Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Halil » 19. jan 2018, 11:02

Det er ret åbenlyst, at AaB mangler kvalificerede kantspillere.

Imens sender luderne fra fcm Borring og Kroon afsted til Sønderjylland og den gule fare. Gad vide, hvad AaB får ind? Eller skal vi glædes med SuperPøleren & friends endnu en halvsæson? Eller er det 3-6-1 mere permanent?
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 19. jan 2018, 11:05

Halil skrev:Det er ret åbenlyst, at AaB mangler kvalificerede kantspillere.

Imens sender luderne fra fcm Borring og Kroon afsted til Sønderjylland og den gule fare. Gad vide, hvad AaB får ind? Eller skal vi glædes med SuperPøleren & friends endnu en halvsæson? Eller er det 3-6-1 mere permanent?
Tjaeh Borring er da ikke noget for os. Nu er han røget ud af to klubber i top 6 på 1½ år.
Kroon er en god spiller, men jeg er lidt i tvivl om han kommer med det vi mangler. Han virker lidt som en bedre udgave af Børsting, men jeg vil egentlig hellere have en spiller der bårde hurtig og kan skabe fart i spillet/finde åbninger. Jeg synes meget mere det dynamik og kreativitet vi mangler end
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Halil » 19. jan 2018, 11:20

Både Borring og Kroon slår mig som spillere med fart og udfordringsevner(eller dynamik og kreativitet om du vil) - Deres stats for suppen siger det samme. Borring har nogle ret vilde stats fra de seneste 2 sæsoner ved fcm-svinene.

Men AaB kigger forhåbentligt på noget bedre.
Uden Synd Ingen Frelse

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamling » 19. jan 2018, 11:47

Komiske Allan har grundet sin manglende fantasi og manglende netværk og scouts set sig blind på kusk muligheden. Og der får han igen en bar røv at trutte i.
Så vi napper endnu en halvsæson med bussen godt parkeret og superpøleren som et af vores mest kreative indslag.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 19. jan 2018, 12:10

Gamling skrev:Komiske Allan har grundet sin manglende fantasi og manglende netværk og scouts set sig blind på kusk muligheden. Og der får han igen en bar røv at trutte i.
Så vi napper endnu en halvsæson med bussen godt parkeret og superpøleren som et af vores mest kreative indslag.
Nu har komiske Allan brændt nallerne flere gange ved at hente uduelige spillere ind, så han går nok kun efter forholdsvis sikre kort nu. :cool:
Hvis han udelukkende satser på at hente Kusk, så er han slet ikke værdig til at være sportsdirektør i AaB, men selvfølgelig har han flere spillere på blokken bl.a. Rygaard tror jeg på. Jeg mener også, at det vil være bedst at hente en eller to danske spillere denne gang. Vi har rigeligt med udlændinge i truppen.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af PeterS » 19. jan 2018, 12:25

Gamling skrev:Komiske Allan har grundet sin manglende fantasi og manglende netværk og scouts set sig blind på kusk muligheden. Og der får han igen en bar røv at trutte i.
Så vi napper endnu en halvsæson med bussen godt parkeret og superpøleren som et af vores mest kreative indslag.
At trutte i flaskeøl på Bar Røv, er nu ellers anbefalelses værdigt :cheers:

Men dette er nok lidt tynd mave for alle med Kusk drømme
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fck ... e-klubber/

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af 9800 » 19. jan 2018, 12:25

Komiske Allan, den var faktisk meget sjov :cool:

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamling » 19. jan 2018, 13:39

Ved ikke hvor du har fra, at han skulle have rygaard på blokken bortset fra at lfc’s træner lavede en gevaldig “vi vil ikke sælge, men gerne sælge” tale til bold.dk.

Rygaard er en ok spiller, men spiller på pladser hvor vi har mange folk i truppen i forvejen. Og jeg ser ham ikke som gennembrudsfarlig kantspiller, hvilket er hvor vi (sammen med en egentlig targetman angriber) i mine øjne har de største behov.

Enig i at vi denne gang så vidt muligt bør hente dansk (eller nordisk).
Gamling
"Ib Simonsen forever"

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af tommas jensen » 19. jan 2018, 13:49

Er sku bange for det eneste vi får er en lang næse :(

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 19. jan 2018, 14:18

Det kan være Kusks billet ud af byen, hvis han vil:

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 19. jan 2018, 14:25

Gamling skrev:Ved ikke hvor du har fra, at han skulle have rygaard på blokken bortset fra at lfc’s træner lavede en gevaldig “vi vil ikke sælge, men gerne sælge” tale til bold.dk.

Rygaard er en ok spiller, men spiller på pladser hvor vi har mange folk i truppen i forvejen. Og jeg ser ham ikke som gennembrudsfarlig kantspiller, hvilket er hvor vi (sammen med en egentlig targetman angriber) i mine øjne har de største behov.

Enig i at vi denne gang så vidt muligt bør hente dansk (eller nordisk).
Det var vist Martino, som skrev, at Rygaard er på blokken i AaB. Men det er kun et rygte jo.
Rygaard er 10´er og kan sagtens spille den indadvendte kant, som Flores og Rolim også spiller. Så jeg tror ikke komiske Allan går efter en gennembrudsfarlig kantspiller. Det er vores backs som skal lave gennembrud på kanterne.
Endvidere skal vi huske på, at Wieghorst spillede med en 10´er/hængende angriber i sin første tid i AaB, hvor bl.a. Thellufsen og Børsting fik spilletid. Så med en Rygaard på holdet kan Wieghorst vende tilbage til sin 4-2-3-1 formation eller 4-5-1 om man vil.
Rygaard vil kunne hjælpe holdet med at fastholde bolden bedre samt være kreativ i offensiven.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af aaballday » 19. jan 2018, 14:40

Kusk MÅ være meget tæt på nu:

Her er hvad Søren Sorgenfri skrev i sidste uge: "Som nævnt i sidste uge var både OB og AaB ude efter Kasper Kusk, men fynboerne har trukket følehornene til sig pga. økonomien i casen. AaB er stadig inde i billedet. Enten leje eller permanent overgang, men må formentlig vente pænt på, at FC København får hentet det nye blod ind, som de drømmer om."

---> NU henter FCK Robert Skov.

----> Kusken hjem.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamling » 19. jan 2018, 14:46

Ser mere perspektiv i at sætte Rolim, Flores eller thellufsen ind på 10’eren. Synes ikke rygaard er bedre end dem.
Mht back’ernes rolle så var det der gjorde os så stærke i 2014 jo netop at vi både havde gennembrudsfarlige kanter og offensive back’s. Derfor mener jeg vi har mest brug for en offensiv kant (mere).
Gamling
"Ib Simonsen forever"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 19. jan 2018, 15:01

Gamling skrev:Ser mere perspektiv i at sætte Rolim, Flores eller thellufsen ind på 10’eren. Synes ikke rygaard er bedre end dem.
Mht back’ernes rolle så var det der gjorde os så stærke i 2014 jo netop at vi både havde gennembrudsfarlige kanter og offensive back’s. Derfor mener jeg vi har mest brug for en offensiv kant (mere).
Ja det kan vi hurtigt blive enige om vi trænger til. Lad os nu se om komiske Allan ikke lander Kusk... :aabfan:

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 19. jan 2018, 15:03

Gamling skrev:Ser mere perspektiv i at sætte Rolim, Flores eller thellufsen ind på 10’eren. Synes ikke rygaard er bedre end dem.
Mht back’ernes rolle så var det der gjorde os så stærke i 2014 jo netop at vi både havde gennembrudsfarlige kanter og offensive back’s. Derfor mener jeg vi har mest brug for en offensiv kant (mere).
Her skal du bare tænke på, at 10´eren skal arbejde hårdt defensivt også. Desuden deltage i det opbyggende spil og skabe overtal, så jeg tror ikke Thellufsen egner sig så godt til en 10´er rolle. Og nok heller ikke Rolim.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 19. jan 2018, 15:34

Kusk og Rygaard har samme agent, så det er ligetil Hr. Gaarde... :thumbsup:

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hanga » 19. jan 2018, 15:37

aaballday skrev:Kusk MÅ være meget tæt på nu:

Her er hvad Søren Sorgenfri skrev i sidste uge: "Som nævnt i sidste uge var både OB og AaB ude efter Kasper Kusk, men fynboerne har trukket følehornene til sig pga. økonomien i casen. AaB er stadig inde i billedet. Enten leje eller permanent overgang, men må formentlig vente pænt på, at FC København får hentet det nye blod ind, som de drømmer om."

---> NU henter FCK Robert Skov.

----> Kusken hjem.
Jeg er mere tvivlende, når nu de også vil af med Toutouh og Amankwaa. Slipper de 3 kantspillere fordi de har fået én ind?
Men jeg håber du har ret.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 19. jan 2018, 15:58

Er spændt på om robert skov har evnerne til at tage næste skridt i FCK. Har min tvivl må jeg indrømme. Om det bringer os nærmere Kusk er svært at vurdere. Kusk er nok heller ikke min drømmesigning, men han skal da være mere end velkommen.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Kristian60 » 19. jan 2018, 16:03

Men FCK har vel stadig kun Skov, Kusk, Thomsen og Falk til at spille fløjene. 4 kvalificerede mand må være minimum for de to pladser i ståles verden.
Jeg er stadig noget skeptisk omkring den hjemkomst...

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 19. jan 2018, 18:56

Nå men det er ikke meget en evt. Ny spiller får trænet med truppen. Det er ellers ret vigtigt med tanke på et kort grundspil og mulighed for top 6.
Der må og skal ryge et par hoveder i den sportslige ledelse hvis foråret bliver en fuser.

Låst