Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af CphAab » 18. apr 2018, 10:41

Jakobsen skrev:
CphAab skrev:
Gaarde6 skrev:
Forza skrev:
Gaarde6 skrev:Vi skal ha en spiller en af top kvalitet til hver kæde, hvis vi skal gøre os forhåbninger om noget som helst næste sæson!

En klasse spiller som makker til Okore. (så kan Blåbjerg holdes helt ude)

En klasse 8'er. (Lesniak, Magnus og Risgaard har jeg simpelthen ikke fidus til, som makker til Wurtz)

Så skal Nikolaj Thomsen hentes hjem og der skal forlænges med Rolim. Væk med Flores. Børstning er ok som indskifter.

Og så SKAL der findes en målscorer. Safranko kan ikke bruges!

“Forhåbninger om noget som helst” - hvad vil det sige?

Du regner vel ikke seriøst med at vi henter spillere til alle disse pladser efter den pengeregn vi har brugt de seneste to vinduer.

Samtidig har de fleste hold en akilleshæl eller to udover BIF og FCM for tiden. Man kan faktisk godt præstere noget alligevel. Det handler bare om at udnytte holdets kompetencer frem for de udfordringer man har. En opgave wieghorst desværre er umenneskelig dårlig til at udføre.
Hvis man læser mine indlæg, helt fra da søndergaard var i klubben og frem til nu, vil man kunne se at jeg hele vejen igennem har brokket mig over for svag en trup.
Jeg mener simpelthen ikke det kan være tilfældigt, at vores spil har haltet gennem 2-3 sæsoner og under 2 forskellige trænere.
Om jeg vil frede Wieghorst og Friis så? Nej på ingen måde. Men bortset fra spillet stinker at se på. Så mener jeg faktisk vi ligger præcis der, hvor truppens styrke er til. Endda med et lille plus. Jeg mener vi med vores trup kan blive alt mellem 6 og 12 alt efter, hvordan tingene lige flasker sig.
Vores trup har ikke en kinamands chance for at ende mellem 1 og 4. Det er den alt alt for svag til!
Og det er så det jeg mener, når jeg skriver "gøre sig forhåbninger om noget"
Vi kunne ansætte klopp, men hvad helvede hjælper det, når truppen ikke er bedre?
Får vi ikke hentet 3-4 profiler. Så tror jeg på vi ender 6-10 i næste sæson igen.
Nu har vi så afskediget direktøre for at tage næste step. Skulle vi så ikke tage det næste step? Eller findes der stadig mennesker, som tror vores nuværende trup er stærk nok til næste step (Som vel må være top 4)
Jeg spørger sådan lidt usikkert..

Har vi nogensinde i klubbens historie hentet 3-4 spillere i samme vindue der blev profiler i start 11’eren?

Har nogen dansk klub nogensinde det?
Sommeren 2013: Jönsson, AK og Risgård
Sommeren 2009: Ahlmann, KEP og Würtz (med på at Ahlmann var talent, men han blev hentet i det vindue)
Sommeren 2008: Johansson, Zaza og Olfers
Vinteren 2006: Califf, Caca og Winsnes
Sommeren 2003. David Nielsen; Christian Lundberg, Trond Andersen og Allan Olesen

Så ja, det er da egentlig en del gange, hvor vi har hentet tre spillere på en gang som alle var profiler eller er blevet det for os.
Ja måske var jeg ikke tydelig nok, men svarede på Gaardes indlæg der mener vi skal bruge 3-4 profiler i næste sæson
I den forstand var Jønsson så ikke skadet det første halve år i klubben? eller husker jeg helt galt.

og i hele 2009/2010, fik Jakob Ahlmann.. 1 kamp.

så er vi tilbage i 2008, hvor Johansson og ZAZA hurtigt blev profiler ja, men Olfers spillede altså kun 21 kampe.
og var så vidt jeg husker primært når de andre var kørt døde.
kan se Martin P, PK, Lasse Nielsen, Jakobsen og Bøgelund alle har over 20 kampe i hvert fald.

Danny Califf spillede kun 9 kampe i den sæson han blev hentet.

Anyways fair nok, var ikke for at ødelægge listen, min pointe er nok nærmere.
at tro vi henter 3 profiler til start 11'eren i et vindue, er vel utopi.

Vi skal vel være glade for bare 1 stærk profil til start 11'eren.

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af CphAab » 18. apr 2018, 10:42

Gaarde6 skrev:
CphAab skrev:
Gaarde6 skrev:
Forza skrev:
Gaarde6 skrev:Vi skal ha en spiller en af top kvalitet til hver kæde, hvis vi skal gøre os forhåbninger om noget som helst næste sæson!

En klasse spiller som makker til Okore. (så kan Blåbjerg holdes helt ude)

En klasse 8'er. (Lesniak, Magnus og Risgaard har jeg simpelthen ikke fidus til, som makker til Wurtz)

Så skal Nikolaj Thomsen hentes hjem og der skal forlænges med Rolim. Væk med Flores. Børstning er ok som indskifter.

Og så SKAL der findes en målscorer. Safranko kan ikke bruges!

“Forhåbninger om noget som helst” - hvad vil det sige?

Du regner vel ikke seriøst med at vi henter spillere til alle disse pladser efter den pengeregn vi har brugt de seneste to vinduer.

Samtidig har de fleste hold en akilleshæl eller to udover BIF og FCM for tiden. Man kan faktisk godt præstere noget alligevel. Det handler bare om at udnytte holdets kompetencer frem for de udfordringer man har. En opgave wieghorst desværre er umenneskelig dårlig til at udføre.
Hvis man læser mine indlæg, helt fra da søndergaard var i klubben og frem til nu, vil man kunne se at jeg hele vejen igennem har brokket mig over for svag en trup.
Jeg mener simpelthen ikke det kan være tilfældigt, at vores spil har haltet gennem 2-3 sæsoner og under 2 forskellige trænere.
Om jeg vil frede Wieghorst og Friis så? Nej på ingen måde. Men bortset fra spillet stinker at se på. Så mener jeg faktisk vi ligger præcis der, hvor truppens styrke er til. Endda med et lille plus. Jeg mener vi med vores trup kan blive alt mellem 6 og 12 alt efter, hvordan tingene lige flasker sig.
Vores trup har ikke en kinamands chance for at ende mellem 1 og 4. Det er den alt alt for svag til!
Og det er så det jeg mener, når jeg skriver "gøre sig forhåbninger om noget"
Vi kunne ansætte klopp, men hvad helvede hjælper det, når truppen ikke er bedre?
Får vi ikke hentet 3-4 profiler. Så tror jeg på vi ender 6-10 i næste sæson igen.
Nu har vi så afskediget direktøre for at tage næste step. Skulle vi så ikke tage det næste step? Eller findes der stadig mennesker, som tror vores nuværende trup er stærk nok til næste step (Som vel må være top 4)
Jeg spørger sådan lidt usikkert..

Har vi nogensinde i klubbens historie hentet 3-4 spillere i samme vindue der blev profiler i start 11’eren?

Har nogen dansk klub nogensinde det?
Det har jeg ikke 100% styr på. Men vi smider vores direktør på porten fordi vi vil tage næste step.
Det vil jeg da bestemt ikke håbe, at resten af bestyrelsen sidder og tror vi kan med den nuværende trup!?
Ved ikke hvad det er du har læst dig til hvor henne, men at direktøren blev fyret har bestyrelsen på ingen måde begrundet havde noget med det sportslige at gøre.

Det handlede om der skal en sælger ind der skal hive flere sponsorer. Det er hvad de meldte ud.
Intet om at vores kedelige top 6 målsætning skulle ændres.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Martino » 19. apr 2018, 22:03

Rygter sender Rolim til AaB på permanent basis. Andre der har hørt noget?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 19. apr 2018, 22:20

Martino skrev:Rygter sender Rolim til AaB på permanent basis. Andre der har hørt noget?
Er det Klaus Egelunds twitter tease du hentyder til?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Martino » 19. apr 2018, 22:25

Hanga skrev:
Martino skrev:Rygter sender Rolim til AaB på permanent basis. Andre der har hørt noget?
Er det Klaus Egelunds twitter tease du hentyder til?
Hmmm næh, så hvad kan det være? Ny spiller?
Jeg savner Winsnes

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FlæskeFrank » 19. apr 2018, 22:41

Martino skrev:
Hanga skrev:
Martino skrev:Rygter sender Rolim til AaB på permanent basis. Andre der har hørt noget?
Er det Klaus Egelunds twitter tease du hentyder til?
Hmmm næh, så hvad kan det være? Ny spiller?
Kontraktforlængelse til Wieghorst måske ?
- FlæskeFrank

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Martino » 19. apr 2018, 23:09

FlæskeFrank skrev:
Martino skrev:
Hanga skrev:
Martino skrev:Rygter sender Rolim til AaB på permanent basis. Andre der har hørt noget?
Er det Klaus Egelunds twitter tease du hentyder til?
Hmmm næh, så hvad kan det være? Ny spiller?
Kontraktforlængelse til Wieghorst måske ?
Det ville alligevel undre...
Jeg savner Winsnes

binderup
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 87
Tilmeldt: 16. aug 2015, 16:22

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af binderup » 19. apr 2018, 23:37

Nogen som har styr på Alexander Scholz situation i Club Brügge? Umiddelbart kun fået spilletid i 4 ud ad 12 kampe i den belgiske liga, hvor der vidst nok er blevet en del mål ind. Kunne man forestille sig at hvis situationen forbliver som den er, at man kunne leje ham? En solid forsvarsklippe (fra hvad jeg har set) som har gået en lidt alternativ vej til toppen af Belgisk fodbold via Island.
:cheers:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 19. apr 2018, 23:49

Martino skrev:
Hanga skrev:
Martino skrev:Rygter sender Rolim til AaB på permanent basis. Andre der har hørt noget?
Er det Klaus Egelunds twitter tease du hentyder til?
Hmmm næh, så hvad kan det være? Ny spiller?
En ny direktør?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 20. apr 2018, 00:11

Det var så noget med damefodbold. Det er fint vi har både holdet og træneren op plads allerede
Med venlig Hilsen
--
Robert

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af De Fem » 20. apr 2018, 06:54

Pastorius skrev:
Martino skrev:
Hanga skrev:
Martino skrev:Rygter sender Rolim til AaB på permanent basis. Andre der har hørt noget?
Er det Klaus Egelunds twitter tease du hentyder til?
Hmmm næh, så hvad kan det være? Ny spiller?
En ny direktør?
Var også mit bud, men følger du linket så siger han at det er det ikke, da fansene ville være interesseret i det.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 20. apr 2018, 07:11

De Fem skrev:
Pastorius skrev:
Martino skrev:
Hanga skrev:
Martino skrev:Rygter sender Rolim til AaB på permanent basis. Andre der har hørt noget?
Er det Klaus Egelunds twitter tease du hentyder til?
Hmmm næh, så hvad kan det være? Ny spiller?
En ny direktør?
Var også mit bud, men følger du linket så siger han at det er det ikke, da fansene ville være interesseret i det.
Det var mest ønsketænkning fra min side. Jeg er ret sikker på at det ikke slipper ud før tid. Der er jo ikke nogen agenter inde over direktøren.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 20. apr 2018, 07:58

Det er garanteret damefodbold. :aabfan: Who cares.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 20. apr 2018, 09:52

FIDEL skrev:Det er garanteret damefodbold. :aabfan: Who cares.
Tjaeh, så længe de er deres eget A/S, holdes ude af Børge Bach huset og står bag Superligaholdet i køen hvad angår at booke faciliteter så er det da fint nok med kvindebold.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 20. apr 2018, 09:57

Jakobsen skrev:
FIDEL skrev:Det er garanteret damefodbold. :aabfan: Who cares.
Tjaeh, så længe de er deres eget A/S, holdes ude af Børge Bach huset og står bag Superligaholdet i køen hvad angår at booke faciliteter så er det da fint nok med kvindebold.
Det skal nok ses som at AaB gerne vil være på forkant med de regler, der siges at være på vej fra DBU, om at superligaklubber også har et seriøst dame-setup.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 20. apr 2018, 10:07

Pastorius skrev:
Jakobsen skrev:
FIDEL skrev:Det er garanteret damefodbold. :aabfan: Who cares.
Tjaeh, så længe de er deres eget A/S, holdes ude af Børge Bach huset og står bag Superligaholdet i køen hvad angår at booke faciliteter så er det da fint nok med kvindebold.
Det skal nok ses som at AaB gerne vil være på forkant med de regler, der siges at være på vej fra DBU, om at superligaklubber også har et seriøst dame-setup.
Ja. AaB er jo efterhånden blevet ret DBU-liderlige. tsk tsk.
AaB - Klassens pæne dreng!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Halil » 20. apr 2018, 11:06

Noget nyt om Rolim til AaB permanent?
Uden Synd Ingen Frelse

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af gravballe » 20. apr 2018, 11:07

Mig bekendt har AaB været igang med at starte dame fodbold op igen... så mon ikke bare det er det.

Brugeravatar
Romario
Drenge
Drenge
Indlæg: 34
Tilmeldt: 21. jul 2011, 10:46
Favoritspiller: Peter Rasmussen, Thomas Enevoldsen, Jakob Ahlmann
Geografisk sted: 9560

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Romario » 20. apr 2018, 20:47

Hovedet skrev:
Forza skrev:
Mogens skrev:Louka Andreasen, som tidligere har været til prøvetræning blev den anden dag vurderet til at være Hvidovres guldæg, som de har forlænget med til 2022, mener jeg han sagde.

Det er naturligvis omsonst at tro, at en 20-årig 2. divisionsspiller (snart 1. div) skal være frelseren i vores nuværende forfatning, men han er sgu god, fuld af energi og som sagt meget lovprist i Hvidovre. Lang kontrakt, men stadig i en lavere rangerende klub, så han burde være til at få til en ok pris. Så længe Wieghorst er her, tror jeg dog næppe, der er den store ide i at købe en offensiv-spiller, der skal udvikles.
Spot on. Og det er jo meget sigende at samtlige unge talenters udvikling er stagneret under MW.
Med undtagelse af Joachim Mæhle har vi ikke leveret noget som helst på den front siden Nikolaj Thomsen debuterede tilbage i 2011 eller lignende, så det er næppe Wieghorst skyld. De spillere er jo bare ikke bedre.
Jeg har rost Louka før, da jeg har set ham i mange kampe. Han kan tage springet, og vil ikke blive en ny Thrane. Hvis det skulle ske, så æder jeg en stråhat siddende på tyren... Louka har rette indstilling, og er et offensivt kæmpetalent, som ikke bør spilde en sæson i 1. Division, men som bør springe direkte i Suppen efter denne sæson. Og nej, jeg er ikke hans agent. :D

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 21. apr 2018, 20:34

Romario skrev:
Hovedet skrev:
Forza skrev:
Mogens skrev:Louka Andreasen, som tidligere har været til prøvetræning blev den anden dag vurderet til at være Hvidovres guldæg, som de har forlænget med til 2022, mener jeg han sagde.

Det er naturligvis omsonst at tro, at en 20-årig 2. divisionsspiller (snart 1. div) skal være frelseren i vores nuværende forfatning, men han er sgu god, fuld af energi og som sagt meget lovprist i Hvidovre. Lang kontrakt, men stadig i en lavere rangerende klub, så han burde være til at få til en ok pris. Så længe Wieghorst er her, tror jeg dog næppe, der er den store ide i at købe en offensiv-spiller, der skal udvikles.
Spot on. Og det er jo meget sigende at samtlige unge talenters udvikling er stagneret under MW.
Med undtagelse af Joachim Mæhle har vi ikke leveret noget som helst på den front siden Nikolaj Thomsen debuterede tilbage i 2011 eller lignende, så det er næppe Wieghorst skyld. De spillere er jo bare ikke bedre.
Jeg har rost Louka før, da jeg har set ham i mange kampe. Han kan tage springet, og vil ikke blive en ny Thrane. Hvis det skulle ske, så æder jeg en stråhat siddende på tyren... Louka har rette indstilling, og er et offensivt kæmpetalent, som ikke bør spilde en sæson i 1. Division, men som bør springe direkte i Suppen efter denne sæson. Og nej, jeg er ikke hans agent. :D
Jeg vil rigtig gerne se Louka i AaB, men han er som type ikke en typisk indadvendt kant, og så skal vi jo endelig ikke have kanter med power, fysik og fart i AaB. Vi skal jo åbenbart have små vævre spillere, som iøvrigt ikke kan arbejde defensivt,hvilket så udstiller vores backs. :aabfan:

Låst