Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 20. jul 2018, 09:45

Hvis AaB har ambitioner, så sælger de ikke Rinne. Det er alt, alt for tidligt, og gode målmænd hænger absolut ikke på træerne.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Tyskeren » 20. jul 2018, 09:50

FIDEL skrev:
20. jul 2018, 09:43
Gamen skrev:
20. jul 2018, 09:37
Det er ingen hemmelighed, at AaB har arbejdet benhårdt på at hente Thomsen det seneste år. Nøjagtig som med Kusk i sin tid har den været skiftevis kold/varm pga. spilletid.

Jeg aner ikke hvor den er nu, men mon ikke det er Gaardes ypperste transfermål.

Men hvem søren kan tænkes at være på vej ud, udover Flores, uden at det er på leje eller sådan noget?
Rinne er en klassekeeper, og kommer der er stort nok bud ryger han også. Det kan gøre plads til noget klasse offensivt.
Desuden håber jeg stadig, at Pallesen og Safranko forsøges udlejet eller solgt. Ahlmann bør også være et salgsemne. Her har vi en ung talentfuld Bytyqi klar i kulissen.

Jeg fornemmer også et bud/salg af Rinne. Men så SKAL der hentes en ny målmand. Lansing er simpelthen ikke god nok!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 20. jul 2018, 09:58

Gamen skrev:
20. jul 2018, 09:45
Hvis AaB har ambitioner, så sælger de ikke Rinne. Det er alt, alt for tidligt, og gode målmænd hænger absolut ikke på træerne.
Jamen præcis og derfor er disse gode målmænd populære. Svært at sige nej til fx 15-20 millioner.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gaarde6 » 20. jul 2018, 10:04

Hvis Thomsen, Baskim og en klasse makker til Okore kommer ind. Så venter jeg gerne til kl 23.59 på sidste dag i vinduet. Ved godt det er optimalt at have truppen på plads tidligt. Men 3 spillere i den kaliber venter jeg gerne på!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 20. jul 2018, 10:12

Gaarde6 skrev:
20. jul 2018, 10:04
Hvis Thomsen, Baskim og en klasse makker til Okore kommer ind. Så venter jeg gerne til kl 23.59 på sidste dag i vinduet. Ved godt det er optimalt at have truppen på plads tidligt. Men 3 spillere i den kaliber venter jeg gerne på!
Vi kigger ikke på forsvarsspillere, desværre. Blåbjerg skal jo have lov at klovne rundt.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 20. jul 2018, 10:20

Gamen skrev:
20. jul 2018, 09:45
Hvis AaB har ambitioner, så sælger de ikke Rinne. Det er alt, alt for tidligt, og gode målmænd hænger absolut ikke på træerne.
Enig. Han er hentet på en lang kontrakt og er en af de få spillere der pt. løfter holdet, så ham skal vi ikke af med, med mindre pengene bliver meget store. Vi snakker 4 millioner euro eller derover.

Ikke overraskende at AaB gerne vil have Thomsen tilbage, og så lader Kadrii rygterne desværre til ikke at stoppe. Thomsen håber jeg meget på men ser det som usandsynligt, med mindre FCK får hentet et par spillere mere til hans positioner. Kadrii er okay hvis han skal spille kanten hos os, men som angriber håber jeg godt nok at vi går efter en mere proven målscorer. I det hele taget er det en decideret målscorer, en Spalvis type, som vi mangler allermest. Og det opfylder hverken Thomsen eller Kadrii.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 20. jul 2018, 10:24

Hanga skrev:
20. jul 2018, 10:20
Gamen skrev:
20. jul 2018, 09:45
Hvis AaB har ambitioner, så sælger de ikke Rinne. Det er alt, alt for tidligt, og gode målmænd hænger absolut ikke på træerne.
Enig. Han er hentet på en lang kontrakt og er en af de få spillere der pt. løfter holdet, så ham skal vi ikke af med, med mindre pengene bliver meget store. Vi snakker 4 millioner euro eller derover.
Enig, men vi er pt. I en situation hvor vi trænger til spillere der kan lave mål, og der skal spillere ud før vi kan få andre ind. Det er en balance.
Hvis Rinne ryger afsted kan vi evt. Hente Andersen i Lyngby,selvom han ikke er på samme niveau.

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 380
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af nj27 » 20. jul 2018, 10:34

tror om så vi henter det 3-4 klasespillere ,så vil der stadig være langt til noget der ligner en top 3-4 stykker, det er lige meget at man vander blomsterne i haven når roden er ved at rådne op

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 20. jul 2018, 10:35

Nej, det er ikke en balance.
Vi SKAL holde en kerne på holdet, og der er målmandsposten selvsagt yderst vigtig.
Vi har tegnet en lang kontrakt med ham fordi han skal være en byggesten i det AaB-hold som man sikkert gerne vil se toppe om et par år.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 20. jul 2018, 10:40

Gamen skrev:
20. jul 2018, 10:35
Nej, det er ikke en balance.
Vi SKAL holde en kerne på holdet, og der er målmandsposten selvsagt yderst vigtig.
Vi har tegnet en lang kontrakt med ham fordi han skal være en byggesten i det AaB-hold som man sikkert gerne vil se toppe om et par år.
Jeg håber og tror da også han bliver, men buddet kan jo blive for godt at sige nej til...

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1186
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Reyad » 20. jul 2018, 10:42

Både Kadrii og Thomsen ville være store forstærkninger til AaB, som jeg ser det.
Kusk og Thomsen på kanterne og med Kadrii som en kreativ og flagrende angriber. Det kan sagtens blive rigtig, rigtig godt. Og ville sikre en god service til vores angriber(Pohl, Safranko, Wessam). Og jeg tror at Kadrii og Kusk begge kan være gode for omkring 10 mål hvis det offensivt kommer til at køre.
Det vil samtidig få vores defensive, centrale midtbanespillere til at se bedre ud, da deres bidrag i det offensive derfor ville være mindre, og de i højere grad skal dække af for vores kanter og backs.
Lyder lovende. Men lad os nu se, hvor meget der kommer til at ske :-)
Derudover ønsker jeg mig også en fysisk stærk midterforsvar. En Thelander/Califf-type. Han behøver ikke være guds gave til fodbolden. Han skal bare vinde sine dueller og true i luftrummet.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 20. jul 2018, 10:57

Jeg kan også sagtens forestille mig, at vi har snablen ude efter Hjulsager. Hvis vi får solgt Flores og Hjulsager ikke har bedre muligheder end AaB, så kan det godt lade sig gøre.
Endvidere bør det være muligt at at udleje Safranko til en østeuropæisk klub med købsoption.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af frederikshavneren » 20. jul 2018, 11:01

FIDEL skrev:
20. jul 2018, 10:57
Jeg kan også sagtens forestille mig, at vi har snablen ude efter Hjulsager. Hvis vi får solgt Flores og Hjulsager ikke har bedre muligheder end AaB, så kan det godt lade sig gøre.
Endvidere bør det være muligt at at udleje Safranko til en østeuropæisk klub med købsoption.
Hjulsager er bestemt et interessant emne, umiddelbart vil jeg tro at han returnerer til Brøndby IF hvis han vælger at tage tilbage til suppen

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 20. jul 2018, 11:04

frederikshavneren skrev:
20. jul 2018, 11:01
FIDEL skrev:
20. jul 2018, 10:57
Jeg kan også sagtens forestille mig, at vi har snablen ude efter Hjulsager. Hvis vi får solgt Flores og Hjulsager ikke har bedre muligheder end AaB, så kan det godt lade sig gøre.
Endvidere bør det være muligt at at udleje Safranko til en østeuropæisk klub med købsoption.
Hjulsager er bestemt et interessant emne, umiddelbart vil jeg tro at han returnerer til Brøndby IF hvis han vælger at tage tilbage til suppen
Hmm Zorniger mener bare, at de har rigeligt med spillere på Hjulsagers position pt.

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af tommas jensen » 20. jul 2018, 11:17

15-20 Mill for Rinne! Der er sku ikke 100 Mill forskel på Robin Olsen og Rinne så alt for lidt for en klasse keeper

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 20. jul 2018, 11:17

FIDEL skrev:
20. jul 2018, 10:57
Jeg kan også sagtens forestille mig, at vi har snablen ude efter Hjulsager. Hvis vi får solgt Flores og Hjulsager ikke har bedre muligheder end AaB, så kan det godt lade sig gøre.
Endvidere bør det være muligt at at udleje Safranko til en østeuropæisk klub med købsoption.
Hvorfor i alverden skulle Hjulsager ville tage til AaB? Det ville være et uambitiøst skifte, og et stort skridt ned. Selvfølgelig har en spiller som ham andre, og bedre, muligheder end os.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 20. jul 2018, 11:23

tommas jensen skrev:
20. jul 2018, 11:17
15-20 Mill for Rinne! Der er sku ikke 100 Mill forskel på Robin Olsen og Rinne så alt for lidt for en klasse keeper
Læste også lige, at FCK kræver 100+ for Olsen. Det er en ret vild pris for en keeper.
Modsat Rinne, stod han alle Sveriges kampe under VM, så naturligvis er han et bedre salgsobjekt end Rinne, men alligevel kunne man nok godt forvente (håbe), at AaB ville kræve en ret høj pris, hvis der bydes på ham.
Men igen, det er jo Gaarde ved roret, så man ved aldrig, hvad der kan ske af absurditeter.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 20. jul 2018, 11:50

BassogogsVen skrev:
20. jul 2018, 11:23
tommas jensen skrev:
20. jul 2018, 11:17
15-20 Mill for Rinne! Der er sku ikke 100 Mill forskel på Robin Olsen og Rinne så alt for lidt for en klasse keeper
Læste også lige, at FCK kræver 100+ for Olsen. Det er en ret vild pris for en keeper.
Modsat Rinne, stod han alle Sveriges kampe under VM, så naturligvis er han et bedre salgsobjekt end Rinne, men alligevel kunne man nok godt forvente (håbe), at AaB ville kræve en ret høj pris, hvis der bydes på ham.
Men igen, det er jo Gaarde ved roret, så man ved aldrig, hvad der kan ske af absurditeter.
Det havde været meget værre med Lynge. Han solgte vores spillere på udsalg!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gaarde6 » 20. jul 2018, 11:56

FIDEL skrev:
20. jul 2018, 10:12
Gaarde6 skrev:
20. jul 2018, 10:04
Hvis Thomsen, Baskim og en klasse makker til Okore kommer ind. Så venter jeg gerne til kl 23.59 på sidste dag i vinduet. Ved godt det er optimalt at have truppen på plads tidligt. Men 3 spillere i den kaliber venter jeg gerne på!
Vi kigger ikke på forsvarsspillere, desværre. Blåbjerg skal jo have lov at klovne rundt.
Ja "naboens søn stemplet" , er desværre med til at gøre vores klub, til ligaens største omgang leverpostej af middelmådighed.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Mogens » 20. jul 2018, 11:58

FIDEL skrev:
20. jul 2018, 09:43
Gamen skrev:
20. jul 2018, 09:37
Det er ingen hemmelighed, at AaB har arbejdet benhårdt på at hente Thomsen det seneste år. Nøjagtig som med Kusk i sin tid har den været skiftevis kold/varm pga. spilletid.

Jeg aner ikke hvor den er nu, men mon ikke det er Gaardes ypperste transfermål.

Men hvem søren kan tænkes at være på vej ud, udover Flores, uden at det er på leje eller sådan noget?
Rinne er en klassekeeper, og kommer der er stort nok bud ryger han også. Det kan gøre plads til noget klasse offensivt.
Desuden håber jeg stadig, at Pallesen og Safranko forsøges udlejet eller solgt. Ahlmann bør også være et salgsemne. Her har vi en ung talentfuld Bytyqi klar i kulissen.
Undskyld, det ikke har noget med transferønsker at gøre, men ligger Bytyqis forcer ikke i offensiven? Kunne han evt. have en fremtid længere fremme på banen? Det er jo ikke forbudt at omskole "den anden vej".
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Låst