Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 26. jun 2019, 00:03

Har kigget lidt på hvad vi har i Hollandske klubber. Jeg har umiddelbart kigget på spillere som enten er nordiske eller på en anden måde kendte da det virker som Gaardes primære strategi. Derudover har jeg kigget på stoppere og spillere der kan spille centralt på midtbanen og udover Thelander har jeg svært ved at lurre et oplagt emne. Jeg tror sgu det bliver en eller anden hollænder vi ikke kender når man ser på nordiske spillere der spiller i Holland.

Central midt
- Donny Gorter
Donny Gorter er blevet central midt på hans gamle dage, hvor han spiller i ADO Den Haag. Dog har han kun spillet tre kampe i den forgangne sæson og lyder ikke som en spiller der ken forstærke os. Man skal dog aldrig undervurdere Gaardes hang til gamle spillere.
- Lasse Schøne: Totalt urealistisk, men ville dog passe på kritierne derudover.
- Jonas Svensson: AZ
Kan eftersigende også spille central midt
- Simon Gustafsson: FC Utrecht
Offensict funderet central midt. Har dog spillet 33 kampe og scoret 8 mål så næppe realistisk.
- Morten Thorsby: Heerenveen
23 år, 20 kampe og 5 mål i sidste sæson for et midterhold. Måske over vores hylde?
- frederik Midtsjø. AZ
Fast mand og vel næppe realitisk så.

Centerforsvar
- Emil Bergstrøm: FC Utrecht
9 kampe og et mål i denne sæson, hvor han blev hentet til klubben. Kunne vel godt være en out of favour player man kunne lokke til Skandinavien.
- Andreas Skovgaard, Heerenveen
Har spillet 15 kampe siden nytår hvor han skiftede - han vil næppe hjem nu.
- Rasmus Thelander
Den ville være oplagt, men ikke nødvendigvis rigtig.
- Daniel Høegh, Heerenveen
Anfører og har lige forlænget et år så næppe realistisk medmindre han bare vil hjem eller der sker drastiske ting i hans klub.
- Thomas Lam, Zwolle
Målfarlig stopper fra Zwolle. Spiller meget.

Outsidere
- Simon Maikenok: Gaarde kunne godt lige finde på at snuppe et kendt navn og endnu en gang forstærke holdet i offensiven selvom det er fundamentet der er skrøbeligt.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Mascis
1. div
1. div
Indlæg: 256
Tilmeldt: 25. feb 2017, 17:30

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Mascis » 26. jun 2019, 03:54

Iflg. Nordjyske er det Patrick Olsen vi henter.

Aner intet om hans aktuelle niveau, men han var da et stort talent engang som jeg husker det.
Virker måske lidt som et sats, han har rigtigt mange klubber på CV'et efterhånden, og det er altså ikke lutter prangende adresser. Hvis vi køber ham går jeg ikke ud fra han er særligt dyr.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... e824b9640e

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 652
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FlemmingG » 26. jun 2019, 04:21

Umiddelbart fatter jeg absolut intet af den transfer. En spiller som vel efterhånden har været forbi adskillige middelmådige klubber, uden på nogen måde at have været en profil. Har været i Inter, men det er jo efterhånden snart ti år siden.
Hvis det er afløseren for Risgaard, vores nye 8'er, så er jeg overhovedet ikke imponeret. Og ifølge Nordjyske har vi endda betalt transfer for ham!! Findes der virkelig ikke bedre spillere derude, når vi har læderet oppe?

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 26. jun 2019, 05:20

Mascis skrev:
26. jun 2019, 03:54
Iflg. Nordjyske er det Patrick Olsen vi henter.

Aner intet om hans aktuelle niveau, men han var da et stort talent engang som jeg husker det.
Virker måske lidt som et sats, han har rigtigt mange klubber på CV'et efterhånden, og det er altså ikke lutter prangende adresser. Hvis vi køber ham går jeg ikke ud fra han er særligt dyr.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... e824b9640e
Ikke ligefrem en transfer jeg havde set komme. Patrick Olsen var i sine unge dage udråbt til et kæmpe talent men er aldrig slået igennem, har været forbi et utal af klubber men gennembruddet er udeblevet.
Da FC Helsingør var i Superligaen spillede han et par hæderlige kampe men var ingenlunde en profil.
Er ikke den mest dynamiske type, husker ham som lidt langsom.
Koster 1 mill. iflg. Nordjyske

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Remark » 26. jun 2019, 06:13

Patrik Olsen. Det må da være en joke?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 26. jun 2019, 06:22

Hvad fanden sker der?! En mio for ham??
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Tyskeren » 26. jun 2019, 06:40

Nej nej nej nej - manden har på ingen måde været en profil i HELSINGØR!! Vi skal da ikke betale 1 million kr for ham? Amen for fanden... Godt at sæsonkortet ikke blev forlænget!

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 372
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af 556 » 26. jun 2019, 06:56

Så køber vi sgu en 6er mere..
Det kan vel kun betyde at Lesniak ( og Abildgaard hvem ved) forsvinder?
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 26. jun 2019, 07:06

Hold kæft, hvor er det en joke.
Her står vi og mangler en forstærkning til central midt og Gaarde smider en million efter en spiller der lige er rykket ned i 2. division.
Vi snakker deruodver en spiller, som ikke har slået til i prangende klubber som Haugesund og Strømsgodset og ikke gjorde noget væsen af sig for elendig Helsingør. Jeg troede pointen var, at hente spillere der var bedre end vores talenter og det tvivler jeg godt nok på ham her er og hvis han er så er vores talenter for ringe. De eneste steder han har spillet meget er for Helsingør i 1. division og i den næstbedste franske liga for en del sæsoner siden.
Jeg havde sgu ikke troet Gaarde kunne synke så lavt, men det her er sgu Pallesen 2.0.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 26. jun 2019, 07:23

Patrick Olsen var en af de bedre centrale midtbanespillere i 1. division, men bestemt ikke nogen profil. Han er som type en holdende, central midtbanespiller - en spillende 6'er.

Han spillede et par flotte kampe til sidst i sæsonen og det er jo nærmest første gang han har spillet en fuld sæson uden at blive skadet eller bænket. Det er spændende hvordan han kan bygge videre på det.

Han er bestemt ikke nogen direkte forstærkning, men som lottokupon eller breddespiller kan jeg godt se fidusen. Det lyder underligt hvis han koster 1 mio. kr., men det er jo kun Nordjyskes oplysning, så det får vi se.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Buzz Killington » 26. jun 2019, 07:26

Jakobsen skrev:
26. jun 2019, 07:06
Hold kæft, hvor er det en joke.
Her står vi og mangler en forstærkning til central midt og Gaarde smider en million efter en spiller der lige er rykket ned i 2. division.
Vi snakker deruodver en spiller, som ikke har slået til i prangende klubber som Haugesund og Strømsgodset og ikke gjorde noget væsen af sig for elendig Helsingør. Jeg troede pointen var, at hente spillere der var bedre end vores talenter og det tvivler jeg godt nok på ham her er og hvis han er så er vores talenter for ringe. De eneste steder han har spillet meget er for Helsingør i 1. division og i den næstbedste franske liga for en del sæsoner siden.
Jeg havde sgu ikke troet Gaarde kunne synke så lavt, men det her er sgu Pallesen 2.0.
2.0. Så en tydelig opgradering! Frygter dog det bliver en pre-alpha af Sloth. På den anden side kan man håbe på en Early access udgave af AK.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 26. jun 2019, 07:28

Yankee skrev:Patrick Olsen var en af de bedre centrale midtbanespillere i 1. division, men bestemt ikke nogen profil. Han er som type en holdende, central midtbanespiller - en spillende 6'er.

Han spillede et par flotte kampe til sidst i sæsonen og det er jo nærmest første gang han har spillet en fuld sæson uden at blive skadet eller bænket. Det er spændende hvordan han kan bygge videre på det.

Han er bestemt ikke nogen direkte forstærkning, men som lottokupon eller breddespiller kan jeg godt se fidusen. Det lyder underligt hvis han koster 1 mio. kr., men det er jo kun Nordjyskes oplysning, så det får vi se.
En million er jo bare alt for mange penge og er meningen ikke at netop, at vi ikke køber det tynde øl udefra, men at vores talenter laver bredde? Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor der skal bruges en million på en så dårlig spiller. Det er da bedre at gemme vores begrænsede midler til der bliver lavet nogle salg og så købe den kvalitet vi mangler. Nu har vi bare klattet penge væk på endnu en Pallesen.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 26. jun 2019, 07:44

Jakobsen skrev:
26. jun 2019, 07:28
En million er jo bare alt for mange penge og er meningen ikke at netop, at vi ikke køber det tynde øl udefra, men at vores talenter laver bredde? Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor der skal bruges en million på en så dårlig spiller. Det er da bedre at gemme vores begrænsede midler til der bliver lavet nogle salg og så købe den kvalitet vi mangler. Nu har vi bare klattet penge væk på endnu en Pallesen.
Altså, han er i hvert fald en forstærkning ift Kakeeto! Og det kan godt være noget uforløst potentiale. Men for mig er det sådan en spiller, man henter på fri transfer eller til en symbolsk transfer. Helsingør kunne jo ikke beholde ham i 2. division.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 26. jun 2019, 07:46

Yankee skrev:
Jakobsen skrev:
26. jun 2019, 07:28
En million er jo bare alt for mange penge og er meningen ikke at netop, at vi ikke køber det tynde øl udefra, men at vores talenter laver bredde? Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor der skal bruges en million på en så dårlig spiller. Det er da bedre at gemme vores begrænsede midler til der bliver lavet nogle salg og så købe den kvalitet vi mangler. Nu har vi bare klattet penge væk på endnu en Pallesen.
Altså, han er i hvert fald en forstærkning ift Kakeeto! Og det kan godt være noget uforløst potentiale. Men for mig er det sådan en spiller, man henter på fri transfer eller til en symbolsk transfer. Helsingør kunne jo ikke beholde ham i 2. division.
Præcis. Fri transfer, kort kontrakt og lav løn. Ikke et millionkøb. Derudover har vi jo masser af 6’ere vi skal af med før vi bør hente ny bredde.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 652
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FlemmingG » 26. jun 2019, 07:50

En spiller som ikke kunne få kontrakt i Viborg og som senest har spillet på et hold, der er rykket ud ad 1. division! Det kan umuligt være en spiller, der forstærker os fra dag 1. Hvis den transfer holder stik, så giver den ingen mening. Specielt taget i betragtning at vi tilsyneladende giver penge for ham...
en bruger skrev herinde tidligere, at han havde snakket med Bælum omkring den nye strategi. Et af punkterne var blandt andet, at vi død og pine var nødt til at ramme plet med de få transfermidler vi havde til rådighed. Lader til at vi skyder udenfor skiven i allerførste forsøg efterfølgende. Håbløst

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 26. jun 2019, 07:59

Patrick Olsen er en spiller med et stort uforløst potentiale og han falder klart i kategorien af lovende talent som efterfølgende som senior har meget svært ved at leve op til potentialet.

På den positive side så er Patrick Olsen forhåbentlig meget ærgerrig da han må vide at det er hans sidste chance for at få noget ud af talentet. Det er nu eller aldrig hvis han skal slå igennem og hvis han vender det til noget positivt betyder det at vi får en topmotiveret spiller der i den grad har noget at bevise.
Set i den kontekst får jeg associationer til da vi hentede AK i FC Fredericia.

Hvis potentialet kan blive forløst så får vi en ganske god spiller.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 26. jun 2019, 08:03

Aalborg frederikshavner skrev:
26. jun 2019, 07:59
Patrick Olsen er en spiller med et stort uforløst potentiale og han falder klart i kategorien af lovende talent som efterfølgende som senior har meget svært ved at leve op til potentialet.

På den positive side så er Patrick Olsen forhåbentlig meget ærgerrig da han må vide at det er hans sidste chance for at få noget ud af talentet. Det er nu eller aldrig hvis han skal slå igennem og hvis han vender det til noget positivt betyder det at vi får en topmotiveret spiller der i den grad har noget at bevise.
Set i den kontekst får jeg associationer til da vi hentede AK i FC Fredericia.

Hvis potentialet kan blive forløst så får vi en ganske god spiller.
Omvendt er det vel ikke fordi det her er en spiller der har levet useriøst tidligt i karrieren som f.eks. AK. Det her vel mere en spiller, som bare ikke er slået til. Derudover er han to år ældre end AK da vi hentede ham så mindre potentiale at forløse. Det her er bare rigtig skidt igen igen fra Gaarde
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af DenGamleMand » 26. jun 2019, 08:15

Hvis prisen er sandt, så er det fuldstændigt vanvittigt! Vi snakker en spiller fra et 2. Divisionshold.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 26. jun 2019, 08:19

Min hjerne kan simpelthen ikke få dette til at hænge sammen. 1 mio for en ikke profil fra 1. Division med et år tilbage af kontrakten. Elendig handel isoleret set.

Hans alder og statistikker taget i betragtning bør man aldrig nogensinde overveje ham medmindre det var en fri transfer, og selv i det tilfælde vil jeg syntes det ligner fyld til truppen, hvilket vi ikke har behov for.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 26. jun 2019, 08:21

Lidt off topic, men overskriften er jo ren clickbait journalistik af værste skuffe fra nordjyske, jeg nåede at komme en lille tur i himlen, indtil jeg opdagede at den tidligere Inter spiller altså rent faktisk var en nuværende FC Helsingør spiller :'(
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Låst