Velkommen til Iver Fossum

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af Kristian » 16. aug 2019, 16:13

Kokkefar skrev:
16. aug 2019, 16:04
Forza skrev:
16. aug 2019, 12:40
Dalbjerg skrev:
16. aug 2019, 12:33
Satme noget af et fund..

Gad vide hvordan det er gået til? Det plejer at være sådan et skifte som sker på baggrund af nogle kontakter og tidligere spillere..

Eller så har Gaarde bare taget chancen, og rent faktisk spurgt på ham, som andre troede var uopnåelig :P

Nå, men lige meget hvad, det her er et transfer, som aldrig kan se skidt ud på Gaardes CV. Dejligt at det virker til, at man har droppet lotto-kuponerne fra Øst..
Det undrer mig at de andre store klubber i Norden ikke har været med inde over. Det må være et sammenfald med st de andre store klubber har styr på deres midtbane og han pludselig er blevet ledig på markedet. Virkelig stærkt arbejde af Gaarde.
På twitter er der rigtig mange Rosenborg-fans, der slet ikke kan forstå han skal til "bundklubben" AaB. Ham ville de selv gerne have haft. Men de pointerer også, som du siger, at de har deres midtbane på plads. Dog noget af et kvalitetsstempel synes jeg.
Har du et link?
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af Kokkefar » 16. aug 2019, 16:16

Kristian skrev:
16. aug 2019, 16:13
Kokkefar skrev:
16. aug 2019, 16:04
Forza skrev:
16. aug 2019, 12:40
Dalbjerg skrev:
16. aug 2019, 12:33
Satme noget af et fund..

Gad vide hvordan det er gået til? Det plejer at være sådan et skifte som sker på baggrund af nogle kontakter og tidligere spillere..

Eller så har Gaarde bare taget chancen, og rent faktisk spurgt på ham, som andre troede var uopnåelig :P

Nå, men lige meget hvad, det her er et transfer, som aldrig kan se skidt ud på Gaardes CV. Dejligt at det virker til, at man har droppet lotto-kuponerne fra Øst..
Det undrer mig at de andre store klubber i Norden ikke har været med inde over. Det må være et sammenfald med st de andre store klubber har styr på deres midtbane og han pludselig er blevet ledig på markedet. Virkelig stærkt arbejde af Gaarde.
På twitter er der rigtig mange Rosenborg-fans, der slet ikke kan forstå han skal til "bundklubben" AaB. Ham ville de selv gerne have haft. Men de pointerer også, som du siger, at de har deres midtbane på plads. Dog noget af et kvalitetsstempel synes jeg.
Har du et link?
Nej. Jeg søgte på "fossum" på twitter og sorterede efter seneste. Men det var i går, så de tweets er nok flere timers scrolling nede nu. Du kan selv give dig i kast :)

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af Kokkefar » 16. aug 2019, 16:17

Kristian skrev:
16. aug 2019, 16:13
Kokkefar skrev:
16. aug 2019, 16:04
Forza skrev:
16. aug 2019, 12:40
Dalbjerg skrev:
16. aug 2019, 12:33
Satme noget af et fund..

Gad vide hvordan det er gået til? Det plejer at være sådan et skifte som sker på baggrund af nogle kontakter og tidligere spillere..

Eller så har Gaarde bare taget chancen, og rent faktisk spurgt på ham, som andre troede var uopnåelig :P

Nå, men lige meget hvad, det her er et transfer, som aldrig kan se skidt ud på Gaardes CV. Dejligt at det virker til, at man har droppet lotto-kuponerne fra Øst..
Det undrer mig at de andre store klubber i Norden ikke har været med inde over. Det må være et sammenfald med st de andre store klubber har styr på deres midtbane og han pludselig er blevet ledig på markedet. Virkelig stærkt arbejde af Gaarde.
På twitter er der rigtig mange Rosenborg-fans, der slet ikke kan forstå han skal til "bundklubben" AaB. Ham ville de selv gerne have haft. Men de pointerer også, som du siger, at de har deres midtbane på plads. Dog noget af et kvalitetsstempel synes jeg.
Har du et link?
Men jeg kan se Rosenborg var ude efter ham i marts, hvor han afviste dem.

https://www.tv2.no/sport/10492673/

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af Funky » 16. aug 2019, 16:33

Kokkefar skrev:
16. aug 2019, 16:17
Kristian skrev:
16. aug 2019, 16:13
Kokkefar skrev:
16. aug 2019, 16:04
Forza skrev:
16. aug 2019, 12:40
Dalbjerg skrev:
16. aug 2019, 12:33
Satme noget af et fund..

Gad vide hvordan det er gået til? Det plejer at være sådan et skifte som sker på baggrund af nogle kontakter og tidligere spillere..

Eller så har Gaarde bare taget chancen, og rent faktisk spurgt på ham, som andre troede var uopnåelig :P

Nå, men lige meget hvad, det her er et transfer, som aldrig kan se skidt ud på Gaardes CV. Dejligt at det virker til, at man har droppet lotto-kuponerne fra Øst..
Det undrer mig at de andre store klubber i Norden ikke har været med inde over. Det må være et sammenfald med st de andre store klubber har styr på deres midtbane og han pludselig er blevet ledig på markedet. Virkelig stærkt arbejde af Gaarde.
På twitter er der rigtig mange Rosenborg-fans, der slet ikke kan forstå han skal til "bundklubben" AaB. Ham ville de selv gerne have haft. Men de pointerer også, som du siger, at de har deres midtbane på plads. Dog noget af et kvalitetsstempel synes jeg.
Har du et link?
Men jeg kan se Rosenborg var ude efter ham i marts, hvor han afviste dem.

https://www.tv2.no/sport/10492673/
Hvad skulle en kvalitetsspiller dog også i en klub som er på et niveau hvor man kan have brug for Bendtner?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af Jakobsen » 16. aug 2019, 17:24

Funky skrev:
16. aug 2019, 16:33
Kokkefar skrev:
16. aug 2019, 16:17
Kristian skrev:
16. aug 2019, 16:13
Kokkefar skrev:
16. aug 2019, 16:04
Forza skrev:
16. aug 2019, 12:40
Dalbjerg skrev:
16. aug 2019, 12:33
Satme noget af et fund..

Gad vide hvordan det er gået til? Det plejer at være sådan et skifte som sker på baggrund af nogle kontakter og tidligere spillere..

Eller så har Gaarde bare taget chancen, og rent faktisk spurgt på ham, som andre troede var uopnåelig :P

Nå, men lige meget hvad, det her er et transfer, som aldrig kan se skidt ud på Gaardes CV. Dejligt at det virker til, at man har droppet lotto-kuponerne fra Øst..
Det undrer mig at de andre store klubber i Norden ikke har været med inde over. Det må være et sammenfald med st de andre store klubber har styr på deres midtbane og han pludselig er blevet ledig på markedet. Virkelig stærkt arbejde af Gaarde.
På twitter er der rigtig mange Rosenborg-fans, der slet ikke kan forstå han skal til "bundklubben" AaB. Ham ville de selv gerne have haft. Men de pointerer også, som du siger, at de har deres midtbane på plads. Dog noget af et kvalitetsstempel synes jeg.
Har du et link?
Men jeg kan se Rosenborg var ude efter ham i marts, hvor han afviste dem.

https://www.tv2.no/sport/10492673/
Hvad skulle en kvalitetsspiller dog også i en klub som er på et niveau hvor man kan have brug for Bendtner?
Rosenborg må have en ret svagt trup når Mike Jensen er en stjerne i klubben. En ret middelmådig midtbanespiller, som kun skilte sig ud med overlagte mord og overtændt attitude.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af Pastorius » 16. aug 2019, 18:15

Yankee skrev:
16. aug 2019, 14:02
Forza skrev:
16. aug 2019, 12:40

Det undrer mig at de andre store klubber i Norden ikke har været med inde over. Det må være et sammenfald med st de andre store klubber har styr på deres midtbane og han pludselig er blevet ledig på markedet. Virkelig stærkt arbejde af Gaarde.
Ja, jeg har også haft samme tanke. Eksempelvis må man sidde i AGF og ærgre sig gul og grøn. De har så sent som for et par dage siden meldt ud at de er på jagt efter en ny 8'er. Men formentlig har Fossum simpelthen været for dyr for dem.

Fossum er jo også et indkøb, der demonstrerer at AaB stadig har markante økonomiske muskler, selvom der bliver talt meget om opbremsning. Personligt er jeg i hvert fald meget positivt overrasket over hvor offensivt, AaB har ageret i dette vindue. Det havde jeg ikke troet da vi læste seneste årsrapport m.v.

Reelt har AaB jo nu købt spillere for knap 10 mio. kr. i dette vindue uden at have gennemført et markant salg. Der er selvfølgelig forventning om at sælge fx Abildgaard for et endnu større beløb, men det er stadig stærkt at man har mulighed for at "lægge ud" for så markante handler og i øvrigt at man har
Jeg tror ikke på at Fossum har været for dyr for AGF - eller i hvert fald ikke at det er den primære grund til at de ikke ville kunne hente ham. Jeg ved godt at der er nogen i Danmark (jeg kigger på dig Morten Bruun) der er vældigt imponerede af deres arbejde, og synes de har spillet bedre end de har fået point til.

Faktum er at de ikke er ret gode, og ikke rigtigt har vist tegn på at de nogensinde vil blive det. Hvis Fossum er den type vi tror han er, så tænker jeg også han selv vil synes det er meget mere attraktivt at spille i AaB end AGF. Endelig må han - som norsk fodboldspiller - Have en ret god idé om hvor stor en hat David Nielsen er, og det skal nok også have skræmt ham væk.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af Pastorius » 16. aug 2019, 18:17

Sønderhof skrev:
16. aug 2019, 15:34

Det giver altså ingen mening det Gaarde siger. "Men selvfølgelig vil vi meget gerne holde på den trup, vi har" siger Allan Gaarde.
Det er jo i direkte modstrid med hvad der tidligere er meldt ud. I Juli sagde Gaarde, at end ikke et stort salg af Mæhle, var nok til at der ikke skulle sælges for et anseeligt millionbeløb. Den anden dag sagde han at udlejningen af Kakeeto skyldes at vi numerisk var for mange midtbanespillere. I dag henter vi så endnu en :cheers:
Det giver fantastisk god mening, hvis han primære målgruppe er en evt. køber. Han har ingen interesse i - så sent i vinduet - at lyde alt for deperat for at få solgt en spiller. Det giver ikke de store transferkroner i kassen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af troelsh » 16. aug 2019, 18:18

Pastorius skrev:
16. aug 2019, 18:15
Yankee skrev:
16. aug 2019, 14:02
Forza skrev:
16. aug 2019, 12:40

Det undrer mig at de andre store klubber i Norden ikke har været med inde over. Det må være et sammenfald med st de andre store klubber har styr på deres midtbane og han pludselig er blevet ledig på markedet. Virkelig stærkt arbejde af Gaarde.
Ja, jeg har også haft samme tanke. Eksempelvis må man sidde i AGF og ærgre sig gul og grøn. De har så sent som for et par dage siden meldt ud at de er på jagt efter en ny 8'er. Men formentlig har Fossum simpelthen været for dyr for dem.

Fossum er jo også et indkøb, der demonstrerer at AaB stadig har markante økonomiske muskler, selvom der bliver talt meget om opbremsning. Personligt er jeg i hvert fald meget positivt overrasket over hvor offensivt, AaB har ageret i dette vindue. Det havde jeg ikke troet da vi læste seneste årsrapport m.v.

Reelt har AaB jo nu købt spillere for knap 10 mio. kr. i dette vindue uden at have gennemført et markant salg. Der er selvfølgelig forventning om at sælge fx Abildgaard for et endnu større beløb, men det er stadig stærkt at man har mulighed for at "lægge ud" for så markante handler og i øvrigt at man har
Jeg tror ikke på at Fossum har været for dyr for AGF - eller i hvert fald ikke at det er den primære grund til at de ikke ville kunne hente ham. Jeg ved godt at der er nogen i Danmark (jeg kigger på dig Morten Bruun) der er vældigt imponerede af deres arbejde, og synes de har spillet bedre end de har fået point til.

Faktum er at de ikke er ret gode, og ikke rigtigt har vist tegn på at de nogensinde vil blive det. Hvis Fossum er den type vi tror han er, så tænker jeg også han selv vil synes det er meget mere attraktivt at spille i AaB end AGF. Endelig må han - som norsk fodboldspiller - Have en ret god idé om hvor stor en hat David Nielsen er, og det skal nok også have skræmt ham væk.
Det har han helt sikkert, David Nielsen var nemlig hans træner i Strømsgodset fra 2014-2015 :)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af Pastorius » 16. aug 2019, 18:22

:thumbsup:
troelsh skrev:
16. aug 2019, 18:18
Pastorius skrev:
16. aug 2019, 18:15
Yankee skrev:
16. aug 2019, 14:02
Forza skrev:
16. aug 2019, 12:40

Det undrer mig at de andre store klubber i Norden ikke har været med inde over. Det må være et sammenfald med st de andre store klubber har styr på deres midtbane og han pludselig er blevet ledig på markedet. Virkelig stærkt arbejde af Gaarde.
Ja, jeg har også haft samme tanke. Eksempelvis må man sidde i AGF og ærgre sig gul og grøn. De har så sent som for et par dage siden meldt ud at de er på jagt efter en ny 8'er. Men formentlig har Fossum simpelthen været for dyr for dem.

Fossum er jo også et indkøb, der demonstrerer at AaB stadig har markante økonomiske muskler, selvom der bliver talt meget om opbremsning. Personligt er jeg i hvert fald meget positivt overrasket over hvor offensivt, AaB har ageret i dette vindue. Det havde jeg ikke troet da vi læste seneste årsrapport m.v.

Reelt har AaB jo nu købt spillere for knap 10 mio. kr. i dette vindue uden at have gennemført et markant salg. Der er selvfølgelig forventning om at sælge fx Abildgaard for et endnu større beløb, men det er stadig stærkt at man har mulighed for at "lægge ud" for så markante handler og i øvrigt at man har
Jeg tror ikke på at Fossum har været for dyr for AGF - eller i hvert fald ikke at det er den primære grund til at de ikke ville kunne hente ham. Jeg ved godt at der er nogen i Danmark (jeg kigger på dig Morten Bruun) der er vældigt imponerede af deres arbejde, og synes de har spillet bedre end de har fået point til.

Faktum er at de ikke er ret gode, og ikke rigtigt har vist tegn på at de nogensinde vil blive det. Hvis Fossum er den type vi tror han er, så tænker jeg også han selv vil synes det er meget mere attraktivt at spille i AaB end AGF. Endelig må han - som norsk fodboldspiller - Have en ret god idé om hvor stor en hat David Nielsen er, og det skal nok også have skræmt ham væk.
Det har han helt sikkert, David Nielsen var nemlig hans træner i Strømsgodset fra 2014-2015 :)
:thumbsup:
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af Mr. Larsen » 16. aug 2019, 19:01

På papiret virker det til at være en meget spændende signing, glæder mig til at se mere til ham fremover, umiddelbart virker det til et af de bedre indkøb fra Gaarde´s side af :thumbsup:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af Pollack2 » 16. aug 2019, 19:46

Mr. Larsen skrev:
16. aug 2019, 19:01
På papiret virker det til at være en meget spændende signing, glæder mig til at se mere til ham fremover, umiddelbart virker det til et af de bedre indkøb fra Gaarde´s side af :thumbsup:
Jeg glæder mig også over, at Gaarde tilsyneladende har indset sine egne begrænsninger og ændrer strategi fra at tro, at han (selv?) kunne spotte østeuropæiske stjerner, hvor ingen andre så dem, til at satse mere på spillere, der faktisk har vist niveau.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af Spanky » 16. aug 2019, 20:51

Pollack2 skrev:
16. aug 2019, 19:46
Mr. Larsen skrev:
16. aug 2019, 19:01
På papiret virker det til at være en meget spændende signing, glæder mig til at se mere til ham fremover, umiddelbart virker det til et af de bedre indkøb fra Gaarde´s side af :thumbsup:
Jeg glæder mig også over, at Gaarde tilsyneladende har indset sine egne begrænsninger og ændrer strategi fra at tro, at han (selv?) kunne spotte østeuropæiske stjerner, hvor ingen andre så dem, til at satse mere på spillere, der faktisk har vist niveau.
Det var MW og alle hans hangarounds, som overbeviste Gaarde om at slovakker bare var guld.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 17. aug 2019, 01:20

Mr. Larsen skrev:
16. aug 2019, 19:01
På papiret virker det til at være en meget spændende signing, glæder mig til at se mere til ham fremover, umiddelbart virker det til et af de bedre indkøb fra Gaarde´s side af :thumbsup:
Ja det er på papiret en stærk signing men det er ingen garanti for at opholdet bliver en succes. Det er en rusten nordmand vi har hentet som nok skal bruge noget tid på at komme i kampform.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af FIDEL » 17. aug 2019, 09:18

Aalborg frederikshavner skrev:
17. aug 2019, 01:20
Mr. Larsen skrev:
16. aug 2019, 19:01
På papiret virker det til at være en meget spændende signing, glæder mig til at se mere til ham fremover, umiddelbart virker det til et af de bedre indkøb fra Gaarde´s side af :thumbsup:
Ja det er på papiret en stærk signing men det er ingen garanti for at opholdet bliver en succes. Det er en rusten nordmand vi har hentet som nok skal bruge noget tid på at komme i kampform.
Han er ikke så rusten. Han er i god form, og har spillet en pre-season kamp dernede.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af Kokkefar » 17. aug 2019, 10:57


FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 665
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af FlemmingG » 17. aug 2019, 11:08

Jeg synes det er helt fair at man med de seneste års resultater har en vis naturlig skepsis overfor AaB og deres gøren og laden. Men synes dog også st negativiteten indimellem kan blive alt for overskyggende. En del brugere herinde har med - god grund - rost OB til skyerne for deres indkøb og flotte spil, ligeledes er AGF blevet ophøjet til noget misundelsesværdigt for os AaB fans. Faktum er dog, at hvis - HVIS - vi vinder imorgen i Brøndby, så har vi distanceret OB med to points efter 6 kampe og AGF med 5-8 point, alt efter hvordan de præsterer i weekendens runde.
Vi har lige signet en spiller, som jeg umiddelbart vurderet til at være en væsentlig forstærkning af vores trup - og en spiller som jeg også vil vurdere, kunne forstærke stort ser alle andre trupper i ligaen - undtagen måske FCK.
Der har med god grund været en del kritik af AaB og deres ageren, men lige nu synes jeg dog pilen i den helt rigtige retning og jeg ser positivt på klubbens umiddelbare fremtid.
Lad os nu støtte op omkring klubben og holdet og dermed fastholde de positive vinde der ser ud til at blæse henover os.
Velkommen til Iver, glæder mig til at følge din karriere i den rød hvide trøje. Vi vinder 2-1 imorgen

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af Jakobsen » 17. aug 2019, 11:55

FlemmingG skrev:
17. aug 2019, 11:08
Jeg synes det er helt fair at man med de seneste års resultater har en vis naturlig skepsis overfor AaB og deres gøren og laden. Men synes dog også st negativiteten indimellem kan blive alt for overskyggende. En del brugere herinde har med - god grund - rost OB til skyerne for deres indkøb og flotte spil, ligeledes er AGF blevet ophøjet til noget misundelsesværdigt for os AaB fans. Faktum er dog, at hvis - HVIS - vi vinder imorgen i Brøndby, så har vi distanceret OB med to points efter 6 kampe og AGF med 5-8 point, alt efter hvordan de præsterer i weekendens runde.
Vi har lige signet en spiller, som jeg umiddelbart vurderet til at være en væsentlig forstærkning af vores trup - og en spiller som jeg også vil vurdere, kunne forstærke stort ser alle andre trupper i ligaen - undtagen måske FCK.
Der har med god grund været en del kritik af AaB og deres ageren, men lige nu synes jeg dog pilen i den helt rigtige retning og jeg ser positivt på klubbens umiddelbare fremtid.
Lad os nu støtte op omkring klubben og holdet og dermed fastholde de positive vinde der ser ud til at blæse henover os.
Velkommen til Iver, glæder mig til at følge din karriere i den rød hvide trøje. Vi vinder 2-1 imorgen
Enig mht. Iver. Om vi kan "distancere" OB med to point ser jeg ikke som væsentligt. De kan også gå foran os med fire point på to runder så at snakke om at distancere OB synes jeg er at overdrive. Jeg ved ikke hvad pokker de laver i AGF siden det bare ikke kan fungere for dem, men det ændrer altså ikke på de har signet en del spillere som individuelt sagtens kunne have gjort en forskel i AaB. Det er jo mere klubben/stedet AGF den er gal med som jeg ser det. AGF bliver nok ikke gode igen før de lader en træner komme igennem en krise og blive ved med at bygge holdet op, men det betyder da ikke at de ikke laver transfers af spillere som kunne bruges her.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 665
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af FlemmingG » 17. aug 2019, 12:30

Distancere var måske også et forkert ordvalg. Pointen var egentlig bare at vise, at vi - ifølge min mening - er på vej i den rigtige retning og at klubben fortjener anerkendelse for dette. Gaarde har lavet transfers i sin periode som sportsdirektør, som absolut ikke har været prangende og jeg har bandet ham langt væk mange gange. Men det tjener til hans ros, at de sidste transfervinduer har været store skridt i den rigtige retning. Olsen kandiderer vel til årets fund.
OB og AGF har lavet på papiret rigtig gode transfers, men specielt AGF mangler stadig at bevise at de gode indkøb formår at spille sammen som et hold...

Gamen

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af Gamen » 17. aug 2019, 22:52

FlemmingG skrev:
17. aug 2019, 12:30
Distancere var måske også et forkert ordvalg. Pointen var egentlig bare at vise, at vi - ifølge min mening - er på vej i den rigtige retning og at klubben fortjener anerkendelse for dette. Gaarde har lavet transfers i sin periode som sportsdirektør, som absolut ikke har været prangende og jeg har bandet ham langt væk mange gange. Men det tjener til hans ros, at de sidste transfervinduer har været store skridt i den rigtige retning. Olsen kandiderer vel til årets fund.
OB og AGF har lavet på papiret rigtig gode transfers, men specielt AGF mangler stadig at bevise at de gode indkøb formår at spille sammen som et hold...
Under Jakob Michelsen har OB spillet sig til knap 20 point mere end os. At påstå vi har distanceret dem er absurd, og særligt når vi kun har noget der ligner 4 hjemmesejre i vel 18-20 kampe.

Lad os nu se dette hold bevise noget kontinuerligt godt under en lang periode før der går AGF i den. Særligt ovenpå en lang periode, hvor vi har præsteret kontinuerligt under middel.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Velkommen til Iver Fossum

Indlæg af martinaalborg » 18. aug 2019, 05:25

Gamen skrev:
17. aug 2019, 22:52
FlemmingG skrev:
17. aug 2019, 12:30
Distancere var måske også et forkert ordvalg. Pointen var egentlig bare at vise, at vi - ifølge min mening - er på vej i den rigtige retning og at klubben fortjener anerkendelse for dette. Gaarde har lavet transfers i sin periode som sportsdirektør, som absolut ikke har været prangende og jeg har bandet ham langt væk mange gange. Men det tjener til hans ros, at de sidste transfervinduer har været store skridt i den rigtige retning. Olsen kandiderer vel til årets fund.
OB og AGF har lavet på papiret rigtig gode transfers, men specielt AGF mangler stadig at bevise at de gode indkøb formår at spille sammen som et hold...
Under Jakob Michelsen har OB spillet sig til knap 20 point mere end os. At påstå vi har distanceret dem er absurd, og særligt når vi kun har noget der ligner 4 hjemmesejre i vel 18-20 kampe.

Lad os nu se dette hold bevise noget kontinuerligt godt under en lang periode før der går AGF i den. Særligt ovenpå en lang periode, hvor vi har præsteret kontinuerligt under middel.

Og det er det der gør Fossum god.

Besvar