Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gamen » 8. okt 2019, 15:44

Ja, han er pivringe. Så kan vi lige så godt bringe en fra BK Kaw.

Vi kunne i det mindste have forsøgt os med noget der bare smagte lidt af en forstærkning, men ham her er ringere end Kaufmann.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 8. okt 2019, 15:46

Kan kun sige EN ting!
Jeg er FÆRDIG med at dømme en spiller ude, før jeg har set ham i trøjen!
Patrick Olsen var på vej i 2 div og jeg kunne absolut ikke, se nogen grund til at hente ham.
Jeg blev så MEGET klogere! :-)

Oliver Drost kender jeg ikke en masse til.
Men kunne han supplere og aflaste lidt. Så er han med garanti ikke en dyr løsning.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Forza » 8. okt 2019, 16:02

Det bliver et pænt nej tak herfra. Så hellere spille med Lucas eller Kusk deroppe som nødløsning. Spild af penge vi ikke har.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 8. okt 2019, 16:10

Bo Henriksen var meget begejstret for Drost tilbage i februar 2018. :thumbsup:
https://jyllands-posten.dk/sport/fodbol ... aalscorer/

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Alexis » 8. okt 2019, 16:14

Fint med en ekstra mand oppe foran. Han kommer jo nærmest til at gå gratis. Intet at tabe der

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 8. okt 2019, 17:00

Gaarde6 skrev:
8. okt 2019, 15:46
Kan kun sige EN ting!
Jeg er FÆRDIG med at dømme en spiller ude, før jeg har set ham i trøjen!
Patrick Olsen var på vej i 2 div og jeg kunne absolut ikke, se nogen grund til at hente ham.
Jeg blev så MEGET klogere! :-)

Oliver Drost kender jeg ikke en masse til.
Men kunne han supplere og aflaste lidt. Så er han med garanti ikke en dyr løsning.
Klart, Olsen har overrasket os alle.
Men Oliver Drost kunne ikke slå til i Vejle og heller ikke Horsens havde lyst til at beholde ham. Det må være fair nok at vi tager et skeptisk standpunkt indtil modbevist.

Virker lettere panisk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 8. okt 2019, 17:01

Nu vi er i gang med at hente tidligere FM Wonderkids, så kunne vi ligeså godt hente ham her på fri:

https://www.transfermarkt.com/keirrison ... eler/68821

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 8. okt 2019, 17:01

Hanga skrev:
8. okt 2019, 17:00
Gaarde6 skrev:
8. okt 2019, 15:46
Kan kun sige EN ting!
Jeg er FÆRDIG med at dømme en spiller ude, før jeg har set ham i trøjen!
Patrick Olsen var på vej i 2 div og jeg kunne absolut ikke, se nogen grund til at hente ham.
Jeg blev så MEGET klogere! :-)

Oliver Drost kender jeg ikke en masse til.
Men kunne han supplere og aflaste lidt. Så er han med garanti ikke en dyr løsning.
Klart, Olsen har overrasket os alle.
Men Oliver Drost kunne ikke slå til i Vejle og heller ikke Horsens havde lyst til at beholde ham. Det må være fair nok at vi tager et skeptisk standpunkt indtil modbevist.

Virker lettere panisk.
Han har lige været til prøvetræning i Hobro uden held. Det siger vel en del.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Sønderhof » 8. okt 2019, 17:15

Kokkefar skrev:
8. okt 2019, 17:01
Hanga skrev:
8. okt 2019, 17:00
Gaarde6 skrev:
8. okt 2019, 15:46
Kan kun sige EN ting!
Jeg er FÆRDIG med at dømme en spiller ude, før jeg har set ham i trøjen!
Patrick Olsen var på vej i 2 div og jeg kunne absolut ikke, se nogen grund til at hente ham.
Jeg blev så MEGET klogere! :-)

Oliver Drost kender jeg ikke en masse til.
Men kunne han supplere og aflaste lidt. Så er han med garanti ikke en dyr løsning.
Klart, Olsen har overrasket os alle.
Men Oliver Drost kunne ikke slå til i Vejle og heller ikke Horsens havde lyst til at beholde ham. Det må være fair nok at vi tager et skeptisk standpunkt indtil modbevist.

Virker lettere panisk.
Han har lige været til prøvetræning i Hobro uden held. Det siger vel en del.
Selvfølgelig er det panisk. Vi står i en situation, hvor 4. dommeren overvejer, at tage blidt fat om bollerne på vores offensive indskiftere, og bede dem om at hoste, inden det er forsvarligt at sende dem i kamp.

Lig dertil at der var kæmpe overtræk på kontoen, allerede inden vi hentede Fossum og Thelander, som må styre direkte ind i top 5 i lønhierakiet.

Vi er i en lidt penibel, og det nytter ikke noget at være baklog og klandre Gaarde.

Håber Drost har holdt formen ved lige, så vi har en plan B klar til resten af efteråret. Men det er sgu ikke imponerede at man ikke kan spille sig til kontrakt i en klub, hvor ens konkurrent er Julian Kristoffersen :S

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 8. okt 2019, 17:24

Sønderhof skrev:
8. okt 2019, 17:15


Selvfølgelig er det panisk. Vi står i en situation, hvor 4. dommeren overvejer, at tage blidt fat om bollerne på vores offensive indskiftere, og bede dem om at hoste, inden det er forsvarligt at sende dem i kamp.

Lig dertil at der var kæmpe overtræk på kontoen, allerede inden vi hentede Fossum og Thelander, som må styre direkte ind i top 5 i lønhierakiet.

Vi er i en lidt penibel, og det nytter ikke noget at være baklog og klandre Gaarde.

Håber Drost har holdt formen ved lige, så vi har en plan B klar til resten af efteråret. Men det er sgu ikke imponerede at man ikke kan spille sig til kontrakt i en klub, hvor ens konkurrent er Julian Kristoffersen :S
Du lister jo selv nogle af vores udfordringer og så må man ikke klandre manden der har ansvaret for det?
Vores tynde besætning i angreb er just heller ikke bagklogskab, det var der rigeligt herinde der efterlyste en løsning på i transfervinduet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 8. okt 2019, 17:33

Ærgerligt vi ikke forsøgte os med Pohl. Jeg er med på, at han heller ikke ligefrem brænder banen af i Horsens, men på et hold med relativt mange målscorere (Lucas, Olsen, Kusk og til dels Kaufman/VW og forhåbentlig Fossum), tror jeg han ville være en stor gevinst på både venstrekanten og som frontløber. Nogen stor målscorer bliver han nok aldrig, men klare spidskompetencer og en uselvisk spillestil vi sagtens kunne drage nytte af, over teknisk stærkere, men på nuværende tidspunkt mere anonyme spillere som eksempelvis Klitten.
Og så især når alternativet alligevel bliver som det er.

Nå. Held og lykke til Drost. Det er jo i første omgang bare en prøvetræning.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gamen » 8. okt 2019, 17:36

Hanga skrev:
8. okt 2019, 17:24
Du lister jo selv nogle af vores udfordringer og så må man ikke klandre manden der har ansvaret for det?
Vores tynde besætning i angreb er just heller ikke bagklogskab, det var der rigeligt herinde der efterlyste en løsning på i transfervinduet.
Præcis. Og det har jo trods alt været en anke i snart 3-4 år. Vi har forsøgt os med meget.

En klub som OB har 4 gode angribere at vælge imellem. Vi har 1 + et talent. Og så har man påstået at Lucas også kan kaldes angriber, men det er noget fis.
Lucas er ikke en angriber - han er en spiller der til nøds kan spilles der, men så ville man miste noget andet. Og der er så mange spillere der til nøds kan bruges.
Jeg gad godt vi havde en bedre konkurrence-situation helt i front.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 8. okt 2019, 19:16

Gamen skrev:
8. okt 2019, 17:36
Hanga skrev:
8. okt 2019, 17:24
Du lister jo selv nogle af vores udfordringer og så må man ikke klandre manden der har ansvaret for det?
Vores tynde besætning i angreb er just heller ikke bagklogskab, det var der rigeligt herinde der efterlyste en løsning på i transfervinduet.
Præcis. Og det har jo trods alt været en anke i snart 3-4 år. Vi har forsøgt os med meget.

En klub som OB har 4 gode angribere at vælge imellem. Vi har 1 + et talent. Og så har man påstået at Lucas også kan kaldes angriber, men det er noget fis.
Lucas er ikke en angriber - han er en spiller der til nøds kan spilles der, men så ville man miste noget andet. Og der er så mange spillere der til nøds kan bruges.
Jeg gad godt vi havde en bedre konkurrence-situation helt i front.
Vi kan snakke fra nu af og til dommedag, men dette falder tilbage på Gaarde...
Der er jo ingen grund til at udleje Wessam, hvis det betyder, at vi kun har 2 angribere i truppen. Jeg synes igen igen det er skidt arbejde.
Og så må det for fanden da være muligt at finde en bedre transferfri angriber end Drost.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 8. okt 2019, 19:22

FIDEL skrev:
8. okt 2019, 19:16
Vi kan snakke fra nu af og til dommedag, men dette falder tilbage på Gaarde...
Der er jo ingen grund til at udleje Wessam, hvis det betyder, at vi kun har 2 angribere i truppen. Jeg synes igen igen det er skidt arbejde.
Og så må det for fanden da være muligt at finde en bedre transferfri angriber end Drost.
Udlejningen af Wessam støtter jeg 100%
Han har på intet tidspunkt vist et niveau hvor han kunne gøre en forskel i superligaen og det er helt igennem fornuftigt at han skal ned på et lidt lavere niveau. Til gengæld er det skidt at vi ikke har fået en anden ind.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 8. okt 2019, 19:40

Hanga skrev:
8. okt 2019, 19:22
FIDEL skrev:
8. okt 2019, 19:16
Vi kan snakke fra nu af og til dommedag, men dette falder tilbage på Gaarde...
Der er jo ingen grund til at udleje Wessam, hvis det betyder, at vi kun har 2 angribere i truppen. Jeg synes igen igen det er skidt arbejde.
Og så må det for fanden da være muligt at finde en bedre transferfri angriber end Drost.
Udlejningen af Wessam støtter jeg 100%
Han har på intet tidspunkt vist et niveau hvor han kunne gøre en forskel i superligaen og det er helt igennem fornuftigt at han skal ned på et lidt lavere niveau. Til gengæld er det skidt at vi ikke har fået en anden ind.
Ja meget, men det er sandsynligt, at vi har prøvet, med tanke på rygterne om Koch og Schwartz.
Nå men det bliver ihvertfald spændende til vinter hvad der hentes ind.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 8. okt 2019, 19:45

FIDEL skrev:
8. okt 2019, 19:40
Hanga skrev:
8. okt 2019, 19:22
FIDEL skrev:
8. okt 2019, 19:16
Vi kan snakke fra nu af og til dommedag, men dette falder tilbage på Gaarde...
Der er jo ingen grund til at udleje Wessam, hvis det betyder, at vi kun har 2 angribere i truppen. Jeg synes igen igen det er skidt arbejde.
Og så må det for fanden da være muligt at finde en bedre transferfri angriber end Drost.
Udlejningen af Wessam støtter jeg 100%
Han har på intet tidspunkt vist et niveau hvor han kunne gøre en forskel i superligaen og det er helt igennem fornuftigt at han skal ned på et lidt lavere niveau. Til gengæld er det skidt at vi ikke har fået en anden ind.
Ja meget, men det er sandsynligt, at vi har prøvet, med tanke på rygterne om Koch og Schwartz.
Nå men det bliver ihvertfald spændende til vinter hvad der hentes ind.
Hvis det her er hvad vi kan få, så foretrækker jeg, at vi investerer i fremtiden ved at lade Kaufmann, Klitten og Tengstedt deles om minutterne på toppen. Jeg kan ikke se ideen i, at skubbe dem bag i køen for en spiller der nu og her er minimalt bedre, men ikke har samme potentiale.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 8. okt 2019, 19:53

Kokkefar skrev:
8. okt 2019, 19:45
FIDEL skrev:
8. okt 2019, 19:40
Hanga skrev:
8. okt 2019, 19:22
FIDEL skrev:
8. okt 2019, 19:16
Vi kan snakke fra nu af og til dommedag, men dette falder tilbage på Gaarde...
Der er jo ingen grund til at udleje Wessam, hvis det betyder, at vi kun har 2 angribere i truppen. Jeg synes igen igen det er skidt arbejde.
Og så må det for fanden da være muligt at finde en bedre transferfri angriber end Drost.
Udlejningen af Wessam støtter jeg 100%
Han har på intet tidspunkt vist et niveau hvor han kunne gøre en forskel i superligaen og det er helt igennem fornuftigt at han skal ned på et lidt lavere niveau. Til gengæld er det skidt at vi ikke har fået en anden ind.
Ja meget, men det er sandsynligt, at vi har prøvet, med tanke på rygterne om Koch og Schwartz.
Nå men det bliver ihvertfald spændende til vinter hvad der hentes ind.
Hvis det her er hvad vi kan få, så foretrækker jeg, at vi investerer i fremtiden ved at lade Kaufmann, Klitten og Tengstedt deles om minutterne på toppen. Jeg kan ikke se ideen i, at skubbe dem bag i køen for en spiller der nu og her er minimalt bedre, men ikke har samme potentiale.
Som sådan enig, men nu er det bare sådan at det ikke er en investering i fremtiden hvis man smider dem for hurtigt for løverne. Kauf lader til at håndtere det okay men hans egen udviklingsplan for sæsonen sagde indhop og en enkelt starter eller to. I stedet for at arbejde med sig selv stille og roligt er han uge efter uge i kampforberedelse. Det er ikke ideelt, med mindre han får et decideret gennembrud og kan ride på den bølge. Jeg synes han under omstændighederne har gjort det fornuftigt og i glimt givet mig tro på at han kan blive til noget, men jeg frygter at vi kvæler ham lidt ved at starte ham hver gang.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Brent » 8. okt 2019, 20:07

Havde håbet på Bille, da jeg læste tidligere på dagen at han ikke længere trænede på DS niveau i Ishøj. Vi har før kunnet kickstarte angribere der har levet en lidt hengemt tilværelse, det tror jeg også vi kunne med Nicki
AaB - the Nordic gateway to Europe

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af DobbeltA » 8. okt 2019, 20:11

Brent skrev:
8. okt 2019, 20:07
Havde håbet på Bille, da jeg læste tidligere på dagen at han ikke længere trænede på DS niveau i Ishøj. Vi har før kunnet kickstarte angribere der har levet en lidt hengemt tilværelse, det tror jeg også vi kunne med Nicki
er det seriøst, eller?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af MrBangDK » 8. okt 2019, 20:17

DobbeltA skrev:
8. okt 2019, 20:11
Brent skrev:
8. okt 2019, 20:07
Havde håbet på Bille, da jeg læste tidligere på dagen at han ikke længere trænede på DS niveau i Ishøj. Vi har før kunnet kickstarte angribere der har levet en lidt hengemt tilværelse, det tror jeg også vi kunne med Nicki
er det seriøst, eller?
Det er Brent = nej!
Ska' vi hak'?

Låst