Diskussion om kilder ved transferrygter

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Diskussion om kilder ved transferrygter

Indlæg af Buzz Killington » 31. jan 2018, 16:26

Dalbjerg skrev:
Buzz Killington skrev:
Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:
Så det er sandsynligt han har fået penge med. Det betyder ikke det er et fakta, eller at vi kan udelukke det modsatte. Det var vist også det som De Fem gør opmærksom på.
Du gør det til et 50/50 spørgsmål - det er det ikke. Men nu gider jeg ikke til at blive ved med at diskutere med dig og din holdnings-tvilling - jeg synes jeg har leveret rigeligt med skyts til at bekræfte at jeg havde helt ret i det jeg skrev.
(pretty please no drama)
Nej, det gør jeg bestemt ikke. Jeg skrev endda helt eksplicit at det var sandsynligt. Hvad er det jeg skriver der giver dig et andet indtryk?
Hvornår må noget så anerkendes som fakta? 90 % sandsynlighed, når spilleren eller klubben fortæller det, eller skal vi helt der hen, hvor vi skal se kontrakt og bankkonto, fordi vi ikke kan stole på, hvorvidt spilleren eller klubben har en agenda med deres udmelding?

Det er farligt at betegne ting med faktaprædikattet, men det er sgu også farligt at kunne benægte alt, medmindre der er "pictures of it happen"..

Jeg har ikke set diskussionen om Meilinger og kompensation, men hvis man tror at AaB er sluppet uden kompensation, ja så må jeg have mine private tanker om, hvor realistisk man er som person..
Ja du tror det. Det gør jeg jo også. Det har jeg skrevet flere gange nu. Det er hvad det betyder når man finder noget sandsynligt. Og fakta? Ja, der er en ret høj standard på for slags, som vi selvfølgelig kan diskutere... en anden gang. Men al denne snak kunne ha' været undgået hvis det i stedet var blevet præsenteret som ret "sandsynligt", i stedet for som et faktum, eller hvis afsenderen ikke havde haft så stor og underlig en modstand på at moderere sit udsagn.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar