Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af DobbeltA » 31. dec 2018, 13:16

jayC skrev:
30. dec 2018, 21:28
DobbeltA skrev:
30. dec 2018, 17:53
Yankee skrev:
27. dec 2018, 20:19
Hanga skrev:
27. dec 2018, 16:04
9000AaB skrev:
27. dec 2018, 16:00
Noget for os hvis Kasper P smutter til sommer?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generel ... -krisehold

Personligt kan jeg godt li ham, og han vil være en god backopspiller og ha i tilfælde af Kasper P eller Blåbjerg smutter til vinter/sommer.
Jeg har aldrig været særlig begejstret for Tinager, synes han havde det med at være noget klodset i sin spillestil i Odense. Jeg var overrasket da han blev solgt, så måske jeg har undervurderet ham. Det er sjældent billigt at hente spillere hjem fra udlandet, så jeg tænker at der måske er lige så gode spillere i f.eks. 1 division som kan hentes billigere.
Nej, det er på ingen måde en spiller, AaB skal kigge på. Han kan ikke tackle med venstre, han kan ikke forsvare højt i banen og han er elendig på bolden.
Jeg synes at Tingager spillede en stærk sæson i OB op til salget. Jeg kan godt se ham i AaB, men ikke som styrmand. Sælger vi Okore, skal vi have kvalitet ind som general i forsvaret, men som afløser for P er jeg på. Ross skal klart spilles op og måske også Anders Bærtelsen. Blåbjerg ser jeg ikke nogen fremtid i og hvis P smutter på en fri til sommer, så skal der altså ske noget. Jeg accepterer to erfarne og to at de meget talentfulde unge til at dække midterforsvaret. Jeg er enig i at Tingager har været ringe på bolden, men det er P og Blåbjerg i den grad også. Mon ikke Tingager trods alt har løftet niveauet i Tyskland.
Rygtet siger at Anders Bærtelsen har været til prøvetræning i en engelsk Championship klub her i december måned..
WBA så vidt jeg ved

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gaarde6 » 31. dec 2018, 15:26

binderup skrev:
31. dec 2018, 00:12
jayC skrev:
30. dec 2018, 21:28
Rygtet siger at Anders Bærtelsen har været til prøvetræning i en engelsk Championship klub her i december måned..
Ifølge tipsbladet har han været til prøvetræning hos WBA :aabfan:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... gelsk-klub
Tænk hvis vi kunne lave 1 million euro.
Så kunne vi købe Lucas fri.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af frederikshavneren » 31. dec 2018, 15:51

Som erstatning for Risgård er en spiller som Mathias Hebo Rasmussen en mulighed. Boks til boks spiller med fin teknik og ok målfarlig, har gjort det godt for kriseramte Lyngby BK i et omtumlet efterår for københavnerne

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af mich1596 » 31. dec 2018, 17:43

Gaarde6 skrev:
31. dec 2018, 15:26
binderup skrev:
31. dec 2018, 00:12
jayC skrev:
30. dec 2018, 21:28
Rygtet siger at Anders Bærtelsen har været til prøvetræning i en engelsk Championship klub her i december måned..
Ifølge tipsbladet har han været til prøvetræning hos WBA :aabfan:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... gelsk-klub
Tænk hvis vi kunne lave 1 million euro.
Så kunne vi købe Lucas fri.
Bare lige.....andrager vores egenkapital ikke 90millioner+ tænker han bliver købt hvis han fortsætter takterne.
Lønkroner kan tages fra puljen her hvor Ochs helt sikkert er på vej hjem....og så et det nok også der vi vinker farvel/relokerer de to gamle.

Kontraktudløb ved sommer 2019:
Michael Lansing - målmand
Kasper Pedersen - forsvar
Badhec Bytyqi - forsvar
Nikolaj Lyngø - forsvar
Rasmus Würtz - midtbane
Kasper Risgård - midtbane
Lucas Andersen - midtbane (lejeaftale)
Marco Ramkilde - Angriber
Philipp Ochs - angriber

Jeg tænker at vi burde prøve at spørge på NB Madsen der "ejet af birmingham" løber rundt uden den store succes i en eller anden skotsk sekundarække.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af FlæskeFrank » 1. jan 2019, 02:10

Transfervinduet har været åben i to timer og vi har endnu ikke hentet en spiller. Skandale!!!
- FlæskeFrank

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af 9000AaB » 1. jan 2019, 13:00

mich1596 skrev:
31. dec 2018, 17:43
Gaarde6 skrev:
31. dec 2018, 15:26
binderup skrev:
31. dec 2018, 00:12
jayC skrev:
30. dec 2018, 21:28
Rygtet siger at Anders Bærtelsen har været til prøvetræning i en engelsk Championship klub her i december måned..
Ifølge tipsbladet har han været til prøvetræning hos WBA :aabfan:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... gelsk-klub
Tænk hvis vi kunne lave 1 million euro.
Så kunne vi købe Lucas fri.
Bare lige.....andrager vores egenkapital ikke 90millioner+ tænker han bliver købt hvis han fortsætter takterne.
Lønkroner kan tages fra puljen her hvor Ochs helt sikkert er på vej hjem....og så et det nok også der vi vinker farvel/relokerer de to gamle.

Kontraktudløb ved sommer 2019:
Michael Lansing - målmand
Kasper Pedersen - forsvar
Badhec Bytyqi - forsvar
Nikolaj Lyngø - forsvar
Rasmus Würtz - midtbane
Kasper Risgård - midtbane
Lucas Andersen - midtbane (lejeaftale)
Marco Ramkilde - Angriber
Philipp Ochs - angriber

Jeg tænker at vi burde prøve at spørge på NB Madsen der "ejet af birmingham" løber rundt uden den store succes i en eller anden skotsk sekundarække.
Det faktisk mange der kan forsvinde til sommer. Tror man forlænger med Lansing, køber Lucas, forsøger at beholde Kasper p. og måske Risgård. Tror ikke man vælger at beholde Wurtz hvis han bliver ved med at blive skadet men han får nok en ny rolle i klubben og ellers tror jeg resten er væk. Det alligevel 5 personer

Enevoldsen23
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 2. maj 2014, 17:30
Favoritspiller: Thomas Enevoldsen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Enevoldsen23 » 1. jan 2019, 15:51

9000AaB skrev:
1. jan 2019, 13:00
mich1596 skrev:
31. dec 2018, 17:43
Gaarde6 skrev:
31. dec 2018, 15:26
binderup skrev:
31. dec 2018, 00:12
jayC skrev:
30. dec 2018, 21:28
Rygtet siger at Anders Bærtelsen har været til prøvetræning i en engelsk Championship klub her i december måned..
Ifølge tipsbladet har han været til prøvetræning hos WBA :aabfan:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... gelsk-klub
Tænk hvis vi kunne lave 1 million euro.
Så kunne vi købe Lucas fri.
Bare lige.....andrager vores egenkapital ikke 90millioner+ tænker han bliver købt hvis han fortsætter takterne.
Lønkroner kan tages fra puljen her hvor Ochs helt sikkert er på vej hjem....og så et det nok også der vi vinker farvel/relokerer de to gamle.

Kontraktudløb ved sommer 2019:
Michael Lansing - målmand
Kasper Pedersen - forsvar
Badhec Bytyqi - forsvar
Nikolaj Lyngø - forsvar
Rasmus Würtz - midtbane
Kasper Risgård - midtbane
Lucas Andersen - midtbane (lejeaftale)
Marco Ramkilde - Angriber
Philipp Ochs - angriber

Jeg tænker at vi burde prøve at spørge på NB Madsen der "ejet af birmingham" løber rundt uden den store succes i en eller anden skotsk sekundarække.
Det faktisk mange der kan forsvinde til sommer. Tror man forlænger med Lansing, køber Lucas, forsøger at beholde Kasper p. og måske Risgård. Tror ikke man vælger at beholde Wurtz hvis han bliver ved med at blive skadet men han får nok en ny rolle i klubben og ellers tror jeg resten er væk. Det alligevel 5 personer
Nikolaj Lyngø er allerede skiftet over til den hvide puma i USA, så det er kun 4 til sommer.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gamling » 1. jan 2019, 17:20

Oven i den liste kan man roligt lægge Lesniak og kakeeto som begge ikke har nogen fremtid i AaB overhovedet og som derfor bør sælges eller udlejes (igen)
Gamling
"Ib Simonsen forever"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af FlæskeFrank » 1. jan 2019, 17:43

Hvis man ser Abildgaard og Magnus C som de to centrale midtbanespillere, så er Würtz, Risgård, Lesniak og Kakeeto vel reelt 3-4 for mange spillere. De to første spiller de fleste kampe og der er også andre navne, som kan komme i spil til pladserne. Både i truppen og blandt ungdomsspillerne.

Abildgaard har spillet 18 af 20 superligakampe og Magnus 15 denne sæson.

Så det er andenvioliner vi kigger på. Uanset Würtz og Risgårds ufattelige betydning tidligere for AaB.
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af frederikshavneren » 1. jan 2019, 17:54

FlæskeFrank skrev:
1. jan 2019, 17:43
Hvis man ser Abildgaard og Magnus C som de to centrale midtbanespillere, så er Würtz, Risgård, Lesniak og Kakeeto vel reelt 3-4 for mange spillere. De to første spiller de fleste kampe og der er også andre navne, som kan komme i spil til pladserne. Både i truppen og blandt ungdomsspillerne.

Abildgaard har spillet 18 af 20 superligakampe og Magnus 15 denne sæson.

Så det er andenvioliner vi kigger på. Uanset Würtz og Risgårds ufattelige betydning tidligere for AaB.
Risgård fylder 36 om et par dage, tror at han indstiller karrieren til sommer. Würtz kan måske godt gøre sig fortjent til en kort kontraktforlængelse på et halvt års tid

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af frederikshavneren » 1. jan 2019, 17:55

Gamling skrev:
1. jan 2019, 17:20
Oven i den liste kan man roligt lægge Lesniak og kakeeto som begge ikke har nogen fremtid i AaB overhovedet og som derfor bør sælges eller udlejes (igen)
Børsting kan også være en spiller som vil væk hvis han bliver træt af at sidde på bænken

Bongo12345
Junior
Junior
Indlæg: 53
Tilmeldt: 26. nov 2018, 09:53
Geografisk sted: Nibe

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Bongo12345 » 1. jan 2019, 18:11

san skrev:
27. dec 2018, 00:55
Buzz Killington skrev:
19. dec 2018, 12:00
Forza skrev:
19. dec 2018, 11:13
raekkeettre skrev:
19. dec 2018, 08:38
Jeg tror vi kan se frem til et salg af Blåbjerg til enden OB eller FCN, ser måske mest det sidste som oplagt. Da de mangler rutine og mangler en forsvar til deres 3 mands...Og der passer Blåbjerg perfekt ind, det samme i OB. Vi har 3 kæmpe talenter i forsvaret på vej op....så oplagt...Og kan igen frigive lønkroner til Lucas...
Du mener seriøst af OB eller FCN bruger transferkroner på Blåbjerg? Er det trukket ud af den blå luft eller har du kendskab til noget siden du gætter på det?

Jeg ser det slet ikke ske.
Der var et rygte herinde om at FCN var interesserede i at hente JB umiddelbart før AaB forlængede. Om det blot var JB's agent der havde plantet den, eller om der vitterligt var noget ved snakken, aner jeg ikke.
Det er ikke et rygte . Jeg ved at Fcn har henvendt sig angående Jacob Blåbjerg, umiddelbart før AaB var klar med en forlængelse.
Jeg fortæller ikke hvordan jeg ved det , men det er fakta
Som jeg kender historien, var det Jacob Blåbjerg der selv henvendte sig til FCN. Han kæreste skulle læse/arbejde i København. FCN takkede nej, da Blåbjerg ikke passede ind i spillestillen. Det er sådan jeg har hørt historien.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Martino » 1. jan 2019, 18:53

Gamling skrev:
1. jan 2019, 17:20
Oven i den liste kan man roligt lægge Lesniak og kakeeto som begge ikke har nogen fremtid i AaB overhovedet og som derfor bør sælges eller udlejes (igen)
Tror de begge er væk inden transfervinduet lukker i. Så kan det være Wurtz får en halv eller en helårlig forlængelse, og så kommer Jeppe Pedersen op enten her til vinter eller til sommer. Han har et stort potentiale i min optik.
Jeg savner Winsnes

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gamling » 2. jan 2019, 08:38

Martino skrev:
1. jan 2019, 18:53
Gamling skrev:
1. jan 2019, 17:20
Oven i den liste kan man roligt lægge Lesniak og kakeeto som begge ikke har nogen fremtid i AaB overhovedet og som derfor bør sælges eller udlejes (igen)
Tror de begge er væk inden transfervinduet lukker i. Så kan det være Wurtz får en halv eller en helårlig forlængelse, og så kommer Jeppe Pedersen op enten her til vinter eller til sommer. Han har et stort potentiale i min optik.
Er han ikke mere kant end motorrum og stadig 1 års u19?
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Yankee » 2. jan 2019, 12:06

Gamling skrev:
2. jan 2019, 08:38
Martino skrev:
1. jan 2019, 18:53

Tror de begge er væk inden transfervinduet lukker i. Så kan det være Wurtz får en halv eller en helårlig forlængelse, og så kommer Jeppe Pedersen op enten her til vinter eller til sommer. Han har et stort potentiale i min optik.
Er han ikke mere kant end motorrum og stadig 1 års u19?
Uanset hvad skal en 17-årig spiller selvfølgelig ikke påvirke transfers eller kontraktforlængelser til førsteholdet. Hvis han er god nok skal han jo nok få chancen - det er der vist ingen, der behøver være bange for når de spiller i AaB.

MC+Abildgaard er altså langt fra nogen god midtbanekonstellation efter min smag. Den moderne centrale midtbanespiller er ikke en tung kleppert der vinder 200 hovedstødsdueller. Han er i stedet lille og lynhurtig på de første meter, så han kan bidrage til et højt, aggressivt genpres og så har han i øvrigt en teknik, der tillader ham at sætte gode kontraer igang når han har erobret bolden i genpresset. I Superligaen kan man kigge på typer som Falk, Tibbling eller Parunashvili.

Som jeg efterhånden har nævnt nogle gange er Abildgaard er et oplagt bud som venstrestopper, mens MC lige nu højst skal være backupspiller. Én af de to kunne også være brugbare i en tremandskonstellation, hvor der så også var plads til en playmaker og en hurtig presspiller. Det er bare vitalt at vi får noget mere fart og teknik på den centrale midtbane, hvis vi skal blive bedre til at vinde de "nemme" hjemmekampe.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gamen » 2. jan 2019, 12:35

Yankee skrev:
2. jan 2019, 12:06
Som jeg efterhånden har nævnt nogle gange er Abildgaard er et oplagt bud som venstrestopper, mens MC lige nu højst skal være backupspiller. Én af de to kunne også være brugbare i en tremandskonstellation, hvor der så også var plads til en playmaker og en hurtig presspiller. Det er bare vitalt at vi får noget mere fart og teknik på den centrale midtbane, hvis vi skal blive bedre til at vinde de "nemme" hjemmekampe.
Ja, det er fuldstændig tåbeligt at påstå, at den midtbanekonstellation inde centralt er optimal. Det er knokkelspillere, der er milevidt fra f.eks. Parunashvili der har spillet en kanon-sæson hidtil for Esbjerg.

Det går for langsomt, og begge er for dårlige teknisk. Vi skal desuden bruge en central midt der kan åbne spillet, slå de rigtige pasninger og dirigere spillet. Ellers så er vi tvunget til konstant at have enten Lucas og Kusk til at trække ned og agere playmakere konstant.

Jeg holder stadig på spanske Batenero fra GIF Sundsvall, der var en altoverskyggende grund til deres kanonsæson sidste år, og som både teknisk og tempomæssigt er på et helt andet niveau.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Hanga » 2. jan 2019, 14:26

Gamen skrev:
2. jan 2019, 12:35
Yankee skrev:
2. jan 2019, 12:06
Som jeg efterhånden har nævnt nogle gange er Abildgaard er et oplagt bud som venstrestopper, mens MC lige nu højst skal være backupspiller. Én af de to kunne også være brugbare i en tremandskonstellation, hvor der så også var plads til en playmaker og en hurtig presspiller. Det er bare vitalt at vi får noget mere fart og teknik på den centrale midtbane, hvis vi skal blive bedre til at vinde de "nemme" hjemmekampe.
Ja, det er fuldstændig tåbeligt at påstå, at den midtbanekonstellation inde centralt er optimal. Det er knokkelspillere, der er milevidt fra f.eks. Parunashvili der har spillet en kanon-sæson hidtil for Esbjerg.

Det går for langsomt, og begge er for dårlige teknisk. Vi skal desuden bruge en central midt der kan åbne spillet, slå de rigtige pasninger og dirigere spillet. Ellers så er vi tvunget til konstant at have enten Lucas og Kusk til at trække ned og agere playmakere konstant.

Jeg holder stadig på spanske Batenero fra GIF Sundsvall, der var en altoverskyggende grund til deres kanonsæson sidste år, og som både teknisk og tempomæssigt er på et helt andet niveau.
Jeg er helt enig med jer begge. Vores centrale midtbane har længe manglet spillere der kan se frem i banen, sætte tempoet og slå de gode afleveringer.

Ift. Batenero er det så sandsynligt? Han er 30 år og har derfor ikke et videresalgspotentiale. Omvendt slipper GIFS ham vel heller ikke uden at få et pænt beløb for det. Han har godt nok kun et år tilbage men mon ikke vi skal op i et par millioner i hvert fald. Og er han interesseret i at hans muligvis sidste kontrakt skal være i Danmark, der ikke er et væsentligt step op?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af FlæskeFrank » 2. jan 2019, 17:30

Kommer I lige fra jeres managerspil ?

I vil man udskifte alle 6 centrale midtbanespillere, fordi de ikke er gode nok, nu eller til sommer.
Würtz og Risgård, fordi de begge fylder 36 i år, og derfor højst kan være reserver. Kakeeto fordi man ikke mener, at han er god nok. Lesniak ligeledes ikke god nok. Magnus C er højst reserve og man mener ikke, at der er potentiale til mere. Abildgaard ligeså, måske endda fejlcastet på midtbanen.

Udskiftning af seks centrale midtbanespillere er håbløs tankegang og på ingen måde svaret på vores udfordringer.

Abildgaard og Magnus har vel netop vist i dette efterår, at de kan udfylde rollen som central akse. Og de har netop udviklet sig i den positive retning. Men de skal selvfølgelig fortsætte udviklingen i foråret, og det virker det også til. De virker til at kunne udvikle sig endnu mere og ikke på slutstadiet.
- FlæskeFrank

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Forza » 2. jan 2019, 17:55

FlæskeFrank skrev:
2. jan 2019, 17:30
Kommer I lige fra jeres managerspil ?

I vil man udskifte alle 6 centrale midtbanespillere, fordi de ikke er gode nok, nu eller til sommer.
Würtz og Risgård, fordi de begge fylder 36 i år, og derfor højst kan være reserver. Kakeeto fordi man ikke mener, at han er god nok. Lesniak ligeledes ikke god nok. Magnus C er højst reserve og man mener ikke, at der er potentiale til mere. Abildgaard ligeså, måske endda fejlcastet på midtbanen.

Udskiftning af seks centrale midtbanespillere er håbløs tankegang og på ingen måde svaret på vores udfordringer.

Abildgaard og Magnus har vel netop vist i dette efterår, at de kan udfylde rollen som central akse. Og de har netop udviklet sig i den positive retning. Men de skal selvfølgelig fortsætte udviklingen i foråret, og det virker det også til. De virker til at kunne udvikle sig endnu mere og ikke på slutstadiet.
Jeg er enig med dig. Der skal ikke rykkes på Abildgaard og MC. Jeg kan godt at Abildgaard har mange kvaliteter som en midterforsvarer sukker efter. Jeg ser bare også store muligheder for hans spil på midten. De næste 6 måneder bestemmer Risgård og Würtz’s fremtid.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af jonas386 » 2. jan 2019, 18:04

Uanset, så kunne vi i den grad godt bruge en profil på midtbanen. Vi har længe manglet en spiller der kan løfte arven fra Risgaard, hvilket har været forsøgt men ikke lykkedes med Sloth og Blomqvist. Abildgaard synes jeg er fin som erstatning for Würtz, men Magnus har ikke pt niveauet til at være bærende spiller på et hold der gerne vil være med i toppen. Den centrale midtbane har været vores akilleshæl længe, og vel også den primære grund til at vi har været så svage i begge ender på trods af vi ellers har ret gode spillere i de andre kæder.

Lesniak og Kakeeto er jo åbenlyst ikke med i vores planer og har ikke været det hele sæsonen. Hvis vi kan få dem afsat, så skal vi da bare gøre det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Låst