Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 26. mar 2019, 12:32

Jakobsen skrev:
26. mar 2019, 10:22
BoT skrev:
26. mar 2019, 09:57
Gamling skrev:
26. mar 2019, 07:04
Der er vel 3 positioner lige nu hvor man kunne ønske sig forstærkning ifht det nuværende: motorrummet, hb og venstre kant. Derudover kan transfervinduet give behov for køb af erstatninger til mf og målmandsposten.

Men Gaarde lægger ikke op til er stort transfervindue og der kommer nok også 3-4 u19 spillere op i truppen, så det klogeste er at have is i maven og så hente de 2-3 prisbillige erstatninger/forstærkninger godt inde/sent i vinduet.
Hvorfor er det, at folk insisterer på at ville bruge penge på at forstærke sig på HB, hvor Patrick i forårets kampe - bortset fra Lucas - har været bedste mand?

Det giver ingen mening. Men igen - det åbenbarer jo, at hvis bare noget bliver gentaget ofte nok herinde, så bliver det til sidst til en sandhed.
Patrick som bedste mand i foråret? Det har jeg godt nok svært ved at se er rigtigt. Han har måske ikke gjort det decideret dårligt, men han har heller ikke udmærket sig på nogen måde og vi ved at over tid er hans niveau ikke godt nok.
Du har tilsyneladende ikke set mange af AaBs kampe i foråret.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Ham der Emil » 26. mar 2019, 13:21

BoT skrev:
26. mar 2019, 12:32
Jakobsen skrev:
26. mar 2019, 10:22
BoT skrev:
26. mar 2019, 09:57
Gamling skrev:
26. mar 2019, 07:04
Der er vel 3 positioner lige nu hvor man kunne ønske sig forstærkning ifht det nuværende: motorrummet, hb og venstre kant. Derudover kan transfervinduet give behov for køb af erstatninger til mf og målmandsposten.

Men Gaarde lægger ikke op til er stort transfervindue og der kommer nok også 3-4 u19 spillere op i truppen, så det klogeste er at have is i maven og så hente de 2-3 prisbillige erstatninger/forstærkninger godt inde/sent i vinduet.
Hvorfor er det, at folk insisterer på at ville bruge penge på at forstærke sig på HB, hvor Patrick i forårets kampe - bortset fra Lucas - har været bedste mand?

Det giver ingen mening. Men igen - det åbenbarer jo, at hvis bare noget bliver gentaget ofte nok herinde, så bliver det til sidst til en sandhed.
Patrick som bedste mand i foråret? Det har jeg godt nok svært ved at se er rigtigt. Han har måske ikke gjort det decideret dårligt, men han har heller ikke udmærket sig på nogen måde og vi ved at over tid er hans niveau ikke godt nok.
Du har tilsyneladende ikke set mange af AaBs kampe i foråret.
PK har heldigvis vist sig, at være løsningen på HB (igen!). Jeg var selv tilhænger af, at HB var en af de positioner, hvor vi skulle forstærke os. Dog er jeg fortrøstningsfuld ved PK og Pallesen som backup, hvis ikke han er for dyr i løn, som nogle herinde nævner.

Som det ser ud nu, er eneste sted vi SKAL købe ind, er på midtbanen hvor vores to klub legender stopper, plus Lesniak og Kakeeto højst sandsynlig også er fortid. Sekundært kan vi kigge på en kant i venstresiden, hvor drømmesigningen vil være Rolim. Ochs smutter, og Thellufsen har stadigvæk for mange udsving - dog stadig rigtig spænende!

Hvis KP ikke forlænger, så er jeg tryg ved Ross og Bærtelsen.

AaB holdet har vist flere positive tendenser efter Friis har taget over, og vi begynder så småt at “sprudle” offensivt igen. Kan Kusk finde niveau, så har vi en top 3-4 offensiv. Vi har brugt en del penge de sidste par vinduer, så mit bud er, at bestyrelsen gerne ser os komme økonomisk ansvarligt igennem årets travleste transfervindue.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kristian60 » 26. mar 2019, 13:23

Jakobsen skrev:
26. mar 2019, 11:10
Jeg vil også umiddelbart sige, at den centrale akse er vigtigst. Vi skal erstatter Kasper P og eller Okore og helst med en styrmand fra øverste hylde. Derudover skal vi have den 8'er til den centrale midtbane. Jeg kan dog godt se din pointe i, at vores venstre side mangler kvalitet. Den har bredde, men ikke kvalitet. Thellufsen kan jeg godt lide, men det er desværre ikke helt stabilt eller konsistent nok. Han må dog meget gerne være reserve i mine øjen. Børsting har jeg haft stor fidus til, men han er ikke bare stagneret, men vel nærmest blevet dårligere de sidste par år. Han er slet ikke bleve tås god som han kunne. Så er der Ochs som nok snart er væk. Ifht. venstre back er vi ganske rigtigt dækket ind med Ahlmann, men han er bare langt fra 2014 Ahlmann og man kunne overveje om ikke der skulle skiftes på denne plads. Tror AaB vægter en af vores egne for højt her, men det er trods alt ok. Kunne vi få en god offensiv back der også kan spille kant i venstre side ville det være at foretrække, men jeg mener den centrale akse kommer først.
Folk der vil skifte Ahlmann ud er ikke velkomne hjemme hos mig. Det er en politik jeg har kørt med siden 2012.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 26. mar 2019, 18:19

Ham der Emil skrev:
26. mar 2019, 13:21
Kan Kusk finde niveau, så har vi en top 3-4 offensiv.
4 mål og 6 assists de seneste 10 kampe, siden Friis tog over - flere mål/assists end Lucas. Hvad er det lige for et niveau du mener han skal finde?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af frederikshavneren » 26. mar 2019, 18:34

Gamling skrev:
26. mar 2019, 07:04
Der er vel 3 positioner lige nu hvor man kunne ønske sig forstærkning ifht det nuværende: motorrummet, hb og venstre kant. Derudover kan transfervinduet give behov for køb af erstatninger til mf og målmandsposten.

Men Gaarde lægger ikke op til er stort transfervindue og der kommer nok også 3-4 u19 spillere op i truppen, så det klogeste er at have is i maven og så hente de 2-3 prisbillige erstatninger/forstærkninger godt inde/sent i vinduet.
Med udsigt til et stort underskud kommer meget til at afhænge af om vi kan realisere nogle transfer indtægter (Rinne, Okore, Mæhle).
Hvis ikke er der udsigt til et stille vindue på tilgangssiden især nu hvor Gaarde har valgt at bruge store ressourcer på Lucas.

I øvrigt fik jeg lige en grim tanke om at FC Muuh vil forsøge at hente Abildgaard som substitut for aldrende Tim Sparv :S

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 26. mar 2019, 21:50

Gamen skrev:
26. mar 2019, 18:19
Ham der Emil skrev:
26. mar 2019, 13:21
Kan Kusk finde niveau, så har vi en top 3-4 offensiv.
4 mål og 6 assists de seneste 10 kampe, siden Friis tog over - flere mål/assists end Lucas. Hvad er det lige for et niveau du mener han skal finde?
Ja jeg synes også han gør det godt. Mere kan vi ikke forvente fra ham. Han spiller jo trods alt på et midterhold. :thumbsup:

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Sanchez94 » 27. mar 2019, 08:38

Gamen skrev:
26. mar 2019, 18:19
Ham der Emil skrev:
26. mar 2019, 13:21
Kan Kusk finde niveau, så har vi en top 3-4 offensiv.
4 mål og 6 assists de seneste 10 kampe, siden Friis tog over - flere mål/assists end Lucas. Hvad er det lige for et niveau du mener han skal finde?
Alt afgøres heldigvis ikke at statistiker. Han falder simpelthen for nemt ud af kampene og taber for mange bolde.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 27. mar 2019, 09:10

Jeg tvivler stærkt på, at Friis ønsker sig Rolim. Som jeg ser det, er den eneste plads, der ville passe til ham, 10'er-pladsen, som Lucas har. Med Kusk som højrekant, VIL Friis have en presspiller på venstrekanten, så han kan praktisere en høj og aggressiv preslinje. Som jeg husker Rolim, var der ikke meget pres eller defensive kvaliteter i ham.

Nikolaj Thomasen ville derimod passe perfekt ind. Men han får alt for meget i løn i FCK.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gaarde6 » 27. mar 2019, 09:13

BoT skrev:
27. mar 2019, 09:10
Jeg tvivler stærkt på, at Friis ønsker sig Rolim. Som jeg ser det, er den eneste plads, der ville passe til ham, 10'er-pladsen, som Lucas har. Med Kusk som højrekant, VIL Friis have en presspiller på venstrekanten, så han kan praktisere en høj og aggressiv preslinje. Som jeg husker Rolim, var der ikke meget pres eller defensive kvaliteter i ham.

Nikolaj Thomasen ville derimod passe perfekt ind. Men han får alt for meget i løn i FCK.
Thomsen bør være transfer mål nummer 1 i mine øjne.
Han vil være den perfekte 8'er for os. Knægten har så godt et drev med bolden og kan løbe solen sort

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 27. mar 2019, 09:33

Gaarde6 skrev:
27. mar 2019, 09:13
BoT skrev:
27. mar 2019, 09:10
Jeg tvivler stærkt på, at Friis ønsker sig Rolim. Som jeg ser det, er den eneste plads, der ville passe til ham, 10'er-pladsen, som Lucas har. Med Kusk som højrekant, VIL Friis have en presspiller på venstrekanten, så han kan praktisere en høj og aggressiv preslinje. Som jeg husker Rolim, var der ikke meget pres eller defensive kvaliteter i ham.

Nikolaj Thomasen ville derimod passe perfekt ind. Men han får alt for meget i løn i FCK.
Thomsen bør være transfer mål nummer 1 i mine øjne.
Han vil være den perfekte 8'er for os. Knægten har så godt et drev med bolden og kan løbe solen sort
Ikke uenig. Men han ville samlet set koste det samme, som vi har givet for Lucas. Det kommer ikke til at ske.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14709
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 27. mar 2019, 09:34

Gaarde6 skrev:
27. mar 2019, 09:13
BoT skrev:
27. mar 2019, 09:10
Jeg tvivler stærkt på, at Friis ønsker sig Rolim. Som jeg ser det, er den eneste plads, der ville passe til ham, 10'er-pladsen, som Lucas har. Med Kusk som højrekant, VIL Friis have en presspiller på venstrekanten, så han kan praktisere en høj og aggressiv preslinje. Som jeg husker Rolim, var der ikke meget pres eller defensive kvaliteter i ham.

Nikolaj Thomasen ville derimod passe perfekt ind. Men han får alt for meget i løn i FCK.
Thomsen bør være transfer mål nummer 1 i mine øjne.
Han vil være den perfekte 8'er for os. Knægten har så godt et drev med bolden og kan løbe solen sort
Jeg er helt enig, selvom det kan virke absurd at vende sig mod endnu en AaB dreng. Thomsen var bare min yndlingsspiller fra double holdet.

Jeg tvivler dog stærkt på at vi har pengene med mindre vi får lavet et kanonsalg. Vi skal formentlig slippe de der 4-5 mio. kr. i transfer og igen give en løn der presser budgettet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 27. mar 2019, 11:14

Sanchez94 skrev:
27. mar 2019, 08:38
Alt afgøres heldigvis ikke at statistiker. Han falder simpelthen for nemt ud af kampene og taber for mange bolde.
Tåbeligt postulat!

Er den spiller der vinder 2. flest dueller langs jorden på holdet.

20 bolderobringer mod konkurrent Thellufsens 8.

3. flest blokeringer i truppen.

Flest antal sprinter

Næstflest antal meter løbet - suverænt endda - efter Abildgaard.

At man nærmest permanent har udstationeret ham som boldførende spiller, når angreb skal sættes op taler fuldstændigt imod dit postulat. Én af grundene til at han taber bolde i ny og næ, er at han er en af de eneste der har licens til at sætte bolden på spil. Det afspejler sig også i statistikkerne. Han går jo ikke bare og alibiafleverer kampen igennem.

Dét der med at han er en luksusspiller er en myte som flere herinde har adopteret, uden at have det mindste bund i argumentationen.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 27. mar 2019, 11:18

BoT skrev:
27. mar 2019, 09:33
Ikke uenig. Men han ville samlet set koste det samme, som vi har givet for Lucas. Det kommer ikke til at ske.
Den lille joker her, som folk også undervurderede kraftigt inden Kusk og Lucas blev hentet, er tilhørsforhold.

AaB har, ligesom alle andre større klubber, konstant følere ude på tidligere spillere. Thomsen ingen undtagelse. Man forsøgte sidste sommer, og vil prøve igen.

Dernæst er der det lille aber dabei, at Thomsen er en spiller som investorer i klubben muligvis vil hjælpe med.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af hje1980 » 27. mar 2019, 11:28

Gamling skrev:
26. mar 2019, 11:48
Ja der mangler helt klart erstatninger for Okore og/eller kp hvis en eller begge af disse ryger. Med hvis det kun bliver den ene så har jeg stor fidus til at Ross kan steppe op (supporteret af indskiftninger af blåbjerg ind imellem)

Der hvor jeg ser det største behov er en stærk mand (mere) til det motorrum og gerne med bedre offensive kvaliteter. Her er en besætning med mc, Abildgård og kakeeto sgu for tynd.
Den ligger til højrebenet... Thelander!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af frederikshavneren » 27. mar 2019, 11:30

Gamen skrev:
27. mar 2019, 11:18
BoT skrev:
27. mar 2019, 09:33
Ikke uenig. Men han ville samlet set koste det samme, som vi har givet for Lucas. Det kommer ikke til at ske.
Den lille joker her, som folk også undervurderede kraftigt inden Kusk og Lucas blev hentet, er tilhørsforhold.

AaB har, ligesom alle andre større klubber, konstant følere ude på tidligere spillere. Thomsen ingen undtagelse. Man forsøgte sidste sommer, og vil prøve igen.

Dernæst er der det lille aber dabei, at Thomsen er en spiller som investorer i klubben muligvis vil hjælpe med.
Hvorfor skulle Thomsen vende hjem til en klub som han havde så travlt med at forlade?

Thomsen får pænt med spilletid i FCK og går uden tvivl til en betragtelig hyre, derudover kan han se frem til at kæmpe med om mesterskabet i FCK sæson efter sæson samt spille europæisk hvert eneste efterår. Hvad skulle lokke ham tilbage til Aalborg ud over de trygge rammer, de sportslige perspektiver ved en retur har jeg svært ved at få øje på da kursen i AaB styrer mod den rene ligegyldighed.

Lucas er en anden ´case´ da han skulle genstarte karrieren

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 27. mar 2019, 11:38

Gamen skrev:
27. mar 2019, 11:18
BoT skrev:
27. mar 2019, 09:33
Ikke uenig. Men han ville samlet set koste det samme, som vi har givet for Lucas. Det kommer ikke til at ske.
Den lille joker her, som folk også undervurderede kraftigt inden Kusk og Lucas blev hentet, er tilhørsforhold.

AaB har, ligesom alle andre større klubber, konstant følere ude på tidligere spillere. Thomsen ingen undtagelse. Man forsøgte sidste sommer, og vil prøve igen.

Dernæst er der det lille aber dabei, at Thomsen er en spiller som investorer i klubben muligvis vil hjælpe med.
Velkommen tilbage!
Har vi historik og interesse i at gå ind i den slags? Altså at eksterne investorer køber spillere til klubben?
Jeg er nok også mest bekymret for hans lønpakke. Hvis han hiver 250.000 i FCK nu, vil han jo komme til at matche Lucas - mon ikke det i hvert fald kræver en Okore-afgang? - Og spørgmålet er vel, om Gaarde allerede har forud-konteret en sådan afgang til at finansiere Lucas?

Jeg ville i hvert fald slemt gerne se ham tilbage - han ville passe perfekt ind på venstrekanten!

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 27. mar 2019, 11:44

BoT skrev:
27. mar 2019, 11:38
Gamen skrev:
27. mar 2019, 11:18
BoT skrev:
27. mar 2019, 09:33
Ikke uenig. Men han ville samlet set koste det samme, som vi har givet for Lucas. Det kommer ikke til at ske.
Den lille joker her, som folk også undervurderede kraftigt inden Kusk og Lucas blev hentet, er tilhørsforhold.

AaB har, ligesom alle andre større klubber, konstant følere ude på tidligere spillere. Thomsen ingen undtagelse. Man forsøgte sidste sommer, og vil prøve igen.

Dernæst er der det lille aber dabei, at Thomsen er en spiller som investorer i klubben muligvis vil hjælpe med.
Velkommen tilbage!
Har vi historik og interesse i at gå ind i den slags? Altså at eksterne investorer køber spillere til klubben?
Jeg er nok også mest bekymret for hans lønpakke. Hvis han hiver 250.000 i FCK nu, vil han jo komme til at matche Lucas - mon ikke det i hvert fald kræver en Okore-afgang? - Og spørgmålet er vel, om Gaarde allerede har forud-konteret en sådan afgang til at finansiere Lucas?

Jeg ville i hvert fald slemt gerne se ham tilbage - han ville passe perfekt ind på venstrekanten!
Der er jeg faktisk uenig - synes ikke Thomasen passer ind i den måde vi spiller på nu. Med mindre han kan være tiltænkte en rolle centralt, hvor jeg tror han vil kunne bidrage ved siden af Abildgaard. Men vi har brug for nogle der løber væk fra bolden på venstre side og ikke flere der løber mod bolden - dem har vi rigeligt af :)

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 27. mar 2019, 11:51

frederikshavneren skrev:
27. mar 2019, 11:30
Hvorfor skulle Thomsen vende hjem til en klub som han havde så travlt med at forlade?

Thomsen får pænt med spilletid i FCK og går uden tvivl til en betragtelig hyre, derudover kan han se frem til at kæmpe med om mesterskabet i FCK sæson efter sæson samt spille europæisk hvert eneste efterår. Hvad skulle lokke ham tilbage til Aalborg ud over de trygge rammer, de sportslige perspektiver ved en retur har jeg svært ved at få øje på da kursen i AaB styrer mod den rene ligegyldighed.

Lucas er en anden ´case´ da han skulle genstarte karrieren
Thomsen fylder snart 26. At påstå at opholdet i FCK har været godt for ham, er vel ikke helt sandt. Kusk spillede mere i hans sæsoner hos FCK, end Thomsen har gjort i sine.
Så snart Fischer er helt klar, så er han sat af igen. Thomsen har da også brug for at få genstartet karrieren.

Et storsalg af Rinne eller Mæhle, og/eller afgang Okore, så er jeg ret sikker på at Gaarde vil gøre et helhjertet forsøg på at lokke Nicolaj Thomsen.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 27. mar 2019, 11:55

BoT skrev:
27. mar 2019, 11:38
Velkommen tilbage!
Har vi historik og interesse i at gå ind i den slags? Altså at eksterne investorer køber spillere til klubben?
Jeg er nok også mest bekymret for hans lønpakke. Hvis han hiver 250.000 i FCK nu, vil han jo komme til at matche Lucas - mon ikke det i hvert fald kræver en Okore-afgang? - Og spørgmålet er vel, om Gaarde allerede har forud-konteret en sådan afgang til at finansiere Lucas?

Jeg ville i hvert fald slemt gerne se ham tilbage - han ville passe perfekt ind på venstrekanten!
Ja. Ved ikke hvor utraditionelt det er - vi har da gjort det før. Og man gør det i alle andre klubber. Og nu er investorerne jo i forvejen i klubben på nøglepositioner, og de øvrige er i klubbens topnetværk.

Det kræver da formentlig en Okore-afgang, eller at vi kommer af med mangemillioners-indkøbet Safranko, som formodentlig også har været dyr i løn so far. Eller Rinne. Men utopi er det ikke.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Buzz Killington » 27. mar 2019, 11:55

frederikshavneren skrev:
27. mar 2019, 11:30
Gamen skrev:
27. mar 2019, 11:18
BoT skrev:
27. mar 2019, 09:33
Ikke uenig. Men han ville samlet set koste det samme, som vi har givet for Lucas. Det kommer ikke til at ske.
Den lille joker her, som folk også undervurderede kraftigt inden Kusk og Lucas blev hentet, er tilhørsforhold.

AaB har, ligesom alle andre større klubber, konstant følere ude på tidligere spillere. Thomsen ingen undtagelse. Man forsøgte sidste sommer, og vil prøve igen.

Dernæst er der det lille aber dabei, at Thomsen er en spiller som investorer i klubben muligvis vil hjælpe med.
Hvorfor skulle Thomsen vende hjem til en klub som han havde så travlt med at forlade?

Thomsen får pænt med spilletid i FCK og går uden tvivl til en betragtelig hyre, derudover kan han se frem til at kæmpe med om mesterskabet i FCK sæson efter sæson samt spille europæisk hvert eneste efterår. Hvad skulle lokke ham tilbage til Aalborg ud over de trygge rammer, de sportslige perspektiver ved en retur har jeg svært ved at få øje på da kursen i AaB styrer mod den rene ligegyldighed.

Lucas er en anden ´case´ da han skulle genstarte karrieren
Har har ikke været i nærheden af at præstere på AaB-niveau, og han har næsten ikke fået en hel kamp i sin FCK-tid. Jeg tror godt nok ikke det er fedt for en spiller i sin bedste alder at nøjes med et par minutter mod Vejle og en halvleg mod Hobro. Jeg kan ikke få øje på forskellen mellem hans situation og den Kusk var i da vi hentede ham.

Og til den med ligegyldigheden, så har vi altså formået at hente en del gode spillere som så perspektiv i klubben under samme sportslige vilkår. Så måske opfattelsen af AaB og hvor vi er på vej hen ikke deles af potentielle spillere i samme grad som et betydeligt segment af debatsidebrugerne?

At jeg så ikke syntes det giver mening at bruge en halv jetjawer på en spiller som Thomsen er lidt en anden sag.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Låst