Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af NIN » 11. jul 2018, 16:38

Forza skrev:
11. jul 2018, 16:24
De Fem skrev:
11. jul 2018, 16:00
Pastorius skrev:
11. jul 2018, 14:37
Stefanovic skrev:De kampe, hvor Nicolai Thomsen ikke et blevet tvunget til at spille højre back, har han gjort det glimrende, blandt andet ude mod Atletico Madrid. Ser slet ikke for mig at Ståle ville slippe ham for under et to-cifret millionbeløb.
Hvis vi købte Thomsen, ville Wieghorst vel netop sætte ham på højre back og så rykke Børsting op på midtbanen igen :-/
Der er godt nok frit slag til at skrive retarderede ting for tiden...
Well, med Wieghorsts mange besynderlige beslutninger indtil videre i AaB er det vel ikke helt ved siden af. Til gengæld topper du den selv ved at kalde det retarderet.
Haha havde samme tanke. Retarderet som skældsord løfter virkelig niveauet.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 11. jul 2018, 16:50

De Fem skrev:
11. jul 2018, 16:00
Pastorius skrev:
11. jul 2018, 14:37
Stefanovic skrev:De kampe, hvor Nicolai Thomsen ikke et blevet tvunget til at spille højre back, har han gjort det glimrende, blandt andet ude mod Atletico Madrid. Ser slet ikke for mig at Ståle ville slippe ham for under et to-cifret millionbeløb.
Hvis vi købte Thomsen, ville Wieghorst vel netop sætte ham på højre back og så rykke Børsting op på midtbanen igen :-/
Der er godt nok frit slag til at skrive retarderede ting for tiden...
Tja, jeg føler mig fint hjemme på debatsiden ;-)
Med venlig Hilsen
--
Robert

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af raekkeettre » 11. jul 2018, 17:14

Har lige hørt Mediao's superliga opstart. Puha!!! De havler os ned! Det er næsten værre end at høre nogle her inde fra! Men ja, der må jo ske et eller andet i det her transfervindue....Det er vi alle enige i. Og siden at MW spiller med 2 angribere, og ikke har holdt fast i den 4-5-1 som virkede ok...må det jo betyde vi går mere efter angribere end den 8'er vi mangler. Men hvem!!! Arghhhhh jeg mangler nyt blod :)

Plus...Det er sgu lidt vildt at hele DK regner med vi lander langt væk fra top 6, jeg er lidt..nu...altså...Vi skal fandme vise dem!!! Kom så for helvede AaB....start på fredag med at føre vores unge drenge frem...og Pohl hammer et par kasser ind..så vi kan få lidt respekt igen.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 11. jul 2018, 18:17

raekkeettre skrev:
11. jul 2018, 17:14
Har lige hørt Mediao's superliga opstart. Puha!!! De havler os ned! Det er næsten værre end at høre nogle her inde fra! Men ja, der må jo ske et eller andet i det her transfervindue....Det er vi alle enige i. Og siden at MW spiller med 2 angribere, og ikke har holdt fast i den 4-5-1 som virkede ok...må det jo betyde vi går mere efter angribere end den 8'er vi mangler. Men hvem!!! Arghhhhh jeg mangler nyt blod :)

Plus...Det er sgu lidt vildt at hele DK regner med vi lander langt væk fra top 6, jeg er lidt..nu...altså...Vi skal fandme vise dem!!! Kom så for helvede AaB....start på fredag med at føre vores unge drenge frem...og Pohl hammer et par kasser ind..så vi kan få lidt respekt igen.
En rendyrket angriber har jeg opgivet tanken om. Det får vi ikke, da AaB gav mange penge for Safranko. Så de er pisket til at få ham til at fungere. Wieghorst sagde efter den første træningskamp imod Viborg, at holdet ikke havde været gode nok til at servicere Safranko, så vi må gå udfra, at der skal spilles med flere indlæg.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af 9520AaB » 11. jul 2018, 18:58

Tror bare vi skal “screw Down the expactations” og spille med “long balls”
Citat Richard Møller.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Stefanovic » 11. jul 2018, 19:12

Bookmakerne har AaB som “favorit” til 5.-pladsen i grundspillet i tæt konkurrence med OB og AGF. Af det kan vi lære, at også bookmakere holder sommerferie :cheers: hilsen den lavtflyvende kalkun.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af De Fem » 11. jul 2018, 21:19

Pastorius skrev:
11. jul 2018, 16:50
De Fem skrev:
11. jul 2018, 16:00
Pastorius skrev:
11. jul 2018, 14:37
Stefanovic skrev:De kampe, hvor Nicolai Thomsen ikke et blevet tvunget til at spille højre back, har han gjort det glimrende, blandt andet ude mod Atletico Madrid. Ser slet ikke for mig at Ståle ville slippe ham for under et to-cifret millionbeløb.
Hvis vi købte Thomsen, ville Wieghorst vel netop sætte ham på højre back og så rykke Børsting op på midtbanen igen :-/
Der er godt nok frit slag til at skrive retarderede ting for tiden...
Tja, jeg føler mig fint hjemme på debatsiden ;-)
Jamen det er da dejligt, men kunne du ikke finde noget mere begavet at bidrage med? Jeg er med på Debatsiden er en gyllespreder, men du plejer at holde niveauet bare lidt over.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kokkefar » 11. jul 2018, 21:33

Havde jeg været Gaarde havde jeg smidt en håndfuld basører efter Ogude fra Vendsyssel. Han er typen der gør det uventede og kan lave mål på egen hånd. Det har vi ingen i truppen der kan. Desuden må man forvente der er et vist udviklingspotentiale gemt i ham.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af andreasaab89 » 11. jul 2018, 21:59

Jeg tror nu nok vi skal få en ok sæson og blive nr 5-8

Problemet er at jeg frygter for underholdningsniveauet mere end nogensinde

Efter vi har mistet Rolim og Flores er lidt ubekendt har vi et hold der i udpræget grad har forcer defensivt

At Risgaard som har kontrakt udløb til vinter har været foretrukken venstre kant i optakten viser alt om planerne med holdet

Det bliver vel nærmere

Risgaard - lesniak - wurtz - Abildgaard
Kusk - Pohl/Safranko

Når vi kommer igang . Vi bliver en tonserhold med verdens strammeste defensive organisation i mands minde

Da vi nu har mistet Rolim på dødbolde er den force og væk.

Jeg frygter ikke nedrykning. Dertil er vores defensiv for god ....

Men jeg frygter mere end nogensinde at sæsonen vil få mig til at dø af kedsomhed , at engagementet omkring AaB vil nå et lavpunkt og tilskuertallet vil nå nye lavpunkter . Dette uanset om vi bliver 4 eller 8

Jeg så vildt gerne vi skabte et fundament der kan sprudle eller hvor man bare kan se tegningerne til at det kommer Tom at sprudle . Jeg savner at man i det mindste prøver at ville noget mere...

At vi arbejder/forsvarer/kæmper os til en masse 4-5 pladser baseret på 1-0 og 0-0 kampe kan jeg bare ikke bruge til noget. Vil hellere blive nummer 7 efter en masse 3-3 og 2-3 kampe hvor vi er gået all-in på at VILLE vinde.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 11. jul 2018, 22:07

De Fem skrev:
Pastorius skrev:
11. jul 2018, 16:50
De Fem skrev:
11. jul 2018, 16:00
Pastorius skrev:
11. jul 2018, 14:37
Stefanovic skrev:De kampe, hvor Nicolai Thomsen ikke et blevet tvunget til at spille højre back, har han gjort det glimrende, blandt andet ude mod Atletico Madrid. Ser slet ikke for mig at Ståle ville slippe ham for under et to-cifret millionbeløb.
Hvis vi købte Thomsen, ville Wieghorst vel netop sætte ham på højre back og så rykke Børsting op på midtbanen igen :-/
Der er godt nok frit slag til at skrive retarderede ting for tiden...
Tja, jeg føler mig fint hjemme på debatsiden ;-)
Jamen det er da dejligt, men kunne du ikke finde noget mere begavet at bidrage med? Jeg er med på Debatsiden er en gyllespreder, men du plejer at holde niveauet bare lidt over.
Jeg er tilbage på niveau når Wieghorst er smidt ud. Ham er jeg så træt af, at jeg ikke orker være saglig.

Helt seriøst mener jeg det er spild at penge at købe spillere så længe han sætter holdet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af De Fem » 11. jul 2018, 22:16

Pastorius skrev:
11. jul 2018, 22:07
De Fem skrev:
Pastorius skrev:
11. jul 2018, 16:50
De Fem skrev:
11. jul 2018, 16:00
Pastorius skrev:
11. jul 2018, 14:37
Stefanovic skrev:De kampe, hvor Nicolai Thomsen ikke et blevet tvunget til at spille højre back, har han gjort det glimrende, blandt andet ude mod Atletico Madrid. Ser slet ikke for mig at Ståle ville slippe ham for under et to-cifret millionbeløb.
Hvis vi købte Thomsen, ville Wieghorst vel netop sætte ham på højre back og så rykke Børsting op på midtbanen igen :-/
Der er godt nok frit slag til at skrive retarderede ting for tiden...
Tja, jeg føler mig fint hjemme på debatsiden ;-)
Jamen det er da dejligt, men kunne du ikke finde noget mere begavet at bidrage med? Jeg er med på Debatsiden er en gyllespreder, men du plejer at holde niveauet bare lidt over.
Jeg er tilbage på niveau når Wieghorst er smidt ud. Ham er jeg så træt af, at jeg ikke orker være saglig.

Helt seriøst mener jeg det er spild at penge at købe spillere så længe han sætter holdet.
Fair nok, er heller ikke fan, men måske det mest begavede bidrag til tråden.

Det er ligesom nok der råber LOOOORT hele tiden af alt.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af andreasaab89 » 11. jul 2018, 22:20

Det virker som om det er vigtigere for gaarde og MW at beholde deres job end at det går AaB godt. De sætter sig selv over klubben ...
det mener jeg forstået på den måde at de intet gør for at videreudvikle AaB og skabe noget.. de har ingen ambitioner .. men aller mest, de er så ekstremt bange for at fejle at de ingen sats tør tage

Det er som om de tænker begge to at kan de forsvare en masse 5’pladser hjem, mens de bruger lokale drenge og opfører sig pænt i medierne at så kan de jo ihvertfald ikke blive fyret ...

Istedet for at tænke, vi prøver at skabe lidt kant omkring AaB, noget begejstring. Et potentielt vinderhold, hvor vi har nogle eksotiske typer, en opportunistisk spillestil og hvor man er nytænkende . Det er risikabelt og kan ende med en fyring .. men det kan også give os noget fantastisk

De foretrækker det grå , kedelige og stabile
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Stefanovic » 11. jul 2018, 22:36

MW er gennemsyret af angst for at fejle. Han går ikke efter guldet eller at finde de næste diamanter på U19. Sikkert, defensivt, mellemløsninger, uforløst. Resultatet et, at han konsekvent får 70% ud af holdets potentiale. De 10 gratis kampe i mesterskabsspillet blev pisset væk på at konstatere at hans defensive tilgang ikke fungerer. Jeg er enig i at der ikke skal købes mere før MW er væk.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af raekkeettre » 11. jul 2018, 23:01

Stefanovic skrev:
11. jul 2018, 22:36
MW er gennemsyret af angst for at fejle. Han går ikke efter guldet eller at finde de næste diamanter på U19. Sikkert, defensivt, mellemløsninger, uforløst. Resultatet et, at han konsekvent får 70% ud af holdets potentiale. De 10 gratis kampe i mesterskabsspillet blev pisset væk på at konstatere at hans defensive tilgang ikke fungerer. Jeg er enig i at der ikke skal købes mere før MW er væk.
Men som person er han jo ikke sådan. Som spiller var han jo en vinder!! Han ville vinde, udstråler vinder mentalitet....hørt flere fra FCN tiden der siger han er den bedste træner de har haft....så Det må være mere kompetencer end hans angst for at fejle....tror jeg. Men så længe han er træner i AaB støtter jeg selvfølgelig ham og AaB

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af san » 11. jul 2018, 23:24

Har Gaarde og MW ikke satset ?? Wtf de er blevet svinet til af pga deres sats på spiller fronten (Gaarde) siden 2014.. Jeg skal vel ikke nævne navne på dem ? De er måske ikke sats fordi de ikke lykkes trods stort potentiale ??
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 11. jul 2018, 23:51

san skrev:
11. jul 2018, 23:24
Har Gaarde og MW ikke satset ?? Wtf de er blevet svinet til af pga deres sats på spiller fronten (Gaarde) siden 2014.. Jeg skal vel ikke nævne navne på dem ? De er måske ikke sats fordi de ikke lykkes trods stort potentiale ??
Økonomisk har man satset ja, men sportsligt har man stukket halen mellem benene. Man har forsøgt at kvæle alt kreativitet på banen fremfor at forsøge at leve op til det begge parter har erklæret er målsætningen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 594
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af KongGulerod » 12. jul 2018, 01:38

Jeg har hørt fra en pålidelig kilde, at Youssef Toutouh er på tale som en potentiel signing.

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af san » 12. jul 2018, 07:44

Forza skrev:
11. jul 2018, 23:51
san skrev:
11. jul 2018, 23:24
Har Gaarde og MW ikke satset ?? Wtf de er blevet svinet til af pga deres sats på spiller fronten (Gaarde) siden 2014.. Jeg skal vel ikke nævne navne på dem ? De er måske ikke sats fordi de ikke lykkes trods stort potentiale ??
Økonomisk har man satset ja, men sportsligt har man stukket halen mellem benene. Man har forsøgt at kvæle alt kreativitet på banen fremfor at forsøge at leve op til det begge parter har erklæret er målsætningen.
Økonomisk ?? sportsligt ?? skal det forstås sådan at: alle indkøb/oprykkede u -spllere er for at kvæle det arbejde der er gjort i klubben (den røde tråd).. ha ha :P
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Glenn Francisco » 12. jul 2018, 08:40

KongGulerod skrev:
12. jul 2018, 01:38
Jeg har hørt fra en pålidelig kilde, at Youssef Toutouh er på tale som en potentiel signing.
Jeg har hørt at Gaarde, ligesom os fans, også kun har spillerkendskab til FCK's overskudlager, og ingen andre i verden :thumbsup:
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af McMark » 12. jul 2018, 09:20

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mor ... afklaring/

- Børsting kan komme i spil længere fremme på banen, men jeg ser ham primært som back nu her, og det er dér, han er tiltænkt en plads, når han atter er skadesfri.

- Vi har mistet Yann Rolim, der er tilbage i Brasilien, ligesom der er et stort spørgsmålstegn ved Edison Flores, der dog fortsat er AaB-spiller. Mister vi også ham, kan jeg godt være enig i, at vi ser lidt tynde ud på kanterne.

- Men jeg drøfter kun til- og afgange internt i klubben, og jeg arbejder ud fra den trup, jeg har til rådighed nu her. Hvad angår fredag har vi nok spillere, men udfordringen ligger i, at jeg ikke ved, hvad der sker med et par spillere, heriblandt Flores, afslutter han.

Det virker altså til, at Wieghorst ikke rigtig ved, om Flores bliver eller skal sælges. Umiddelbart skal vi nok ikke regne med nogle tilgange, før der er afklaring omkring vores lille peruvianer.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Låst