Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af white splash » 7. jun 2018, 21:59

Krage skrev:
7. jun 2018, 21:54
Så kan vi da ihvertfald slå en streg over at få Kuhn som assistent eller træner :S
Bliver spændende at se hvordan det går ham i Hobro.

Og så må det jo også betyde et stop for at scoute spillere for AaB.
Alt det scouting han har rendt og lavet, kan Hobro så også nyde godt af nu... :|
1 2 3 Jimmy er en mur!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 7. jun 2018, 23:25

white splash skrev:
7. jun 2018, 21:59
Krage skrev:
7. jun 2018, 21:54
Så kan vi da ihvertfald slå en streg over at få Kuhn som assistent eller træner :S
Bliver spændende at se hvordan det går ham i Hobro.

Og så må det jo også betyde et stop for at scoute spillere for AaB.
Alt det scouting han har rendt og lavet, kan Hobro så også nyde godt af nu... :|
Hobro og AaB leder heldigvis ikke på samme hylder. Havde han endt i OB havde jeg været mere bekymret...
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 7. jun 2018, 23:59

Forza skrev:
7. jun 2018, 23:25
white splash skrev:
7. jun 2018, 21:59
Krage skrev:
7. jun 2018, 21:54
Så kan vi da ihvertfald slå en streg over at få Kuhn som assistent eller træner :S
Bliver spændende at se hvordan det går ham i Hobro.

Og så må det jo også betyde et stop for at scoute spillere for AaB.
Alt det scouting han har rendt og lavet, kan Hobro så også nyde godt af nu... :|
Hobro og AaB leder heldigvis ikke på samme hylder. Havde han endt i OB havde jeg været mere bekymret...
Omvendt får de en masse dejlige Pål-millioner. Det kunne måske godt åbne op for at lave en ekstraordinær investering, hvis Kuhn kan pege på et scoop.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af jonas386 » 8. jun 2018, 14:32

Usain Bolt jagter, som nogen måske har læst, en fodboldkarriere. Først var der snak om United, så var han til prøvetræning i Dortmund og nu har han været i Strømsgodset.

Han kunne for min skyld godt tage venstrekanten et par sæsoner.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Freddie » 8. jun 2018, 14:56

Krage skrev:
7. jun 2018, 21:54
Så kan vi da ihvertfald slå en streg over at få Kuhn som assistent eller træner :S
Bliver spændende at se hvordan det går ham i Hobro.

Og så må det jo også betyde et stop for at scoute spillere for AaB.
Kuhn har jo aldrig været aktuel til en ledende sportslig stilling i AaB. Ikke engang dengang han takkede af på Old Trafford var der den mindste mulighed. Der var tre forskellige svenske trænere til samtale og til sidst gik jobbet til Magnus Pehrsson.
Når man snakker om Lynge, er der ikke mange, der husker hvordan han fik på puklen på debatten. Da han fyrede Sepp Piontek som træner eksploderede hele Aalborg i vilde protester. Nordjyske Stiftstidende blev bombarderet med protestindlæg, og et par dage havde de to fulde sider i det gamle format med voldsomme surheder. Da det stoppede efter to dage skrev de på Stiften, at når der ingen sure breve var med i dagens avis, var det ikke fordi der ingen breve kom. De gad bare ikke mere at skrive om det.
Senere da Ståle ikke kunne få de penge han ville have for at spille i AaB og Lynge lod ham rejse eksploderede det hele i hovedet på ham en gang mere.

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 303
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Krage » 8. jun 2018, 19:33

Jeg er nu godt klar over at AaB nok ikke ville have ham i en ledende stilling - her vil jeg også langt hellere se ham i assistent rollen som han virkelig har gjort det godt i hos AaB, men Kuhn vil jo nok hellere noget andet.

Tænker nu også mere at det er spændende at diskutere at Kuhn har ageret scout for AaB og nu kan hapse flere af de spillere han eventuelt har scoutet. AaB og Hobro kigger efter samme pladser tror jeg (angriber og kanter - selvom jeg også godt kunne tænke mig en offensiv midt).
Det kan være til vores held at AaB alt andet lige må være mere attraktiv for en spiller end Hobro.
Og jeg er enig i, at Hobro ikke har samme økonomiske muskler som AaB, men de står til at sælge Pål for et pænt beløb og måske de også får lidt for Thomasberg (selvom det nok ikke er meget) - så noget mønt har de da. Og hvis AaB nu står i den situation at de har brugt en klækkelig sum på en angriber og har lidt tilbage til en kant så kunne Hobro og AaB måske være meget lige økonomisk (tænkt eksempel).
Men tror nu at AaB, som andre har nævnt, handler på en højere hylde og egentlig kan vi jo heller ikke have råderet over en spiller bare fordi en cheftræner i en anden klub har scoutet på ham så...

Men tilbage til topic.
Mine transferønsker er nok Rolim eller Kadrii (hvis kontrakten kan strikkes sammen så den tager højde for skader - selvom vi nok ikke står i en situation hvor vi kan stille de krav), en offensiv midt eller lignende. Jeg kunne egentlig godt nøjes med de angribere vi har hvis vi har nogle kreative målfarlige kanter. Og så tror jeg at Pohl godt kunne få en god sæson krydret med Wessam og Ramkilde.
Billede

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 8. jun 2018, 21:43

Er der slet ikke nogen der har noget insiderviden med hvor langt man er med Kadrii?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FlæskeFrank » 10. jun 2018, 15:21

Forza skrev:
8. jun 2018, 21:43
Er der slet ikke nogen der har noget insiderviden med hvor langt man er med Kadrii?
Hvad tænker I prisen er for Kadrii. ½ år til kontraktudløb og ikke nogen stor fremtid i FCK.

1 mio kr. skal vi vel af med, han har trods alt lavet nogle mål. Måske også en videresalgsklausul
- FlæskeFrank

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 10. jun 2018, 15:39

FlæskeFrank skrev:
10. jun 2018, 15:21
Forza skrev:
8. jun 2018, 21:43
Er der slet ikke nogen der har noget insiderviden med hvor langt man er med Kadrii?
Hvad tænker I prisen er for Kadrii. ½ år til kontraktudløb og ikke nogen stor fremtid i FCK.

1 mio kr. skal vi vel af med, han har trods alt lavet nogle mål. Måske også en videresalgsklausul
Jeg synes 1 mil. Er for meget. Vi skal til at stoppe med at give for meget for transfers. Så må vi leje Kadrii først.
Vi har givet alt for meget for Safranko, Pallesen, Okore, Kusk, og kommer sikkert til at slippe boksen for Rolim.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FlæskeFrank » 10. jun 2018, 17:30

FIDEL skrev:
10. jun 2018, 15:39
Jeg synes 1 mil. Er for meget. Vi skal til at stoppe med at give for meget for transfers. Så må vi leje Kadrii først.
Vi har givet alt for meget for Safranko, Pallesen, Okore, Kusk, og kommer sikkert til at slippe boksen for Rolim.
Man kan selvfølgelig også se, hvem som kunne være konkurrenter.

Han forventer vel superliga, så der er kun FCN på Sjælland, som af forskellige årsager kunne være relevant. Men her er løsningen nok, ½ år i skyggen(vente på kontraktudløb uden at spille) eller flere penge til FCN end vi giver.

Randers virker ikke speciel interessant for Kadrii, for så han vel skrevet med dem.

Så det mest oplagte er os eller AGF, som også bør være på udkik efter en angriber. Hvis det er tilfældet er det vel lidt fifty-fifty.

De øvrige provinsklubber tror jeg ikke på af forskellige årsager: Horsens, Hobro, SønderjyskE, Vejle, Vendsyssel, Esbjerg, FCM og OB
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kokkefar » 10. jun 2018, 18:21

FlæskeFrank skrev:
10. jun 2018, 17:30
FIDEL skrev:
10. jun 2018, 15:39
Jeg synes 1 mil. Er for meget. Vi skal til at stoppe med at give for meget for transfers. Så må vi leje Kadrii først.
Vi har givet alt for meget for Safranko, Pallesen, Okore, Kusk, og kommer sikkert til at slippe boksen for Rolim.
Man kan selvfølgelig også se, hvem som kunne være konkurrenter.

Han forventer vel superliga, så der er kun FCN på Sjælland, som af forskellige årsager kunne være relevant. Men her er løsningen nok, ½ år i skyggen(vente på kontraktudløb uden at spille) eller flere penge til FCN end vi giver.

Randers virker ikke speciel interessant for Kadrii, for så han vel skrevet med dem.

Så det mest oplagte er os eller AGF, som også bør være på udkik efter en angriber. Hvis det er tilfældet er det vel lidt fifty-fifty.

De øvrige provinsklubber tror jeg ikke på af forskellige årsager: Horsens, Hobro, SønderjyskE, Vejle, Vendsyssel, Esbjerg, FCM og OB
Hvorfor skulle han ikke være interesseret i at vende tilbage til OB?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FlæskeFrank » 10. jun 2018, 22:00

Kokkefar skrev:
10. jun 2018, 18:21
Hvorfor skulle han ikke være interesseret i at vende tilbage til OB?
Meldingen her på Fyn var, at de ikke skiltes som venner sidst. Derudover har OB Helenius, AK og Festersen samt et stort talent, så det er nok ikke angriberpladsen, som de vil bruge penge på-
- FlæskeFrank

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af strangecap » 10. jun 2018, 22:50

jonas386 skrev:
8. jun 2018, 14:32
Usain Bolt jagter, som nogen måske har læst, en fodboldkarriere. Først var der snak om United, så var han til prøvetræning i Dortmund og nu har han været i Strømsgodset.

Han kunne for min skyld godt tage venstrekanten et par sæsoner.
Ja eller sæt ham på toppen Pohl så kam de løbe om kap om bolden :D

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af troelsh » 11. jun 2018, 10:54

Jeg er spændt på hvilken offensiv konstellation vi kan stille med når transfervinduet lukker, jeg syntes faktisk ikke det skal ændres meget før det begynder at se giftigt ud. Hvis vi stiller op i en 4-2-3-1 er her et par mulige scenarier;

Billede

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 11. jun 2018, 10:58

Thellufsen som fast starter? Tvivler på det. Det har han ikke niveau til endnu. Alt, alt for mange udfald.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af frederikshavneren » 11. jun 2018, 11:15

Tror ikke at det er muligt at hente Thomsen, han spillede trods alt en del for FCK mod slutningen af sæsonen.

Thellufsen har intet at gøre i startopstillingen for et hold der skal kæmpe for en top 4 placering i den kommende sæson (ja det skal naturligvis være målsætningen)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 11. jun 2018, 16:08

Gamen skrev:
11. jun 2018, 10:58
Thellufsen som fast starter? Tvivler på det. Det har han ikke niveau til endnu. Alt, alt for mange udfald.
1) Er rygterne om Kadrii virkelig så pålidelige, at vi allerede nu kan diskutere hvor han skal spille henne i AaB (det håber jeg ikke de er - jeg tror slet ikke han er løsningen på nogle af vores problemer).
2) Jeg er overbevist om at Pohl stadig får en offensiv rolle i AaB, mest sandsynligt som angriber.
3) Jeg tror at Wieghorst starter sæsonen med en 4-4-2 med to angribere og to seksere - uanset hvad der sker i vinduet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gaarde6 » 11. jun 2018, 16:27

Pastorius skrev:
11. jun 2018, 16:08
Gamen skrev:
11. jun 2018, 10:58
Thellufsen som fast starter? Tvivler på det. Det har han ikke niveau til endnu. Alt, alt for mange udfald.
1) Er rygterne om Kadrii virkelig så pålidelige, at vi allerede nu kan diskutere hvor han skal spille henne i AaB (det håber jeg ikke de er - jeg tror slet ikke han er løsningen på nogle af vores problemer).
2) Jeg er overbevist om at Pohl stadig får en offensiv rolle i AaB, mest sandsynligt som angriber.
3) Jeg tror at Wieghorst starter sæsonen med en 4-4-2 med to angribere og to seksere - uanset hvad der sker i vinduet.
1) Enig.
2) Enig.
3) Enig.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 11. jun 2018, 17:48

Gaarde6 skrev:
11. jun 2018, 16:27
Pastorius skrev:
11. jun 2018, 16:08
Gamen skrev:
11. jun 2018, 10:58
Thellufsen som fast starter? Tvivler på det. Det har han ikke niveau til endnu. Alt, alt for mange udfald.
1) Er rygterne om Kadrii virkelig så pålidelige, at vi allerede nu kan diskutere hvor han skal spille henne i AaB (det håber jeg ikke de er - jeg tror slet ikke han er løsningen på nogle af vores problemer).
2) Jeg er overbevist om at Pohl stadig får en offensiv rolle i AaB, mest sandsynligt som angriber.
3) Jeg tror at Wieghorst starter sæsonen med en 4-4-2 med to angribere og to seksere - uanset hvad der sker i vinduet.
1) Enig.
2) Enig.
3) Enig.
Har hørt der allerede nu arbejdes på en Wieghorst deluxe

Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 11. jun 2018, 19:02

Jakobsen skrev:
11. jun 2018, 17:48
Gaarde6 skrev:
11. jun 2018, 16:27
Pastorius skrev:
11. jun 2018, 16:08
Gamen skrev:
11. jun 2018, 10:58
Thellufsen som fast starter? Tvivler på det. Det har han ikke niveau til endnu. Alt, alt for mange udfald.
1) Er rygterne om Kadrii virkelig så pålidelige, at vi allerede nu kan diskutere hvor han skal spille henne i AaB (det håber jeg ikke de er - jeg tror slet ikke han er løsningen på nogle af vores problemer).
2) Jeg er overbevist om at Pohl stadig får en offensiv rolle i AaB, mest sandsynligt som angriber.
3) Jeg tror at Wieghorst starter sæsonen med en 4-4-2 med to angribere og to seksere - uanset hvad der sker i vinduet.
1) Enig.
2) Enig.
3) Enig.
Har hørt der allerede nu arbejdes på en Wieghorst deluxe

Jeg kunne helt seriøst godt leve med den start-11, hvis ikke der ude på bænken stod Wieghorst, og inde på banen blev spillet efter hans oplæg.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Låst