Træneremner

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 28. nov 2018, 14:17

Rafa2 skrev:
28. nov 2018, 13:54
Mit bud er Jens Gustafsson fra IFK Norrkoping :oops:
Jeg har add'et ham her:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0

Kan du tilføje lidt info på ham?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 28. nov 2018, 14:19

Buzz Killington skrev:
28. nov 2018, 13:49
Liverpool1 skrev:
28. nov 2018, 13:43
Jon Dahl nede i odds 4,50
https://www.unibet.dk/betting#filter/fo ... 1005152002

Peter Sørensen gået fra 3,75 til 4,5 på en dag. Så den går den rigtige vej. Verbeek gået fra 3,0 til 4,0 siden i går.
Med på listen (hos unibet) er kommet:

Mark Strudal, Michael Hemmingsen, Brian Priske siden i går. EDIT: og Bo Henriksen
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Træneremner

Indlæg af Buzz Killington » 28. nov 2018, 14:21

Pastorius skrev:
28. nov 2018, 14:17
Rafa2 skrev:
28. nov 2018, 13:54
Mit bud er Jens Gustafsson fra IFK Norrkoping :oops:
Jeg har add'et ham her:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0

Kan du tilføje lidt info på ham?
Ville det være muligt at lave endnu en poll der omhandler folks foretrukne (realisitske) træner?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Træneremner

Indlæg af Gamen » 28. nov 2018, 14:29

Buzz Killington skrev:
28. nov 2018, 14:21
Ville det være muligt at lave endnu en poll der omhandler folks foretrukne (realisitske) træner?
Er det bare mig, eller er det lidt tungt at arbejde i, det Google Docs. Og er Erik Rasmussen ikke på listen 2 gange?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 28. nov 2018, 14:37

Buzz Killington skrev:
28. nov 2018, 14:21
Pastorius skrev:
28. nov 2018, 14:17
Rafa2 skrev:
28. nov 2018, 13:54
Mit bud er Jens Gustafsson fra IFK Norrkoping :oops:
Jeg har add'et ham her:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0

Kan du tilføje lidt info på ham?
Ville det være muligt at lave endnu en poll der omhandler folks foretrukne (realisitske) træner?
Done
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 28. nov 2018, 14:38

Gamen skrev:
28. nov 2018, 14:29
Buzz Killington skrev:
28. nov 2018, 14:21
Ville det være muligt at lave endnu en poll der omhandler folks foretrukne (realisitske) træner?
Er det bare mig, eller er det lidt tungt at arbejde i, det Google Docs. Og er Erik Rasmussen ikke på listen 2 gange?
Jeg tænker der var lidt mere bøvlet end nødvendigt for dig jeg var ved at lave ret meget om i arket samtidig med at du prøvede at fylde i. Mon ikke De bruger nogle kræfter på at sikre at alle opdateringer kommer med, og at vi ikke retter det samme, samtidigt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Træneremner

Indlæg af Gamen » 28. nov 2018, 14:42

Pastorius skrev:
28. nov 2018, 14:38
Jeg tænker der var lidt mere bøvlet end nødvendigt for dig jeg var ved at lave ret meget om i arket samtidig med at du prøvede at fylde i. Mon ikke De bruger nogle kræfter på at sikre at alle opdateringer kommer med, og at vi ikke retter det samme, samtidigt.
Cool cool. Thumbs up for initiativet, jeg synes det er meget sjovt :-)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 28. nov 2018, 14:44

Gamen skrev:
28. nov 2018, 14:42
Pastorius skrev:
28. nov 2018, 14:38
Jeg tænker der var lidt mere bøvlet end nødvendigt for dig jeg var ved at lave ret meget om i arket samtidig med at du prøvede at fylde i. Mon ikke De bruger nogle kræfter på at sikre at alle opdateringer kommer med, og at vi ikke retter det samme, samtidigt.
Cool cool. Thumbs up for initiativet, jeg synes det er meget sjovt :-)
Samme her - er lidt imponeret over der ikke er blevet mere useriøst end det er. (Men det er nu rimelig nemt at restore, hvis nogen skulle sabotere).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Træneremner

Indlæg af Buzz Killington » 28. nov 2018, 14:47

Gamen skrev:
28. nov 2018, 14:29
Buzz Killington skrev:
28. nov 2018, 14:21
Ville det være muligt at lave endnu en poll der omhandler folks foretrukne (realisitske) træner?
Er det bare mig, eller er det lidt tungt at arbejde i, det Google Docs. Og er Erik Rasmussen ikke på listen 2 gange?
Tænker du på at det "lagger"? For ja, der kan være lidt responstid. Men derudover syntes jeg det er helt fænomenalt til kollaborative projekter. Har brugt det mange gange og har aldrig prøvet noget der fungerede bedre til formålet. Det er dog hovedsagligt "docs", i.e. skriveprogrammet jeg har brugt. Så skal ikke kloge mig på "shell" som Pastorius har gang i. Det ser noget bare bones ud i forhold til e.g. excel.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Træneremner

Indlæg af Buzz Killington » 28. nov 2018, 14:47

Pastorius skrev:
28. nov 2018, 14:37
Buzz Killington skrev:
28. nov 2018, 14:21
Pastorius skrev:
28. nov 2018, 14:17
Rafa2 skrev:
28. nov 2018, 13:54
Mit bud er Jens Gustafsson fra IFK Norrkoping :oops:
Jeg har add'et ham her:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0

Kan du tilføje lidt info på ham?
Ville det være muligt at lave endnu en poll der omhandler folks foretrukne (realisitske) træner?
Done
Lækkert!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 28. nov 2018, 14:58

Buzz Killington skrev:
28. nov 2018, 14:47
Gamen skrev:
28. nov 2018, 14:29
Buzz Killington skrev:
28. nov 2018, 14:21
Ville det være muligt at lave endnu en poll der omhandler folks foretrukne (realisitske) træner?
Er det bare mig, eller er det lidt tungt at arbejde i, det Google Docs. Og er Erik Rasmussen ikke på listen 2 gange?
Tænker du på at det "lagger"? For ja, der kan være lidt responstid. Men derudover syntes jeg det er helt fænomenalt til kollaborative projekter. Har brugt det mange gange og har aldrig prøvet noget der fungerede bedre til formålet. Det er dog hovedsagligt "docs", i.e. skriveprogrammet jeg har brugt. Så skal ikke kloge mig på "shell" som Pastorius har gang i. Det ser noget bare bones ud i forhold til e.g. excel.
Ja, jeg tror det lagger. Der er to muligheder - sikkert en kombination.

1) Mange opdaterer kigger samtidig = der skal holdes styr på hvad der opdateres og evt. låses så to ikke kan opdatere det samme på samme tid.
2) Den query jeg bruger opdaterer, hver gang nogen opdaterer i arket (total table scan/select *) det trækker sikkert lidt ressourcer.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Træneremner

Indlæg af Gamen » 28. nov 2018, 14:59

Pastorius skrev:
28. nov 2018, 14:44
Samme her - er lidt imponeret over der ikke er blevet mere useriøst end det er. (Men det er nu rimelig nemt at restore, hvis nogen skulle sabotere).
Jeg kan ikke redigere i hverken tilgængelighed eller kommentarer. Ellers er det godt lavet.

Men jeg synes egentlig kun det er fint, at gøre viden tilgængelig for folk der ikke har tid til at opsøge den selv, eller læse hvert enkelt indlæg.

Gamen

Re: Træneremner

Indlæg af Gamen » 28. nov 2018, 15:00

Buzz Killington skrev:
28. nov 2018, 14:47
Tænker du på at det "lagger"? For ja, der kan være lidt responstid. Men derudover syntes jeg det er helt fænomenalt til kollaborative projekter. Har brugt det mange gange og har aldrig prøvet noget der fungerede bedre til formålet. Det er dog hovedsagligt "docs", i.e. skriveprogrammet jeg har brugt. Så skal ikke kloge mig på "shell" som Pastorius har gang i. Det ser noget bare bones ud i forhold til e.g. excel.
Har også brugt docs-versionen, og indrømmet - det er rigtig godt. Jeg var med til at indføre Podio som samarbejdsplatform/til kollaborative projekter (kald det hvad du vil) på min tidligere arbejdsplads, men det kræver lidt noget andet. Til dette formål fungerer det her jo glimrende.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 28. nov 2018, 15:10

Gamen skrev:
28. nov 2018, 14:59
Pastorius skrev:
28. nov 2018, 14:44
Samme her - er lidt imponeret over der ikke er blevet mere useriøst end det er. (Men det er nu rimelig nemt at restore, hvis nogen skulle sabotere).
Jeg kan ikke redigere i hverken tilgængelighed eller kommentarer. Ellers er det godt lavet.

Men jeg synes egentlig kun det er fint, at gøre viden tilgængelig for folk der ikke har tid til at opsøge den selv, eller læse hvert enkelt indlæg.
Tror det er midlertidigt - jeg kan i hvert fald godt, når jeg er anonym.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 28. nov 2018, 15:13

Gamen skrev:
28. nov 2018, 15:00
Buzz Killington skrev:
28. nov 2018, 14:47
Tænker du på at det "lagger"? For ja, der kan være lidt responstid. Men derudover syntes jeg det er helt fænomenalt til kollaborative projekter. Har brugt det mange gange og har aldrig prøvet noget der fungerede bedre til formålet. Det er dog hovedsagligt "docs", i.e. skriveprogrammet jeg har brugt. Så skal ikke kloge mig på "shell" som Pastorius har gang i. Det ser noget bare bones ud i forhold til e.g. excel.
Har også brugt docs-versionen, og indrømmet - det er rigtig godt. Jeg var med til at indføre Podio som samarbejdsplatform/til kollaborative projekter (kald det hvad du vil) på min tidligere arbejdsplads, men det kræver lidt noget andet. Til dette formål fungerer det her jo glimrende.
Google er rigtig smart, men der er en høj pris at betale hvis man er lidt privat. De samler rigtig mange data om os, og bruger man andre Googletjenester, så kan det hurtigt kombineres til at lave en meget præcis profil på os. I modsætning til fx Apple, så bruger de alle de data de har om os aktivt til at tjene penge.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 28. nov 2018, 15:22

Så har unibet opdateret odds igen. Priske er faldet til 1,35 :-o

https://www.unibet.dk/betting#filter/fo ... 1005152002
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10705
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Træneremner

Indlæg af jonas386 » 28. nov 2018, 15:27

Priske 1.35 og Verbeek helt nede i odds 18. Priske er vel fordi mange spiller ham? Jeg vil gerne se en træner med erfaring og netværk. Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt Priske har nogen af delene. Han har været assistent i FCM/K, men det er en noget anden type fodbold end vi praktiserer. Derudover er det vel rimelig begrænset hvad han har på CV'et. Jeg synes ærlig talt det virker som et unødvendigt sats.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamen

Re: Træneremner

Indlæg af Gamen » 28. nov 2018, 15:29

jonas386 skrev:
28. nov 2018, 15:27
Priske 1.35 og Verbeek helt nede i odds 18. Priske er vel fordi mange spiller ham? Jeg vil gerne se en træner med erfaring og netværk. Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt Priske har nogen af delene. Han har været assistent i FCM/K, men det er en noget anden type fodbold end vi praktiserer. Derudover er det vel rimelig begrænset hvad han har på CV'et. Jeg synes ærlig talt det virker som et unødvendigt sats.
Såvidt jeg kan se, så gælder bettet også en midlertidig træner, der opnår mindst 10 kampe i streg. Jeg kan egentlig godt se AaB forlænge med Friis frem til sommer, hvis de ikke synes at de kan finde den rigtige. Og i så fald er odds 11 da et par lapper værd.

Liverpool1
Drenge
Drenge
Indlæg: 33
Tilmeldt: 8. jul 2018, 19:45

Re: Træneremner

Indlæg af Liverpool1 » 28. nov 2018, 15:32


Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 259
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Træneremner

Indlæg af strangecap » 28. nov 2018, 15:46

En af de spændende kunne være Frank de Boer ved godt han er urealistisk :)

Besvar