Philipp Ochs

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Funky » 9. aug 2018, 11:43

Hoffenheim indikerer ikke at de har travlt med at skulle skille sig permanent af med Ochs.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... veau-i-AaB
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Gamen » 9. aug 2018, 11:44

Brodernumsi skrev:
9. aug 2018, 11:34
Han ser sig selv som angriber, men har primært spillet andre offensive pladser, pga stor konkurrence på sin fortrukne plads.
Hvor læser du det?

Positivt er det, at det var Julian Nagelsmann der sørgede for at han kom tilbage i betragtning til førsteholds-fodbold i Hoffenheim. Det borger da for kvalitet.

MV
Drenge
Drenge
Indlæg: 49
Tilmeldt: 22. mar 2006, 10:12

Re: Philipp Ochs

Indlæg af MV » 9. aug 2018, 11:44

Gamen skrev:
9. aug 2018, 10:37
Funky skrev:
9. aug 2018, 10:27
Jo, men jeg gætter altså på, at det stadigvæk er klubbens ambition at 1) gøre Thellufsen mindre svingende, og 2) se over det næste års tid, om de angrebstalenter som står bag Pohl lige nu faktisk har, hvad der skal til - jeg tror altså ikke, AaB afskriver dem FØR de (såvel AaB som talenterne) har fået en chance for at se, hvor langt evnerne rækker. Jeg synes, din dom over talentmassen er lige skråsikker nok. :)
Nu har Wieghorst jo altså også været her 1,5 år, uden at have spillet sin foretrukne opstilling i mere end en håndfuld kampe. Mon ikke en type som Ochs er bedre i en 4-4-2 end som ene mand på toppen? Det væsentlige er selvfølgelig at han er en ret versatil spiller, så hvis en anden pludselig bryder igennem kan han udfordre på andre pladser.
Men vi må se - vil ikke glæde mig for tidligt. Med tanke på hvor elendig Wessam var mod Vendsyssel, så blev der da også lige skruet lidt ned for forventningerne der. Jeg savner stadigvæk en erfaren målscorer, og det kommer vi så til at vente mere end 3 år på.

Safranko er opgivet, det tror jeg godt man kan sige, når AaB vælger at udleje ham for et helt år. Med tanke på hans niveau er det også fuldt forståeligt.
Men lad da endelig Ochs lave en Sørloth, og så kan vi håbe på at Gaarde formår at finde en angriber bundet op på en længere kontrakt indenfor det kommende år, selvom historikken siger andet... Et lejemål er som at pisse i bukserne for at få varmen. Vi kan i bedste fald få mål og assists ud af det, og intet andet.
Men Gamen, HVIS han leverer mål, assist og generelt er medvirkende til at hæve vores offensive niveau, som vi er helt enige omgevaldigt trænger - er det så, så skidt endda. Jeg er helt med på, at så vil det være frustrerende at se ham forlade os uden vi får noget som helst ud af det økonomisk. Men i min verden vil offensiv, attraktiv fodbold også være meget værd, både set i forhold til placeringer, tv-penge, sponsorer og tilskuerinteresse. Samtidig er det måske medvirkende til der stadi er penge til 1-2 yderligere tilføjelser til truppen.
Og skulle han være endnu et fejlkøb er vi netop ude af det efter et år og skal ikke kaste flere millioner efter en spiller vi ikke får det optimale ud af - noget du i øvrigt har været irriteret over ved mange af Gaarde's tidligere handler.
...

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Eksil » 9. aug 2018, 11:44

Forza skrev:
9. aug 2018, 11:20
Den tyske PK. Super.
Det bliver nordjysk totalfodbold. Ingen har en position. Alt er flyende, undtagen frisuren.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Philipp Ochs

Indlæg af BassogogsVen » 9. aug 2018, 11:51

MV skrev:
9. aug 2018, 11:44
Gamen skrev:
9. aug 2018, 10:37
Funky skrev:
9. aug 2018, 10:27
Jo, men jeg gætter altså på, at det stadigvæk er klubbens ambition at 1) gøre Thellufsen mindre svingende, og 2) se over det næste års tid, om de angrebstalenter som står bag Pohl lige nu faktisk har, hvad der skal til - jeg tror altså ikke, AaB afskriver dem FØR de (såvel AaB som talenterne) har fået en chance for at se, hvor langt evnerne rækker. Jeg synes, din dom over talentmassen er lige skråsikker nok. :)
Nu har Wieghorst jo altså også været her 1,5 år, uden at have spillet sin foretrukne opstilling i mere end en håndfuld kampe. Mon ikke en type som Ochs er bedre i en 4-4-2 end som ene mand på toppen? Det væsentlige er selvfølgelig at han er en ret versatil spiller, så hvis en anden pludselig bryder igennem kan han udfordre på andre pladser.
Men vi må se - vil ikke glæde mig for tidligt. Med tanke på hvor elendig Wessam var mod Vendsyssel, så blev der da også lige skruet lidt ned for forventningerne der. Jeg savner stadigvæk en erfaren målscorer, og det kommer vi så til at vente mere end 3 år på.

Safranko er opgivet, det tror jeg godt man kan sige, når AaB vælger at udleje ham for et helt år. Med tanke på hans niveau er det også fuldt forståeligt.
Men lad da endelig Ochs lave en Sørloth, og så kan vi håbe på at Gaarde formår at finde en angriber bundet op på en længere kontrakt indenfor det kommende år, selvom historikken siger andet... Et lejemål er som at pisse i bukserne for at få varmen. Vi kan i bedste fald få mål og assists ud af det, og intet andet.
Men Gamen, HVIS han leverer mål, assist og generelt er medvirkende til at hæve vores offensive niveau, som vi er helt enige omgevaldigt trænger - er det så, så skidt endda. Jeg er helt med på, at så vil det være frustrerende at se ham forlade os uden vi får noget som helst ud af det økonomisk. Men i min verden vil offensiv, attraktiv fodbold også være meget værd, både set i forhold til placeringer, tv-penge, sponsorer og tilskuerinteresse. Samtidig er det måske medvirkende til der stadi er penge til 1-2 yderligere tilføjelser til truppen.
Og skulle han være endnu et fejlkøb er vi netop ude af det efter et år og skal ikke kaste flere millioner efter en spiller vi ikke får det optimale ud af - noget du i øvrigt har været irriteret over ved mange af Gaarde's tidligere handler.
Det har du helt ret i. Men det handler jo også om, at man gerne vil se en form for udvikling i AaB. En form for kurs. Og i sin essens er lejemål lappeløsninger, som kan skabe resultater nu og her, men hvorefter man står samme sted bagefter, som man gjorde inden.
Det er klart, at man ofte kan tiltrække noget bedre ved et lejemål, og at risikoen er lavere, men på den anden side, så går man på kompromis med kursen - fx at konsolidere sig som et top 4-hold.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Gamen

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Gamen » 9. aug 2018, 11:53

MV skrev:
9. aug 2018, 11:44
Men Gamen, HVIS han leverer mål, assist og generelt er medvirkende til at hæve vores offensive niveau, som vi er helt enige omgevaldigt trænger - er det så, så skidt endda. Jeg er helt med på, at så vil det være frustrerende at se ham forlade os uden vi får noget som helst ud af det økonomisk. Men i min verden vil offensiv, attraktiv fodbold også være meget værd, både set i forhold til placeringer, tv-penge, sponsorer og tilskuerinteresse. Samtidig er det måske medvirkende til der stadi er penge til 1-2 yderligere tilføjelser til truppen.
Og skulle han være endnu et fejlkøb er vi netop ude af det efter et år og skal ikke kaste flere millioner efter en spiller vi ikke får det optimale ud af - noget du i øvrigt har været irriteret over ved mange af Gaarde's tidligere handler.
Det skrev jeg også i næste indlæg. Jeg savner bare en plan - en strategi for hvornår holdet skal toppe og hvad det kræver. Det er jo ikke sådan at det her er en spiller man har bejlet til i et år - det har været en pludseligt opstået mulighed. Vi trænger til at få flere spillere ind, som vi har villet have målrettet á la Rinne, Kusk og Okore. Og som vi kan tilknytte på flerårige kontrakter. Spillere med et kendt, højt niveau.
Noget der ikke ligefrem har været tilfældet med f.eks. Safranko.
Og så trænger jeg til at se at Wieghorst kan forfølge hans ønske om spillestil - hvad det så end lige kræver. Han har proklameret at han ikke har haft mulighed for at gøre det endnu, fordi holdet har været for sårbart.

I mellemtiden kan vi da så håbe på, at Ochs kan skyde os i Europa, så vi bliver mere attraktive. Det er vores bedste mulighed for at kunne tilknytte bedre spillere, og i øvrigt gøre vores egne talenter til større salgsobjekter. Vi skal i Europa for at kunne generere de sjove indtægter. Det kræver først og fremmest at vi laver flere mål.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Halil » 9. aug 2018, 11:53

1 årig lejeaftale.

Lad os håbe han præsterer fremragende fra dag 1. Så må AaB leve med han smutter igen.

AaB bærer risikoen for dette lejemål og det er vel Gaarde og AaBs lod i livet.
Uden Synd Ingen Frelse

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Philipp Ochs

Indlæg af FlæskeFrank » 9. aug 2018, 11:55

Der er ikke noget i hans stats, som gør, at han skulle være den træfsikre angriber, som man snakkede om.

Men forhåbentlig er han, og Tysklands U21 er vel ikke skidt.

Og i øvrigt i forhold til Rolim-snakken så står der ikke, at Ochs har været vores førsteprioritet.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Gamen » 9. aug 2018, 12:01

Ochs nævner desuden, at han har været vant til at spille indadvendt kant på højre-siden på de tyske ungdomslandshold, og det var også sådan man så ham i Bochum. God til at trække ind og komme til afslutning med sit stærke venstreben.

Ja ja, der er da rigeligt med muligheder i den unge mand.

MV
Drenge
Drenge
Indlæg: 49
Tilmeldt: 22. mar 2006, 10:12

Re: Philipp Ochs

Indlæg af MV » 9. aug 2018, 12:01

Gamen skrev:
9. aug 2018, 11:53
MV skrev:
9. aug 2018, 11:44
Men Gamen, HVIS han leverer mål, assist og generelt er medvirkende til at hæve vores offensive niveau, som vi er helt enige omgevaldigt trænger - er det så, så skidt endda. Jeg er helt med på, at så vil det være frustrerende at se ham forlade os uden vi får noget som helst ud af det økonomisk. Men i min verden vil offensiv, attraktiv fodbold også være meget værd, både set i forhold til placeringer, tv-penge, sponsorer og tilskuerinteresse. Samtidig er det måske medvirkende til der stadi er penge til 1-2 yderligere tilføjelser til truppen.
Og skulle han være endnu et fejlkøb er vi netop ude af det efter et år og skal ikke kaste flere millioner efter en spiller vi ikke får det optimale ud af - noget du i øvrigt har været irriteret over ved mange af Gaarde's tidligere handler.
Det skrev jeg også i næste indlæg. Jeg savner bare en plan - en strategi for hvornår holdet skal toppe og hvad det kræver. Det er jo ikke sådan at det her er en spiller man har bejlet til i et år - det har været en pludseligt opstået mulighed. Vi trænger til at få flere spillere ind, som vi har villet have målrettet á la Rinne, Kusk og Okore. Og som vi kan tilknytte på flerårige kontrakter. Spillere med et kendt, højt niveau.
Noget der ikke ligefrem har været tilfældet med f.eks. Safranko.
Og så trænger jeg til at se at Wieghorst kan forfølge hans ønske om spillestil - hvad det så end lige kræver. Han har proklameret at han ikke har haft mulighed for at gøre det endnu, fordi holdet har været for sårbart.

I mellemtiden kan vi da så håbe på, at Ochs kan skyde os i Europa, så vi bliver mere attraktive. Det er vores bedste mulighed for at kunne tilknytte bedre spillere, og i øvrigt gøre vores egne talenter til større salgsobjekter. Vi skal i Europa for at kunne generere de sjove indtægter. Det kræver først og fremmest at vi laver flere mål.
Vi er fuldstændigt enige. Jeg tror vi alle sammen ville ønske, at Gaarde hentede profiler, som dem du selv nævner, på 4-5 årige kontrakter så vi kan se der er en klar plan for fremtiden, for spillestil osv. Vi må også bare erkende at AaB ikke er en skide attraktiv vare for dygtige spillere i øjeblikket og netop her kan en offensiv profil på en lejekontrakt vise sig ret brugbar mht at gøre os en smule mere attraktive til de næste transfervinduer.
Jeg håber virkeligt, at dette er en pludselig opstået mulighed og at Ochs blot er én ud af flere tiltrængte forstærkninger og at de næste viser at man langtidssikrer sig med kvalitet og potentiale.
...

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Funky » 9. aug 2018, 12:04

MV skrev:
9. aug 2018, 12:01
Gamen skrev:
9. aug 2018, 11:53
MV skrev:
9. aug 2018, 11:44
Men Gamen, HVIS han leverer mål, assist og generelt er medvirkende til at hæve vores offensive niveau, som vi er helt enige omgevaldigt trænger - er det så, så skidt endda. Jeg er helt med på, at så vil det være frustrerende at se ham forlade os uden vi får noget som helst ud af det økonomisk. Men i min verden vil offensiv, attraktiv fodbold også være meget værd, både set i forhold til placeringer, tv-penge, sponsorer og tilskuerinteresse. Samtidig er det måske medvirkende til der stadi er penge til 1-2 yderligere tilføjelser til truppen.
Og skulle han være endnu et fejlkøb er vi netop ude af det efter et år og skal ikke kaste flere millioner efter en spiller vi ikke får det optimale ud af - noget du i øvrigt har været irriteret over ved mange af Gaarde's tidligere handler.
Det skrev jeg også i næste indlæg. Jeg savner bare en plan - en strategi for hvornår holdet skal toppe og hvad det kræver. Det er jo ikke sådan at det her er en spiller man har bejlet til i et år - det har været en pludseligt opstået mulighed. Vi trænger til at få flere spillere ind, som vi har villet have målrettet á la Rinne, Kusk og Okore. Og som vi kan tilknytte på flerårige kontrakter. Spillere med et kendt, højt niveau.
Noget der ikke ligefrem har været tilfældet med f.eks. Safranko.
Og så trænger jeg til at se at Wieghorst kan forfølge hans ønske om spillestil - hvad det så end lige kræver. Han har proklameret at han ikke har haft mulighed for at gøre det endnu, fordi holdet har været for sårbart.

I mellemtiden kan vi da så håbe på, at Ochs kan skyde os i Europa, så vi bliver mere attraktive. Det er vores bedste mulighed for at kunne tilknytte bedre spillere, og i øvrigt gøre vores egne talenter til større salgsobjekter. Vi skal i Europa for at kunne generere de sjove indtægter. Det kræver først og fremmest at vi laver flere mål.
Vi er fuldstændigt enige. Jeg tror vi alle sammen ville ønske, at Gaarde hentede profiler, som dem du selv nævner, på 4-5 årige kontrakter så vi kan se der er en klar plan for fremtiden, for spillestil osv. Vi må også bare erkende at AaB ikke er en skide attraktiv vare for dygtige spillere i øjeblikket og netop her kan en offensiv profil på en lejekontrakt vise sig ret brugbar mht at gøre os en smule mere attraktive til de næste transfervinduer.
Jeg håber virkeligt, at dette er en pludselig opstået mulighed og at Ochs blot er én ud af flere tiltrængte forstærkninger og at de næste viser at man langtidssikrer sig med kvalitet og potentiale.
AaB's klare strategi er bare, at langtidssikringen af kvalitet skal ske i egen talentafdeling.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

MV
Drenge
Drenge
Indlæg: 49
Tilmeldt: 22. mar 2006, 10:12

Re: Philipp Ochs

Indlæg af MV » 9. aug 2018, 12:05

BassogogsVen skrev:
9. aug 2018, 11:51
MV skrev:
9. aug 2018, 11:44
Gamen skrev:
9. aug 2018, 10:37
Funky skrev:
9. aug 2018, 10:27
Jo, men jeg gætter altså på, at det stadigvæk er klubbens ambition at 1) gøre Thellufsen mindre svingende, og 2) se over det næste års tid, om de angrebstalenter som står bag Pohl lige nu faktisk har, hvad der skal til - jeg tror altså ikke, AaB afskriver dem FØR de (såvel AaB som talenterne) har fået en chance for at se, hvor langt evnerne rækker. Jeg synes, din dom over talentmassen er lige skråsikker nok. :)
Nu har Wieghorst jo altså også været her 1,5 år, uden at have spillet sin foretrukne opstilling i mere end en håndfuld kampe. Mon ikke en type som Ochs er bedre i en 4-4-2 end som ene mand på toppen? Det væsentlige er selvfølgelig at han er en ret versatil spiller, så hvis en anden pludselig bryder igennem kan han udfordre på andre pladser.
Men vi må se - vil ikke glæde mig for tidligt. Med tanke på hvor elendig Wessam var mod Vendsyssel, så blev der da også lige skruet lidt ned for forventningerne der. Jeg savner stadigvæk en erfaren målscorer, og det kommer vi så til at vente mere end 3 år på.

Safranko er opgivet, det tror jeg godt man kan sige, når AaB vælger at udleje ham for et helt år. Med tanke på hans niveau er det også fuldt forståeligt.
Men lad da endelig Ochs lave en Sørloth, og så kan vi håbe på at Gaarde formår at finde en angriber bundet op på en længere kontrakt indenfor det kommende år, selvom historikken siger andet... Et lejemål er som at pisse i bukserne for at få varmen. Vi kan i bedste fald få mål og assists ud af det, og intet andet.
Men Gamen, HVIS han leverer mål, assist og generelt er medvirkende til at hæve vores offensive niveau, som vi er helt enige omgevaldigt trænger - er det så, så skidt endda. Jeg er helt med på, at så vil det være frustrerende at se ham forlade os uden vi får noget som helst ud af det økonomisk. Men i min verden vil offensiv, attraktiv fodbold også være meget værd, både set i forhold til placeringer, tv-penge, sponsorer og tilskuerinteresse. Samtidig er det måske medvirkende til der stadi er penge til 1-2 yderligere tilføjelser til truppen.
Og skulle han være endnu et fejlkøb er vi netop ude af det efter et år og skal ikke kaste flere millioner efter en spiller vi ikke får det optimale ud af - noget du i øvrigt har været irriteret over ved mange af Gaarde's tidligere handler.
Det har du helt ret i. Men det handler jo også om, at man gerne vil se en form for udvikling i AaB. En form for kurs. Og i sin essens er lejemål lappeløsninger, som kan skabe resultater nu og her, men hvorefter man står samme sted bagefter, som man gjorde inden.
Det er klart, at man ofte kan tiltrække noget bedre ved et lejemål, og at risikoen er lavere, men på den anden side, så går man på kompromis med kursen - fx at konsolidere sig som et top 4-hold.
Både ja og nej. Det ér en lappeløsning og ikke holdbart. MEN det kan vise sig brugbart HVIS han præsterer, HVIS han løfter spillerne omkring sig og HVIS han er medvirkende til vi præsterer bedre som hold og kommer i Europa.
Ender vi som nummer 6-10 har han været spild af tid og penge og har blot taget plads og spilletid fra "vores egne".
I min verden er en lejekontrakt en fin løsning med kravet er: Han skal præstere!
...

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Funky » 9. aug 2018, 12:18

Ingen købsoption hermed bekræftet. Fair nok. Hvem var vi ved at hente hos dem for et år siden?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... vet-tysker
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Brodernumsi » 9. aug 2018, 12:18

Gamen skrev:
9. aug 2018, 11:44
Brodernumsi skrev:
9. aug 2018, 11:34
Han ser sig selv som angriber, men har primært spillet andre offensive pladser, pga stor konkurrence på sin fortrukne plads.
Hvor læser du det?

Positivt er det, at det var Julian Nagelsmann der sørgede for at han kom tilbage i betragtning til førsteholds-fodbold i Hoffenheim. Det borger da for kvalitet.
https://nordjyske.dk/nyheder/tysk-angri ... e3a8ba55cd

3. sidste afsnit
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Yankee » 9. aug 2018, 12:20

Han er registreret til fire kampe som frontangriber sidste sæson. Sidste sommer spillede han også angrebsindhopper for Tyskland ved U20 VM. Der er alt for få kampe på samme position til at uddrage noget meningsfyldt af hans præstationsstatistikker.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Kokkefar » 9. aug 2018, 12:22

I AaB er vi så vilde med talentudvikling at vi nu er begyndt at udvikle andre klubbers talenter. Vi skulle ligeledes have tilbudt at vaske Hobros tøj og pleje banen i Hjørring. :cheers:

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Brodernumsi » 9. aug 2018, 12:23

Funky skrev:
9. aug 2018, 12:18
Ingen købsoption hermed bekræftet. Fair nok. Hvem var vi ved at hente hos dem for et år siden?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... vet-tysker
Lidt som forventet.
Vores førsteprioritet er måske glippet. Men nu har man da et år til at finde en ny fast angriber.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Gamen

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Gamen » 9. aug 2018, 12:24

Funky skrev:
9. aug 2018, 12:04
AaB's klare strategi er bare, at langtidssikringen af kvalitet skal ske i egen talentafdeling.
Den er holdbar, hvis du hedder FCN og FCM og kan frembringe kvalitet i en tidlig alder.

Den er uholdbar, hvis man hedder AaB og kun har frembragt ét stort talent med salgspotentiale i de sidste 5 år.

Kvalitet skal hentes udefra - fyldspillere skal hentes i vores egen ungdomsafdeling, det er det vi må konkludere ud fra de sidste par år. Mener også Gaarde udtalte sig om, at man var tvunget til at hente spillere udefra, fordi særligt forrige sæson viste, at der blev trukket for store veksler på de unge spillere?
Sådan må det være, når vi har årgange der ikke er særligt gode, og det giver jo god mening. Specielt når vi har den økonomi vi har.

Før 2014 gav strategien god mening, men så længe vores talenter ikke er bedre, end at de i en alder af 22-23 år endnu ikke viser noget specielt højt Superliga-niveau, så er vi nødsaget til at tænke anderledes (og har pengene til det).

Gamen

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Gamen » 9. aug 2018, 12:26

Funky skrev:
9. aug 2018, 12:18
Ingen købsoption hermed bekræftet. Fair nok. Hvem var vi ved at hente hos dem for et år siden?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... vet-tysker
Måske en lejeaftale på Robert Zulj, der netop var kommet til fra Greuther Fürth.

donjuul84
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 82
Tilmeldt: 23. sep 2014, 22:46
Favoritspiller: Rasmus Thelander

Re: Philipp Ochs

Indlæg af donjuul84 » 9. aug 2018, 12:27

Funky skrev:
9. aug 2018, 12:18
Ingen købsoption hermed bekræftet. Fair nok. Hvem var vi ved at hente hos dem for et år siden?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... vet-tysker
Det virker til at Hoffenhiem satser på at skyde ham af næstes sommer, hvis han kommer med og gøre det godt efter u21 em, derfor giver den et årige forlængelse med dem, samt leje opholdet her vel god mening for Hoffenhiem. Håber han bliver en gevinst, vi kan umuligt blive ved med skyde galt.

Besvar