Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af andreasaab89 » 22. maj 2018, 06:31

FIDEL skrev:
21. maj 2018, 22:24
jayC skrev:
21. maj 2018, 22:15
FIDEL skrev:
20. maj 2018, 18:19
Ham der Emil skrev:
20. maj 2018, 17:34
raekkeettre skrev:
20. maj 2018, 17:24
Hvis vi skal spille 4-1-4-1....og Pohl på toppen. Hvad så med Okosun som 8er? Han kan komme ind i feltet når Pohl løber ud på kanten...etc. Jeg synes faktisk også han har okay teknik. Men ja, en helt anden spiler type end vi er vant til i AaB. Men vi har dælme heller ikke haft held med køb af 8ere før. Så en spiller med noget X faktor. Men pris??


Kunne godt se ideen med Okosun, da vores hold i den grad kunne bruge en stor stærk spiller, som sandsynligvis ville passe godt in i MWs system. Dog ser jeg ikke Okosun som den spiller, som skal udfylde det rum - ser ham kun som en marginal spiller i ligaen.

Dog ser jeg også angriber positionen som den absolut vigtigste position hvor vi skal forstærkes. Vi har kreeret en del chancer, specielt i efteråret, desværre bliver de bare ikke puttet ind.

Potentielle, og realistiske, angribere kunne være:

Schwartz
Frederik Gytkjær
Helenius
Brock-Madsen (Gud forbyde det)
Jan Kliment
Vladimir Rodic
Kadrii
Saba Lobjanidze

Bonus:
Masangos kontrakt udløber til sommer. Med tanke på at der kommer til at ske en gevaldig oprydning i truppen, kunne en 1-årig kontrakt (med mulighed for forlængelse) være fint.
Rodic er ikke angriber. Lobjanidze er ikke angriber. Schwartz, helenius og gytkjær er ikke gode nok.
Kadrii kunne være ok, men tror ikke at han som type passer ind. Masango er dygtig, men er et usikkert kort pt.
Har du flere gode ideer? :cool:
Kjartan Finnbogason fra AC Horsens - ville være den perfekte makker til Pohl i angrebet
Det ser jeg ham ikke som. Han er for langsom og stationær. Og så mener jeg ikke han er løbevillig nok ift. Hvad wieghorst vil have.
Jeg orker ikke en angriber ala Safranko der er god i pres spillet men som mangler alt det væsentlige en an angriber skal kunne ...

Finbogasson er ikke min drømme kandidat . Men mangt hellere ham end Safranko .. og når man er skolet i Horsens under bo H ved han nok godt hvordan man forsvarer også :)
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 22. maj 2018, 07:13

andreasaab89 skrev:
22. maj 2018, 06:31
FIDEL skrev:
21. maj 2018, 22:24
jayC skrev:
21. maj 2018, 22:15
FIDEL skrev:
20. maj 2018, 18:19
Ham der Emil skrev:
20. maj 2018, 17:34
raekkeettre skrev:
20. maj 2018, 17:24
Hvis vi skal spille 4-1-4-1....og Pohl på toppen. Hvad så med Okosun som 8er? Han kan komme ind i feltet når Pohl løber ud på kanten...etc. Jeg synes faktisk også han har okay teknik. Men ja, en helt anden spiler type end vi er vant til i AaB. Men vi har dælme heller ikke haft held med køb af 8ere før. Så en spiller med noget X faktor. Men pris??


Kunne godt se ideen med Okosun, da vores hold i den grad kunne bruge en stor stærk spiller, som sandsynligvis ville passe godt in i MWs system. Dog ser jeg ikke Okosun som den spiller, som skal udfylde det rum - ser ham kun som en marginal spiller i ligaen.

Dog ser jeg også angriber positionen som den absolut vigtigste position hvor vi skal forstærkes. Vi har kreeret en del chancer, specielt i efteråret, desværre bliver de bare ikke puttet ind.

Potentielle, og realistiske, angribere kunne være:

Schwartz
Frederik Gytkjær
Helenius
Brock-Madsen (Gud forbyde det)
Jan Kliment
Vladimir Rodic
Kadrii
Saba Lobjanidze

Bonus:
Masangos kontrakt udløber til sommer. Med tanke på at der kommer til at ske en gevaldig oprydning i truppen, kunne en 1-årig kontrakt (med mulighed for forlængelse) være fint.
Rodic er ikke angriber. Lobjanidze er ikke angriber. Schwartz, helenius og gytkjær er ikke gode nok.
Kadrii kunne være ok, men tror ikke at han som type passer ind. Masango er dygtig, men er et usikkert kort pt.
Har du flere gode ideer? :cool:
Kjartan Finnbogason fra AC Horsens - ville være den perfekte makker til Pohl i angrebet
Det ser jeg ham ikke som. Han er for langsom og stationær. Og så mener jeg ikke han er løbevillig nok ift. Hvad wieghorst vil have.
Jeg orker ikke en angriber ala Safranko der er god i pres spillet men som mangler alt det væsentlige en an angriber skal kunne ...

Finbogasson er ikke min drømme kandidat . Men mangt hellere ham end Safranko .. og når man er skolet i Horsens under bo H ved han nok godt hvordan man forsvarer også :)
Jeg er enig, men vi må også være realistiske ift hvad vores træner foretrækker. Måske får vi slet ikke en ny angriber selv om vi mangler...
Jeg håber vi kan udleje Safranko til hjemlandet.

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af strangecap » 22. maj 2018, 07:34

Hvis det går som det plejer kan vi gætte herfra og så til transfervinduet lukker for vi venter jo som regl gerne til sæsonen er startet med at fylde nyt blod i holdet.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Buzz Killington » 22. maj 2018, 07:59

strangecap skrev:
22. maj 2018, 07:34
Hvis det går som det plejer kan vi gætte herfra og så til transfervinduet lukker for vi venter jo som regl gerne til sæsonen er startet med at fylde nyt blod i holdet.
Hvis det afhænger af Flores salg, så skal VM i hvert fald overstås for hans vedkommende først.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 22. maj 2018, 08:24

Buzz Killington skrev:
22. maj 2018, 07:59
strangecap skrev:
22. maj 2018, 07:34
Hvis det går som det plejer kan vi gætte herfra og så til transfervinduet lukker for vi venter jo som regl gerne til sæsonen er startet med at fylde nyt blod i holdet.
Hvis det afhænger af Flores salg, så skal VM i hvert fald overstås for hans vedkommende først.
Ja - lidt skarpt sat op kan man jo sige at vi står i samme situation som før salget af Bassogog. Økonomien er sund og der er styr på tingene - men der er ikke råderum til store spillerindkøb. De penge vi fik ind for Bassogog og Mæhle er mere eller mindre brugt over de sidste par transfervinduer og vi skal til at generere nye indtægter, hvis vi blive ved med at købe mange spillere i prisklassen 2-4 mio. kr.

Der skal ikke bremses op, men foden skal uden tvivl lettes fra speederen.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamling » 22. maj 2018, 10:43

Som Nordjyske Plus præcist konstaterer, så har vi ikke en naturlig målscorer i truppen lige nu. Så køb af en sådan er et must.
Tilsvarende gælder evt erstatninger for Rolim og Flores.
Og her handler det ikke om at have råd, men om ikke at have råd til at lade være.
Hvis vi skal forløse truppens offensive potentiale er de køb et must og også en forudsætning for at en ny direktør overhovedet har et salgbart “produkt” med en positiv storytelling.
At vi har brændt et stort antal millioner af over 2 sæsoner på mange fejlinvesteringer kan vi i den forbindelse ikke bruge til noget, men vi kan i det mindste optimere udbyttet af de få gode investeringer vi har lavet (Rinne, Okore og Kusk)
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Køllen I Møllen » 22. maj 2018, 11:44

Mine ønsker i prioriteret rækkefølge :

1. Ny cheftræner
2. Fuldtidsansat scout

Og første når de to ting er på plads :

3. Angriber
4. Spillende midterforsvarer

Kan Thomsen lokkes hjem fra FCK skal dette ske.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 22. maj 2018, 12:10

Køllen I Møllen skrev:
22. maj 2018, 11:44
Mine ønsker i prioriteret rækkefølge :

1. Ny cheftræner
2. Fuldtidsansat scout

Og første når de to ting er på plads :

3. Angriber
4. Spillende midterforsvarer

Kan Thomsen lokkes hjem fra FCK skal dette ske.
Helt enig i at hovedfokus skal være at styrke staben omkring holdet. Scout, mentaltræner og gerne også nogle specialtrænere. Man savner også at AaB er mere aggressive ift. at tiltrække trænertalenter udefra i stedet for hele tiden at forfremme internt. Hvorvidt Wieghorst skal ud er en relevant diskussion men nok ikke her.

På spillerfronten er vi nødt til at få noget fart ind - især på kanten, men også meget gerne centralt eller oppe foran - det kommer an på formationen. Vi skal blive bedre i presset og meget hurtigere og mere direkte i kontrafasen i næste sæson og det bliver vi bare ikke med typer som Kakeeto og Lesniak centralt eller Abildgaard på kanten.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BoT » 22. maj 2018, 13:55

Jeg kan slet ikke se, at vi skal bruge ressourcer på forsvaret. I mine øjne er KP en rigtig fin makker til Okore, mens Blåbjerg kan være backup. I den ideelle verden hentede vi selvfølgelig en stærk spillende midterforsvarer, men lad os hellere bruge pengene, der hvor der er behov - nemlig på den sidste 1/3 af banen.

En makker til Pohl a la Spalvis vil være at foretrække - men er helt klart også den sværeste og dyreste plads at besætte. Vi KAN ikke hente etablerede angribere med målgaranti. Glem det. Vi kan hente nogen, der MÅSKE kan score 15 mål på en sæson - men som ligeså godt kan skuffe. Det handler jo så om, at gøre det "måske" så lille som muligt.

Hvad er status på Ramkilde? Kunne godt tænke mig at få ham i gang til at presse 1. og 2. angriberen. Han er vel det, man kalder en notorisk målscorer.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af De Fem » 22. maj 2018, 14:14

Edison Flores kommer til at løbe på banen med et "til salg" skilt om halsen til VM. Kan man bare få pengene hjem, plus det løse til at dække udgifter, så er det okay. Ægteskabet kom aldrig til at fungere, selvom ideen var god.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... lg/7165984

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Alexis » 22. maj 2018, 14:51

Som jeg ser det er den helt klare opgave at vi fra næste år har en fast taktik der bruges i 90% af kampene. Ideelt kunne det være

Rinne
Børsting-Okore-KP-Ahlmann
Wurtz
Lesniak/Risgaard-Rolim
Kusk-Pohl-Thellufsen

Der er kun 1 sted vi skal bruge penge, og det er på den kreative del af midtbanen. Evt en udskifter til kanten.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 22. maj 2018, 14:53

BoT skrev:
22. maj 2018, 13:55
En makker til Pohl a la Spalvis vil være at foretrække - men er helt klart også den sværeste og dyreste plads at besætte. Vi KAN ikke hente etablerede angribere med målgaranti. Glem det. Vi kan hente nogen, der MÅSKE kan score 15 mål på en sæson - men som ligeså godt kan skuffe. Det handler jo så om, at gøre det "måske" så lille som muligt.

Hvad er status på Ramkilde? Kunne godt tænke mig at få ham i gang til at presse 1. og 2. angriberen. Han er vel det, man kalder en notorisk målscorer.
Du gør det til raketvidenskab at hente en angriber. Det kan det da være, men ikke halvt så meget som du gør det til. Det afhænger da af mange ting, men det er da klart at når vi bruger millioner på en lettere talentløs slovak som man kan SE (og det kan man vitterligt på alle de videoer der ligger med ham) ikke er i nærheden af at være en kommende førsteangriber, så er vi bagud på point.

Hvad angår Ramkilde, så var Grønning og Pohl også ret notoriske målscorere, men dem har vi ikke fået særligt meget ud af målmæssigt. Igen, lad mig nu advare mod det der med at ophøje unge talenter til frelsere bare fordi de kan score på U18-niveau.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 22. maj 2018, 15:07

Køllen I Møllen skrev:Mine ønsker i prioriteret rækkefølge :

1. Ny cheftræner
2. Fuldtidsansat scout

Og første når de to ting er på plads :

3. Angriber
4. Spillende midterforsvarer

Kan Thomsen lokkes hjem fra FCK skal dette ske.
Fuldstændig enig
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 22. maj 2018, 15:09

BoT skrev:
22. maj 2018, 13:55
Jeg kan slet ikke se, at vi skal bruge ressourcer på forsvaret. I mine øjne er KP en rigtig fin makker til Okore, mens Blåbjerg kan være backup. I den ideelle verden hentede vi selvfølgelig en stærk spillende midterforsvarer, men lad os hellere bruge pengene, der hvor der er behov - nemlig på den sidste 1/3 af banen.

En makker til Pohl a la Spalvis vil være at foretrække - men er helt klart også den sværeste og dyreste plads at besætte. Vi KAN ikke hente etablerede angribere med målgaranti. Glem det. Vi kan hente nogen, der MÅSKE kan score 15 mål på en sæson - men som ligeså godt kan skuffe. Det handler jo så om, at gøre det "måske" så lille som muligt.

Hvad er status på Ramkilde? Kunne godt tænke mig at få ham i gang til at presse 1. og 2. angriberen. Han er vel det, man kalder en notorisk målscorer.
Vi har brug for en langt bedre backup end Blåbjerg. Dels for at skabe konkurrence, men også så Blåbjerg kan være backup på venstreback. Han kan altså ikke spille to pladser på én gang og det er ikke mere end to uger siden vi var nødt til at hive Abildgaard og MC ned i centerforsvaret. Det duer ikke hvis vi vil højere op i tabellen.

Derudover skal vi for alt i verden ikke tro at Ramkilde er klar til en stor rolle efter 2 år på skadeslisten og 0 Superliga-starter. Hvis han er spilleklar, skal han lejes ud eller bruge året på reserveholdet, så han stille og roligt kan bygge sig op igen. Han skal ikke tælle med når vi gør antallet af Superliga-angribere op og vi skal ikke lægge det pres på ham at han skal ud og lave mål når Pohl og Safranko ikke kan.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BoT » 22. maj 2018, 15:20

Gamen skrev:
22. maj 2018, 14:53
BoT skrev:
22. maj 2018, 13:55
En makker til Pohl a la Spalvis vil være at foretrække - men er helt klart også den sværeste og dyreste plads at besætte. Vi KAN ikke hente etablerede angribere med målgaranti. Glem det. Vi kan hente nogen, der MÅSKE kan score 15 mål på en sæson - men som ligeså godt kan skuffe. Det handler jo så om, at gøre det "måske" så lille som muligt.

Hvad er status på Ramkilde? Kunne godt tænke mig at få ham i gang til at presse 1. og 2. angriberen. Han er vel det, man kalder en notorisk målscorer.
Du gør det til raketvidenskab at hente en angriber. Det kan det da være, men ikke halvt så meget som du gør det til. Det afhænger da af mange ting, men det er da klart at når vi bruger millioner på en lettere talentløs slovak som man kan SE (og det kan man vitterligt på alle de videoer der ligger med ham) ikke er i nærheden af at være en kommende førsteangriber, så er vi bagud på point.

Hvad angår Ramkilde, så var Grønning og Pohl også ret notoriske målscorere, men dem har vi ikke fået særligt meget ud af målmæssigt. Igen, lad mig nu advare mod det der med at ophøje unge talenter til frelsere bare fordi de kan score på U18-niveau.
Jeg gør det bestemt ikke til raketvidenskab, men fastslår bare, at det kan være ret meget svært at indkøbe en angriber, der scorer mål fra dag 1. Ofte tager det en sæson eller to, inden angriberne folder sig helt ud. Fx var hverken Pål, Asante eller Pukki (nr. 1, 3 og 4 på årets topscoreliste) målslugere i deres første superligasæsoner.
Santander scorede kun 3 mål i sine første 18 FCK-kampe og også Dame N'doye - en af de allerbedste angribere i ligaens historie - skulle bruge 1½ sæsoner på at komme i gang for alvor.

Der er utroligt mange ting, der spiller ind på, om en angriber kommer til at score mange mål. Selvfølgelig først og fremmest, om han grundlæggende set er en dygtig fodboldspiller, men i dernæst i meget høj grad, hvilket hold, han kommer ind på, og om han typemæssigt passer til den rolle, han skal spille.
Safranko virker pt. til at have alle de tre ting i mod sig. Men jeg vil ikke afskrive, at han vil kunne komme til at score flere mål, end han har gjort nu. Det handler meget om, hvordan vi rent taktisk går ind til næste sæson.

Alle klubber i superligaen vil gerne købe en målfarlig angriber, der scorer fra dag 1. Men hvor mange konkrete eksempler har vi klubber, der er lykkedes med det? Altså på et niveau, som kan sammenlignes med os? Anders K. har gjort det godt for OB i denne sæson - men sidste sæson scorede han 2 mål!
Sørloth er selvfølgelig en oplagt spiller at pege på. Men jeg vil godt tvivle meget på, om vi kunne have hentet ham, inden FCM gjorde. Og det er jo altså en vigtig ting at inkludere: det er fint at foreslå en bred vifte af kandidater, men Gaarde skal jo udelukkende operere i et felt, hvor spilleren er realistisk at hente.

Og angående tro på de unge: Jeg er helt med på, at Ramkilde ikke bliver vores frelser næste år. Men han kan forhåbentlig presse de mere etablerede angribere væsentligt mere, end han har gjort i denne sæson, og Spalvis scorede altså mål for os allerede i sin første sæson..

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 22. maj 2018, 15:47

BoT skrev:
22. maj 2018, 13:55
Jeg kan slet ikke se, at vi skal bruge ressourcer på forsvaret. I mine øjne er KP en rigtig fin makker til Okore, mens Blåbjerg kan være backup. I den ideelle verden hentede vi selvfølgelig en stærk spillende midterforsvarer, men lad os hellere bruge pengene, der hvor der er behov - nemlig på den sidste 1/3 af banen.

En makker til Pohl a la Spalvis vil være at foretrække - men er helt klart også den sværeste og dyreste plads at besætte. Vi KAN ikke hente etablerede angribere med målgaranti. Glem det. Vi kan hente nogen, der MÅSKE kan score 15 mål på en sæson - men som ligeså godt kan skuffe. Det handler jo så om, at gøre det "måske" så lille som muligt.

Hvad er status på Ramkilde? Kunne godt tænke mig at få ham i gang til at presse 1. og 2. angriberen. Han er vel det, man kalder en notorisk målscorer.
Jeg mener ikke at Blaabjerg nødvendigvis er bedre end KP, men jeg mener at Blaabjerg/Okore er stærkere end KP/Okore..
Med venlig Hilsen
--
Robert

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Maglau » 22. maj 2018, 16:11

Jeg tilslutter mig koret af folk der vil have fart ind på den sidste 1/3 del.
Jeg er faktisk villig til at holde fast i Pohl hvis vi kan få en 10/8 type ind ala Fischer eller mukthar. Tror på at en offensiv med Pohl thellufsen og kusk tilsat en trussel fra den offensive midt kan bibringe noget interesant.
Ikke et ondt ord herfra hvis det blev en af de gamle AaB drenge Thomsen eller Lucas Andersen.
I så fald må MW gerne spille med 2 stk 6ere
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af AK48hamas » 22. maj 2018, 17:47

Jeg synes ærlig talt at vi skal beholde pengene i lommen indtil vi har en fuldtidsscout. Gaarde har pisset +20mil væk, så hellere satse på Pohl, Ramkilde og wessam. Ved godt det er ærgerligt men vi ender jo bare med flere Safranko/Sloth/meilinger/Holgersen nu vi ikke har organisationen på plads.

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af strangecap » 22. maj 2018, 17:54

AK48hamas skrev:
22. maj 2018, 17:47
Jeg synes ærlig talt at vi skal beholde pengene i lommen indtil vi har en fuldtidsscout. Gaarde har pisset +20mil væk, så hellere satse på Pohl, Ramkilde og wessam. Ved godt det er ærgerligt men vi ender jo bare med flere Safranko/Sloth/meilinger/Holgersen nu vi ikke har organisationen på plads.
Med den hastighed de har på at hyrer en scout så må man da håbe de unge så slår til ellers ender vi da i 1 div :D

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Martino » 22. maj 2018, 18:18

strangecap skrev:
22. maj 2018, 17:54
AK48hamas skrev:
22. maj 2018, 17:47
Jeg synes ærlig talt at vi skal beholde pengene i lommen indtil vi har en fuldtidsscout. Gaarde har pisset +20mil væk, så hellere satse på Pohl, Ramkilde og wessam. Ved godt det er ærgerligt men vi ender jo bare med flere Safranko/Sloth/meilinger/Holgersen nu vi ikke har organisationen på plads.
Med den hastighed de har på at hyrer en scout så må man da håbe de unge så slår til ellers ender vi da i 1 div :D
Kuhn kigger allerede på spillere for Gaarde/AaB så lidt sker der da på den front.
Jeg savner Winsnes

Låst