Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af 9520AaB » 23. jun 2018, 06:15

Gnu skrev:“VM-stjerne.”

:D :D :D

Jeg synes absolut ikke Flores har bidraget med meget for AaB, men lige nøjagtig til VM har han bidraget med mere end MessiBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 23. jun 2018, 10:20

9520AaB skrev:
23. jun 2018, 06:15
Gnu skrev:“VM-stjerne.”

:D :D :D

Jeg synes absolut ikke Flores har bidraget med meget for AaB, men lige nøjagtig til VM har han bidraget med mere end MessiBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men ingen har heller kaldt Flores en VM stjerne, maks en profil for Peru.

Det var ærgeligt at Flores ikke var mere iøjenfaldende. Og det var lige nøjagtig med den frygt i tankerne at jef havde håbet at Gaarde ville skyde ham afsted før VM.

Der sidder pengene traditionelt løsere i klubberne da man frygter en kæmpe prisstigning ved et godt VM.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. jun 2018, 12:50

Flores har spillet rigtig godt til VM. Og på et godt hold som folk har fået sympati for. Peru har gjort det virkelig godt og skulle have vundet over Danmark. Var også meget tæt på uafgjort mod Frankrig. Flores har leverer solidt bla mod mange franske stjerner og hans pris er bestemt ikke faldet under VM. Virkelig en skam at Peru ikke ryger videre fra puljen istedetfor grå, triste og ligegyldige Danmark.

Havde man troet at Flores skulle blive VMs stjerne og sælges for 200 millioner var man måske en anelse naiv. Men han har gjort det godt og jeg tænker sagtens han kan være interessant for flere klubber.
Janteloven eksisterer IKKE!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 24. jun 2018, 14:31

Det er så dejligt at AaB er aktive på markedet. Vor herre bevares!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af doukas » 24. jun 2018, 15:04

FIDEL skrev:
24. jun 2018, 14:31
Det er så dejligt at AaB er aktive på markedet. Vor herre bevares!
Nu har Safranko lige garnet og Pallesen har lavet en assist, så hvad er der så brug for?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 24. jun 2018, 15:05

Køllen I Møllen skrev:
23. jun 2018, 12:50
Flores har spillet rigtig godt til VM. Og på et godt hold som folk har fået sympati for. Peru har gjort det virkelig godt og skulle have vundet over Danmark. Var også meget tæt på uafgjort mod Frankrig. Flores har leverer solidt bla mod mange franske stjerner og hans pris er bestemt ikke faldet under VM. Virkelig en skam at Peru ikke ryger videre fra puljen istedetfor grå, triste og ligegyldige Danmark.

Havde man troet at Flores skulle blive VMs stjerne og sælges for 200 millioner var man måske en anelse naiv. Men han har gjort det godt og jeg tænker sagtens han kan være interessant for flere klubber.
Rigtig godt ligefrem? Han har været sådan relativt average. Jeg synes godt man kan se, at han har nogle af de samme problemer som han også har i ligaen. Omvendt, så er han bl.a. noget hurtigere til at vende med bolden og har været bedre til at finde ind i samspillet med sine medspillere.
Men han brændte to kæmpechancer mod Danmark. Jeg tvivler på at det ligefrem er noget der har øget interessen for ham mere end før VM. Spillerne som hurtige Cueva og Carrillo har været væsentligt større aktiver for det peruvianske hold.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Frygah » 24. jun 2018, 15:46

Gamen skrev:
24. jun 2018, 15:05
Køllen I Møllen skrev:
23. jun 2018, 12:50
Flores har spillet rigtig godt til VM. Og på et godt hold som folk har fået sympati for. Peru har gjort det virkelig godt og skulle have vundet over Danmark. Var også meget tæt på uafgjort mod Frankrig. Flores har leverer solidt bla mod mange franske stjerner og hans pris er bestemt ikke faldet under VM. Virkelig en skam at Peru ikke ryger videre fra puljen istedetfor grå, triste og ligegyldige Danmark.

Havde man troet at Flores skulle blive VMs stjerne og sælges for 200 millioner var man måske en anelse naiv. Men han har gjort det godt og jeg tænker sagtens han kan være interessant for flere klubber.
Rigtig godt ligefrem? Han har været sådan relativt average. Jeg synes godt man kan se, at han har nogle af de samme problemer som han også har i ligaen. Omvendt, så er han bl.a. noget hurtigere til at vende med bolden og har været bedre til at finde ind i samspillet med sine medspillere.
Men han brændte to kæmpechancer mod Danmark. Jeg tvivler på at det ligefrem er noget der har øget interessen for ham mere end før VM. Spillerne som hurtige Cueva og Carrillo har været væsentligt større aktiver for det peruvianske hold.
Slet ikke uenig, men det burde en spiller som Carrillo der spiller i Benfica/Watford nu også være. Cueva måske lidt mindre, men fast mand for Sao Paolo er vel også højere niveau end AaB. Jeg synes heller ikke Flores har spillet rigtig godt. Han har været fin og haft en vigtig rolle på holdet hvor han ikke er faldet igennem på et godt Peru-hold, der ikke har fået som fortjent. Det er sgu egentlig godt klaret for en superligaspiller fra AaB. Han er givetvis markant billigere end Carrillo og Cueva, så han kan måske være et tranfermål. Men relativt average synes jeg også beskriver hans VM. Det er selvfølgelig mod andre modstandere end det Bassogog mødte i African Nations Cup, så vi kunne måske heller ikke forvente meget mere.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af martinaalborg » 24. jun 2018, 21:39

Gaaaaaaaaaaaaabbbbbb!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 24. jun 2018, 22:00

martinaalborg skrev:
24. jun 2018, 21:39
Gaaaaaaaaaaaaabbbbbb!
Ja, godt nok ikke meget man hører derude fra udover Bashkim rygtet.

Jeg tror meget afhænger af Flores og hans VM har nok ikke solgt ham desværre.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Køllen I Møllen » 24. jun 2018, 22:03

Gamen skrev:
24. jun 2018, 15:05
Køllen I Møllen skrev:
23. jun 2018, 12:50
Flores har spillet rigtig godt til VM. Og på et godt hold som folk har fået sympati for. Peru har gjort det virkelig godt og skulle have vundet over Danmark. Var også meget tæt på uafgjort mod Frankrig. Flores har leverer solidt bla mod mange franske stjerner og hans pris er bestemt ikke faldet under VM. Virkelig en skam at Peru ikke ryger videre fra puljen istedetfor grå, triste og ligegyldige Danmark.

Havde man troet at Flores skulle blive VMs stjerne og sælges for 200 millioner var man måske en anelse naiv. Men han har gjort det godt og jeg tænker sagtens han kan være interessant for flere klubber.
Rigtig godt ligefrem? Han har været sådan relativt average. Jeg synes godt man kan se, at han har nogle af de samme problemer som han også har i ligaen. Omvendt, så er han bl.a. noget hurtigere til at vende med bolden og har været bedre til at finde ind i samspillet med sine medspillere.
Men han brændte to kæmpechancer mod Danmark. Jeg tvivler på at det ligefrem er noget der har øget interessen for ham mere end før VM. Spillerne som hurtige Cueva og Carrillo har været væsentligt større aktiver for det peruvianske hold.
Jeg synes han har spillet noget bedre end hvad du dømmer ham til. Men lad os sige han var "average" i sidste kamp. Det var altså imod Frankrig med lutter verdensstjerner. "Folk" falder bagover når en Brøndby-spiller er god mod Sønderjydske men at spille "average" mod Frankrig er noget mere værd i min bog.
Janteloven eksisterer IKKE!

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af AK48hamas » 25. jun 2018, 07:38

Gaarde er vel igang med at udregne kvartalsregnskab de her dage. Der er også først kamp start om 3 uger.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 25. jun 2018, 08:59

Køllen I Møllen skrev:
24. jun 2018, 22:03
Jeg synes han har spillet noget bedre end hvad du dømmer ham til. Men lad os sige han var "average" i sidste kamp. Det var altså imod Frankrig med lutter verdensstjerner. "Folk" falder bagover når en Brøndby-spiller er god mod Sønderjydske men at spille "average" mod Frankrig er noget mere værd i min bog.
Problemet er vel netop at Flores også er "average" når vi møder Sønderjyske...

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af 9520AaB » 25. jun 2018, 09:47

Yankee skrev:
Køllen I Møllen skrev:
24. jun 2018, 22:03
Jeg synes han har spillet noget bedre end hvad du dømmer ham til. Men lad os sige han var "average" i sidste kamp. Det var altså imod Frankrig med lutter verdensstjerner. "Folk" falder bagover når en Brøndby-spiller er god mod Sønderjydske men at spille "average" mod Frankrig er noget mere værd i min bog.
Problemet er vel netop at Flores også er "average" når vi møder Sønderjyske...
Flores er præcis lige så god, som hans medspillere giver ham plads.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 25. jun 2018, 09:51

9520AaB skrev:
25. jun 2018, 09:47
Yankee skrev:
Køllen I Møllen skrev:
24. jun 2018, 22:03
Jeg synes han har spillet noget bedre end hvad du dømmer ham til. Men lad os sige han var "average" i sidste kamp. Det var altså imod Frankrig med lutter verdensstjerner. "Folk" falder bagover når en Brøndby-spiller er god mod Sønderjydske men at spille "average" mod Frankrig er noget mere værd i min bog.
Problemet er vel netop at Flores også er "average" når vi møder Sønderjyske...
Flores er præcis lige så god, som hans medspillere giver ham plads.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Arh det er simpelthen så tyndt at han skal undskyldes af hans holdkammerater.
Tror jeg at Flores ville være bedre på et bedre hold? Ja... Men han er købt ind som en profil, er fast mand på et landshold til VM, og han burde altså være en spiller der løfter vores hold, og som ikke er afhængig af at have bestemte medspillere for at sætte et større aftryk end han har gjort.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 25. jun 2018, 10:18

9520AaB skrev:
25. jun 2018, 09:47
Flores er præcis lige så god, som hans medspillere giver ham plads.
Man kunne også vende den om og sige at medspillerne kun er så gode som Flores gør dem. Han har jo rollen som playmaker og offensivt omdrejningspunkt og det er sgu også hans opgave at få Kusk, Pohl m.fl. til at se gode ud - ikke kun omvendt.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. jun 2018, 19:24

Yankee skrev:
25. jun 2018, 10:18
9520AaB skrev:
25. jun 2018, 09:47
Flores er præcis lige så god, som hans medspillere giver ham plads.
Man kunne også vende den om og sige at medspillerne kun er så gode som Flores gør dem. Han har jo rollen som playmaker og offensivt omdrejningspunkt og det er sgu også hans opgave at få Kusk, Pohl m.fl. til at se gode ud - ikke kun omvendt.

I hvor mange kampe det sidste halvandet år mener du at Flores har haft den beskrevne rolle der i AaB’s kampe?

Jeg mener at Flores har bevist at han kan spille med de bedste. Det er da en del værd for evt købende klub uanset hvor ringe han evt har været i en Superliga-kamp mod Sønderjydske.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 25. jun 2018, 20:14

Køllen I Møllen skrev:
25. jun 2018, 19:24
I hvor mange kampe det sidste halvandet år mener du at Flores har haft den beskrevne rolle der i AaB’s kampe?

Jeg mener at Flores har bevist at han kan spille med de bedste. Det er da en del værd for EB købende klub uanset hvor ringe han evt har været i en Superliga-kamp mod Sønderjydske.
Helt enig. Flores er ikke så alsidig, hvis man skal have noget ud af ham, skal man spille på hans styrker. Det har Wieghorst ikke været i nærheden af at prøve.
Med venlig Hilsen
--
Robert

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af gravballe » 25. jun 2018, 20:20

Pastorius skrev:
25. jun 2018, 20:14
Køllen I Møllen skrev:
25. jun 2018, 19:24
I hvor mange kampe det sidste halvandet år mener du at Flores har haft den beskrevne rolle der i AaB’s kampe?

Jeg mener at Flores har bevist at han kan spille med de bedste. Det er da en del værd for EB købende klub uanset hvor ringe han evt har været i en Superliga-kamp mod Sønderjydske.
Helt enig. Flores er ikke så alsidig, hvis man skal have noget ud af ham, skal man spille på hans styrker. Det har Wieghorst ikke været i nærheden af at prøve.
Jo en enkelt kamp hvor rolim og kusk var på kanterne og en kanon kamp fra Flores.

Det har været så tydelig for alle at Flores bliver brugt forkert, han er ikke nogen god kant, men kors hvor er mw elendig.

Men det tog jo også kun AaB 2-3 år at se Børsting kunne blive en god back, selv om utalige skrev om det her inde flere gange. AaB er simpelthen en joke til at udnytte styrkerne i sine spillere.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Tyskeren » 25. jun 2018, 20:49

Jeg var på Als Stadion idag og stod sammen med Mark Caughan - spiller formidler fra England, men boet i Norge i 20 år. Han sagde at han var sendt i byen af Leeds for at kigge på Rinne.. Nu havde han set rigeligt til st lave en rapport på ham, og det blev med kraftige anbefalinger sagde han.

Groningen var samtidigt på plads for at kigge på Lesniak.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af frederikshavneren » 25. jun 2018, 21:15

Tyskeren skrev:
25. jun 2018, 20:49
Jeg var på Als Stadion idag og stod sammen med Mark Caughan - spiller formidler fra England, men boet i Norge i 20 år. Han sagde at han var sendt i byen af Leeds for at kigge på Rinne.. Nu havde han set rigeligt til st lave en rapport på ham, og det blev med kraftige anbefalinger sagde han.

Groningen var samtidigt på plads for at kigge på Lesniak.
Interessant. Kan godt forstå at der er klubber der har kig på Rinne, han er god i feltet hvilket virkelig har pyntet på defensiven.

Låst