Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af De Fem » 29. maj 2018, 16:38

Bundgaard skrev:
29. maj 2018, 16:16
Jeg hørte igår fra en kollega at Bashkim Kadrii har været til samtale på hornevej, og at både Gaarde og MV har været nede og se på ham flere gange
Puha. Håber jeg godt nok ikke. Han har en historik med både skades- og instillingsproblemer.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 29. maj 2018, 17:09

Bundgaard skrev:
29. maj 2018, 16:16
Jeg hørte igår fra en kollega at Bashkim Kadrii har været til samtale på hornevej, og at både Gaarde og MV har været nede og se på ham flere gange
Det ville være en fornuftig tilgang. Han har ikke været skadet længe vel?
Dygtig afslutter og hurtig, og så kan han både spille angriber og venstrekant.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Martino » 29. maj 2018, 17:12

FIDEL skrev:
29. maj 2018, 17:09
Bundgaard skrev:
29. maj 2018, 16:16
Jeg hørte igår fra en kollega at Bashkim Kadrii har været til samtale på hornevej, og at både Gaarde og MV har været nede og se på ham flere gange
Det ville være en fornuftig tilgang. Han har ikke været skadet længe vel?
Dygtig afslutter og hurtig, og så kan han både spille angriber og venstrekant.
Han har egentlig været lidt en en-mandshær i Randers her i foråret, men tidligere ville jeg have sagt nej tak - nu er jeg mere i tvivl.
Jeg savner Winsnes

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af raekkeettre » 29. maj 2018, 17:46

FIDEL skrev:
29. maj 2018, 17:09
Bundgaard skrev:
29. maj 2018, 16:16
Jeg hørte igår fra en kollega at Bashkim Kadrii har været til samtale på hornevej, og at både Gaarde og MV har været nede og se på ham flere gange
Det ville være en fornuftig tilgang. Han har ikke været skadet længe vel?
Dygtig afslutter og hurtig, og så kan han både spille angriber og venstrekant.
Han ville være en klasse signing!!! Troede faktisk med det forår, at han ville være over vores niveau

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Buzz Killington » 29. maj 2018, 18:00

Har været ca. to år væk med korsbåndsskade i samme knæ, omend han har været klar stort set hele tiden siden '16. Det er et sats, men det kan evt. gøre præstationsbetinget. På den anden side, selv hvis han får nogle følgeskader, eller gud forbyde det, endnu en på korsbåndet, så er vi ikke meget ringere stillet end vi var med den spiller han nok er udset til at erstatte. Flores har gudhjælpemig heller ikke stået til rådighed særligt længe ad gangen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 29. maj 2018, 18:13

Spændende med Bashkim. Jeg har længe været imod ham som emne grundet hans skadehistorik.

Jeg kan dog forstå at han har været fit i denne sæson og har levet op til sit potentiale (jeg har ikke set særlig mange af deres kampe).

Spørgsmålet er vel om han kan spille i Wieghorst konstant skiftende spillestil.

Men kunne være skønt at prøve og hente en transferfri spiller igen. Det er ved at være lang tid siden det sidst er lykkedes.

Rettelse: kan se han først har udløb til vinter, så det vil nok være en billig eller fri transfer fra FCK.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 29. maj 2018, 18:35

Nej tak til Bashkim. Muligvis en spiller med højt topniveau men han rammer det sjældent og han er alt for skadesudsat. Desuden ikke den rendyrkede målscorer vi mangler, han har kun scoret 30 mål i karrieren. Ny Spalvis tak.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Buzz Killington » 29. maj 2018, 18:45

Hanga skrev:
29. maj 2018, 18:35
Nej tak til Bashkim. Muligvis en spiller med højt topniveau men han rammer det sjældent og han er alt for skadesudsat. Desuden ikke den rendyrkede målscorer vi mangler, han har kun scoret 30 mål i karrieren. Ny Spalvis tak.
Han har alligevel scoret 7 og lavet 10 assists i det der svarer til ca. 25 hele kampe (i minutter) i løbet af denne sæson. Det ville da være godkendt som 10'er i AaB.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gaarde6 » 29. maj 2018, 18:59

Hvis man henter Baskim som løsningen på vores scorings problemer. Så bliver det et nej tak herfra!
Som erstatning for Flores.. Så bliver det et stort ja tak!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 29. maj 2018, 19:32

Gaarde6 skrev:
29. maj 2018, 18:59
Hvis man henter Baskim som løsningen på vores scorings problemer. Så bliver det et nej tak herfra!
Som erstatning for Flores.. Så bliver det et stort ja tak!
Det gode ved ham er at han kan spille flere offensive pladser. Hvis det er som erstatning for Rolim er jeg glad for at der tænkes på en kendt spiller og ikke en lottokupon. Men vi har også brug for en ny rendyrket angriber. Jeg tror dog ikke vi får det.

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 655
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Winterburn » 29. maj 2018, 19:47

FIDEL skrev:
29. maj 2018, 19:32
Gaarde6 skrev:
29. maj 2018, 18:59
Hvis man henter Baskim som løsningen på vores scorings problemer. Så bliver det et nej tak herfra!
Som erstatning for Flores.. Så bliver det et stort ja tak!
Det gode ved ham er at han kan spille flere offensive pladser. Hvis det er som erstatning for Rolim er jeg glad for at der tænkes på en kendt spiller og ikke en lottokupon. Men vi har også brug for en ny rendyrket angriber. Jeg tror dog ikke vi får det.
Er selv baade for og imod 1 proven maalscorer per hold. Elsker typer form Prica, Strandli og Spalvis man bare ved der smadrer den ind saa snart de bare enser maalet :)
Omvendt kan jeg ogsaa godt lide det uforudsigelige - at have f.eks. 3-4 spillere der hver bidrager med 8-10 maal. Det er svaere for en modstander at daekke op for.
Selvfoelgelig skal man lige have dem I truppen ogssaa

Pt er det vel Kusk, Pohl, Rolim (hvis han bliver) og saa Bashkim (hvis han kommer) der hver kan score en 8-10 kasser. Skal vi nu sige Safranko laver en Ndoy og hamrer lidt kasser ind ogsaa ser det omvendt positivt ud. Plus Ali vel ogsaa kan lave en 5 kasser. Saa maaske er det en decideret angrebstraener vi skal jagte ogsaa?
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 29. maj 2018, 19:55

Winterburn skrev:
29. maj 2018, 19:47
FIDEL skrev:
29. maj 2018, 19:32
Gaarde6 skrev:
29. maj 2018, 18:59
Hvis man henter Baskim som løsningen på vores scorings problemer. Så bliver det et nej tak herfra!
Som erstatning for Flores.. Så bliver det et stort ja tak!
Det gode ved ham er at han kan spille flere offensive pladser. Hvis det er som erstatning for Rolim er jeg glad for at der tænkes på en kendt spiller og ikke en lottokupon. Men vi har også brug for en ny rendyrket angriber. Jeg tror dog ikke vi får det.
Er selv baade for og imod 1 proven maalscorer per hold. Elsker typer form Prica, Strandli og Spalvis man bare ved der smadrer den ind saa snart de bare enser maalet :)
Omvendt kan jeg ogsaa godt lide det uforudsigelige - at have f.eks. 3-4 spillere der hver bidrager med 8-10 maal. Det er svaere for en modstander at daekke op for.
Selvfoelgelig skal man lige have dem I truppen ogssaa

Pt er det vel Kusk, Pohl, Rolim (hvis han bliver) og saa Bashkim (hvis han kommer) der hver kan score en 8-10 kasser. Skal vi nu sige Safranko laver en Ndoy og hamrer lidt kasser ind ogsaa ser det omvendt positivt ud. Plus Ali vel ogsaa kan lave en 5 kasser. Saa maaske er det en decideret angrebstraener vi skal jagte ogsaa?

Vi kan sige mange ting men det gør det ikke mere realistisk. N’Doye havde rent faktisk et fodbold talent.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 255
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Lyngehoevdingen » 29. maj 2018, 20:12

Winterburn skrev:
29. maj 2018, 19:47
FIDEL skrev:
29. maj 2018, 19:32
Gaarde6 skrev:
29. maj 2018, 18:59
Hvis man henter Baskim som løsningen på vores scorings problemer. Så bliver det et nej tak herfra!
Som erstatning for Flores.. Så bliver det et stort ja tak!
Det gode ved ham er at han kan spille flere offensive pladser. Hvis det er som erstatning for Rolim er jeg glad for at der tænkes på en kendt spiller og ikke en lottokupon. Men vi har også brug for en ny rendyrket angriber. Jeg tror dog ikke vi får det.
Er selv baade for og imod 1 proven maalscorer per hold. Elsker typer form Prica, Strandli og Spalvis man bare ved der smadrer den ind saa snart de bare enser maalet :)
Omvendt kan jeg ogsaa godt lide det uforudsigelige - at have f.eks. 3-4 spillere der hver bidrager med 8-10 maal. Det er svaere for en modstander at daekke op for.
Selvfoelgelig skal man lige have dem I truppen ogssaa

Pt er det vel Kusk, Pohl, Rolim (hvis han bliver) og saa Bashkim (hvis han kommer) der hver kan score en 8-10 kasser. Skal vi nu sige Safranko laver en Ndoy og hamrer lidt kasser ind ogsaa ser det omvendt positivt ud. Plus Ali vel ogsaa kan lave en 5 kasser. Saa maaske er det en decideret angrebstraener vi skal jagte ogsaa?
Det har du ret i. Men jeg synes nu, vi skal have ham til at lave en tæmning med efterfølgende succesfuld aflevering, før vi begynder at begynder at sammenligne ham med én, der var Superligaens bedste angriber.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Silver77
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 14. nov 2017, 15:13

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Silver77 » 29. maj 2018, 20:41

Forza skrev:
29. maj 2018, 19:55
Winterburn skrev:
29. maj 2018, 19:47
FIDEL skrev:
29. maj 2018, 19:32
Gaarde6 skrev:
29. maj 2018, 18:59
Hvis man henter Baskim som løsningen på vores scorings problemer. Så bliver det et nej tak herfra!
Som erstatning for Flores.. Så bliver det et stort ja tak!
Det gode ved ham er at han kan spille flere offensive pladser. Hvis det er som erstatning for Rolim er jeg glad for at der tænkes på en kendt spiller og ikke en lottokupon. Men vi har også brug for en ny rendyrket angriber. Jeg tror dog ikke vi får det.
Er selv baade for og imod 1 proven maalscorer per hold. Elsker typer form Prica, Strandli og Spalvis man bare ved der smadrer den ind saa snart de bare enser maalet :)
Omvendt kan jeg ogsaa godt lide det uforudsigelige - at have f.eks. 3-4 spillere der hver bidrager med 8-10 maal. Det er svaere for en modstander at daekke op for.
Selvfoelgelig skal man lige have dem I truppen ogssaa

Pt er det vel Kusk, Pohl, Rolim (hvis han bliver) og saa Bashkim (hvis han kommer) der hver kan score en 8-10 kasser. Skal vi nu sige Safranko laver en Ndoy og hamrer lidt kasser ind ogsaa ser det omvendt positivt ud. Plus Ali vel ogsaa kan lave en 5 kasser. Saa maaske er det en decideret angrebstraener vi skal jagte ogsaa?

Vi kan sige mange ting men det gør det ikke mere realistisk. N’Doye havde rent faktisk et fodbold talent.
N’Doye kontrakt udløber denne sommer men han er ved er være en ældre herrer

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FlæskeFrank » 29. maj 2018, 20:49

Buzz Killington skrev:
29. maj 2018, 18:00
Har været ca. to år væk med korsbåndsskade i samme knæ, omend han har været klar stort set hele tiden siden '16. Det er et sats, men det kan evt. gøre præstationsbetinget. På den anden side, selv hvis han får nogle følgeskader, eller gud forbyde det, endnu en på korsbåndet, så er vi ikke meget ringere stillet end vi var med den spiller han nok er udset til at erstatte. Flores har gudhjælpemig heller ikke stået til rådighed særligt længe ad gangen.
Han lyder lidt som en Ahlmann eller Spalvis-type. De var ventetiden værd.
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af frederikshavneren » 29. maj 2018, 20:55

Vi er efterhånden ved at være 'FCK light' hvorfor Kadrii giver god mening ;)

Spøg til side, som Kadrii har præsteret i foråret vil han være en klar forstærkning

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af andreasaab89 » 29. maj 2018, 21:23

secone79 skrev:
29. maj 2018, 14:44
le Cid skrev:
29. maj 2018, 14:25
Gnu skrev:
29. maj 2018, 14:22
I de seneste to sæsoner har vi fået ca. 20 superligamål fra vores angribere. Tilsammen. Vi skal have en angriber, der kan score mål.
AMEN!
Har du et overblik over hvor mange (læs: få) mål vi har fået fra vores midtbane?
Det er udelukkende SuperLiga og ikke pokalen:

https://www.superstats.dk/hold/sason?id ... 017%2F2018
Angriber: 11 mål
Midtbane: 16 mål
Forsvar: 10 mål
Selvmål: 1
Ialt 38 mål

https://www.superstats.dk/hold/sason?id ... 016%2F2017
Angriber: 7 mål
Midtbane: 17 mål
Forsvar: 6 mål
Selvmål: 1
I alt 31 mål
Er det ikke ret vildt at ords forsvar reelt har scoret ligeså mange mål som vores angreb de sidste 2 sæsoner ???
Kan man finde andre klubber hvor dette gør sig gældende ?
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gnu » 29. maj 2018, 21:25

le Cid skrev:
29. maj 2018, 15:53
secone79 skrev:
29. maj 2018, 14:44
le Cid skrev:
29. maj 2018, 14:25
Gnu skrev:
29. maj 2018, 14:22
I de seneste to sæsoner har vi fået ca. 20 superligamål fra vores angribere. Tilsammen. Vi skal have en angriber, der kan score mål.
AMEN!
Har du et overblik over hvor mange (læs: få) mål vi har fået fra vores midtbane?
Det er udelukkende SuperLiga og ikke pokalen:

https://www.superstats.dk/hold/sason?id ... 017%2F2018
Angriber: 11 mål
Midtbane: 16 mål
Forsvar: 10 mål
Selvmål: 1
Ialt 38 mål

https://www.superstats.dk/hold/sason?id ... 016%2F2017
Angriber: 7 mål
Midtbane: 17 mål
Forsvar: 6 mål
Selvmål: 1
I alt 31 mål
Tak :)
Tallene lyver dog lidt. Børsting og Risgaard (vores mest scorende midtbanespillere) har også optrådt som angirbere, Hvor mange af midtbanemålene er scoret i som angribere?
Når vi har brugt midtbanespillere som nødløsning i angrebet, så understreger det jo sådan set bare pointen om, at vores angribere slet ikke har leveret nok.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 29. maj 2018, 21:35

Jeg vil heller ikke have Bashkim Kadrii til AaB. Hvis man bare ser på den del af hans skadehistorik der er skrevet på transfermarkt har han været ude 440 med korsbåndsskader. Korsbåndet er noget rigtig lort at blive skadet i og to skader af den salgs i bagagen er slet ikke godt. Risikoen er simpelthen for stor tilbagefald.

https://www.transfermarkt.com/bashkim-k ... eler/91851
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Brodernumsi » 29. maj 2018, 21:55

Jakobsen skrev:
29. maj 2018, 21:35
Jeg vil heller ikke have Bashkim Kadrii til AaB. Hvis man bare ser på den del af hans skadehistorik der er skrevet på transfermarkt har han været ude 440 med korsbåndsskader. Korsbåndet er noget rigtig lort at blive skadet i og to skader af den salgs i bagagen er slet ikke godt. Risikoen er simpelthen for stor tilbagefald.

https://www.transfermarkt.com/bashkim-k ... eler/91851
Sidst for 3 år siden.
Jeg vil hellere bedømme ham på hans forår i Randers, og på den baggrund, ser jeg ham gerne i AaB.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Låst