen rent faktisk indeholder.
Enig. Der er huller i truppen, mest af alt på angriber, men ikke mere end hvad andre trupper også døjer med.

Synes ikke MW forløser potentialet særligt godt lige nu og summen ender med at blive mindre end delene.
Fuldstændig enig! Vi skal bare blive bedre til ikke at bruge penge på ligegyldige spillere - vi har ret dygtige unge spillere på vej også. Se nu Lyngø feks - han havde da bedre bolde frem i banen end KP, Blåbjerg og Okore nogensinde har haft. Børsting på højre backen er da også ganske lovende, så hvorfor bruge 2,5 mio på Pallesen. AaB skal blive klogere på det punkt. Og så må bestyrelsen overveje om der skal en ny sportschef og træner til. Gaarde må gerne blive - evt som direktør.
Det bliver rent circle jerk, men er enig med din enighed.

Gaarde som direktør/sponsor fluffer og så en erfaren købmand ind. Dertil en ny træner og så kan vi håbe på at bryde ud af middelmådigheden og spille om top 3 placeringer igen.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FIDEL » 9. maj 2018, 10:58

Martino skrev:
De Fem skrev:
le Cid skrev: Hvad angår trupsammensætning så synes jeg slet ikke den er så skidt endda. Vi har en fornuftig blanding af rutinerede spillere og unge talenter. Ja, vi har lige vel mange 6'ere og få målfarlige angribere, men ellers synes jeg truppen er nogenlunde fornuftigt sammensat. Jeg hælder mere til, at vi bare ikke har en træner, der formår at forløse det potentiale, truppen rent faktisk indeholder.
Enig. Der er huller i truppen, mest af alt på angriber, men ikke mere end hvad andre trupper også døjer med.

Synes ikke MW forløser potentialet særligt godt lige nu og summen ender med at blive mindre end delene.
Fuldstændig enig! Vi skal bare blive bedre til ikke at bruge penge på ligegyldige spillere - vi har ret dygtige unge spillere på vej også. Se nu Lyngø feks - han havde da bedre bolde frem i banen end KP, Blåbjerg og Okore nogensinde har haft. Børsting på højre backen er da også ganske lovende, så hvorfor bruge 2,5 mio på Pallesen. AaB skal blive klogere på det punkt. Og så må bestyrelsen overveje om der skal en ny sportschef og træner til. Gaarde må gerne blive - evt som direktør.
Enig.
Hvis Gaarde skal blive som sportsdirektør så kræver det som minimum en dygtig chefscout. Det er fuldstændig absurd, at AaB har nedprioriteret dette område i så lang tid! Endnu et stort kritikpunkt, der har vist sig at være afgørende for vores seneste sæsoner siden 2014.
Med de mange middelmådige udlændinge vi har set i klubben de seneste par år, så vil ALLE AaB-fans foretrække, at der satses på egne talenter istedet.

Jeg vil dog mene at vores trup mangler 3 bærende profiler før vi har en kinamands chance for at nærme os top 4. Der skal hentes en central forsvarer med rutine. Der skal hentes en central midt med erfaring og teknik til at sætte spillet, og sidst skal der hentes en der kan lave mål. Det lyder dyrt ja, men det vi behøver nu ikke at lægge transfer for dem. :cheers:

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FIDEL » 9. maj 2018, 11:00

De Fem skrev:
Martino skrev:
De Fem skrev:
le Cid skrev: Hvad angår trupsammensætning så synes jeg slet ikke den er så skidt endda. Vi har en fornuftig blanding af rutinerede spillere og unge talenter. Ja, vi har lige vel mange 6'ere og få målfarlige angribere, men ellers synes jeg truppen er nogenlunde fornuftigt sammensat. Jeg hælder mere til, at vi bare ikke har en træner, der formår at forløse det potentiale, truppen rent faktisk indeholder.
Enig. Der er huller i truppen, mest af alt på angriber, men ikke mere end hvad andre trupper også døjer med.

Synes ikke MW forløser potentialet særligt godt lige nu og summen ender med at blive mindre end delene.
Fuldstændig enig! Vi skal bare blive bedre til ikke at bruge penge på ligegyldige spillere - vi har ret dygtige unge spillere på vej også. Se nu Lyngø feks - han havde da bedre bolde frem i banen end KP, Blåbjerg og Okore nogensinde har haft. Børsting på højre backen er da også ganske lovende, så hvorfor bruge 2,5 mio på Pallesen. AaB skal blive klogere på det punkt. Og så må bestyrelsen overveje om der skal en ny sportschef og træner til. Gaarde må gerne blive - evt som direktør.
Det bliver rent circle jerk, men er enig med din enighed.

Gaarde som direktør/sponsor fluffer og så en erfaren købmand ind. Dertil en ny træner og så kan vi håbe på at bryde ud af middelmådigheden og spille om top 3 placeringer igen.
Jeg tror virkelig ikke at det er nok! Wieghorst skal ud. Han har i mine øjne slet slet ikke nok power og lederskab til at rykke spillerne og klubben til et højere niveau.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Jakobsen » 9. maj 2018, 11:37

De Fem skrev:
FIDEL skrev:Tænk at man er der hvor det virker fuldstændig håbløst det der foregår i AaB. Dybt håbløst og trist!
Jeg har absolut 0% tiltro til vores sportslige ledelse, og mange såkaldte fans hævder, at de hellere bliver hjemme og ikke vil forlænge sit sæsonkort. Det er da dybt bekymrende, og hvis ikke en ny direktør er det første skridt til at få renset ud, så tror jeg AaB er på vej ind i en dyb dyb krise med en eventuel nedrykning.
Altså nu er det vel ikke værre. Klubben har placeret sig i midten af ligaen igen i år, denne gang lige over den arbitrære streg ved runde 22. Det er intet der lugter af "dyb dyb krise" som eks. Esbjerg. Blot kedelig midter-meter-vare.

Argumentet bliver svagere af at det skal råbes helt skingeret op.

AaB skal ud af midterfeltet og længere op. Det kræver en ny træner, bedre scouting og muligvis en ny sportsdirektør.
Det har du helt galt fat i. Samtlige pile peger nedad for tiden

- Interessen er svundet ind. Der er få mennesker på stadion og der er ikke længere nogen begejstring.
- Spillemæsisgt er holdet blevet svagere og svagere og degenereret til et forsvarshold ala. Viborg. Det er knap nok man kan sige vi overhovedet har en spillestil.
- Vi udvikler ikke længere dygtige spillere som gør en forskel på 1. holdet og kan sælges og bidrage til klubbens økonomi
- Ledelsen formår ikke længere at købe rigtigt ind. Det bliver et mærkeligt rend af østeuropæere og sydamerikanere hvor ingen rigtig slår igennem eller løfter niveauet. Rigtig mange af vores dejlige penge er rask væk blevet smidt ud af vinduet uden vi har noget for dem.
- Vores trænerstab har efter at have været i gang i 1½ sæson ikke flyttet noget som helst. Det her materiale kunne også være solidt defensivt under Søndergaard.
- Det der meldes ud om at spille seværdigt og være med i toppen klinger hult. Kvaliteten mangler og størtedelen af truppen er fejlcastet til det fodbold man påstår at ville spille.

Man kan i øvrigt sagtens rykke ned bare fordi man er blevet nr. 5 året før. I 09/10 sluttede vi netop på en 5. plads og året efter var vi som bekendt milimeter fra at ryge ud. Dengang havde vi i øvrigt lavet 36 mål efter 33 runder - nøjagtig som vi har nu.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af De Fem » 9. maj 2018, 12:05

Jakobsen skrev:
Det har du helt galt fat i. Samtlige pile peger nedad for tiden

- Interessen er svundet ind. Der er få mennesker på stadion og der er ikke længere nogen begejstring.
- Spillemæsisgt er holdet blevet svagere og svagere og degenereret til et forsvarshold ala. Viborg. Det er knap nok man kan sige vi overhovedet har en spillestil.
- Vi udvikler ikke længere dygtige spillere som gør en forskel på 1. holdet og kan sælges og bidrage til klubbens økonomi
- Ledelsen formår ikke længere at købe rigtigt ind. Det bliver et mærkeligt rend af østeuropæere og sydamerikanere hvor ingen rigtig slår igennem eller løfter niveauet. Rigtig mange af vores dejlige penge er rask væk blevet smidt ud af vinduet uden vi har noget for dem.
- Vores trænerstab har efter at have været i gang i 1½ sæson ikke flyttet noget som helst. Det her materiale kunne også være solidt defensivt under Søndergaard.
- Det der meldes ud om at spille seværdigt og være med i toppen klinger hult. Kvaliteten mangler og størtedelen af truppen er fejlcastet til det fodbold man påstår at ville spille.

Man kan i øvrigt sagtens rykke ned bare fordi man er blevet nr. 5 året før. I 09/10 sluttede vi netop på en 5. plads og året efter var vi som bekendt milimeter fra at ryge ud. Dengang havde vi i øvrigt lavet 36 mål efter 33 runder - nøjagtig som vi har nu.
Jeg skriver ikke alt er jubel-godt, men blot at det ikke giver mening at skrige krise, for det er ikke en krise. Det er en kedelig normaltilstand af middelmådighed der skal væk.
- Interessen er død, men 10 ligegyldige kampe i foråret gør det en selvfølgelighed. Struktur-nedtur har sendt holdet i preseason.
- Manglen på unge spillere har også undret mig, men dog ser spillere som Abildgaard og Ali ud til at få et gennembrud.
- Der købes dårligt ind (med enkelte lykkedes), men de udnyttes elendigt. Synes MW skal fyres for det.
- Enig. MW skal ud. Han er en mand uden en gangbar plan.
- Alle de udmeldinger ville jeg ikke lægge så meget i. Gaarde skal have trænerens ryk til han ikke har den længere. Han kan ikke underminere holdet eller træneren offentligt. Det ville et selvmål af rang.

I øvrigt så sluttede vi som nr. 5 i 12/13 og blev mestre året efter. Jeg tror ikke vi bliver mestre, men Schoors har efterladt en struktur hvor vi næsten ikke kan rykke ud af alt for bred superliga med kun en direkte billet.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FIDEL » 9. maj 2018, 13:01

De Fem skrev:
Jakobsen skrev:
Det har du helt galt fat i. Samtlige pile peger nedad for tiden

- Interessen er svundet ind. Der er få mennesker på stadion og der er ikke længere nogen begejstring.
- Spillemæsisgt er holdet blevet svagere og svagere og degenereret til et forsvarshold ala. Viborg. Det er knap nok man kan sige vi overhovedet har en spillestil.
- Vi udvikler ikke længere dygtige spillere som gør en forskel på 1. holdet og kan sælges og bidrage til klubbens økonomi
- Ledelsen formår ikke længere at købe rigtigt ind. Det bliver et mærkeligt rend af østeuropæere og sydamerikanere hvor ingen rigtig slår igennem eller løfter niveauet. Rigtig mange af vores dejlige penge er rask væk blevet smidt ud af vinduet uden vi har noget for dem.
- Vores trænerstab har efter at have været i gang i 1½ sæson ikke flyttet noget som helst. Det her materiale kunne også være solidt defensivt under Søndergaard.
- Det der meldes ud om at spille seværdigt og være med i toppen klinger hult. Kvaliteten mangler og størtedelen af truppen er fejlcastet til det fodbold man påstår at ville spille.

Man kan i øvrigt sagtens rykke ned bare fordi man er blevet nr. 5 året før. I 09/10 sluttede vi netop på en 5. plads og året efter var vi som bekendt milimeter fra at ryge ud. Dengang havde vi i øvrigt lavet 36 mål efter 33 runder - nøjagtig som vi har nu.
Jeg skriver ikke alt er jubel-godt, men blot at det ikke giver mening at skrige krise, for det er ikke en krise. Det er en kedelig normaltilstand af middelmådighed der skal væk.
- Interessen er død, men 10 ligegyldige kampe i foråret gør det en selvfølgelighed. Struktur-nedtur har sendt holdet i preseason.
- Manglen på unge spillere har også undret mig, men dog ser spillere som Abildgaard og Ali ud til at få et gennembrud.
- Der købes dårligt ind (med enkelte lykkedes), men de udnyttes elendigt. Synes MW skal fyres for det.
- Enig. MW skal ud. Han er en mand uden en gangbar plan.
- Alle de udmeldinger ville jeg ikke lægge så meget i. Gaarde skal have trænerens ryk til han ikke har den længere. Han kan ikke underminere holdet eller træneren offentligt. Det ville et selvmål af rang.

I øvrigt så sluttede vi som nr. 5 i 12/13 og blev mestre året efter. Jeg tror ikke vi bliver mestre, men Schoors har efterladt en struktur hvor vi næsten ikke kan rykke ud af alt for bred superliga med kun en direkte billet.
Interessen var allerede dalende før vi nåede i mesterskabsslutspillet, og nu er interessen bare nærmest væk!
Vores trup har potentiale til mere, men Gaarde og Wieghorst har virkelig forsømt at hente profiler ind, som kan gøre en forskel, og ham Gaarde hentede i Peru har jo været en enorm skuffelse! Utroligt at man ikke kan få mere ud af Perus bedste spiller! Jeg gad godt se hvad en anden træner kan få ud af vores trup, tilsat et par forstærkninger.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Uldahl » 9. maj 2018, 13:49

Interessen var allerede dalende før vi nåede i mesterskabsslutspillet, og nu er interessen bare nærmest væk!

Ja det er sørgeligt. Jeg har nu fulgt dem i over 50 år og været stor fan siden jeg så min første kamp med min far som 7 årig. så har været med op og ned mange gange, men jeg kan ikke se noget i det der forgår på banen og i den sportslige ledelse gøre at jeg skal blive ved at bruge penge og tid på klubben mere. Hvad vil de udover at sælge floskler :thumbsdown:?.

Hvis så der var lidt at det der skete på banen man kunne se en mening med som man kunne glædes ved. Udvikling af talenterne eller nogle tegn på godt spil, og en pil der peger fremad. Så var nemmere at affinde sig med en mider placering, men uden mulighed for det ene eller andet, medaljer, nedrykning. Så det sgu svært at forsvare at bruge penge og tid på holdet, ud over at følge lidt med i medierne.

Jeg glemte kampen mod Horsens og tænkte nå var det i går de spillede. For første gang siden jeg kan huske har jeg misset i det mindste at følge med i en kamp. :thumbsdown: Det sgu skræmmende.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af De Fem » 9. maj 2018, 14:15

Folk skriver, at klubben er historisk kedelig af følge, men hvad med mellem 2008/2009 og 2012/2013 hvor vi blev nr. 7, 5, 10, 7, 5. Var I helt oppe at støde der? Jeg forstår kritikken, men er det her ikke bare almindeligt blok over en preseason der begyndte i april grundet en latterlig struktur og MWs fuckup i Frederica?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Jakobsen » 9. maj 2018, 14:48

De Fem skrev:Folk skriver, at klubben er historisk kedelig af følge, men hvad med mellem 2008/2009 og 2012/2013 hvor vi blev nr. 7, 5, 10, 7, 5. Var I helt oppe at støde der? Jeg forstår kritikken, men er det her ikke bare almindeligt blok over en preseason der begyndte i april grundet en latterlig struktur og MWs fuckup i Frederica?
Lad os tage sæsonerne

2008/2009: Der var hele den europæiske kampagne, men at det var så ringe i ligaen var ganske vist en skuffelse
2009/2010: Egentlig lidt en sæson ala. denne hvor alle pile pegede nedad, hvor nye prestigeindkøb ikke ramte og nuværende spillere mistede niveau.
2010/2011: Forfærdeligt efterår hvor tendenserne fra 2009/2010 fortsatte. Foråret var omvendt uhyre spændende og holdet var en fornøjelse i mange kampe.
2011/2012: Jeg synes det var spændende. Det var en anden præmis end hvad vi plejede, men vi vidste jo alle det handlede om at bygge nyt op med det vi nu havde tilbage og ungdomsspillere. Udfra materiale og forudsætninger synes jeg faktisk det var en god sæson fordi mange pile pegede i en lovende retning.
2012/2013: Igen pegede mange ting et spændende sted hen. Man udklækkede unge spillere på samlebånd og man så tegningen til en seværdig spillestil bliver rafineret hen i mod 2013/2014.

Fra vores nærdød i 2011 og frem til 2014 var det rigtig mange ting der pegede i positive retninger selvom resultaterne ikke var super gode. Det vi ser nu ligner mest af alt 09/10 og en optakt til gentagelse af 10/11. Det AaB prædiker er til dels process og tålmodighed, en de er dælme dårlige til proces.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Martino » 15. maj 2018, 10:06

Nu har jeg rendt ind i Gaardsøe og Gaarde flere gange på samme tid - ved godt at han er agent for en del AaB-drenge, men kunne det måske tænkes at han skal ind og være sportsdirektør i AaB og Allan så bliver adm.direktør? Der var nogle rygter omkring at Gaarde var en mulig kandidat til direktørstillingen.

Derudover er han agent for en kontraktløs Mads Albæk.
Jeg savner Winsnes

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af De Fem » 15. maj 2018, 10:13

Martino skrev:Nu har jeg rendt ind i Gaardsøe og Gaarde flere gange på samme tid - ved godt at han er agent for en del AaB-drenge, men kunne det måske tænkes at han skal ind og være sportsdirektør i AaB og Allan så bliver adm.direktør? Der var nogle rygter omkring at Gaarde var en mulig kandidat til direktørstillingen.
Måske er det mere interessant at konstatere at han er agent for Nicolaj Thomsen, Mads Albæk og Ronnie Schwartz, alle spillere der kunne gøre en forskel i AaB.

Det kunne også være at Børsting skal forlænges, da han til sommer kun har et år tilbage.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af frederikshavneren » 15. maj 2018, 10:40

Dette er muligvis den forkerte tråd at skrive det i, men vi skal ud og finde en ny mentaltræner. Langagergaard har valgt en ny udfordring da han skifter til FC København

Gamen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Gamen » 15. maj 2018, 11:07

frederikshavneren skrev:Dette er muligvis den forkerte tråd at skrive det i, men vi skal ud og finde en ny mentaltræner. Langagergaard har valgt en ny udfordring da han skifter til FC København
Chok. Hvor mange nøglemedarbejdere er det lige der er forsvundet de sidste 2-3 år?

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af troelsh » 15. maj 2018, 11:20

Gamen skrev:
frederikshavneren skrev:Dette er muligvis den forkerte tråd at skrive det i, men vi skal ud og finde en ny mentaltræner. Langagergaard har valgt en ny udfordring da han skifter til FC København
Chok. Hvor mange nøglemedarbejdere er det lige der er forsvundet de sidste 2-3 år?
Ja der har mildt været gang i svingdøren på Hornevej, frit fra leveren kan jeg tælle;

Stephan Schoors
Lars Søndergaard
Allan Kuhn
Jacob "Figo" Larsen
Lars Knudsen
Scott Miller
Morten Randers Thomsen
Ashley Tootle (Tur/retur)
Martin Langagergaard

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af MrBangDK » 15. maj 2018, 11:20

Gamen skrev:
frederikshavneren skrev:Dette er muligvis den forkerte tråd at skrive det i, men vi skal ud og finde en ny mentaltræner. Langagergaard har valgt en ny udfordring da han skifter til FC København
Chok. Hvor mange nøglemedarbejdere er det lige der er forsvundet de sidste 2-3 år?
Manden flytter til København - han har været i AaB i 12 år - han vil gerne prøve noget nyt. Ikke det store drama.

Måske det kan være sundt at få en anden én ind, som kan give noget frisk input til drengene?
Ska' vi hak'?

Låst