Philipp Ochs

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Jakobsen » 9. aug 2018, 21:00

FlæskeFrank skrev:
9. aug 2018, 19:58
Jeg er selvfølgelig glad for at vi kom på transfertavlen. Men er noget loren ved denne signing.

Der er ingen tvivl om, at (papir)kvaliteten i spilleren er væsentlig over hvad vi kunne forvente - tysk U21 spiller.

Men det er en spiller, man kan sige ikke er prøvet rigtig af på seniorniveau. Han kommer til klubben og siger, at han er angriber og hvad jeg også læser mellem linjerne, at han vil/skal spille angriber. Der er tale om en ung spiller, som har spillet andre positioner end angriber.

Så jeg mangler lidt den ydmyghed, som siger, at "jeg skal have fast spilletid og ser mig selv som angriber, men kan også spille andre steder."

Angriber uden ydmyghed er ofte godt, angriber uden selvindsigt knap så godt.

Det kan godt virke til, at Hoffenheim og Ochs forventer, at AaB gør ham klar som angriber. "Superligaen er en ringe liga, hvor han vil kunne dominere"-tankegang. Det virker ikke til at AaB må omskole ham til back, hvis de finder hans kvalitet bedre der.

Så hvis han ikke bomber fra start, så har vi to uskarpe yngre angribere, og begge skal spille - AaB vil gøre Pohl klar og Hoffenheim vil have Ochs skal gøres klar. Der er vel ikke sikkerhed for målgaranti som med f.eks. Duncan eller en Kadrii som kender ligaen.

Samtidig tyder den nye Angriber nok på, at Kadrii ikke er på vej til os, og så har jeg svært ved at se den offensive spiller, som vi skulle kigge på udover Ochs. Og så kommer lykkeposen måske frem på sidstedagen af transfervinduet. Sjældent med en vinder...

Men bomber han fra kamp 1 af, så er alt det glemt.
Problemet med en lejespiller er også, at hvis det ikke rigtig går vil en lejespiller nok melde sig hurtigt ud. En spiller der skal være her i tre vil derimod gøre mere for at vende skuden en der ved, at han med sikkerhed ikke er her til sommer. Bliver det ikke godt kan der hurtigt gå Spalvis i den efter et par måneder. Ikke nødvendigvis fordi Ochs har en dårlig attitude eller personlighed, men spændingsniveau kan være svært at styre og især for en ung spiller. Derudover skaber det jo bare ikke stabilitet med endnu en lejespiller. Om et år selvom der skulle komme et super talent op vil vi også have brug for en rutienret bærende spiller der kan løfte holdet i en 2-3 sæsoner. Det sidste kan vi selvfølgelig stadig få og det bør for ellers er vinduet dumpet igen igen. Ochs er fint på papiret og sikkert en dygtig spiller, men vi mangler stadig rutine og klasse. En anden stor ubekendt er hvordan Ochs pludselig vil reagere på at skulle være en bærende kræft fremfor et talent. At gå fra ung til "senior" vil altid være et skifte.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Patmand » 9. aug 2018, 21:17

Køllen I Møllen skrev:
9. aug 2018, 20:57
le Cid skrev:
9. aug 2018, 20:51
Gamen skrev:
9. aug 2018, 15:21
le Cid skrev:
9. aug 2018, 15:19
Men efter Wieghorsts eget ønske siges det.
Det vil jeg så tillade mig at tvivle stærkt på.
Det er OK at tvivle, men det er altså, hvad jeg hører.
Safranko var Wieghorsts ønske.
Jeg stoler på jer, men hvordan fa'en har han fået kendskab til en ukendt spiller (for pøblen) i den slovakiske liga?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Philipp Ochs

Indlæg af FIDEL » 9. aug 2018, 21:20

Patmand skrev:
9. aug 2018, 21:17
Køllen I Møllen skrev:
9. aug 2018, 20:57
le Cid skrev:
9. aug 2018, 20:51
Gamen skrev:
9. aug 2018, 15:21
le Cid skrev:
9. aug 2018, 15:19
Men efter Wieghorsts eget ønske siges det.
Det vil jeg så tillade mig at tvivle stærkt på.
Det er OK at tvivle, men det er altså, hvad jeg hører.
Safranko var Wieghorsts ønske.
Jeg stoler på jer, men hvordan fa'en har han fået kendskab til en ukendt spiller (for pøblen) i den slovakiske liga?
Han så Safranko under en u21 slutrunde,hvor han eftersigende gjorde det godt.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Buzz Killington » 9. aug 2018, 21:41

Jakobsen skrev:
9. aug 2018, 21:00
FlæskeFrank skrev:
9. aug 2018, 19:58
Jeg er selvfølgelig glad for at vi kom på transfertavlen. Men er noget loren ved denne signing.

Der er ingen tvivl om, at (papir)kvaliteten i spilleren er væsentlig over hvad vi kunne forvente - tysk U21 spiller.

Men det er en spiller, man kan sige ikke er prøvet rigtig af på seniorniveau. Han kommer til klubben og siger, at han er angriber og hvad jeg også læser mellem linjerne, at han vil/skal spille angriber. Der er tale om en ung spiller, som har spillet andre positioner end angriber.

Så jeg mangler lidt den ydmyghed, som siger, at "jeg skal have fast spilletid og ser mig selv som angriber, men kan også spille andre steder."

Angriber uden ydmyghed er ofte godt, angriber uden selvindsigt knap så godt.

Det kan godt virke til, at Hoffenheim og Ochs forventer, at AaB gør ham klar som angriber. "Superligaen er en ringe liga, hvor han vil kunne dominere"-tankegang. Det virker ikke til at AaB må omskole ham til back, hvis de finder hans kvalitet bedre der.

Så hvis han ikke bomber fra start, så har vi to uskarpe yngre angribere, og begge skal spille - AaB vil gøre Pohl klar og Hoffenheim vil have Ochs skal gøres klar. Der er vel ikke sikkerhed for målgaranti som med f.eks. Duncan eller en Kadrii som kender ligaen.

Samtidig tyder den nye Angriber nok på, at Kadrii ikke er på vej til os, og så har jeg svært ved at se den offensive spiller, som vi skulle kigge på udover Ochs. Og så kommer lykkeposen måske frem på sidstedagen af transfervinduet. Sjældent med en vinder...

Men bomber han fra kamp 1 af, så er alt det glemt.
Problemet med en lejespiller er også, at hvis det ikke rigtig går vil en lejespiller nok melde sig hurtigt ud. En spiller der skal være her i tre vil derimod gøre mere for at vende skuden en der ved, at han med sikkerhed ikke er her til sommer. Bliver det ikke godt kan der hurtigt gå Spalvis i den efter et par måneder. Ikke nødvendigvis fordi Ochs har en dårlig attitude eller personlighed, men spændingsniveau kan være svært at styre og især for en ung spiller. Derudover skaber det jo bare ikke stabilitet med endnu en lejespiller. Om et år selvom der skulle komme et super talent op vil vi også have brug for en rutienret bærende spiller der kan løfte holdet i en 2-3 sæsoner. Det sidste kan vi selvfølgelig stadig få og det bør for ellers er vinduet dumpet igen igen. Ochs er fint på papiret og sikkert en dygtig spiller, men vi mangler stadig rutine og klasse. En anden stor ubekendt er hvordan Ochs pludselig vil reagere på at skulle være en bærende kræft fremfor et talent. At gå fra ung til "senior" vil altid være et skifte.
Den kan jo gå begge veje. I hans tilfælde er det tæt på sidste chance for at bevise sig, og et falleret udlejningsforløb sætter ham vel bare længere tilbage i køen i Tyskland. Han har jo faktisk en yderligere kontraktforlængelse i Hoffe at spille for, hvor han har udløb sommeren '20. Det havde nok været langt mere uheldigt hvis han var på en lang kontrakt i hjemlandet. Vi har før set, bl.a. i AaB, at spillere kan være langt mere motiverede når de har en kontrakt at spille for, vs. når de har sikret sig en langtidskontrakt (Kayke, Zelinsky). Det at han bruger AaB til at kæmpe for sine karriere i Tyskland kan være en god ting.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Philipp Ochs

Indlæg af BassogogsVen » 9. aug 2018, 23:17

Stefanovic skrev:
9. aug 2018, 17:51
BassogogsVen skrev:
9. aug 2018, 17:46
dyhrmaN skrev:
9. aug 2018, 13:56
Det er lidt sjovt. Vi forslår ofte selv, at vores spillere bliver lejet ud til de lavere divisioner for at få mere kamptræning - det er en winwin, fordi den mindre klub får en dygtig spiller, og vores spiller får kamptræning på et mere passende niveau. Når en større klub, så gør det samme til os, med hvad der må formodes at være en tilsvarende bedre spiller, er det et problem...
Jeg tror bestemt, du har misset pointen. Din sammenligning tyder i hvert fald voldsomt meget på det. Mon ikke du bare er kværulerende og trættekær.
Næ han er spot on.
Næ, det er han ikke. Vil du foretage næste træk?
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Gamen

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Gamen » 9. aug 2018, 23:40

FIDEL skrev:
9. aug 2018, 21:20
Han så Safranko under en u21 slutrunde,hvor han eftersigende gjorde det godt.
Han spillede 3 x 20 min til den slutrunde. Næppe verdens mest solide vurderingsgrundlag. Hvorom alting er, så sagde Gaarde også ved præsentationen at de har set ham flere gange i kamp og det er næppe Wieghorst der har scoutet ham midt under sæsonen.
Medmindre det er på video.
Så jeg tvivler stærkt på at det her er en spiller Wieghorst død og pine ville have. Der var mindst én angriber oppe og kigge på forholdene lang tid inden Safranko, så skal vi ikke bare konstatere at han må have været et godt stykke nede på ønskelisten.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Ham der Emil » 10. aug 2018, 08:31

Gamen skrev:
9. aug 2018, 23:40
FIDEL skrev:
9. aug 2018, 21:20
Han så Safranko under en u21 slutrunde,hvor han eftersigende gjorde det godt.
Han spillede 3 x 20 min til den slutrunde. Næppe verdens mest solide vurderingsgrundlag. Hvorom alting er, så sagde Gaarde også ved præsentationen at de har set ham flere gange i kamp og det er næppe Wieghorst der har scoutet ham midt under sæsonen.
Medmindre det er på video.
Så jeg tvivler stærkt på at det her er en spiller Wieghorst død og pine ville have. Der var mindst én angriber oppe og kigge på forholdene lang tid inden Safranko, så skal vi ikke bare konstatere at han må have været et godt stykke nede på ønskelisten.
Det er mig stadigvæk en gåde, at de hentede ham. Han må virkelig have præsteret i Ronaldo-klassen. Oplysninger fra scouting software viste intet godt om ham før han kom til AaB.
Et Hjerte - En Klub

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Stefanovic » 10. aug 2018, 08:44

Ham der Emil skrev:
10. aug 2018, 08:31
Gamen skrev:
9. aug 2018, 23:40
FIDEL skrev:
9. aug 2018, 21:20
Han så Safranko under en u21 slutrunde,hvor han eftersigende gjorde det godt.
Han spillede 3 x 20 min til den slutrunde. Næppe verdens mest solide vurderingsgrundlag. Hvorom alting er, så sagde Gaarde også ved præsentationen at de har set ham flere gange i kamp og det er næppe Wieghorst der har scoutet ham midt under sæsonen.
Medmindre det er på video.
Så jeg tvivler stærkt på at det her er en spiller Wieghorst død og pine ville have. Der var mindst én angriber oppe og kigge på forholdene lang tid inden Safranko, så skal vi ikke bare konstatere at han må have været et godt stykke nede på ønskelisten.
Det er mig stadigvæk en gåde, at de hentede ham. Han må virkelig have præsteret i Ronaldo-klassen. Oplysninger fra scouting software viste intet godt om ham før han kom til AaB.
Har du adgang til scoutingdatabaser og -software, eller hvor har du din viden herom fra?

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Philipp Ochs

Indlæg af JonasK » 10. aug 2018, 08:59

Gamen skrev:
9. aug 2018, 23:40
FIDEL skrev:
9. aug 2018, 21:20
Han så Safranko under en u21 slutrunde,hvor han eftersigende gjorde det godt.
Han spillede 3 x 20 min til den slutrunde. Næppe verdens mest solide vurderingsgrundlag. Hvorom alting er, så sagde Gaarde også ved præsentationen at de har set ham flere gange i kamp og det er næppe Wieghorst der har scoutet ham midt under sæsonen.
Medmindre det er på video.
Så jeg tvivler stærkt på at det her er en spiller Wieghorst død og pine ville have. Der var mindst én angriber oppe og kigge på forholdene lang tid inden Safranko, så skal vi ikke bare konstatere at han må have været et godt stykke nede på ønskelisten.
Safranko har samme agent som Lesniak, måske er der en kobling der...
Der har været historier om at Lesniak er hentet pga MW’s netværk, måske det er fra samme netværk?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Jakobsen » 10. aug 2018, 09:03

JonasK skrev:
10. aug 2018, 08:59
Gamen skrev:
9. aug 2018, 23:40
FIDEL skrev:
9. aug 2018, 21:20
Han så Safranko under en u21 slutrunde,hvor han eftersigende gjorde det godt.
Han spillede 3 x 20 min til den slutrunde. Næppe verdens mest solide vurderingsgrundlag. Hvorom alting er, så sagde Gaarde også ved præsentationen at de har set ham flere gange i kamp og det er næppe Wieghorst der har scoutet ham midt under sæsonen.
Medmindre det er på video.
Så jeg tvivler stærkt på at det her er en spiller Wieghorst død og pine ville have. Der var mindst én angriber oppe og kigge på forholdene lang tid inden Safranko, så skal vi ikke bare konstatere at han må have været et godt stykke nede på ønskelisten.
Safranko har samme agent som Lesniak, måske er der en kobling der...
Der har været historier om at Lesniak er hentet pga MW’s netværk, måske det er fra samme netværk?
Lesniak giver i det mindste mening sådan isoleret udover, at vi har 6'ere nok. Han er en ok spiller, men desværre ikke så meget bedre som en spiller udefra bør være. Han kommer fra et godt talentmiljø i Tottenham og der er muligheder i ham. F.eks. er han da klart at foretrække i stedet for MC.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Patmand » 10. aug 2018, 09:28

Der er intet galt med at leje en spiller, også selv om der ikke er nogen købsklausul. Det er helt almindeligt rundt omkring i fodboldverdenen, som oftest til at lukke nogle huller i truppen.

Vi regner alle med Ochs ikke er sommerens eneste transfer, for jeg ville være nervøs hvis han alene er udset til at løse vores offensive problemer. Ingen tvivl om han har et kæmpe talent, men han har stadig ikke rigtig nogen erfaring med at spille angriber permanent som senior og score regelmæssigt.

Men på med ja-hatten og så venter vi ellers spændt på yderligere tilgange.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Elscorpio » 10. aug 2018, 09:43

Gaarde og Wieghorst skulle have haft is i maven og vente til slutningen af dette transfervindue. FCK vil ifølge rygterne gerne af med Kadrii, men venter og ser om der kommer nogle tilbud fra udlandet.

Kadrii ville stensikkert få spilletid heroppe og han er en klassespiller og har bevist sit værd.

Gaarde mangler rutinen som Lynge havde som sportschef.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Philipp Ochs

Indlæg af dyhrmaN » 10. aug 2018, 10:01

Elscorpio skrev:
10. aug 2018, 09:43
Gaarde og Wieghorst skulle have haft is i maven og vente til slutningen af dette transfervindue. FCK vil ifølge rygterne gerne af med Kadrii, men venter og ser om der kommer nogle tilbud fra udlandet.

Kadrii ville stensikkert få spilletid heroppe og han er en klassespiller og har bevist sit værd.

Gaarde mangler rutinen som Lynge havde som sportschef.
Mon ikke der er plads til både Kadrii og Ochs? Jeg ser ikke disse spillere som gensidigt udelukkende. Dette er muligivs en slags rettidig omhu, hvor man sikrer, at vi trods alt ikke står helt på bar bund, såfremt Kadrii ikke lykkes.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Gaarde6 » 10. aug 2018, 10:04

Når man for 8 dage siden sagde følgende: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... algaranti/

Så MÅ der komme minimum en forstærkning mere!
Alt ære og respekt for vores nye mand. Men han er 21 år.. Det er et voldsomt pres at smide på ham, at han skal være manden, som leverer målgarantien.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Eksil » 10. aug 2018, 10:04

dyhrmaN skrev:
10. aug 2018, 10:01
Elscorpio skrev:
10. aug 2018, 09:43
Gaarde og Wieghorst skulle have haft is i maven og vente til slutningen af dette transfervindue. FCK vil ifølge rygterne gerne af med Kadrii, men venter og ser om der kommer nogle tilbud fra udlandet.

Kadrii ville stensikkert få spilletid heroppe og han er en klassespiller og har bevist sit værd.

Gaarde mangler rutinen som Lynge havde som sportschef.
Mon ikke der er plads til både Kadrii og Ochs? Jeg ser ikke disse spillere som gensidigt udelukkende. Dette er muligivs en slags rettidig omhu, hvor man sikrer, at vi trods alt ikke står helt på bar bund, såfremt Kadrii ikke lykkes.
Ser dem også som komplementære. Var man lidt fræk kunne man endda spille dem sammen, eller lade dem skifte position under en kamp.

Gamen

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Gamen » 10. aug 2018, 10:51

dyhrmaN skrev:
10. aug 2018, 10:01
Mon ikke der er plads til både Kadrii og Ochs? Jeg ser ikke disse spillere som gensidigt udelukkende. Dette er muligivs en slags rettidig omhu, hvor man sikrer, at vi trods alt ikke står helt på bar bund, såfremt Kadrii ikke lykkes.
Det fordrer jo så at Flores bliver solgt. Ingen Flores-salg, ingen Kadrii - det tror jeg vi kan være ret sikre på.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Philipp Ochs

Indlæg af 9000AaB » 10. aug 2018, 11:00

Eksil skrev:
10. aug 2018, 10:04
dyhrmaN skrev:
10. aug 2018, 10:01
Elscorpio skrev:
10. aug 2018, 09:43
Gaarde og Wieghorst skulle have haft is i maven og vente til slutningen af dette transfervindue. FCK vil ifølge rygterne gerne af med Kadrii, men venter og ser om der kommer nogle tilbud fra udlandet.

Kadrii ville stensikkert få spilletid heroppe og han er en klassespiller og har bevist sit værd.

Gaarde mangler rutinen som Lynge havde som sportschef.
Mon ikke der er plads til både Kadrii og Ochs? Jeg ser ikke disse spillere som gensidigt udelukkende. Dette er muligivs en slags rettidig omhu, hvor man sikrer, at vi trods alt ikke står helt på bar bund, såfremt Kadrii ikke lykkes.
Ser dem også som komplementære. Var man lidt fræk kunne man endda spille dem sammen, eller lade dem skifte position under en kamp.
Forstår ik hvorfor man ser Ochs som angriber.
Han har scoret flest mål og lavet assist som venstre wing.
Håber han spiller wing og Kadrii i angrebet.
Og kommer Kadrii ikke kan han spille angrebet og med Thelle som venstre kant.

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Kristian60 » 10. aug 2018, 11:20

9000AaB skrev:
10. aug 2018, 11:00
Forstår ik hvorfor man ser Ochs som angriber.
det kunne muligvis have noget at gøre med at Ochs udtaler at han selv ser sig selv som angriber samtidig med at Gaarde udtaler at han ser Ochs som angriber. Men hvad ved jeg.

Gamen

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Gamen » 10. aug 2018, 11:29

Kristian60 skrev:
10. aug 2018, 11:20
det kunne muligvis have noget at gøre med at Ochs udtaler at han selv ser sig selv som angriber samtidig med at Gaarde udtaler at han ser Ochs som angriber. Men hvad ved jeg.
Det er da rigtigt, men sandt for dyden har 80-90 % af de kampe han har fået på topniveau, siden tiden som junior, foregået på andre positioner, herunder back og kant. Hoffenheim kaldte for 2 år siden ham for deres nye håb på venstre-kanten. Pladsen som angriber er en position han ikke har spillet regelmæssigt i noget der ligner 4 år. Men derfor kan han da stadig have målinstinkt. Jeg er sådan set ligeglad, bare han passer ind og leverer - så han enten selv er farlig, eller gør hans medspillere farligere. Begge dele har vi lige meget brug for.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Philipp Ochs

Indlæg af Forza » 10. aug 2018, 13:14

Gamen skrev:
10. aug 2018, 10:51
dyhrmaN skrev:
10. aug 2018, 10:01
Mon ikke der er plads til både Kadrii og Ochs? Jeg ser ikke disse spillere som gensidigt udelukkende. Dette er muligivs en slags rettidig omhu, hvor man sikrer, at vi trods alt ikke står helt på bar bund, såfremt Kadrii ikke lykkes.
Det fordrer jo så at Flores bliver solgt. Ingen Flores-salg, ingen Kadrii - det tror jeg vi kan være ret sikre på.
Jeg forstår ikke hvorfor folk mener Kadrii nu er udelukket efter denne lejeaftale. Både Gaarde og Wieghorst har sagt at vi kigger efter 1-2 forstærkninger offensivt. Det er en offentlig hemmelighed at Bashkim først kan være en mulighed sidst i transfervinduet.

Jeg er ret sikker på denne handel ikke har ændret overhovedet på vores forhåbninger om at hente Bashkim.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar