Træneremner

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Træneremner

Indlæg af FIDEL » 29. nov 2018, 13:12

Gamen skrev:
29. nov 2018, 07:37
FIDEL skrev:
28. nov 2018, 23:07
Skulle det blive Priske, så er der garanti for, at vi bliver gode på hjørnespark. :thumbsup:
Verbeek er spændende, men det er også lidt farligt med en ikke-skandinav, idet han ikke kender dansk fodbold og niveauet.
Vrøvl. Manden er hollænder, ikke fra et U-land. Han kender alt til skandinavisk fodbold.
Har været i klubber som har investeret massivt i skandinaver - også i hans tid.
En hollænder kender vel ikke ALT til skandinavisk fodbold. Jeg synes Verbeek er spændende, men jeg er også lidt bekymret for om en type som ham, er det rette match for AaB. Han skal jo f.eks. ikke begynde på at hente lige så mange udlændinge som Zorniger og Van Leuwen i Esbjerg. Det er ikke lige AaBs røde tråd, og så kan det ende i noget Bruce Rioch-tumult.
Jeg tror heller ikke Verbeek bliver vores nye træner. Tror derimod mere på, at det bliver Priske, Jon Dahl, Friis eller en af svenskerne.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Træneremner

Indlæg af Buzz Killington » 29. nov 2018, 13:12

Pastorius skrev:
29. nov 2018, 13:03
Gamen skrev:Nu vi har Pastorius-sheet'et i frisk erindring, så kunne et tilsvarende være et fint referencepunkt op mod, og under, transfervinduerne. Ikke mindst for at skabe noget overblik over hvad der ER foreslået og til at give et overblik over mulighederne.
Jeg skal gerne sætte rammerne op, når jeg har lidt tid (eller et telefonmøde der er kedeligt nok).

Et hurtigt overordnet bud på havd det skal kunne ville være fint.

Lige hurtigt tænker jeg:

- spiller
- Position
- Alder
- Nationalitet
- nuværende klub
- Kontraktudløb
- Ønske/sandsynlighed
- kommentarer

Andet?
Så må vi lige får juntaen til at oprette et indlæg med link og sticky den, eller sætte den ind på side 1 i transferønsker. Jeg gad også gerne se et felt med "rygte", hvor der kan skrive et kort notat om hvor rygtet kommer fra, evt. i medierne, eller specifikke brugere på debatten. Dette kan i hvert fald inspirere "sandsynligheds" poll'en. Derudover, måske et "plus" og et "minus" felt i forhold til evner.

Doing gods work Pastorius
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Træneremner

Indlæg af Gamen » 29. nov 2018, 13:17

Pastorius skrev:
29. nov 2018, 13:03
Gamen skrev:Nu vi har Pastorius-sheet'et i frisk erindring, så kunne et tilsvarende være et fint referencepunkt op mod, og under, transfervinduerne. Ikke mindst for at skabe noget overblik over hvad der ER foreslået og til at give et overblik over mulighederne.
Jeg skal gerne sætte rammerne op, når jeg har lidt tid (eller et telefonmøde der er kedeligt nok).

Et hurtigt overordnet bud på havd det skal kunne ville være fint.

Lige hurtigt tænker jeg:

- spiller
- Position
- Alder
- Nationalitet
- nuværende klub
- Kontraktudløb
- Ønske/sandsynlighed
- kommentarer

Andet?
Fordele og ulemper f.eks.
Så der er plads til at redegøre for, hvorfor vedkommende vil passe godt ind i AaB, og hvad der kan være hans udfordringer.

Gamen

Re: Træneremner

Indlæg af Gamen » 29. nov 2018, 13:18

Buzz Killington skrev:
29. nov 2018, 13:12
Så må vi lige får juntaen til at oprette et indlæg med link og sticky den, eller sætte den ind på side 1 i transferønsker. Jeg gad også gerne se et felt med "rygte", hvor der kan skrive et kort notat om hvor rygtet kommer fra, evt. i medierne, eller specifikke brugere på debatten. Dette kan i hvert fald inspirere "sandsynligheds" poll'en. Derudover, måske et "plus" og et "minus" felt i forhold til evner.

Doing gods work Pastorius
Du havde allerede skrevet det her, nevermind i så fald :-) Enig i, at der gerne må være en link-kolonne, der f.eks. kan følges op med hvor rygtet kom fra, og kontinuerligt opdateres med nyt.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Træneremner

Indlæg af Maglau » 29. nov 2018, 13:21

FIDEL skrev:
29. nov 2018, 13:12
Gamen skrev:
29. nov 2018, 07:37
FIDEL skrev:
28. nov 2018, 23:07
Skulle det blive Priske, så er der garanti for, at vi bliver gode på hjørnespark. :thumbsup:
Verbeek er spændende, men det er også lidt farligt med en ikke-skandinav, idet han ikke kender dansk fodbold og niveauet.
Vrøvl. Manden er hollænder, ikke fra et U-land. Han kender alt til skandinavisk fodbold.
Har været i klubber som har investeret massivt i skandinaver - også i hans tid.
En hollænder kender vel ikke ALT til skandinavisk fodbold. Jeg synes Verbeek er spændende, men jeg er også lidt bekymret for om en type som ham, er det rette match for AaB. Han skal jo f.eks. ikke begynde på at hente lige så mange udlændinge som Zorniger og Van Leuwen i Esbjerg. Det er ikke lige AaBs røde tråd, og så kan det ende i noget Bruce Rioch-tumult.
Jeg tror heller ikke Verbeek bliver vores nye træner. Tror derimod mere på, at det bliver Priske, Jon Dahl, Friis eller en af svenskerne.
Det er tror jeg du har fuldstændigt ret i. Uanset hvor meget mange herinde ønsker/mener en revolution/oprydning/udrensning etc i AaB er nødvendigt, hverken tror eller håber jeg det.
Vi har en glimrende fungerende klub og får vi en eller anden spradebasse´(ikke tænkt på nogen specielt) ind der føler sig større end klubben, skaber det kaos og det er altså et sats om der kommer noget positivt ud af det, mit gæt er at det gør det ikke.
Jeg er tilhænger af at vi finder et træner talent der med egne ideer kan skabe et nyt fundament indenfor de rammer vi har i dag. Det er slet ikke nødvendigt at brænde klubben ned og forvente at der som fugl fønniks ud af asken rejser sig et storhold der kan vinde medaljer hvert år - not gonna happen.

tilbage til topic - jeg er ikke afskrækket over Priske, han har uanset om vi vil eller ej stået i lære i nogle ok danske klubber med mesterskaber og medaljer. Mit problem med Priske er bare - hvorfor fanden blev han overhalet indenom til chefjobbet i FCM, det bekymrer lidt.
Alternativt en forfremmelse af Friis hvis Gaarde(Bælum og bestyrelsen vurderer det er det rigtige.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Træneremner

Indlæg af BassogogsVen » 29. nov 2018, 13:40

Maglau skrev:
29. nov 2018, 13:21
FIDEL skrev:
29. nov 2018, 13:12
Gamen skrev:
29. nov 2018, 07:37
FIDEL skrev:
28. nov 2018, 23:07
Skulle det blive Priske, så er der garanti for, at vi bliver gode på hjørnespark. :thumbsup:
Verbeek er spændende, men det er også lidt farligt med en ikke-skandinav, idet han ikke kender dansk fodbold og niveauet.
Vrøvl. Manden er hollænder, ikke fra et U-land. Han kender alt til skandinavisk fodbold.
Har været i klubber som har investeret massivt i skandinaver - også i hans tid.
En hollænder kender vel ikke ALT til skandinavisk fodbold. Jeg synes Verbeek er spændende, men jeg er også lidt bekymret for om en type som ham, er det rette match for AaB. Han skal jo f.eks. ikke begynde på at hente lige så mange udlændinge som Zorniger og Van Leuwen i Esbjerg. Det er ikke lige AaBs røde tråd, og så kan det ende i noget Bruce Rioch-tumult.
Jeg tror heller ikke Verbeek bliver vores nye træner. Tror derimod mere på, at det bliver Priske, Jon Dahl, Friis eller en af svenskerne.
Det er tror jeg du har fuldstændigt ret i. Uanset hvor meget mange herinde ønsker/mener en revolution/oprydning/udrensning etc i AaB er nødvendigt, hverken tror eller håber jeg det.
Vi har en glimrende fungerende klub og får vi en eller anden spradebasse´(ikke tænkt på nogen specielt) ind der føler sig større end klubben, skaber det kaos og det er altså et sats om der kommer noget positivt ud af det, mit gæt er at det gør det ikke.
Jeg er tilhænger af at vi finder et træner talent der med egne ideer kan skabe et nyt fundament indenfor de rammer vi har i dag. Det er slet ikke nødvendigt at brænde klubben ned og forvente at der som fugl fønniks ud af asken rejser sig et storhold der kan vinde medaljer hvert år - not gonna happen.

tilbage til topic - jeg er ikke afskrækket over Priske, han har uanset om vi vil eller ej stået i lære i nogle ok danske klubber med mesterskaber og medaljer. Mit problem med Priske er bare - hvorfor fanden blev han overhalet indenom til chefjobbet i FCM, det bekymrer lidt.
Alternativt en forfremmelse af Friis hvis Gaarde(Bælum og bestyrelsen vurderer det er det rigtige.
Er det ikke altid din holdning? Altså, at alt er godt, hvis Gaarde og bestyrelsen vurderer det rigtigt?
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Gamen

Re: Træneremner

Indlæg af Gamen » 29. nov 2018, 13:41

Maglau skrev:
29. nov 2018, 13:21
Det er tror jeg du har fuldstændigt ret i. Uanset hvor meget mange herinde ønsker/mener en revolution/oprydning/udrensning etc i AaB er nødvendigt, hverken tror eller håber jeg det.
Vi har en glimrende fungerende klub og får vi en eller anden spradebasse´(ikke tænkt på nogen specielt) ind der føler sig større end klubben, skaber det kaos og det er altså et sats om der kommer noget positivt ud af det, mit gæt er at det gør det ikke.
Jeg er tilhænger af at vi finder et træner talent der med egne ideer kan skabe et nyt fundament indenfor de rammer vi har i dag. Det er slet ikke nødvendigt at brænde klubben ned og forvente at der som fugl fønniks ud af asken rejser sig et storhold der kan vinde medaljer hvert år - not gonna happen.

tilbage til topic - jeg er ikke afskrækket over Priske, han har uanset om vi vil eller ej stået i lære i nogle ok danske klubber med mesterskaber og medaljer. Mit problem med Priske er bare - hvorfor fanden blev han overhalet indenom til chefjobbet i FCM, det bekymrer lidt.
Alternativt en forfremmelse af Friis hvis Gaarde(Bælum og bestyrelsen vurderer det er det rigtige.
En glimrende, velfungerende klub? I så fald, så er det besynderligt at vi vel har det næsthøjeste budget i klubbens historie og alligevel ligger hvor vi gør. At vi har klattet 30-35 mio. væk på 1,5 år uden at det har kunnet aflæses på banen. At vi, modsat en klub som FCM f.eks., har afgivet en lang række gode kræfter fra ungdomsafdelingen de senere år. At der, siden vi udvidede administrationen markant, har været en del uro derude kulminerende med fyringen af Schors.
AaB kører fint, men heller ikke mere end det.

Erik Hamrén ændrede en masse, men var aldrig større end klubben. Tværtimod. Han tog klubben til et nyt niveau.

Vi skal ikke have flere trænertalenter - Pehrsson-eksemplet var grelt. Vi er nødt til at have én med gennemslagskraft og erfaring der kan ryste op i miljøet. Du stiller i øvrigt nogle fuldstændig tåbelige præmisser op - der er ingen der har talt om en revolution i AaB, om at skabe kaos og uro og om at tro at alting kommer af sig selv. Dét der ønskes, er at man får en mand ind der i sig selv kan give klubben et løft. Én der kan spejle sig selv i AaB og se et interessant projekt. Ikke en journeyman eller én der kun har trænet drengehold i FLUIF/NIF.

Gamen

Re: Træneremner

Indlæg af Gamen » 29. nov 2018, 13:45

Hvis man i øvrigt lige skal berøre Brian Priske lidt, så er der en fin lille anekdote om hans tid i AaB. Da han var Superliga-spiller i AaB tilbød han af egen drift, at hjælpe til med at træne og coache miniputter/drenge i AaB, så han var faktisk i en periode hjælpetræner på '89 årgangen. Han ville gerne gøre gavn i klubben - og således blev det til, at hans allerførste trænererfaring faktisk blev med et ungdomshold i AaB.
Han var enormt vellidt, både blandt spillere og forældre - ingen nykker over ham.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Træneremner

Indlæg af Maglau » 29. nov 2018, 14:01

Gamen skrev:
29. nov 2018, 13:45
Hvis man i øvrigt lige skal berøre Brian Priske lidt, så er der en fin lille anekdote om hans tid i AaB. Da han var Superliga-spiller i AaB tilbød han af egen drift, at hjælpe til med at træne og coache miniputter/drenge i AaB, så han var faktisk i en periode hjælpetræner på '89 årgangen. Han ville gerne gøre gavn i klubben - og således blev det til, at hans allerførste trænererfaring faktisk blev med et ungdomshold i AaB.
Han var enormt vellidt, både blandt spillere og forældre - ingen nykker over ham.
Se selv - tidligere træner i klubben. Mega indspisthed ;)

Kommer lige tilbage senere med svar til ovenstående
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 556
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Træneremner

Indlæg af Himmerland » 29. nov 2018, 18:58

Se ud ti vores nye træner allerede er begyndt at sætte sit aftryk. Han har sikkert også siddet og rystet på hovedet over MW’s mystiske valg 😂 https://nordjyske.dk/plus/sport/efter-t ... 1f847941cd

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Træneremner

Indlæg af BoT » 29. nov 2018, 19:40

Jeg er ret positiv over for Priske. Jeg tror, han vil gå til opgaven med ydmyghed og grundighed, og kombineret med ambition, professionalisme og erfaring fra de seneste års to bedste danske klubber, kan det blive godt.

Forhåbentlig står Gaarde ved sine ord om at droppe det dødssyge boldbessidende mantra. Det ligger heller ikke til Priske.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Træneremner

Indlæg af Califfen » 29. nov 2018, 19:55

BassogogsVen skrev:
29. nov 2018, 10:44
Buzz Killington skrev:
29. nov 2018, 10:31
Status på Pastorius poll:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0

Af nogenlunde realistiske kandidater, er Jacob Friis vurderet som mest sandsynlig permanent afløser for Morten Wieghorst, med Jon Dahl på andenpladsen og Gertjan Verbeek på tredje. Den mest foretrukne træner er Kasper Hjulmand, med Erik Hamren lidt efter. Jens Gustafsson er på tredje, næsten side om side med Kent Nielsen. Af de trænere der er vurderet til mest sandsynlige er Verbeek vurderet til den mest ønskværdige, men ikke langt over Friis og Jon Dahl.
Pøblen fatter ingenting!
Kent Nielsen?? Hvad er det folk ikke fatter?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Træneremner

Indlæg af FlæskeFrank » 29. nov 2018, 20:31

BoT skrev:
29. nov 2018, 19:40
Jeg er ret positiv over for Priske. Jeg tror, han vil gå til opgaven med ydmyghed og grundighed, og kombineret med ambition, professionalisme og erfaring fra de seneste års to bedste danske klubber, kan det blive godt.
Nu er det mere generelt omkring Priske og ikke lige BoTs indlæg.

Hvem fanden tror han er mere talende i medierne end Wieghorst. Altså der er ikke meget Allan Kuhn over Priske. Så hvis man vil have en talende cheftræner, så tænker jeg ikke Priske.

Men Priske og KEP kunne måske være Kent og Allan look alikes.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 29. nov 2018, 21:31

FlæskeFrank skrev:
29. nov 2018, 20:31
Nu er det mere generelt omkring Priske og ikke lige BoTs indlæg.

Hvem fanden tror han er mere talende i medierne end Wieghorst. Altså der er ikke meget Allan Kuhn over Priske. Så hvis man vil have en talende cheftræner, så tænker jeg ikke Priske.

Men Priske og KEP kunne måske være Kent og Allan look alikes.
Det kommer ikke til at være en eneste, der brokker sig over om en AaB-træner taler, råber eller ligner et stoneface, hvis han vinder med AaB.

Der kommer heller ikke til at være en eneste træner, der for ros for at sige tingene direkte, hvis han efter ti kampe ligger på et pointsnit der ligner Wieghorsts.

Reelt tror jeg ikke der er ret mange - heller ikke på debatsiden - der synes at trænerens fremtoning og opførsel er vigtigere end hvordan han præsterer.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Træneremner

Indlæg af FlæskeFrank » 29. nov 2018, 21:50

Nu har Friis, Augu og Wieghorst fået hug for at være indadvendt og ikke særlig gode til mediedelen. Det tror jeg ikke ændrer sig med Priske uanset om vi vinder eller taber.

Priske kan godt være den rette, men det tyder klart på den afdæmpede type, hvis han kommer ind.
Pastorius skrev:
29. nov 2018, 21:31
Reelt tror jeg ikke der er ret mange - heller ikke på debatsiden - der synes at trænerens fremtoning og opførsel er vigtigere end hvordan han præsterer.
Ligesom vi bare skal købe en angriber med 10+ garanti for mål. Hvor svært kan det være ?

Du var selv en af dem, som var efter Friis og hans fremtoning. Så jo jeg tror faktisk, at det betyder en del, særligt for debatsiden. Med mindre han laver en 2014.
- FlæskeFrank

Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 556
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Træneremner

Indlæg af Himmerland » 29. nov 2018, 22:01

FlæskeFrank skrev:
29. nov 2018, 20:31
BoT skrev:
29. nov 2018, 19:40
Jeg er ret positiv over for Priske. Jeg tror, han vil gå til opgaven med ydmyghed og grundighed, og kombineret med ambition, professionalisme og erfaring fra de seneste års to bedste danske klubber, kan det blive godt.
Nu er det mere generelt omkring Priske og ikke lige BoTs indlæg.

Hvem fanden tror han er mere talende i medierne end Wieghorst. Altså der er ikke meget Allan Kuhn over Priske. Så hvis man vil have en talende cheftræner, så tænker jeg ikke Priske.

Men Priske og KEP kunne måske være Kent og Allan look alikes.
Kan sku blive rigtig lang i mine boller over den forgudelse af Kent de første 2 år var han hadet lige så meget som MW de fleste af vores trænere har haft en svær start. Når det kommer der til er det kun Allan der ikke havde en kold start.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 29. nov 2018, 22:08

Himmerland skrev:
29. nov 2018, 22:01
Kan sku blive rigtig lang i mine boller over den forgudelse af Kent de første 2 år var han hadet lige så meget som MW de fleste af vores trænere har haft en svær start. Når det kommer der til er det kun Allan der ikke havde en kold start.
Selvfølgelig skal vi da forgude Kent, Hamrén, PEA og Backe - uanset om man kan finde en sprække eller to i lakken. De vandt. Vinderen har altid ret! Ingen af dem kommer tilbage, så der er ingen grund til at lade være.

Den næste træner får det også svært. Det synes jeg er helt fint. Sådan er det i AaB, og sådan skal det være.

MW fik forresten en fin start med 3 sejre.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 556
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Træneremner

Indlæg af Himmerland » 29. nov 2018, 22:28

Pastorius skrev:
29. nov 2018, 22:08
Himmerland skrev:
29. nov 2018, 22:01
Kan sku blive rigtig lang i mine boller over den forgudelse af Kent de første 2 år var han hadet lige så meget som MW de fleste af vores trænere har haft en svær start. Når det kommer der til er det kun Allan der ikke havde en kold start.
Selvfølgelig skal vi da forgude Kent, Hamrén, PEA og Backe - uanset om man kan finde en sprække eller to i lakken. De vandt. Vinderen har altid ret! Ingen af dem kommer tilbage, så der er ingen grund til at lade være.

Den næste træner får det også svært. Det synes jeg er helt fint. Sådan er det i AaB, og sådan skal det være.

MW fik forresten en fin start med 3 sejre.
Alle vores mesterskabs træner er spec. KLART. men vi bør sommetider alle huske når en ny starter, at alle dem vi har haft der vandt i sidste ender ikke startede godt, og var alle på debatten hadet og ønsket hen hvor peberen gror inden vi endte med at løfte pokalen. Dermed ikke sagt at MW skulle have haft længer snor. Men håber vi uanset hvad giver den nye længere snor end 5-7 kampe inden hadet bygges op.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Træneremner

Indlæg af Yankee » 29. nov 2018, 22:42

Himmerland skrev:
29. nov 2018, 22:28
Alle vores mesterskabs træner er spec. KLART. men vi bør sommetider alle huske når en ny starter, at alle dem vi har haft der vandt i sidste ender ikke startede godt, og var alle på debatten hadet og ønsket hen hvor peberen gror inden vi endte med at løfte pokalen. Dermed ikke sagt at MW skulle have haft længer snor. Men håber vi uanset hvad giver den nye længere snor end 5-7 kampe inden hadet bygges op.
Hvornår er en træner blevet lagt for had efter 5-7 kampe? Jeg kan slet ikke forstå hvad du hentyder til.

Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 556
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Træneremner

Indlæg af Himmerland » 29. nov 2018, 22:53

Yankee skrev:
29. nov 2018, 22:42
Himmerland skrev:
29. nov 2018, 22:28
Alle vores mesterskabs træner er spec. KLART. men vi bør sommetider alle huske når en ny starter, at alle dem vi har haft der vandt i sidste ender ikke startede godt, og var alle på debatten hadet og ønsket hen hvor peberen gror inden vi endte med at løfte pokalen. Dermed ikke sagt at MW skulle have haft længer snor. Men håber vi uanset hvad giver den nye længere snor end 5-7 kampe inden hadet bygges op.
Hvornår er en træner blevet lagt for had efter 5-7 kampe? Jeg kan slet ikke forstå hvad du hentyder til.
Ok måske en overdrivelse så 9-12

Besvar