Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 18. jan 2018, 13:35

Yankee skrev:
FIDEL skrev: Jeg ved ikke hvem jeg helst vil have af de 2. Kusk er mere kant end Rygaard.
Jeg tror dog ikke, at Rygaard er anfører-potentiale, da jeg har læst et sted, at David Nielsen i 2017 nævnte, at Rygaard skal lægge på mentalt for at tage næste skridt i sin udvikling.
Men Rygaard er en dygtig spiller, som kan hjælpe vores hold med at fastholde bolden i egne rækker noget bedre end vi har set hidtil i denne sæson. Wieghorst vil helst have en kamp under kontrol og styre tempoet mm. Han vil ikke have indianerbold, hvor begge hold har 10 chancer i en kamp. Det var han meget tydelig omkring i Mediano.

En anden ting... Rygaard har kontrakt til 2020, så helt billig er han ikke, selvom Lyngby er på røven.
Helt enig. Ift. pris så er AaB's transferramme jo ca. 3-4 mio. kr., så der ville forhandlingerne givetvis starte. Det springende punkt er ikke så meget om det så lander på 3 eller 5 mio., men om vi tør give ham en kontrakt på f.eks. 4½ år, så afskrivningen bliver lettere at fordøje i de kommende år.
Lyngby kan ikke engang betale løn. Ingen grund til at give dem flere millioner kroner, når spilleren potentiel kan være arbejdsløs om et par uger.

Vil man have ham nu så betal 5-10 % af de priser du snakker om. Det er dyrt at være fattig.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... il-ansatte

EINHILL
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 9. aug 2007, 00:51
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af EINHILL » 18. jan 2018, 13:46

De Fem skrev:
Yankee skrev:
FIDEL skrev: Jeg ved ikke hvem jeg helst vil have af de 2. Kusk er mere kant end Rygaard.
Jeg tror dog ikke, at Rygaard er anfører-potentiale, da jeg har læst et sted, at David Nielsen i 2017 nævnte, at Rygaard skal lægge på mentalt for at tage næste skridt i sin udvikling.
Men Rygaard er en dygtig spiller, som kan hjælpe vores hold med at fastholde bolden i egne rækker noget bedre end vi har set hidtil i denne sæson. Wieghorst vil helst have en kamp under kontrol og styre tempoet mm. Han vil ikke have indianerbold, hvor begge hold har 10 chancer i en kamp. Det var han meget tydelig omkring i Mediano.

En anden ting... Rygaard har kontrakt til 2020, så helt billig er han ikke, selvom Lyngby er på røven.
Helt enig. Ift. pris så er AaB's transferramme jo ca. 3-4 mio. kr., så der ville forhandlingerne givetvis starte. Det springende punkt er ikke så meget om det så lander på 3 eller 5 mio., men om vi tør give ham en kontrakt på f.eks. 4½ år, så afskrivningen bliver lettere at fordøje i de kommende år.
Lyngby kan ikke engang betale løn. Ingen grund til at give dem flere millioner kroner, når spilleren potentiel kan være arbejdsløs om et par uger.

Vil man have ham nu så betal 5-10 % af de priser du snakker om. Det er dyrt at være fattig.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... il-ansatte
Det er altså ikke sådan markedskræfterne fungere. Vi er jo nok ikke den eneste klub som er interesseret, og derved bestemmes prisen af de andres klubbers bud på spilleren og ikke hvad AaB, har “lyst” til at betale.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 18. jan 2018, 13:53

Lyngby har faktisk flere spillere, der kunne være interessante for os.
Der er som sagt Rygaard, men også Herolind Shala, Bror Blume, Kristoffer Larsen samt Jeppe Kjær er spillere, som har et tilpas højt niveau til AaB. Også Mayron George er spændende, men kan ikke spille for en 3. klub i denne sæson.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 18. jan 2018, 13:56

De Fem skrev:
Lyngby kan ikke engang betale løn. Ingen grund til at give dem flere millioner kroner, når spilleren potentiel kan være arbejdsløs om et par uger.

Vil man have ham nu så betal 5-10 % af de priser du snakker om. Det er dyrt at være fattig.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... il-ansatte
Det er næppe lovligt at begyndte at sælge ud af sine aktiver til dumpet pris, mens man er på vej i betalingsstandsning. Hvis de går konkurs vil spillerne blive fritstillet - hvis ikke, så koster han fuld pris. Det er jo heller ikke sådan at en halv eller hel million fra AaB redder klubben - tværtimod gør det jo kun klubben sværere at sælge, hvis de har mistet deres klart bedste spiller til spotpris.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 18. jan 2018, 14:01

FIDEL skrev:Lyngby har faktisk flere spillere, der kunne være interessante for os.
Der er som sagt Rygaard, men også Herolind Shala, Bror Blume, Kristoffer Larsen samt Jeppe Kjær er spillere, som har et tilpas højt niveau til AaB. Også Mayron George er spændende, men kan ikke spille for en 3. klub i denne sæson.
Altså - Herolind Shala har fået fire kampe for dem i ligaen. Det virker som et ret tyndt grundlag at ønske ham til AaB på.
Bror Blume kender jeg helt ærligt ikke ret meget til, men jeg har ikke lagt mærke til ham i deres kampe mod os.
Kristoffer Larsen kunne måske være noget. Dog mere en jævn hylde B end hylde A som vi mangler
Jeppe Kjær er kun startet inde i fire kampe i år, har slet ikke scoret og i snit spillet en halvleg i de 12 kampe han har fået.

Umiddelbart er jeg kun lun på tanken om Larsen. Jeppe Kjær har haft en god sæson sidste år, men jeg er ærligtalt i tvivl om hvorvidt han passer til os og om han overhovedet vil gøre holdet bedre? Det er en hurtig spiller der har levet på speed, men han er 32 nu og det alene taler imod at hente ham.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 18. jan 2018, 14:04

Yankee skrev:
De Fem skrev:
Lyngby kan ikke engang betale løn. Ingen grund til at give dem flere millioner kroner, når spilleren potentiel kan være arbejdsløs om et par uger.

Vil man have ham nu så betal 5-10 % af de priser du snakker om. Det er dyrt at være fattig.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... il-ansatte
Det er næppe lovligt at begyndte at sælge ud af sine aktiver til dumpet pris, mens man er på vej i betalingsstandsning. Hvis de går konkurs vil spillerne blive fritstillet - hvis ikke, så koster han fuld pris. Det er jo heller ikke sådan at en halv eller hel million fra AaB redder klubben - tværtimod gør det jo kun klubben sværere at sælge, hvis de har mistet deres klart bedste spiller til spotpris.
Klubben må da sælge af sine spillere som de vil. Modsat bygninger og kontorstole er der ikke en listepris på fodboldspillere, så prisen kan sagtens blive presset ned af et behov for at få hurtige penge ind og lønkroner ud.

AaB begyndte også at få mere for spillerne jo længere konkursen kom væk. Det handler simpelhen om at man handler fra et godt eller skidt udgangspunkt. Lyngbys direktør udtaler det samme til Bold.dk: Torben Jensen siger videre, at der forhandles om salg af flere af klubbens spillere, men at de interesserede klubber forsøger at drage fordel af Lyngbys situation og derfor presser priserne ned og trækker forhandlingerne ud.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lyn ... f-konkurs/

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 18. jan 2018, 14:10

De Fem skrev:
Yankee skrev:
Det er næppe lovligt at begyndte at sælge ud af sine aktiver til dumpet pris, mens man er på vej i betalingsstandsning. Hvis de går konkurs vil spillerne blive fritstillet - hvis ikke, så koster han fuld pris. Det er jo heller ikke sådan at en halv eller hel million fra AaB redder klubben - tværtimod gør det jo kun klubben sværere at sælge, hvis de har mistet deres klart bedste spiller til spotpris.
Klubben må da sælge af sine spillere som de vil. Modsat bygninger og kontorstole er der ikke en listepris på fodboldspillere, så prisen kan sagtens blive presset ned af et behov for at få hurtige penge ind og lønkroner ud.

AaB begyndte også at få mere for spillerne jo længere konkursen kom væk. Det handler simpelhen om at man handler fra et godt eller skidt udgangspunkt. Lyngbys direktør udtaler det samme til Bold.dk: Torben Jensen siger videre, at der forhandles om salg af flere af klubbens spillere, men at de interesserede klubber forsøger at drage fordel af Lyngbys situation og derfor presser priserne ned og trækker forhandlingerne ud.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lyn ... f-konkurs/
Godt ord igen - jeg havde ikke set den artikel. Det er godt nok en underlig fremgangsmåde at sælge ud af arvesølvet, når den eneste udvej er manden med papkassen.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af 9000AaB » 18. jan 2018, 14:18

Yankee skrev:
De Fem skrev:
Yankee skrev:
Det er næppe lovligt at begyndte at sælge ud af sine aktiver til dumpet pris, mens man er på vej i betalingsstandsning. Hvis de går konkurs vil spillerne blive fritstillet - hvis ikke, så koster han fuld pris. Det er jo heller ikke sådan at en halv eller hel million fra AaB redder klubben - tværtimod gør det jo kun klubben sværere at sælge, hvis de har mistet deres klart bedste spiller til spotpris.
Klubben må da sælge af sine spillere som de vil. Modsat bygninger og kontorstole er der ikke en listepris på fodboldspillere, så prisen kan sagtens blive presset ned af et behov for at få hurtige penge ind og lønkroner ud.

AaB begyndte også at få mere for spillerne jo længere konkursen kom væk. Det handler simpelhen om at man handler fra et godt eller skidt udgangspunkt. Lyngbys direktør udtaler det samme til Bold.dk: Torben Jensen siger videre, at der forhandles om salg af flere af klubbens spillere, men at de interesserede klubber forsøger at drage fordel af Lyngbys situation og derfor presser priserne ned og trækker forhandlingerne ud.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lyn ... f-konkurs/
Godt ord igen - jeg havde ikke set den artikel. Det er godt nok en underlig fremgangsmåde at sælge ud af arvesølvet, når den eneste udvej er manden med papkassen.
Det bedste der vil ske for os er klubben forsøger at redde sig ved at sælge ud og så gå i nul i driften, for ellers går de konkurs og så får hold som OB, Hobro og Horsens pludseligt 3 point ekstra i forhold til det tabellen siger lige nu, og det vil ikke just gavne os....

Men mon ikke de forsøger salg af spillere først og så ser om de kan køre i nul indtil sommeren og så først gå konkurs der hvis ikke klubben bliver solgt (det håber jeg).

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 18. jan 2018, 14:48

Med de få kampe der er tilbage i grundspillet kan jeg godt forestille mig at AaB lejer f.eks. Duncan, så der er lidt mere at skyde med i offensiven. Især imod kompakte hold på hjemmebane kunne det være rart med en Duncan i boksen. Wieghorst siger jo selv at Safranko skal bruge mere tid til at slå igennem.
Og så et evt. køb af Rygaard, så er vi fint rustet til foråret.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 18. jan 2018, 15:17

FIDEL skrev:Med de få kampe der er tilbage i grundspillet kan jeg godt forestille mig at AaB lejer f.eks. Duncan, så der er lidt mere at skyde med i offensiven. Især imod kompakte hold på hjemmebane kunne det være rart med en Duncan i boksen. Wieghorst siger jo selv at Safranko skal bruge mere tid til at slå igennem.
Og så et evt. køb af Rygaard, så er vi fint rustet til foråret.
Men hvorfor skulle AGF dog gøre det? Top 6 er trods alt ikke dødt for dem og de ved godt Duncan potentielt er en profil for os selvom han ikke passer i deres system. Jeg har lidt svært ved at se det ske og jeg er usikker på om han ville være det rigtige valg.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 18. jan 2018, 15:51

Jakobsen skrev:
FIDEL skrev:Med de få kampe der er tilbage i grundspillet kan jeg godt forestille mig at AaB lejer f.eks. Duncan, så der er lidt mere at skyde med i offensiven. Især imod kompakte hold på hjemmebane kunne det være rart med en Duncan i boksen. Wieghorst siger jo selv at Safranko skal bruge mere tid til at slå igennem.
Og så et evt. køb af Rygaard, så er vi fint rustet til foråret.
Men hvorfor skulle AGF dog gøre det? Top 6 er trods alt ikke dødt for dem og de ved godt Duncan potentielt er en profil for os selvom han ikke passer i deres system. Jeg har lidt svært ved at se det ske og jeg er usikker på om han ville være det rigtige valg.
Fordi gjæf også har noget der hedder et lønbudget, og muligvis gerne vil forstærke sig.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 18. jan 2018, 15:55

Jakobsen skrev:
FIDEL skrev:Lyngby har faktisk flere spillere, der kunne være interessante for os.
Der er som sagt Rygaard, men også Herolind Shala, Bror Blume, Kristoffer Larsen samt Jeppe Kjær er spillere, som har et tilpas højt niveau til AaB. Også Mayron George er spændende, men kan ikke spille for en 3. klub i denne sæson.
Altså - Herolind Shala har fået fire kampe for dem i ligaen. Det virker som et ret tyndt grundlag at ønske ham til AaB på.
Bror Blume kender jeg helt ærligt ikke ret meget til, men jeg har ikke lagt mærke til ham i deres kampe mod os.
Kristoffer Larsen kunne måske være noget. Dog mere en jævn hylde B end hylde A som vi mangler
Jeppe Kjær er kun startet inde i fire kampe i år, har slet ikke scoret og i snit spillet en halvleg i de 12 kampe han har fået.

Umiddelbart er jeg kun lun på tanken om Larsen. Jeppe Kjær har haft en god sæson sidste år, men jeg er ærligtalt i tvivl om hvorvidt han passer til os og om han overhovedet vil gøre holdet bedre? Det er en hurtig spiller der har levet på speed, men han er 32 nu og det alene taler imod at hente ham.
Nu har vi jo haft for vane på det seneste at hente spillere man selv kan udvikle på og gøre til profiler. Og her passer Shala ind. Han har endda et finere CV. end flere af de spillere vi har hentet på det seneste.
Bror Blume tror jeg egentlig ikke kan få succes hos os selvom han har gjort det godt for Lyngby. Han er vist nok en humørspiller.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af troelsh » 18. jan 2018, 16:12

Der er meget snak om Kusk, men hvad med Danny A, kunne det ikke være en mulighed? jeg syntes han viser gode takter når han spiller, han har dog en lidt skræmmende skadeshistorik
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/f ... e-klubber/

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 18. jan 2018, 16:15

troelsh skrev:Der er meget snak om Kusk, men hvad med Danny A, kunne det ikke være en mulighed? jeg syntes han viser gode takter når han spiller, han har dog en lidt skræmmende skadeshistorik
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/f ... e-klubber/
Jeg ser ham ikke som en god mellemrumsspiller. Han er vist mere flagrende i sit spil, men i form er han god.

Iøvrigt sker der da lidt nu i de danske klubber, der måske kan skabe en lavine af transfers. F.eks. meldes Mikael Uhre til Brøndby, og Pusic er færdig i Fck.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 18. jan 2018, 17:38

Noget af et langskud...

Niklas Hult er på vej væk fra Panathinaikos, der er i dyb, dyb krise. Han ligger i retssag med klubben.
Får 1,7 mio. årligt (de græske topklubbers lønninger er mere eller mindre offentlige), og de kræver 1,8 mio. for at slippe ham ifølge fotbollskanalen.se
Anderlecht har fået deadline til weekenden, hvis de vil have ham. PAO vil ikke sælge ham til den anden interesserede klub Nottingham Forest, der ejes af en græker.

Gaarde skal næsten give den et skud. Han er en klassespiller, der var stort set fast mand i Nice mens han spillede der og kan spille flere forskellige pladser. Klart bedst på venstre kant, selvom det var som back han brød igennem (og fik landsholdsdebut).

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af frederikshavneren » 18. jan 2018, 19:08

Kusk er ikke blandt de spillere som FCK i første omgang har opgivet, Pusic, Toutouh og Amankwaa har fået besked om at de gerne må finde sig en ny klub.
Toutouh har givet udtryk for at han gerne vil til udlandet, der må være en del klubber fra Superligaen som gerne vil hente Amankwaa

binderup
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 87
Tilmeldt: 16. aug 2015, 16:22

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af binderup » 18. jan 2018, 21:23

Gamen skrev:Noget af et langskud...

Niklas Hult er på vej væk fra Panathinaikos, der er i dyb, dyb krise. Han ligger i retssag med klubben.
Får 1,7 mio. årligt (de græske topklubbers lønninger er mere eller mindre offentlige), og de kræver 1,8 mio. for at slippe ham ifølge fotbollskanalen.se
Anderlecht har fået deadline til weekenden, hvis de vil have ham. PAO vil ikke sælge ham til den anden interesserede klub Nottingham Forest, der ejes af en græker.

Gaarde skal næsten give den et skud. Han er en klassespiller, der var stort set fast mand i Nice mens han spillede der og kan spille flere forskellige pladser. Klart bedst på venstre kant, selvom det var som back han brød igennem (og fik landsholdsdebut).
Det ville være en klasse signing, men tror ikke det er en hylde vi kan hente fra. Vi skal i hvert fald kunne tilbyde noget bedre end det vi leverer pt, hvis han skulle overveje det...
:cheers:

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Brodernumsi » 18. jan 2018, 21:54

Gamen skrev:Noget af et langskud...

Niklas Hult er på vej væk fra Panathinaikos, der er i dyb, dyb krise. Han ligger i retssag med klubben.
Får 1,7 mio. årligt (de græske topklubbers lønninger er mere eller mindre offentlige), og de kræver 1,8 mio. for at slippe ham ifølge fotbollskanalen.se
Anderlecht har fået deadline til weekenden, hvis de vil have ham. PAO vil ikke sælge ham til den anden interesserede klub Nottingham Forest, der ejes af en græker.

Gaarde skal næsten give den et skud. Han er en klassespiller, der var stort set fast mand i Nice mens han spillede der og kan spille flere forskellige pladser. Klart bedst på venstre kant, selvom det var som back han brød igennem (og fik landsholdsdebut).
Det ville være rart, hvis Gaarde gjorde et forsøg på at få ham.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 18. jan 2018, 22:02

Brodernumsi skrev:
Gamen skrev:Noget af et langskud...

Niklas Hult er på vej væk fra Panathinaikos, der er i dyb, dyb krise. Han ligger i retssag med klubben.
Får 1,7 mio. årligt (de græske topklubbers lønninger er mere eller mindre offentlige), og de kræver 1,8 mio. for at slippe ham ifølge fotbollskanalen.se
Anderlecht har fået deadline til weekenden, hvis de vil have ham. PAO vil ikke sælge ham til den anden interesserede klub Nottingham Forest, der ejes af en græker.

Gaarde skal næsten give den et skud. Han er en klassespiller, der var stort set fast mand i Nice mens han spillede der og kan spille flere forskellige pladser. Klart bedst på venstre kant, selvom det var som back han brød igennem (og fik landsholdsdebut).
Det ville være rart, hvis Gaarde gjorde et forsøg på at få ham.
Kunne være interesant, men måske ikke den spiller vi har mest brug for? Vi har jo allerede Ahlmann omend han ikke er på tidligere tiders niveau og så vidt jeg kan se er Hult wingback. Omvendt vil en rigtig wingback passe perfekt i vores system.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 18. jan 2018, 22:08

Jakobsen skrev:
Brodernumsi skrev:
Gamen skrev:Noget af et langskud...

Niklas Hult er på vej væk fra Panathinaikos, der er i dyb, dyb krise. Han ligger i retssag med klubben.
Får 1,7 mio. årligt (de græske topklubbers lønninger er mere eller mindre offentlige), og de kræver 1,8 mio. for at slippe ham ifølge fotbollskanalen.se
Anderlecht har fået deadline til weekenden, hvis de vil have ham. PAO vil ikke sælge ham til den anden interesserede klub Nottingham Forest, der ejes af en græker.

Gaarde skal næsten give den et skud. Han er en klassespiller, der var stort set fast mand i Nice mens han spillede der og kan spille flere forskellige pladser. Klart bedst på venstre kant, selvom det var som back han brød igennem (og fik landsholdsdebut).
Det ville være rart, hvis Gaarde gjorde et forsøg på at få ham.
Kunne være interesant, men måske ikke den spiller vi har mest brug for? Vi har jo allerede Ahlmann omend han ikke er på tidligere tiders niveau og så vidt jeg kan se er Hult wingback. Omvendt vil en rigtig wingback passe perfekt i vores system.
Nej vi har vist rigeligt spillere til venstre wingback. Desuden er 343 ikke Wieghorst foretrukne formation. Han vil helst tilbage og spille med 4 nede bagved, men i enkelte kampe vil han spille 343.

Låst