Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 10. jul 2020, 18:01

gravballe skrev:
10. jul 2020, 17:27
Tengsted har som jeg har skrevet for flere måneder siden bare afvist AaB udspil uden at komme med modkrav, så han har aldrig været intreseret i at forsætte i AaB. Det har været tydeligt i mange mdr. Det er vel 2mdr siden jeg skrev han ikke forsatte I AaB. AaB har forsøgt I et halvt år at forlænge uden han gad
Det er jo nok fordi han for længst har indgået en aftale med AGF men bare har leget gemmeleg med AaB for at øge chancerne for spilletid. Det var nok bare ikke så fedt at erkende at han reelt set blev betragtet som den tredjebedste af de nyoprykkede angribere på det tidspunkt bagved både Kauf og Klitten.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Redwhite
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 88
Tilmeldt: 6. jan 2018, 21:17
Favoritspiller: Marcel Desailly

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Redwhite » 10. jul 2020, 18:03

Buzz Killington skrev:
10. jul 2020, 18:01
gravballe skrev:
10. jul 2020, 17:27
Tengsted har som jeg har skrevet for flere måneder siden bare afvist AaB udspil uden at komme med modkrav, så han har aldrig været intreseret i at forsætte i AaB. Det har været tydeligt i mange mdr. Det er vel 2mdr siden jeg skrev han ikke forsatte I AaB. AaB har forsøgt I et halvt år at forlænge uden han gad
Det er jo nok fordi han for længst har indgået en aftale med AGF men bare har leget gemmeleg med AaB for at øge chancerne for spilletid. Det var nok bare ikke så fedt at erkende at han reelt set blev betragtet som den tredjebedste af de nyoprykkede angribere på det tidspunkt bagved både Kauf og Klitten.
spot on

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af gravballe » 10. jul 2020, 18:08

Buzz Killington skrev:
10. jul 2020, 18:01
gravballe skrev:
10. jul 2020, 17:27
Tengsted har som jeg har skrevet for flere måneder siden bare afvist AaB udspil uden at komme med modkrav, så han har aldrig været intreseret i at forsætte i AaB. Det har været tydeligt i mange mdr. Det er vel 2mdr siden jeg skrev han ikke forsatte I AaB. AaB har forsøgt I et halvt år at forlænge uden han gad
Det er jo nok fordi han for længst har indgået en aftale med AGF men bare har leget gemmeleg med AaB for at øge chancerne for spilletid. Det var nok bare ikke så fedt at erkende at han reelt set blev betragtet som den tredjebedste af de nyoprykkede angribere på det tidspunkt bagved både Kauf og Klitten.
Det vil også være mit gæt uden jeg dog ved noget. Det er et underligt forløb fra hans side lige meget hvad. Når han udtaler han gerne vil forlænge men samtidig afviser AaB udspil uden at komme med modkrav.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hovedet » 10. jul 2020, 18:10

Mr. Larsen skrev:
10. jul 2020, 17:46
gravballe skrev:
10. jul 2020, 17:27
Tengsted har som jeg har skrevet for flere måneder siden bare afvist AaB udspil uden at komme med modkrav, så han har aldrig været intreseret i at forsætte i AaB. Det har været tydeligt i mange mdr. Det er vel 2mdr siden jeg skrev han ikke forsatte I AaB. AaB har forsøgt I et halvt år at forlænge uden han gad
Det er jo konsekvensen af at klubben de senere år har sejlet rundt sportslig, AGF er en up comming klub med bedre og bedre sportslige resultater de senere år, er det virkelig så underligt at han vælger en klub hvor chancen for at vinde noget er betydelig større end hvor han kommer fra?

Held og Lykke Tengsted, ingen sure miner herfra pøj pøj med fodbold karrieren ! :thumbsup:
Nej, det er intet underligt i, at en spiller med potentiale vælger AGF fremfor AaB. AGF er på alle parametre en større klub og langt mere interessant. Det må vi blot konstatere, og vi skal simpelthen holde op med at kigge tilbage i historien, hvis vi ønsker, at der skal være nogen fremtid for AaB i dansk topfodbold. Morten Bruun satte i dén grad hovedet på sømmet, da han skrev bloggen om "det ligegyldige AaB". Helt ærligt; AaB er i dag en klub fuldstændig blottet for særkende og identitet. Hvad skulle man være stolt over i dag?

Vi skal ikke undervurdere, hvor skævt AaB ramte med "talentæraen" og forsøget på at lancere "den lille klub i Nordjylland" - og hvor selvopfyldende det er blevet.

Det er i dag AGF og FCM, der tegner jysk fodbold. Men det behøver heller ikke være en evig tilstand. For et kvart århundrede siden var AaB tilskuerførende i dansk fodbold trods sportslig middelmådighed. Men der var stolthed og identitet. Senere hen markerede vi så sportsligt, men det er beskæmmende, at vi slet og ret aldrig har formået at få noget som helst ud af mesterskabet og succesfulde Europa Cup - deltagelser.

Det er en sand fornøjelse at høre Claus Steinlein hele tiden sætte nye mål og give klubbens tilhængere noget at se frem til. I den modsatte grøft fremhæver jeg Allan Gaarde og AaB, der allerede en måned efter doublen bekendtgjorde, at AaB ikke havde intentioner om at spille med om noget som helst i fremtiden med apologetiske bemærkninger om "ansvarlighed og talenter og lille klub" og alt det dér.

Kort sagt: Vi skal ind i kampen - hurtigt!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4977
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Mr. Larsen » 10. jul 2020, 18:11

Hovedet skrev:
10. jul 2020, 18:10
Mr. Larsen skrev:
10. jul 2020, 17:46
gravballe skrev:
10. jul 2020, 17:27
Tengsted har som jeg har skrevet for flere måneder siden bare afvist AaB udspil uden at komme med modkrav, så han har aldrig været intreseret i at forsætte i AaB. Det har været tydeligt i mange mdr. Det er vel 2mdr siden jeg skrev han ikke forsatte I AaB. AaB har forsøgt I et halvt år at forlænge uden han gad
Det er jo konsekvensen af at klubben de senere år har sejlet rundt sportslig, AGF er en up comming klub med bedre og bedre sportslige resultater de senere år, er det virkelig så underligt at han vælger en klub hvor chancen for at vinde noget er betydelig større end hvor han kommer fra?

Held og Lykke Tengsted, ingen sure miner herfra pøj pøj med fodbold karrieren ! :thumbsup:
Nej, det er intet underligt i, at en spiller med potentiale vælger AGF fremfor AaB. AGF er på alle parametre en større klub og langt mere interessant. Det må vi blot konstatere, og vi skal simpelthen holde op med at kigge tilbage i historien, hvis vi ønsker, at der skal være nogen fremtid for AaB i dansk topfodbold. Morten Bruun satte i dén grad hovedet på sømmet, da han skrev bloggen om "det ligegyldige AaB". Helt ærligt; AaB er i dag en klub fuldstændig blottet for særkende og identitet. Hvad skulle man være stolt over i dag?

Vi skal ikke undervurdere, hvor skævt AaB ramte med "talentæraen" og forsøget på at lancere "den lille klub i Nordjylland" - og hvor selvopfyldende det er blevet.

Det er i dag AGF og FCM, der tegner jysk fodbold. Men det behøver heller ikke være en evig tilstand. For et kvart århundrede siden var AaB tilskuerførende i dansk fodbold trods sportslig middelmådighed. Men der var stolthed og identitet. Senere hen markerede vi så sportsligt, men det er beskæmmende, at vi slet og ret aldrig har formået at få noget som helst ud af mesterskabet og succesfulde Europa Cup - deltagelser.

Det er en sand fornøjelse at høre Claus Steinlein hele tiden sætte nye mål og give klubbens tilhængere noget at se frem til. I den modsatte grøft fremhæver jeg Allan Gaarde og AaB, der allerede en måned efter doublen bekendtgjorde, at AaB ikke havde intentioner om at spille med om noget som helst i fremtiden med apologetiske bemærkninger om "ansvarlighed og talenter og lille klub" og alt det dér.

Kort sagt: Vi skal ind i kampen - hurtigt!
fuldstændig enig !!
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 10. jul 2020, 18:11

Jeg forstår så heller ikke, at han er blevet regnet som bag Klitten på nogle tidspunkter. Man kan selvfølgelig argumentere for at det er røvhulsopførsel, men altså...

Jeg synes ærlig talt at han har virket mere interessant end Klitten i samtlige chancer han har fået, og med mere perspektiv på både kort og lang sigt. Måske det netop er den (i hans øjne) favorisering af en ringere spiller der har fået lang snor, og holdt Tengstedt selv udenfor, selvom det måske ikke har været helt berettiget. Nu har han jo så også overhalet Oliver, og vi betaler ved at han skrider ved første lejlighed.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Mikki89
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 18. jun 2020, 08:05
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Mikki89 » 10. jul 2020, 19:00

Jeg synes, der bliver læst lidt for meget ind i Tengstedts "opsigelse".
Han har da set spændende ud, men vi er ikke derude, hvor han skulle udstyres med en 4.årig kontrakt og en klækkelig lønforhøjelse til det synes jeg, at han har vist for lidt!
Mht. Om AGF ligefrem har overhalet AaB på samtlige parametre, mener jeg at man skal være forsigtig! De har klaret sig godt i denne sæson, men det er jo et niveau, der skal gentages over flere sæsoner. En sæson falder jeg ikke på halen over!

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 10. jul 2020, 19:12

Ser Vejle spille i Hjørring. Vejlensernes Mucolli ser spændende ud, god teknik og et rigtig godt overblik.
Bytter ham gerne med Kusk

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 10. jul 2020, 19:20

Aalborg frederikshavner skrev:
10. jul 2020, 19:12
Ser Vejle spille i Hjørring. Vejlensernes Mucolli ser spændende ud, god teknik og et rigtig godt overblik.
Bytter ham gerne med Kusk
Det har vist været kendt i et par år at Alban-danskeren har et fornuftigt potentiale. Men han har 3 år tilbage af sin kontrakt og de færreste superligaklubber har råd til at hente topspillere i Vejle. Så det sker ikke.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hovedet » 10. jul 2020, 19:21

Mikki89 skrev:
10. jul 2020, 19:00
Jeg synes, der bliver læst lidt for meget ind i Tengstedts "opsigelse".
Han har da set spændende ud, men vi er ikke derude, hvor han skulle udstyres med en 4.årig kontrakt og en klækkelig lønforhøjelse til det synes jeg, at han har vist for lidt!
Mht. Om AGF ligefrem har overhalet AaB på samtlige parametre, mener jeg at man skal være forsigtig! De har klaret sig godt i denne sæson, men det er jo et niveau, der skal gentages over flere sæsoner. En sæson falder jeg ikke på halen over!
Ah, det er jo heller ikke en enkeltstående sæson, jeg lægger vægt på - AGF sluttede faktisk også over AaB tilbage i 2006. Og det skete der jo ikke meget ved. Det er blot summen af det hele, der gør, at vi skal tage den nuværende situation meget alvorligt. Ligeså alvorligt som da vi var ved at lide konkursdøden.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1269
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af martinaalborg » 10. jul 2020, 19:41

Hovedet skrev:
10. jul 2020, 19:21
Mikki89 skrev:
10. jul 2020, 19:00
Jeg synes, der bliver læst lidt for meget ind i Tengstedts "opsigelse".
Han har da set spændende ud, men vi er ikke derude, hvor han skulle udstyres med en 4.årig kontrakt og en klækkelig lønforhøjelse til det synes jeg, at han har vist for lidt!
Mht. Om AGF ligefrem har overhalet AaB på samtlige parametre, mener jeg at man skal være forsigtig! De har klaret sig godt i denne sæson, men det er jo et niveau, der skal gentages over flere sæsoner. En sæson falder jeg ikke på halen over!
Ah, det er jo heller ikke en enkeltstående sæson, jeg lægger vægt på - AGF sluttede faktisk også over AaB tilbage i 2006. Og det skete der jo ikke meget ved. Det er blot summen af det hele, der gør, at vi skal tage den nuværende situation meget alvorligt. Ligeså alvorligt som da vi var ved at lide konkursdøden.
Men så kom krigen!


Tilbage til emnet!!!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 10. jul 2020, 19:41

Hovedet skrev:
10. jul 2020, 19:21
Mikki89 skrev:
10. jul 2020, 19:00
Jeg synes, der bliver læst lidt for meget ind i Tengstedts "opsigelse".
Han har da set spændende ud, men vi er ikke derude, hvor han skulle udstyres med en 4.årig kontrakt og en klækkelig lønforhøjelse til det synes jeg, at han har vist for lidt!
Mht. Om AGF ligefrem har overhalet AaB på samtlige parametre, mener jeg at man skal være forsigtig! De har klaret sig godt i denne sæson, men det er jo et niveau, der skal gentages over flere sæsoner. En sæson falder jeg ikke på halen over!
Ah, det er jo heller ikke en enkeltstående sæson, jeg lægger vægt på - AGF sluttede faktisk også over AaB tilbage i 2006. Og det skete der jo ikke meget ved. Det er blot summen af det hele, der gør, at vi skal tage den nuværende situation meget alvorligt. Ligeså alvorligt som da vi var ved at lide konkursdøden.
2006? Jamen så er der vel dårligt mere at komme efter. Siden har GF' været i 1. division over 3 omgange(?), mens vi har vundet tre titler, og spillet flere europæiske kampagner som de fleste GF' fans vel ville sælge deres førstefødte for at få lov til at opleve.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1037
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Mephisto2 » 10. jul 2020, 19:46

Buzz Killington skrev:
10. jul 2020, 18:01
gravballe skrev:
10. jul 2020, 17:27
Tengsted har som jeg har skrevet for flere måneder siden bare afvist AaB udspil uden at komme med modkrav, så han har aldrig været intreseret i at forsætte i AaB. Det har været tydeligt i mange mdr. Det er vel 2mdr siden jeg skrev han ikke forsatte I AaB. AaB har forsøgt I et halvt år at forlænge uden han gad
Det er jo nok fordi han for længst har indgået en aftale med AGF men bare har leget gemmeleg med AaB for at øge chancerne for spilletid. Det var nok bare ikke så fedt at erkende at han reelt set blev betragtet som den tredjebedste af de nyoprykkede angribere på det tidspunkt bagved både Kauf og Klitten.
Familien Tengsted har altid været for (selv)fede til AaB

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3000
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 10. jul 2020, 19:54

Mikki89 skrev:
10. jul 2020, 19:00
Jeg synes, der bliver læst lidt for meget ind i Tengstedts "opsigelse".
Han har da set spændende ud, men vi er ikke derude, hvor han skulle udstyres med en 4.årig kontrakt og en klækkelig lønforhøjelse til det synes jeg, at han har vist for lidt!
Mht. Om AGF ligefrem har overhalet AaB på samtlige parametre, mener jeg at man skal være forsigtig! De har klaret sig godt i denne sæson, men det er jo et niveau, der skal gentages over flere sæsoner. En sæson falder jeg ikke på halen over!
Lige netop. Aarhus vil Altid have potentielle til at blive større end AaB, det er ikke noget nyt, de har bare fucked up i 30 år....og nu er de 2 pladser foran AaB og måske ved at udnytte sin potentiale og så falder folk på halen over det. Jeg vil sige de har været så elendige og dårlige i 30 år....Det der er god ledelse er, at hvis man overgår sit potentiale, det har AaB gjort op til flere gange...Det er fandme godt arbejde og god ledelse....nu ligger vi på den 4-5 plads som vores by og økonomi siger er vores potentiale. Vi er ikke ved at rykke ned som GF, OB og nu Esbjerg igen....Det er at være så dårlige og sætte hele sit potentiale over styr med syg dårlig ledelse. Der har vi aldrig været! Vi sammen med BIF har været i superligaen siden 92 har vundet 4 mesterskaber og spillet fantastisk fodbold, og udnyttet vores potentiale.....nu råber og skriger folk om at ALT er ved at falde sammen....Vi har tabt en pokal Finale....Ikke hvor vildt det var vi var i en....Det er håbløst og essensen af den halvfede middelklasse der hersker i Nordjylland....kig indad og støt op. Og prøv at være i BIF, GF, OB, Esbjergs sko de sidste 20 år.....De vil alle gerne bytte med det vi har opnået af resultater...tro mig!! Jeg forstår indædtheden over tabte kampe og pokalfinale...Men når man lige har sundet sig...burde fornuften tager over...og se på præmissen og lave rationalet udfra helheden....

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7858
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 10. jul 2020, 19:58

AGF er ifølge Tipsbladet interesseret i gode gamle Gilli.

Mon de vil overtage OB’s gamle rolle som arvtager af gamle AaB’ere?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3000
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 10. jul 2020, 20:06

Forza skrev:
10. jul 2020, 19:58
AGF er ifølge Tipsbladet interesseret i gode gamle Gilli.

Mon de vil overtage OB’s gamle rolle som arvtager af gamle AaB’ere?
Det er fandme sjovt. Vi har dælme mange ex. AaBer i de andre klubber...Det er sgu lidt vildt...er der nogle der har en oversigt over hvor mange de forskellige klubber har som har spillet minimum 3 år i en klub eller uddannet i klub....hvor så at spille i en anden superliga klub.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hovedet » 11. jul 2020, 00:04

Mephisto2 skrev:
10. jul 2020, 19:46
Buzz Killington skrev:
10. jul 2020, 18:01
gravballe skrev:
10. jul 2020, 17:27
Tengsted har som jeg har skrevet for flere måneder siden bare afvist AaB udspil uden at komme med modkrav, så han har aldrig været intreseret i at forsætte i AaB. Det har været tydeligt i mange mdr. Det er vel 2mdr siden jeg skrev han ikke forsatte I AaB. AaB har forsøgt I et halvt år at forlænge uden han gad
Det er jo nok fordi han for længst har indgået en aftale med AGF men bare har leget gemmeleg med AaB for at øge chancerne for spilletid. Det var nok bare ikke så fedt at erkende at han reelt set blev betragtet som den tredjebedste af de nyoprykkede angribere på det tidspunkt bagved både Kauf og Klitten.
Familien Tengsted har altid været for (selv)fede til AaB
Jeg kan faktisk godt svagt huske Kim Tengstedt; men han var da aldrig noget særligt, som jeg erindrer det, uden at det skal være nedladende?

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2564
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af troelsh » 11. jul 2020, 07:18

Mr. Larsen skrev:
10. jul 2020, 17:46
gravballe skrev:
10. jul 2020, 17:27
Tengsted har som jeg har skrevet for flere måneder siden bare afvist AaB udspil uden at komme med modkrav, så han har aldrig været intreseret i at forsætte i AaB. Det har været tydeligt i mange mdr. Det er vel 2mdr siden jeg skrev han ikke forsatte I AaB. AaB har forsøgt I et halvt år at forlænge uden han gad
Det er jo konsekvensen af at klubben de senere år har sejlet rundt sportslig, AGF er en up comming klub med bedre og bedre sportslige resultater de senere år, er det virkelig så underligt at han vælger en klub hvor chancen for at vinde noget er betydelig større end hvor han kommer fra?

Held og Lykke Tengsted, ingen sure miner herfra pøj pøj med fodbold karrieren ! :thumbsup:
Jeg håber virkelig ikke mange fans har det på samme måde som dig, for som AaB fan bør det løbe en koldt op ad ryggen når et af vores lovende talenter skifter til en rival.

Talentudvikling er grundstenen i vores klub, og hvis vi bare klapper i hænderne og siger “Nårh ja Århus er jo også større end Aalborg, og Nårh ja de har bare et større potentiale end os” så har vi da for alvor kastet håndklædet i ringen, og kalde os middelmådighedens højborg.

Med tanker på vi de sidste tyve år har været milevidt foran agf, er det utrolig hvor hurtigt et øjebliksbillede kan mudrer det hele til.

Hvis vi ønsker vores ledelse skal udstråle vi er stor klub i Danmark, så kræver det som minimum selvforståelsen blandt fans er den samme. Aalborg er også en meget større by end Herning, og meget kan man sige om hedebønderne men selvforståelsen har aldrig fejlet noget, hvilket man nogengange savner blandt visse nordjyder.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. jul 2020, 08:03

troelsh skrev:
11. jul 2020, 07:18
Mr. Larsen skrev:
10. jul 2020, 17:46
gravballe skrev:
10. jul 2020, 17:27
Tengsted har som jeg har skrevet for flere måneder siden bare afvist AaB udspil uden at komme med modkrav, så han har aldrig været intreseret i at forsætte i AaB. Det har været tydeligt i mange mdr. Det er vel 2mdr siden jeg skrev han ikke forsatte I AaB. AaB har forsøgt I et halvt år at forlænge uden han gad
Det er jo konsekvensen af at klubben de senere år har sejlet rundt sportslig, AGF er en up comming klub med bedre og bedre sportslige resultater de senere år, er det virkelig så underligt at han vælger en klub hvor chancen for at vinde noget er betydelig større end hvor han kommer fra?

Held og Lykke Tengsted, ingen sure miner herfra pøj pøj med fodbold karrieren ! :thumbsup:
Jeg håber virkelig ikke mange fans har det på samme måde som dig, for som AaB fan bør det løbe en koldt op ad ryggen når et af vores lovende talenter skifter til en rival.

Talentudvikling er grundstenen i vores klub, og hvis vi bare klapper i hænderne og siger “Nårh ja Århus er jo også større end Aalborg, og Nårh ja de har bare et større potentiale end os” så har vi da for alvor kastet håndklædet i ringen, og kalde os middelmådighedens højborg.

Med tanker på vi de sidste tyve år har været milevidt foran agf, er det utrolig hvor hurtigt et øjebliksbillede kan mudrer det hele til.

Hvis vi ønsker vores ledelse skal udstråle vi er stor klub i Danmark, så kræver det som minimum selvforståelsen blandt fans er den samme. Aalborg er også en meget større by end Herning, og meget kan man sige om hedebønderne men selvforståelsen har aldrig fejlet noget, hvilket man nogengange savner blandt visse nordjyder.
Ville være meget enig med dig hvis Tengstedt var et kæmpestort talent. Som eksvis Silberbauer var det. Men Tengstedt er 20 år gammel. Hvor mange starter har han for AaB? Han er ikke noget særligt. Jeg ville gerne have beholdt ham men som reserve. At han gerne vil videre til Agf kan ikke bringe mit pis i kog. Havde han været et supertalent havde det været noget helt andet.
Janteloven eksisterer IKKE!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7858
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 11. jul 2020, 09:05

Hanga skrev:
10. jul 2020, 16:25
Ifølge Inge var det ikke økonomi der adskilte Tengstedt og AaB.
Jeg har ikke plus abb. så kan ikke sige om der så er angivet en anden årsag.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... aign=sport
Var der ikke nogen det kunne give et kort resumé af hvad Inge fortæller?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Låst