Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 8. aug 2018, 15:39

Funky skrev:
8. aug 2018, 15:30
Jeg tror på dit sidstnævnte alternativ, selv om man givetvis uden at blinke ville skrive en lang kontrakt med ham tyskeren hvis man fik chancen.
Jeg var tilbøjelig til gå med jer på den der, hvis det var dét der var strategien. Men vi aner jo ikke hvad den er. Hvornår skal det her AaB-hold toppe? Hvad vil man?
Er det et genopbygningsår?
Vi aner det ikke.
Og igen, vi har allerede ventet 2 år på en erstatning, og i den periode har vores pivringe angribere været en del af forklaringen på at vi har været blandt de mindst afsluttende og mindst scorende hold.
Vi har brug for en angrebsprofil, ikke flere måske’er! En vi kan satse på og planlægge efter.
Taget i betragtning af at der nu er gået snart 5 år, hvor vi kun har set ét talent være andet end blød mellemvare, så tillader jeg mig at tvivle lidt på at vi ser nogen bryde igennem a la Helenius i denne sæson.
Men åh, hvor vil jeg gerne overraskes!

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af AK48hamas » 8. aug 2018, 15:47

Sylvestr blev også kun lejet i et år.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hovedet » 8. aug 2018, 15:51

Hanga skrev:
8. aug 2018, 15:28
Funky skrev:
8. aug 2018, 15:20

Har man ikke en købsklausul er det måske stadig en fin løsning. Succes til ham vil forhåbentlig kunne aflæses i tabellen, og folk som Wessam og ham den endnu yngre angriber, vi skiftede ind mod Vendsyssel, vil have det år, de nok begge har behov for, hvor de ikke skal trække et læs de ikke er klar til. Det hænger på, hvor god ham tyskeren viser sig at være. Jeg siger ikke, det er den bedste løsning - det ville selvfølgelig være at skrive en langtidskontrakt med en Weltklasse Tormacher som ikke kan tænke sig noget bedre end at spille for AaB - men bare fordi det måske lander på den næstbedste løsning, så er det måske ikke det samme som, at alt er skidt.
Det har du helt ret i, lejeaftalen kan absolut have værdi i sig selv.
Det er dog noget spøjst at følge Rolim aftalen op med en ny lejeaftale uden option. Argumentet for ikke at bruge ham var jo netop, at vi skulle arbejde mod fremtiden. Det skal så blive spændende at se, om vores kære træner bænker ham i løbet af foråret, hvis vi igen befinder os trygt i midterfeltet uden mulighed for medaljer.
Lige præcis Rolim er en af de bedste spillere, Gaarde har hentet til klubben, og det er brandærgerligt, at vi ikke kunne få ham permanent. Han tilføjede AaB den første virkelig spidskompetence i lang tid; nemlig frispark og navnlig hjørnespark, som er de bedste jeg kan mindes i den tid, jeg har set AaB. Men selve handlen var teknisk set uhyre mystisk, ligesom jeg undrede mig over den konsekvente vægring ved rent faktisk at benytte en spiller, der så helt åbenlyst forstærkede holdets offensiv.

Nu begynder vi lidt forfra med denne tysker, som jeg selvfølgelig formoder er tiltænkt at skulle forstærke os pr. omgående. Hvis jeg hører ordet "udviklingsspiller", tillader jeg mig i hvert fald at smide et smølfespark efter væggen i frustration og ærgrelse. Vi eller nogen anden dansk klub ville selvfølgelig ikke have en chance for at sikre os en fast spiller fra et tophold i den tyske Bundesliga, men alene at han har optrådt i den og hans karriere på det tyske U/21 - hold (hvor man dæleme ikke kommer uden at kunne et eller andet), tegner lovende, og han må da for pokker være bedre end Safranko.

Det her udelukker i øvrigt bestemt ikke en Kadriihandel. Dels har AaB konsekvent meldt ud, at man søger 1 eller 2 til offensiven; dels er det tydeligt, at Kadrii og FCK afventer et bedre udenlandsk tilbud, således at AaB står lidt på samme måde som med Okore i fjor.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kokkefar » 8. aug 2018, 15:53

AK48hamas skrev:
8. aug 2018, 15:47
Sylvestr blev også kun lejet i et år.
Han var ikke lejet, men derudover synes jeg han på cv’et lignede en sikker målscorer i højere grad end ham her gør.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hovedet » 8. aug 2018, 15:55

Danni skrev:
8. aug 2018, 15:25
Hovedet skrev:
8. aug 2018, 13:58
Buzz Killington skrev:
8. aug 2018, 13:38
Gamen skrev:
8. aug 2018, 13:26
Den ungarske træner for Dundee United der er ved at hente Safranko er meget upopulær blandt fansene. Lad os håbe han får ham hentet nu her.
Jeg kan se Kokkefar hjælper til ved at gået amok på deres forum. For helvede Kokke, du er ved at fucke hele planen up!!!
Jeg havde jo ellers et lille håb om, at vi kunne få skippet Safranko videre til OB :-) - bortset fra det troede jeg, handlen var gået igennem, og der er i hvert fald ingen grund til at begynde at advare vores skotske frelsere i Dundee.

Jeg har forståelse for, at man engang imellem fejler på transfermarkedet og kunne personligt godt se meningen med f.eks. Pallesen og Flores, selv om det ikke førte guld med sig. Den første virkede som en driftsikker og stabil spiller i sin bedste fodboldalder med solid Superligaerfaring, den sidste har trods alt vist en masse på Perus ganske stærke landshold mod meget svære modstandere i Sydamerika og kunne principielt have tilført både AaB og Superligaen noget stjernestøv af den slags, vi sjældent ser på vores kanter.

Lige præcis Safranko fatter jeg simpelthen hat af. Er der nogen herinde, der kan se et eller andet i ham, for i mine øjne er han decideret ringe. Jeg kan svinge mig op til at give ham kredit for noget fysisk råstyrke, og han scorede et rigtigt centerforwardmål mod Lyngby i efteråret, men derudover har jeg ikke set den blotte antydning af potentiale (som man dog hist og her har øjnet hos spillere som Meilinger, Lesniak, Pallesen og Flores, om end alt, alt for lidt samlet set).

Han levede en ganske undselig tilværelse hos Dunejska Streda i Slovakiet og har ikke været i nærheden af det slovakiske landshold eller lignende. Så hvordan pokker er AaB kommet på den idé at kaste en milliontransfer og - så vidt jeg har hørt herinde - en ret hidsig millionløn i røven af en spiller, der mest af alt virker, som om han er fundet ved at kaste en pil op på en tavle, hvorpå man har klistret samtlige offensivspillere på, der måtte findes i den bedste nationale række i alverdens østeuropæiske lande (hvor der jo i øvrigt findes bunkevis af kvalitetsspillere).

Min teori er, at han var en slags desperation oven på den mislykkede Kusktransfer i forrige sommervindue. Hvor jeg trods alt har en vis forståelse for nogle af tankerne bag en række af de andre røvturshandler, fremstår Safrankohandlen - måske i konkurrence med den boldspillende centerforsvarer Holgersson - som det mest underlige af de indkøb, der er foretaget gennem de sidste 2 år, og det siger sgu ikke så lidt. Er der nogen herinde, der kan se ham som en profil i den skotske 2. division, for det kunne da være helt fantastisk, hvis det her kan ende i et salg?
Jeg tror bestemt ikke, han er fundet, ved at kaste en pil på en tavle. Jeg tror han er valgt på kvaliteter, vi et stykke tid eftertrykkeligt har haft behov for; styrke i boksen, -en spiller der pander et indlæg i kassen, som Spalvis kunne gøre det. Jeg tror egentlig, det er en kvalitet, han besidder på et acceptabelt niveau og som vi også har set i glimt, desværre ikke meget, når det virkelig har været gældende. Problemet kan synes med signingen af Safranko, at man har ønsket sådan en type så inderligt, at man har set for lidt på resten. Safranko har vist sig, at være for langsom i tanke og handling, samtidig med hans fødder ikke just er kælen ved kuglen. Det er en skam, jeg havde forventninger, men tror, det er den helt rigtige beslutning, at sende ham videre og få en ny ind. I øvrigt tænker jeg, han sagtens kunne gå hen og lave en del kasser i det skotske, hvis han ender der. Den lidt mere primitive stil og et niveau, der er en anelse lavere, tror jeg vil passe ham godt.
Det var selvfølgelig også bare en talemåde det med "pilen på en tavle", skønt jeg stadig har svært ved at se de dybere tanker med den handel. Den fysiske styrke i feltet kunne jeg godt svinge mig op til, og det er helt rigtigt en mangelvare på AaBs hold. Vi så desværre kun et eneste eksempel på denne styrke (mod Lyngby i efteråret), og den var ikke af en kaliber, der kunne kompensere for alle mulige andre mangler, herunder en miserabel teknik og boldomgang. Ja, måske den skotske 2. division med en anderledes spillestil og selvfølgelig noget lavere niveau vil bekomme ham vel.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Funky » 8. aug 2018, 15:55

Hanga skrev:
8. aug 2018, 15:28
Funky skrev:
8. aug 2018, 15:20

Har man ikke en købsklausul er det måske stadig en fin løsning. Succes til ham vil forhåbentlig kunne aflæses i tabellen, og folk som Wessam og ham den endnu yngre angriber, vi skiftede ind mod Vendsyssel, vil have det år, de nok begge har behov for, hvor de ikke skal trække et læs de ikke er klar til. Det hænger på, hvor god ham tyskeren viser sig at være. Jeg siger ikke, det er den bedste løsning - det ville selvfølgelig være at skrive en langtidskontrakt med en Weltklasse Tormacher som ikke kan tænke sig noget bedre end at spille for AaB - men bare fordi det måske lander på den næstbedste løsning, så er det måske ikke det samme som, at alt er skidt.
Det har du helt ret i, lejeaftalen kan absolut have værdi i sig selv.
Det er dog noget spøjst at følge Rolim aftalen op med en ny lejeaftale uden option. Argumentet for ikke at bruge ham var jo netop, at vi skulle arbejde mod fremtiden. Det skal så blive spændende at se, om vores kære træner bænker ham i løbet af foråret, hvis vi igen befinder os trygt i midterfeltet uden mulighed for medaljer.
Nu VED vi vel heller ikke endnu, om det er en lejeaftale uden option. Ja, det bliver interessant at se, om han rammes af samme logik som officielt ramte Rolim. Jeg skriver "officielt", fordi jeg har en fornemmelse af, at der er en hel masse vi stadig ikke ved om hele Rolim-manøvren.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
nulle666
1. div
1. div
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. apr 2006, 12:41
Geografisk sted: Støvring

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af nulle666 » 8. aug 2018, 15:57

Funky skrev:
8. aug 2018, 15:55
Hanga skrev:
8. aug 2018, 15:28
Funky skrev:
8. aug 2018, 15:20

Har man ikke en købsklausul er det måske stadig en fin løsning. Succes til ham vil forhåbentlig kunne aflæses i tabellen, og folk som Wessam og ham den endnu yngre angriber, vi skiftede ind mod Vendsyssel, vil have det år, de nok begge har behov for, hvor de ikke skal trække et læs de ikke er klar til. Det hænger på, hvor god ham tyskeren viser sig at være. Jeg siger ikke, det er den bedste løsning - det ville selvfølgelig være at skrive en langtidskontrakt med en Weltklasse Tormacher som ikke kan tænke sig noget bedre end at spille for AaB - men bare fordi det måske lander på den næstbedste løsning, så er det måske ikke det samme som, at alt er skidt.
Det har du helt ret i, lejeaftalen kan absolut have værdi i sig selv.
Det er dog noget spøjst at følge Rolim aftalen op med en ny lejeaftale uden option. Argumentet for ikke at bruge ham var jo netop, at vi skulle arbejde mod fremtiden. Det skal så blive spændende at se, om vores kære træner bænker ham i løbet af foråret, hvis vi igen befinder os trygt i midterfeltet uden mulighed for medaljer.
Nu VED vi vel heller ikke endnu, om det er en lejeaftale uden option. Ja, det bliver interessant at se, om han rammes af samme logik som officielt ramte Rolim. Jeg skriver "officielt", fordi jeg har en fornemmelse af, at der er en hel masse vi stadig ikke ved om hele Rolim-manøvren.
Er den spændende unge mand ikke transferfri til sommer. En option vil jo ikke give mening hvis spilleren alligevel er transferfri til sommer...
?
DET HANDLER IKKE OM AT VÆRE MED, MEN OM AT VINDE.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Funky » 8. aug 2018, 15:58

nulle666 skrev:
8. aug 2018, 15:57
Funky skrev:
8. aug 2018, 15:55
Hanga skrev:
8. aug 2018, 15:28
Funky skrev:
8. aug 2018, 15:20

Har man ikke en købsklausul er det måske stadig en fin løsning. Succes til ham vil forhåbentlig kunne aflæses i tabellen, og folk som Wessam og ham den endnu yngre angriber, vi skiftede ind mod Vendsyssel, vil have det år, de nok begge har behov for, hvor de ikke skal trække et læs de ikke er klar til. Det hænger på, hvor god ham tyskeren viser sig at være. Jeg siger ikke, det er den bedste løsning - det ville selvfølgelig være at skrive en langtidskontrakt med en Weltklasse Tormacher som ikke kan tænke sig noget bedre end at spille for AaB - men bare fordi det måske lander på den næstbedste løsning, så er det måske ikke det samme som, at alt er skidt.
Det har du helt ret i, lejeaftalen kan absolut have værdi i sig selv.
Det er dog noget spøjst at følge Rolim aftalen op med en ny lejeaftale uden option. Argumentet for ikke at bruge ham var jo netop, at vi skulle arbejde mod fremtiden. Det skal så blive spændende at se, om vores kære træner bænker ham i løbet af foråret, hvis vi igen befinder os trygt i midterfeltet uden mulighed for medaljer.
Nu VED vi vel heller ikke endnu, om det er en lejeaftale uden option. Ja, det bliver interessant at se, om han rammes af samme logik som officielt ramte Rolim. Jeg skriver "officielt", fordi jeg har en fornemmelse af, at der er en hel masse vi stadig ikke ved om hele Rolim-manøvren.
Er den spændende unge mand ikke transferfri til sommer. En option vil jo ikke give mening hvis spilleren alligevel er transferfri til sommer...
?
Det forlyder at tyskerne forlænger et år mere med ham samtidig med at de lejer ham ud til AaB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af martinaalborg » 8. aug 2018, 15:59

:danmarkfan:

Eeeeeendelig sker der noget på Hornevej...

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hovedet » 8. aug 2018, 16:00

Martino skrev:
8. aug 2018, 15:34
Pastorius skrev:
8. aug 2018, 15:32
Funky skrev:
Pastorius skrev:
8. aug 2018, 15:27
Jeg tænker det ligner en spiller fra den helt rigtige hylde, og bander samtidig over at det ser ud til at være en midlertidig løsning.

Det kunne til dels give mening, hvis man ikke mener at have råd til at skifte Wieghorst nu, men vil vente til at hans kontrakt kan opsiges. Så klinker man skårene sålænge.

Alternativt tror man så meget på vores talenter at man mener ét år er rigeligt inden de brænder igennem.
Jeg tror på dit sidstnævnte alternativ, selv om man givetvis uden at blinke ville skrive en lang kontrakt med ham tyskeren hvis man fik chancen.
Det gør jeg også - den første del af min argumentation var dybt polemisk, så jeg leder efter alle små tegn på at AaB har indset at Wieghorst skal smides ud.
Jeg har ikke indtrykket af at Wieghorst er upopulær internt ude på Hornevej. Så tror som nok kontrakten bliver forlænget, medmindre alt går skævt i denne sæson.
Nu ved jeg godt, at navnlig Pastorius har et horn i siden på Wieghorst, men er han egentlig det primære problem i AaB? Jeg kan undres over enkeltdispositioner - f.eks. Risgaard, men vi skal da for pokker også snart ophøre med at være så afhængig af en 35-årig på aftægt - men jeg ser snarere et principielt problem i klubbens manglende evner til at skabe chancer og score; et problem, der har plaget os i over 2 år nu, Vil dette problem forsvinde med Wieghorst? Det forsvandt i hvert fald ikke med Lars Søndergaard.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kokkefar » 8. aug 2018, 16:01

Buzz Killington skrev:
8. aug 2018, 13:38
Gamen skrev:
8. aug 2018, 13:26
Den ungarske træner for Dundee United der er ved at hente Safranko er meget upopulær blandt fansene. Lad os håbe han får ham hentet nu her.
Jeg kan se Kokkefar hjælper til ved at gået amok på deres forum. For helvede Kokke, du er ved at fucke hele planen up!!!
Skal vi ikke gå ud fra at der er temmelig svag korrelation mellem tilhængere af andre holds ytringer på et internetforum og det faktiske transferarbejde i Dundee Utd?

Jeg kunne simpelthen ikke nære mig. De tror desuden jeg er en troll fra en rival :thumbsup:

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af AK48hamas » 8. aug 2018, 16:02

Var Rasmus Jønnson ikke også kun lejet for ét år da vi hentede ham til guldsæsonen. Jeg har som sådan ikke noget problem i at hente en enkelt spiller som kan gøre en stor forskel i løbet af sæsonen. Lidt ligesom Rolim. Det er da langt bedre end at hænge på Safranko og Co. Problemet med Sylvestr var at det var en Januar signing så hvis han bombede, så ville vi miste ham året efter lige inden slutspillet.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 8. aug 2018, 16:02

Hovedet skrev:
8. aug 2018, 16:00
Martino skrev:
8. aug 2018, 15:34
Pastorius skrev:
8. aug 2018, 15:32
Funky skrev:
Pastorius skrev:
8. aug 2018, 15:27
Jeg tænker det ligner en spiller fra den helt rigtige hylde, og bander samtidig over at det ser ud til at være en midlertidig løsning.

Det kunne til dels give mening, hvis man ikke mener at have råd til at skifte Wieghorst nu, men vil vente til at hans kontrakt kan opsiges. Så klinker man skårene sålænge.

Alternativt tror man så meget på vores talenter at man mener ét år er rigeligt inden de brænder igennem.
Jeg tror på dit sidstnævnte alternativ, selv om man givetvis uden at blinke ville skrive en lang kontrakt med ham tyskeren hvis man fik chancen.
Det gør jeg også - den første del af min argumentation var dybt polemisk, så jeg leder efter alle små tegn på at AaB har indset at Wieghorst skal smides ud.
Jeg har ikke indtrykket af at Wieghorst er upopulær internt ude på Hornevej. Så tror som nok kontrakten bliver forlænget, medmindre alt går skævt i denne sæson.
Nu ved jeg godt, at navnlig Pastorius har et horn i siden på Wieghorst, men er han egentlig det primære problem i AaB? Jeg kan undres over enkeltdispositioner - f.eks. Risgaard, men vi skal da for pokker også snart ophøre med at være så afhængig af en 35-årig på aftægt - men jeg ser snarere et principielt problem i klubbens manglende evner til at skabe chancer og score; et problem, der har plaget os i over 2 år nu, Vil dette problem forsvinde med Wieghorst? Det forsvandt i hvert fald ikke med Lars Søndergaard.
I starten under Søndergaard scorede vi da ellers masser af mål...men det ændrede sig.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af MrBangDK » 8. aug 2018, 16:12

Kokkefar skrev:
8. aug 2018, 16:01
Buzz Killington skrev:
8. aug 2018, 13:38
Gamen skrev:
8. aug 2018, 13:26
Den ungarske træner for Dundee United der er ved at hente Safranko er meget upopulær blandt fansene. Lad os håbe han får ham hentet nu her.
Jeg kan se Kokkefar hjælper til ved at gået amok på deres forum. For helvede Kokke, du er ved at fucke hele planen up!!!
Skal vi ikke gå ud fra at der er temmelig svag korrelation mellem tilhængere af andre holds ytringer på et internetforum og det faktiske transferarbejde i Dundee Utd?

Jeg kunne simpelthen ikke nære mig. De tror desuden jeg er en troll fra en rival :thumbsup:
Link!!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gentleman Finn » 8. aug 2018, 16:19

Det giver meget lidt mening for Ochs at forlænge med et år i sin nuværende position, og endnu mindre mening for os at satse på ham i så fald. Ochs må holde fast på at han skal have noget spilletid i en klub på et niveau der passer til der hvor han er nu, og Hoffenheim har mest af alt ladet ham få splinter i bagen. De lejede ham ud for første gang i foråret, som 21 år, det virker jo ikke som om der for alvor bliver satset på ham. Hvis han forlænger med Hoffenheim kan vi ikke bruge ham til noget, han har vel en agent der kan fortælle ham hvordan tingene hænger sammen.

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Stefanovic » 8. aug 2018, 16:22

Brodernumsi skrev:
8. aug 2018, 14:54
Gamen skrev:
8. aug 2018, 14:40
san skrev:
8. aug 2018, 14:32
Nu har manden jo ikke erfaring fra superligaen, så hvad er dommen inden første kamp ?? nåå nej vi venter og ser, for så derefter at sige hvad sagde jeg.. iøvrigt sjovt nogen gider spille i AaB når alle i og omkring holdet er idioter
Jeg tror ikke en debatside er det rigtige sted for dig at være.
Debat er ikke det samme som at hælde gylle ud 24/7-365.
Kritik af AaB, er helt på sin plads pt. Men man behøver ikke skrive det samme 50 gange, eller tude som små piger, hver gang der sker det mindste, man ikke lige bryder sig om.
Nu må du ikke ødelægge *****s eneste fornøjelse her i livet.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af baresi » 8. aug 2018, 16:25

Her er et ret interessant link om philipp også lidt stats - men han har været ret hypet for 1-2 år siden .

https://paininthearsenal.com/2016/07/19 ... -feathers/

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Brodernumsi » 8. aug 2018, 16:28

Lejeaftalen er vel et udtryk for, at vi ikke har flere penge, eller de er afsat til en anden spiller.

Det er også velkendt, at angribere er de dyreste at hente, så derfor ser vi mange lejeaftaler på den position.

Mht købsoption, så tror jeg ikke det bliver relevant. Hvis den er der, er den helt sikkert alt for høj, ( Det er trods alt en tysk u-21 landsholdsspiller ) til at vi kan, eller vil indfri den.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Stefanovic » 8. aug 2018, 16:35

Brodernumsi skrev:
8. aug 2018, 16:28
Lejeaftalen er vel et udtryk for, at vi ikke har flere penge, eller de er afsat til en anden spiller.

Det er også velkendt, at angribere er de dyreste at hente, så derfor ser vi mange lejeaftaler på den position.

Mht købsoption, så tror jeg ikke det bliver relevant. Hvis den er der, er den helt sikkert alt for høj, ( Det er trods alt en tysk u-21 landsholdsspiller ) til at vi kan, eller vil indfri den.
Spændende navn og OK historik, men han lyder sgu ikke som en rendyrket angriber. Jeg kan leve med en lejeaftale. BIF har håndteret en astronomisk portefølje af lejeaftaler glimrende de seneste år.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 8. aug 2018, 16:46

FCM render med Scholz ser det ud til. Gaarde har nok ikke en gang gidet, men det ville trods alt ikke være helt urealistisk når han kan lokkes hjem.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Låst