Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Maglau » 10. jul 2019, 12:15

Jeg håber i den grad at Kasper P skriver en ny aftale med AaB. Vi har mistet ris og rw og Kasper p er en af de rutineret kræfter på holdet som vi vil mangle.
Desuden er han absolut en habil superligaspiller.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 10. jul 2019, 13:23

Maglau skrev:
10. jul 2019, 12:15
Jeg håber i den grad at Kasper P skriver en ny aftale med AaB. Vi har mistet ris og rw og Kasper p er en af de rutineret kræfter på holdet som vi vil mangle.
Desuden er han absolut en habil superligaspiller.
Og han er oveni købet målfarlig på dødbolde. Noget vi ofte har haft behov for.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Tyskeren » 10. jul 2019, 14:34

Forza skrev:
10. jul 2019, 13:23
Maglau skrev:
10. jul 2019, 12:15
Jeg håber i den grad at Kasper P skriver en ny aftale med AaB. Vi har mistet ris og rw og Kasper p er en af de rutineret kræfter på holdet som vi vil mangle.
Desuden er han absolut en habil superligaspiller.
Og han er oveni købet målfarlig på dødbolde. Noget vi ofte har haft behov for.
Skrev for en uges tid siden, at de er ved og finde hinanden! Dagens artikler rundt om er sgu ren spin, for som jeg hører det så er de tæt på at lukke aftalen. Der er dog kommet ÉT spændende tilbud som de lige nu undersøger - går det i vasken så blir han i Aalborg.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 10. jul 2019, 14:44

Tyskeren skrev:
10. jul 2019, 14:34
Skrev for en uges tid siden, at de er ved og finde hinanden! Dagens artikler rundt om er sgu ren spin, for som jeg hører det så er de tæt på at lukke aftalen. Der er dog kommet ÉT spændende tilbud som de lige nu undersøger - går det i vasken så blir han i Aalborg.
Du er jo så utroværdig! ;-)

Så mangler vi bare at få Okore og hans dødssyge attityde skibet af, og så få en forsvarer ind der er sin løn værd. Jobba jobba, Gaarde!

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af PeterS » 10. jul 2019, 14:56

Gamen skrev:
10. jul 2019, 14:44
Tyskeren skrev:
10. jul 2019, 14:34
Skrev for en uges tid siden, at de er ved og finde hinanden! Dagens artikler rundt om er sgu ren spin, for som jeg hører det så er de tæt på at lukke aftalen. Der er dog kommet ÉT spændende tilbud som de lige nu undersøger - går det i vasken så blir han i Aalborg.
Du er jo så utroværdig! ;-)

Så mangler vi bare at få Okore og hans dødssyge attityde skibet af, og så få en forsvarer ind der er sin løn værd. Jobba jobba, Gaarde!
Du elsker nyhederne fra bold.dk, Gamen. Her er en forsvarsspiller, og han skal kun have et pakke TUC Kiks om året, for at være sin løn værd. Win-Win :cool:

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/da ... c-roskilde

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 10. jul 2019, 15:01

PeterS skrev:
10. jul 2019, 14:56

Du elsker nyhederne fra bold.dk, Gamen. Her er en forsvarsspiller, og han skal kun have et pakke TUC Kiks om året, for at være sin løn værd. Win-Win :cool:

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/da ... c-roskilde
Det bliver et kæmpe nej tak, Peter Hest!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5176
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 10. jul 2019, 15:16

Gamen skrev:
10. jul 2019, 15:01
PeterS skrev:
10. jul 2019, 14:56

Du elsker nyhederne fra bold.dk, Gamen. Her er en forsvarsspiller, og han skal kun have et pakke TUC Kiks om året, for at være sin løn værd. Win-Win :cool:

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/da ... c-roskilde
Det bliver et kæmpe nej tak, Peter Hest!
Aldrig i livet om vi skal have Stenderup. Jammerligt ringe i både BIF og EfB og har lige spillet på et hold med en uafklaret matchfixing sag. Jeg ville dælme ikke røre en forsvarsspiller fra FC Roskilde med en ildtang uasnet at DIF ikke kunne rejse sag. Jeg ved godt, at det er hårdt at udelukke en hel trup på mistanke, men vi skal først og fremmest beskytte AaBs integritet.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af PeterS » 10. jul 2019, 15:20

Jakobsen skrev:
10. jul 2019, 15:16
Gamen skrev:
10. jul 2019, 15:01
PeterS skrev:
10. jul 2019, 14:56

Du elsker nyhederne fra bold.dk, Gamen. Her er en forsvarsspiller, og han skal kun have et pakke TUC Kiks om året, for at være sin løn værd. Win-Win :cool:

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/da ... c-roskilde
Det bliver et kæmpe nej tak, Peter Hest!
Aldrig i livet om vi skal have Stenderup. Jammerligt ringe i både BIF og EfB og har lige spillet på et hold med en uafklaret matchfixing sag. Jeg ville dælme ikke røre en forsvarsspiller fra FC Roskilde med en ildtang uasnet at DIF ikke kunne rejse sag. Jeg ved godt, at det er hårdt at udelukke en hel trup på mistanke, men vi skal først og fremmest beskytte AaBs integritet.
Kan berolige dig med det mest af alt, var for at irritere Gamen, med en bold.dk nyhed, her midt i stilheden. Jeg forstår stadig ikke, at han overhovedet har kunne leve af, at spille fodbold.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 10. jul 2019, 15:33

KP tilbage på holdet vil være den bedst mulige forsvarssigning i dette vindue. Skulle vi hente en spiller med samme stabilitet, mentalitet og skadesfrekvens, skulle vi virkelig grave dybt økonomisk.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 10. jul 2019, 15:44

Den her går ud til Gamen og Kokkefar. Nu må I snart lære at elske mig....! :thumbsup:
Halimi har ifølge bold. Dk fået fri til at søge ny klub. Var det ikke noget for os? :aabfan:

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 10. jul 2019, 16:03

BoT skrev:
10. jul 2019, 15:33
KP tilbage på holdet vil være den bedst mulige forsvarssigning i dette vindue. Skulle vi hente en spiller med samme stabilitet, mentalitet og skadesfrekvens, skulle vi virkelig grave dybt økonomisk.
Måske ikke SÅ dybt, men vigtigst af alt er det noget vi kender. Jo mindre udskiftning blandt stammen, jo bedre. Medmindre det er spillere der ikke vil være her - a la Okore.

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Bundgaard » 10. jul 2019, 16:36

Gamen skrev:
10. jul 2019, 16:03
BoT skrev:
10. jul 2019, 15:33
KP tilbage på holdet vil være den bedst mulige forsvarssigning i dette vindue. Skulle vi hente en spiller med samme stabilitet, mentalitet og skadesfrekvens, skulle vi virkelig grave dybt økonomisk.
Måske ikke SÅ dybt, men vigtigst af alt er det noget vi kender. Jo mindre udskiftning blandt stammen, jo bedre. Medmindre det er spillere der ikke vil være her - a la Okore.
Hvad skal vi da med KP ?? Så god er han altså heller ik, og det er jo heller ik fordi der står mange i kø for at få ham, selvom han er gratis, så come on og lad os få noget andet
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 10. jul 2019, 16:45

Bundgaard skrev:
10. jul 2019, 16:36
Gamen skrev:
10. jul 2019, 16:03
BoT skrev:
10. jul 2019, 15:33
KP tilbage på holdet vil være den bedst mulige forsvarssigning i dette vindue. Skulle vi hente en spiller med samme stabilitet, mentalitet og skadesfrekvens, skulle vi virkelig grave dybt økonomisk.
Måske ikke SÅ dybt, men vigtigst af alt er det noget vi kender. Jo mindre udskiftning blandt stammen, jo bedre. Medmindre det er spillere der ikke vil være her - a la Okore.
Hvad skal vi da med KP ?? Så god er han altså heller ik, og det er jo heller ik fordi der står mange i kø for at få ham, selvom han er gratis, så come on og lad os få noget andet
Jeg forstår heller ikke at KP pludselig bliver så hypet. Ja han er bedre end Blåbjerg hvilket ikke siger så meget, KP er en yderst ordinær forsvarsspiller som jeg gerne ser finde en anden klub

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 10. jul 2019, 16:50

Aalborg frederikshavner skrev:
10. jul 2019, 16:45
Bundgaard skrev:
10. jul 2019, 16:36
Gamen skrev:
10. jul 2019, 16:03
BoT skrev:
10. jul 2019, 15:33
KP tilbage på holdet vil være den bedst mulige forsvarssigning i dette vindue. Skulle vi hente en spiller med samme stabilitet, mentalitet og skadesfrekvens, skulle vi virkelig grave dybt økonomisk.
Måske ikke SÅ dybt, men vigtigst af alt er det noget vi kender. Jo mindre udskiftning blandt stammen, jo bedre. Medmindre det er spillere der ikke vil være her - a la Okore.
Hvad skal vi da med KP ?? Så god er han altså heller ik, og det er jo heller ik fordi der står mange i kø for at få ham, selvom han er gratis, så come on og lad os få noget andet
Jeg forstår heller ikke at KP pludselig bliver så hypet. Ja han er bedre end Blåbjerg hvilket ikke siger så meget, KP er en yderst ordinær forsvarsspiller som jeg gerne ser finde en anden klub
Han er god for Gaarde til at købe tid. Man kunne give ham en kort forlængelse, måske to år, og lade ham konkurrere med Ross/Bærtelsen. Han er efterhånden en rutineret superligaspiller, og ift hvad der har været nævnt som erstatatninger, så er KP en noget billigere løsning, end at skulle smide et par millioner efter Søren Reese, eller hvad ved jeg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 10. jul 2019, 16:55

Flot transfervindue af AGF. Eskelinen er i min optik kun en my dårligere end Rinne. Han var Allsvenskans næstbedste keeper sidste sæson og et godt emne for udlandseventyr.

Så har de deres trup på plads, og vi er ikke rigtigt i nærheden. Lidt ærgerligt.
Jeg håber ikke der er for megen udskiftning på vej.

Sæsonen begynder om lidt.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 10. jul 2019, 17:09

Tyskeren skrev:
10. jul 2019, 14:34
Forza skrev:
10. jul 2019, 13:23
Maglau skrev:
10. jul 2019, 12:15
Jeg håber i den grad at Kasper P skriver en ny aftale med AaB. Vi har mistet ris og rw og Kasper p er en af de rutineret kræfter på holdet som vi vil mangle.
Desuden er han absolut en habil superligaspiller.
Og han er oveni købet målfarlig på dødbolde. Noget vi ofte har haft behov for.
Skrev for en uges tid siden, at de er ved og finde hinanden! Dagens artikler rundt om er sgu ren spin, for som jeg hører det så er de tæt på at lukke aftalen. Der er dog kommet ÉT spændende tilbud som de lige nu undersøger - går det i vasken så blir han i Aalborg.
Fedt med din viden. Du kan tro den er værdsat! Håber han bliver. Han bliver aldrig en Jaap Stam men han har erfaring, rutine og en god plads i hierarkiet som ville være vigtig at bibeholde.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

mholte1885
Miniput
Miniput
Indlæg: 4
Tilmeldt: 11. jul 2017, 21:09
Favoritspiller: Ib Simonsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af mholte1885 » 10. jul 2019, 17:42

Kasper P er på alle mulige måder en spiller vi skal være taknemlig for at have sluppet af med....Han har ikke niveau til top 4/5 og får det aldrig....han er langsom og dårlig med bolden....et kæmpe problem at vi ikke siden Kenneth Emil (hans første tid i klubben) har haft en forsvarspiller der kan agere “playmaker” sammen med bagerst midtbane. Det skal løses. AaB vil spille Ross og Bærtelsen ind som midterforsvar fordi de har talentet. Kasper P, Blåbjerg og Okore skal alle væk. Bedre at få en forsvarsgeneral ind som wæhler der kan skole Ross og Bærtelsen....noget som Kasper p, okore og blåbjerg aldrig ville kunne. Thelander er heller ikke den rigtige i det puslespil. Jeg har ofte tænkt tanken at Ahlmann ville kunne løfte rollen som libero i et 3 mandsforsvar, med Ross og Bærtelsen på hver sin side.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5176
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 10. jul 2019, 18:11

mholte1885 skrev:
10. jul 2019, 17:42
Kasper P er på alle mulige måder en spiller vi skal være taknemlig for at have sluppet af med....Han har ikke niveau til top 4/5 og får det aldrig....han er langsom og dårlig med bolden....et kæmpe problem at vi ikke siden Kenneth Emil (hans første tid i klubben) har haft en forsvarspiller der kan agere “playmaker” sammen med bagerst midtbane. Det skal løses. AaB vil spille Ross og Bærtelsen ind som midterforsvar fordi de har talentet. Kasper P, Blåbjerg og Okore skal alle væk. Bedre at få en forsvarsgeneral ind som wæhler der kan skole Ross og Bærtelsen....noget som Kasper p, okore og blåbjerg aldrig ville kunne. Thelander er heller ikke den rigtige i det puslespil. Jeg har ofte tænkt tanken at Ahlmann ville kunne løfte rollen som libero i et 3 mandsforsvar, med Ross og Bærtelsen på hver sin side.
Grundlæggende enig. Jeg vil jo gerne have en hylde A general til forsvaret og så en solid makker som Ross og Bærtelsen så skal slå af holdet.
Skal vi dog se på realiteterne kan det meget vel være, at vi må nøjes med det sikre billige valg som den solide makker og det er Kasper P. Kasper P har fået et acceptabelt solidt niveau uden det på nogen måder er prangende dog. Det er i det hele taget mareridtsagtigt, hvordan Gaarde har forvaltet det midterforsvar siden han kom til. Vi havde KEP, Lasse og Thelander der alle blev skibbet afsted og vi blev først spist af med en overdreven satsning på P og Blåbjerg bare fordi de var talenter og så to køb af Holgersson og Okore, hvor ingen af dem har været vildt gode ligesom vi har været uhyggeligt tynde på backs i mange år. Jeg mener i det hele taget, at vores svage forsvar er en stor af forklaringen på vores problemer offensivt. Både LS og Wieghorst prøvede sådan set at give los, men de lærte begge på den hårde måde, at holdets defensiv ikke var til at spille som klubben ville og derfor blev der sadlet om.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af MrBangDK » 10. jul 2019, 19:12

Gamen skrev:
10. jul 2019, 16:55
Flot transfervindue af AGF. Eskelinen er i min optik kun en my dårligere end Rinne. Han var Allsvenskans næstbedste keeper sidste sæson og et godt emne for udlandseventyr.

Så har de deres trup på plads, og vi er ikke rigtigt i nærheden. Lidt ærgerligt.
Jeg håber ikke der er for megen udskiftning på vej.

Sæsonen begynder om lidt.
Stærke ønsker!! Håber vi lander dem!!
Ska' vi hak'?

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamling » 10. jul 2019, 20:14

Jakobsen skrev:
10. jul 2019, 18:11
mholte1885 skrev:
10. jul 2019, 17:42
Kasper P er på alle mulige måder en spiller vi skal være taknemlig for at have sluppet af med....Han har ikke niveau til top 4/5 og får det aldrig....han er langsom og dårlig med bolden....et kæmpe problem at vi ikke siden Kenneth Emil (hans første tid i klubben) har haft en forsvarspiller der kan agere “playmaker” sammen med bagerst midtbane. Det skal løses. AaB vil spille Ross og Bærtelsen ind som midterforsvar fordi de har talentet. Kasper P, Blåbjerg og Okore skal alle væk. Bedre at få en forsvarsgeneral ind som wæhler der kan skole Ross og Bærtelsen....noget som Kasper p, okore og blåbjerg aldrig ville kunne. Thelander er heller ikke den rigtige i det puslespil. Jeg har ofte tænkt tanken at Ahlmann ville kunne løfte rollen som libero i et 3 mandsforsvar, med Ross og Bærtelsen på hver sin side.
Grundlæggende enig. Jeg vil jo gerne have en hylde A general til forsvaret og så en solid makker som Ross og Bærtelsen så skal slå af holdet.
Skal vi dog se på realiteterne kan det meget vel være, at vi må nøjes med det sikre billige valg som den solide makker og det er Kasper P. Kasper P har fået et acceptabelt solidt niveau uden det på nogen måder er prangende dog. Det er i det hele taget mareridtsagtigt, hvordan Gaarde har forvaltet det midterforsvar siden han kom til. Vi havde KEP, Lasse og Thelander der alle blev skibbet afsted og vi blev først spist af med en overdreven satsning på P og Blåbjerg bare fordi de var talenter og så to køb af Holgersson og Okore, hvor ingen af dem har været vildt gode ligesom vi har været uhyggeligt tynde på backs i mange år. Jeg mener i det hele taget, at vores svage forsvar er en stor af forklaringen på vores problemer offensivt. Både LS og Wieghorst prøvede sådan set at give los, men de lærte begge på den hårde måde, at holdets defensiv ikke var til at spille som klubben ville og derfor blev der sadlet om.
Har i pisset i natpotten. Okore og kp har været det bedste mf vi har haft i en hel del år (bortset fra okore’s 2-3 hjerneblødninger) og har berettiget i de fleste kampe fået høje scorer i nordjyske og andre aviser. Der hvor vi har haltet er den langsomme boldbehandling længere fremme af banen og dumme boldtab der som har sat hele holdet under pres. Og dem der glorificerer kep nu for at være spillende forsvarsgeneral skal vist tjekke deres langtidshukommelse
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Låst