Jacob Rinne

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Jacob Rinne

Indlæg af Jakobsen » 17. aug 2017, 09:21

Velkommen til Rinne
https://aabsport.dk/nyheder/2017/august ... nd-i-gent/

Jeg håber, at han er en opgradering og at han evt. kan tage noget lederskab over bagkæden. I øvrigt interessant, at han endnu ikke har fået et trøjenummer. Kunne det være fordi nr. 1 måske snart er ledig? Dog nok urealistisk Lansings skade in mente. Dog synes ikke Rinnes CV passer til at være reserve hos os. Overordentligt positivt, at der nu er styr på målmandssetuppet de næste mange år med Rinne og Lansing.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Jacob Rinne

Indlæg af MrBangDK » 17. aug 2017, 09:25

Jakobsen skrev:Velkommen til Rinne
https://aabsport.dk/nyheder/2017/august ... nd-i-gent/

Jeg håber, at han er en opgradering og at han evt. kan tage noget lederskab over bagkæden. I øvrigt interessant, at han endnu ikke har fået et trøjenummer. Kunne det være fordi nr. 1 måske snart er ledig? Dog nok urealistisk Lansings skade in mente. Dog synes ikke Rinnes CV passer til at være reserve hos os. Overordentligt positivt, at der nu er styr på målmandssetuppet de næste mange år med Rinne og Lansing.
5 års kontrakt... sådan!
Ska' vi hak'?

Gamen

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Gamen » 17. aug 2017, 09:27

Positivt med en lang kontrakt!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Jacob Rinne

Indlæg af BoT » 17. aug 2017, 09:28

MrBangDK skrev:
Jakobsen skrev:Velkommen til Rinne
https://aabsport.dk/nyheder/2017/august ... nd-i-gent/

Jeg håber, at han er en opgradering og at han evt. kan tage noget lederskab over bagkæden. I øvrigt interessant, at han endnu ikke har fået et trøjenummer. Kunne det være fordi nr. 1 måske snart er ledig? Dog nok urealistisk Lansings skade in mente. Dog synes ikke Rinnes CV passer til at være reserve hos os. Overordentligt positivt, at der nu er styr på målmandssetuppet de næste mange år med Rinne og Lansing.
5 års kontrakt... sådan!
Kæft det er en skandale. Et kæmpe sats at tage. Hvad nu hvis han er elendig? Eller noget.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 778
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Jacob Rinne

Indlæg af emenike » 17. aug 2017, 09:28

Jakobsen skrev:Velkommen til Rinne
https://aabsport.dk/nyheder/2017/august ... nd-i-gent/

Jeg håber, at han er en opgradering og at han evt. kan tage noget lederskab over bagkæden. I øvrigt interessant, at han endnu ikke har fået et trøjenummer. Kunne det være fordi nr. 1 måske snart er ledig? Dog nok urealistisk Lansings skade in mente. Dog synes ikke Rinnes CV passer til at være reserve hos os. Overordentligt positivt, at der nu er styr på målmandssetuppet de næste mange år med Rinne og Lansing.
På AaB's hjemmeside står han til at have nr. 40 lige nu. Lidt underligt nummer for en keeper, men kan ikke se nogen steder at det skulle være fastlagt endnu. På papiret et fint køb nu hvor Lansing også er langtidsskadet, så tror ikke nødvendigvis det betyder et exit for Larsen.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4411
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Jacob Rinne

Indlæg af le Cid » 17. aug 2017, 09:29

BoT skrev:
MrBangDK skrev:
Jakobsen skrev:Velkommen til Rinne
https://aabsport.dk/nyheder/2017/august ... nd-i-gent/

Jeg håber, at han er en opgradering og at han evt. kan tage noget lederskab over bagkæden. I øvrigt interessant, at han endnu ikke har fået et trøjenummer. Kunne det være fordi nr. 1 måske snart er ledig? Dog nok urealistisk Lansings skade in mente. Dog synes ikke Rinnes CV passer til at være reserve hos os. Overordentligt positivt, at der nu er styr på målmandssetuppet de næste mange år med Rinne og Lansing.
5 års kontrakt... sådan!
Kæft det er en skandale. Et kæmpe sats at tage. Hvad nu hvis han er elendig? Eller noget.
Det falder tilbage på Gaarde!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 17. aug 2017, 09:38

Selvom det ville have været dejligt med en angriber med samme CV som Jacob Rinne, så giver den her transfer næsten ligeså meget mening for mig. Vi får ikke styr på det forsvar før vi har en sikker keeper der kan være en naturlig del af eksempelvis arbejdet ude i feltet. Det får vi forhåbentligt nu, og mon ikke vi så får en angriber ind når klubberne rundt omkring har afklaret deres europæiske sæson/ikke-sæson om en uges tid? Så mangler vi bare at få spillet til at fungere....

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Jacob Rinne

Indlæg af 634 » 17. aug 2017, 09:38

Nu kan Brøndby godt købe Nikolai Larsen for 10 mill. De er på vej til at sælge Rønnow for 22 mill
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Martino » 17. aug 2017, 09:43

emenike skrev:
Jakobsen skrev:Velkommen til Rinne
https://aabsport.dk/nyheder/2017/august ... nd-i-gent/

Jeg håber, at han er en opgradering og at han evt. kan tage noget lederskab over bagkæden. I øvrigt interessant, at han endnu ikke har fået et trøjenummer. Kunne det være fordi nr. 1 måske snart er ledig? Dog nok urealistisk Lansings skade in mente. Dog synes ikke Rinnes CV passer til at være reserve hos os. Overordentligt positivt, at der nu er styr på målmandssetuppet de næste mange år med Rinne og Lansing.
På AaB's hjemmeside står han til at have nr. 40 lige nu. Lidt underligt nummer for en keeper, men kan ikke se nogen steder at det skulle være fastlagt endnu. På papiret et fint køb nu hvor Lansing også er langtidsskadet, så tror ikke nødvendigvis det betyder et exit for Larsen.
Lansing skulle kun være ude en måneds tid. Tror nærmere Larsen snart er fortid. Anyways velkommen til Rinne.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
PFA
2. div
2. div
Indlæg: 214
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:26
Geografisk sted: Aabybro

Re: Jacob Rinne

Indlæg af PFA » 17. aug 2017, 09:49

Velkommen til Jacob, det er kun sundt for klubben med mere konkurrence på målmandsposten.

I forhold til Larsen, er der vel ikke nogle oplagte bejlere til ham i Superligaen!? Måske en midter klub i skandinavien kunne være næste destination for Larsen.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4411
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Jacob Rinne

Indlæg af le Cid » 17. aug 2017, 09:53

PFA skrev:Velkommen til Jacob, det er kun sundt for klubben med mere konkurrence på målmandsposten.

I forhold til Larsen, er der vel ikke nogle oplagte bejlere til ham i Superligaen!? Måske en midter klub i skandinavien kunne være næste destination for Larsen.
Har Larsen ikke selv udtalt, at han vil prøve at kommet udenlands? Jeg tror ikke, at han er interesseret i andre klubber i superligaen - det skulle da lige være FCK/BIF (er han ikke selv københavner?), men de er næppe interesserede... For en gangs skyld tror jeg ikke at Kent går på shopping i AaB...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 778
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Jacob Rinne

Indlæg af emenike » 17. aug 2017, 09:57

Martino skrev:
emenike skrev:
Jakobsen skrev:Velkommen til Rinne
https://aabsport.dk/nyheder/2017/august ... nd-i-gent/

Jeg håber, at han er en opgradering og at han evt. kan tage noget lederskab over bagkæden. I øvrigt interessant, at han endnu ikke har fået et trøjenummer. Kunne det være fordi nr. 1 måske snart er ledig? Dog nok urealistisk Lansings skade in mente. Dog synes ikke Rinnes CV passer til at være reserve hos os. Overordentligt positivt, at der nu er styr på målmandssetuppet de næste mange år med Rinne og Lansing.
På AaB's hjemmeside står han til at have nr. 40 lige nu. Lidt underligt nummer for en keeper, men kan ikke se nogen steder at det skulle være fastlagt endnu. På papiret et fint køb nu hvor Lansing også er langtidsskadet, så tror ikke nødvendigvis det betyder et exit for Larsen.
Lansing skulle kun være ude en måneds tid. Tror nærmere Larsen snart er fortid. Anyways velkommen til Rinne.
Arh ok, ja så vil det være lidt mærkeligt at stå med 3 målmænd i truppen om få uger, så det betyder vel vi siger farvel til Larsen.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3156
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Gnu » 17. aug 2017, 10:00

Udmærket. Lad os håbe, at der denne gang er tale om en mand, der er scoutet ordentligt.

Når vi henter en spiller i en belgisk topklub og udstyrer ham med en femårig kontrakt, så er det selvfølgelig fordi han er udset til at være førstevalg. Men med skaden til Lansing har vi pludselig ikke travlt med at komme af med Nicolai Larsen, så det kan godt være, at han må finde sig i at være reserve det næste stykke tid. Så må det være sådan.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Kenneth K » 17. aug 2017, 10:02

En målmand ligefrem... ja, hvorfor ikke? Vi sejler jo overalt på banen.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4411
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Jacob Rinne

Indlæg af le Cid » 17. aug 2017, 10:05

Gad vide hvornår han er klar til at komme i kamp på førsteholdet? Han har vel ikke spillet en førsteholdskamp i over et halvt år, så det er jo nok næppe allerede fra i morgen. Men han skal jo nok få en plads på bænken alligevel.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
PFA
2. div
2. div
Indlæg: 214
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:26
Geografisk sted: Aabybro

Re: Jacob Rinne

Indlæg af PFA » 17. aug 2017, 10:16

le Cid skrev:Gad vide hvornår han er klar til at komme i kamp på førsteholdet? Han har vel ikke spillet en førsteholdskamp i over et halvt år, så det er jo nok næppe allerede fra i morgen. Men han skal jo nok få en plads på bænken alligevel.
Mon ikke han er klar, han har vel trænet med i Genk og kontureret om pladsen der. Spørgsmålet er om man tør smide ham i kamp inden han kender sin nye medspillere.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Sauer » 17. aug 2017, 10:18

le Cid skrev:Gad vide hvornår han er klar til at komme i kamp på førsteholdet? Han har vel ikke spillet en førsteholdskamp i over et halvt år, så det er jo nok næppe allerede fra i morgen. Men han skal jo nok få en plads på bænken alligevel.
Han har vel stadig trænet + spillet evt. reservekampe. Hvis ellers man vurderer, hans niveau er højt nok til at gøre en forskel for os - hvilket man nok gør, siden han har fået fem år - så tror jeg han fra dag et kæmper om pladsen i målet. Bilder mig nok også ind, at det er en anelse mindre afgørende for en målmand end en midtbanespiller, om man har fået kampe i benene for nyligt.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Jacob Rinne

Indlæg af Forza » 17. aug 2017, 10:26

Vi har en reserve i Lansing samt en af Superligaens dårligste keepere i Larsen.

Selvfølgelig er Rinne førstevalg fra dag 1.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

seamann

Re: Jacob Rinne

Indlæg af seamann » 17. aug 2017, 10:26

Starter træningen i dag - så han sidder på bænken i morgen. Og mon ikke han fortsætter på bænken indtil næste Larsen drop/udfald, hvofra det vil være naturligt at skifte på posten.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Jacob Rinne

Indlæg af troelsh » 17. aug 2017, 10:33

634 skrev:Nu kan Brøndby godt købe Nikolai Larsen for 10 mill. De er på vej til at sælge Rønnow for 22 mill
Det ville jo være et bedre salg end Bassogog

Besvar