Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 26. jun 2019, 13:13

Forza skrev:
26. jun 2019, 12:42
Gamen skrev:
26. jun 2019, 12:28
Fuck stor løbekapacitet. Det har Lesniak og Kakeeto også. Det er jo ikke det vi mangler!
Deres problem er jo at de ikke kan flytte bolden hurtigt nok, er for langsomme og ikke byder ind med nok i presspillet.
I interviewet med ham og Gaarde der netop er lagt op fremhæver de især hans motor og tekniske evner. Kan han bibringe noget teknik til den centrale midtbane vil det være tiltrængt.
Jeg er enig i at "fuck" løbekapcitet etc....Han skal for de få.penge han får i løn, smadre igennem til træning og i de kampe har får....Han skal vise en MASSE vilje til træning og hive de andre med sig....Vi skal have nogle som er badboys i vores pæne trup. Han er jo slet slet ikke købt ind som en profil. De penge bliver gemt til forsvaret!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 26. jun 2019, 13:15

raekkeettre skrev:
26. jun 2019, 13:13
Forza skrev:
26. jun 2019, 12:42
Gamen skrev:
26. jun 2019, 12:28
Fuck stor løbekapacitet. Det har Lesniak og Kakeeto også. Det er jo ikke det vi mangler!
Deres problem er jo at de ikke kan flytte bolden hurtigt nok, er for langsomme og ikke byder ind med nok i presspillet.
I interviewet med ham og Gaarde der netop er lagt op fremhæver de især hans motor og tekniske evner. Kan han bibringe noget teknik til den centrale midtbane vil det være tiltrængt.
Jeg er enig i at "fuck" løbekapcitet etc....Han skal for de få.penge han får i løn, smadre igennem til træning og i de kampe har får....Han skal vise en MASSE vilje til træning og hive de andre med sig....Vi skal have nogle som er badboys i vores pæne trup. Han er jo slet slet ikke købt ind som en profil. De penge bliver gemt til forsvaret!
Kan man få en mand ind på den centrale der kan bidrage med evner med bolden og kan knokle igennem er det fint. Han har erfaring fra superligaen og er forhåbentligt modnet af sine udenlands ophold, så kan han sagtens blive en fin spiller.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af troelsh » 26. jun 2019, 13:21

En spiller der tidligere er blevet vejet for let i to norske midterklubber, er ikke ligefrem en transfer der får mig til at falde bagover på stolen.
Han skal selvfølgelig have chancen, selvom jeg frygter det godt kunne blive en ny Casper Sloth

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 26. jun 2019, 13:25

troelsh skrev:
26. jun 2019, 13:21
En spiller der tidligere er blevet vejet for let i to norske midterklubber, er ikke ligefrem en transfer der får mig til at falde bagover på stolen.
Han skal selvfølgelig have chancen, selvom jeg frygter det godt kunne blive en ny Casper Sloth
Jeg kan godt følge sammenligningen, men Sloth var hentet ind til toppen af hierarkiet. Det er Olsen ikke. En forholdsvis billig trupspiller som forhåbentlig kan presse MC og Abildgaard.

Derfor er det heller ikke så vigtigt han slår til som det var med Sloth.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 26. jun 2019, 13:47

Gamen skrev:
26. jun 2019, 12:28
Fuck stor løbekapacitet. Det har Lesniak og Kakeeto også. Det er jo ikke det vi mangler!
Deres problem er jo at de ikke kan flytte bolden hurtigt nok, er for langsomme og ikke byder ind med nok i presspillet.
Vores træner og sportsdirektør er åbenbart ikke enige med dig.
Det handler også om hvordan man bruger sin løbekapacitet. Olsen ser tilmed ud til at have en fin teknik (hvilket vi har manglet centralt), og så har han forhåbentligt mere attitude som en gadedreng, end de artige nordjyske drenge i truppen. Jeg synes det er en spændende transfer, og tror godt Olsen kan udvikle sig til en ny Würtz for os, bare med bedre teknik og pasninger.
Men når vi ellers får solgt nogle spillere, så får vi også et par profiler ind. Jeg er positiv!
Det er endvidere fedt, at Olsen har en helvedes masse at bevise over for sig selv, men også alle andre i dansk fodbold.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Spanky » 26. jun 2019, 13:51

FIDEL skrev:
26. jun 2019, 13:47
Gamen skrev:
26. jun 2019, 12:28
Fuck stor løbekapacitet. Det har Lesniak og Kakeeto også. Det er jo ikke det vi mangler!
Deres problem er jo at de ikke kan flytte bolden hurtigt nok, er for langsomme og ikke byder ind med nok i presspillet.
Vores træner og sportsdirektør er åbenbart ikke enige med dig.
Det handler også om hvordan man bruger sin løbekapacitet. Olsen ser tilmed ud til at have en fin teknik (hvilket vi har manglet centralt), og så har han forhåbentligt mere attitude som en gadedreng, end de artige nordjyske drenge i truppen. Jeg synes det er en spændende transfer, og tror godt Olsen kan udvikle sig til en ny Würtz for os, bare med bedre teknik og pasninger.
Men når vi ellers får solgt nogle spillere, så får vi også et par profiler ind. Jeg er positiv!
Klap lige hesten. Han har da overhovedet ikke vist noget, som 25 årige, der berettiger til at han bliver sammenlignet med Würtz (en af de bedste 6'ere i superligahistorien).

Men lad os se hvad han kan bidrage med før vi kommer med alt for mange konklusioner.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 26. jun 2019, 13:54

Spanky skrev:
26. jun 2019, 13:51
FIDEL skrev:
26. jun 2019, 13:47
Gamen skrev:
26. jun 2019, 12:28
Fuck stor løbekapacitet. Det har Lesniak og Kakeeto også. Det er jo ikke det vi mangler!
Deres problem er jo at de ikke kan flytte bolden hurtigt nok, er for langsomme og ikke byder ind med nok i presspillet.
Vores træner og sportsdirektør er åbenbart ikke enige med dig.
Det handler også om hvordan man bruger sin løbekapacitet. Olsen ser tilmed ud til at have en fin teknik (hvilket vi har manglet centralt), og så har han forhåbentligt mere attitude som en gadedreng, end de artige nordjyske drenge i truppen. Jeg synes det er en spændende transfer, og tror godt Olsen kan udvikle sig til en ny Würtz for os, bare med bedre teknik og pasninger.
Men når vi ellers får solgt nogle spillere, så får vi også et par profiler ind. Jeg er positiv!
Klap lige hesten. Han har da overhovedet ikke vist noget, som 25 årige, der berettiger til at han bliver sammenlignet med Würtz (en af de bedste 6'ere i superligahistorien).

Men lad os se hvad han kan bidrage med før vi kommer med alt for mange konklusioner.
Hehe. Han spiller samme plads, så selvfølgelig kan man sammenligne etc.
Og hvor kom Würtz fra?! That´s right Skive i 2. division. Jeg tror på, at Patrick Olsen bliver en succeshistorie i AaB, og om 2 år kan vi så sælge ham til Genk for 20 mill. :cool:

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gaarde6 » 26. jun 2019, 14:36

Nu ser vi endelig der sker noget, som klubben udtalte i forbindelse med fyringen af Schoors (Jesus Christ)

" Ja, vi har fyret Stephan. Hans profil passer ikke med det, vi vil fremover. Stephan fik opgaven med at genoprette økonomien i klubben, den har han løst, og vi har lavet overskud fire år i træk. Men der skal mere fart på indtjeningen, så vi kan bruge flere penge på det sportslige ben i klubben. Derfor kigger vi efter en direktør med en kommerciel-, salgs- og marketingsbaggrund, der kan sætte fart på indtjeningen, siger Finn V. Nielsen. "

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 26. jun 2019, 15:37

Gaarde6 skrev:
26. jun 2019, 14:36
Nu ser vi endelig der sker noget, som klubben udtalte i forbindelse med fyringen af Schoors (Jesus Christ)

" Ja, vi har fyret Stephan. Hans profil passer ikke med det, vi vil fremover. Stephan fik opgaven med at genoprette økonomien i klubben, den har han løst, og vi har lavet overskud fire år i træk. Men der skal mere fart på indtjeningen, så vi kan bruge flere penge på det sportslige ben i klubben. Derfor kigger vi efter en direktør med en kommerciel-, salgs- og marketingsbaggrund, der kan sætte fart på indtjeningen, siger Finn V. Nielsen. "
Og siden er det gået nedad på alle de parametre. Det var en forfærdelig beslutning at fyre Schors og erstatte ham med Bælum efter min mening.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 26. jun 2019, 15:51

FIDEL skrev:
26. jun 2019, 13:54
Hehe. Han spiller samme plads, så selvfølgelig kan man sammenligne etc.
Og hvor kom Würtz fra?! That´s right Skive i 2. division. Jeg tror på, at Patrick Olsen bliver en succeshistorie i AaB, og om 2 år kan vi så sælge ham til Genk for 20 mill. :cool:
Würtz kom som 18-årig, som et stort talent, og viste nosser med det samme. Det giver da ingen mening at sammenligne med ham.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 26. jun 2019, 16:25

Gamen skrev:
26. jun 2019, 15:51
FIDEL skrev:
26. jun 2019, 13:54
Hehe. Han spiller samme plads, så selvfølgelig kan man sammenligne etc.
Og hvor kom Würtz fra?! That´s right Skive i 2. division. Jeg tror på, at Patrick Olsen bliver en succeshistorie i AaB, og om 2 år kan vi så sælge ham til Genk for 20 mill. :cool:
Würtz kom som 18-årig, som et stort talent, og viste nosser med det samme. Det giver da ingen mening at sammenligne med ham.
Der er vist ikke andet end et dansk pas og den samme position som er sammenligneligt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gentleman Finn » 26. jun 2019, 16:33

Gamen skrev:
26. jun 2019, 15:51
FIDEL skrev:
26. jun 2019, 13:54
Hehe. Han spiller samme plads, så selvfølgelig kan man sammenligne etc.
Og hvor kom Würtz fra?! That´s right Skive i 2. division. Jeg tror på, at Patrick Olsen bliver en succeshistorie i AaB, og om 2 år kan vi så sælge ham til Genk for 20 mill. :cool:
Würtz kom som 18-årig, som et stort talent, og viste nosser med det samme. Det giver da ingen mening at sammenligne med ham.
Det giver nok mere mening at sammenligne med Anders K. der kom som en der allerede havde prøvet at slå igennem i OB, så var han forbi Næsby og Fredericia inden han endte her som 23-24 årig. Det handler meget om hvem der passer ind i en position i et system og på et hold hvis man skal have noget ud af sådanne handler, for nej det bliver nok en med videresalgs potentiale vi får ind. Vi må se hvordan han falder til på vores midtbane, forhåbentligt har han evnen til at hæve sit spil med bedre spillere omkring sig. Uanset er det ikke mange penge der er bundet i ham.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 26. jun 2019, 16:50

Gamen skrev:
26. jun 2019, 15:51
FIDEL skrev:
26. jun 2019, 13:54
Hehe. Han spiller samme plads, så selvfølgelig kan man sammenligne etc.
Og hvor kom Würtz fra?! That´s right Skive i 2. division. Jeg tror på, at Patrick Olsen bliver en succeshistorie i AaB, og om 2 år kan vi så sælge ham til Genk for 20 mill. :cool:
Würtz kom som 18-årig, som et stort talent, og viste nosser med det samme. Det giver da ingen mening at sammenligne med ham.
Det giver al mulig mening at sammenligne.
Fodboldspillere topper og udvikler sig på forskellige tidspunkter i deres karriere, og når jeg nævner Würtz, er det selvfølgelig med et håb om, at Olsen kan blive en ny talisman for AaB, ligesom Würtz var det.
Vi henter en ny spiller ind til den defensive midtbane eller offensive del af midtbanen, og jeg må ikke sammenligne med én af de spillere, som lige har forladt klubben. Det giver ingen mening. Kom nu ned fra din høje hest Gamen. :thumbsdown:

Tivoli og Bakken er to vidt forskellige forlystelsesparker, og kan ikke sammenlignes siger folk. Men allerede der har man lavet en sammenligning. :cheers:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Buzz Killington » 26. jun 2019, 17:03

Nu kan vi se hvilket niveau vi handler på. I det lys, er der nogen der har fulgt Markus Bay det sidste år? Udråbt til kæmpe talent. Var hårdt ramt af skader i Ajax. Kom hjem, og viste ikke rigtig noget i Viborg, men har efter sigende fundet spilleglæden og niveauet på Amager. Sluttede sidste sæson vildt godt af (på papiret). Nogen fra divisionsmafiaen der ved om han kunne være interessant?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Martino » 26. jun 2019, 17:46

Buzz Killington skrev:
26. jun 2019, 17:03
Nu kan vi se hvilket niveau vi handler på. I det lys, er der nogen der har fulgt Markus Bay det sidste år? Udråbt til kæmpe talent. Var hårdt ramt af skader i Ajax. Kom hjem, og viste ikke rigtig noget i Viborg, men har efter sigende fundet spilleglæden og niveauet på Amager. Sluttede sidste sæson vildt godt af (på papiret). Nogen fra divisionsmafiaen der ved om han kunne være interessant?
Han har gjort det rigtig godt i Fremad Amager, så håber da det er en spiller man i det mindste scouter pt.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 26. jun 2019, 17:47

Buzz Killington skrev:
26. jun 2019, 17:03
Nu kan vi se hvilket niveau vi handler på. I det lys, er der nogen der har fulgt Markus Bay det sidste år? Udråbt til kæmpe talent. Var hårdt ramt af skader i Ajax. Kom hjem, og viste ikke rigtig noget i Viborg, men har efter sigende fundet spilleglæden og niveauet på Amager. Sluttede sidste sæson vildt godt af (på papiret). Nogen fra divisionsmafiaen der ved om han kunne være interessant?
Rigtig spændende spiller.. Jeg ved heller ikke helt om han ville passe ind, men han har gjort det glimrende som 10'er på et rigtig godt Fremad-hold.

Jeg tror det bliver meget svært at hente spillere fra Fremad Amager, men vi burde virkelig holde øje med Franco Atchou, som jeg ser et kæmpe lys i. Meget bevægelig og brølstærk 6'er med et fantastisk riv fra kanten af feltet.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Buzz Killington » 26. jun 2019, 17:54

Yankee skrev:
26. jun 2019, 17:47
Buzz Killington skrev:
26. jun 2019, 17:03
Nu kan vi se hvilket niveau vi handler på. I det lys, er der nogen der har fulgt Markus Bay det sidste år? Udråbt til kæmpe talent. Var hårdt ramt af skader i Ajax. Kom hjem, og viste ikke rigtig noget i Viborg, men har efter sigende fundet spilleglæden og niveauet på Amager. Sluttede sidste sæson vildt godt af (på papiret). Nogen fra divisionsmafiaen der ved om han kunne være interessant?
Rigtig spændende spiller.. Jeg ved heller ikke helt om han ville passe ind, men han har gjort det glimrende som 10'er på et rigtig godt Fremad-hold.

Jeg tror det bliver meget svært at hente spillere fra Fremad Amager, men vi burde virkelig holde øje med Franco Atchou, som jeg ser et kæmpe lys i. Meget bevægelig og brølstærk 6'er med et fantastisk riv fra kanten af feltet.
Prosit. Og tak for uddybning.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af tommas jensen » 26. jun 2019, 18:53

Skal vi nu ikke give manden en chance.
Et velkommen herfra :cool:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Funky » 26. jun 2019, 21:48

tommas jensen skrev:
26. jun 2019, 18:53
Skal vi nu ikke give manden en chance.
Et velkommen herfra :cool:
Yes. Jeg bliver sgu også lidt træt af Nordjyske, som bygger en historie op over, at “fansene er skeptiske”. Jeg tror, det nærmere handler om, at Nordjyskes skribent er skeptisk.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 26. jun 2019, 22:01

Yankee skrev:
26. jun 2019, 17:47
Buzz Killington skrev:
26. jun 2019, 17:03
Nu kan vi se hvilket niveau vi handler på. I det lys, er der nogen der har fulgt Markus Bay det sidste år? Udråbt til kæmpe talent. Var hårdt ramt af skader i Ajax. Kom hjem, og viste ikke rigtig noget i Viborg, men har efter sigende fundet spilleglæden og niveauet på Amager. Sluttede sidste sæson vildt godt af (på papiret). Nogen fra divisionsmafiaen der ved om han kunne være interessant?
Rigtig spændende spiller.. Jeg ved heller ikke helt om han ville passe ind, men han har gjort det glimrende som 10'er på et rigtig godt Fremad-hold.

Jeg tror det bliver meget svært at hente spillere fra Fremad Amager, men vi burde virkelig holde øje med Franco Atchou, som jeg ser et kæmpe lys i. Meget bevægelig og brølstærk 6'er med et fantastisk riv fra kanten af feltet.
Hvis Atchou bryder igennem så får vi svært ved at hente ham, vi skal være dygtig til at spotte talenter før de får deres gennembrud som da Thelander blev hentet i AB Gladsaxe.

Låst