Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Funky » 29. jul 2018, 20:56

Reyad skrev:
29. jul 2018, 20:31
Vi mangler fart og kreativitet. Når jeg ser en spillere som Falk spille på den centrale midtbane for FCK, så bliver jeg misundelig.
Han har fart, drive, kreativitet, gode pasninger og han kan vende med bolden. En meget dynamisk spiller.
Sådan en type vil jeg gerne ønske til AaB :-)
Og dernæst en kantspiller der er god i kombinationerne og kan sætte en mand.

Ja, vi mangler også andre ting, men det bliver så meget sjovere at se AaB, hvis vi får tilført dimension del til vores spil.
Den spillertype du beskriver, er det ikke den slags vi helst sender videre til Hjørring?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

seamann

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af seamann » 29. jul 2018, 21:03

frederikshavneren skrev:
29. jul 2018, 20:26
strangecap skrev:
29. jul 2018, 20:14
frederikshavneren skrev:
29. jul 2018, 19:58
troelsh skrev:
29. jul 2018, 19:35
Jakobsen skrev:
29. jul 2018, 18:39
Håber sgu projekt Børsting på back lykkes for deres venstrekant får da en motorvej foræret af Pallesen.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Fuldstændig enig, Pallesen er simpelthen for svag defensiv, og når kusk heller ikke er stærk defensivt ja så har vi en motorvej for modstanderen i højresiden, Børsting skal selvfølgelig have chancen.

Derudover mangler vi en styrmand ved siden af Okore, en der ikke høvler bolden udover sidelinjen hver gang han skal lave en aflevering over 20 meter.

Et bud på en styrmand kunne være Sigurd Rosted der var fremragende for Sarpsborg og røg til Gent i vinters for et pænt million beløb, men han kun spillet en enkelt kamp siden skiftet, det kunne være han snart blev træt af at sidde på bænken.

https://www.transfermarkt.com/sigurd-ro ... ler/230336
Vi mangler så meget en kvalificeret makker til Okore, gerne en lederskikkelse og pasningsstærk spiller. Kvalitet koster og spørgsmålet er om vi har pengene og viljen til at bruge de ressourcer der skal til.

Hvis ikke så kan vi se frem til mange år i den triste midter sump
Men det har Gaarde jo sagt ikke kommer til at ske, vi får en offensiv spiller og det er det
Du har desværre nok ret men det betyder så også at vi igen kan se frem til at blive et ligegyldigt midterhold
Hvorfor er midterhold ligegyldige?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 29. jul 2018, 21:10

seamann skrev:
29. jul 2018, 21:03


Hvorfor er midterhold ligegyldige?
Du har ret, man skulle tro det handlede om at vinde.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

seamann

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af seamann » 29. jul 2018, 21:43

Hanga skrev:
29. jul 2018, 21:10
seamann skrev:
29. jul 2018, 21:03


Hvorfor er midterhold ligegyldige?
Du har ret, man skulle tro det handlede om at vinde.
Nemlig. Det handler selvfølgelig om at vinde, men det betyder jo ingenlunde st midterhold (eller bundhold) bliver ligegyldige.

Folk er sgu skudt i roen, hvis de tror AaB skal dominere supreligaen.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 30. jul 2018, 01:50

Jeg kan sagtens forestille mig, at vi også har snablen ude efter Vito Mistrati, som har flere af de forcer vi mangler centralt på banen.
Så får vi Pål, Mistrati samt Kadrii, så ser det sgu godt ud!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gaarde6 » 30. jul 2018, 09:14

FIDEL skrev:
30. jul 2018, 01:50
Jeg kan sagtens forestille mig, at vi også har snablen ude efter Vito Mistrati, som har flere af de forcer vi mangler centralt på banen.
Så får vi Pål, Mistrati samt Kadrii, så ser det sgu godt ud!
Vi SKAL have en makker til Okore! En ting er at Blåbjerg laver miniput fejl i alle kampe! Vi har også kun 3 spillere til 2 pladser, hvilket er for lidt, når 2 ud af de 3 ikke har niveauet.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Danni » 30. jul 2018, 09:36

Gaarde6 skrev:
30. jul 2018, 09:14
FIDEL skrev:
30. jul 2018, 01:50
Jeg kan sagtens forestille mig, at vi også har snablen ude efter Vito Mistrati, som har flere af de forcer vi mangler centralt på banen.
Så får vi Pål, Mistrati samt Kadrii, så ser det sgu godt ud!
Vi SKAL have en makker til Okore! En ting er at Blåbjerg laver miniput fejl i alle kampe! Vi har også kun 3 spillere til 2 pladser, hvilket er for lidt, når 2 ud af de 3 ikke har niveauet.
Okore, Blåbjerg, Kasper P og Lyngø, samt har Abildgaard spillet der på reserveholdet.
Længe leve arbejderklassen!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gaarde6 » 30. jul 2018, 10:01

Danni skrev:
30. jul 2018, 09:36
Gaarde6 skrev:
30. jul 2018, 09:14
FIDEL skrev:
30. jul 2018, 01:50
Jeg kan sagtens forestille mig, at vi også har snablen ude efter Vito Mistrati, som har flere af de forcer vi mangler centralt på banen.
Så får vi Pål, Mistrati samt Kadrii, så ser det sgu godt ud!
Vi SKAL have en makker til Okore! En ting er at Blåbjerg laver miniput fejl i alle kampe! Vi har også kun 3 spillere til 2 pladser, hvilket er for lidt, når 2 ud af de 3 ikke har niveauet.
Okore, Blåbjerg, Kasper P og Lyngø, samt har Abildgaard spillet der på reserveholdet.
Kan stadig kun få øje på 1, som er god nok.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 30. jul 2018, 10:13

Danni skrev:
30. jul 2018, 09:36
Okore, Blåbjerg, Kasper P og Lyngø, samt har Abildgaard spillet der på reserveholdet.
Og Pallesen har engang spillet det til en sommerturnering i Galten, og MC har engang spillet det på U15-niveau....

Lad os nu lade være med at inkludere spillere, som har spillet der af nød og aldrig på højeste niveau. Man kan ikke omskole alt og alle.

Og så må vi stadig tillade os at have vores tvivl om Lyngø, som jo ikke rigtig er blevet afprøvet på Superliga-niveau bortset fra 1 kamp. Hvis han havde Superliga-niveau var det nok sket - han bliver 21 til februar. Til sammenligning har den 19-årige forsvarsdirigent Nelsson hos Nordsjælland 58 kampe.

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Stefanovic » 30. jul 2018, 10:28

Lyngø er stor og tung og har ikke imponeret mig når jeg har set ham til træning og for reserverne. Han har med sin fysiske styrke markant andre kompetencer end Blåbjerg (hvis spidskompetencer angiveligt skulle være hurtighed og forudseenhed........) men Lyngø kommer med sikkerhed også til at koste mål. Men i modsætning til Blåbjerg er der alt andet lige en chance for han stepper op. Blåbjergs potentiale er for længst blevet udfoldet.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 30. jul 2018, 10:41

Stefanovic skrev:
30. jul 2018, 10:28
Lyngø er stor og tung og har ikke imponeret mig når jeg har set ham til træning og for reserverne. Han har med sin fysiske styrke markant andre kompetencer end Blåbjerg (hvis spidskompetencer angiveligt skulle være hurtighed og forudseenhed........) men Lyngø kommer med sikkerhed også til at koste mål. Men i modsætning til Blåbjerg er der alt andet lige en chance for han stepper op. Blåbjergs potentiale er for længst blevet udfoldet.
Det er noget af det, jeg elsker ved Blåbjerg. Hans magiske evne til at forudse hændelser, men ikke evne at reagere på dem/fumle rundt efterfølgende. Faktisk noget af en kompetence.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Halil » 30. jul 2018, 10:45

Jeg har viderebragt den info Rabbi Rosenberg har givet til mig.

Det er et kompliceret spil med Pål, der naturligvis nok gerne selv vil til udlandet og score den helt store kontrakt. Måske er det en venlig måde for Pål at afvise AaB på.

Nu er han ovenikøbet skadet, hvilket heller ikke hjælper på det.

Uanset, så er det alt for sent at AaB forsøger på Pål.
Uden Synd Ingen Frelse

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1186
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Reyad » 30. jul 2018, 10:46

Funky skrev:
29. jul 2018, 20:56
Reyad skrev:
29. jul 2018, 20:31
Vi mangler fart og kreativitet. Når jeg ser en spillere som Falk spille på den centrale midtbane for FCK, så bliver jeg misundelig.
Han har fart, drive, kreativitet, gode pasninger og han kan vende med bolden. En meget dynamisk spiller.
Sådan en type vil jeg gerne ønske til AaB :-)
Og dernæst en kantspiller der er god i kombinationerne og kan sætte en mand.

Ja, vi mangler også andre ting, men det bliver så meget sjovere at se AaB, hvis vi får tilført dimension del til vores spil.
Den spillertype du beskriver, er det ikke den slags vi helst sender videre til Hjørring?
Jeg har kun set Opondo spille meget lidt. Men jo, han virker til at have nogle af de elementer, efter han er blevet omskolet til central midtbanespiller.

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af JonasK » 30. jul 2018, 11:17

Ligesom vi mangler 1-2-3 spillere til starteleveren, så mangler vi også bredde. Stiller vi op til næste kamp, med en nogenlunde startformation

Rinne
Børsting - Okore - KP - Ahlmann
Kusk - Ris - Würtz - Ralle
Pohl - Ali

Så har vi følgende spillere på bænken. Der er ingen af disse, som jeg umiddelbart vil vurdere til at kunne komme ind og vende en kamp. Pallesen og Flores er bedste bud på en AaB reserve, som kan komme med noget offensivt

Det er himmelråbende, så dårligt vores trup er sammensat, der er ingen spændende spillere som kan komme og lave det uventede

Patrick
Pallesen
Bardhec
Lyngø
Lesniak
Magnus
Abildgaard
Kakeeto
Flores
Safranko

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Patmand » 30. jul 2018, 11:47

DobbeltA skrev:
29. jul 2018, 17:28
Patmand skrev:
29. jul 2018, 17:07
OmkringAarhus skrev:
29. jul 2018, 15:27
Hanga skrev:
29. jul 2018, 12:47
NIN skrev:
29. jul 2018, 12:03



Nu er der jo en verden til forskel på hvad man kan håbe på og hvad som er realiteter. Jeg synes det vil være en skam, udvikler vi os til en klub, hvor vi ikke kan hive på papiret bedre spillere ind i frygt for at udviklingen vil gå i stå hos dem der måske er på spring. Målet må være at skærpe konkurrencen, samt at aflaste nogle af de unge spillere, så de ikke står med hovedansvaret hvis vi igen-igen havner i en lorte sæson. Der er forskel på at kan og skal præstere.
Helt enig.
Thellufsen har altså 2 sæsoner som senior i bagagen og har ikke formået at rykke sig for alvor. Det har været ind og ud af holdet fordi de gode præstationer har været for få. Jeg synes afgjort at han skal fortsætte med at få chancer, men vi må ikke sætte alt på et bræt med ham. Heldigvis har vi også andre spillere der kan tage pladsen, og derfor mener jeg som skrevet at vi mangler mere i angrebet, men det ville afgjort være en god ting for holdet at få Kadrii eller lign. ind, og måske også bedre for Thellufsen når det kommer til stykket.
Thellufsen er 21 år gammel. Det er vel tidligere set, at en spiller får et seriøst gennembrud som måske 23-årig?

Jeg synes det lyder fint med halvanden sæson som 2. valg, men stadig med masser af indhop. Han kan sagtens blive stamspiller i 2020 og et par år frem.

Med Kadriis skader (hvis han kommer) kan det jo være, det bliver til en hel del spilletid. Og når vi spiller 4-5-1 vil de sikkert kunne spille samtidig.
Prøv at forklar det til Hjulmand i FCN. Han er skingrende skør, han stiller op med 17-18-19-årige i startopstillingen mod nr. 1 i henholdsvis Sverige og DK - og vinder!

Men hvis jeg skriver at løbet er kørt for 23-årige Kakeeto, så svarer folk “naaaaarj nej, han kan sagtens blive god og få en stor rolle i AaB i fremtiden”.
De her FCN spillere har 6-7 års forspring til sådan en som Kakeeto.
Vi har set flere "late bloomers" i AaB, Abildgaard er vel et ok eksempel på en spiller som godt nok har været inde i billedet, men først nu begynder at fylde trøjen ud. Jeg synes dog du har en pointe, vi formår ikke at modne de helt unge tidligt. I ungdomsrækkerne har AaB ikke for vane at matche up, hvilket man helt klart har i FCN. Vores spillere er generelt et par år bagud i forhold til modning, om det er godt eller skidt ved jeg ikke. Mht eksempelvis Kakeeto, vil jeg mene at han skal udlejes nu og skulle sikkert have været det for et år siden. Hvis vores spillere stagnerer i 23-års alderen, så må der andre strategier til.
Tak, det var netop pointen.
Jeg skal gerne lægge ud med en indrømmelse, jeg har ikke det store indblik i hvordan der arbejdes med ungdomsspillere og ungseniorer i de forskellige klubber, ikke ud over hvad jeg umiddelbart kan se og læse rundt omkring. Og jeg er også med på, at man ikke bare sådan lige producerer den ene solide Superliga-spiller efter den anden.

Det virker som om, vi i AaB rykker en hel del ungdomsspillere op i førsteholdstruppen - og så sker der ikke så meget mere de næste par år...eller fire. Hvorfor er det at man, tydeligst i FCN men også i andre klubber, ret hurtigt kan bringe de unge i spil til førsteholdskampe?
Bedømt ud fra U19 ligaen så er vi ikke dårligt kørende på ungdomsfronten.
Med en begrænset mængde pladser i en trup, så syntes jeg det er et problem vi har 5-6-7 spillere der i praksis ikke får spilletid.
Så kan vi tale nok så meget om late bloomers, men angsten for at gå glip af en sådan kan i princippet blokere for tilgangen af yngre, mere modne og måske mere talentfulde spillere. Vi ved jo også godt hvem der er mest værd på transfermarkedet.
Når de andre klubber har nogle skadede stamspillere, så smider de en af de unge ind på den plads. I AaB sætter vi Patrick Kristensen på banen - jeg er dødtræt af det.

Jeg tror aldrig FCN har opfostret en 'Kakeeto', altså en spiller der som 23-årig kun har spillet én hel Superliga-kamp og blevet ind-/udskiftet i 12 andre. Har de tabt nogle late bloomers med den tilgang? De har de sikkert nok. Men måske har de alligevel i sidste ende vundet ved at koncentrere sig om de spillere, der i en ung alder kan præstere.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af jonas386 » 30. jul 2018, 16:09

Reyad skrev:
30. jul 2018, 10:46
Funky skrev:
29. jul 2018, 20:56
Reyad skrev:
29. jul 2018, 20:31
Vi mangler fart og kreativitet. Når jeg ser en spillere som Falk spille på den centrale midtbane for FCK, så bliver jeg misundelig.
Han har fart, drive, kreativitet, gode pasninger og han kan vende med bolden. En meget dynamisk spiller.
Sådan en type vil jeg gerne ønske til AaB :-)
Og dernæst en kantspiller der er god i kombinationerne og kan sætte en mand.

Ja, vi mangler også andre ting, men det bliver så meget sjovere at se AaB, hvis vi får tilført dimension del til vores spil.
Den spillertype du beskriver, er det ikke den slags vi helst sender videre til Hjørring?
Jeg har kun set Opondo spille meget lidt. Men jo, han virker til at have nogle af de elementer, efter han er blevet omskolet til central midtbanespiller.
Jeg har ikke set Vendsyssel/Opondo, så lige den del har jeg ikke noget til, men generelt (og ikke kun i AaB) virker det til at spillere med bare en snert af fart og teknik ofte bliver smidt ud på kanten, hvilket er synd. Som Gamen (og andre) ofte har pointeret herinde, så er et af vores problemer, at der ganske enkelt ikke eksisterer gennembrudsspillere centralt på banen. Det gør vores spil alt for nemt at dæmme op for, og den centrale mikdtbanes opgave bliver ofte bare at ekspedere bolden videre ud på kanten.

Da Opondo var ungdomsspiller hos os, og var med på træningslejr, blev det fremhævet at han var hurtig, fysisk stærk og med en god teknik. Kvaliteter der bestemt kan bruges på kanten, men altså også kvaliteter der kan bruges centralt for at give spillet et overraskende moment.
- Dermed ikke sagt, at Opondo ville blive en succes hos os, hvis han var blevet brugt på midten, han er blot en indgangsvinkel.

Det er iøvrigt (eller var i en lang periode) det samme med midterforsvare. Enhver med lidt fart eller teknik ryger enten på backen eller op på midtbanen. Jeg forstår det ikke. Det virker lidt for konservativt (i mangel af et bedre ord) for min smag.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Kongpohl
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 13. apr 2018, 21:04
Favoritspiller: Jannik Pohl

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kongpohl » 30. jul 2018, 16:47

Stefanovic skrev:
29. jul 2018, 18:24
Nå Gaarde, det var den centerforsvarer vi kom fra....
Jeg synes godt nok at Blåbs var helt håbløs i går. Han lignede en cirkusklovn i N'Doyes manegen. At formår nærmest på intet tidspunkt at presse ham eller stå tæt nok på ham. Først mål står han forkert, og målet på hovedet kommer han ikke engang op til ham, eller bare får ham presset.

Vi skriger efter en ny midterforsvar, og en offensiv der ikke er papirtynf. Kom nu i gang Gaarde!

Kongpohl
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 13. apr 2018, 21:04
Favoritspiller: Jannik Pohl

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kongpohl » 30. jul 2018, 16:49

DobbeltA skrev:
29. jul 2018, 18:39
Thellufsen er ikke kommet ud fra solariet endnu, der er en som har trukket nummer 18 på en kegle og placeret den midt i noget trekantsspil.
Hahaha! Det måtte jeg le! Mest fordi det faktisk er sandt :|

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 30. jul 2018, 17:23

Jeg synes Wieghorst skal være langt mere konsekvent til at bringe vores talenter fra start. Her tænker jeg specielt på Lyngø, Bytyqi, Abildgaard, Thellufsen, Wessam.
Skal vi udvikle spillerne så skal de have masser af spilletid.
Og en anden ting... Hvis man, som Gaarde postulerer, gerne vil spille teknisk offensiv fodbold, hvorfor I alverden former han så ikke truppen derefter?!!!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 30. jul 2018, 17:43

FIDEL skrev:
30. jul 2018, 17:23
Jeg synes Wieghorst skal være langt mere konsekvent til at bringe vores talenter fra start. Her tænker jeg specielt på Lyngø, Bytyqi, Abildgaard, Thellufsen, Wessam.
Skal vi udvikle spillerne så skal de have masser af spilletid.
Og en anden ting... Hvis man, som Gaarde postulerer, gerne vil spille teknisk offensiv fodbold, hvorfor I alverden former han så ikke truppen derefter?!!!
Enig. Godt nok har FCM mange flere penge end os, men en anden stor grund til de er langt foran os er, at de arbejder strategisk langsigtet ifht. spillestil og spillerudvikling ligesom at både de og FCN er meget bedre til at have spillerne klar tidligere. De fleste ungdomsspillere i AaB skal bruge en sæson eller to på at vænne sig til det. Nogen er late bloomers og det skal der være plads til, men det er tankevækkende hvordan andre klubber i meget højere grad uddanner de unge mennesker til et stadie, hvor de er klar til at gå direkte ind på holdet. I AaB har man taget en masse politiske beslutninger uden at bakke dem op.

- Visionen er at spille som i 2014, men de spillere vi udvikler egner sig over en bred kam mere til Viborg eller SønderjyskE. Bare se på typer som MC, Kasper P og til dels Abildgaard og Børsting. De to sidste kan godt bruges på et offensivt hold, men de ville være mere "ærke Viborg" og typer som MC og Kasper P er decideret fejlcastede til det. Samtidig har vi hentet et væld af spillere uden at være skarpe på om de kan spille "2014 fodbold". Listen over dem der ikke kan tæller Holgersson, Blomqvist, Raitala, Meilinger og Flores. Ingen af dem der oplagte spillere til den spillestil man sagde man ville.
Det er en god ide med et fast koncept, men for at vi kan gøre det så skal vi være meget mere dygtige i spillerudvikling og rekruttering.
- Vi skal have mange nabosønner på holdet
Jamen det finder du ikke en person herinde der ikke er enig i. Det væsentlige er derimod, at vi skal være meget dygtigere til at udvikle dem. Det nytter ikke at vore spillere er to år om at slå igennem (hvis de overhovedet gør det) når vi skal bruge dem i dag. Sådan en beslutning skal altså følges op af meget mere ellers bliver det bare en fej skåltale på bestyrelsesmøderne.

Det virker mest af alt som om, at man har valgt naboens søn vejen fordi man ikke havde nogle penge dengang og det jo gik meget godt i 2014. Jeg savner virkelig noget ambission og professionalisme i den her klub. Vi er en stor klub i Danmark uden, at nogen forventer vi skal være lokomtiv, men vi bør hæve os til et højere niveau. Der mangler virkerlig at komme en Ståle, Hamren eller lign. ind og give klubben et ordentligt spark fremad.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Låst