Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3156
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gnu » 10. jan 2019, 09:09

Kanstrup er en ledertype, og det kunne vi måske godt bruge i omklædningsrummet, men spillemæssigt har han ikke været nogen åbenbaring i AGF. Slet ikke. Han var god i Sønderjyske, men der havde han også Luijckx ved sin side. Jeg er lidt lunken ved den.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Forza » 10. jan 2019, 14:33

Nej tak til Pierre. Havde vi været på markedet efter en CB havde vi budt på Tingager.

Pierre har ikke været god i AGF. Skal vi have en erfaren spiller ind på den plads skal det være på en hylde højere imo.

Brug pengene på Lucas istedet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af troelsh » 10. jan 2019, 14:44

Jeg ser ikke Kanstrup som værende bedre end KP, og med Ross og Bærtelsen i kulissen bør Kanstrup ikke være aktuel.

Skulle jeg vælge en position vi burde forstærke, er det højreback.
Central midt kan diskuteres afhængig af hvor meget man tror på MC/Abildgaard konstellationen, men på højreback er vores stærkeste kort pt. PK.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Uldahl » 10. jan 2019, 21:39

troelsh skrev:
10. jan 2019, 14:44
Jeg ser ikke Kanstrup som værende bedre end KP, og med Ross og Bærtelsen i kulissen bør Kanstrup ikke være aktuel.

Skulle jeg vælge en position vi burde forstærke, er det højreback.
Central midt kan diskuteres afhængig af hvor meget man tror på MC/Abildgaard konstellationen, men på højreback er vores stærkeste kort pt. PK.
Også et nej tak her fra. Vi skal forsætte med KP og få spillet de 2 langsomt ind. Pengene skal bruges til at købe Lucas fri, så der ikke råd til flere løn kroner andet steds.

Men håber også på en HB. Der mangler vi i den grad kvalitet. Pallensen er et gedint fejl køb, og kommer aldrig til at fungere på det hold.

Ville være godt hvis han kunne skydes af til en af de lavere rangerede klubber, og pengene kunne bruges til en anden. Men kan ikke forstille mig andet end vi får sendt det tynde øl videre.

Vi skal holde fast i MC og Abildgaard. Tror på Friis og samspil i foråret, får dem et skridt eller 1 1/2. op. Der har været fremskridt med MC og Abildgaard har vist lovende takter, håber ikke han ryger videre. Han kan blive rigtig god med tiden.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af FIDEL » 10. jan 2019, 23:19

Ift. Kanstrup, så passer han slet ikke ind i AaB pt. Dertil ligner han Okore for meget, og taber ofte hovedet.
Enten skal der en rutineret styrmand ind ala Luickx, eller også holder vi fast i KP, og venter på de herrer Ross og Bærtelsen. Er også sikker på det er AaBs plan.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Yankee » 11. jan 2019, 10:06

FIDEL skrev:
10. jan 2019, 23:19
Ift. Kanstrup, så passer han slet ikke ind i AaB pt. Dertil ligner han Okore for meget, og taber ofte hovedet.
Enten skal der en rutineret styrmand ind ala Luickx, eller også holder vi fast i KP, og venter på de herrer Ross og Bærtelsen. Er også sikker på det er AaBs plan.
Vi skal mindst have to etablerede stoppere udover Ross og Bærtelsen - og her regner jeg ikke med Blåbjerg. Vi kan ikke gå ind til en sæson med en uprøvet 18-/19-årig som førstevalg.

Hvis Ross og Bærtelsen er/bliver gode nok skal de nok få chancen. Det er der ingen, der behøver være bange for i AaB.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af FIDEL » 11. jan 2019, 11:32

Yankee skrev:
11. jan 2019, 10:06
FIDEL skrev:
10. jan 2019, 23:19
Ift. Kanstrup, så passer han slet ikke ind i AaB pt. Dertil ligner han Okore for meget, og taber ofte hovedet.
Enten skal der en rutineret styrmand ind ala Luickx, eller også holder vi fast i KP, og venter på de herrer Ross og Bærtelsen. Er også sikker på det er AaBs plan.
Vi skal mindst have to etablerede stoppere udover Ross og Bærtelsen - og her regner jeg ikke med Blåbjerg. Vi kan ikke gå ind til en sæson med en uprøvet 18-/19-årig som førstevalg.

Hvis Ross og Bærtelsen er/bliver gode nok skal de nok få chancen. Det er der ingen, der behøver være bange for i AaB.
KP er vel også en etableret stopper, såfremt han fortsætter..? Det samme mener AaB nok, at Blåbjerg er. Tror virkelig ikke der investeres noget som helst i forsvaret, medmindre KP og Blåbjerg smutter.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Martino » 11. jan 2019, 12:18

FIDEL skrev:
11. jan 2019, 11:32
Yankee skrev:
11. jan 2019, 10:06
FIDEL skrev:
10. jan 2019, 23:19
Ift. Kanstrup, så passer han slet ikke ind i AaB pt. Dertil ligner han Okore for meget, og taber ofte hovedet.
Enten skal der en rutineret styrmand ind ala Luickx, eller også holder vi fast i KP, og venter på de herrer Ross og Bærtelsen. Er også sikker på det er AaBs plan.
Vi skal mindst have to etablerede stoppere udover Ross og Bærtelsen - og her regner jeg ikke med Blåbjerg. Vi kan ikke gå ind til en sæson med en uprøvet 18-/19-årig som førstevalg.

Hvis Ross og Bærtelsen er/bliver gode nok skal de nok få chancen. Det er der ingen, der behøver være bange for i AaB.
KP er vel også en etableret stopper, såfremt han fortsætter..? Det samme mener AaB nok, at Blåbjerg er. Tror virkelig ikke der investeres noget som helst i forsvaret, medmindre KP og Blåbjerg smutter.
Det vil også være det forkerte sted at bruge pengene imo. KP har spillet noget af det bedste vi har set fra ham den seneste tid, og Okore er sgu god selvom han har mistet hovedet et par gange, hvor det desværre i Horsens kampen helt sikkert kostede point. Med to så store talenter som Ross og Bærtelsen mener jeg det vil være hul i hovedet at investere der. Næh højre back er hvor den store akilleshæl er.
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af FIDEL » 11. jan 2019, 12:27

Martino skrev:
11. jan 2019, 12:18
FIDEL skrev:
11. jan 2019, 11:32
Yankee skrev:
11. jan 2019, 10:06
FIDEL skrev:
10. jan 2019, 23:19
Ift. Kanstrup, så passer han slet ikke ind i AaB pt. Dertil ligner han Okore for meget, og taber ofte hovedet.
Enten skal der en rutineret styrmand ind ala Luickx, eller også holder vi fast i KP, og venter på de herrer Ross og Bærtelsen. Er også sikker på det er AaBs plan.
Vi skal mindst have to etablerede stoppere udover Ross og Bærtelsen - og her regner jeg ikke med Blåbjerg. Vi kan ikke gå ind til en sæson med en uprøvet 18-/19-årig som førstevalg.

Hvis Ross og Bærtelsen er/bliver gode nok skal de nok få chancen. Det er der ingen, der behøver være bange for i AaB.
KP er vel også en etableret stopper, såfremt han fortsætter..? Det samme mener AaB nok, at Blåbjerg er. Tror virkelig ikke der investeres noget som helst i forsvaret, medmindre KP og Blåbjerg smutter.
Det vil også være det forkerte sted at bruge pengene imo. KP har spillet noget af det bedste vi har set fra ham den seneste tid, og Okore er sgu god selvom han har mistet hovedet et par gange, hvor det desværre i Horsens kampen helt sikkert kostede point. Med to så store talenter som Ross og Bærtelsen mener jeg det vil være hul i hovedet at investere der. Næh højre back er hvor den store akilleshæl er.
Enig. Men den centrale midtbane kan sagtens forstærkes væsentligt for små-penge. Og hvis AaB har ambitioner om at underholde og vinde fodboldkampe særligt på hjemmebane, så kræver det sgu nok en profil til den centrale midtbane. En spiller, som kan vende med bolden og sætte vores kanter og backs op.
Jeg synes MC og Abildgaard gør det godt, men vi er for tynde centralt - særligt hvis Lesniak ryger afsted.
En Vito Mistrati ville passe glimrende ind med sin spillestil. Der er for lidt tempo i de herrer MC og Abildgaard sammen.

Og ang. højreback, så tror jeg heller ikke på, at der sker noget her. Vi har faktisk 4 mand til pladsen, og Pallesen skal vel have sin sidste chance, da han blev købt (for dyrt) i Viborg. Men hold kæft jeg gad godt, at Bytyqi kunne brænde igennem her i foråret og tage højrebacken foran PK, Pallesen og Børsting. Men intet tyder på det. Bytyqi har ellers nogle spidskompetencer vi bør have på backs i AaB, nemlig fart, teknik, godt skud samt godt kombinationsspil. Jeg tror dog han stadig er under middel rent taktisk og fysisk.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af raekkeettre » 11. jan 2019, 13:02

FIDEL skrev:
11. jan 2019, 11:32
Yankee skrev:
11. jan 2019, 10:06
FIDEL skrev:
10. jan 2019, 23:19
Ift. Kanstrup, så passer han slet ikke ind i AaB pt. Dertil ligner han Okore for meget, og taber ofte hovedet.
Enten skal der en rutineret styrmand ind ala Luickx, eller også holder vi fast i KP, og venter på de herrer Ross og Bærtelsen. Er også sikker på det er AaBs plan.
Vi skal mindst have to etablerede stoppere udover Ross og Bærtelsen - og her regner jeg ikke med Blåbjerg. Vi kan ikke gå ind til en sæson med en uprøvet 18-/19-årig som førstevalg.

Hvis Ross og Bærtelsen er/bliver gode nok skal de nok få chancen. Det er der ingen, der behøver være bange for i AaB.
KP er vel også en etableret stopper, såfremt han fortsætter..? Det samme mener AaB nok, at Blåbjerg er. Tror virkelig ikke der investeres noget som helst i forsvaret, medmindre KP og Blåbjerg smutter.
Der sker ikke en meter i forsvaret, og Bærtelsen har lige forlænget frem til 2021 - sååå..Vi er sindssygt godt dækket ind med talenter til de positioner, og de skal have spille tid.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af BassogogsVen » 11. jan 2019, 13:29

raekkeettre skrev:
11. jan 2019, 13:02
FIDEL skrev:
11. jan 2019, 11:32
Yankee skrev:
11. jan 2019, 10:06
FIDEL skrev:
10. jan 2019, 23:19
Ift. Kanstrup, så passer han slet ikke ind i AaB pt. Dertil ligner han Okore for meget, og taber ofte hovedet.
Enten skal der en rutineret styrmand ind ala Luickx, eller også holder vi fast i KP, og venter på de herrer Ross og Bærtelsen. Er også sikker på det er AaBs plan.
Vi skal mindst have to etablerede stoppere udover Ross og Bærtelsen - og her regner jeg ikke med Blåbjerg. Vi kan ikke gå ind til en sæson med en uprøvet 18-/19-årig som førstevalg.

Hvis Ross og Bærtelsen er/bliver gode nok skal de nok få chancen. Det er der ingen, der behøver være bange for i AaB.
KP er vel også en etableret stopper, såfremt han fortsætter..? Det samme mener AaB nok, at Blåbjerg er. Tror virkelig ikke der investeres noget som helst i forsvaret, medmindre KP og Blåbjerg smutter.
Der sker ikke en meter i forsvaret, og Bærtelsen har lige forlænget frem til 2021 - sååå..Vi er sindssygt godt dækket ind med talenter til de positioner, og de skal have spille tid.
Ja, hvis de er en forstærkning. De skal jo ikke spille bare for at spille - selvom de er naboens sønner.

Generelt ville det være fint med 3 forstærkninger i prioriteret rækkefølge: 1 HB, 1 CM og 1 CB.
PK, Børsting og Pallesen er bare for lavt niveau.
MC og Abildgaard er for tungt og langsomt. Det ville være rart med en teknisk stærk spiller derinde sammen med Abildgaard.
KP har spillet rigtig fint, men jeg savner stadig den der spillende leder nede bagved.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Ski
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 24. aug 2017, 07:53
Favoritspiller: Jes Høgh

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Ski » 11. jan 2019, 15:38

Var det noget?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... erencvaros

Kunne give noget tyngde oppe foran.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Buzz Killington » 11. jan 2019, 15:45

Ski skrev:
11. jan 2019, 15:38
Var det noget?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... erencvaros

Kunne give noget tyngde oppe foran.
en 32-årig næsten ofte skadet spiller der er rimelig dårlig i pasningsspillet er vel ikke lige det man er på udkig efter.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Jakobsen » 11. jan 2019, 15:47

Ski skrev:Var det noget?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... erencvaros

Kunne give noget tyngde oppe foran.
Alene for de priceless billeder af tudende Brøndbyfans og -spillere for ikke at tale om knuste Viasat ansatte burde han næsten have en fin kontrakt. Også selvom det medførte FCM guld


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af FlæskeFrank » 11. jan 2019, 16:12

Mon ikke en udlejning af Blåbjerg til Hobro i foråret kunne være en win-win for alle parter ?

Han får for lidt spilletid, og AaB virker til at turde give chancen til de unge, når Okore har karantæne. Så hvis man ser bort fra, at vi starter med karantæne til Okore i første runde i foråret, så kunne det være en kalkuleret risiko for AaB.

For Hobro får de en forholdsvis rutineret superligaspiller ind i 6 måneder, hvor de skal redde livet.

Blåbjerg kan få noget spilletid.

Det vil selvfølgelig betyde, at når Okore eller Kasper P ikke spiller, så er det Bærtelsen eller Ross på 18 år, som spiller. Blåbjerg er jo ikke længere førstereserve til venstreback - det er Ochs.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Jakobsen » 11. jan 2019, 16:34

FlæskeFrank skrev:Mon ikke en udlejning af Blåbjerg til Hobro i foråret kunne være en win-win for alle parter ?

Han får for lidt spilletid, og AaB virker til at turde give chancen til de unge, når Okore har karantæne. Så hvis man ser bort fra, at vi starter med karantæne til Okore i første runde i foråret, så kunne det være en kalkuleret risiko for AaB.

For Hobro får de en forholdsvis rutineret superligaspiller ind i 6 måneder, hvor de skal redde livet.

Blåbjerg kan få noget spilletid.

Det vil selvfølgelig betyde, at når Okore eller Kasper P ikke spiller, så er det Bærtelsen eller Ross på 18 år, som spiller. Blåbjerg er jo ikke længere førstereserve til venstreback - det er Ochs.
Jeg er helt frisk på det. Blåbjerg er bare ikke god nok til at tage spilletid fra Ross (Aner ikke hvad Bærtelsens niveau) og han har ikke indløst sit potentiale vs. KP som er blevet solid. Forlængelsen med Blåbjerg er desværre også en gedigen Gaarde-bet.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af BassogogsVen » 11. jan 2019, 16:45

Hvis Finnbogason ikke koster alverden i løn, synes jeg, han kunne være et fint supplement til truppen. Ville også skærpe træningen yderligere.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af FIDEL » 11. jan 2019, 18:38

Er Safranko på lån indtil sommer?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Forza » 11. jan 2019, 18:43

FIDEL skrev:
11. jan 2019, 18:38
Er Safranko på lån indtil sommer?
Jep.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af DobbeltA » 12. jan 2019, 14:53

Vito Mistrati til AaB tak, men han bliver nok for dyr at hente med 1½ år tilbage af kontrakten.

Låst