Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Mephisto2 » 21. aug 2018, 20:06

Pastorius skrev:
21. aug 2018, 19:58
Glenn Francisco skrev:
21. aug 2018, 18:38
Den liker jeg lige
Der skal være balance i tingene - så vil vi også gerne have sådan en thumbs down funktion, så vi lige kan sende en sviner afsted uden for stor anstrenglse.
Stop nu - det her er spild af vores allesammens tid

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 21. aug 2018, 20:11

Pastorius skrev:
21. aug 2018, 19:58
Glenn Francisco skrev:
21. aug 2018, 18:38
Den liker jeg lige
Der skal være balance i tingene - så vil vi også gerne have sådan en thumbs down funktion, så vi lige kan sende en sviner afsted uden for stor anstrenglse.
Like
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 21. aug 2018, 20:47

Pastorius skrev:
21. aug 2018, 19:58
Glenn Francisco skrev:
21. aug 2018, 18:38
Den liker jeg lige
Der skal være balance i tingene - så vil vi også gerne have sådan en thumbs down funktion, så vi lige kan sende en sviner afsted uden for stor anstrenglse.
Hehe præcis. Den vil blive brugt flittigt!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 21. aug 2018, 21:08

Mephisto2 skrev:
21. aug 2018, 20:06
Pastorius skrev:
21. aug 2018, 19:58
Glenn Francisco skrev:
21. aug 2018, 18:38
Den liker jeg lige
Der skal være balance i tingene - så vil vi også gerne have sådan en thumbs down funktion, så vi lige kan sende en sviner afsted uden for stor anstrenglse.
Stop nu - det her er spild af vores allesammens tid
Bare for en god ordens skyld - det var bare min måde at sige at jeg (heller) ikke synes en like-knap er en god idé.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 554
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Himmerland » 21. aug 2018, 22:20

Som altid kommer jeg altid i tvivl om det er den rigtige tråd jeg er havnet i, det er godt nok transfer tråden ikke ?

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af DobbeltA » 21. aug 2018, 22:24

Himmerland skrev:
21. aug 2018, 22:20
Som altid kommer jeg altid i tvivl om det er den rigtige tråd jeg er havnet i, det er godt nok transfer tråden ikke ?
Jo, nogle vil købe en like-knap OG Baskim Kadrii, det kunne blive en fed transfer :cool:

bongo1234
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28. jun 2016, 16:11
Geografisk sted: Syd/vest for Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af bongo1234 » 22. aug 2018, 09:44

Der har været skrevet om Morten "Duncan". Både for og imod.

Her lidt nyt fra en god kilde:
Der arbejdes lige nu på at få en aftale om at "rive" kontrakten over mellem Morten "Duncan" og hans polske klub. Lykkes det vil han være transferfri, også efter 31. august.
Han er pt. skadet og derfor kommer der næppe en afklaring før lige op til vinduet lukker eller måske endda efter august.
Flere danske klubber har haft "følere" ude. Bla. OB og Horsens.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af MrBangDK » 22. aug 2018, 09:52

bongo1234 skrev:
22. aug 2018, 09:44
Der har været skrevet om Morten "Duncan". Både for og imod.

Her lidt nyt fra en god kilde:
Der arbejdes lige nu på at få en aftale om at "rive" kontrakten over mellem Morten "Duncan" og hans polske klub. Lykkes det vil han være transferfri, også efter 31. august.
Han er pt. skadet og derfor kommer der næppe en afklaring før lige op til vinduet lukker eller måske endda efter august.
Flere danske klubber har haft "følere" ude. Bla. OB og Horsens.
Så længe vi ikke har...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 22. aug 2018, 09:54

MrBangDK skrev:
22. aug 2018, 09:52

Så længe vi ikke har...
Enig. Han kunne da muligvis score lidt mål i en kort periode men vi skal bygge mod fremtiden. Vi har allerede én kortsigtet løsning i Ochs.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 22. aug 2018, 10:03

Hanga skrev:
MrBangDK skrev:
22. aug 2018, 09:52

Så længe vi ikke har...
Enig. Han kunne da muligvis score lidt mål i en kort periode men vi skal bygge mod fremtiden. Vi har allerede én kortsigtet løsning i Ochs.
Præcis, to kortsigtede løsninger dur ikke i samme vindue medmindre vi kan få ham som en meget billig supllementsspiller Derudover er hans niveau vel usikkert efter deroute i GF og det polske eventyr.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Mephisto2 » 22. aug 2018, 10:06

Der er åbenbart meget stille på rygtefronten.

Betyder det, Gaarde venter på Kadrii - og "that's it"?...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 22. aug 2018, 10:16

Mephisto2 skrev:
22. aug 2018, 10:06
Der er åbenbart meget stille på rygtefronten.

Betyder det, Gaarde venter på Kadrii - og "that's it"?...
Der er vel to spor.

Kadrii ja/nej
Salg af flores => muligvis nye muligheder.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FlæskeFrank » 22. aug 2018, 10:24

Jeg må indrømme, at hvis eneste ændring inden vinduet lukker, er, at vi får solgt Flores, så er det nok ikke det transfervindue som jeg drømte om.

UD: Rolim, Flores, Nikolaj Lyngø og Safranko.

Ind: Ochs.(Kaufmann og Bytyqi)

Så var truppen væsentlig bredere end jeg forestillet mig ved vinduets åbning, hvis fire ud kan erstattes af en...
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 22. aug 2018, 10:35

Pastorius skrev:
22. aug 2018, 10:16
Mephisto2 skrev:
22. aug 2018, 10:06
Der er åbenbart meget stille på rygtefronten.

Betyder det, Gaarde venter på Kadrii - og "that's it"?...
Der er vel to spor.

Kadrii ja/nej
Salg af flores => muligvis nye muligheder.
Spørgsmålet er om Kadrii også afhænger af Flores salget, det kunne jeg godt være bange for.

Stor skuffelse hvis det ikke lykkes at sælge Flores ovenpå et VM. Han er godt nok blevet en utrolig dårlig case for AaB.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 22. aug 2018, 10:42

bongo1234 skrev:
22. aug 2018, 09:44
Der har været skrevet om Morten "Duncan". Både for og imod.

Her lidt nyt fra en god kilde:
Der arbejdes lige nu på at få en aftale om at "rive" kontrakten over mellem Morten "Duncan" og hans polske klub. Lykkes det vil han være transferfri, også efter 31. august.
Han er pt. skadet og derfor kommer der næppe en afklaring før lige op til vinduet lukker eller måske endda efter august.
Flere danske klubber har haft "følere" ude. Bla. OB og Horsens.
Altså der arbejdes fra agentens eller AaBs side? Der er vel forskel.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gaarde6 » 22. aug 2018, 10:44

Mephisto2 skrev:
22. aug 2018, 10:06
Der er åbenbart meget stille på rygtefronten.

Betyder det, Gaarde venter på Kadrii - og "that's it"?...
Det håber jeg bestemt ikke.
Når der er interesse i Baskim, er det jo fordi truppen ikke er stærk nok.
Så bør Gaarde også have flere muligheder i ærmet, hvis Baskim glipper!

Håber at Flores ud kan betyde en tilgang ekstra.
Altså uden Flores salg: en spiller mere ind (Baskim)
Ved Flores salg: Baskim plus en midterforsvar.

Rextherunt
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 31. okt 2005, 13:05
Geografisk sted: Østjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Rextherunt » 22. aug 2018, 11:01

Pastorius skrev:
21. aug 2018, 10:25
BoT skrev:
21. aug 2018, 10:18

Jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvad det præcis er for en type, folket efterlyser. "En med offensive kompetencer". Ja tak. Men hvad er det? Igen i går er Magnus opmand til flere af kontramulighederne med stærke pasninger frem til de forreste 4, og han er generelt blevet langt stærkere til at dosere de sikre og de satsede afleveringer. Er det en dybdeløber, vi vil have? En skudtrussel? En driblekonge?

Jeg mener faktisk godt, vi kan spille chanceskabende uden en af disse typer på midten. Så længe vores fire forreste + vores backs leverer offensiv kvalitet, er det fint med en mere spilfordelende central midt. Ja: Jeg ville da gerne bytte med Rasmus Falk og Zeca, men det går Ståle næppe med til.
Jeg efterlyser ikke én kompetence, og egentlig heller ikke tre-fire stykker. Vi er godtnok ved at løbe tør for de offensive kræfter vi rent faktisk kan bruge i egne rækker (Flores, Rolim, en halvskadet Risgaard), men ingen af dem har været rigtig sikre i startopstillingen under MW, og når de har spillet, har det sjældent været dér hvor (jeg synes) det giver bedst mening.

Så længe det ikke er slået 100% fast, at vi mangler spiller med fart og teknik, der (også) kan spille fremad, og så længe Pallesen spiller frem for Børsting (jeg er overbevist om at Børsting vil gøre Kusk bedre, både pga. af at han fylder mere defensivt, og simpelthen løber mere), så har jeg svært ved at se at en enkelt eller to spillere rigtig kan gøre forskellen. Selvom jeg må indrømme at Ochs ser rigtig god ud.
Lige en kommentar til defensiven... Jeg mener at man bør lave en Dalle på Pohl. Han har et godt blik for spillet, han er hurtig og kan slå et indlæg. Kunne man få ham omskolet til højre back så tror jeg man har gift på den side. Det ville betyde at han kan gøre Kusk farligere og samtidig selv kan skabe chancer. Jeg syns det er på tide at indse at han ikke kommer til at slå igennem som angriber. Han har fået masser at muligheder og chancer for at scorer har der været nok af. Jeg tror til gengæld han kunne slå igennem som back. Jeg har absolut ingen fidus til Børsting... han virker alt forlangsom og tung i sin omgang med bolden. Som DC både i AaB og i GF.
Kadrii på venstre kant, oksen som angriber og Duncan på en 1 årig..bryder mig ikke om ham overhovedet MEN han er garant for mål og kan noget i luftrummet, samtidig kender han klubben og træneren. Så indtil vi finder den rette angriber/konstallation så er han faktisk en god ide (hvis ikke han var skadet og ude af form).
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 22. aug 2018, 11:12

Rextherunt skrev:
22. aug 2018, 11:01
Pastorius skrev:
21. aug 2018, 10:25
BoT skrev:
21. aug 2018, 10:18

Jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvad det præcis er for en type, folket efterlyser. "En med offensive kompetencer". Ja tak. Men hvad er det? Igen i går er Magnus opmand til flere af kontramulighederne med stærke pasninger frem til de forreste 4, og han er generelt blevet langt stærkere til at dosere de sikre og de satsede afleveringer. Er det en dybdeløber, vi vil have? En skudtrussel? En driblekonge?

Jeg mener faktisk godt, vi kan spille chanceskabende uden en af disse typer på midten. Så længe vores fire forreste + vores backs leverer offensiv kvalitet, er det fint med en mere spilfordelende central midt. Ja: Jeg ville da gerne bytte med Rasmus Falk og Zeca, men det går Ståle næppe med til.
Jeg efterlyser ikke én kompetence, og egentlig heller ikke tre-fire stykker. Vi er godtnok ved at løbe tør for de offensive kræfter vi rent faktisk kan bruge i egne rækker (Flores, Rolim, en halvskadet Risgaard), men ingen af dem har været rigtig sikre i startopstillingen under MW, og når de har spillet, har det sjældent været dér hvor (jeg synes) det giver bedst mening.

Så længe det ikke er slået 100% fast, at vi mangler spiller med fart og teknik, der (også) kan spille fremad, og så længe Pallesen spiller frem for Børsting (jeg er overbevist om at Børsting vil gøre Kusk bedre, både pga. af at han fylder mere defensivt, og simpelthen løber mere), så har jeg svært ved at se at en enkelt eller to spillere rigtig kan gøre forskellen. Selvom jeg må indrømme at Ochs ser rigtig god ud.
Lige en kommentar til defensiven... Jeg mener at man bør lave en Dalle på Pohl. Han har et godt blik for spillet, han er hurtig og kan slå et indlæg. Kunne man få ham omskolet til højre back så tror jeg man har gift på den side. Det ville betyde at han kan gøre Kusk farligere og samtidig selv kan skabe chancer. Jeg syns det er på tide at indse at han ikke kommer til at slå igennem som angriber. Han har fået masser at muligheder og chancer for at scorer har der været nok af. Jeg tror til gengæld han kunne slå igennem som back. Jeg har absolut ingen fidus til Børsting... han virker alt forlangsom og tung i sin omgang med bolden. Som DC både i AaB og i GF.
Kadrii på venstre kant, oksen som angriber og Duncan på en 1 årig..bryder mig ikke om ham overhovedet MEN han er garant for mål og kan noget i luftrummet, samtidig kender han klubben og træneren. Så indtil vi finder den rette angriber/konstallation så er han faktisk en god ide (hvis ikke han var skadet og ude af form).
Det er altså en sandhed med modifikationer, at Pohl skulle lægge specielt gode indlæg. Derudover er han ikke særligt god med bolden som dribler/mand-mand. Pohl er hurtig og fysisk stærk, hvilket er hans topkompetencer, men er det nok til at være back? Måske. Men næppe til at være den gift, du snakker om. Faktisk tror jeg, at Pohl som back ville nærme sig en kopi af Pallesen, som har samme forcer, og så er vi jo lige vidt.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af MrBangDK » 22. aug 2018, 11:13

Rextherunt skrev:
22. aug 2018, 11:01
Pastorius skrev:
21. aug 2018, 10:25
BoT skrev:
21. aug 2018, 10:18

Jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvad det præcis er for en type, folket efterlyser. "En med offensive kompetencer". Ja tak. Men hvad er det? Igen i går er Magnus opmand til flere af kontramulighederne med stærke pasninger frem til de forreste 4, og han er generelt blevet langt stærkere til at dosere de sikre og de satsede afleveringer. Er det en dybdeløber, vi vil have? En skudtrussel? En driblekonge?

Jeg mener faktisk godt, vi kan spille chanceskabende uden en af disse typer på midten. Så længe vores fire forreste + vores backs leverer offensiv kvalitet, er det fint med en mere spilfordelende central midt. Ja: Jeg ville da gerne bytte med Rasmus Falk og Zeca, men det går Ståle næppe med til.
Jeg efterlyser ikke én kompetence, og egentlig heller ikke tre-fire stykker. Vi er godtnok ved at løbe tør for de offensive kræfter vi rent faktisk kan bruge i egne rækker (Flores, Rolim, en halvskadet Risgaard), men ingen af dem har været rigtig sikre i startopstillingen under MW, og når de har spillet, har det sjældent været dér hvor (jeg synes) det giver bedst mening.

Så længe det ikke er slået 100% fast, at vi mangler spiller med fart og teknik, der (også) kan spille fremad, og så længe Pallesen spiller frem for Børsting (jeg er overbevist om at Børsting vil gøre Kusk bedre, både pga. af at han fylder mere defensivt, og simpelthen løber mere), så har jeg svært ved at se at en enkelt eller to spillere rigtig kan gøre forskellen. Selvom jeg må indrømme at Ochs ser rigtig god ud.
Lige en kommentar til defensiven... Jeg mener at man bør lave en Dalle på Pohl. Han har et godt blik for spillet, han er hurtig og kan slå et indlæg. Kunne man få ham omskolet til højre back så tror jeg man har gift på den side. Det ville betyde at han kan gøre Kusk farligere og samtidig selv kan skabe chancer. Jeg syns det er på tide at indse at han ikke kommer til at slå igennem som angriber. Han har fået masser at muligheder og chancer for at scorer har der været nok af. Jeg tror til gengæld han kunne slå igennem som back. Jeg har absolut ingen fidus til Børsting... han virker alt forlangsom og tung i sin omgang med bolden. Som DC både i AaB og i GF.
Kadrii på venstre kant, oksen som angriber og Duncan på en 1 årig..bryder mig ikke om ham overhovedet MEN han er garant for mål og kan noget i luftrummet, samtidig kender han klubben og træneren. Så indtil vi finder den rette angriber/konstallation så er han faktisk en god ide (hvis ikke han var skadet og ude af form).
Duncan er IKKE garant for mål.. Og hvorfor overhovedet tage ham i betragtning, når han som du selv skriver er skadet og ude af form.

Vi skal IKKE Duncan.. Glem det...
Ska' vi hak'?

bongo1234
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28. jun 2016, 16:11
Geografisk sted: Syd/vest for Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af bongo1234 » 22. aug 2018, 11:34

FIDEL skrev:
22. aug 2018, 10:42
bongo1234 skrev:
22. aug 2018, 09:44
Der har været skrevet om Morten "Duncan". Både for og imod.

Her lidt nyt fra en god kilde:
Der arbejdes lige nu på at få en aftale om at "rive" kontrakten over mellem Morten "Duncan" og hans polske klub. Lykkes det vil han være transferfri, også efter 31. august.
Han er pt. skadet og derfor kommer der næppe en afklaring før lige op til vinduet lukker eller måske endda efter august.
Flere danske klubber har haft "følere" ude. Bla. OB og Horsens.
Altså der arbejdes fra agentens eller AaBs side? Der er vel forskel.
Det er Morten Duncans folk - sikkert hans agent.

Låst