Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af 9800 » 15. nov 2019, 13:47

Hanga skrev:
15. nov 2019, 12:26
FIDEL skrev:
15. nov 2019, 11:53
Gamen skrev:
15. nov 2019, 10:57
Hanga skrev:
15. nov 2019, 10:53
Det har der også været tidligere mig bekendt. Jeg forstår ikke hvorfor spilletiden til ham har været så begrænset. Jeg synes han har gjort det pænt de få gange han har fået lov.
Rykkes Lucas ind centralt, så er der mulighed for indhop på venstre kant. Jeg kan godt lide hans statur, og så er han ud af en rigtig zebra-stribet familie :-)
Når Weert bliver helt klar til at spille fra start, så ser jeg gerne, at Kaufmann rykkes ud til venstre, og Lucas rykkes ned centralt. Det fungerede fint i starten af sæsonen. Så kan Kaufmann også få flere løbedueller, løbe dybt, og komme i positioner hvor han kan afslutte med sit farlige højreben.
Meget uenig. Kauf er bedst i boksen hvor jeg også ser ham være bedre end Weert. Solid fysik og god afslutter. Han har en fornuftig topfart men er ikke hurtig på de første mestre. Jeg ser ham slet ikke som kant.
Helt enig. Van Weert er god, men synes tit han mangler i boksen

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 15. nov 2019, 14:45

9800 skrev:
15. nov 2019, 13:47
Hanga skrev:
15. nov 2019, 12:26
FIDEL skrev:
15. nov 2019, 11:53
Gamen skrev:
15. nov 2019, 10:57
Hanga skrev:
15. nov 2019, 10:53
Det har der også været tidligere mig bekendt. Jeg forstår ikke hvorfor spilletiden til ham har været så begrænset. Jeg synes han har gjort det pænt de få gange han har fået lov.
Rykkes Lucas ind centralt, så er der mulighed for indhop på venstre kant. Jeg kan godt lide hans statur, og så er han ud af en rigtig zebra-stribet familie :-)
Når Weert bliver helt klar til at spille fra start, så ser jeg gerne, at Kaufmann rykkes ud til venstre, og Lucas rykkes ned centralt. Det fungerede fint i starten af sæsonen. Så kan Kaufmann også få flere løbedueller, løbe dybt, og komme i positioner hvor han kan afslutte med sit farlige højreben.
Meget uenig. Kauf er bedst i boksen hvor jeg også ser ham være bedre end Weert. Solid fysik og god afslutter. Han har en fornuftig topfart men er ikke hurtig på de første mestre. Jeg ser ham slet ikke som kant.
Helt enig. Van Weert er god, men synes tit han mangler i boksen
Jojo, men Weert er bedre til at linke op med Kusk, Lucas mfl. Jeg er dog ret vild med Kaufmann, men han smider bolden for ofte.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Ham der Emil » 16. nov 2019, 21:58

Martino skrev:
15. nov 2019, 08:06
Buzz Killington skrev:
14. nov 2019, 14:18
Forza skrev:
14. nov 2019, 14:00
Jesper Helmin (tidligere chefredaktør på bold.dk) skriver følgende på twitter:

“Det lyder til, at det er ved at blive konkret mellem AaB og Aarhus Fremads Mike Vestergaard, der bl.a. har spillet reserveholdskampe for nordjyderne i efteråret #transferdk”
O.k. Ja ja, ser ikke noget 2.div. og AaB har tidligere haft gode erfaringer med at rekturere nedefra. Spiller på landsholdet i fodsalat. Mine fordomme om den slags er noget med hurtige fødder, god teknik, ringe fysik og manglende gennembrudskraft. På transfermarkt står der at han er central midt. Så, måske et supplement til Polsen.
Han er nemlig en teknisk stærk central midt og på den front minder han lidt om Patrick Olsen. Fra det jeg har set, synes jeg bestemt han er værd at give chancen - det kan også betyde at Abildgaard er på vej ud til vinter og at man prioriterer at få en anden type ind.
Jeg kan ikke navnene på Fremads spillere, men jeg har set dem et par gange. Der er ingen, af dem som spiller kampe, som har niveau til AaB derude.
Et Hjerte - En Klub

Gamen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gamen » 18. nov 2019, 05:51

Tim Prica med på The Guardians liste over de 60 mest interessante talenter i verden på 17 år lige nu.

Alexander Jakobsen, som har været bragt op gentagne gange herinde, er igen gået i stå i sin klubkarriere.
Udlejet til Kalmar siden i sommer, men kontraktudløb om 6 måneder og Norrköping vil ikke bruge ham og forlænger ikke.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Brent » 18. nov 2019, 06:43

Kauf ude resten af efteråret ifølge Dennis Søndergaard på twitter
AaB - the Nordic gateway to Europe

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gamling » 18. nov 2019, 08:23

Skaderne gennem efteråret har tydeligt vist at det er uholdbart med kun 2 angribere med "start 11" kvalitet. Så uanset om Ali evt måtte komme tilbage må prioriteten i vintervinduet være at få en kvalificeret angriber mere ind.

I sommervinduet 2020 må vi regne med at der er nogenlunde ro omkring midterforsvaret og motorrummet med forventet afgang af Okore og Fossum eller Abildgaard. Tilgang til disse positioner bør ikke være højeste prioritet. Tilsvarende gælder venstre back-pladsen.

Derimod skal der ske noget på højre back, hvor Pallesen ikke skal forlænges og vi skal have en yngre dynamisk spiller ind (eller Dalsgaard) og på kanterne, hvor der er brug for bedre alternativer til Lucas (hvis vi får lov at beholde ham) og Kusk (Oliver Klitten har endnu ikke vist sig som svaret på venstre kant og Børsting heller ikke på højre kant).
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Martino » 18. nov 2019, 13:35

Ham der Emil skrev:
16. nov 2019, 21:58
Martino skrev:
15. nov 2019, 08:06
Buzz Killington skrev:
14. nov 2019, 14:18
Forza skrev:
14. nov 2019, 14:00
Jesper Helmin (tidligere chefredaktør på bold.dk) skriver følgende på twitter:

“Det lyder til, at det er ved at blive konkret mellem AaB og Aarhus Fremads Mike Vestergaard, der bl.a. har spillet reserveholdskampe for nordjyderne i efteråret #transferdk”
O.k. Ja ja, ser ikke noget 2.div. og AaB har tidligere haft gode erfaringer med at rekturere nedefra. Spiller på landsholdet i fodsalat. Mine fordomme om den slags er noget med hurtige fødder, god teknik, ringe fysik og manglende gennembrudskraft. På transfermarkt står der at han er central midt. Så, måske et supplement til Polsen.
Han er nemlig en teknisk stærk central midt og på den front minder han lidt om Patrick Olsen. Fra det jeg har set, synes jeg bestemt han er værd at give chancen - det kan også betyde at Abildgaard er på vej ud til vinter og at man prioriterer at få en anden type ind.
Jeg kan ikke navnene på Fremads spillere, men jeg har set dem et par gange. Der er ingen, af dem som spiller kampe, som har niveau til AaB derude.
Er det ikke en lidt useriøs begrundelse, hvis du ikke kan nogle af navnene?
Jeg kunne godt se idéen i at give Mike Vestergaard chancen - og ikke tilfældigt det lige er den type spiller, de har givet chancen med prøvetræningen i sommers, tænker jeg.
Jeg savner Winsnes

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gamling » 18. nov 2019, 14:54

Det giver slet ingen mening at hente endnu en central midtbanespiller som Mike Vestergaard. Vi har rigeligt i mc, po, fossum, Abildgård og jp og højholt på forventet oprykning.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 18. nov 2019, 16:39

Gamling skrev:
18. nov 2019, 14:54
Det giver slet ingen mening at hente endnu en central midtbanespiller som Mike Vestergaard. Vi har rigeligt i mc, po, fossum, Abildgård og jp og højholt på forventet oprykning.
Han skal da i hvert fald være noget helt specielt så. Har svært ved at forestille mig en 2. divisionsspiller er bedre end MC og Abildgaard. Han kan selvfølgelig være en anden type med andre kompetencer, men stadigvæk. Han har spillet 2. division hele hans karriere og aldrig gjort sig bemærket på nogen ungdomslandshold.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Ham der Emil » 18. nov 2019, 21:22

Martino skrev:
18. nov 2019, 13:35
Er det ikke en lidt useriøs begrundelse, hvis du ikke kan nogle af navnene?
Jeg kunne godt se idéen i at give Mike Vestergaard chancen - og ikke tilfældigt det lige er den type spiller, de har givet chancen med prøvetræningen i sommers, tænker jeg.
Det mener jeg ikke. At jeg kan deres navne, gør dem ikke til bedre boldspillere. Var der en, som kunne have niveau, så ville jeg selvfølgelig sætte mig ind i, hvem manden er.
Et Hjerte - En Klub

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Martino » 19. nov 2019, 14:04

Ham der Emil skrev:
18. nov 2019, 21:22
Martino skrev:
18. nov 2019, 13:35
Er det ikke en lidt useriøs begrundelse, hvis du ikke kan nogle af navnene?
Jeg kunne godt se idéen i at give Mike Vestergaard chancen - og ikke tilfældigt det lige er den type spiller, de har givet chancen med prøvetræningen i sommers, tænker jeg.
Det mener jeg ikke. At jeg kan deres navne, gør dem ikke til bedre boldspillere. Var der en, som kunne have niveau, så ville jeg selvfølgelig sætte mig ind i, hvem manden er.
Okay. Jeg synes nu bare Mike Vestergaard er en dygtig spiller med niveau til mere end 2.Div.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Yankee » 19. nov 2019, 15:47

Jakobsen skrev:
18. nov 2019, 16:39
Gamling skrev:
18. nov 2019, 14:54
Det giver slet ingen mening at hente endnu en central midtbanespiller som Mike Vestergaard. Vi har rigeligt i mc, po, fossum, Abildgård og jp og højholt på forventet oprykning.
Han skal da i hvert fald være noget helt specielt så. Har svært ved at forestille mig en 2. divisionsspiller er bedre end MC og Abildgaard. Han kan selvfølgelig være en anden type med andre kompetencer, men stadigvæk. Han har spillet 2. division hele hans karriere og aldrig gjort sig bemærket på nogen ungdomslandshold.
Underlig logik. Mike Vestergaard er 21 år. I den alder spillede folk som Kasper Enghardt, Bjarke Jacobsen, Frederik Tingager, Nicholas Marfelt, Christian Greko Jakobsen m.fl. stadig 2. division - og du kan sikkert finde lige så mange eksempler fra Vestdanmark. Man bliver nok ikke landsholdsspiller, hvis man spiller 2. division som 21-årig, men man kan altså sagtens blive en solid Superliga-spiller.

Jeg tror aldrig jeg har set Vestergaard spille, så jeg skal ikke kunne sige noget om hans niveau.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 19. nov 2019, 17:07

Yankee skrev:
19. nov 2019, 15:47
Jakobsen skrev:
18. nov 2019, 16:39
Gamling skrev:
18. nov 2019, 14:54
Det giver slet ingen mening at hente endnu en central midtbanespiller som Mike Vestergaard. Vi har rigeligt i mc, po, fossum, Abildgård og jp og højholt på forventet oprykning.
Han skal da i hvert fald være noget helt specielt så. Har svært ved at forestille mig en 2. divisionsspiller er bedre end MC og Abildgaard. Han kan selvfølgelig være en anden type med andre kompetencer, men stadigvæk. Han har spillet 2. division hele hans karriere og aldrig gjort sig bemærket på nogen ungdomslandshold.
Underlig logik. Mike Vestergaard er 21 år. I den alder spillede folk som Kasper Enghardt, Bjarke Jacobsen, Frederik Tingager, Nicholas Marfelt, Christian Greko Jakobsen m.fl. stadig 2. division - og du kan sikkert finde lige så mange eksempler fra Vestdanmark. Man bliver nok ikke landsholdsspiller, hvis man spiller 2. division som 21-årig, men man kan altså sagtens blive en solid Superliga-spiller.

Jeg tror aldrig jeg har set Vestergaard spille, så jeg skal ikke kunne sige noget om hans niveau.
Nej men tæt på (Henrik Dalsgaard) :aabfan:

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Lyngehoevdingen » 19. nov 2019, 17:16

Gaarde6 skrev:
19. nov 2019, 17:07
Yankee skrev:
19. nov 2019, 15:47
Jakobsen skrev:
18. nov 2019, 16:39
Gamling skrev:
18. nov 2019, 14:54
Det giver slet ingen mening at hente endnu en central midtbanespiller som Mike Vestergaard. Vi har rigeligt i mc, po, fossum, Abildgård og jp og højholt på forventet oprykning.
Han skal da i hvert fald være noget helt specielt så. Har svært ved at forestille mig en 2. divisionsspiller er bedre end MC og Abildgaard. Han kan selvfølgelig være en anden type med andre kompetencer, men stadigvæk. Han har spillet 2. division hele hans karriere og aldrig gjort sig bemærket på nogen ungdomslandshold.
Underlig logik. Mike Vestergaard er 21 år. I den alder spillede folk som Kasper Enghardt, Bjarke Jacobsen, Frederik Tingager, Nicholas Marfelt, Christian Greko Jakobsen m.fl. stadig 2. division - og du kan sikkert finde lige så mange eksempler fra Vestdanmark. Man bliver nok ikke landsholdsspiller, hvis man spiller 2. division som 21-årig, men man kan altså sagtens blive en solid Superliga-spiller.

Jeg tror aldrig jeg har set Vestergaard spille, så jeg skal ikke kunne sige noget om hans niveau.
Nej men tæt på (Henrik Dalsgaard) :aabfan:
Selv en outlier som Henrik Dalgaard nåede faktisk at runde 50 superligakampe som 21-årig.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Rams » 19. nov 2019, 22:07

Mike Vestergaard har åbenbart spillet træningskamp for Horsens i dag sammen med en anden gut fra Fremad og en fra VSK. Så Bo Henriksen kigger åbenbart også sekundabold i Aarhus
In verbis simus faciles

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Tyskeren » 20. nov 2019, 12:42

Bubacar Sannehs lillebror træner med os pt... Kender intet til ham. Nogle der ved noget om ham?

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Yankee » 20. nov 2019, 12:44

Tyskeren skrev:
20. nov 2019, 12:42
Bubacar Sannehs lillebror træner med os pt... Kender intet til ham. Nogle der ved noget om ham?
Han var med i en kort periode for Midtjyllands U19-hold, mens de havde Bubacarr, men kunne slet ikke bruges, som jeg husker det. Hedder han ikke Mohammed?

Gamen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gamen » 20. nov 2019, 13:16

Yankee skrev:
20. nov 2019, 12:44
Han var med i en kort periode for Midtjyllands U19-hold, mens de havde Bubacarr, men kunne slet ikke bruges, som jeg husker det. Hedder han ikke Mohammed?
Muhammed. Kan spille begge backs, og er på kontrakt i estisk fodbold.

På ugens hold i den estiske liga en del gange, og netop opnået 3. pladsen i kampen om at blive årets spiller for Paide.

Er udlånt i 2 år til Paide, der også har en option på at købe ham.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Mogens » 20. nov 2019, 22:09

Kokkefar skrev:
13. nov 2019, 12:23
Brøndbytalentet Frederik Nørrestrand har ikke skrevet med en ny klub efter han ikke ville forlænge med dem i sommers. Er der nogen der ved, hvad der sker med ham? Umiddelbart er han et stort talent, og vi har ikke i truppen fremtidens mand til højre back.
Det seneste jeg har hørt (sidste uge) er, at hans agent angiveligt skulle forsøge at få ham afsat til Spanien. Han afviste ganske rigtigt en forlængelse, da bif kun ville tilbyde et halvt år i første omgang, da han skulle være gået lidt (meget) i stå i sin udvikling, men man ønskede dog at give ham chancen for at vise noget, der kunne indikere hans endelige gennembrud. Han ønskede dog en længere kontrakt og væsentlig mere i løn, end bif ville tilbyde, og det er vist ikke i bif, han har holdt formen ved lige. Han havde angiveligt meget høje tanker om sig selv - måske smittet af bif´s udmeldinger i sin tid. De har det faktisk med, at få talt deres talenter meget op. Han blev dog kåret til årets u-19 spiller, så helt skidt kan han nu nok ikke have været.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gamling » 21. nov 2019, 06:36

Det skulle så ikke være Mohammed Sanneh, men stadig rigtigt fint at AaB kigger på muligheder for en ny talentfuld hb.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Låst