Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 10. aug 2018, 11:32

Hovedet skrev:
10. aug 2018, 11:17
Lad os nu også bare få gang i denne handel, nu hvor Safranko skulle være skudt af. Men lyder det ikke nærmest for utroligt, at denne perlerække af klubber skulle være interesserede i Flores? Jeg må tilstå, at rygtet om Braga lød noget mere troværdigt.
Flores selv har udtalt i et større interview dagen før han rejste hjem, at han allerhelst vil tilbage til spansk fodbold. Så jeg tror næppe vi ser ham takke ja til arabiske eller russiske klubber.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hovedet » 10. aug 2018, 11:53

Gamen skrev:
10. aug 2018, 11:32
Hovedet skrev:
10. aug 2018, 11:17
Lad os nu også bare få gang i denne handel, nu hvor Safranko skulle være skudt af. Men lyder det ikke nærmest for utroligt, at denne perlerække af klubber skulle være interesserede i Flores? Jeg må tilstå, at rygtet om Braga lød noget mere troværdigt.
Flores selv har udtalt i et større interview dagen før han rejste hjem, at han allerhelst vil tilbage til spansk fodbold. Så jeg tror næppe vi ser ham takke ja til arabiske eller russiske klubber.
Spanien lyder jo også fornuftigt, men jeg hentydede bl.a. til Udinese og Fiorentina, der angiveligt skulle være interesserede i Flores. Hvis så mange klubber er med i opløbet, bør vi da også kunne score en ganske pæn sum på ham. Men under alle omstændigheder synes jeg som sagt, at en klub som Braga lød mest realistisk.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 10. aug 2018, 12:02

Hovedet skrev:
10. aug 2018, 11:53
Spanien lyder jo også fornuftigt, men jeg hentydede bl.a. til Udinese og Fiorentina, der angiveligt skulle være interesserede i Flores. Hvis så mange klubber er med i opløbet, bør vi da også kunne score en ganske pæn sum på ham. Men under alle omstændigheder synes jeg som sagt, at en klub som Braga lød mest realistisk.
Da ikke hvis klubberne vil have ham på leje? Vi ved at det var en lejeaftale Rayo Vallecano var ude efter da de bød på ham, men meget mere om er der ikke rigtig sluppet ud.
Under alle omstændigheder skal vi være heldige, hvis vi får de 3 mio. euro for ham, som vi angiveligt vil have. Det efterlader vel omkring 10-12 mio når alt er betalt til Universitario de Lima, og så er hans løn i perioden + transfersum + sign-on formentlig dækket fint ind med nogle mio. i overskud.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hovedet » 10. aug 2018, 12:06

Gamen skrev:
10. aug 2018, 12:02
Hovedet skrev:
10. aug 2018, 11:53
Spanien lyder jo også fornuftigt, men jeg hentydede bl.a. til Udinese og Fiorentina, der angiveligt skulle være interesserede i Flores. Hvis så mange klubber er med i opløbet, bør vi da også kunne score en ganske pæn sum på ham. Men under alle omstændigheder synes jeg som sagt, at en klub som Braga lød mest realistisk.
Da ikke hvis klubberne vil have ham på leje? Vi ved at det var en lejeaftale Rayo Vallecano var ude efter da de bød på ham, men meget mere om er der ikke rigtig sluppet ud.
Under alle omstændigheder skal vi være heldige, hvis vi får de 3 mio. euro for ham, som vi angiveligt vil have. Det efterlader vel omkring 10-12 mio når alt er betalt til Universitario de Lima, og så er hans løn i perioden + transfersum + sign-on formentlig dækket fint ind med nogle mio. i overskud.
Ok, jeg havde ikke fået fat i, at der var tale om en lejeaftale; jeg troede, vi talte køb. Det er selvfølgelig en anden sag. Var det i øvrigt ikke også noget mærkeligt, at AaB efter sigende skulle have forlangt et engangsbeløb eller lignende for at leje Safranko til Dundee United?

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 10. aug 2018, 12:14

Hovedet skrev:
10. aug 2018, 12:06
Ok, jeg havde ikke fået fat i, at der var tale om en lejeaftale; jeg troede, vi talte køb. Det er selvfølgelig en anden sag. Var det i øvrigt ikke også noget mærkeligt, at AaB efter sigende skulle have forlangt et engangsbeløb eller lignende for at leje Safranko til Dundee United?
Nej, ikke specielt. Det er ganske normalt at operere med som kompensation. I bund og grund er det jo en art billig, mindre risiko-fuld transfer, og det er jo så det man kompenseres for. Lad os håbe at den indeholder en købsoption.

Det undrer mig dog meget at Safranko tør skifte. Efter sigende har træneren fået nogle få kampe til at vende bøtten, og ellers ryger han ud. En ny træner kan risikere at kigge andre steder hen, end de spillere som den gamle træner kender.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 10. aug 2018, 12:19

Gamen skrev:
10. aug 2018, 12:14
Hovedet skrev:
10. aug 2018, 12:06
Ok, jeg havde ikke fået fat i, at der var tale om en lejeaftale; jeg troede, vi talte køb. Det er selvfølgelig en anden sag. Var det i øvrigt ikke også noget mærkeligt, at AaB efter sigende skulle have forlangt et engangsbeløb eller lignende for at leje Safranko til Dundee United?
Nej, ikke specielt. Det er ganske normalt at operere med som kompensation. I bund og grund er det jo en art billig, mindre risiko-fuld transfer, og det er jo så det man kompenseres for. Lad os håbe at den indeholder en købsoption.

Det undrer mig dog meget at Safranko tør skifte. Efter sigende har træneren fået nogle få kampe til at vende bøtten, og ellers ryger han ud. En ny træner kan risikere at kigge andre steder hen, end de spillere som den gamle træner kender.
Og der kan man jo så også frygte - med alle de mulige klausuler, der kan bygges ind i lejekontrakter - at der kunne være noget, der ville komme AaB til skade. Fx en klausul om, at man kan sende ham retur, hvis ikke han har spillet x antal kampe - alt muligt tænkeligt.

Jeg håber virkelig, at Safrankos ophold bliver en succes med et efterfølgende salg. Både for ham selv og AaB. Han skal videre i sin karriere, som stagnerer i AaB, og AaB kan ikke bruge ham til noget.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 10. aug 2018, 12:21

BassogogsVen skrev:
10. aug 2018, 12:19
Og der kan man jo så også frygte - med alle de mulige klausuler, der kan bygges ind i lejekontrakter - at der kunne være noget, der ville komme AaB til skade. Fx en klausul om, at man kan sende ham retur, hvis ikke han har spillet x antal kampe - alt muligt tænkeligt.

Jeg håber virkelig, at Safrankos ophold bliver en succes med et efterfølgende salg. Både for ham selv og AaB. Han skal videre i sin karriere, som stagnerer i AaB, og AaB kan ikke bruge ham til noget.
Nah, jeg tror højst sandsynligt at Dundee har sikret sig den anden vej (og det kan være derfor der er tale om kompensation), i og med at Safranko ikke kan tilbagekaldes fra lånet ved behov.

Han udtaler selv til slovakiske medier, at han glæder sig til at komme tættere på sin drøm om at spille i England.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 10. aug 2018, 12:27

Gamen skrev:
10. aug 2018, 12:21
BassogogsVen skrev:
10. aug 2018, 12:19
Og der kan man jo så også frygte - med alle de mulige klausuler, der kan bygges ind i lejekontrakter - at der kunne være noget, der ville komme AaB til skade. Fx en klausul om, at man kan sende ham retur, hvis ikke han har spillet x antal kampe - alt muligt tænkeligt.

Jeg håber virkelig, at Safrankos ophold bliver en succes med et efterfølgende salg. Både for ham selv og AaB. Han skal videre i sin karriere, som stagnerer i AaB, og AaB kan ikke bruge ham til noget.
Nah, jeg tror højst sandsynligt at Dundee har sikret sig den anden vej (og det kan være derfor der er tale om kompensation), i og med at Safranko ikke kan tilbagekaldes fra lånet ved behov.

Han udtaler selv til slovakiske medier, at han glæder sig til at komme tættere på sin drøm om at spille i England.
Min pointe er heller ikke, at sådan en klausul er der. Blot, at mulighederne er mange i sådan et lejemål, og at der da kan være visse ubehagelige ting indskrevet, hvis trænerens sæde er varmt.
Men igen, lad os håbe på det bedste. Egentlig især for Safranko, som jeg synes, er en særdeles sympatisk mand med en god indstilling og personlighed, som jeg under alt det bedste i karrieren.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Halil » 10. aug 2018, 12:58

BassogogsVen skrev:
10. aug 2018, 12:27
Gamen skrev:
10. aug 2018, 12:21
BassogogsVen skrev:
10. aug 2018, 12:19
Og der kan man jo så også frygte - med alle de mulige klausuler, der kan bygges ind i lejekontrakter - at der kunne være noget, der ville komme AaB til skade. Fx en klausul om, at man kan sende ham retur, hvis ikke han har spillet x antal kampe - alt muligt tænkeligt.

Jeg håber virkelig, at Safrankos ophold bliver en succes med et efterfølgende salg. Både for ham selv og AaB. Han skal videre i sin karriere, som stagnerer i AaB, og AaB kan ikke bruge ham til noget.
Nah, jeg tror højst sandsynligt at Dundee har sikret sig den anden vej (og det kan være derfor der er tale om kompensation), i og med at Safranko ikke kan tilbagekaldes fra lånet ved behov.

Han udtaler selv til slovakiske medier, at han glæder sig til at komme tættere på sin drøm om at spille i England.
Min pointe er heller ikke, at sådan en klausul er der. Blot, at mulighederne er mange i sådan et lejemål, og at der da kan være visse ubehagelige ting indskrevet, hvis trænerens sæde er varmt.
Men igen, lad os håbe på det bedste. Egentlig især for Safranko, som jeg synes, er en særdeles sympatisk mand med en god indstilling og personlighed, som jeg under alt det bedste i karrieren.
Safranko er en god mand med en god indstilling. Lad os håbe han går agurk i Skotland og bliver topscorer.

En skam han ikke blev en succes i AaB. Det er der mange forklaringer på, hvorfor han ikke blev.

Live for nothing or die for something!
Uden Synd Ingen Frelse

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10594
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af jonas386 » 10. aug 2018, 13:42

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/off ... -pafos-fc/

Banggaard lejet ud til en cypriotisk bundklub. Hvorfor er vi ikke til stede når den slags muligheder opstår?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 10. aug 2018, 13:47

jonas386 skrev:
10. aug 2018, 13:42
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/off ... -pafos-fc/

Banggaard lejet ud til en cypriotisk bundklub. Hvorfor er vi ikke til stede når den slags muligheder opstår?
Nu behøver vi jo ikke kaste os over revl og krat. Banggaards niveau har været støt faldende siden han brød igennem.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kasper » 10. aug 2018, 13:48

jonas386 skrev:
10. aug 2018, 13:42
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/off ... -pafos-fc/

Banggaard lejet ud til en cypriotisk bundklub. Hvorfor er vi ikke til stede når den slags muligheder opstår?
Fordi at pengene skal bruges til offensive forstærkninger. Det er meldt ud en 14-1500 gange.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10594
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af jonas386 » 10. aug 2018, 13:49

Kasper skrev:
10. aug 2018, 13:48
jonas386 skrev:
10. aug 2018, 13:42
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/off ... -pafos-fc/

Banggaard lejet ud til en cypriotisk bundklub. Hvorfor er vi ikke til stede når den slags muligheder opstår?
Fordi at pengene skal bruges til offensive forstærkninger. Det er meldt ud en 14-1500 gange.
Det er en lejeaftale. Det kan ikke være dyrt og han er beviseligt bedre end Blåbjerg og Kasper P.

Gamen: Han kommer dog også fra et lejeophold i Roda hvor han har fået en del spilletid.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 10. aug 2018, 14:02

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... e-paa-klem

Gaarde med en kommentar til transfersituationen - herunder Safranko og Flores.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kasper » 10. aug 2018, 14:03

jonas386 skrev:
10. aug 2018, 13:49
Kasper skrev:
10. aug 2018, 13:48
jonas386 skrev:
10. aug 2018, 13:42
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/off ... -pafos-fc/

Banggaard lejet ud til en cypriotisk bundklub. Hvorfor er vi ikke til stede når den slags muligheder opstår?
Fordi at pengene skal bruges til offensive forstærkninger. Det er meldt ud en 14-1500 gange.
Det er en lejeaftale. Det kan ikke være dyrt og han er beviseligt bedre end Blåbjerg og Kasper P.

Gamen: Han kommer dog også fra et lejeophold i Roda hvor han har fået en del spilletid.

Beviseligt bedre? Jeg er slet ikke imponeret af Banggaard, han er decideret uvenner med bolden.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5107
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 10. aug 2018, 14:51

Kasper skrev:
10. aug 2018, 14:03
jonas386 skrev:
10. aug 2018, 13:49
Kasper skrev:
10. aug 2018, 13:48
jonas386 skrev:
10. aug 2018, 13:42
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/off ... -pafos-fc/

Banggaard lejet ud til en cypriotisk bundklub. Hvorfor er vi ikke til stede når den slags muligheder opstår?
Fordi at pengene skal bruges til offensive forstærkninger. Det er meldt ud en 14-1500 gange.
Det er en lejeaftale. Det kan ikke være dyrt og han er beviseligt bedre end Blåbjerg og Kasper P.

Gamen: Han kommer dog også fra et lejeophold i Roda hvor han har fået en del spilletid.

Beviseligt bedre? Jeg er slet ikke imponeret af Banggaard, han er decideret uvenner med bolden.
Omvendt lader han ikke bare sin mand løbe igennem ligesom Blåbjerg. Blåbjergs forsvarsspil er mere hullet end sikkerheden på en PC med Windows 98.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 10. aug 2018, 16:40

AaB bekræfter på hjemmesiden, at Safranko er udlejet for resten af denne sæson til Dundee United.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 10. aug 2018, 16:42

Gamen skrev:
10. aug 2018, 16:40
AaB bekræfter på hjemmesiden, at Safranko er udlejet for resten af denne sæson til Dundee United.
At dømme ud fra Safrankos kommentar ligger det i kortene at han vender tilbage til sommer og aftalen derfor nok ikke indeholder en købsklausul.

Lad os håbe han bomber for dem.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

secone79
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 24. aug 2013, 13:08
Favoritspiller: Rasmus Wurtz

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af secone79 » 10. aug 2018, 16:44

Jeg har brug for spilletid, og i Dundee United F.C. kender manageren mig og mine kvaliteter, siger Pavol Safranko.
Tag den Wieghorst ...

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Frygah » 10. aug 2018, 16:45

secone79 skrev:
10. aug 2018, 16:44
Jeg har brug for spilletid, og i Dundee United F.C. kender manageren mig og mine kvaliteter, siger Pavol Safranko.
Tag den Wieghorst ...
Han har fundet sin soulmate i så fald. For vi andre har fandme godt nok haft svært at finde de kvaliteter.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Låst