Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamling » 23. jan 2018, 07:58

Her og nu har vi ikke brug for flere "talenter" som tilføjelse til den grå masse af "talenter" vi har i forvejen. Vi har brug for etablerede profiler til toppen af fødekæden til positionerne kant, angreb og midterforsvar (en eller flere af disse)
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 23. jan 2018, 08:17

Gamling skrev:Her og nu har vi ikke brug for flere "talenter" som tilføjelse til den grå masse af "talenter" vi har i forvejen. Vi har brug for etablerede profiler til toppen af fødekæden til positionerne kant, angreb og midterforsvar (en eller flere af disse)
Nej, jeg forestiller mig, som man også har udtalt, at vi kun skal tilføje talenter hvis de bidrager med noget exceptionelt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hanga » 23. jan 2018, 08:57

Martino skrev:
Redwhite skrev:Enig, det er jo ikke back´s og kanter vi mangler, vi scorer simpelthen for få mål. Vi har heldigvis fået angriberen Wessam rykket op i truppen fra u19 ligaen, håber han får lov at spille mere end blot træningskampene. Vi mangler også bedre spillende midtforsvarer. På den position har vi iøvrigt et andet stort talent på vej fra u19 liga holdet i Anders Bærtelsen som er libero typen.
Ja, det bliver spændende at se hvad Anders Bærtelsen kan drive det til. Han har i hvertfald tydelige kvaliteter. Derudover er stopperparret på U17, meget talentfuldt. Christiansen og Ross, men det hører nok mere til i U-tråden.
No offense, men du har det med at være lige lovlig optimistisk på de unge gutters vegne.
Hvis der er noget vi har lært siden the double så er det, at det er utrolig svært at forudse hvem der kan slå til på seniorniveau, og at det ikke bliver lettere for de unge spillere, hvis de forventes at skulle kunne bidrage til en top6 placering fra dag 1.

Vi er simpelthen nød til at glemme lidt oftere hvad der er på vej fra u-rækkerne, og ikke regne dem for relle muligheder før de har haft lidt tid som seniorer. F.eks. har det kostet os ret dyrt at vi har vi har regnet først Pohl og senere Ramkilde som gode tredjevalg i angrebet så snart de blev rykket op. Jeg tror ikke på at man har gjort Pohl en tjeneste ved at spille ham så meget så tidligt, især ikke når han har haft så svært ved scoringerne som har været tilfældet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 23. jan 2018, 09:12

Hanga skrev:
Martino skrev:
Redwhite skrev:Enig, det er jo ikke back´s og kanter vi mangler, vi scorer simpelthen for få mål. Vi har heldigvis fået angriberen Wessam rykket op i truppen fra u19 ligaen, håber han får lov at spille mere end blot træningskampene. Vi mangler også bedre spillende midtforsvarer. På den position har vi iøvrigt et andet stort talent på vej fra u19 liga holdet i Anders Bærtelsen som er libero typen.
Ja, det bliver spændende at se hvad Anders Bærtelsen kan drive det til. Han har i hvertfald tydelige kvaliteter. Derudover er stopperparret på U17, meget talentfuldt. Christiansen og Ross, men det hører nok mere til i U-tråden.
No offense, men du har det med at være lige lovlig optimistisk på de unge gutters vegne.
Hvis der er noget vi har lært siden the double så er det, at det er utrolig svært at forudse hvem der kan slå til på seniorniveau, og at det ikke bliver lettere for de unge spillere, hvis de forventes at skulle kunne bidrage til en top6 placering fra dag 1.

Vi er simpelthen nød til at glemme lidt oftere hvad der er på vej fra u-rækkerne, og ikke regne dem for relle muligheder før de har haft lidt tid som seniorer. F.eks. har det kostet os ret dyrt at vi har vi har regnet først Pohl og senere Ramkilde som gode tredjevalg i angrebet så snart de blev rykket op. Jeg tror ikke på at man har gjort Pohl en tjeneste ved at spille ham så meget så tidligt, især ikke når han har haft så svært ved scoringerne som har været tilfældet.
Fair nok. Det synes jeg nu ikke. Der er da mange af de her unge spillere, som ikke går hele vejen, men derfor kan man jo godt diskutere hvem som har de bedste forudsætninger ligenu for at gøre det Jeg siger heller ikke at det er spillere, som skal stå i vejen for at der godt må komme et par nye spillere i dette vindue.
Jeg har altid haft store forventninger til Abou Ali, og til Thellufsen og begge tror jeg bliver profiler fremover. Jeg mener at Lukas Klitten bliver en gevinst for vores hold, når han rykkes op og det vil jeg holde fast i. Jeg har en fidus til MC, men han er lidt i en bølgedal pt og sådan vil det jo være hvis vi slår os på at ville give tillid til talenterne og ikke ende som feks Randers og AGF(her er der dog store talenter på vej, for første gang i årevis).
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 23. jan 2018, 09:19

Gamling skrev:Her og nu har vi ikke brug for flere "talenter" som tilføjelse til den grå masse af "talenter" vi har i forvejen. Vi har brug for etablerede profiler til toppen af fødekæden til positionerne kant, angreb og midterforsvar (en eller flere af disse)
Vi har bare ikke nogen unge spillere på 18 år, som er i nærheden af at være i spil til landsholdet. Og selv dem vi har på U21-landsholdet er relativt grå spillere, som i bedste fald er middelmådige Superliga-spillere. Ingen af dem er der specielt meget salgspotentiale i, som det ser ud nu.
Så jeg kan da godt forstå vi tager islændingen på prøve. Det ville også være en fremtidssikring ifht. Ahlmann, som aldrig er kommet tilbage på det topniveau han havde før hans skade.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af troelsh » 23. jan 2018, 09:33

Hanga skrev:
Martino skrev:
Redwhite skrev:Enig, det er jo ikke back´s og kanter vi mangler, vi scorer simpelthen for få mål. Vi har heldigvis fået angriberen Wessam rykket op i truppen fra u19 ligaen, håber han får lov at spille mere end blot træningskampene. Vi mangler også bedre spillende midtforsvarer. På den position har vi iøvrigt et andet stort talent på vej fra u19 liga holdet i Anders Bærtelsen som er libero typen.
Ja, det bliver spændende at se hvad Anders Bærtelsen kan drive det til. Han har i hvertfald tydelige kvaliteter. Derudover er stopperparret på U17, meget talentfuldt. Christiansen og Ross, men det hører nok mere til i U-tråden.
No offense, men du har det med at være lige lovlig optimistisk på de unge gutters vegne.
Hvis der er noget vi har lært siden the double så er det, at det er utrolig svært at forudse hvem der kan slå til på seniorniveau, og at det ikke bliver lettere for de unge spillere, hvis de forventes at skulle kunne bidrage til en top6 placering fra dag 1.

Vi er simpelthen nød til at glemme lidt oftere hvad der er på vej fra u-rækkerne, og ikke regne dem for relle muligheder før de har haft lidt tid som seniorer. F.eks. har det kostet os ret dyrt at vi har vi har regnet først Pohl og senere Ramkilde som gode tredjevalg i angrebet så snart de blev rykket op. Jeg tror ikke på at man har gjort Pohl en tjeneste ved at spille ham så meget så tidligt, især ikke når han har haft så svært ved scoringerne som har været tilfældet.
Generelt har klubben i de senere år, lagt alt for meget ansvar over på de unges skuldre, da de erfarne spillere som de unge har skulle læne sig op ad, ikke har haft den fornødne kvalitet.

Når det er sagt syntes jeg ikke martino gør noget forkert i at berette om unge talenter der ser spændende ud, der er ikke noget galt i at have forhåbninger til vores talenter, så længe vi ikke forventer de slår igennem fra dag 1, jeg syntes bare det er fedt der er nogle der har den viden herinde.
Vi ved alle at springet til seniorniveau er kæmpe stort, og har man ikke den rette mentalitet slår man ikke igennem, uanset hvor stort talentet er, bare se Viktor Ahlmann.

Havde vi haft bedre alternativer, havde Pohl selvfølgelig heller ikke spillet så meget, men den må du snakke med Gaarde om ;) og Ramkilde har vel stort set ikke spillet pga. skader så svært at diskutere ham.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 23. jan 2018, 09:37

Gamen skrev:
Gamling skrev:Her og nu har vi ikke brug for flere "talenter" som tilføjelse til den grå masse af "talenter" vi har i forvejen. Vi har brug for etablerede profiler til toppen af fødekæden til positionerne kant, angreb og midterforsvar (en eller flere af disse)
Vi har bare ikke nogen unge spillere på 18 år, som er i nærheden af at være i spil til landsholdet. Og selv dem vi har på U21-landsholdet er relativt grå spillere, som i bedste fald er middelmådige Superliga-spillere. Ingen af dem er der specielt meget salgspotentiale i, som det ser ud nu.
Så jeg kan da godt forstå vi tager islændingen på prøve. Det ville også være en fremtidssikring ifht. Ahlmann, som aldrig er kommet tilbage på det topniveau han havde før hans skade.
Jeg synes også det er fint nok med ham islændingen på prøve - særligt hvis han er et stort talent. Men det er bare lidt nedslående, at der endnu ikke er hentet en offensivspiller - enten en angriber eller kant. Vi kan nok godt klare os med det vi har, men til bredden ville det lune med en ekstra offensivspiller. Jeg ved godt, at talenterne i AaB ikke skal have FOR langt til en startplads, men vi skal heller ikke ud i, at de unge kommer under for stort et pres.
Jeg synes det er lidt spøjst, hvis Gaarde ikke har mere at skyde med end Kasper Kusk sidst i vinduet. Han må have flere på blokken, men det er ikke meget man hører fra de berømte vandrør.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 23. jan 2018, 09:40

FIDEL skrev: Jeg synes også det er fint nok med ham islændingen på prøve - særligt hvis han er et stort talent. Men det er bare lidt nedslående, at der endnu ikke er hentet en offensivspiller - enten en angriber eller kant. Vi kan nok godt klare os med det vi har, men til bredden ville det lune med en ekstra offensivspiller. Jeg ved godt, at talenterne i AaB ikke skal have FOR langt til en startplads, men vi skal heller ikke ud i, at de unge kommer under for stort et pres.
Jeg synes det er lidt spøjst, hvis Gaarde ikke har mere at skyde med end Kasper Kusk sidst i vinduet. Han må have flere på blokken, men det er ikke meget man hører fra de berømte vandrør.
Nu kan man jo godt arbejde på flere spillere på én gang. Lad os nu lige vente med vurderingen af Gaardes arbejde til vinduet er overstået. Han skylder også stadig den klasseangriber, som man var helt åbne om at man ikke fik hentet i sommer, og som man nu (også numerisk) mangler.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 23. jan 2018, 09:44

Gamen skrev:
FIDEL skrev: Jeg synes også det er fint nok med ham islændingen på prøve - særligt hvis han er et stort talent. Men det er bare lidt nedslående, at der endnu ikke er hentet en offensivspiller - enten en angriber eller kant. Vi kan nok godt klare os med det vi har, men til bredden ville det lune med en ekstra offensivspiller. Jeg ved godt, at talenterne i AaB ikke skal have FOR langt til en startplads, men vi skal heller ikke ud i, at de unge kommer under for stort et pres.
Jeg synes det er lidt spøjst, hvis Gaarde ikke har mere at skyde med end Kasper Kusk sidst i vinduet. Han må have flere på blokken, men det er ikke meget man hører fra de berømte vandrør.
Nu kan man jo godt arbejde på flere spillere på én gang. Lad os nu lige vente med vurderingen af Gaardes arbejde til vinduet er overstået. Han skylder også stadig den klasseangriber, som man var helt åbne om at man ikke fik hentet i sommer, og som man nu (også numerisk) mangler.
Jeg mener ikke at have hørt dette..? Har Gaarde udtalt det?

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 23. jan 2018, 10:05

FIDEL skrev: Jeg mener ikke at have hørt dette..? Har Gaarde udtalt det?
Både Søndergaard og Wieghorst udtalte at AaB var på jagt efter en målscorer. Nu mangler vi den meriterede type, ovenpå afgangen af Sylvestr.
AaB spurgte på langt mere profilerede typer i sommer, men endte med at hoppe ned af stigen og lægge penge for Safranko, formentlig af hensyn til spillestilen.
Det ændrer ikke på at man stadig mangler en målscorer-type. Og Gaarde har sagt at man kraftigt overvejer at hente en angriber i januar vinduet. Det ændrede han så lidt på i dec., men lad os nu se. Numerisk er vi i undertal på angriber-siden. Og selvom AaB ser Rolim som angriber, så har han vel ikke rigtig spillet der under nogen af hans lejeophold.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 23. jan 2018, 10:12

Gamen skrev:
FIDEL skrev: Jeg mener ikke at have hørt dette..? Har Gaarde udtalt det?
Både Søndergaard og Wieghorst udtalte at AaB var på jagt efter en målscorer. Nu mangler vi den meriterede type, ovenpå afgangen af Sylvestr.
AaB spurgte på langt mere profilerede typer i sommer, men endte med at hoppe ned af stigen og lægge penge for Safranko, formentlig af hensyn til spillestilen.
Det ændrer ikke på at man stadig mangler en målscorer-type. Og Gaarde har sagt at man kraftigt overvejer at hente en angriber i januar vinduet. Det ændrede han så lidt på i dec., men lad os nu se. Numerisk er vi i undertal på angriber-siden. Og selvom AaB ser Rolim som angriber, så har han vel ikke rigtig spillet der under nogen af hans lejeophold.
Af samme grund tror jeg faktisk ikke at Duncan rygtet er taget ud af den blå luft. Det er en spiller PEA kender rigtig godt. Med hensyn til type ved vi at AaB prøvede at hente Vinicius i sommers, ligesom Djuricin blev forsøgt.
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 23. jan 2018, 10:20

Martino skrev: Af samme grund tror jeg faktisk ikke at Duncan rygtet er taget ud af den blå luft. Det er en spiller PEA kender rigtig godt. Med hensyn til type ved vi at AaB prøvede at hente Vinicius i sommers, ligesom Djuricin blev forsøgt.
Der blev ligeledes indledt sonderende samtaler med en profileret svensker, som så valgte klubben fra. Jo, Gaarde forsøgte og forsøgte, men enten var vi uattraktive, eller også har man ikke været godt nok forberedt - nok nærmere en blanding. Safranko var/er en dyr discountløsning, men heller ikke svaret på vores angrebsproblem.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 23. jan 2018, 10:31

Gamen skrev:
Martino skrev: Af samme grund tror jeg faktisk ikke at Duncan rygtet er taget ud af den blå luft. Det er en spiller PEA kender rigtig godt. Med hensyn til type ved vi at AaB prøvede at hente Vinicius i sommers, ligesom Djuricin blev forsøgt.
Der blev ligeledes indledt sonderende samtaler med en profileret svensker, som så valgte klubben fra. Jo, Gaarde forsøgte og forsøgte, men enten var vi uattraktive, eller også har man ikke været godt nok forberedt - nok nærmere en blanding. Safranko var/er en dyr discountløsning, men heller ikke svaret på vores angrebsproblem.
Ved du hvem svenskeren var? Jeg har svært ved at vurdere Safranko både med hensyn til løn og transfer, men AaB har vel taget chancen i håb om at kunne udvikle på hans mangler og sælge ham videre.
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 23. jan 2018, 10:41

Martino skrev: Ved du hvem svenskeren var? Jeg har svært ved at vurdere Safranko både med hensyn til løn og transfer, men AaB har vel taget chancen i håb om at kunne udvikle på hans mangler og sælge ham videre.
Nej, jeg fik aldrig et navn. Jeg ved bare at vi var på banen, men blev fravalgt i sidste ende. Men dét det skulle illustrere var at vi altså gik efter væsentligt mere profilerede spillere, end en halv-tam angriber fra en nation der ikke har produceret gode angribere i nyere tid. Jeg mener at man allerede nu kan se at han både teknisk, taktisk og ikke mindst på hurtighed har så markante mangler at der skal ske et mindre mirakel, hvis han skal blive førsteangriber i AaB.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 23. jan 2018, 10:46

Gamen skrev:
FIDEL skrev: Jeg mener ikke at have hørt dette..? Har Gaarde udtalt det?
Både Søndergaard og Wieghorst udtalte at AaB var på jagt efter en målscorer. Nu mangler vi den meriterede type, ovenpå afgangen af Sylvestr.
AaB spurgte på langt mere profilerede typer i sommer, men endte med at hoppe ned af stigen og lægge penge for Safranko, formentlig af hensyn til spillestilen.
Det ændrer ikke på at man stadig mangler en målscorer-type. Og Gaarde har sagt at man kraftigt overvejer at hente en angriber i januar vinduet. Det ændrede han så lidt på i dec., men lad os nu se. Numerisk er vi i undertal på angriber-siden. Og selvom AaB ser Rolim som angriber, så har han vel ikke rigtig spillet der under nogen af hans lejeophold.
Gaarde og Wieghorst snakker som vinden blæser. For tiden siger de, at de helst henter spillere, som de kan udvikle til at blive profiler. Dette skyldes så, at de ikke har formået at hente en profil. Jeg synes altså det er alarmerende ringe arbejde af den sportslige ledelse.
Okay klarer vi at komme med i top 6, så går det, men hvis ikke så bør kritikken af vores sportslige ledelse være ubarmhjertig.
Jeg tror dog, at vi kommer med på en 5. plads, også selvom der ikke hentes nyt til offensiven - dog er vi meget afhængige af ikke at få skader.

Men det er godt nok svært at finde hoved eller hale i Gaardes og Wieghorst kommunikation. Den ene uge udtaler Wieghorst, at Safranko er en klassespiller og, at han meget snart kommer på det slovakiske landshold, og et par uger efter udtaler han, at Safranko har brug for tid til at slå til og, at Safranko er købt, da AaB helst vil hente spillere som kan udvikles til at blive profiler.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 23. jan 2018, 10:49

Gamen skrev:
Martino skrev: Ved du hvem svenskeren var? Jeg har svært ved at vurdere Safranko både med hensyn til løn og transfer, men AaB har vel taget chancen i håb om at kunne udvikle på hans mangler og sælge ham videre.
Nej, jeg fik aldrig et navn. Jeg ved bare at vi var på banen, men blev fravalgt i sidste ende. Men dét det skulle illustrere var at vi altså gik efter væsentligt mere profilerede spillere, end en halv-tam angriber fra en nation der ikke har produceret gode angribere i nyere tid. Jeg mener at man allerede nu kan se at han både teknisk, taktisk og ikke mindst på hurtighed har så markante mangler at der skal ske et mindre mirakel, hvis han skal blive førsteangriber i AaB.
Eller også skal man lægge spillestilen mere efter Safranko, ligesom man gjorde med Erik Bo og Peter Møller eksempelvis.
Hvis Wieghorst vil fortsætte med at spille 451 eller 4231, så vil det give ok mening at spille Safranko på toppen, og med Flores som 10´er samt Pohl på kanten. Vi får brug for Pohls dybdeløb.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 23. jan 2018, 10:56

Uffe Bech skal videre fra Hannover evt. på leje. Han er under genoptræning efter en skade, men er det noget for os? Jeg synes skaderne hos ham skræmmer en del.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af PeterS » 23. jan 2018, 10:59

FIDEL skrev:Uffe Bech skal videre fra Hannover evt. på leje. Han er under genoptræning efter en skade, men er det noget for os? Jeg synes skaderne hos ham skræmmer en del.
Han er en god spiller, men endnu et genoptrænings projekt tiltaler ikke ligefrem.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af 9000AaB » 23. jan 2018, 11:12

PeterS skrev:
FIDEL skrev:Uffe Bech skal videre fra Hannover evt. på leje. Han er under genoptræning efter en skade, men er det noget for os? Jeg synes skaderne hos ham skræmmer en del.
Han er en god spiller, men endnu et genoptrænings projekt tiltaler ikke ligefrem.
Er han gratis og betaler de lønnen kunne vi være klar, men ellers nej - på trods af han er rigtig god og spændende.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af BassogogsVen » 23. jan 2018, 11:15

Gamling skrev:Her og nu har vi ikke brug for flere "talenter" som tilføjelse til den grå masse af "talenter" vi har i forvejen. Vi har brug for etablerede profiler til toppen af fødekæden til positionerne kant, angreb og midterforsvar (en eller flere af disse)
Vi har da i allerhøjeste grad OGSÅ brug for talenter til at tage over på sigt. Alt andet skaber jo netop det dødvande, vi har set siden 2014.

Men de talenter vi har brug for, skal bare være på et væsentligt højere niveau end de nuværende - og indfases langsommere.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Låst