Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af BassogogsVen » 4. dec 2018, 14:04

BoT skrev:
4. dec 2018, 13:56
BassogogsVen skrev:
4. dec 2018, 12:53
BoT skrev:
4. dec 2018, 12:39
BassogogsVen skrev:
4. dec 2018, 11:20
BoT skrev:
4. dec 2018, 11:01
Selvfølgelig er Thomas Juel Nielsen ikke bedre end KP. Han er allerhøjest på nogenlunde samme niveau, og derudover meget samme type.

Undervurderingen af KP herinde fortsætter med at overraske mig. Havde han spillet i alle andre klubber, ville denne tråd have flere bud på ham som makker til Okore.

Hvis man absolut SKAL diskutere nye centerforsvarere, skal det være fordi, man insisterer på at have en decideret boldspiller i midterforsvaret. Altså en helt anden type, end vi råder over i dag. Jeg mener i øvrigt ikke, vi behøver en sådan.
Er der nogen, der undervurderer KP? Jeg synes da, at han får meget ros i disse tider - og ganske berettiget.
Jeg læser det som en undervurdering, at man ønsker at erstatte ham med Thomas Juel Nielsen. Men det er måske bare mig, der overreagerer.
Man er mig. Og det er bare dig, der er hysterisk. Jeg stillede et spørgsmål, fordi jeg ikke kender til denne Juel-Nielsens kompetencer. Ud fra en filosofi om, at findes der transferfri spillere, der er markant bedre end vores egne, så bør man interessere sig for dem.
Er de blot marginalt bedre eller slet ikke, skal man naturligvis ikke.
Men hvis du ikke kender til ham, hvorfor så overhovedet foreslå ham - hvis du endda synes, at KP gør det godt?
Spørgsmål, hystera, ikke forslag. Abnormt stor forskel på de to ting.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af BoT » 4. dec 2018, 14:27

Gnu skrev:
4. dec 2018, 14:04
BoT skrev:
4. dec 2018, 13:56
BassogogsVen skrev:
4. dec 2018, 12:53
BoT skrev:
4. dec 2018, 12:39
BassogogsVen skrev:
4. dec 2018, 11:20
BoT skrev:
4. dec 2018, 11:01
Selvfølgelig er Thomas Juel Nielsen ikke bedre end KP. Han er allerhøjest på nogenlunde samme niveau, og derudover meget samme type.

Undervurderingen af KP herinde fortsætter med at overraske mig. Havde han spillet i alle andre klubber, ville denne tråd have flere bud på ham som makker til Okore.

Hvis man absolut SKAL diskutere nye centerforsvarere, skal det være fordi, man insisterer på at have en decideret boldspiller i midterforsvaret. Altså en helt anden type, end vi råder over i dag. Jeg mener i øvrigt ikke, vi behøver en sådan.
Er der nogen, der undervurderer KP? Jeg synes da, at han får meget ros i disse tider - og ganske berettiget.
Jeg læser det som en undervurdering, at man ønsker at erstatte ham med Thomas Juel Nielsen. Men det er måske bare mig, der overreagerer.
Man er mig. Og det er bare dig, der er hysterisk. Jeg stillede et spørgsmål, fordi jeg ikke kender til denne Juel-Nielsens kompetencer. Ud fra en filosofi om, at findes der transferfri spillere, der er markant bedre end vores egne, så bør man interessere sig for dem.
Er de blot marginalt bedre eller slet ikke, skal man naturligvis ikke.
Men hvis du ikke kender til ham, hvorfor så overhovedet foreslå ham - hvis du endda synes, at KP gør det godt?
Da Thomas Juel spillede i AGF var han bedre end Kasper Pedersen nogensinde har været. Når jeg formastede mig til at foreslå en kort kontrakt med ham på fx et år - det er åbenbart helligbrøde - så var det ud fra et forsigtighedsprincip om at se ham an inden man eventuelt tegnede en længere. Siden AGF har han været i et par opskure ligaer, og det er svært at vurdere om han stadig har niveauet.
Nej. Det var ikke tilfældigt, at han endte i obskure ligaer.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3156
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gnu » 4. dec 2018, 14:58

Nej, det var ikke tilfældigt. Han har brugt sine fodboldevner til at komme rundt i verden, selvom han var god nok til at lande i en anden superligaklub efter AGF.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af FlæskeFrank » 4. dec 2018, 18:01

Der er vel to danske centrale forsvarsspillere, som har kontraktudløb til sommer, som bør overvejes:

OB's Jeppe Tverskov. Han har spillet sig op og har lidt af det "spillende forsvarsspil".

AGF's Pierre Kanstrup. Hvis man vil have en dyrere og lidt bedre Kasper P. Men her er min favorit stadig Andreas Kaltoft fra Vendsyssel.

Men med de talenter, som vi har, så ser man nok lidt ind i det nye år, før man ved om det skal være talenter eller nyt blod.
- FlæskeFrank

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af BassogogsVen » 4. dec 2018, 19:41

FlæskeFrank skrev:
4. dec 2018, 18:01
Der er vel to danske centrale forsvarsspillere, som har kontraktudløb til sommer, som bør overvejes:

OB's Jeppe Tverskov. Han har spillet sig op og har lidt af det "spillende forsvarsspil".

AGF's Pierre Kanstrup. Hvis man vil have en dyrere og lidt bedre Kasper P. Men her er min favorit stadig Andreas Kaltoft fra Vendsyssel.

Men med de talenter, som vi har, så ser man nok lidt ind i det nye år, før man ved om det skal være talenter eller nyt blod.
Jeg synes sgu ikke Kanstrup er en upgrade ift P. Desuden har han man bun - den slags bør AaB holde sig for god til.
Tverskov, derimod, kunne jeg godt se noget potentiale i. Men igen, opgraderingen skal være væsentlig i forhold til det nuværende, for at det skal give mening.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Frygah » 5. dec 2018, 00:29

BassogogsVen skrev:
4. dec 2018, 19:41
FlæskeFrank skrev:
4. dec 2018, 18:01
Der er vel to danske centrale forsvarsspillere, som har kontraktudløb til sommer, som bør overvejes:

OB's Jeppe Tverskov. Han har spillet sig op og har lidt af det "spillende forsvarsspil".

AGF's Pierre Kanstrup. Hvis man vil have en dyrere og lidt bedre Kasper P. Men her er min favorit stadig Andreas Kaltoft fra Vendsyssel.

Men med de talenter, som vi har, så ser man nok lidt ind i det nye år, før man ved om det skal være talenter eller nyt blod.
Jeg synes sgu ikke Kanstrup er en upgrade ift P. Desuden har han man bun - den slags bør AaB holde sig for god til.
Tverskov, derimod, kunne jeg godt se noget potentiale i. Men igen, opgraderingen skal være væsentlig i forhold til det nuværende, for at det skal give mening.
Tverskov ser jeg som en ganske klar opgradering i forhold til KP, selvom jeg synes sidstnævnte har gjort det rigtig godt.

Jeg tror dog på ingen måde AaB er interessant for Tverskov - Det giver ingen mening for ham at rykke til os.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af AalBoyeBK » 7. dec 2018, 17:15

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... llingebror

Kunne det her være os? Vi leder muligvis efter en højre back og ift. prisen er vi vel en af de få danske klubber der byder den slags penge for spillere? Hvis han bare er i nærheden af at være lige så god som sin tvillingebror, så vil han være et klassekøb.

Synes dog Pallesen har spillet et okay efterår.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af FIDEL » 7. dec 2018, 17:26

AalBoyeBK skrev:
7. dec 2018, 17:15
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... llingebror

Kunne det her være os? Vi leder muligvis efter en højre back og ift. prisen er vi vel en af de få danske klubber der byder den slags penge for spillere? Hvis han bare er i nærheden af at være lige så god som sin tvillingebror, så vil han være et klassekøb.

Synes dog Pallesen har spillet et okay efterår.
Tror bestemt ikke det er os. Mon ikke det er fck eller Brøndby. Begge klubber har en højre back, som er på vej videre.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Buzz Killington » 7. dec 2018, 17:33

FIDEL skrev:
7. dec 2018, 17:26
AalBoyeBK skrev:
7. dec 2018, 17:15
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... llingebror

Kunne det her være os? Vi leder muligvis efter en højre back og ift. prisen er vi vel en af de få danske klubber der byder den slags penge for spillere? Hvis han bare er i nærheden af at være lige så god som sin tvillingebror, så vil han være et klassekøb.

Synes dog Pallesen har spillet et okay efterår.
Tror bestemt ikke det er os. Mon ikke det er fck eller Brøndby. Begge klubber har en højre back, som er på vej videre.
Det lyder alt for uambitiøst for FCK, og han er heller ikke Tysker. Jeg skyder på Horsens, med penge fra FCM.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Uldahl » 7. dec 2018, 18:08

Buzz Killington skrev:
7. dec 2018, 17:33
FIDEL skrev:
7. dec 2018, 17:26
AalBoyeBK skrev:
7. dec 2018, 17:15
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... llingebror

Kunne det her være os? Vi leder muligvis efter en højre back og ift. prisen er vi vel en af de få danske klubber der byder den slags penge for spillere? Hvis han bare er i nærheden af at være lige så god som sin tvillingebror, så vil han være et klassekøb.

Synes dog Pallesen har spillet et okay efterår.
Tror bestemt ikke det er os. Mon ikke det er fck eller Brøndby. Begge klubber har en højre back, som er på vej videre.
Det lyder alt for uambitiøst for FCK, og han er heller ikke Tysker. Jeg skyder på Horsens, med penge fra FCM.
Håber det er os. Pris vel OK for en ung talentfuld spiller, og Gaarde har også set vi er skidt besat på den plads. Han vil have et godt vidersalgs potentiale.

Håber det er os på trods af Pallesen har vist lidt fremgang, men jeg tvivler stærkt på det. Tror vi skal have chef træneren på plads før der sker noget.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Jakobsen » 7. dec 2018, 18:35

Uldahl skrev:
7. dec 2018, 18:08
Buzz Killington skrev:
7. dec 2018, 17:33
FIDEL skrev:
7. dec 2018, 17:26
AalBoyeBK skrev:
7. dec 2018, 17:15
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... llingebror

Kunne det her være os? Vi leder muligvis efter en højre back og ift. prisen er vi vel en af de få danske klubber der byder den slags penge for spillere? Hvis han bare er i nærheden af at være lige så god som sin tvillingebror, så vil han være et klassekøb.

Synes dog Pallesen har spillet et okay efterår.
Tror bestemt ikke det er os. Mon ikke det er fck eller Brøndby. Begge klubber har en højre back, som er på vej videre.
Det lyder alt for uambitiøst for FCK, og han er heller ikke Tysker. Jeg skyder på Horsens, med penge fra FCM.
Håber det er os. Pris vel OK for en ung talentfuld spiller, og Gaarde har også set vi er skidt besat på den plads. Han vil have et godt vidersalgs potentiale.

Håber det er os på trods af Pallesen har vist lidt fremgang, men jeg tvivler stærkt på det. Tror vi skal have chef træneren på plads før der sker noget.
Kunne være fedt, hvis det var os. Tror heller ikke på Pallesen kan blive god nok for os. Jeg tror dog det kræver vi skiller os af med mindst en højre back og/eller at Børsting sendes tilbage på midtbanen før at vi handler på den plads. For mig taler for Andersson, at han ser ud til at kunne spille i begge sider ligesom tvillingen og vi har intet kvalificeret modspil til Ahlmann. Der ligner sådan en spiller der kunne gøre vi kan klare os med tre backs fordi den ene kan spille i begge sider. Og nej det Patrick laver i venstre side vil jeg ikke kalde at spille.

VI kommer dog ikke til at tjene styrtende på vores backs, men jeg tror godt de kan afsættes. Sprøgsmålet er om vi kommer til at hænge på noget løn resten af deres kontakt med os. Patrick skal der nok være en eller anden bundklub der kunne bruge pga. hans rutine, Børsting tror jeg en type som Bo Henriksen ville elske og Pallesen er en etableret Superliga-back som nok skal tiltrække interesse fra Haderslev, Hobro, Viborg og lignende.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Yankee » 7. dec 2018, 18:51

Jakobsen skrev:
7. dec 2018, 18:35
VI kommer dog ikke til at tjene styrtende på vores backs, men jeg tror godt de kan afsættes. Sprøgsmålet er om vi kommer til at hænge på noget løn resten af deres kontakt med os. Patrick skal der nok være en eller anden bundklub der kunne bruge pga. hans rutine, Børsting tror jeg en type som Bo Henriksen ville elske og Pallesen er en etableret Superliga-back som nok skal tiltrække interesse fra Haderslev, Hobro, Viborg og lignende.
Om vi kommer til at hænge på noget løn? Vi kommer til at hænge på enorme summer uanset om vi kan finde en klub der vil overtage. Paddy og Børsting ligger måske omkring 70-80.000/måned og Pallesen mindst på 100. De klubber du nævner kan maksimalt dække halvdelen.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Hanga » 7. dec 2018, 19:14

Yankee skrev:
7. dec 2018, 18:51


Om vi kommer til at hænge på noget løn? Vi kommer til at hænge på enorme summer uanset om vi kan finde en klub der vil overtage. Paddy og Børsting ligger måske omkring 70-80.000/måned og Pallesen mindst på 100. De klubber du nævner kan maksimalt dække halvdelen.
Vi ved ikke hvad Paddy og Børsting tjener og jeg vil godt tvivle på om de hiver så meget hjem, i hvert fald Børsting. Pallesen tror jeg du har ret i. Det er bare noget andet når man skal hive folk ind udefra.

Din pointe fejler dog ikke noget. Vi kommer ikke til at skille os af med en af de tre uden at det koster os noget.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Brodernumsi » 7. dec 2018, 19:48

Tror ikke vi køber en højre back, før vi har fået afskibet 1-2 af dem, vi allerede har til pladsen. Andet ville være meget uAaBsk.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Pastorius » 7. dec 2018, 19:57

Yankee skrev:
Jakobsen skrev:
7. dec 2018, 18:35
VI kommer dog ikke til at tjene styrtende på vores backs, men jeg tror godt de kan afsættes. Sprøgsmålet er om vi kommer til at hænge på noget løn resten af deres kontakt med os. Patrick skal der nok være en eller anden bundklub der kunne bruge pga. hans rutine, Børsting tror jeg en type som Bo Henriksen ville elske og Pallesen er en etableret Superliga-back som nok skal tiltrække interesse fra Haderslev, Hobro, Viborg og lignende.
Om vi kommer til at hænge på noget løn? Vi kommer til at hænge på enorme summer uanset om vi kan finde en klub der vil overtage. Paddy og Børsting ligger måske omkring 70-80.000/måned og Pallesen mindst på 100. De klubber du nævner kan maksimalt dække halvdelen.
Selvfølgelig kommer vi til at hænge på noget løn, men hvor kommer de tal om at vi skulle være voldsomt meget højere end de andre danske klubber?

Ifølge denne opgørelse ligger vi ikke vanvittigt højt på samlede lønomkostninger i superligaen (nederst)

https://steenhouman.com/2018/07/26/AaB- ... rdjylland/


Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Yankee » 7. dec 2018, 21:53

Pastorius skrev:
7. dec 2018, 19:57
Yankee skrev:
Jakobsen skrev:
7. dec 2018, 18:35
VI kommer dog ikke til at tjene styrtende på vores backs, men jeg tror godt de kan afsættes. Sprøgsmålet er om vi kommer til at hænge på noget løn resten af deres kontakt med os. Patrick skal der nok være en eller anden bundklub der kunne bruge pga. hans rutine, Børsting tror jeg en type som Bo Henriksen ville elske og Pallesen er en etableret Superliga-back som nok skal tiltrække interesse fra Haderslev, Hobro, Viborg og lignende.
Om vi kommer til at hænge på noget løn? Vi kommer til at hænge på enorme summer uanset om vi kan finde en klub der vil overtage. Paddy og Børsting ligger måske omkring 70-80.000/måned og Pallesen mindst på 100. De klubber du nævner kan maksimalt dække halvdelen.
Selvfølgelig kommer vi til at hænge på noget løn, men hvor kommer de tal om at vi skulle være voldsomt meget højere end de andre danske klubber?

Ifølge denne opgørelse ligger vi ikke vanvittigt højt på samlede lønomkostninger i superligaen (nederst)

https://steenhouman.com/2018/07/26/AaB- ... rdjylland/
AaB har jo en langt, langt større administration og langt flere trænere fuldtidsansat end fx Hobro og Sønderjyske og det trækker jo gennemsnitslønnen betragteligt ned. Det kan du i øvrigt også se af analyserne for antal ansatte på dit eget link. Derfor er gennemsnitslønnen for en Superliga-spiller i AaB selvfølgelig højere end de 700.000, der fremgår af linket og selvfølgelig også væsentligt højere end i Viborg, Hobro og Sønderjyske.

Husk i øvrigt at både Paddy og Børsting forlængede kontrakterne i situationer hvor de var tæt på stamspillerstatus. Det vil de jo ikke være i hverken Viborg, Hobro eller Sønderjyske lige nu, så selvfølgelig får vi ikke nogen til at matche den løn de får nu.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Pastorius » 7. dec 2018, 22:32

Yankee skrev:
7. dec 2018, 21:53
Pastorius skrev:
7. dec 2018, 19:57
Yankee skrev:
Jakobsen skrev:
7. dec 2018, 18:35
VI kommer dog ikke til at tjene styrtende på vores backs, men jeg tror godt de kan afsættes. Sprøgsmålet er om vi kommer til at hænge på noget løn resten af deres kontakt med os. Patrick skal der nok være en eller anden bundklub der kunne bruge pga. hans rutine, Børsting tror jeg en type som Bo Henriksen ville elske og Pallesen er en etableret Superliga-back som nok skal tiltrække interesse fra Haderslev, Hobro, Viborg og lignende.
Om vi kommer til at hænge på noget løn? Vi kommer til at hænge på enorme summer uanset om vi kan finde en klub der vil overtage. Paddy og Børsting ligger måske omkring 70-80.000/måned og Pallesen mindst på 100. De klubber du nævner kan maksimalt dække halvdelen.
Selvfølgelig kommer vi til at hænge på noget løn, men hvor kommer de tal om at vi skulle være voldsomt meget højere end de andre danske klubber?

Ifølge denne opgørelse ligger vi ikke vanvittigt højt på samlede lønomkostninger i superligaen (nederst)

https://steenhouman.com/2018/07/26/AaB- ... rdjylland/
AaB har jo en langt, langt større administration og langt flere trænere fuldtidsansat end fx Hobro og Sønderjyske og det trækker jo gennemsnitslønnen betragteligt ned. Det kan du i øvrigt også se af analyserne for antal ansatte på dit eget link. Derfor er gennemsnitslønnen for en Superliga-spiller i AaB selvfølgelig højere end de 700.000, der fremgår af linket og selvfølgelig også væsentligt højere end i Viborg, Hobro og Sønderjyske.

Husk i øvrigt at både Paddy og Børsting forlængede kontrakterne i situationer hvor de var tæt på stamspillerstatus. Det vil de jo ikke være i hverken Viborg, Hobro eller Sønderjyske lige nu, så selvfølgelig får vi ikke nogen til at matche den løn de får nu.
Det er jeg med på, men også i personaleomkostninger i alt, er vi "kun" på en 6. plads.
I løn i procent af omsætningen ligger vi dog højt. Det er vel et udtryk på at vi ikke har meget gæld at betale at på.
I transferrettigheder ligger vi på en fjerdeplads, og det betyder at vi har nogle afskrivninger der ligger og venter ift dem der ligger under os. (Hvis ikke vi kan realisere de rettigheder ved spillersalg).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Yankee » 7. dec 2018, 23:05

Pastorius skrev:
7. dec 2018, 22:32

Det er jeg med på, men også i personaleomkostninger i alt, er vi "kun" på en 6. plads.
I løn i procent af omsætningen ligger vi dog højt. Det er vel et udtryk på at vi ikke har meget gæld at betale at på.
I transferrettigheder ligger vi på en fjerdeplads, og det betyder at vi har nogle afskrivninger der ligger og venter ift dem der ligger under os. (Hvis ikke vi kan realisere de rettigheder ved spillersalg).
Det har jo ikke så meget at gøre med Paddy og Børstibg, men stadig en spændende snak :)

Personaleomkostninger mere end spillertruppen. FCN har langt flere trænere fuldtidsansat end AaB fx. Desuden er jeg ikke i tvivl om at vi langt har overhalet AGF siden den opgørelse. Se bare hvor meget dyrere vi køber vores spillere end de gør. Det afspejler sig også på lønningerne når vi henter dyrere spillere som Kusk, Lucas mfl.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Pastorius » 7. dec 2018, 23:37

Yankee skrev:
Pastorius skrev:
7. dec 2018, 22:32

Det er jeg med på, men også i personaleomkostninger i alt, er vi "kun" på en 6. plads.
I løn i procent af omsætningen ligger vi dog højt. Det er vel et udtryk på at vi ikke har meget gæld at betale at på.
I transferrettigheder ligger vi på en fjerdeplads, og det betyder at vi har nogle afskrivninger der ligger og venter ift dem der ligger under os. (Hvis ikke vi kan realisere de rettigheder ved spillersalg).
Det har jo ikke så meget at gøre med Paddy og Børstibg, men stadig en spændende snak :)

Personaleomkostninger mere end spillertruppen. FCN har langt flere trænere fuldtidsansat end AaB fx. Desuden er jeg ikke i tvivl om at vi langt har overhalet AGF siden den opgørelse. Se bare hvor meget dyrere vi køber vores spillere end de gør. Det afspejler sig også på lønningerne når vi henter dyrere spillere som Kusk, Lucas mfl.
Ja, det bliver spændende at se, hvordan set ser ud efter næste runde af årsregnskaber.

Uanset hvordan det ser ud, så er det ret klart at der skal genereres flere indtægter i AaB hvis det for alvor skal blive sjovt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gaarde6 » 8. dec 2018, 08:36

AalBoyeBK skrev:
7. dec 2018, 17:15
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... llingebror

Kunne det her være os? Vi leder muligvis efter en højre back og ift. prisen er vi vel en af de få danske klubber der byder den slags penge for spillere? Hvis han bare er i nærheden af at være lige så god som sin tvillingebror, så vil han være et klassekøb.

Synes dog Pallesen har spillet et okay efterår.
Tror ikke vi handler noget som helst, før vi har en chef træner at kan tage med på råd.

Låst