Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af aaballday » 30. jan 2018, 15:05

boldspiller skrev:
boldspiller skrev:Kusk med på bænken i FCK's træningskamp: https://www.fck.dk/nyhed/startopstillin ... ar-donetsk.
Kusk kom IKKE på banen.
Som eneste markspiller

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gaarde6 » 30. jan 2018, 15:33

Det er lige før jeg vil kalde Kusk ind og ingen fra start 11 ud, som noget nær et perfekt vindue.
Skulle det være helt perfekt, skulle man i mine øjne ha haft en spiller ind til det centrale forsvar også.
Men pengene vokser ikke på træerne og skal vi kigge på holdet over den sidste periode, har Wieghorst fået sat prop i vores defensiv.
Evnen til at skabe chancer er der i mod ikke løst endnu.
Så kunne vi signe Kusk, tror jeg faktisk vi kommer rigtig langt i forhold til at skabe flere chancer.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Maglau » 30. jan 2018, 16:11

Buzz Killington skrev:
Gentleman Finn skrev:Der er ingen tvivl om at vi vil få mere ud af Flores hvis både Rolim og Kusk bilver en fast del af offensiven. Vi skal dog også finde en måde at få det til at fungere defensivt. Jeg ser derudover også gerne at vores unge knejt Wessam får nogle indhop her i foråret, han har et giftigt first touch. Skal lige få noget mere power i benene, lovende spiller.
Et offensivt firkløver af Rolim, Flores, Kusk og Wessam. En FM-spiller våde drøm!
Jeg kunne sagtens leve med Rolim Flores og kusk forrest med Risgård lige bagved og lesniak wurtz som seksere.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af michael_nagg » 30. jan 2018, 16:34

Jeg læste forleden et indlæg om at Stefan schoors var i Sevilla og se Sevilla-getafe. Der var en der nævnte at det var pudsigt at han var dernede, samtidig med at der har været lidt løse rygter med flores til sevilla. Eller har schoors bare været nede ved gutterne på træningslejren, og taget sig den frihed og tage til en kamp som tilfældigvis var med Sevilla.

Er der mere og koge på flores/Sevilla historien. Eller siger vandrørene noget andet

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hanga » 30. jan 2018, 16:39

michael_nagg skrev:Jeg læste forleden et indlæg om at Stefan schoors var i Sevilla og se Sevilla-getafe. Der var en der nævnte at det var pudsigt at han var dernede, samtidig med at der har været lidt løse rygter med flores til sevilla. Eller har schoors bare været nede ved gutterne på træningslejren, og taget sig den frihed og tage til en kamp som tilfældigvis var med Sevilla.

Er der mere og koge på flores/Sevilla historien. Eller siger vandrørene noget andet
Han lagde billeder op på twitter (mener jeg det var) hvor han skrev at han var på vej til træningslejren i et ret træls vejr der lignede noget herhjemmefra.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af PeterS » 30. jan 2018, 16:55

michael_nagg skrev:Jeg læste forleden et indlæg om at Stefan schoors var i Sevilla og se Sevilla-getafe. Der var en der nævnte at det var pudsigt at han var dernede, samtidig med at der har været lidt løse rygter med flores til sevilla. Eller har schoors bare været nede ved gutterne på træningslejren, og taget sig den frihed og tage til en kamp som tilfældigvis var med Sevilla.

Er der mere og koge på flores/Sevilla historien. Eller siger vandrørene noget andet
Studsede også over det

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 30. jan 2018, 17:11

Resten af truppen var også inde og se Sevilla-Getafe.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hovedet » 30. jan 2018, 18:02

Gamen skrev:Resten af truppen var også inde og se Sevilla-Getafe.
Uha, så kan vi risikere at miste hele truppen til de to klubber :-)

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 30. jan 2018, 18:07

FCK lander Fischer for 3 mio euro plus bonusser. Kusk kan rykke videre nu

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Kristian » 30. jan 2018, 18:20

Gamen skrev:
Kristian skrev: Men nu må vi se. Kusk's kæreste vil ihvertfald meget gerne hjem til Aalborg.
Og det vil han også gerne selv, uanset hvad enkelte tastaturkrigere herinde forsøger at pådutte ham af motiver.

Men når man er under kontrakt kan man jo ikke bare rive den i stykker...
Enig, men ja. Det vil han også selv. Rygtet om kæresten, Odense og AaB har dog været kendt i hele januar efterhånden.

Ingen overraskelse at han nok vender hjem til Aalborg, selvom Kent meget gerne ville have ham også.
------------------
mvh Kristian

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 30. jan 2018, 18:36

Det eneste vi så bare skal krydse fingre for er, at fjeldaben ikke fucker endnu et vindue op, og dermed også smadrer vores håb om forstærkning. Lad os nu bare få det skifte annonceret, og starte opladningen til Silkeborg. Det ser ud til at der bliver massiv opbakning til kampen, at dømme efter interessen for turen.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Forza » 30. jan 2018, 19:10

Spændende nyhed vi fik i dag med Kusk.

Er spændt på transfersum og lønnen. Han skulle eftersigende tjene 275.000 i FCK om måneden, så man må håbe at han har været villig til at gå ned i løn.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af le Cid » 30. jan 2018, 19:22

Forza skrev:Spændende nyhed vi fik i dag med Kusk.
Hvilken nyhed er det? Er der noget, som jeg er gået glip af?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Funky » 30. jan 2018, 19:30

Skulle det lykkes at hente Kusk, så er det også rettidig omhu i fht at vi sandsynligvis ikke har Flores så meget længere. Voldsomt spændende om vi kan få ham op på tidligere tiders niveau. Jeg synes jo ikke, han har været katastrofalt ringe for FCK i de superligakampe, han har fået.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hanga » 30. jan 2018, 19:58

Funky skrev:Skulle det lykkes at hente Kusk, så er det også rettidig omhu i fht at vi sandsynligvis ikke har Flores så meget længere. Voldsomt spændende om vi kan få ham op på tidligere tiders niveau. Jeg synes jo ikke, han har været katastrofalt ringe for FCK i de superligakampe, han har fået.
Den pæne udlægning vil jeg sige. Man kan også sige at vi langt om længe får erstattet Kasper Kusk ;)

Nå lad os nu lige se handlen officiel, det ville være bittert at se det falde til jorden nu.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af jonas386 » 30. jan 2018, 20:04

Vinduet er åbent til i morgen aften?
Hvis vi kan lande en spiller mere til enten midterforsvaret, angrebet eller den centrale midtbane (i prioriteret rækkefølge), så er jeg villig til at erklære vinduet en succes. Hvis vi kun ender med Kusk må jeg indrømme jeg stadig er noget bekymret.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 30. jan 2018, 20:18

Hvis vi skulle hente en forsvarsspiller ind til gardering af Okore, Kasper P og Blåbjerg i midterforsvaret, hvem skulle det være ?

Hvis vi kun kigger på danske navne eller spillere i Danmark, så er jeg blank. Men der må være en derude.

For pengemæssigt snakker vi vel en ung spiller, som ret hurtig kan presse de to sidste, men samtidig være tilfreds med noget tid i skyggen. Hvis man skulle finde en profil, så kunne det vel være en type som Marco Lund fra Esbjerg, som var spændende i Superligaen, derefter faldet i glemslen, men stadig ung og forholdsvis billig.

Er der nogle, som har et forslag til en spiller ?
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 30. jan 2018, 20:27

FlæskeFrank skrev: Hvis man skulle finde en profil, så kunne det vel være en type som Marco Lund fra Esbjerg, som var spændende i Superligaen, derefter faldet i glemslen, men stadig ung og forholdsvis billig.
Har været helt håbløs i 1. div., hvis man skal tro Esbjergs fans. Og er selvfølgelig skiftet til OB, hvor Jesper Hansen fortsætter sin mærkværdige række af sekunda-indkøb...

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 30. jan 2018, 20:36

Gamen skrev:
FlæskeFrank skrev: Hvis man skulle finde en profil, så kunne det vel være en type som Marco Lund fra Esbjerg, som var spændende i Superligaen, derefter faldet i glemslen, men stadig ung og forholdsvis billig.
Har været helt håbløs i 1. div., hvis man skal tro Esbjergs fans. Og er selvfølgelig skiftet til OB, hvor Jesper Hansen fortsætter sin mærkværdige række af sekunda-indkøb...
Det har jeg også læst, men det var for at komme med et eksempel. Jeg er på ingen måde misundelig, men det rammer vel meget godt det eksempel på type spiller, som kunne måske hentes ind. Og netop finder han det "gamle" spil frem, så kunne det godt blive en gevinst for OB.
- FlæskeFrank

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af 9000AA » 30. jan 2018, 21:53

Det er virkelig for fesent hvis vi henter kusk. Det eneste Allan Gaarde kan finde ud af er at hente gamle spillere hjem eller hva?! Lad ham nu bare rådne op i København.

Låst