Træneremner

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Træneremner

Indlæg af Jakobsen » 11. dec 2018, 13:38

Kunne det tænkes, at det her på nogen som helst måde måske hænger sammen med, at Gaarde er på vej ud? Gaarde har ikke fået ov til at vælge sin træner da man vil have en ny mand og derfor bliver Friis forlænget indtil afløseren for Gaarde er på plads og kan sætte sit eget hold? Der er absolut også huller i den her teori, men det skurrer bare i mine øjne, at man kun giver den langsigtede løsning et halvt år. Det job er serious business og der skal man altså ikke ansætte en mand man allerede kender på en kort aftale med henvisning til at se ham an.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 11. dec 2018, 13:39

Jakobsen skrev:
11. dec 2018, 13:38
Kunne det tænkes, at det her på nogen som helst måde måske hænger sammen med, at Gaarde er på vej ud? Gaarde har ikke fået ov til at vælge sin træner da man vil have en ny mand og derfor bliver Friis forlænget indtil afløseren for Gaarde er på plads og kan sætte sit eget hold? Der er absolut også huller i den her teori, men det skurrer bare i mine øjne, at man kun giver den langsigtede løsning et halvt år. Det job er serious business og der skal man altså ikke ansætte en mand man allerede kender på en kort aftale med henvisning til at se ham an.
Nej
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 11. dec 2018, 13:43

andreasaab89 skrev:
11. dec 2018, 11:48
Jeg syntes ikke ridserne var så store mod Horsens
Jeg syntes det var fantastisk IGEN at se et hold spille offensivt , direkte og frit. Lave 2 mål og skabe mange chancer . Det er den vej vi skal gå .. hellere det end kedelig 0-0 kamp der ingen vej bringer os. Uden okore og dommeren havde vi klart vundet mod Horsens

De eneste ridser jeg ser var den defensive indstilling i anden halvleg hvor man tager vores eneste angriber ud. Samtidig hader jeg at det virker til at Friis prøver at genopfinde bærsting som offensiv spiller . Og at han har overhalet ochs som ikke er kommet ind de sidste to kampe ?

Men alt i alt står jeg stadig meget positiv for friis. Især fordi vi under MW ikke kunnet synke dybere

Vi har lavet 6 mål i to kampe
Det er fint vi spiller mere offensivt, og at man stadig sidder med følelsen af at den skal vi sagtens kunne vinde, indtil Okore får sin hjerneblødning.

Det er ikke fint at vi bliver så dårlige i anden halvleg, og vi tager altså på hjemmebane til Horsens. Selvfølgelig er ridserne (for) store.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Træneremner

Indlæg af Forza » 11. dec 2018, 14:05

Pastorius skrev:
11. dec 2018, 11:31
Yankee skrev:
11. dec 2018, 11:12
Køllen I Møllen skrev:
11. dec 2018, 09:31
Det kunne jo være at AaB vurderer at Friis kan gøre det bedre end Wieghorst i forårets kampe indtil den nye træner udefra er klar?
Absolut, og det er han da sikkert også.

Det virker bare meget tilfældigt og case-by-case det hele. I sommers slog man jo meget på tromme for at kontinuiteten var det vigtigste. Vi fik faktisk at vide at det netop var det faktum at vi havde kontinuitet i trænerstaben, der skulle bære os op i toppen. Én ting er så at det ikke lykkedes og man må fyre træneren - men det er da ret besynderligt at man på et halvt år er gået fra at sætte kontinuitet over alt andet til nu at ansætte sin cheftræner på en halvårskontrakt. Den eneste kontinuitet er jo Gaarde nu. Der er ingen blivende assistenttrænere, ingen chefscout, ingen spillestilsansvarlig - kun Gaarde og så Friis på en vikaraftale. Det virker altså lidt som om Gaarde griber de argumenter, der lige passer her og nu frem for at arbejde efter en fast strategi.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/gaa ... -AaB-trup/
Jeg er tæt på 100% sikker på at man har haft en helt bestemt ønskekandidat i kikkerten, som man så af en eller anden grund ikke har kunnet tilknytte (nu?). Jeg er overbevist om, at Friis når at overbevise alle om, at det kan være fuldstændig ligegyldigt i løbet af foråret, også selvom der kom lidt ridser i lakken mod Horsens.
Jeg tror ikke det er tilfældet. Kommunikationen i ansættelsen tyder for mig mest på, at man giver Friis et halvt år til at bevise sig. Går det godt er jobbet hans, alternativt kigger de en anden vej i sommerpausen som notorisk også er lettere at hente trænere omkring.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Træneremner

Indlæg af Sauer » 11. dec 2018, 14:19

- Jeg har en tro på, at det vigtigste for mig bliver at bevare mig selv som person, og det er i hvert fald ud fra den recept, at jeg altid har arbejdet som træner, siger Jacob Friis.

- Det er selvfølgelig afgørende, at vi vinder nogle fodboldkampe og derigennem opfylder vores ambitioner og målsætninger, og samtidig skal vi gerne have genskabt glæden ved at komme på Aalborg Portland Park og se et veloplagt AaB-hold
Jeg tror på, det kan blive godt. Det virker som om, man er klar over, at det kønsløse fodbold skræmmer folk væk. Jeg var helt opløftet over Horsens-kampen, fordi der indtil det røde kort var en anderledes angrebsivrighed, end man længe har set på Aalborg Stadion. Det er i sig selv næsten grund nok for mig til at give Friis chancen.

Om den korte kontrakt signalerer det ene eller det andet til truppen, Friis og andre om kontinuitet/principper er jeg mindre optaget af lige nu. Hvis den nuværende trup gerne vil og kan spille bold fremad under Friis - og sådan har det virket på mig mod Esbjerg og Horsens - så er vi allerede langt. Og så er det op til Friis og truppen at tage det længere.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Træneremner

Indlæg af andreasaab89 » 11. dec 2018, 14:31

BassogogsVen skrev:
11. dec 2018, 12:56
FIDEL skrev:
11. dec 2018, 12:14
Buzz Killington skrev:
11. dec 2018, 12:00
andreasaab89 skrev:
11. dec 2018, 11:48
Pastorius skrev:
11. dec 2018, 11:31
Yankee skrev:
11. dec 2018, 11:12


Absolut, og det er han da sikkert også.

Det virker bare meget tilfældigt og case-by-case det hele. I sommers slog man jo meget på tromme for at kontinuiteten var det vigtigste. Vi fik faktisk at vide at det netop var det faktum at vi havde kontinuitet i trænerstaben, der skulle bære os op i toppen. Én ting er så at det ikke lykkedes og man må fyre træneren - men det er da ret besynderligt at man på et halvt år er gået fra at sætte kontinuitet over alt andet til nu at ansætte sin cheftræner på en halvårskontrakt. Den eneste kontinuitet er jo Gaarde nu. Der er ingen blivende assistenttrænere, ingen chefscout, ingen spillestilsansvarlig - kun Gaarde og så Friis på en vikaraftale. Det virker altså lidt som om Gaarde griber de argumenter, der lige passer her og nu frem for at arbejde efter en fast strategi.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/gaa ... -AaB-trup/
Jeg er tæt på 100% sikker på at man har haft en helt bestemt ønskekandidat i kikkerten, som man så af en eller anden grund ikke har kunnet tilknytte (nu?). Jeg er overbevist om, at Friis når at overbevise alle om, at det kan være fuldstændig ligegyldigt i løbet af foråret, også selvom der kom lidt ridser i lakken mod Horsens.
Jeg syntes ikke ridserne var så store mod Horsens
Jeg syntes det var fantastisk IGEN at se et hold spille offensivt , direkte og frit. Lave 2 mål og skabe mange chancer . Det er den vej vi skal gå .. hellere det end kedelig 0-0 kamp der ingen vej bringer os. Uden okore og dommeren havde vi klart vundet mod Horsens

De eneste ridser jeg ser var den defensive indstilling i anden halvleg hvor man tager vores eneste angriber ud. Samtidig hader jeg at det virker til at Friis prøver at genopfinde bærsting som offensiv spiller . Og at han har overhalet ochs som ikke er kommet ind de sidste to kampe ?

Men alt i alt står jeg stadig meget positiv for friis. Især fordi vi under MW ikke kunnet synke dybere

Vi har lavet 6 mål i to kampe
Ren Spekulation: Jeg er også urolig ved at Børsting får så meget spilletid. Jeg frygter at årsagen er at Friis føler en større loyalitet overfor spillere han selv har trænet i ungdomsårgangene. Det er fint med en træner der kender spillernes styrker og svagheder indgående, og det må man gå ud fra Friis gør da han bl.a. har trænet en stor del af dem på u-hold. Det skal bare blive ved kendskabet.
Tror ganske enkelt bare det har at gøre med, at Ochs ikke er væsentlig bedre end Børsting, Thellufsen, og derfor vurderer Friis, at det er bedre med en lokal knægt.
Naturligvis er Ochs væsentligt bedre end Børsting. Det behøver man bare at åbne øjnene for at se. Hold nu op, please.
Enig .. ochs er tysk u-21 landsholdsspiller... alene det prædikat gør en meget bedre end bærsting . Nu har jeg også set alle AaB kampe (stort set) de sidste 2-3 og bærsting som offensiv midt eller kant må og skal ophøre
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3642
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Træneremner

Indlæg af gravballe » 11. dec 2018, 14:40

andreasaab89 skrev:
11. dec 2018, 14:31
BassogogsVen skrev:
11. dec 2018, 12:56
FIDEL skrev:
11. dec 2018, 12:14
Buzz Killington skrev:
11. dec 2018, 12:00
andreasaab89 skrev:
11. dec 2018, 11:48
Pastorius skrev:
11. dec 2018, 11:31


Jeg er tæt på 100% sikker på at man har haft en helt bestemt ønskekandidat i kikkerten, som man så af en eller anden grund ikke har kunnet tilknytte (nu?). Jeg er overbevist om, at Friis når at overbevise alle om, at det kan være fuldstændig ligegyldigt i løbet af foråret, også selvom der kom lidt ridser i lakken mod Horsens.
Jeg syntes ikke ridserne var så store mod Horsens
Jeg syntes det var fantastisk IGEN at se et hold spille offensivt , direkte og frit. Lave 2 mål og skabe mange chancer . Det er den vej vi skal gå .. hellere det end kedelig 0-0 kamp der ingen vej bringer os. Uden okore og dommeren havde vi klart vundet mod Horsens

De eneste ridser jeg ser var den defensive indstilling i anden halvleg hvor man tager vores eneste angriber ud. Samtidig hader jeg at det virker til at Friis prøver at genopfinde bærsting som offensiv spiller . Og at han har overhalet ochs som ikke er kommet ind de sidste to kampe ?

Men alt i alt står jeg stadig meget positiv for friis. Især fordi vi under MW ikke kunnet synke dybere

Vi har lavet 6 mål i to kampe
Ren Spekulation: Jeg er også urolig ved at Børsting får så meget spilletid. Jeg frygter at årsagen er at Friis føler en større loyalitet overfor spillere han selv har trænet i ungdomsårgangene. Det er fint med en træner der kender spillernes styrker og svagheder indgående, og det må man gå ud fra Friis gør da han bl.a. har trænet en stor del af dem på u-hold. Det skal bare blive ved kendskabet.
Tror ganske enkelt bare det har at gøre med, at Ochs ikke er væsentlig bedre end Børsting, Thellufsen, og derfor vurderer Friis, at det er bedre med en lokal knægt.
Naturligvis er Ochs væsentligt bedre end Børsting. Det behøver man bare at åbne øjnene for at se. Hold nu op, please.
Enig .. ochs er tysk u-21 landsholdsspiller... alene det prædikat gør en meget bedre end bærsting . Nu har jeg også set alle AaB kampe (stort set) de sidste 2-3 og bærsting som offensiv midt eller kant må og skal ophøre
Det er mig en gåde at man konstant bliver ved med at tro på Børsting som offensiv spiller. Han har fået så mange chancer, og hans teknik er bare ikke til det. Hans er en fin spiller at sætte ind, hvis en kamp skal kæmpes hjem dog.

Bongo12345
Junior
Junior
Indlæg: 53
Tilmeldt: 26. nov 2018, 09:53
Geografisk sted: Nibe

Re: Træneremner

Indlæg af Bongo12345 » 11. dec 2018, 15:23

Ifølge Ekstra Bladet var AaB tæt på Priske som ny træner, men valgte Friis til sidst. Arkitilen er her i citat:

"Priske var tæt på AaB-jobbet"
Priske var øjensynligt meget tæt på jobbet i Nordjylland.

Det var ikke uden årsag, at oddsene på Brian Priske som AaB-træner styrtdykkede.

For nordjyderne kiggede ifølge Ekstra Bladets oplysninger intenst på den gamle AaB-back, da sonderingerne omkring mulige kandidater til at afløse Morten Wieghorst skulle findes.

Brian Priske markerede sig tidligt som en oplagt kandidat grundet sine mange års erfaringer i både FC Midtjylland og FC København, og han er blevet hørt omkring sin interesse i jobbet.

- Jeg har ingen kommentarer til det emne, fastslår Brian Priske, der på det personlige plan har nære relationer til AaB's sportsdirektør, Allan Gaarde. De to havde mere end fire sæsoner sammen i AaB og var også i Vejle samtidig for ti år siden.

AaB fokuserede markant på at hente en cheftræner ind, som kom med goodwill i offentligheden. Morten Wieghorsts faglige styrker til trods så blev tjansen i AaB op ad bakke, fordi han ikke rigtig formåede at fange offentligheden. Han virkede især i forhold til medier og fans tilknappet og defensiv.

AaB satte ifølge Ekstra Bladets oplysninger cirkel omkring udtrykket 'likeability,' da de definerede vigtige karaktértræk ved den nye chef.

I sidste ende svingede pendulet ud til fordel for Jacob Friis, der med sin vikar-entré har forløst en undertrykt begejstring i AaB-truppen, som kom bedst til udtryk i udesejren mod Esbjerg, hvor truppen flokkedes omkring cheftræneren, da Kasper Kusk scorede.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Træneremner

Indlæg af Forza » 11. dec 2018, 16:37

Bongo12345 skrev:
11. dec 2018, 15:23
Ifølge Ekstra Bladet var AaB tæt på Priske som ny træner, men valgte Friis til sidst. Arkitilen er her i citat:

"Priske var tæt på AaB-jobbet"
Priske var øjensynligt meget tæt på jobbet i Nordjylland.

Det var ikke uden årsag, at oddsene på Brian Priske som AaB-træner styrtdykkede.

For nordjyderne kiggede ifølge Ekstra Bladets oplysninger intenst på den gamle AaB-back, da sonderingerne omkring mulige kandidater til at afløse Morten Wieghorst skulle findes.

Brian Priske markerede sig tidligt som en oplagt kandidat grundet sine mange års erfaringer i både FC Midtjylland og FC København, og han er blevet hørt omkring sin interesse i jobbet.

- Jeg har ingen kommentarer til det emne, fastslår Brian Priske, der på det personlige plan har nære relationer til AaB's sportsdirektør, Allan Gaarde. De to havde mere end fire sæsoner sammen i AaB og var også i Vejle samtidig for ti år siden.

AaB fokuserede markant på at hente en cheftræner ind, som kom med goodwill i offentligheden. Morten Wieghorsts faglige styrker til trods så blev tjansen i AaB op ad bakke, fordi han ikke rigtig formåede at fange offentligheden. Han virkede især i forhold til medier og fans tilknappet og defensiv.

AaB satte ifølge Ekstra Bladets oplysninger cirkel omkring udtrykket 'likeability,' da de definerede vigtige karaktértræk ved den nye chef.

I sidste ende svingede pendulet ud til fordel for Jacob Friis, der med sin vikar-entré har forløst en undertrykt begejstring i AaB-truppen, som kom bedst til udtryk i udesejren mod Esbjerg, hvor truppen flokkedes omkring cheftræneren, da Kasper Kusk scorede.
Hvis alternativet var Priske er jeg godt tilfreds med vi tog Friis. Det der talte mest imod Friis var hans manglende cheftræner erfaring på højt niveau. Den har Priske heller ikke. En kort kontrakt hvor man kan vurdere ham i den rolle er ret ideel.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Træneremner

Indlæg af Brent » 11. dec 2018, 17:17

Men vi skal vil have en assistenttræner ind nu hvor Augo ogå stopper. Her gad jeg virkelig godt at vi prøvede at rekruttere ham her (hvis han da engang stopper karrieren som aktiv spiller)

http://www.sogndalfotball.no/nyheiter/w ... er-tilbake
AaB - the Nordic gateway to Europe

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Træneremner

Indlæg af BassogogsVen » 11. dec 2018, 17:26

Brent skrev:
11. dec 2018, 17:17
Men vi skal vil have en assistenttræner ind nu hvor Augo ogå stopper. Her gad jeg virkelig godt at vi prøvede at rekruttere ham her (hvis han da engang stopper karrieren som aktiv spiller)

http://www.sogndalfotball.no/nyheiter/w ... er-tilbake
Jeg vil hellere have ham på banen.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Træneremner

Indlæg af andreasaab89 » 11. dec 2018, 17:39

BassogogsVen skrev:
11. dec 2018, 17:26
Brent skrev:
11. dec 2018, 17:17
Men vi skal vil have en assistenttræner ind nu hvor Augo ogå stopper. Her gad jeg virkelig godt at vi prøvede at rekruttere ham her (hvis han da engang stopper karrieren som aktiv spiller)

http://www.sogndalfotball.no/nyheiter/w ... er-tilbake
Jeg vil hellere have ham på banen.
Haha enig. Det er sådan en general vi har brug for dernede
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Træneremner

Indlæg af Jakobsen » 11. dec 2018, 17:40

BassogogsVen skrev:
11. dec 2018, 17:26
Brent skrev:
11. dec 2018, 17:17
Men vi skal vil have en assistenttræner ind nu hvor Augo ogå stopper. Her gad jeg virkelig godt at vi prøvede at rekruttere ham her (hvis han da engang stopper karrieren som aktiv spiller)

http://www.sogndalfotball.no/nyheiter/w ... er-tilbake
Jeg vil hellere have ham på banen.
Han ville skræmmende nok sikkert stadig være vores bedste stopper. Han laver da i hvert fald færre hjerneblødninger end Okore
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Træneremner

Indlæg af BassogogsVen » 11. dec 2018, 17:55

Jakobsen skrev:
11. dec 2018, 17:40
BassogogsVen skrev:
11. dec 2018, 17:26
Brent skrev:
11. dec 2018, 17:17
Men vi skal vil have en assistenttræner ind nu hvor Augo ogå stopper. Her gad jeg virkelig godt at vi prøvede at rekruttere ham her (hvis han da engang stopper karrieren som aktiv spiller)

http://www.sogndalfotball.no/nyheiter/w ... er-tilbake
Jeg vil hellere have ham på banen.
Han ville skræmmende nok sikkert stadig være vores bedste stopper. Han laver da i hvert fald færre hjerneblødninger end Okore
Han er bare uden tvivl en af de tre bedste stoppede i klubbens nyere historie.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Træneremner

Indlæg af Since » 11. dec 2018, 18:10

Kunne Kasper Hjulmand ikke være en mulighed til sommer når han har kontraktudløb? Han er glad for talenter og det er i også. Perfekt match. Han vil vel også gerne til en større adresse.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Træneremner

Indlæg af dyhrmaN » 11. dec 2018, 18:35

Jeg ved det har været nævnt før, men muligvis også skudt ned. Men hvad med KEP som assistent?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 11. dec 2018, 18:38

Since skrev:
11. dec 2018, 18:10
Kunne Kasper Hjulmand ikke være en mulighed til sommer når han har kontraktudløb? Han er glad for talenter og det er i også. Perfekt match. Han vil vel også gerne til en større adresse.
Han får efter sigende det dobbelt i løn ift. hvad Wieghorst fik. Han er nu træner i en klub helt uden pres, næsten uanset hvor dårligt det går, sålænge han ikke rykker ned. Jeg tror han er svær at flytte.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Træneremner

Indlæg af Jakobsen » 11. dec 2018, 18:38

dyhrmaN skrev:
11. dec 2018, 18:35
Jeg ved det har været nævnt før, men muligvis også skudt ned. Men hvad med KEP som assistent?
Han har lige fået TV-job desværre. Tvivler derudover også på de tager nogen udefra før de ved om Friis er manden efter d. 30/6.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Træneremner

Indlæg af BassogogsVen » 11. dec 2018, 19:48

Tænker, at assistenten bliver en eller anden skolelærer ved navn Poul.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Træneremner

Indlæg af Kokkefar » 11. dec 2018, 21:33

BassogogsVen skrev:
11. dec 2018, 19:48
Tænker, at assistenten bliver en eller anden skolelærer ved navn Poul.
Mon ikke kantinedamen får chancen.

Besvar