Træneremner

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Træneremner

Indlæg af FIDEL » 4. dec 2018, 21:45

Jeg magter simpelthen ikke hvis det bliver Thomas Frank. Tror det ikke, men frygter, at Gaarde ikke er færdig med DBU-trænere!!
Jeg tror mest på Priske, en udlænding eller Hjulmand udfra det Tyskeren skriver. :cheers:

Edit: jeg tror sgu ikke rigtigt på Hjulmand alligevel. Tror mest på en udlænding.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Træneremner

Indlæg af swfc » 4. dec 2018, 22:39

Bum skrev:
3. dec 2018, 22:51
Jeg har også hørt meget om ham Friis på debatsiden.dk. Han skulle være en tørvetriller af format. Forfærdelig til interviews i pausen. En tør kiks. Kedelig. Ikke en gang god nok som assistenttræner. Han skulle bare fyres. Ud. Væk.

Det har vist været stemningen på debatsiden.dk i flere år. Nårh ja... indtil for tre dage siden. Suk.
Ja, men nogle (jeg feks) har også brugt tid på at se reserveholdskampe, og der har Friis virket uengageret og handlingslammet. Og ja, jeg ynder at stå ved AaBs bænk. Interviewet efter Esbjerg sejren var en frigørelse.
AaB i hjertet

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Træneremner

Indlæg af Kristian » 4. dec 2018, 23:01

Brodernumsi skrev:
4. dec 2018, 20:32
BassogogsVen skrev:
4. dec 2018, 19:43
Pastorius skrev:
4. dec 2018, 19:02
Munken83 skrev:
4. dec 2018, 18:59
Tyskeren skrev:
4. dec 2018, 18:21
Jon Dahl er ude.. Men der er snart en underskrevet kontrakt! Inden for en uge er det på plads. Det er eftersigende en træner som er på kontrakt i en anden klub lige nu! Kunne man håbe på Hjulmand?
Det åbner jo op for mange navne.

Ved man om det er en dansk klub eller?
Med den fart Odds havde på, så vil det være en overraskelse, hvis det ikke bliver Priske. Jeg tænker ikke der er andre muligheder end ham og Friis.
Priske ville jeg ærligt talt se lidt som en maveplasker. Nuvel, han har været i FCK og FCM som assistent, men så kunne man i min optik lige så godt vælge Friis, som jo får det ene skudsmål efter det andet for sin store faglighed.
Gaarde er åbenbart ikke vild med, at forfremme assistenttrænere...
Det var Lynge vist heller ikke? :)

Vi skal have en ude fra. Hvis man er tæt på en kontakt allerede om en uge, bliver det ihvertfald ikke Friis og det skal det heller ikke være.
Lad os nu ikke falde på halen blot fordi Friis vandt sin første kamp.
------------------
mvh Kristian

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Træneremner

Indlæg af FIDEL » 4. dec 2018, 23:11

Kristian skrev:
4. dec 2018, 23:01
Brodernumsi skrev:
4. dec 2018, 20:32
BassogogsVen skrev:
4. dec 2018, 19:43
Pastorius skrev:
4. dec 2018, 19:02
Munken83 skrev:
4. dec 2018, 18:59
Tyskeren skrev:
4. dec 2018, 18:21
Jon Dahl er ude.. Men der er snart en underskrevet kontrakt! Inden for en uge er det på plads. Det er eftersigende en træner som er på kontrakt i en anden klub lige nu! Kunne man håbe på Hjulmand?
Det åbner jo op for mange navne.

Ved man om det er en dansk klub eller?
Med den fart Odds havde på, så vil det være en overraskelse, hvis det ikke bliver Priske. Jeg tænker ikke der er andre muligheder end ham og Friis.
Priske ville jeg ærligt talt se lidt som en maveplasker. Nuvel, han har været i FCK og FCM som assistent, men så kunne man i min optik lige så godt vælge Friis, som jo får det ene skudsmål efter det andet for sin store faglighed.
Gaarde er åbenbart ikke vild med, at forfremme assistenttrænere...
Det var Lynge vist heller ikke? :)

Vi skal have en ude fra. Hvis man er tæt på en kontakt allerede om en uge, bliver det ihvertfald ikke Friis og det skal det heller ikke være.
Lad os nu ikke falde på halen blot fordi Friis vandt sin første kamp.
Synes ikke det giver stor mening med Priske. Så kan vi lige så godt bruge Friis. Men tror mest på en udlænding...

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Træneremner

Indlæg af jonas386 » 4. dec 2018, 23:36

Tyskeren skrev:
4. dec 2018, 18:21
Jon Dahl er ude.. Men der er snart en underskrevet kontrakt! Inden for en uge er det på plads. Det er eftersigende en træner som er på kontrakt i en anden klub lige nu! Kunne man håbe på Hjulmand?
Du må ikke sige sådan nogle ting. Hjulmand ville være en drøm.. I den forbindelse kunne jeg godt se Friis fortsætte som assistent, og eventuelt få chancen efter Hjulmand. Der er ikke noget i vejen med at uddanne egne trænere - nærmest tværtimod, men timingen skal også være rigtig.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Træneremner

Indlæg af Kokkefar » 5. dec 2018, 08:55

jonas386 skrev:
4. dec 2018, 23:36
Tyskeren skrev:
4. dec 2018, 18:21
Jon Dahl er ude.. Men der er snart en underskrevet kontrakt! Inden for en uge er det på plads. Det er eftersigende en træner som er på kontrakt i en anden klub lige nu! Kunne man håbe på Hjulmand?
Du må ikke sige sådan nogle ting. Hjulmand ville være en drøm.. I den forbindelse kunne jeg godt se Friis fortsætte som assistent, og eventuelt få chancen efter Hjulmand. Der er ikke noget i vejen med at uddanne egne trænere - nærmest tværtimod, men timingen skal også være rigtig.
Det lyder til Hjulmand også spøger i Rosenborg.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Træneremner

Indlæg af gravballe » 5. dec 2018, 10:14

Hjulmand, er det ikke bare mere af DBU stilen i samme skuffe som Morten W ??

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 5. dec 2018, 10:17

gravballe skrev:Hjulmand, er det ikke bare mere af DBU stilen i samme skuffe som Morten W ??
Hvis du er tvivl om forskellen på Wieghorst og Hjulmand, så kig lidt ind i hvad der skete da FCN lavede det skifte for nogle år siden.

Hjulmand er meget mere kompromisløs offensiv end Wieghorst og DBU nogensinde har været.

Hvis man forøvrigt mener at vi helt bør skifte stil, og spille på en anderledes måde, så tag et lille kig på denne artikel, og overvej hvad det ville betyde i AaB.

https://www.bt.dk/superligaen/broendby- ... asterclass

Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Træneremner

Indlæg af Kokkefar » 5. dec 2018, 10:55

Hjulmand..

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Træneremner

Indlæg af gravballe » 5. dec 2018, 11:03

Pastorius skrev:
5. dec 2018, 10:17
gravballe skrev:Hjulmand, er det ikke bare mere af DBU stilen i samme skuffe som Morten W ??
Hvis du er tvivl om forskellen på Wieghorst og Hjulmand, så kig lidt ind i hvad der skete da FCN lavede det skifte for nogle år siden.

Hjulmand er meget mere kompromisløs offensiv end Wieghorst og DBU nogensinde har været.

Hvis man forøvrigt mener at vi helt bør skifte stil, og spille på en anderledes måde, så tag et lille kig på denne artikel, og overvej hvad det ville betyde i AaB.

https://www.bt.dk/superligaen/broendby- ... asterclass
Tak for svar!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Træneremner

Indlæg af BassogogsVen » 5. dec 2018, 11:25

Kokkefar skrev:
5. dec 2018, 10:55
Hjulmand..
HVIS vi overhovedet har været af interesse for Hjulmand (hvilket jeg tvivler på), så vil han naturligvis til enhver tid vælge Rosenborg nu - forudsat, at han gider at bo i Trondheim. Der er trods alt lidt mere perspektiv (og bedre løn) i at sidde deroppe og lure ud over fjorden.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Træneremner

Indlæg af Kokkefar » 5. dec 2018, 13:12

BassogogsVen skrev:
5. dec 2018, 11:25
Kokkefar skrev:
5. dec 2018, 10:55
Hjulmand..
HVIS vi overhovedet har været af interesse for Hjulmand (hvilket jeg tvivler på), så vil han naturligvis til enhver tid vælge Rosenborg nu - forudsat, at han gider at bo i Trondheim. Der er trods alt lidt mere perspektiv (og bedre løn) i at sidde deroppe og lure ud over fjorden.
Enig, hvis Rosenborg er interesserede så er han tabt for os.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Træneremner

Indlæg af Halil » 5. dec 2018, 16:04

Kokkefar skrev:
5. dec 2018, 13:12
BassogogsVen skrev:
5. dec 2018, 11:25
Kokkefar skrev:
5. dec 2018, 10:55
Hjulmand..
HVIS vi overhovedet har været af interesse for Hjulmand (hvilket jeg tvivler på), så vil han naturligvis til enhver tid vælge Rosenborg nu - forudsat, at han gider at bo i Trondheim. Der er trods alt lidt mere perspektiv (og bedre løn) i at sidde deroppe og lure ud over fjorden.
Enig, hvis Rosenborg er interesserede så er han tabt for os.
Som BoT så smukt skrev engang. Cirka

"Det er ikke engang sikkert, at AaB har været interesseret i ham"
Uden Synd Ingen Frelse

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Træneremner

Indlæg af BassogogsVen » 5. dec 2018, 17:25

Halil skrev:
5. dec 2018, 16:04
Kokkefar skrev:
5. dec 2018, 13:12
BassogogsVen skrev:
5. dec 2018, 11:25
Kokkefar skrev:
5. dec 2018, 10:55
Hjulmand..
HVIS vi overhovedet har været af interesse for Hjulmand (hvilket jeg tvivler på), så vil han naturligvis til enhver tid vælge Rosenborg nu - forudsat, at han gider at bo i Trondheim. Der er trods alt lidt mere perspektiv (og bedre løn) i at sidde deroppe og lure ud over fjorden.
Enig, hvis Rosenborg er interesserede så er han tabt for os.
Som BoT så smukt skrev engang. Cirka

"Det er ikke engang sikkert, at AaB har været interesseret i ham"
Som en hedengangen bruger ved navn Kaw fulgte op:
"I så fald er de idioter."
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Silver77
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 14. nov 2017, 15:13

Re: Træneremner

Indlæg af Silver77 » 5. dec 2018, 22:50

Tyskeren skrev:
4. dec 2018, 18:21
Jon Dahl er ude.. Men der er snart en underskrevet kontrakt! Inden for en uge er det på plads. Det er eftersigende en træner som er på kontrakt i en anden klub lige nu! Kunne man håbe på Hjulmand?
Lad os antage det er en dansker jo snakker om, siden du siger at Jon Dal er ude, jeg har godt nok svært, ved at se et dansk navn blive offentligt gjort inden for en uge især med tanke på at superligaen ikke er færdig spillet.

Jeg forventer et større navn end Hjulmand, Priske og Friis. Jeg håber at AaB har større ambitioner end endnu en blød mellemvare.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Træneremner

Indlæg af Jakobsen » 5. dec 2018, 23:38

Silver77 skrev:
5. dec 2018, 22:50
Tyskeren skrev:
4. dec 2018, 18:21
Jon Dahl er ude.. Men der er snart en underskrevet kontrakt! Inden for en uge er det på plads. Det er eftersigende en træner som er på kontrakt i en anden klub lige nu! Kunne man håbe på Hjulmand?
Lad os antage det er en dansker jo snakker om, siden du siger at Jon Dal er ude, jeg har godt nok svært, ved at se et dansk navn blive offentligt gjort inden for en uge især med tanke på at superligaen ikke er færdig spillet.

Jeg forventer et større navn end Hjulmand, Priske og Friis. Jeg håber at AaB har større ambitioner end endnu en blød mellemvare.
Så tror jeg, at du bliver skufffet. Hjulmand er hylde A i forhold til os. Danmarks bedste til at udvikle talenter og få dem til at præstere og har vist, at han kosntant kan genopfinde sit hold i forhold til de spillere der aktuelt er til rådighed. Tilmed vil han kunne komme ind og udvikle den måde klubben arbejder på. For mig at se er han hylde A i forhold til AaBs formåen. Vi kan måske få en hollandsk eller tysk has-been med større navn, men som måske vil have et mere tvivlsomt commitment eller være en større lottokupon ifht. at matche med AaB.
Priske er jeg tilgengæld enig er uambitiøst. Kan ikke se hvad vi skal med FCMs dødboldstræner eller at Priske har bevist, at han er cheftræner materiale.
Friis vil måske virke lidt kedeligt for nogen, men jeg er ikke enig i at det nødvendigvis er uambitiøst. Manden er uddannet i hvordan man vil arbejde i AaB og er han også en god leder kan han være den helt rigtige mand. Efter at have hørt denne uges Mediano er jeg kun blevet mere hooked på ideen efter at have hørt en modstrandertræner beskrive ham. Når en Brøndby mand roser nogen fra en anden klub har de virkelig gjort det godt taget i betragtning hvor højt oppe i egen røv BIF folk som regel har deres hoved. Har vi så stort et trænertalent som det tyder på så synes jeg også vi skal turde give ham chancen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Træneremner

Indlæg af Uldahl » 6. dec 2018, 02:23

Jakobsen skrev:
5. dec 2018, 23:38
Silver77 skrev:
5. dec 2018, 22:50
Tyskeren skrev:
4. dec 2018, 18:21
Jon Dahl er ude.. Men der er snart en underskrevet kontrakt! Inden for en uge er det på plads. Det er eftersigende en træner som er på kontrakt i en anden klub lige nu! Kunne man håbe på Hjulmand?
Lad os antage det er en dansker jo snakker om, siden du siger at Jon Dal er ude, jeg har godt nok svært, ved at se et dansk navn blive offentligt gjort inden for en uge især med tanke på at superligaen ikke er færdig spillet.

Jeg forventer et større navn end Hjulmand, Priske og Friis. Jeg håber at AaB har større ambitioner end endnu en blød mellemvare.

Så tror jeg, at du bliver skufffet. Hjulmand er hylde A i forhold til os. Danmarks bedste til at udvikle talenter og få dem til at præstere og har vist, at han kosntant kan genopfinde sit hold i forhold til de spillere der aktuelt er til rådighed. Tilmed vil han kunne komme ind og udvikle den måde klubben arbejder på. For mig at se er han hylde A i forhold til AaBs formåen. Vi kan måske få en hollandsk eller tysk has-been med større navn, men som måske vil have et mere tvivlsomt commitment eller være en større lottokupon ifht. at matche med AaB.
Priske er jeg tilgengæld enig er uambitiøst. Kan ikke se hvad vi skal med FCMs dødboldstræner eller at Priske har bevist, at han er cheftræner materiale.
Friis vil måske virke lidt kedeligt for nogen, men jeg er ikke enig i at det nødvendigvis er uambitiøst. Manden er uddannet i hvordan man vil arbejde i AaB og er han også en god leder kan han være den helt rigtige mand. Efter at have hørt denne uges Mediano er jeg kun blevet mere hooked på ideen efter at have hørt en modstrandertræner beskrive ham. Når en Brøndby mand roser nogen fra en anden klub har de virkelig gjort det godt taget i betragtning hvor højt oppe i egen røv BIF folk som regel har deres hoved. Har vi så stort et trænertalent som det tyder på så synes jeg også vi skal turde give ham chancen.
Enig 100% Det vil også være dumt ikke at give et stort træner talent chancen i klubben. Tyder på det bliver udenlandsk hvis det bliver offentligt om en uge. Håber på ham hollænderen, han skulle også være god til talenter. :aabfan:

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 303
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Træneremner

Indlæg af Krage » 6. dec 2018, 07:16

Uldahl skrev:
6. dec 2018, 02:23
Jakobsen skrev:
5. dec 2018, 23:38
Silver77 skrev:
5. dec 2018, 22:50
Tyskeren skrev:
4. dec 2018, 18:21
Jon Dahl er ude.. Men der er snart en underskrevet kontrakt! Inden for en uge er det på plads. Det er eftersigende en træner som er på kontrakt i en anden klub lige nu! Kunne man håbe på Hjulmand?
Lad os antage det er en dansker jo snakker om, siden du siger at Jon Dal er ude, jeg har godt nok svært, ved at se et dansk navn blive offentligt gjort inden for en uge især med tanke på at superligaen ikke er færdig spillet.

Jeg forventer et større navn end Hjulmand, Priske og Friis. Jeg håber at AaB har større ambitioner end endnu en blød mellemvare.

Så tror jeg, at du bliver skufffet. Hjulmand er hylde A i forhold til os. Danmarks bedste til at udvikle talenter og få dem til at præstere og har vist, at han kosntant kan genopfinde sit hold i forhold til de spillere der aktuelt er til rådighed. Tilmed vil han kunne komme ind og udvikle den måde klubben arbejder på. For mig at se er han hylde A i forhold til AaBs formåen. Vi kan måske få en hollandsk eller tysk has-been med større navn, men som måske vil have et mere tvivlsomt commitment eller være en større lottokupon ifht. at matche med AaB.
Priske er jeg tilgengæld enig er uambitiøst. Kan ikke se hvad vi skal med FCMs dødboldstræner eller at Priske har bevist, at han er cheftræner materiale.
Friis vil måske virke lidt kedeligt for nogen, men jeg er ikke enig i at det nødvendigvis er uambitiøst. Manden er uddannet i hvordan man vil arbejde i AaB og er han også en god leder kan han være den helt rigtige mand. Efter at have hørt denne uges Mediano er jeg kun blevet mere hooked på ideen efter at have hørt en modstrandertræner beskrive ham. Når en Brøndby mand roser nogen fra en anden klub har de virkelig gjort det godt taget i betragtning hvor højt oppe i egen røv BIF folk som regel har deres hoved. Har vi så stort et trænertalent som det tyder på så synes jeg også vi skal turde give ham chancen.
Enig 100% Det vil også være dumt ikke at give et stort træner talent chancen i klubben. Tyder på det bliver udenlandsk hvis det bliver offentligt om en uge. Håber på ham hollænderen, han skulle også være god til talenter. :aabfan:
AaB får jo ihvertfald et forklaringsproblem hvis de ansætter Friis (hvilket i min bog nu godt kunne give mening at gøre). Men problemet ligger i, at AaB i sin tid afviste Kuhn fordi man ikke kan gå fra en assistent til chef i klubben (eller noget i den retning, hvilket overhovedet ikke giver mening i mit hoved - det ser man mange andre virksomheder gøre).
Det kan de jo selvfølgelig forklare med ændrede retningslinjer.
Billede

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 6. dec 2018, 07:43

Krage skrev:
6. dec 2018, 07:16
AaB får jo ihvertfald et forklaringsproblem hvis de ansætter Friis (hvilket i min bog nu godt kunne give mening at gøre). Men problemet ligger i, at AaB i sin tid afviste Kuhn fordi man ikke kan gå fra en assistent til chef i klubben (eller noget i den retning, hvilket overhovedet ikke giver mening i mit hoved - det ser man mange andre virksomheder gøre).
Det kan de jo selvfølgelig forklare med ændrede retningslinjer.
Selvfølgelig gør de ikke det. Det handler udelukkende om at de ikke troede på at Kuhn havde kvalifikationerne til at være cheftræner i AaB. Hvis de satser på Friis, så mener de åbenbart at det har han. Længere er den ikke, uanset hvad der bliver sagt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Træneremner

Indlæg af 9000AaB » 6. dec 2018, 09:16

Pastorius skrev:
6. dec 2018, 07:43
Krage skrev:
6. dec 2018, 07:16
AaB får jo ihvertfald et forklaringsproblem hvis de ansætter Friis (hvilket i min bog nu godt kunne give mening at gøre). Men problemet ligger i, at AaB i sin tid afviste Kuhn fordi man ikke kan gå fra en assistent til chef i klubben (eller noget i den retning, hvilket overhovedet ikke giver mening i mit hoved - det ser man mange andre virksomheder gøre).
Det kan de jo selvfølgelig forklare med ændrede retningslinjer.
Selvfølgelig gør de ikke det. Det handler udelukkende om at de ikke troede på at Kuhn havde kvalifikationerne til at være cheftræner i AaB. Hvis de satser på Friis, så mener de åbenbart at det har han. Længere er den ikke, uanset hvad der bliver sagt.
Forstår ikke hvis det er rigtigt der er skrevet kontrakt med nogle.
1: Friis skal lige bevise sig i mere end 1 kamp. Klarer han den kunne man forlænge med ham til sommer og sige at man stadig leder efter en træner. klarer han sig kunne man så skrive en længere kontrakt.
2: HVIS de har hentet en og det IKKE er Friis nu, og han klarer sig mega godt i de næste 2 kampe, jamen så vil han nok gerne videre og prøve sig af et andet sted som træner nu AaB evt. har fundet en anden træner, og han har vist han kan være en succes.
3: HVIS de så har skrevet kontrakt med Friis og han klarer sig dårligt, jamen så ender AaB i et endnu større hul...

Ligemeget hvad så giver det virkelig ingen ledelsesmæssig ide at man har skrevet kontrakt med nogle lige nu, så tror - håber - det ikke er rigtigt.

Besvar