Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Kokkefar » 25. okt 2017, 22:08

Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:
Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:Nu kan jeg se, at flere er imponerede over Vito Mistrati og ønsker ham i AaB. Jeg har endnu ikke set ham nok til at vurdere hans evner, men han lyder som en type vi kunne have gavn af. En lignende spiller jeg til gengæld er blevet lidt lun på er Lyngbys Mikkel Rygaard. Han er i min optik lige nøjagtig den type spiller vi mangler til at ligge i mellemrummet mellem midtbane og angreb og kreere chancer. Jeg så Lyngbys udekamp mod Krasnodar, hvor han driblede rundt og gjorde præcis som det passede ham, men også i superligaen synes jeg han har holdt et fornuftigt niveau, omend han er faldet lidt sammen med holdet i den seneste periode. Han er farlig mand mod mand og har et eminent blik for sine medspillere. Mon ikke han ville være interesseret i at skifte Lyngby ud med en mere sikker tilværelse i et bedre setup i Aalborg?
Altså en ny Risgaard, som vi så i stedet kan bruge til angriber, fordi vi absolut skal spille med to 6'ere?

(Ved godt at Risgaard ikke dribler meget rundt, men han udnytter netop rummet mellem midtbane og angreb, ved at komme i dybdeløb.
Vi kan kalde ham en ung Risgård, der kan udfordre mand mod mand. Og nej, han skulle selvfølgelig bruges som 8'er, ligesom Mistrati skulle.
Min pointe er at det ikke giver mening at købe sig ud af problemerne, når vi ikke engang prøver at løse dem, med de midler vi har i truppen. Vi skal ikke begynde at købe 8'ere så længe Wieghorst er træner.
Nej, men det er jo så en helt anden diskussion. Min kommentar var blot for at udfordre Mistrati-forelskelsen. Når det så er sagt kunne jeg sagtens se begge indgå som kant i vores nuværende system, hvis det endelig skulle være.

seamann

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af seamann » 25. okt 2017, 22:09

Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:
Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:Nu kan jeg se, at flere er imponerede over Vito Mistrati og ønsker ham i AaB. Jeg har endnu ikke set ham nok til at vurdere hans evner, men han lyder som en type vi kunne have gavn af. En lignende spiller jeg til gengæld er blevet lidt lun på er Lyngbys Mikkel Rygaard. Han er i min optik lige nøjagtig den type spiller vi mangler til at ligge i mellemrummet mellem midtbane og angreb og kreere chancer. Jeg så Lyngbys udekamp mod Krasnodar, hvor han driblede rundt og gjorde præcis som det passede ham, men også i superligaen synes jeg han har holdt et fornuftigt niveau, omend han er faldet lidt sammen med holdet i den seneste periode. Han er farlig mand mod mand og har et eminent blik for sine medspillere. Mon ikke han ville være interesseret i at skifte Lyngby ud med en mere sikker tilværelse i et bedre setup i Aalborg?
Altså en ny Risgaard, som vi så i stedet kan bruge til angriber, fordi vi absolut skal spille med to 6'ere?

(Ved godt at Risgaard ikke dribler meget rundt, men han udnytter netop rummet mellem midtbane og angreb, ved at komme i dybdeløb.
Vi kan kalde ham en ung Risgård, der kan udfordre mand mod mand. Og nej, han skulle selvfølgelig bruges som 8'er, ligesom Mistrati skulle.
Min pointe er at det ikke giver mening at købe sig ud af problemerne, når vi ikke engang prøver at løse dem, med de midler vi har i truppen. Vi skal ikke begynde at købe 8'ere så længe Wieghorst er træner.
Eller alternativt udskifte alke 6erne med 8ere, så Wieghorst slet ikke opdager, at han har sådan nogen på banen.

Rygaard er vel iøvrigt mere 10er end 8er

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Pastorius » 25. okt 2017, 22:29

seamann skrev:
Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:
Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:Nu kan jeg se, at flere er imponerede over Vito Mistrati og ønsker ham i AaB. Jeg har endnu ikke set ham nok til at vurdere hans evner, men han lyder som en type vi kunne have gavn af. En lignende spiller jeg til gengæld er blevet lidt lun på er Lyngbys Mikkel Rygaard. Han er i min optik lige nøjagtig den type spiller vi mangler til at ligge i mellemrummet mellem midtbane og angreb og kreere chancer. Jeg så Lyngbys udekamp mod Krasnodar, hvor han driblede rundt og gjorde præcis som det passede ham, men også i superligaen synes jeg han har holdt et fornuftigt niveau, omend han er faldet lidt sammen med holdet i den seneste periode. Han er farlig mand mod mand og har et eminent blik for sine medspillere. Mon ikke han ville være interesseret i at skifte Lyngby ud med en mere sikker tilværelse i et bedre setup i Aalborg?
Altså en ny Risgaard, som vi så i stedet kan bruge til angriber, fordi vi absolut skal spille med to 6'ere?

(Ved godt at Risgaard ikke dribler meget rundt, men han udnytter netop rummet mellem midtbane og angreb, ved at komme i dybdeløb.
Vi kan kalde ham en ung Risgård, der kan udfordre mand mod mand. Og nej, han skulle selvfølgelig bruges som 8'er, ligesom Mistrati skulle.
Min pointe er at det ikke giver mening at købe sig ud af problemerne, når vi ikke engang prøver at løse dem, med de midler vi har i truppen. Vi skal ikke begynde at købe 8'ere så længe Wieghorst er træner.
Eller alternativt udskifte alke 6erne med 8ere, så Wieghorst slet ikke opdager, at han har sådan nogen på banen.

Rygaard er vel iøvrigt mere 10er end 8er
Så bruger han vel Meilinger og PK som 6'ere..

Uanset. Der burde være meget mere at hente i vores trup, ved at spille kortene rigtigt inden det bliver relevante hente spillere der måske, måske ikke har en smule mere at komme med end vore egne.
Med venlig Hilsen
--
Robert

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af BassogogsVen » 27. okt 2017, 14:57

Bo Zinck vil gerne være assistent i superligaen. Sæt i værk!
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Rams » 27. okt 2017, 18:15

BassogogsVen skrev:Bo Zinck vil gerne være assistent i superligaen. Sæt i værk!
En lille rokade, hvor Friis blev gjort til PEAs fremtidige afløser og Zinck røg ind som assistent og motivator ville være rart.
In verbis simus faciles

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af BassogogsVen » 27. okt 2017, 18:24

Rams skrev:
BassogogsVen skrev:Bo Zinck vil gerne være assistent i superligaen. Sæt i værk!
En lille rokade, hvor Friis blev gjort til PEAs fremtidige afløser og Zinck røg ind som assistent og motivator ville være rart.
Ja, tak! Dertil vil jeg fastholde, at Zinck ville kunne udgøre et fint makkerpar med Kuhn - og naturligvis sportsdirektør Hamrén.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 28. okt 2017, 16:20

Bubacarr Sanneh har kontraktudløb til sommer og AaB kan derfor forhandle frit med ham efter nytår. Er han interesseret i AaB så betyder den sparede transfer muligheden for at tilbyde en højere løn. Ja, han er ikke den store blodflytter, men ham og Okore kunne blive en duo der fysisk er urørlig.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Forza » 29. okt 2017, 18:57

BassogogsVen skrev:
Rams skrev:
BassogogsVen skrev:Bo Zinck vil gerne være assistent i superligaen. Sæt i værk!
En lille rokade, hvor Friis blev gjort til PEAs fremtidige afløser og Zinck røg ind som assistent og motivator ville være rart.
Ja, tak! Dertil vil jeg fastholde, at Zinck ville kunne udgøre et fint makkerpar med Kuhn - og naturligvis sportsdirektør Hamrén.
Mit eneste kendskab til ham er hans deltagelse i ripodsten. På baggrund af dette håber jeg virkelig ikke han ender i AaB.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Forza » 29. okt 2017, 19:50

I guder hvor ville jeg ønske at Gaarde krøb til korset og indrømmet sine fadæser for derefter at ansætte Kuhn som træner.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Dampbarn
Drenge
Drenge
Indlæg: 34
Tilmeldt: 28. feb 2017, 20:28

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Dampbarn » 29. okt 2017, 20:13

Endnu et travlt vindue venter. Forhåbentlig er det ikke Gaarde der skal stå for det.

UD:

Meilinger: Giver sig selv, da han ikke bruges

Sylvestr: Udløb og ingen ide i at beholde

Flores: total usynlig, passer ikke ind i spillestilen, og altid på vej til/fra landskampe eller små skadet/ikke i form.
Projektet var interessant, men det er fejlet.

Kasper Pedersen: ikke at han som sådan er dårlige end de andre, men der mangler en leder til det forsvar, og der skal gøres plads.
Blåbjerg kan også dække venstre back, så mere ide i at beholde ham.

Safranko: Han har god fysik, men som de andre angribere, så kan han ikke score mål. Der skal hentes en angriber med mål i støvlerne, og for at gøre plads skal der nogen ud. Så hellere en udlænding ud, end en af klubbens egne talenter.

PK: Hans rolle er marginal, og kan erstattes af Børsting

Gaarde/MW: fejlindkøb på fejlindkøb fra Gaarde, og kedelig spillestil fra MW og med ultra defensiv indstilling.

Og så skal der ryddes op i noget af alt det leverpostej fyld man har. MC, Thellufsen, Abildgaard mm, kan skippes videre, hvis man kan finde bedre erstatninger for dem.




IND:

Angriber: Der er ingen angribere med mål i støvlerne i truppen, og der skal hentes noget. AaB kan ikke vinde kampe, hvis modstanderne bare scorer et mål, og det holder ikke.

Kant: Der er ingen kantspillere i truppen med fart, teknik, oplæg eller mål i truppen. Der mangler på begge kanter, og om der skal 1 eller 2 til, afhænger af hvor meget man kan sælge/forære væk først.

Midterforsvaret: Der er ingen leder i det forsvar. KP og Blåbjerg er ikke gode nok til start 11éren, og Okore klovner rundt de fleste kampe. Der skal minimum en klasse forsvarer ind, med leder egenskaber

Offensiv midtbane: ud over en gammel Rissgård, så er der ikke nogle der kan spille den plads. Og hvis man fik en ny træner, som ikke vil spille med 2-4 defensive midtbanespillere af gangen, så ville det pynte med en offensiv midtbane spiller.

Træner og sportsdirektør: Giver sig selv. Alt andet er bedre end det man ser nu.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Kokkefar » 29. okt 2017, 20:29

Dampbarn skrev:Endnu et travlt vindue venter. Forhåbentlig er det ikke Gaarde der skal stå for det.

UD:

Meilinger: Giver sig selv, da han ikke bruges

Sylvestr: Udløb og ingen ide i at beholde

Flores: total usynlig, passer ikke ind i spillestilen, og altid på vej til/fra landskampe eller små skadet/ikke i form.
Projektet var interessant, men det er fejlet.

Kasper Pedersen: ikke at han som sådan er dårlige end de andre, men der mangler en leder til det forsvar, og der skal gøres plads.
Blåbjerg kan også dække venstre back, så mere ide i at beholde ham.

Safranko: Han har god fysik, men som de andre angribere, så kan han ikke score mål. Der skal hentes en angriber med mål i støvlerne, og for at gøre plads skal der nogen ud. Så hellere en udlænding ud, end en af klubbens egne talenter.

PK: Hans rolle er marginal, og kan erstattes af Børsting

Gaarde/MW: fejlindkøb på fejlindkøb fra Gaarde, og kedelig spillestil fra MW og med ultra defensiv indstilling.

Og så skal der ryddes op i noget af alt det leverpostej fyld man har. MC, Thellufsen, Abildgaard mm, kan skippes videre, hvis man kan finde bedre erstatninger for dem.




IND:

Angriber: Der er ingen angribere med mål i støvlerne i truppen, og der skal hentes noget. AaB kan ikke vinde kampe, hvis modstanderne bare scorer et mål, og det holder ikke.

Kant: Der er ingen kantspillere i truppen med fart, teknik, oplæg eller mål i truppen. Der mangler på begge kanter, og om der skal 1 eller 2 til, afhænger af hvor meget man kan sælge/forære væk først.

Midterforsvaret: Der er ingen leder i det forsvar. KP og Blåbjerg er ikke gode nok til start 11éren, og Okore klovner rundt de fleste kampe. Der skal minimum en klasse forsvarer ind, med leder egenskaber

Offensiv midtbane: ud over en gammel Rissgård, så er der ikke nogle der kan spille den plads. Og hvis man fik en ny træner, som ikke vil spille med 2-4 defensive midtbanespillere af gangen, så ville det pynte med en offensiv midtbane spiller.

Træner og sportsdirektør: Giver sig selv. Alt andet er bedre end det man ser nu.
Du kunne godt trænge til en ordentlig røvfuld realitetssans.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 29. okt 2017, 21:19

Kokkefar skrev:
Dampbarn skrev:Endnu et travlt vindue venter. Forhåbentlig er det ikke Gaarde der skal stå for det.

UD:

Meilinger: Giver sig selv, da han ikke bruges

Sylvestr: Udløb og ingen ide i at beholde

Flores: total usynlig, passer ikke ind i spillestilen, og altid på vej til/fra landskampe eller små skadet/ikke i form.
Projektet var interessant, men det er fejlet.

Kasper Pedersen: ikke at han som sådan er dårlige end de andre, men der mangler en leder til det forsvar, og der skal gøres plads.
Blåbjerg kan også dække venstre back, så mere ide i at beholde ham.

Safranko: Han har god fysik, men som de andre angribere, så kan han ikke score mål. Der skal hentes en angriber med mål i støvlerne, og for at gøre plads skal der nogen ud. Så hellere en udlænding ud, end en af klubbens egne talenter.

PK: Hans rolle er marginal, og kan erstattes af Børsting

Gaarde/MW: fejlindkøb på fejlindkøb fra Gaarde, og kedelig spillestil fra MW og med ultra defensiv indstilling.

Og så skal der ryddes op i noget af alt det leverpostej fyld man har. MC, Thellufsen, Abildgaard mm, kan skippes videre, hvis man kan finde bedre erstatninger for dem.




IND:

Angriber: Der er ingen angribere med mål i støvlerne i truppen, og der skal hentes noget. AaB kan ikke vinde kampe, hvis modstanderne bare scorer et mål, og det holder ikke.

Kant: Der er ingen kantspillere i truppen med fart, teknik, oplæg eller mål i truppen. Der mangler på begge kanter, og om der skal 1 eller 2 til, afhænger af hvor meget man kan sælge/forære væk først.

Midterforsvaret: Der er ingen leder i det forsvar. KP og Blåbjerg er ikke gode nok til start 11éren, og Okore klovner rundt de fleste kampe. Der skal minimum en klasse forsvarer ind, med leder egenskaber

Offensiv midtbane: ud over en gammel Rissgård, så er der ikke nogle der kan spille den plads. Og hvis man fik en ny træner, som ikke vil spille med 2-4 defensive midtbanespillere af gangen, så ville det pynte med en offensiv midtbane spiller.

Træner og sportsdirektør: Giver sig selv. Alt andet er bedre end det man ser nu.
Du kunne godt trænge til en ordentlig røvfuld realitetssans.
Er det ikke nærmere dig der kunne det? Ikke, at det her kan ske på en gang, men det er det der skal ske. Præsenter venligt bare ét argument mod ovenstående liste for det er godt nok svært at få øje på med det kattejammer vi bliver budt pt.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 29. okt 2017, 21:45

Ét argument?

At vi ikke kan holde til al den udskiftning. Vi kan ikke tordne million efter million ud af biksen, og vil vel heller ikke være kendt som Superligaens banegård.
Der er ingen vej tilbage - vi skal lykkes med det vi har forvejen.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamling » 30. okt 2017, 05:54

Enig i at vi er nødt til at lykkes med det vi har nu, dog forhåbentlig tilsat køb af en ny angriber i stedet for Sylvestr og en ny kant i stedet for meilinger.

Samtidig bør AaB dog nok også redefinere hvad man mener med "lykkes". I denne sæson bliver "lykkes" at klare sig i nedrykningsslutspillet - og det bliver det nok også i sæson 18/19.

I denne sæson bliver "lykkes" at være kompakte defensivt og over tid opbygge et angreb der kan score på kontrachancer og dødbolde. Næste sæson bliver det måske at have 4 gennemspillede angreb i en kamp i stedet for 1-2.

Det er da mere realistisk og ærligt end at sige at man vil i top 6 og være spildominerende og offensive. Det nytter ikke at sige at man kører Audi, når man reelt kører i en Ford taunus
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 303
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Krage » 30. okt 2017, 06:31

Gamling skrev:Enig i at vi er nødt til at lykkes med det vi har nu, dog forhåbentlig tilsat køb af en ny angriber i stedet for Sylvestr og en ny kant i stedet for meilinger.

Samtidig bør AaB dog nok også redefinere hvad man mener med "lykkes". I denne sæson bliver "lykkes" at klare sig i nedrykningsslutspillet - og det bliver det nok også i sæson 18/19.

I denne sæson bliver "lykkes" at være kompakte defensivt og over tid opbygge et angreb der kan score på kontrachancer og dødbolde. Næste sæson bliver det måske at have 4 gennemspillede angreb i en kamp i stedet for 1-2.

Det er da mere realistisk og ærligt end at sige at man vil i top 6 og være spildominerende og offensive. Det nytter ikke at sige at man kører Audi, når man reelt kører i en Ford taunus
Er fuldstændig enig med dig, men det er den kære sportsdirektør desværre ikke - han må se noget i kampene jeg ikke gør ihvertfald
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/gaa ... om-proces/

Selv hvis vi skulle få brugbar kvalitet og ønske scenariet med en angriber med mål, en kusk lignende kant og en leder til forsvaret har jeg pt svært ved at se top 6 være en realitet. For som I andre ganske rigtigt påpeger drejer det sig om kontinuitet og opbygning. Så det skal være klasse der skal hentes!

Edit: en fordel i år er dog at der spilles lidt flere grundspioskampe efter vinterpausen - hvis der skulle komme nye til. (hvilket vi må formode - I det mindste en erstatning for Sylvestr). Men det top 6 løbet kan allerede være kørt inden da
Billede

Ski
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 24. aug 2017, 07:53
Favoritspiller: Jes Høgh

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Ski » 30. okt 2017, 08:59

Problemet med den nye struktur i superligaen er, at den er hamrende uinteressant efter grund spillet, hvis man ikke kommer i top 6.

Læg dertil at en klub som AaB er store nok til at skulle være i top 6 hvert år, så er der pres på. Men sådan er det bare.

Gaarde har haft chancen, og pengene, så der må andre kræfter til. Der skal også en indpisker til på træner bænken. Wieghorst virker nærmest handlingslammet på sidelinjen.

På spillersiden vil følgende være ønskeligt:

En forsvarsgeneral
En hurtig kant
En målmager (Helst Kirkevold, selv om det løb nok er kørt)

Det sidste skal komme i vintervinduet ellers bliver det endnu et forsømt forår.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamling » 30. okt 2017, 12:39

Det bliver "endnu et forsømt forår". Det kræver 36-38 point at nå en 6 plads og med nederlaget igår og fcm og fck på hjemmeprogrammet inden jul og vores sløje udebanestatistik så kommer vi til at overvintre med omkring 21 point og sluttede grundspil sæsonen med omkring 30-33 point.

Så det bedste Gaarde kan gøre er at købe forsigtigt fornuftigt ind i vintervinduet som første step til 2018/19 sæsonen dvs en offensiv kant og en angriber til erstatning for Meilinger og Sylvestr, så vi kan få lidt mere drive og træfsikkerhed og optimisme ind i truppen og slutte 17/18 sæsonen i nedrykningsslutspillet godt.

Og så må han sætte trumf på i sommervinduet 2018 med køb af en fremadrettet 8´er til motorrummet og en offensiv kant mere (til den anden side), så vi er helt skarpe til 18/19 sæsonen.

(Note: forsvaret "as is" vil jeg gerne give en chance, selv om jeg medgiver at vi godt kunne bruge noget mere hovedstødsstyrke derinde.)

(Note: I sommervinduet bør man så også få tyndet lidt ud i antallet af "grå motorrumssfolk" og "alibi-kanter".)
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hanga » 30. okt 2017, 13:45

Ski skrev:Problemet med den nye struktur i superligaen er, at den er hamrende uinteressant efter grund spillet, hvis man ikke kommer i top 6.
Jeg ser det lige omvendt må jeg sige.

Sniger vi os mirakuløst med i top6 er vi "home safe", men kommer jo ikke til at nærme os medaljer eller europakval pladserne. Ryger vi derimod i nedrykningsspillet kan alt ske - bare husk sidste sæson, hvor vi var ved at få sved på panden. Her kan alt fra europa kval til nedrykning være en mulighed.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Ski
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 24. aug 2017, 07:53
Favoritspiller: Jes Høgh

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Ski » 30. okt 2017, 14:22

Hanga skrev:
Ski skrev:Problemet med den nye struktur i superligaen er, at den er hamrende uinteressant efter grund spillet, hvis man ikke kommer i top 6.
Jeg ser det lige omvendt må jeg sige.

Sniger vi os mirakuløst med i top6 er vi "home safe", men kommer jo ikke til at nærme os medaljer eller europakval pladserne. Ryger vi derimod i nedrykningsspillet kan alt ske - bare husk sidste sæson, hvor vi var ved at få sved på panden. Her kan alt fra europa kval til nedrykning være en mulighed.
Så må du da være i den syvende himmel, som tingene er ;)

Min følelse i foråret var dog, at det var lidt ligegyldigt. Lidt tidsspilde. Den følelse har jeg ikke haft de tidligere år.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hanga » 30. okt 2017, 15:04

Ski skrev: Så må du da være i den syvende himmel, som tingene er ;)

Min følelse i foråret var dog, at det var lidt ligegyldigt. Lidt tidsspilde. Den følelse har jeg ikke haft de tidligere år.
Nej nej, jeg vil langt hellere have et kedeligt forår end et forår, hvor jeg skal gå at frygte det værste. Synes det blev alt for spændende sidste sæson. Det er jo ikke en positiv spænding vi snakker om her.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Låst