Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1635
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Patmand » 12. apr 2019, 12:04

Rams skrev:
12. apr 2019, 11:08
Yankee skrev:
11. apr 2019, 23:06
Nestor skrev:
11. apr 2019, 21:54

Thellufsen og i øvrigt også Børsting og MC har fået rigeligt med chancer, og de har helt enkelt ikke niveau til Superligaen,
Nja, Superliga-niveau har de vel nok, men de er desværre alle tre røget lidt i AaB-fælden hvor de leverer hæderligt kamp efter kamp uden nogensinde at spille virkelig godt. MC og Børsting er for etablerede, men Thellufsen og Wessam burde virkelig udlejes til 1. division, så de kunne prøve at være mere kampafgørende i en periode. Det har de jo begge to været i ungdomsårene, men de mangler både spidskompetencerne og selvtilliden til at være det på Superliga-niveau. Giv dem et års tid i en 1. divisionsklub med godt træningsmiljø og så få dem tilbage med fornyet selvtillid.
Men vi mangler et formaliseret samarbejde med en 1. divisionsklub med et fornuftigt setup og træningsmiljø. Personligt ærgede jeg mig over, at FCM fik slået klo i Skive IK igen for det kunne have været en fornuftig træningsbane, når Skive om et par måneder er tilbage i 1. division.

Thisted er jo hoppet på FCM-vognen og Jammerbugt er bare ikke et ambitiøst nok bud på en farmer-klub for AaB. Et frisk bud kunne være Nørresundby FB. Det fører deres DS-pulje og ryger de op i 2. division, kunne man sende nogle u-19 prospekts samt ligatrup-marginalspillere til Solsiden og se om man kan få dem op i 1. division. Fordelen ved Nørresundby er den geografiske afstand, der vil gøre det muligt at trække på AaB's anlæg og trænerkompetencer i dagligdagen samtidig med, at det vil være muligt for de udlejede spillere at bevare kontakten til AaB. Aalborg burde være stor nok til, at byen kan bære både en SL-klub og en 1. divisionsklub i den nederste halvdel.
Jeg er nu ikke så sikker på, at der findes en klub i Aalborg med potentiale til 1. division for nuværende.
Efter næste sæson er der 12 hold tilbage i Superligaen og 12 hold i 1. division. Ikke engang Odense eller Aarhus har et hold i den næstbedste række. Og se lige på størrelsen på de 3 klubber der bliver skubbet ned i 2. division og nogle af 2. divisionsklubberne, ikke mindst i hovedstadsområdet (plus Kolding). De har en helt anden økonomi end Nørresundby eller Vejgaard for den sags skyld. Hvordan skulle de nogensinde få penge til at betale for AaB's marginalspillere? De er mig bekendt rene amatørklubber. Well, måske er der lidt sorte Vejgaard dollars inde over - men det er ikke mange.

Det du efterspørger er en klub der som minimum kører et halvprofessionelt setup?
En klub som Vendsyssel FF er nok ikke i Superligaen på sigt, men er de ringeste AaB-spillere overhovedet interessante for dem?
Bardhec Bytyqi og Kakeeto er vel eksempler på marginalspillere, der ikke engang brænder igennem i 2. division.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 12. apr 2019, 15:27

Yankee skrev:
11. apr 2019, 10:29
FIDEL skrev:
11. apr 2019, 09:59
På en måde håber jeg Vendsyssel rykker ned, idet de har et par interessante spillere vi kan bruge i AaB. Jeg tror nu ikke de rykker ned.
Som sagt vil jeg gerne have Sander Fischer, da han er en leder på og udenfor banen. Kamara er også meget spændende, men vi er godt besat i angrebet med talenter og Weert.
Helt enig - men der er nu altså også en type som Tobias Mølgaard i Vejle, som kunne være rigtig spændende og endda har haft det rigtige sygesikringsbevis. Jeg synes stadig det er en mindre skandale at AaB ikke samlede ham op, da han var på fri transfer i sommers.
Og en Tobias Christensen i Næstved, som var i Helsingør tidligere. Han har noget af det der drive med bolden og god teknik, men jeg ved ærligt talt ikke om han er god nok defensivt.
Men det er vel efterhånden blevet sådan, at medmindre en ny spiller kan forstærke holdet betydeligt, så vil AaB hellere satse på egne talenter, og det er naturligvis fornuftigt nok. Spørgsmålet er jo så om vi centralt på midtbanen har tilpas meget talent - jeg tvivler.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 12. apr 2019, 17:20

Rams skrev:
12. apr 2019, 11:08
Men vi mangler et formaliseret samarbejde med en 1. divisionsklub med et fornuftigt setup og træningsmiljø. Personligt ærgede jeg mig over, at FCM fik slået klo i Skive IK igen for det kunne have været en fornuftig træningsbane, når Skive om et par måneder er tilbage i 1. division.
Men hvorfor behøver det være et formaliseret samarbejde?

Det ideelle ville efter min mening være at sende nogle af de unge drenge på lån til Sjælland eller Sverige, hvor de kan lære at stå på egne ben og blive udfordret på et fornuftigt niveau. Der er mange flere klubber og mange af dem har udmærkede træningsmiljøer og faciliteter. Send Thellufsen og Wessam til Nykøbing og HB Køge næste sæson.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kristian » 12. apr 2019, 18:11

Yankee skrev:
12. apr 2019, 17:20
Rams skrev:
12. apr 2019, 11:08
Men vi mangler et formaliseret samarbejde med en 1. divisionsklub med et fornuftigt setup og træningsmiljø. Personligt ærgede jeg mig over, at FCM fik slået klo i Skive IK igen for det kunne have været en fornuftig træningsbane, når Skive om et par måneder er tilbage i 1. division.
Men hvorfor behøver det være et formaliseret samarbejde?

Det ideelle ville efter min mening være at sende nogle af de unge drenge på lån til Sjælland eller Sverige, hvor de kan lære at stå på egne ben og blive udfordret på et fornuftigt niveau. Der er mange flere klubber og mange af dem har udmærkede træningsmiljøer og faciliteter. Send Thellufsen og Wessam til Nykøbing og HB Køge næste sæson.
Jeg mener også Theluffsen skal tage et skridt ned og få noget hård hud på brystet og få spillet HVER gang.

Det har flere af vores tidligere spillere haft gavn af.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5176
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 12. apr 2019, 22:45

Yankee skrev:
12. apr 2019, 17:20
Rams skrev:
12. apr 2019, 11:08
Men vi mangler et formaliseret samarbejde med en 1. divisionsklub med et fornuftigt setup og træningsmiljø. Personligt ærgede jeg mig over, at FCM fik slået klo i Skive IK igen for det kunne have været en fornuftig træningsbane, når Skive om et par måneder er tilbage i 1. division.
Men hvorfor behøver det være et formaliseret samarbejde?

Det ideelle ville efter min mening være at sende nogle af de unge drenge på lån til Sjælland eller Sverige, hvor de kan lære at stå på egne ben og blive udfordret på et fornuftigt niveau. Der er mange flere klubber og mange af dem har udmærkede træningsmiljøer og faciliteter. Send Thellufsen og Wessam til Nykøbing og HB Køge næste sæson.
Noget bør man gøre. Det ideelle ville selvfølgelig være at være lige så god som FCN til at lave flyveklare spillere tidligere, men det har vores talentafdeling ikke nogen god historik med. De fleste af de unge der er slået igennem i AaB har brug nogle år på at vokse efter de er blevet seniorer.
Den kvalitet talentafdelingen leverer lige nu er ikke forenelig med at spillerne så tidligt skal kunne markere sig og i nogle tilfælde kunne en 1. divisonsklub være et godt bud.

Flg. spillere gad jeg godt have set blive lejet ud da jeg tror på det kunne have bragt dem tættere på succes hos os.
- Andreas Bruhn: Havde noget talent, men virkede meget skrøbelig mentalt. Han skulle ikke have været sat ind som Kusks afløser næsten fra dag et.
Jeg tror faktisk han kunne have haft gavn af at blive sluset ind i seniorfodbolden på et lidt lavere niveau og bygge sig op.
- Sebastian Grønning: Han kunne et eller andet der så spændende ud og jeg tror stadig på en Superligaspiller i ham. Jeg havde nok lejet ham ud en sæson eller to før jeg havde foræret ham til Hobro. Jeg anerkender dog, at konstruktionen med at kunne købe ham tiblage var godt set.
- Wessam: Jeg kan godt se der er noget med hans type der kan blive godt, men jeg ser det bare slet ikke godt nok til top 6 lige nu og jeg mangler at se spidskompetencer.

Ledelsen må bare erkende, at AaB er en anden størrelse end FCN. Det er meget sværere at slå igennem her fordi vi ligger i en storby med stor bevågenhed og med et krævende publikum. Derfor skal vi også have nogle voksne udefra, som er i stand til at leve med presset udefra og kan hæve niveauet og bære holdet. Vi havde en generation med Augu, Risgård og Würtz der blev uddannet til det, men de lærte også af gode folk udefra. Lige nu har vi jo bare ikke en ny generation, som kan bære det her hold. Derudover har vi en meget mindre andedam at fiske i end FCN, hvorfor antallet af dygtige nok fodboldspillere bør være mindre.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af tommas jensen » 13. apr 2019, 15:44

Fuck Friis og Gaarde snakker for at holde sig vågen den ene nitte taler den anden op

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Maglau » 13. apr 2019, 17:01

tommas jensen skrev:
13. apr 2019, 15:44
Fuck Friis og Gaarde snakker for at holde sig vågen den ene nitte taler den anden op
Du bruger samme taktik herinde
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af MrDomoon » 13. apr 2019, 18:06

...Måske skulle vi have accepteret Bayern Leverkusens bud på Rinne.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 304
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Krage » 13. apr 2019, 21:32

MrDomoon skrev:
13. apr 2019, 18:06
...Måske skulle vi have accepteret Bayern Leverkusens bud på Rinne.
Som er?
Billede

Brugeravatar
Nestor
1. div
1. div
Indlæg: 418
Tilmeldt: 21. maj 2009, 17:12

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Nestor » 13. apr 2019, 21:50

Jakobsen skrev:
12. apr 2019, 22:45

Ledelsen må bare erkende, at AaB er en anden størrelse end FCN. Det er meget sværere at slå igennem her fordi vi ligger i en storby med stor bevågenhed og med et krævende publikum. Derfor skal vi også have nogle voksne udefra, som er i stand til at leve med presset udefra og kan hæve niveauet og bære holdet. Vi havde en generation med Augu, Risgård og Würtz der blev uddannet til det, men de lærte også af gode folk udefra. Lige nu har vi jo bare ikke en ny generation, som kan bære det her hold. Derudover har vi en meget mindre andedam at fiske i end FCN, hvorfor antallet af dygtige nok fodboldspillere bør være mindre.
Problemet er ikke Farum kontra Aalborg. Problemet er snarere, at AaBs ungdomsafdeling ikke er så dygtige, som vi går og bilder os ind.

Det er jo en fryd at se de hurtige boldsikre spiller, som FCN sprøjter ud i en lind strøm. De magter jo det spil, som vi engang (i næsten historisk tid) elskede AaB for.
Der falder spillere som Abildgaard, MC, Thellufsen, Børsting og Abou Ali godt nok fælt igennem.

Det er ikke tilfældigt. Det er fordi de kan noget i Farum, som AaB ikke kan (længere).

:aabfan:

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gaarde6 » 14. apr 2019, 05:54

Jeg tror faktisk vi står overfor et af de vigtigste transfer vinduer, i mange mange år

Som jeg hører det, de steder jeg befinder mig. Så er der ved at ske det værste, som han ske med folk, der holder med AaB. Nemlig at folk er blevet ligeglade.
Flere og flere af dem jeg kender, gider ikke engang at se holdet spille mere. Selvfølgelig holder de stadig med AaB men vil sgu hellere bruge dagen med noget andet, end at se AaB spille.

Jeg tror faktisk at noget af det, som pisser folk mest af, er den med der altid står en fra ledelsen og siger holdet er godt nok. Det viser sig jo gang på gang igennen flere sæsoner at NEJ. Det er IKKE godt nok.

Så for at vinde folk tilbage skal der sgu ske et eller andet drastisk.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Uldahl » 14. apr 2019, 08:43

Gaarde6 skrev:
14. apr 2019, 05:54
Jeg tror faktisk vi står overfor et af de vigtigste transfer vinduer, i mange mange år

Som jeg hører det, de steder jeg befinder mig. Så er der ved at ske det værste, som han ske med folk, der holder med AaB. Nemlig at folk er blevet ligeglade.
Flere og flere af dem jeg kender, gider ikke engang at se holdet spille mere. Selvfølgelig holder de stadig med AaB men vil sgu hellere bruge dagen med noget andet, end at se AaB spille.

Jeg tror faktisk at noget af det, som pisser folk mest af, er den med der altid står en fra ledelsen og siger holdet er godt nok. Det viser sig jo gang på gang igennen flere sæsoner at NEJ. Det er IKKE godt nok.

Så for at vinde folk tilbage skal der sgu ske et eller andet drastisk.
Jeg er blevet mere og mere ligeglad med den klub, og gider ikke bruge min tid på at se dem spille mere. En leverpostejs klub uden nogen sportslige ambitioner, Fyldt med en masse uduelige spillere der ikke evner at tæmme en badebold og spille fremadrettet. Spiller uden glød og ild i øjnene når der skal fightes.

Men frem for alt en ledelse der har givet op og nu prøver på at italesætte at jeg som nordjyde VIL se nordjyske talenter spille på holdet, og når de så er gode nok skal de sælges og nye nordjyske talenter tager over. Ledelsens evige ævlen om vi er gode nok vi er der næsten. Amen man bliver så træt, jeg sguda ikke Bilbao, og har aldrig været fan af deres forbandede indavl, og insisterende på det skal være baskiske spiller på holdet, til nød tilsat en enkelt eller to ude fra.

Nu er jeg i stedet for begyndt at se Leeds United når de spiller, var kæmpe fan af dem som barn da de spillede med Peter Lorimer og Billy Bremner. Man skal jo have sit fodbolds fix.

Ja jeg ved det godt jeg er blevet en med løber fan, men så længe Gaarde og bestyrelsen melder ud og handler som de gør bliver det uden mig på sidelinjen. Jeg vil nøjes med at læse om klubben, for lige at se hvordan det går. Vil dog vende tilbage når vi spiller 1 division, så er der da en lille chance for at vinde noget. Eller der kommer nye toner fra Hornevej, og ikke mindst der handles.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Maglau » 14. apr 2019, 11:56

Uldahl skrev:
14. apr 2019, 08:43
Gaarde6 skrev:
14. apr 2019, 05:54
Jeg tror faktisk vi står overfor et af de vigtigste transfer vinduer, i mange mange år

Som jeg hører det, de steder jeg befinder mig. Så er der ved at ske det værste, som han ske med folk, der holder med AaB. Nemlig at folk er blevet ligeglade.
Flere og flere af dem jeg kender, gider ikke engang at se holdet spille mere. Selvfølgelig holder de stadig med AaB men vil sgu hellere bruge dagen med noget andet, end at se AaB spille.

Jeg tror faktisk at noget af det, som pisser folk mest af, er den med der altid står en fra ledelsen og siger holdet er godt nok. Det viser sig jo gang på gang igennen flere sæsoner at NEJ. Det er IKKE godt nok.

Så for at vinde folk tilbage skal der sgu ske et eller andet drastisk.
Jeg er blevet mere og mere ligeglad med den klub, og gider ikke bruge min tid på at se dem spille mere. En leverpostejs klub uden nogen sportslige ambitioner, Fyldt med en masse uduelige spillere der ikke evner at tæmme en badebold og spille fremadrettet. Spiller uden glød og ild i øjnene når der skal fightes.

Men frem for alt en ledelse der har givet op og nu prøver på at italesætte at jeg som nordjyde VIL se nordjyske talenter spille på holdet, og når de så er gode nok skal de sælges og nye nordjyske talenter tager over. Ledelsens evige ævlen om vi er gode nok vi er der næsten. Amen man bliver så træt, jeg sguda ikke Bilbao, og har aldrig været fan af deres forbandede indavl, og insisterende på det skal være baskiske spiller på holdet, til nød tilsat en enkelt eller to ude fra.

Nu er jeg i stedet for begyndt at se Leeds United når de spiller, var kæmpe fan af dem som barn da de spillede med Peter Lorimer og Billy Bremner. Man skal jo have sit fodbolds fix.

Ja jeg ved det godt jeg er blevet en med løber fan, men så længe Gaarde og bestyrelsen melder ud og handler som de gør bliver det uden mig på sidelinjen. Jeg vil nøjes med at læse om klubben, for lige at se hvordan det går. Vil dog vende tilbage når vi spiller 1 division, så er der da en lille chance for at vinde noget. Eller der kommer nye toner fra Hornevej, og ikke mindst der handles.
Men du gider godt bruge din tid herinde på at svine til.....
Idiot
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kristian » 14. apr 2019, 12:16

Uldahl skrev:
14. apr 2019, 08:43
Gaarde6 skrev:
14. apr 2019, 05:54
Jeg tror faktisk vi står overfor et af de vigtigste transfer vinduer, i mange mange år

Som jeg hører det, de steder jeg befinder mig. Så er der ved at ske det værste, som han ske med folk, der holder med AaB. Nemlig at folk er blevet ligeglade.
Flere og flere af dem jeg kender, gider ikke engang at se holdet spille mere. Selvfølgelig holder de stadig med AaB men vil sgu hellere bruge dagen med noget andet, end at se AaB spille.

Jeg tror faktisk at noget af det, som pisser folk mest af, er den med der altid står en fra ledelsen og siger holdet er godt nok. Det viser sig jo gang på gang igennen flere sæsoner at NEJ. Det er IKKE godt nok.

Så for at vinde folk tilbage skal der sgu ske et eller andet drastisk.
Jeg er blevet mere og mere ligeglad med den klub, og gider ikke bruge min tid på at se dem spille mere. En leverpostejs klub uden nogen sportslige ambitioner, Fyldt med en masse uduelige spillere der ikke evner at tæmme en badebold og spille fremadrettet. Spiller uden glød og ild i øjnene når der skal fightes.

Men frem for alt en ledelse der har givet op og nu prøver på at italesætte at jeg som nordjyde VIL se nordjyske talenter spille på holdet, og når de så er gode nok skal de sælges og nye nordjyske talenter tager over. Ledelsens evige ævlen om vi er gode nok vi er der næsten. Amen man bliver så træt, jeg sguda ikke Bilbao, og har aldrig været fan af deres forbandede indavl, og insisterende på det skal være baskiske spiller på holdet, til nød tilsat en enkelt eller to ude fra.

Nu er jeg i stedet for begyndt at se Leeds United når de spiller, var kæmpe fan af dem som barn da de spillede med Peter Lorimer og Billy Bremner. Man skal jo have sit fodbolds fix.

Ja jeg ved det godt jeg er blevet en med løber fan, men så længe Gaarde og bestyrelsen melder ud og handler som de gør bliver det uden mig på sidelinjen. Jeg vil nøjes med at læse om klubben, for lige at se hvordan det går. Vil dog vende tilbage når vi spiller 1 division, så er der da en lille chance for at vinde noget. Eller der kommer nye toner fra Hornevej, og ikke mindst der handles.
Man skulle tro det var Bjerregard lignende tilstande..
Nå men held og lykke med Leeds!

AaB har brug for dem der holder ved selv i dystre tider.
Så du så også Leeds i 2003 og 2011 da vi mildest talt var pisse ringe også.
------------------
mvh Kristian

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 14. apr 2019, 12:28

Maglau skrev:
14. apr 2019, 11:56
Uldahl skrev:
14. apr 2019, 08:43
Gaarde6 skrev:
14. apr 2019, 05:54
Jeg tror faktisk vi står overfor et af de vigtigste transfer vinduer, i mange mange år

Som jeg hører det, de steder jeg befinder mig. Så er der ved at ske det værste, som han ske med folk, der holder med AaB. Nemlig at folk er blevet ligeglade.
Flere og flere af dem jeg kender, gider ikke engang at se holdet spille mere. Selvfølgelig holder de stadig med AaB men vil sgu hellere bruge dagen med noget andet, end at se AaB spille.

Jeg tror faktisk at noget af det, som pisser folk mest af, er den med der altid står en fra ledelsen og siger holdet er godt nok. Det viser sig jo gang på gang igennen flere sæsoner at NEJ. Det er IKKE godt nok.

Så for at vinde folk tilbage skal der sgu ske et eller andet drastisk.
Jeg er blevet mere og mere ligeglad med den klub, og gider ikke bruge min tid på at se dem spille mere. En leverpostejs klub uden nogen sportslige ambitioner, Fyldt med en masse uduelige spillere der ikke evner at tæmme en badebold og spille fremadrettet. Spiller uden glød og ild i øjnene når der skal fightes.

Men frem for alt en ledelse der har givet op og nu prøver på at italesætte at jeg som nordjyde VIL se nordjyske talenter spille på holdet, og når de så er gode nok skal de sælges og nye nordjyske talenter tager over. Ledelsens evige ævlen om vi er gode nok vi er der næsten. Amen man bliver så træt, jeg sguda ikke Bilbao, og har aldrig været fan af deres forbandede indavl, og insisterende på det skal være baskiske spiller på holdet, til nød tilsat en enkelt eller to ude fra.

Nu er jeg i stedet for begyndt at se Leeds United når de spiller, var kæmpe fan af dem som barn da de spillede med Peter Lorimer og Billy Bremner. Man skal jo have sit fodbolds fix.

Ja jeg ved det godt jeg er blevet en med løber fan, men så længe Gaarde og bestyrelsen melder ud og handler som de gør bliver det uden mig på sidelinjen. Jeg vil nøjes med at læse om klubben, for lige at se hvordan det går. Vil dog vende tilbage når vi spiller 1 division, så er der da en lille chance for at vinde noget. Eller der kommer nye toner fra Hornevej, og ikke mindst der handles.
Men du gider godt bruge din tid herinde på at svine til.....
Idiot
Bekymringen er ganske reel. For mit vedkommende kan jeg sagtens nikke genkendende til billedet, i min omgangskreds har jeg aldrig oplevet større apati/ligegyldighed overfor AaB. Jeg kender flere tidligere mangeårige sæsonkortholdere som i dag knap nok gider følge med i holdets resultater.

Det var ganske givet nødvendigt pga. økonomien men der skete noget fundamentalt da vi gik væk fra
top 4 målsætningen. Det har kostet at vi har neddroslet de sportslige ambitioner og i dag er tilfreds med at være ligegyldig leverpostej :@

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Maglau » 14. apr 2019, 14:00

Aalborg frederikshavner skrev:
14. apr 2019, 12:28
Maglau skrev:
14. apr 2019, 11:56
Uldahl skrev:
14. apr 2019, 08:43
Gaarde6 skrev:
14. apr 2019, 05:54
Jeg tror faktisk vi står overfor et af de vigtigste transfer vinduer, i mange mange år

Som jeg hører det, de steder jeg befinder mig. Så er der ved at ske det værste, som han ske med folk, der holder med AaB. Nemlig at folk er blevet ligeglade.
Flere og flere af dem jeg kender, gider ikke engang at se holdet spille mere. Selvfølgelig holder de stadig med AaB men vil sgu hellere bruge dagen med noget andet, end at se AaB spille.

Jeg tror faktisk at noget af det, som pisser folk mest af, er den med der altid står en fra ledelsen og siger holdet er godt nok. Det viser sig jo gang på gang igennen flere sæsoner at NEJ. Det er IKKE godt nok.

Så for at vinde folk tilbage skal der sgu ske et eller andet drastisk.
Jeg er blevet mere og mere ligeglad med den klub, og gider ikke bruge min tid på at se dem spille mere. En leverpostejs klub uden nogen sportslige ambitioner, Fyldt med en masse uduelige spillere der ikke evner at tæmme en badebold og spille fremadrettet. Spiller uden glød og ild i øjnene når der skal fightes.

Men frem for alt en ledelse der har givet op og nu prøver på at italesætte at jeg som nordjyde VIL se nordjyske talenter spille på holdet, og når de så er gode nok skal de sælges og nye nordjyske talenter tager over. Ledelsens evige ævlen om vi er gode nok vi er der næsten. Amen man bliver så træt, jeg sguda ikke Bilbao, og har aldrig været fan af deres forbandede indavl, og insisterende på det skal være baskiske spiller på holdet, til nød tilsat en enkelt eller to ude fra.

Nu er jeg i stedet for begyndt at se Leeds United når de spiller, var kæmpe fan af dem som barn da de spillede med Peter Lorimer og Billy Bremner. Man skal jo have sit fodbolds fix.

Ja jeg ved det godt jeg er blevet en med løber fan, men så længe Gaarde og bestyrelsen melder ud og handler som de gør bliver det uden mig på sidelinjen. Jeg vil nøjes med at læse om klubben, for lige at se hvordan det går. Vil dog vende tilbage når vi spiller 1 division, så er der da en lille chance for at vinde noget. Eller der kommer nye toner fra Hornevej, og ikke mindst der handles.
Men du gider godt bruge din tid herinde på at svine til.....
Idiot
Bekymringen er ganske reel. For mit vedkommende kan jeg sagtens nikke genkendende til billedet, i min omgangskreds har jeg aldrig oplevet større apati/ligegyldighed overfor AaB. Jeg kender flere tidligere mangeårige sæsonkortholdere som i dag knap nok gider følge med i holdets resultater.

Det var ganske givet nødvendigt pga. økonomien men der skete noget fundamentalt da vi gik væk fra
top 4 målsætningen. Det har kostet at vi har neddroslet de sportslige ambitioner og i dag er tilfreds med at være ligegyldig leverpostej :@
AaB har fandme altid været ligegyldig leverpostej målt på resultater - en 5 plads er den mest opnået placering i superligaen med flere pladser under end over
Folk der springer fra fordi de hellere vil se ishockey håndbold etc er en kedelig udvikling som AaB’s ledelse må adressere og få sat en stopper for det. Det gøres ikke kun på banen men med andre tiltag - Der sidder i øvrigt en reklamedirektør i bestyrelsen :o
Tilbage til de folk der springer fra klubben - ok så smut men de er idioter hvis de bruger deres tid herinde på at nedgøre og håne min klub.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14709
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 14. apr 2019, 14:29

Maglau skrev:
14. apr 2019, 14:00

AaB har fandme altid været ligegyldig leverpostej målt på resultater
Men man har aldrig følt at AaB var tilfredse med at være det, før nu.

Det er super at du stadig er motiveret for klubben og er klar på at forsvare ledelsen, men når mangeårige, ekstremt loyale AaB fans som undertegnede begynder at vælge kampene fra, så er der noget helt helt galt. AaB betyder lige så meget for mig som klubben altid har gjort, men jeg er yderst frustreret over den udvikling klubben har taget, og det er nået til at punkt hvor jeg ikke længere kan tvinge mig selv til at se alle kampe. Jeg bliver simpelthen i alt for dårlig humør af det. Hvis så bare jeg følte at klubben gjorde hvad den kunne for at vende det, men det gør jeg altså ikke, og det er nok det der frustrerer allermest.

Det er den frustration du møder herinde. Det er ikke fordi folk er ligeglade med AaB, tværtimod.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6393
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FlæskeFrank » 14. apr 2019, 14:43

Hanga skrev:
14. apr 2019, 14:29
Men man har aldrig følt at AaB var tilfredse med at være det, før nu.

Det er super at du stadig er motiveret for klubben og er klar på at forsvare ledelsen, men når mangeårige, ekstremt loyale AaB fans som undertegnede begynder at vælge kampene fra, så er der noget helt helt galt. AaB betyder lige så meget for mig som klubben altid har gjort, men jeg er yderst frustreret over den udvikling klubben har taget, og det er nået til at punkt hvor jeg ikke længere kan tvinge mig selv til at se alle kampe. Jeg bliver simpelthen i alt for dårlig humør af det. Hvis så bare jeg følte at klubben gjorde hvad den kunne for at vende det, men det gør jeg altså ikke, og det er nok det der frustrerer allermest.

Det er den frustration du møder herinde. Det er ikke fordi AaB er ligeglade med AaB, tværtimod.

Jeg tror ikke, at AaB er mere tilfredse med resultaterne end vi er herinde. Men vi må indrømme, at vi er havnet i et sort hul efter dette slutspil blev påbegyndt for tre år siden.

AaB vil det samme, det uheldige er blot, at de kører standard argumentationen sideløbende med at resultaterne er så dårlige, og så tager man standardargumentationen som udtryk for en accept for tingenes tilstand.

Med standardargumentationen mener jeg "x antal spillere fra egen avl, Nordjyllands drenge. en del af underholdningsindustrien etc." De varierer ikke en gang imellem. Det er samme plade hele tiden. Og jeg tror blot det er dårlig kommunikationsarbejde eller mangel på strategi og ikke et udtryk for tilfredshed med tilstanden. Problemet er, at når de kører den samme plade om egen avl, så kan de jo ikke komme med en "ekstra artikel" om Kaufmann eller Ross, fordi ALLE i AaB er jo egen avl ifølge dem selv.

Hvis de fandt 2-3 plader at spille, så ville vi heller ikke gå at opfatte AaB som en klub der ikke stiler højere. Selvom resultaterne er lort.

Jeg tror heller ikke at Ali eller Ross pludselig er blevet lort. De er bare fanget i en smal trup i modgang.
- FlæskeFrank

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 14. apr 2019, 15:09

Fuldstændig håbløst at Gaarde stadig er i klubben. Hvem kan med ro i sindet se frem imod transfervinduet...?
Hvis Gaarde ikke rammer rigtigt denne gang, ja så er vi i mine øjne en del af favoritterne til at rykke ned.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 14. apr 2019, 16:31

FlæskeFrank skrev:
14. apr 2019, 14:43
Jeg tror ikke, at AaB er mere tilfredse med resultaterne end vi er herinde.
I så fald viser man det ikke.

Desuden, så er det et faktum at målsætningen var top 4, indtil der kom 2 hold mere med i Superligaen. Så kringlede AaB sig udenom ved at kalde målsætningen top 6 i stedet. Nu er det så blevet det nye stadie for hvad man er tilfredse med. Også selvom man er milevidt fra europæisk fodbold og det gode selskab. Pisse uambitiøst.

Jeg vil hellere have en målsætning man stræber efter at nå, end en målsætning der (set til budget og historik) er uambitiøs af helvede til.

Låst