Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Silver77
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 14. nov 2017, 15:13

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Silver77 » 14. dec 2018, 12:31

Kristian skrev:
14. dec 2018, 10:43
Silver77 skrev:
13. dec 2018, 22:20
AaB1978 skrev:
13. dec 2018, 21:28
Gaarde forventer et stille transfervindue i januar for AaBs vedkommende

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... sfervindue

Flot Gaarde vi vil spille med i toppen af dansk fodbold.
Længe leve ambitionsniveauet i AaB. Stop nu med at blive ved med at være den bløde mellem varer.
Vi har sq en fin trup og vi skal mere satse på kontinuitet nu fremfor at fyre flere penge af på spillere.

Pallesen er en habil back og vi er dækket ind.
Man kan altid finde huller i osten hvis man vil.
Det er lige præcis personer som dig som stiller sig tilfreds med middelmådighed ligesom AaB også gør.
Jeg savner noget kynisme/pondus fra AaB side af. Hvis AaB vil det som Gaarde udtaler, at man vil spille med i toppen af dansk fodbold, så er habil bare ikke godt nok.

Vil AaB noget, så skal der investeres og ryddes ud i truppen, Vi mangler i den grad en general på midtbanen og i midterforsvaret, derud over har vi et kæmpe problem på HB Pallesen, PK, Børsting er bare ikke gode nok.

målet i AaB burde være top 4, og at man kæmper med omkring Europa cup pladserne.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Kristian » 14. dec 2018, 15:40

BassogogsVen skrev:
14. dec 2018, 11:05
Kristian skrev:
14. dec 2018, 10:43
Silver77 skrev:
13. dec 2018, 22:20
AaB1978 skrev:
13. dec 2018, 21:28
Gaarde forventer et stille transfervindue i januar for AaBs vedkommende

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... sfervindue

Flot Gaarde vi vil spille med i toppen af dansk fodbold.
Længe leve ambitionsniveauet i AaB. Stop nu med at blive ved med at være den bløde mellem varer.
Vi har sq en fin trup og vi skal mere satse på kontinuitet nu fremfor at fyre flere penge af på spillere.

Pallesen er en habil back og vi er dækket ind.
Man kan altid finde huller i osten hvis man vil.
Synes du virkelig, det er at lede efter huller i osten, hvis man mener, at
- en habil højre back burde have mere at byde på end 0 mål og 0 assists samt visse vanskeligheder defensivt efter halvanden sæson?
- en klub som AaB burde ligge højere end nummer 7 inden vinterpausen?
- en målscore på +1 er for lidt?

Ja, kontinuitet er godt. Men kontinuitet, der ikke bygger på en ordentlig platform er kontinuitet bare for kontinuitetens skyld - og det er vel ikke det, vi gerne vil?
Nu er det jo så noget du konstatere det der. Den del vil jeg ikke indgå i en debat med dig om. Old news..

Jeg mener bare, at vi har en god trup og en habil besætning på højre back. Og jeg mener helt klart, at de her spillere sagtens kan få AaB i top 6.

At Gaarde melder ud som han gør, kommer vel ikke som en overraskelse.
------------------
mvh Kristian

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af BassogogsVen » 14. dec 2018, 16:50

Kristian skrev:
14. dec 2018, 15:40
BassogogsVen skrev:
14. dec 2018, 11:05
Kristian skrev:
14. dec 2018, 10:43
Silver77 skrev:
13. dec 2018, 22:20
AaB1978 skrev:
13. dec 2018, 21:28
Gaarde forventer et stille transfervindue i januar for AaBs vedkommende

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... sfervindue

Flot Gaarde vi vil spille med i toppen af dansk fodbold.
Længe leve ambitionsniveauet i AaB. Stop nu med at blive ved med at være den bløde mellem varer.
Vi har sq en fin trup og vi skal mere satse på kontinuitet nu fremfor at fyre flere penge af på spillere.

Pallesen er en habil back og vi er dækket ind.
Man kan altid finde huller i osten hvis man vil.
Synes du virkelig, det er at lede efter huller i osten, hvis man mener, at
- en habil højre back burde have mere at byde på end 0 mål og 0 assists samt visse vanskeligheder defensivt efter halvanden sæson?
- en klub som AaB burde ligge højere end nummer 7 inden vinterpausen?
- en målscore på +1 er for lidt?

Ja, kontinuitet er godt. Men kontinuitet, der ikke bygger på en ordentlig platform er kontinuitet bare for kontinuitetens skyld - og det er vel ikke det, vi gerne vil?
Nu er det jo så noget du konstatere det der. Den del vil jeg ikke indgå i en debat med dig om. Old news..

Jeg mener bare, at vi har en god trup og en habil besætning på højre back. Og jeg mener helt klart, at de her spillere sagtens kan få AaB i top 6.

At Gaarde melder ud som han gør, kommer vel ikke som en overraskelse.
Det er noget vrøvl at påstå, at det er noget, jeg konstaterer. Jeg stiller dig et spørgsmål til din egen påstand, som jeg med nogle få facts beder dig tage afsæt i. Jeg beder egentlig om lidt refleksion, der er ingen konstatering af noget.

Men ja, hvis du anser det som habilt, så må jeg vel bare konkludere, at jeg deler holdningen fra forrige debattør.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Forza » 14. dec 2018, 18:41

Gaarde6 skrev:
14. dec 2018, 06:58
Lyder fornuftigt med et stille vindue, dog må lesniak gerne få løbepas.
Ser meget hellere vi sparer de penge på indkøb, sign on og lønninger på at få Lucas på en permanent kontrakt.
Helt enig. Vi skal ikke ud og købe spillere i dette vindue medmindre vi sælger en profil.

Lucas må allerede nu være vores store transfermål.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gaarde6 » 14. dec 2018, 19:25

Silver77 skrev:
14. dec 2018, 12:31
Kristian skrev:
14. dec 2018, 10:43
Silver77 skrev:
13. dec 2018, 22:20
AaB1978 skrev:
13. dec 2018, 21:28
Gaarde forventer et stille transfervindue i januar for AaBs vedkommende

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... sfervindue

Flot Gaarde vi vil spille med i toppen af dansk fodbold.
Længe leve ambitionsniveauet i AaB. Stop nu med at blive ved med at være den bløde mellem varer.
Vi har sq en fin trup og vi skal mere satse på kontinuitet nu fremfor at fyre flere penge af på spillere.

Pallesen er en habil back og vi er dækket ind.
Man kan altid finde huller i osten hvis man vil.
Det er lige præcis personer som dig som stiller sig tilfreds med middelmådighed ligesom AaB også gør.
Jeg savner noget kynisme/pondus fra AaB side af. Hvis AaB vil det som Gaarde udtaler, at man vil spille med i toppen af dansk fodbold, så er habil bare ikke godt nok.

Vil AaB noget, så skal der investeres og ryddes ud i truppen, Vi mangler i den grad en general på midtbanen og i midterforsvaret, derud over har vi et kæmpe problem på HB Pallesen, PK, Børsting er bare ikke gode nok.

målet i AaB burde være top 4, og at man kæmper med omkring Europa cup pladserne.
Hold nu op!
Det er jo ikke cm det her.
For hver spiller du vil "rydde" ud af truppen, kan du godt regne med der skal følge en check med som betaling.
For hver nye spiller du vil ha ind. Koster det både sign on og temmelig sikkert også en større løn (hvis der skal byttes til noget bedre)
De ting kan du så holde op i mod at vi i forvejen, har udsigt til et stort minus på regnskabet i år.

Jeg er ingenlunde tilfreds med middelmådighed! Der er sådan set kun en ting, som pisser mig mere af end middelmådighed. Og det er fodboldklubber, som overhovedet ikke har styr på økonomien og gambler med klubbens eksistens!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Kristian » 15. dec 2018, 02:26

Silver77 skrev:
14. dec 2018, 12:31
Kristian skrev:
14. dec 2018, 10:43
Silver77 skrev:
13. dec 2018, 22:20
AaB1978 skrev:
13. dec 2018, 21:28
Gaarde forventer et stille transfervindue i januar for AaBs vedkommende

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... sfervindue

Flot Gaarde vi vil spille med i toppen af dansk fodbold.
Længe leve ambitionsniveauet i AaB. Stop nu med at blive ved med at være den bløde mellem varer.
Vi har sq en fin trup og vi skal mere satse på kontinuitet nu fremfor at fyre flere penge af på spillere.

Pallesen er en habil back og vi er dækket ind.
Man kan altid finde huller i osten hvis man vil.
Det er lige præcis personer som dig som stiller sig tilfreds med middelmådighed ligesom AaB også gør.
Jeg savner noget kynisme/pondus fra AaB side af. Hvis AaB vil det som Gaarde udtaler, at man vil spille med i toppen af dansk fodbold, så er habil bare ikke godt nok.

Vil AaB noget, så skal der investeres og ryddes ud i truppen, Vi mangler i den grad en general på midtbanen og i midterforsvaret, derud over har vi et kæmpe problem på HB Pallesen, PK, Børsting er bare ikke gode nok.

målet i AaB burde være top 4, og at man kæmper med omkring Europa cup pladserne.
Ja...lad os da bruge en masse penge vi ikke har..

Hold nu op altså..hvis ikke man kan se at vi har en fin trup
, så er der sq noget galt.
------------------
mvh Kristian

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af abbifar » 15. dec 2018, 09:19

Silver77 skrev:
14. dec 2018, 12:31
Kristian skrev:
14. dec 2018, 10:43
Silver77 skrev:
13. dec 2018, 22:20
AaB1978 skrev:
13. dec 2018, 21:28
Gaarde forventer et stille transfervindue i januar for AaBs vedkommende

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... sfervindue

Flot Gaarde vi vil spille med i toppen af dansk fodbold.
Længe leve ambitionsniveauet i AaB. Stop nu med at blive ved med at være den bløde mellem varer.
Vi har sq en fin trup og vi skal mere satse på kontinuitet nu fremfor at fyre flere penge af på spillere.

Pallesen er en habil back og vi er dækket ind.
Man kan altid finde huller i osten hvis man vil.
Det er lige præcis personer som dig som stiller sig tilfreds med middelmådighed ligesom AaB også gør.
Jeg savner noget kynisme/pondus fra AaB side af. Hvis AaB vil det som Gaarde udtaler, at man vil spille med i toppen af dansk fodbold, så er habil bare ikke godt nok.

Vil AaB noget, så skal der investeres og ryddes ud i truppen, Vi mangler i den grad en general på midtbanen og i midterforsvaret, derud over har vi et kæmpe problem på HB Pallesen, PK, Børsting er bare ikke gode nok.

målet i AaB burde være top 4, og at man kæmper med omkring Europa cup pladserne.
Jeg synes det er uværdigt at der stadig skal tæskes løs på vore spillere.

Sidste sæson var Børsting en pæn overgang topscorer for os (og jeg er med på at det antyder en række andre problemer, men han var der, når han skulle være der), og efter ikke at have spilet i et halvt år, så var det skønt at se PK igen.
Vores første mål skyldes en glimrende aflevering fra ham op langs kanten til Van Weert (hvorefter Kusk er fænomenal) og der var generelt styr på defensive samtidig med at jeg talte ihvertfald en håndfuld kvalificerede pasninger frem i banen.

Jeg er med på at du kan se bedre spillere i TV, men som andenstrengsspillere i AaB har jeg svært ved at forestille mig nogen med bedre kvalitet, sålænge vi skal holde os indenfor de økonomiske rammer i virkeligheden - det ER ikke FM det her.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Maglau » 15. dec 2018, 11:10

Vi har en fremragende trup med masser af gode spillere - bevares der kam også forstærkes på mange pladser, men det er ikke nødvendigt for bibeholde ambitionen om en top 4 placering.
Jeg mener dig ikke at lesniak skal have lov at smutte uden at vi får en erstatning ind. MC abildgaard wurtz og Risgaard er for lidt til de to centrale pladser. 3 ud af de 4 har potentialet til skader og karantæner og så vi hurtigt blive tynde på den del.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af FlæskeFrank » 15. dec 2018, 12:27

Får vi Kakeeto retur til vinter,?
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Hanga » 15. dec 2018, 13:12

FlæskeFrank skrev:
15. dec 2018, 12:27
Får vi Kakeeto retur til vinter,?
Ja han træner allerede med truppen igen og har gjort det noget tid.
Desværre hænger vi på ham i 2 år endnu, fordi han absolut skulle have en ny kontrakt sidste efterår :@ Forhåbentlig lykkes det at få ham afsat permanent. Han er en af flere spillere vi skal have afsat for at skabe plads til nye unge spillere der tager turen op til sommer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gamling » 15. dec 2018, 13:52

Vi får jo i al fald op til 3-4 huller/ledige pladser i truppen til sommer når Risgård og wurtz stopper, ramkilde’s aftale udløber og ochs drager retur til Tyskland. Herudover må vi forvente at Lesniak smutter i vinterpausen og at kakeeto og evt bytyqi sendes ud på lejeaftaler igen.

Så der er potentielt rigeligt med pladser i truppen til unge spillere til sommer. Problemet er vel bare at mange af dem dækker pladser hvor truppen er “fyldt op”. Vi har f.eks ikke flere naturlige pladser til midterforsvarere som bærentsen og konnerup. Derimod kan der godt komme plads til brødrene klitten alt efter hvad vi gør med ramkilde og bytyqi (og kaufmann)

På andre pladser mangler vi lige nu naturlige arvtagere fra ungdomsrækkerne f.eks til motorrummet og kanterne og må derfor der forventes at skulle hente er par stykker udefra.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Fastland
2. div
2. div
Indlæg: 106
Tilmeldt: 24. feb 2014, 12:56
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Fastland » 15. dec 2018, 13:56

Hanga skrev:
15. dec 2018, 13:12
FlæskeFrank skrev:
15. dec 2018, 12:27
Får vi Kakeeto retur til vinter,?
Ja han træner allerede med truppen igen og har gjort det noget tid.
Desværre hænger vi på ham i 2 år endnu, fordi han absolut skulle have en ny kontrakt sidste efterår :@ Forhåbentlig lykkes det at få ham afsat permanent. Han er en af flere spillere vi skal have afsat for at skabe plads til nye unge spillere der tager turen op til sommer.
Det er altså også helt håbløst, at vi laver så lang en kontrakt med en, som vel ikke engang kan betegnes som en trup spiller!
Hvis vi skal have gjort plads i truppen til talenter fra U19 og ny indkøb, hvem tænker I så der skal væk?

Burde vel erstattes
- Bytygi
- Kakeeto
- Ramkilde
- Blåberg (Bliver aldrig god nok)

Kan findes bedre, men gode trup spillere.
- Pallesen
- PK
- Børsting

Derudover er Risgaard og Würtz måske også væk til sommer. Selvom jeg stadig synes Würtz er vores bedste centrale midt.
Så har vi Ochs, hvis lejeaftale der ophøre og Lucas Andersen som vi inderligt må håbe har lyst til at fortsætte!
Så der kan ske store ting i truppen det næste halve år, tror dog ikke det bliver her til vinter.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af 634 » 15. dec 2018, 16:13

Sælg Okore og Lesniak, de er i min optik ikke i start opstillingen, og det vil frigøre nogle coins i løn-budgettet, til at signe Lukas A og halve eller et års forlængelse til Wurtz og Risgaard.
Generelt skal AaB fra ungdomsrækkerne selv udvikle sine kommende spillere og trænere, hvorefter nogle debattører herinde vil påtale indavl.
Det er debattører som ikke forstår ret meget omkring det AaB har skaffet sig succes med igennem mange år.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Jakobsen » 15. dec 2018, 16:31

634 skrev:
15. dec 2018, 16:13
Sælg Okore og Lesniak, de er i min optik ikke i start opstillingen, og det vil frigøre nogle coins i løn-budgettet, til at signe Lukas A og halve eller et års forlængelse til Wurtz og Risgaard.
Generelt skal AaB fra ungdomsrækkerne selv udvikle sine kommende spillere og trænere, hvorefter nogle debattører herinde vil påtale indavl.
Det er debattører som ikke forstår ret meget omkring det AaB har skaffet sig succes med igennem mange år.
For så vidt med på at sælge Okore. Han har egentlig fundet et fint niveau, men han taber simpelthen hovedet for tit og det smadrer det for holdet. Han sakl dog i det tilfælde erstattes med en anden styrmand til forsvaret. Hvem ved, måske Lasse snart vil hjem? Jeg kan ikke se P og et talent stå distancen og Blåbjerg er simpelthen ikke dygtig nok. Dem der tror, at talentmassen i Nordjylland er stor nok til et rent nordjysk hold må simpelthen tro om igen. Der skal også være en hvis kvalitet blandt spillerne og på vores tre guld hold har der været stærke folk udefra.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af BassogogsVen » 15. dec 2018, 16:32

634 skrev:
15. dec 2018, 16:13
Sælg Okore og Lesniak, de er i min optik ikke i start opstillingen, og det vil frigøre nogle coins i løn-budgettet, til at signe Lukas A og halve eller et års forlængelse til Wurtz og Risgaard.
Generelt skal AaB fra ungdomsrækkerne selv udvikle sine kommende spillere og trænere, hvorefter nogle debattører herinde vil påtale indavl.
Det er debattører som ikke forstår ret meget omkring det AaB har skaffet sig succes med igennem mange år.
Godt, vi har dig til at fortælle os det så. Det er betryggende med den slags alvidenhed, når pøblen tvivler.

Dog laver du én fejl i din ellers enormt overbevisende docering af masserne: Ungdom kan også have niveauforskelle. Ellers kunne alle 12-årige jo forudse en karriere i AaB.

Og skulle AaB sælge Okore, skal de penge, der tjenes, naturligvis bruges på en erfaren styrmand.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af 634 » 15. dec 2018, 17:39

Jakobsen skrev:
15. dec 2018, 16:31
634 skrev:
15. dec 2018, 16:13
Sælg Okore og Lesniak, de er i min optik ikke i start opstillingen, og det vil frigøre nogle coins i løn-budgettet, til at signe Lukas A og halve eller et års forlængelse til Wurtz og Risgaard.
Generelt skal AaB fra ungdomsrækkerne selv udvikle sine kommende spillere og trænere, hvorefter nogle debattører herinde vil påtale indavl.
Det er debattører som ikke forstår ret meget omkring det AaB har skaffet sig succes med igennem mange år.
For så vidt med på at sælge Okore. Han har egentlig fundet et fint niveau, men han taber simpelthen hovedet for tit og det smadrer det for holdet. Han sakl dog i det tilfælde erstattes med en anden styrmand til forsvaret. Hvem ved, måske Lasse snart vil hjem? Jeg kan ikke se P og et talent stå distancen og Blåbjerg er simpelthen ikke dygtig nok. Dem der tror, at talentmassen i Nordjylland er stor nok til et rent nordjysk hold må simpelthen tro om igen. Der skal også være en hvis kvalitet blandt spillerne og på vores tre guld hold har der været stærke folk udefra.
Ja jeg synes at Ross allerede nu skaber mere tryghed i holdet end Okore. Okore har også udtalt ved ankomsten til Aalborg at han ønskede sig ud i Europa igen. Jeg tror ikke at lasse er på vej hjem igen, og tvivler også på han ville blive en succes. Vi har rigeligt med gode midterforsvarer, samt en god taktisk træner, som ændrer meget i behovet for rutineret spillere.
Det er godt med Jakob i buret, og Tom og Philip i marken, og AaB skal fortsætte med hente nogle forstærkninger udefra.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af AalBoyeBK » 15. dec 2018, 17:42

Den der med at Okore taber hovedet for tit køber jeg ikke rigtig. Sidste gang han for alvor dummede sig var vel i mesterskabsslutspillet sidste sæson. Når man ser på den kvalitet han har, når han ikke har sådan nogle dage, så tror jeg vi er bedst tjent med at han engang i mellem rammer forbi. Vi skal ikke længere tilbage end til Esbjerg-kampen hvor han spillede fuldstændig fantastisk.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af 634 » 15. dec 2018, 17:45

BassogogsVen skrev:
15. dec 2018, 16:32
634 skrev:
15. dec 2018, 16:13
Sælg Okore og Lesniak, de er i min optik ikke i start opstillingen, og det vil frigøre nogle coins i løn-budgettet, til at signe Lukas A og halve eller et års forlængelse til Wurtz og Risgaard.
Generelt skal AaB fra ungdomsrækkerne selv udvikle sine kommende spillere og trænere, hvorefter nogle debattører herinde vil påtale indavl.
Det er debattører som ikke forstår ret meget omkring det AaB har skaffet sig succes med igennem mange år.
Godt, vi har dig til at fortælle os det så. Det er betryggende med den slags alvidenhed, når pøblen tvivler.

Dog laver du én fejl i din ellers enormt overbevisende docering af masserne: Ungdom kan også have niveauforskelle. Ellers kunne alle 12-årige jo forudse en karriere i AaB.

Og skulle AaB sælge Okore, skal de penge, der tjenes, naturligvis bruges på en erfaren styrmand.
Det er alene din egen konklusion at alle 12 årige kan forudse en karriere I AaB. En erfaren styrmand kan jo også være i midtbanen, og i forsvaret synes jeg Kasper P må være i betegnelsen erfaren, ellers har man ikke fulgt AaB de seneste år.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af BassogogsVen » 15. dec 2018, 18:54

634 skrev:
15. dec 2018, 17:45
BassogogsVen skrev:
15. dec 2018, 16:32
634 skrev:
15. dec 2018, 16:13
Sælg Okore og Lesniak, de er i min optik ikke i start opstillingen, og det vil frigøre nogle coins i løn-budgettet, til at signe Lukas A og halve eller et års forlængelse til Wurtz og Risgaard.
Generelt skal AaB fra ungdomsrækkerne selv udvikle sine kommende spillere og trænere, hvorefter nogle debattører herinde vil påtale indavl.
Det er debattører som ikke forstår ret meget omkring det AaB har skaffet sig succes med igennem mange år.
Godt, vi har dig til at fortælle os det så. Det er betryggende med den slags alvidenhed, når pøblen tvivler.

Dog laver du én fejl i din ellers enormt overbevisende docering af masserne: Ungdom kan også have niveauforskelle. Ellers kunne alle 12-årige jo forudse en karriere i AaB.

Og skulle AaB sælge Okore, skal de penge, der tjenes, naturligvis bruges på en erfaren styrmand.
Det er alene din egen konklusion at alle 12 årige kan forudse en karriere I AaB. En erfaren styrmand kan jo også være i midtbanen, og i forsvaret synes jeg Kasper P må være i betegnelsen erfaren, ellers har man ikke fulgt AaB de seneste år.
Men nogen leder og styrmand er han ikke.
Jeg tror, du skal skrue lidt ned for Nordjyllands-romantikken - altså medmindre dine langsigtede ambitioner er at fortsætte med at være et hold, der lige kniber sig med i top 6 og ellers halser 20 point efter de 3 første.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af BassogogsVen » 15. dec 2018, 18:58

AalBoyeBK skrev:
15. dec 2018, 17:42
Den der med at Okore taber hovedet for tit køber jeg ikke rigtig. Sidste gang han for alvor dummede sig var vel i mesterskabsslutspillet sidste sæson. Når man ser på den kvalitet han har, når han ikke har sådan nogle dage, så tror jeg vi er bedst tjent med at han engang i mellem rammer forbi. Vi skal ikke længere tilbage end til Esbjerg-kampen hvor han spillede fuldstændig fantastisk.
Fuldstændig rigtigt. Det er sådan en andedamshistorie, der er blevet ophævet til sandhed.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Låst