Fedt. Kan du så ikke lige copy-paste den til os andre?McMark skrev: ↑29. aug 2018, 10:21Troede sgu jeg havde brugt min gratis måned, men åbenbart ikkeBoT skrev: ↑29. aug 2018, 10:14Alternativt kunne du jo overveje at betale for at få adgang. Du kan endda få første måned for 0 kroner.McMark skrev: ↑29. aug 2018, 10:05https://nordjyske.dk/plus/tidligere-hol ... 8f448196a6
Tak for resumé af denne artikel. Kunne dog godt tænke mig at læse det hele. Er der nogen som kan copy-paste det herind?
En copy-paste af hele artiklen vil være et brud på ophavsretten og er strafbart.
Tak for hjælpen!
Tom van Weert: Ny angriber
Re: Tom van Weert: Ny angriber
-
- Allstar
- Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
- Geografisk sted: I et land befolket af idioter
Hahahaha!BoT skrev: ↑29. aug 2018, 10:26Fedt. Kan du så ikke lige copy-paste den til os andre?McMark skrev: ↑29. aug 2018, 10:21Troede sgu jeg havde brugt min gratis måned, men åbenbart ikkeBoT skrev: ↑29. aug 2018, 10:14Alternativt kunne du jo overveje at betale for at få adgang. Du kan endda få første måned for 0 kroner.McMark skrev: ↑29. aug 2018, 10:05https://nordjyske.dk/plus/tidligere-hol ... 8f448196a6
Tak for resumé af denne artikel. Kunne dog godt tænke mig at læse det hele. Er der nogen som kan copy-paste det herind?
En copy-paste af hele artiklen vil være et brud på ophavsretten og er strafbart.
Tak for hjælpen!
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg
Hvis man nærlæser Toms målstatistik på transfermarket og sammenligner med søndertyskes mart lieder, har de sammenlignelige målstatistikker i den næstbedste række hvor Tom spillede som yngre - mens Tom i dobbelt så mange kampe i æresdivisionen har scoret 3 gange så mange mål! Det tegner da lovende, når jeg synes lieder egt har set godt ud for tyskerne.
Altså hvis vi får en lieder - der så bare scorer på sine chancer så er det da absolut godkendt.
Tar man hans alder og erfaring med, ser jeg også en ide i at man foretrækker ham mens vi venter på at 2 store talenter som Ali og kauf vokser ind i start 11 eren, fremfor den yngre pohl.
Som de fleste andre håber jeg også på baskim i 11 time, mens en spillende klassestopper ved siden af Okore nok kun er en våd supporter drøm, som gaarde ikke ser ud til at dele. Kasper p og blåbær er IMO kun trupspillere forza AaB AaB
Altså hvis vi får en lieder - der så bare scorer på sine chancer så er det da absolut godkendt.
Tar man hans alder og erfaring med, ser jeg også en ide i at man foretrækker ham mens vi venter på at 2 store talenter som Ali og kauf vokser ind i start 11 eren, fremfor den yngre pohl.
Som de fleste andre håber jeg også på baskim i 11 time, mens en spillende klassestopper ved siden af Okore nok kun er en våd supporter drøm, som gaarde ikke ser ud til at dele. Kasper p og blåbær er IMO kun trupspillere forza AaB AaB
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".
Det sørgede tipsbladet så forBassogogsVen skrev: ↑29. aug 2018, 10:26Hahahaha!BoT skrev: ↑29. aug 2018, 10:26Fedt. Kan du så ikke lige copy-paste den til os andre?McMark skrev: ↑29. aug 2018, 10:21Troede sgu jeg havde brugt min gratis måned, men åbenbart ikkeBoT skrev: ↑29. aug 2018, 10:14Alternativt kunne du jo overveje at betale for at få adgang. Du kan endda få første måned for 0 kroner.McMark skrev: ↑29. aug 2018, 10:05https://nordjyske.dk/plus/tidligere-hol ... 8f448196a6
Tak for hjælpen!
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -superkoeb
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Hahaha :-DBuzz Killington skrev: ↑29. aug 2018, 13:24"Hello everybody. I'm from Haaalland isn't that Weert?!"
Undskyld/ban_mig.
Modent!Buzz Killington skrev: ↑29. aug 2018, 13:24"Hello everybody. I'm from Haaalland isn't that Weert?!"
Undskyld/ban_mig.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lars Thomsen
Det er fandme godt arbejde!!! Godt det ikke blev til endnu en lejeaftale etc.....fedt!!! Optimisme!!!Tyskeren skrev: ↑29. aug 2018, 14:063 årige kontrakt - super!
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... fc18892d0c
Længe leve Fontex.raekkeettre skrev: ↑29. aug 2018, 14:15Det er fandme godt arbejde!!! Godt det ikke blev til endnu en lejeaftale etc.....fedt!!! Optimisme!!!
Spøg til side - fint med en ny angriber, men der skal altså gerne hentes 1 spiller mere. Ellers er vinduet en skuffelse. Numerisk står vi så svækkede tilbage i en i forvejen tyndt besat offensiv. Kom så lige de sidste 48 timer, Gaarde!
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lars Thomsen
Enig - en kant mere Gaarde!!Gamen skrev: ↑29. aug 2018, 14:22Længe leve Fontex.raekkeettre skrev: ↑29. aug 2018, 14:15Det er fandme godt arbejde!!! Godt det ikke blev til endnu en lejeaftale etc.....fedt!!! Optimisme!!!
Spøg til side - fint med en ny angriber, men der skal altså gerne hentes 1 spiller mere. Ellers er vinduet en skuffelse. Numerisk står vi så svækkede tilbage i en i forvejen tyndt besat offensiv. Kom så lige de sidste 48 timer, Gaarde!
Groningen holder pressemøde kl. 15.30, hvor det forventes, at de præsenterer Pohl.
Så mon ikke, van Weert også bliver officiel på det tidspunkt.
Så mon ikke, van Weert også bliver officiel på det tidspunkt.
Jeg vil sgu gerne have enten Morten Knudsen eller Moses Opondo til vores centrale midtbane. De har noget mere dynamik og tempo i deres spil end vores egne centrale midtbanespillere. De kan sgu ikke koste det vilde. Hvad synes I andre? Er jeg helt væk?
Ja - vi skal ikke have en spiller der klarer sig fint på et forventet bundhold i Superligaen. Vi skal have en profil, som er eller kan forventes at udvikle sig til en profil på et top-4 hold i ligaen.
(Det får vi ikke, så derfor er det nok fint nok at nøjes med at forstærke angreb og evt. midterforsvar).
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg tror særligt Morten Knudsen kan blive en ny topspiller herhjemme. En Würtz - bare med bedre teknik,tempo og boldomgang. Det bliver aldrig rigtig godt med vores hold før der gøres noget ved den centrale midtbane - desværre!!Pastorius skrev: ↑29. aug 2018, 15:25Ja - vi skal ikke have en spiller der klarer sig fint på et forventet bundhold i Superligaen. Vi skal have en profil, som er eller kan forventes at udvikle sig til en profil på et top-4 hold i ligaen.
(Det får vi ikke, så derfor er det nok fint nok at nøjes med at forstærke angreb og evt. midterforsvar).
2 mere.Gamen skrev: ↑29. aug 2018, 14:22Længe leve Fontex.raekkeettre skrev: ↑29. aug 2018, 14:15Det er fandme godt arbejde!!! Godt det ikke blev til endnu en lejeaftale etc.....fedt!!! Optimisme!!!
1 offensiv og en defensiv.
Kan ikke passe at der ikke render en central forsvarsspiller rund i 1 div, som er bedre end Blåbjerg og Kasper P!
Groningen har bekræftet Pohl og sagt farvel til van Weert.
- Lindmark
- Allstar
- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Sådan! Håber det bliver et godt bytte (for os især, men også for Pohl)
Lindmark / Vendelbokartellet
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
De skriver i den officielle offentliggørelse at de har scouted ham siden 2017. De nævner alle de styrker vi allerede er bekendte med (e.g. arbejdssomhed og fart) så det lugter meget af at det er på deres initiativ.Yankee skrev: ↑29. aug 2018, 09:25Groningen har næppe ret mange scouts i Danmark længere.
Det er ikke for at være mr. negativ, men det her handler altså ikke om at Pohl er blevet headhuntet af en udenlandsk storklub. Det handler om at Groningen gerne ville af med van Weert og AaB gerne ville af med Pohl og så har man fundet en god løsning hvor begge parter kan få en frisk start.