Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Buzz Killington » 18. jun 2019, 12:35

FIDEL skrev:
18. jun 2019, 12:18
Martino skrev:
18. jun 2019, 11:46
Det er desværre ikke en førstehåndskilde, men en Belgisk og en Hollandsk klub skulle være interesseret i Abildgaard. Jeg synes det er en no brainer...hvis han kan sælges for et rimeligt beløb.
Det er sikkert Thorup og Gent, der er interesserede i ham. Thorup vil jo gerne spille fysisk betonet duelspil med fokus på dødbolde, og i det spil, er Abildgaard stærk.
Selvom jeg er positiv over denne nyhed, skal vi også lige passe på, at vi ikke erstatter en kulturbærer og potentiel leder i truppen, med en blød mellemvare fra udlandet. Men jeg synes også vores centrale midtbane bliver for tung, med både MC og Abildgaard.
Kan også være de samme klubber der var interesserede i Stage, men som ikke ville punge ud. Sylte bla. I så fald får vi ikke ret meget for ham.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af McMark » 18. jun 2019, 13:02

Martino skrev:
18. jun 2019, 11:46
Det er desværre ikke en førstehåndskilde, men en Belgisk og en Hollandsk klub skulle være interesseret i Abildgaard. Jeg synes det er en no brainer...hvis han kan sælges for et rimeligt beløb.
Heller ikke en førstehåndskilde, men jeg har hørt, at AaB forlanger omkring 10 million DKK for ham. Vil også sige at vi skal slå til, hvis der bliver tilbudt 7,5 million DKK plus en fornuftig videresalgsklausul.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Pastorius » 18. jun 2019, 14:10

Kristian skrev:
jonas386 skrev:
18. jun 2019, 11:49
Martino skrev:
18. jun 2019, 11:46
Det er desværre ikke en førstehåndskilde, men en Belgisk og en Hollandsk klub skulle være interesseret i Abildgaard. Jeg synes det er en no brainer...hvis han kan sælges for et rimeligt beløb.
Hvis vi kan få 1 million €, og måske en lille videresalgsklausul, så vil jeg være fint tilfreds. Han skal selvfølgelig erstattes, men som jeg ser det er han absolut ikke uerstattelig, og der findes mange tilsvarende spillere typer rundt omkring. Som jeg ser det er det bare vigtigt at vi står stærkere på den centrale midtbane ved sæsonstart end vi gjorde op til sidste sæson.
Hvis vi kan få penge i en god portion er det om at slå til..
Vi har behov for penge til at forstærke den midtbane med den rette type.
Hvis vi mangler Abildgaard er vi nødt til at have stærke folk i luften på andre positioner. Ellers bliver vi alt for sårbare på defensive dødbolde. Vores backs bidrager med absolut intet i luften, og derfor har vi brug for hovedstødsstærke folk i midteraksen både i forsvar og midtbane. Det store problem er at vi også har brug for hurtighed dér.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 18. jun 2019, 14:30

Pastorius skrev:
18. jun 2019, 14:10
Kristian skrev:
jonas386 skrev:
18. jun 2019, 11:49
Martino skrev:
18. jun 2019, 11:46
Det er desværre ikke en førstehåndskilde, men en Belgisk og en Hollandsk klub skulle være interesseret i Abildgaard. Jeg synes det er en no brainer...hvis han kan sælges for et rimeligt beløb.
Hvis vi kan få 1 million €, og måske en lille videresalgsklausul, så vil jeg være fint tilfreds. Han skal selvfølgelig erstattes, men som jeg ser det er han absolut ikke uerstattelig, og der findes mange tilsvarende spillere typer rundt omkring. Som jeg ser det er det bare vigtigt at vi står stærkere på den centrale midtbane ved sæsonstart end vi gjorde op til sidste sæson.
Hvis vi kan få penge i en god portion er det om at slå til..
Vi har behov for penge til at forstærke den midtbane med den rette type.
Hvis vi mangler Abildgaard er vi nødt til at have stærke folk i luften på andre positioner. Ellers bliver vi alt for sårbare på defensive dødbolde. Vores backs bidrager med absolut intet i luften, og derfor har vi brug for hovedstødsstærke folk i midteraksen både i forsvar og midtbane. Det store problem er at vi også har brug for hurtighed dér.
Hovedstødstærke spillere har vi jo i Ross og forhåbentligt Thelander, samt MC. Og når Kaufmann er med, kan han også hjælpe til. Men det er muligvis for tyndt på dødbolde, som flere hold i dansk fodbold jo satser meget på...

hundekiks
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 92
Tilmeldt: 28. apr 2008, 14:34

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af hundekiks » 18. jun 2019, 15:32

FCK går efter vores svenske målmand efter deres kanonsalg af deres 2. keeper. Mon ikke vi får 20+

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 18. jun 2019, 15:34

hundekiks skrev:
18. jun 2019, 15:32
FCK går efter vores svenske målmand efter deres kanonsalg af deres 2. keeper. Mon ikke vi får 20+
Hmmm må man spørge hvor du har det fra?? Det lyder dog ret realistisk.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 18. jun 2019, 16:11

Buzz Killington skrev:
18. jun 2019, 11:57
Jeg ser dog stadig MC som mere boldsikker, og - nu bliver jeg korsfæstet - langt hurtigere i pasningsspillet.
Tror han sammen med Christian Rye har den langsomste boldomgang af alle 6'ere med potentiale til førsteholdet de sidste 10 år. Hans helt store problem er at han tager alt for mange berøringer på bolden, og det har han endnu ikke vænnet sig af med i de seneste 2,5 år inde omkring førsteholdet. Det er fint når han ikke han bolden så meget, men når han har er det et kæmpe problem for holdet.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af McMark » 18. jun 2019, 16:12

FIDEL skrev:
18. jun 2019, 15:34
hundekiks skrev:
18. jun 2019, 15:32
FCK går efter vores svenske målmand efter deres kanonsalg af deres 2. keeper. Mon ikke vi får 20+
Hmmm må man spørge hvor du har det fra?? Det lyder dog ret realistisk.
Og hvor interesseret er Jacob Rinne lige i at spille andenviolin for Sten Grytebust i hovedstaden? :@
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Sønderhof » 18. jun 2019, 16:16

FIDEL skrev:
18. jun 2019, 15:34
hundekiks skrev:
18. jun 2019, 15:32
FCK går efter vores svenske målmand efter deres kanonsalg af deres 2. keeper. Mon ikke vi får 20+
Hmmm må man spørge hvor du har det fra?? Det lyder dog ret realistisk.
Uanset, tror jeg ikke Rinne har lyst til det. Hans chance for at stå fast er i bedste fald fifty-fifty.
Tror han sætte næsen op efter at komme til en større liga. Hans spil med fødderne er noget der gør ham eftertragtet for klubber i Tyskland, Belgien, Holland, Frankrig og Spanien. Tror og håber han får mulighed for at komme til at spille i en af disse lande. Men helt hjernedødt, at Joronen er på vej til at blive solgt for +30 millioner. Er det samme sportsdirektør som hentete Tullberg, Stadsgård og Novakovic til Reggiana for ti år siden? :S

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 18. jun 2019, 16:37

Sønderhof skrev:
18. jun 2019, 16:16
FIDEL skrev:
18. jun 2019, 15:34
hundekiks skrev:
18. jun 2019, 15:32
FCK går efter vores svenske målmand efter deres kanonsalg af deres 2. keeper. Mon ikke vi får 20+
Hmmm må man spørge hvor du har det fra?? Det lyder dog ret realistisk.
Uanset, tror jeg ikke Rinne har lyst til det. Hans chance for at stå fast er i bedste fald fifty-fifty.
Tror han sætte næsen op efter at komme til en større liga. Hans spil med fødderne er noget der gør ham eftertragtet for klubber i Tyskland, Belgien, Holland, Frankrig og Spanien. Tror og håber han får mulighed for at komme til at spille i en af disse lande. Men helt hjernedødt, at Joronen er på vej til at blive solgt for +30 millioner. Er det samme sportsdirektør som hentete Tullberg, Stadsgård og Novakovic til Reggiana for ti år siden? :S
Enig, det virker som et lidt ulogisk skifte for Rinne at tage til FCK. Tænker han er bedre end Grytebust, men omvendt ser jeg ikke nok OB til at sige det og de er vel uanset på cirka samme niveau. Tænker det ville være federe for Rinne at komme til en mindre klub i en stor lgia, hvor han kan indtage førstekeeper pladsen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 18. jun 2019, 17:35

Jakobsen skrev:
18. jun 2019, 16:37
Sønderhof skrev:
18. jun 2019, 16:16
FIDEL skrev:
18. jun 2019, 15:34
hundekiks skrev:
18. jun 2019, 15:32
FCK går efter vores svenske målmand efter deres kanonsalg af deres 2. keeper. Mon ikke vi får 20+
Hmmm må man spørge hvor du har det fra?? Det lyder dog ret realistisk.
Uanset, tror jeg ikke Rinne har lyst til det. Hans chance for at stå fast er i bedste fald fifty-fifty.
Tror han sætte næsen op efter at komme til en større liga. Hans spil med fødderne er noget der gør ham eftertragtet for klubber i Tyskland, Belgien, Holland, Frankrig og Spanien. Tror og håber han får mulighed for at komme til at spille i en af disse lande. Men helt hjernedødt, at Joronen er på vej til at blive solgt for +30 millioner. Er det samme sportsdirektør som hentete Tullberg, Stadsgård og Novakovic til Reggiana for ti år siden? :S
Enig, det virker som et lidt ulogisk skifte for Rinne at tage til FCK. Tænker han er bedre end Grytebust, men omvendt ser jeg ikke nok OB til at sige det og de er vel uanset på cirka samme niveau. Tænker det ville være federe for Rinne at komme til en mindre klub i en stor lgia, hvor han kan indtage førstekeeper pladsen.
Efter min mening er Grytebust den bedste keeper i DK. Rinne er i top 3. Fremragende keeper men han får problemer med at slå Grytebust af.

Men hvor realistisk er det? Jeg ser det ikke ske.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 18. jun 2019, 18:07

Forza skrev:
18. jun 2019, 17:35
Jakobsen skrev:
18. jun 2019, 16:37
Sønderhof skrev:
18. jun 2019, 16:16
FIDEL skrev:
18. jun 2019, 15:34
hundekiks skrev:
18. jun 2019, 15:32
FCK går efter vores svenske målmand efter deres kanonsalg af deres 2. keeper. Mon ikke vi får 20+
Hmmm må man spørge hvor du har det fra?? Det lyder dog ret realistisk.
Uanset, tror jeg ikke Rinne har lyst til det. Hans chance for at stå fast er i bedste fald fifty-fifty.
Tror han sætte næsen op efter at komme til en større liga. Hans spil med fødderne er noget der gør ham eftertragtet for klubber i Tyskland, Belgien, Holland, Frankrig og Spanien. Tror og håber han får mulighed for at komme til at spille i en af disse lande. Men helt hjernedødt, at Joronen er på vej til at blive solgt for +30 millioner. Er det samme sportsdirektør som hentete Tullberg, Stadsgård og Novakovic til Reggiana for ti år siden? :S
Enig, det virker som et lidt ulogisk skifte for Rinne at tage til FCK. Tænker han er bedre end Grytebust, men omvendt ser jeg ikke nok OB til at sige det og de er vel uanset på cirka samme niveau. Tænker det ville være federe for Rinne at komme til en mindre klub i en stor lgia, hvor han kan indtage førstekeeper pladsen.
Efter min mening er Grytebust den bedste keeper i DK. Rinne er i top 3. Fremragende keeper men han får problemer med at slå Grytebust af.

Men hvor realistisk er det? Jeg ser det ikke ske.
Grytebust og Grabara er bedre end Rinne. Efter min mening er Rinne faldet lidt i niveau i foråret

hundekiks
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 92
Tilmeldt: 28. apr 2008, 14:34

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af hundekiks » 18. jun 2019, 18:08

Det er rent spekulation, men FCK plejer at hente svenskere Ståle ønsker 2 meget stærke målmænd. AaB vil gerne sælge FCK har pengene og Rinne kan godt slå Grytebust af. Der er flere penge Champions turneringen større by osv. Hvem skulle FCK ellers hente?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 18. jun 2019, 18:33

hundekiks skrev:
18. jun 2019, 18:08
Det er rent spekulation, men FCK plejer at hente svenskere Ståle ønsker 2 meget stærke målmænd. AaB vil gerne sælge FCK har pengene og Rinne kan godt slå Grytebust af. Der er flere penge Champions turneringen større by osv. Hvem skulle FCK ellers hente?
Vil FCK betale 15 mio for en målmand der måske kun bliver reserve? Jeg tror deres budget til den plads bliver alt fra fri transfer og op til 1 mio eur.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Uldahl » 18. jun 2019, 19:22

hundekiks skrev:
18. jun 2019, 18:08
Det er rent spekulation, men FCK plejer at hente svenskere Ståle ønsker 2 meget stærke målmænd. AaB vil gerne sælge FCK har pengene og Rinne kan godt slå Grytebust af. Der er flere penge Champions turneringen større by osv. Hvem skulle FCK ellers hente?
Kunne måske være et helt eller delvist bytte med Nicolai Thomsen. Ham og Thelander ind vil være sikre valg for Gaarde. Og vel også økonomisk spiseligt med Rinne i bytte.

Abildgaard solgt og Thomsen ind centralt sammen med MC. Der til Thelander for Okore så den centrale akse bliver Roos Thelander MC og Thomsen.

EINHILL
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 9. aug 2007, 00:51
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af EINHILL » 18. jun 2019, 20:17

https://nordjyske.dk/plus/thisted/victo ... 17ccda13be

Mon ikke han bliver en kæmpe stjerne og beviser, at AaB igen, igen, og igen sover i timen....

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Buzz Killington » 18. jun 2019, 20:48

EINHILL skrev:
18. jun 2019, 20:17
https://nordjyske.dk/plus/thisted/victo ... 17ccda13be

Mon ikke han bliver en kæmpe stjerne og beviser, at AaB igen, igen, og igen sover i timen....
Thisted er samarbejdsklub med FCM. Jeg kender ikke til baggrunden for at det er dem og ikke os. Men det er da et naturligt skifte.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 19. jun 2019, 00:58

Lars Sætra har udløb i Strømsgodsets IF til nytår, fysisk stærk midterforsvarer som bl.a. har en fortid i Hammarby samt i kinesisk fodbold

EINHILL
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 9. aug 2007, 00:51
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af EINHILL » 19. jun 2019, 06:23

Buzz Killington skrev:
18. jun 2019, 20:48
EINHILL skrev:
18. jun 2019, 20:17
https://nordjyske.dk/plus/thisted/victo ... 17ccda13be

Mon ikke han bliver en kæmpe stjerne og beviser, at AaB igen, igen, og igen sover i timen....
Thisted er samarbejdsklub med FCM. Jeg kender ikke til baggrunden for at det er dem og ikke os. Men det er da et naturligt skifte.
Men er det naturligt at Thisted er samarbejdsklub med FCM som ligger 110 km væk og i en anden region, når Aalborg ligger i samme region og 90 km væk?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Buzz Killington » 19. jun 2019, 06:55

EINHILL skrev:
19. jun 2019, 06:23
Buzz Killington skrev:
18. jun 2019, 20:48
EINHILL skrev:
18. jun 2019, 20:17
https://nordjyske.dk/plus/thisted/victo ... 17ccda13be

Mon ikke han bliver en kæmpe stjerne og beviser, at AaB igen, igen, og igen sover i timen....
Thisted er samarbejdsklub med FCM. Jeg kender ikke til baggrunden for at det er dem og ikke os. Men det er da et naturligt skifte.
Men er det naturligt at Thisted er samarbejdsklub med FCM som ligger 110 km væk og i en anden region, når Aalborg ligger i samme region og 90 km væk?
Var det da din oprindelige pointe? Men njej. Jeg ville ønske man gjorde et stykke arbejde for en i det hele taget mere offensiv udvidelse af talentrekruteringen. Helt tilbage til da Randers var et førstedivisionshold. Hvorfor udnyttede man ikke det til at fange samarbejdsklubber mod syd?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Låst