Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gnu » 20. feb 2019, 11:00

Gamen skrev:
20. feb 2019, 10:38
Gnu skrev:
20. feb 2019, 10:30
Det er alene din tolkning af Gaardes ord, hvor han ikke nævner nogen tal overhovedet. Hvad er din dokumentation for, at vi er på mindst tre mio. kr.?
Han har ikke nævnt Pallesen som et ekstraordinært køb, til trods for at han iflg. TV3 Sport kostede os 2,5 mio i ren transfer.

Kusk og Okore kostede begge omkring 5 mio inkl. alt. Hvorfor i alverden skulle han så nævne Safranko som et ekstraordinært indkøb, hvis han var billig (og også billigere end Pallesen)? Giver absolut ingen mening.

Vi taler i øvrigt en spiller, som er indkøbt som førsteangriber, havde knap 3 år tilbage af sin kontrakt, havde lige præsteret ved U21-EM og blev sikret i hård konkurrence med andre klubber. Der er absolut intet der peger på, at prisen skulle være så uhyrligt lav som lige over 2 mio. kr. samlet. Intet.

Hvis du mener at kunne argumentere for det, så kom endelig med nogle (holdbare) argumenter.

Desuden tager brodernumsi, formoder jeg, udgangspunkt i hans markedsværdi på transfermarkt, hvilket er endnu mindre retvisende.
Kender du rent faktisk forskellen på postulat og dokumentation?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 20. feb 2019, 11:00

Ang. Safranko - Er der nogen, der ved noget om hvordan AaB forholder sig til ham? Altså om Friis/Gaarde overhovedet vi bruge ham fremadrettet, eller om han for alt i verden skal væk til sommer??

Jeg undrer mig stadig enormt over hvad der fik Wieghorst og Gaarde til at hente ham i sin tid. Det er godt nok svært at få en god nok trup, når der tages så frygtelige beslutninger.
Altså vi kan jo finde en masse transferfrie angribere, der er bedre end Safranko.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 20. feb 2019, 11:06

Gnu skrev:
20. feb 2019, 11:00
Kender du rent faktisk forskellen på postulat og dokumentation?
Ja, og jeg har ikke afkrævet nogen konkret dokumentation. brodernumsi skrev 2,2 mio. - det var meget præcist og jeg bad om en valid kilde, eller blot en kilde. Jeg har til gengæld listet en række årsager op til at prisen umuligt kan være så lav, begrundet i fakta (slovakisk U-landsholdsspiller, købt som førsteangriber, havde 3 år tilbage af sin kontrakt osv. osv.)

Vil du blive ved med at fluekneppe det?

Mit udgangspunkt var, at Lucas Andersen velsagtens koster os det dobbelte af Safranko over 4 år, hvilket ikke er galt.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 20. feb 2019, 11:07

FIDEL skrev:
20. feb 2019, 11:00
Ang. Safranko - Er der nogen, der ved noget om hvordan AaB forholder sig til ham? Altså om Friis/Gaarde overhovedet vi bruge ham fremadrettet, eller om han for alt i verden skal væk til sommer??

Jeg undrer mig stadig enormt over hvad der fik Wieghorst og Gaarde til at hente ham i sin tid. Det er godt nok svært at få en god nok trup, når der tages så frygtelige beslutninger.
Altså vi kan jo finde en masse transferfrie angribere, der er bedre end Safranko.
Han må være fortid i AaB. Vores problem er, at skotterne ikke kan lægge tilstrækkeligt for ham, medmindre vi sluger et gedigent tab.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 20. feb 2019, 11:22

Nikolaj Madsen er pt. klubløs og træner med i OB, men som vores centrale midtbane ser ud pt., er det fanme lige før han vil være en forstærkning af holdet.
Han har netop nogle af de kompetencer vores centrale midtbane mangler, nemlig kreativitet, tempo og målfarlighed.
Jeg ved sgu godt Gaarde ikke henter ham ind, men det ville ikke gøre mig noget, hvis man tog ham ind nu, og på den måde gav resten af truppen et signal om at vågne op!!

Yderligere - er Rilwan Hassan og Moses Opondo ikke transferfrie til sommer??! Det er 2 spillere med noget power, fysik og fart, som vi sagtens kan bruge i truppen. Jeg tvivler stærkt på, at tumpe-Gaarde har lyst til at hente de to, da der jo skal være plads til MC, Thellufsen, Abildgaard mfl.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gnu » 20. feb 2019, 11:43

Gamen skrev:
20. feb 2019, 11:06
Gnu skrev:
20. feb 2019, 11:00
Kender du rent faktisk forskellen på postulat og dokumentation?
Ja, og jeg har ikke afkrævet nogen konkret dokumentation. brodernumsi skrev 2,2 mio. - det var meget præcist og jeg bad om en valid kilde, eller blot en kilde. Jeg har til gengæld listet en række årsager op til at prisen umuligt kan være så lav, begrundet i fakta (slovakisk U-landsholdsspiller, købt som førsteangriber, havde 3 år tilbage af sin kontrakt osv. osv.)

Vil du blive ved med at fluekneppe det?

Mit udgangspunkt var, at Lucas Andersen velsagtens koster os det dobbelte af Safranko over 4 år, hvilket ikke er galt.
Men hvordan kan du afkræve andre brugere kilder, når du ikke selv har en eneste? Og selv helt uden kilder fremfører du meget skråsikkert at vi er over tre mio. kr.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 20. feb 2019, 11:58

FIDEL skrev:
20. feb 2019, 11:22
Nikolaj Madsen er pt. klubløs og træner med i OB, men som vores centrale midtbane ser ud pt., er det fanme lige før han vil være en forstærkning af holdet.
Han har netop nogle af de kompetencer vores centrale midtbane mangler, nemlig kreativitet, tempo og målfarlighed.
Jeg ved sgu godt Gaarde ikke henter ham ind, men det ville ikke gøre mig noget, hvis man tog ham ind nu, og på den måde gav resten af truppen et signal om at vågne op!!

Yderligere - er Rilwan Hassan og Moses Opondo ikke transferfrie til sommer??! Det er 2 spillere med noget power, fysik og fart, som vi sagtens kan bruge i truppen. Jeg tvivler stærkt på, at tumpe-Gaarde har lyst til at hente de to, da der jo skal være plads til MC, Thellufsen, Abildgaard mfl.
Misset top 6 kan sgu næsten være Ok så længe vi klarer frisag og Gaarde fyres. Jeg tror ikke på den strategi AaB har valgt og ikke mindst implementeringen af den og jeg føler mig langt fra alene. Det er skadeligt for en klub, som i den grad lever af sine fans og deres interesse, at dens primære interessent ikke tror på det der foregår. Riiwan Hassan måtte sgu gerne komme til Aalborg. Vi er for lille et område til at kunne køre så radikal en egen avl linje som man gør.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 20. feb 2019, 12:03

Gnu skrev:
20. feb 2019, 11:43
Men hvordan kan du afkræve andre brugere kilder, når du ikke selv har en eneste? Og selv helt uden kilder fremfører du meget skråsikkert at vi er over tre mio. kr.
Det var ikke mig der kom med et fuldstændig præcist beløb. Jeg har listet en række fakta op, som burde være tilstrækkeligt med indikatorer på at prisen aldrig kan være så lav som 2,2 mio. alt inkl. - men tættere på den prisramme som jeg har anslået.

Hvis du er uenig i at det er mere plausibelt, så værsgo at argumentér imod. Indtil da, så er dét der flueknepperi.

Nu opstiller jeg det én sidste gang for Prins Knud.

Vi har betalt 2,5 mio. kr. for en back fra et 1. divisionshold, der kun har leveret 1,5 sæson på topniveau, er uden det store videresalgspotentiale, uden landskampe og uden anden nævneværdig interesse. Handlen sker endda sølle 1 år før kontraktudløb.

Så giver det da sig selv, at vi ikke betaler 2,2 mio. for en U21-landsholdsspiller, som vi har sikret i kamp med mange andre klubber, scoutet i lang tid, som har 3 år tilbage af sin kontrakt, er købt som førsteangriber og i øvrigt købt mere eller mindre i nød ovenpå en dårlig sæsonstart. Og som sportsdirektøren senere går ud og kalder en ekstraordinær handel på linje med Kusk og Okore.

Jeg gider ikke skære det mere ud i pap for dig.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gaarde6 » 20. feb 2019, 12:25

Vores trup er helt skævt sammensat. Det bliver mere og mere tydeligt.
Det mest skræmmende er næsten, når modstandere åbnenlyst fortæller, hvor nemt det er at stække vores offensiv. Senest stod Thomasberg frem og sagde det. Han flyttede en mand over som fast mandsopdækning af kusk. Så lidt skal der til før vores offensiv er lammet!

Vi har massere af centrale midtbanespillere. Men ingen med fokus på det offensive

Vi har også højre backs nok. Men ingen af dem er gode nok fremad banen.

Vi har centrale forsvarsspillere.. Men ingen af dem formår at bringe bolden frem.

Ergo skal en modstander have styr på Kusk og Ahlman for at stække os offensivt. Det er satme skidt, når vi ikke har mere at skyde med.

Næste vindue må være lig med en KÆMPE OPRYDNING i truppen, hvis vi skal væk fra den helt bløde mellemvare.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af MrBangDK » 20. feb 2019, 12:27

Gaarde6 skrev:
20. feb 2019, 12:25
Vores trup er helt skævt sammensat. Det bliver mere og mere tydeligt.
Det mest skræmmende er næsten, når modstandere åbnenlyst fortæller, hvor nemt det er at stække vores offensiv. Senest stod Thomasberg frem og sagde det. Han flyttede en mand over som fast mandsopdækning af kusk. Så lidt skal der til før vores offensiv er lammet!

Vi har massere af centrale midtbanespillere. Men ingen med fokus på det offensive

Vi har også højre backs nok. Men ingen af dem er gode nok fremad banen.

Vi har centrale forsvarsspillere.. Men ingen af dem formår at bringe bolden frem.

Ergo skal en modstander have styr på Kusk og Ahlman for at stække os offensivt. Det er satme skidt, når vi ikke har mere at skyde med.

Næste vindue må være lig med en KÆMPE OPRYDNING i truppen, hvis vi skal væk fra den helt bløde mellemvare.
Så vi har reelt set ingen i truppen ud over et par stykker der kan noget som helst. Det bliver dyrt i transfer!
Ska' vi hak'?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 20. feb 2019, 13:03

Gaarde6 skrev:
20. feb 2019, 12:25
Vores trup er helt skævt sammensat. Det bliver mere og mere tydeligt.
Det mest skræmmende er næsten, når modstandere åbnenlyst fortæller, hvor nemt det er at stække vores offensiv. Senest stod Thomasberg frem og sagde det. Han flyttede en mand over som fast mandsopdækning af kusk. Så lidt skal der til før vores offensiv er lammet!

Vi har massere af centrale midtbanespillere. Men ingen med fokus på det offensive

Vi har også højre backs nok. Men ingen af dem er gode nok fremad banen.

Vi har centrale forsvarsspillere.. Men ingen af dem formår at bringe bolden frem.

Ergo skal en modstander have styr på Kusk og Ahlman for at stække os offensivt. Det er satme skidt, når vi ikke har mere at skyde med.

Næste vindue må være lig med en KÆMPE OPRYDNING i truppen, hvis vi skal væk fra den helt bløde mellemvare.
Det er fanme også skidt, at Gaarde ikke har hentet en central midtbanespiller, som kan støtte vores såkaldte offensive profiler. Altså vores våben er bare at håbe på Kusk, Lucas og vores backs skaber nok chancer til at vinde kampene??! Det er fanme tyndt.
Okay Lesniak var vel tænkt, som den profil til midtbanen, der skule stå for det kreative på midtbanen - det var han så ikke alligevel!!
Kan vi komme af med Lesniak og Safranko, og sælge Rinne og Okore - så har vi mulighed for at hente et par dygtige profiler til forsvaret og midtbanen, men skal samtidig finde en ny målmand. Og hvis samtidig KP forsvinder, så bliver det en travl sommer for Gaardes afløser !!! :aabfan:

Som sagt kunne en K. Fisker være en gave til vores midtbane. Og ellers mener jeg Opondo er transferfri til sommer. Det samme kan siges om Rilwan Hassan (tror jeg). Han kan bringe noget power, fart og fysik på vores venstrekant eller endda i angrebet. Jeg tvivler dog stærkt på, at Gaarde og AaB går ud og henter en profil til vores offensiv til sommer, og lader Thellufsen mfl. starte på bænken. Lucas tror jeg er tiltænkt en mere central rolle fremover.

En anden spiller vi muligvis kunne få fat i er, og hold nu fast, B. Röcker. Han er vist også transferfri og en ledertype. For mig at se passer han slet ikke ind i Brøndbys spillestil med højt pres, da han er ret langsom. Til gengæld har han erfaring, fysik, placeringsevne og lederevner.
Min favorit til forsvaret er dog Sander Fischer fra Vendsyssel. Hollænderen har vist højt niveau og lederevner i Hjørring.

Ang. målmand er jeg helt blank.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 20. feb 2019, 13:32

FIDEL skrev:
20. feb 2019, 13:03
Ang. målmand er jeg helt blank.
Det kunne sagtens være Jeppe Højbjerg. Han laver rigtig mange fejl for tiden, men det er mange af de samme fejl som Frederik Rønnow lavede i sin tid. Potentialet kan man ikke komme uden om, synes jeg.

Ellers 100% enig i dine forslag. Vil kun tilføje Tobias Mølgaard, Jacob Lungi og Emmanuel Sabbi, som dog nok også er en prisklasse højere.

Derudover et par andre friske bud til pladser, hvor vores egne talenter måske ikke helt slår til:
Kristian Kierkegaard, Kolding (offensiv midt)
Thais Damgaard, Vejle U19 (højre kant/off. midt)
Morten Dyrmose, Sønderjyske U19 (venstre back)
Mikkel Juhl, Silkeborg U19 (højre back)

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af troelsh » 20. feb 2019, 13:35

Hvad med Thomsen, får han noget spilletid i FCK?

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BassogogsVen » 20. feb 2019, 13:36

Yankee skrev:
20. feb 2019, 13:32
FIDEL skrev:
20. feb 2019, 13:03
Ang. målmand er jeg helt blank.
Det kunne sagtens være Jeppe Højbjerg. Han laver rigtig mange fejl for tiden, men det er mange af de samme fejl som Frederik Rønnow lavede i sin tid. Potentialet kan man ikke komme uden om, synes jeg.

Ellers 100% enig i dine forslag. Vil kun tilføje Tobias Mølgaard, Jacob Lungi og Emmanuel Sabbi, som dog nok også er en prisklasse højere.

Derudover et par andre friske bud til pladser, hvor vores egne talenter måske ikke helt slår til:
Kristian Kierkegaard, Kolding (offensiv midt)
Thais Damgaard, Vejle U19 (højre kant/off. midt)
Morten Dyrmose, Sønderjyske U19 (venstre back)
Mikkel Juhl, Silkeborg U19 (højre back)
Jeppe Højbjerg har nogle åbenlyse kvaliteter. Men puha, nogle fejl han laver. Og tilstrækkeligt til, at det vil skabe et nervøst forsvar. Især, hvis forsvaret er så ringe som AaB's. Så hellere et eller andet lejemål a la det, som AGF har lavet, selvom det er den værste post at have lejespiller på.

Sabbi kunne være forfærdelig dejligt. På et marginalt bedre hold end Hobro tror jeg virkelig, han kunne træde i karakter.

Men vi mangler stadig en hård nyser, der kæfter op på midtbanen.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af le Cid » 20. feb 2019, 13:36

troelsh skrev:
20. feb 2019, 13:35
Hvad med Thomsen, får han noget spilletid i FCK?
Han er vel også ret dyr - og spiller en plads, hvor vi er OK dækket ind pt.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af troelsh » 20. feb 2019, 14:00

le Cid skrev:
20. feb 2019, 13:36
troelsh skrev:
20. feb 2019, 13:35
Hvad med Thomsen, får han noget spilletid i FCK?
Han er vel også ret dyr - og spiller en plads, hvor vi er OK dækket ind pt.
Ja han er nok ikke gratis, og skal nok også have en pæn løn.

Men lykkedes det os ikke at hente Lucas, så jeg nu gerne man gjorde et forsøg på at hente ham.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gnu » 20. feb 2019, 14:13

Gamen skrev:
20. feb 2019, 12:03
Gnu skrev:
20. feb 2019, 11:43
Men hvordan kan du afkræve andre brugere kilder, når du ikke selv har en eneste? Og selv helt uden kilder fremfører du meget skråsikkert at vi er over tre mio. kr.
Det var ikke mig der kom med et fuldstændig præcist beløb. Jeg har listet en række fakta op, som burde være tilstrækkeligt med indikatorer på at prisen aldrig kan være så lav som 2,2 mio. alt inkl. - men tættere på den prisramme som jeg har anslået.

Hvis du er uenig i at det er mere plausibelt, så værsgo at argumentér imod. Indtil da, så er dét der flueknepperi.

Nu opstiller jeg det én sidste gang for Prins Knud.

Vi har betalt 2,5 mio. kr. for en back fra et 1. divisionshold, der kun har leveret 1,5 sæson på topniveau, er uden det store videresalgspotentiale, uden landskampe og uden anden nævneværdig interesse. Handlen sker endda sølle 1 år før kontraktudløb.

Så giver det da sig selv, at vi ikke betaler 2,2 mio. for en U21-landsholdsspiller, som vi har sikret i kamp med mange andre klubber, scoutet i lang tid, som har 3 år tilbage af sin kontrakt, er købt som førsteangriber og i øvrigt købt mere eller mindre i nød ovenpå en dårlig sæsonstart. Og som sportsdirektøren senere går ud og kalder en ekstraordinær handel på linje med Kusk og Okore.

Jeg gider ikke skære det mere ud i pap for dig.
Uanset indikatorer er det jo stadig bare gætværk fra din side. Det var måske en ide at varedeklarere det sådan frem for at stille dig skråsikkert an og affeje andre.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gaarde6 » 20. feb 2019, 15:14

MrBangDK skrev:
20. feb 2019, 12:27
Gaarde6 skrev:
20. feb 2019, 12:25
Vores trup er helt skævt sammensat. Det bliver mere og mere tydeligt.
Det mest skræmmende er næsten, når modstandere åbnenlyst fortæller, hvor nemt det er at stække vores offensiv. Senest stod Thomasberg frem og sagde det. Han flyttede en mand over som fast mandsopdækning af kusk. Så lidt skal der til før vores offensiv er lammet!

Vi har massere af centrale midtbanespillere. Men ingen med fokus på det offensive

Vi har også højre backs nok. Men ingen af dem er gode nok fremad banen.

Vi har centrale forsvarsspillere.. Men ingen af dem formår at bringe bolden frem.

Ergo skal en modstander have styr på Kusk og Ahlman for at stække os offensivt. Det er satme skidt, når vi ikke har mere at skyde med.

Næste vindue må være lig med en KÆMPE OPRYDNING i truppen, hvis vi skal væk fra den helt bløde mellemvare.
Så vi har reelt set ingen i truppen ud over et par stykker der kan noget som helst. Det bliver dyrt i transfer!
Med andre ord. Du citerer et indlæg du overhovedet ikke forholder dig til? Why?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 20. feb 2019, 15:44

troelsh skrev:
20. feb 2019, 13:35
Hvad med Thomsen, får han noget spilletid i FCK?
Ja han startede da den første kamp imod OB. Og ærligt talt, så synes jeg vores hold har brug for noget mere power, fysik og fart på kanterne, end Thomsen er garant for.
Rilwan Hassan tak!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af frederikshavneren » 20. feb 2019, 16:25

FIDEL skrev:
20. feb 2019, 15:44
troelsh skrev:
20. feb 2019, 13:35
Hvad med Thomsen, får han noget spilletid i FCK?
Ja han startede da den første kamp imod OB.
Han startede også mod FC Randers.

Låst