Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
ekni99
2. div
2. div
Indlæg: 145
Tilmeldt: 11. mar 2010, 15:01

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af ekni99 » 28. jul 2020, 22:27

michael_nagg skrev:
28. jul 2020, 22:24
Bum for helvede da. Vi skal da have Dalle hjem til den der højre back
Har han ikke lige fået forlænget kontrakten?

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af michael_nagg » 28. jul 2020, 22:31

Transfermarkr siger han har kontrakt til 31/6-2021.
Og jeg synes da jeg har set ham på bænken her på det sidste. Måske har det bare for at Skåne ham i et presset kamp program.
Han er 31 år. Så han kan da passende tage 2 år i AaB

Bros
2. div
2. div
Indlæg: 158
Tilmeldt: 25. jun 2019, 19:43
Favoritspiller: Jeppe Curth

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Bros » 28. jul 2020, 22:47

MrBangDK skrev:
28. jul 2020, 21:56
BoT skrev:
28. jul 2020, 21:32
Jeg kunne godt tænke mig, at Mustafa Amini skulle finde sine nye udfordringer i Aalborg. Perfekt som afløser/konkurrence til Olsen og Fossum.
Ham kan selv Lassen & Eriksen ikke holde på toppen!
Konge kommentar :D

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 28. jul 2020, 23:13

Bros skrev:
28. jul 2020, 22:47
MrBangDK skrev:
28. jul 2020, 21:56
BoT skrev:
28. jul 2020, 21:32
Jeg kunne godt tænke mig, at Mustafa Amini skulle finde sine nye udfordringer i Aalborg. Perfekt som afløser/konkurrence til Olsen og Fossum.
Ham kan selv Lassen & Eriksen ikke holde på toppen!
Konge kommentar :D
Ja, respekt for den. :cheers:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 29. jul 2020, 00:06

bedstefar skrev:
28. jul 2020, 19:14
I mener vel ikke at Hallur, Ankersen, Grønning osv. skal kunne føre AaB til en top 4 placering. Hallur har spillet de sidste mange år for en klub, som ikke kan andet end lange bolde og lange indkast, Ankersen har ikke leveret stabilt nogensinde og Grønning har kun potentiale til en bundklub i suppen. Jeg ser ti gange hellere at man køber nogen unge spillere, som måske ikke leverer fra dag 1 af, men at der er noget udvikling tilbage i dem og man kan sælge dem videre på et tidspunkt.

Højre back: Islændingen som kan presse Pallesen i den kommende sæson og fra sæsonen efter fast mand.

En 8er kunne være en Gustav Marcussen fra Lyngby, som har haft en rigtig fin sæson for dem. 22 år, meget moden af hans alder på kuglen, kan lave mål, assist og god i presspillet.

Alt mulig mand: Alexander Bah, kan spille stort set over hele banen, ville slå Pallesen eller HW af med det samme. Passer perfekt ind i vores spil og kan bidrage med noget af det vi mangler, nemlig fart. Måske han er for dyr, men vil være et kæmpe salgsemne allerede efter en enkelt eller to gode sæsoner, hvor man godt kan hive en del penge hjem.

En 6er kunne være Kamohelo Mokotjo, sydafrikaner på 29 år og har stadigvæk mange gode år foran sig. Han har spillet et hav af kampe for Twente og Brentford, vi snakker om en spiller der vil styre midtbanen i den danske superliga. Han er fri på markedet, da Brentford og ham ikke forlængede.

Angriber positionen synes jeg er straks sværere lige at gennemskue, men er her nogen som måske kan gøre en forskel:

Marvin Egho
Babayan (omskoles til angriber)
Makienok
Emil Nielsen
Helt enig mht. Hallur, Ankersen og Grønning. Vedr. Hallur skal vi ikke have en spiller tilbage som ikke var glad for at være her, Grønning er nok max. til noget divisions og Ankersen er simpelthen for svingende. Ankersen kunne godt bidrage med noget i AaB, men han er for mig at se ikke en konsistent nok spiller.

Synes dog ikke dine bud er meget bedre. Ville gerne have Bah, men jeg tror SønderjyskE vil have for meget for ham da han i mine øjne er deres eneste sådan store salgsobjekt. Valgeir så jeg gerne få en kontrakt, men jeg er usikker på om det er den forstærkning vi vil have, men tag ham gerne ind hvis han kan signes på en lav løn som udviklingsspiler.

Gustav Marcussen er jo ingen forstærkning og han er derudover mere kant end 8'er så vidt jeg ved. Tre mål og tre assists er jo heller ingen forstærkning, som er det vi går efter. Fossums stats hedder 3 mål, 3 assists og Patrick Os hedder 7 mål, 2 assists. Da han er ung vil Lyngby nok også have en ublu pris for ham.

Mokotjo lyder spændende. Det er vel sådan en hylde vi skal hente vores forstærkninger fra. En stærk 6'er vil ligeledes give os fleskbilitet til hvordan vi kan konfigurere vores midtbane hvis vi spiller med to centrele i en 3-4-3 eller mulighed for at slå over i en 4-3-3.

De angribere du nævner er jeg blandet omkring
- Marvin Egho: Afgjort nej tak. Det er knokkelspiller fra Randers og hans alder gør vi ikke kan sælge ham og jeg ser ham ikke som en profil vi kan bygge op om.
- Babayan: Jeg kan godt se ideen, men er der mål nok i ham? Jeg vil hellere nok hellere have en lidt mere proven målscorer fremfor et omskolingsprojekt.
- Makienok: Jeg er lidt loren ved det. Jeg kan godt se pointen delvist og jeg kan godt forstå at klubben gerne vil have en boksangriber, men kan et skrummel som Makienok bruges i vores system? Han er jo heller ikke just en Lucas nødvendigvis kan spille fri. Derudover har han bare haft en del større skader så vhordan er hans fysik? Jeg vil have folk uden kroniske skader?
https://www.transfermarkt.com/simon-mak ... eler/87162
- Emil Nielsen: To mål og to asssits i 29 kampe. Nej tak.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Kenneth K » 29. jul 2020, 08:22

Uldahl skrev:
28. jul 2020, 11:10
- Vi skal ikke ud og kopiere Ajax, Barcelona eller FC København. Vi skal bygge vores inspiration ind i en AaB-kontekst, hvor vi skal udvikle spillere, som kan gå ind og være Superliga-spillere som 17-årige. Vi skal give dem muligheden, når de er gode nok… og måske også nogle gange inden de er helt klar, siger Inge André Olsen.
Efter min mening er dét her det mest interessante, Inge siger i Ekstra Bladets artikel.

De indtryk, som gives ude fra Hornevej, peger på, at Søren Krogh allerede har en kæmpe nøglerolle i planerne for udviklingen af AaB i de næste 5-10 år. Man vil styrke vores talentarbejde betydeligt og gøre dem klar til at kunne spille Superliga-fodbold på et godt og kontinuerligt niveau allerede i en meget ung alder - ligesom i Nordsjælland, hvor man hentede ham.

Vi har usædvanligt mange spillere af egen avl i vores trup, men det er sjældent, at de formår at bide sig fast og lave stærke præstationer i en ung alder og kun et fåtal af dem når egentlig at blive sikre kort i start-11'eren. De får nærmest alle en tilværelse, hvor det er ind og ud af bænken. Vi skal vel egentlig også helt tilbage til Lucas for at finde en ung spiller, som overhovedet debuterede for førsteholdet, før de var fyldt 18, skal vi ikke? Og nu vil man så have, at de skal kunne bide skeer med de seniorerne inden da. Det projekt vil jeg glæde mig meget til at følge.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Martino » 29. jul 2020, 08:32

Kenneth K skrev:
29. jul 2020, 08:22
Uldahl skrev:
28. jul 2020, 11:10
- Vi skal ikke ud og kopiere Ajax, Barcelona eller FC København. Vi skal bygge vores inspiration ind i en AaB-kontekst, hvor vi skal udvikle spillere, som kan gå ind og være Superliga-spillere som 17-årige. Vi skal give dem muligheden, når de er gode nok… og måske også nogle gange inden de er helt klar, siger Inge André Olsen.
Efter min mening er dét her det mest interessante, Inge siger i Ekstra Bladets artikel.

De indtryk, som gives ude fra Hornevej, peger på, at Søren Krogh allerede har en kæmpe nøglerolle i planerne for udviklingen af AaB i de næste 5-10 år. Man vil styrke vores talentarbejde betydeligt og gøre dem klar til at kunne spille Superliga-fodbold på et godt og kontinuerligt niveau allerede i en meget ung alder - ligesom i Nordsjælland, hvor man hentede ham.

Vi har usædvanligt mange spillere af egen avl i vores trup, men det er sjældent, at de formår at bide sig fast og lave stærke præstationer i en ung alder og kun et fåtal af dem når egentlig at blive sikre kort i start-11'eren. De får nærmest alle en tilværelse, hvor det er ind og ud af bænken. Vi skal vel egentlig også helt tilbage til Lucas for at finde en ung spiller, som overhovedet debuterede for førsteholdet, før de var fyldt 18, skal vi ikke? Og nu vil man så have, at de skal kunne bide skeer med de seniorerne inden da. Det projekt vil jeg glæde mig meget til at følge.
Marcus Hannesbo fik debut som 17årig mod FCK - men ellers har du, desværre, fuldstændig ret i din pointe.
Jeg savner Winsnes

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Danni » 29. jul 2020, 08:51

Martino skrev:
29. jul 2020, 08:32
Kenneth K skrev:
29. jul 2020, 08:22
Uldahl skrev:
28. jul 2020, 11:10
- Vi skal ikke ud og kopiere Ajax, Barcelona eller FC København. Vi skal bygge vores inspiration ind i en AaB-kontekst, hvor vi skal udvikle spillere, som kan gå ind og være Superliga-spillere som 17-årige. Vi skal give dem muligheden, når de er gode nok… og måske også nogle gange inden de er helt klar, siger Inge André Olsen.
Efter min mening er dét her det mest interessante, Inge siger i Ekstra Bladets artikel.

De indtryk, som gives ude fra Hornevej, peger på, at Søren Krogh allerede har en kæmpe nøglerolle i planerne for udviklingen af AaB i de næste 5-10 år. Man vil styrke vores talentarbejde betydeligt og gøre dem klar til at kunne spille Superliga-fodbold på et godt og kontinuerligt niveau allerede i en meget ung alder - ligesom i Nordsjælland, hvor man hentede ham.

Vi har usædvanligt mange spillere af egen avl i vores trup, men det er sjældent, at de formår at bide sig fast og lave stærke præstationer i en ung alder og kun et fåtal af dem når egentlig at blive sikre kort i start-11'eren. De får nærmest alle en tilværelse, hvor det er ind og ud af bænken. Vi skal vel egentlig også helt tilbage til Lucas for at finde en ung spiller, som overhovedet debuterede for førsteholdet, før de var fyldt 18, skal vi ikke? Og nu vil man så have, at de skal kunne bide skeer med de seniorerne inden da. Det projekt vil jeg glæde mig meget til at følge.
Marcus Hannesbo fik debut som 17årig mod FCK - men ellers har du, desværre, fuldstændig ret i din pointe.
Nu render der jo ikke forfærdelig mange 17-årige rundt i superligaen, men vi er faktisk fint nævnt i den sammenhæng. Lucas, Anders Bærtelsen, Matthias Ross og Mikkel Kaufmann var alle 17 år, da de fik debut og vi har rigtig mange 18-årige.
Længe leve arbejderklassen!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Martino » 29. jul 2020, 09:02

Danni skrev:
29. jul 2020, 08:51
Martino skrev:
29. jul 2020, 08:32
Kenneth K skrev:
29. jul 2020, 08:22
Uldahl skrev:
28. jul 2020, 11:10
- Vi skal ikke ud og kopiere Ajax, Barcelona eller FC København. Vi skal bygge vores inspiration ind i en AaB-kontekst, hvor vi skal udvikle spillere, som kan gå ind og være Superliga-spillere som 17-årige. Vi skal give dem muligheden, når de er gode nok… og måske også nogle gange inden de er helt klar, siger Inge André Olsen.
Efter min mening er dét her det mest interessante, Inge siger i Ekstra Bladets artikel.

De indtryk, som gives ude fra Hornevej, peger på, at Søren Krogh allerede har en kæmpe nøglerolle i planerne for udviklingen af AaB i de næste 5-10 år. Man vil styrke vores talentarbejde betydeligt og gøre dem klar til at kunne spille Superliga-fodbold på et godt og kontinuerligt niveau allerede i en meget ung alder - ligesom i Nordsjælland, hvor man hentede ham.

Vi har usædvanligt mange spillere af egen avl i vores trup, men det er sjældent, at de formår at bide sig fast og lave stærke præstationer i en ung alder og kun et fåtal af dem når egentlig at blive sikre kort i start-11'eren. De får nærmest alle en tilværelse, hvor det er ind og ud af bænken. Vi skal vel egentlig også helt tilbage til Lucas for at finde en ung spiller, som overhovedet debuterede for førsteholdet, før de var fyldt 18, skal vi ikke? Og nu vil man så have, at de skal kunne bide skeer med de seniorerne inden da. Det projekt vil jeg glæde mig meget til at følge.
Marcus Hannesbo fik debut som 17årig mod FCK - men ellers har du, desværre, fuldstændig ret i din pointe.
Nu render der jo ikke forfærdelig mange 17-årige rundt i superligaen, men vi er faktisk fint nævnt i den sammenhæng. Lucas, Anders Bærtelsen, Matthias Ross og Mikkel Kaufmann var alle 17 år, da de fik debut og vi har rigtig mange 18-årige.
Tænker mere hans pointe i at kun et fåtal bliver profiler, men der tæller Ross og Kaufmann op når snakken går på unge som ikke ryger/røg ind og ud af holdet.
Jeg savner Winsnes

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Danni » 29. jul 2020, 09:25

Martino skrev:
29. jul 2020, 09:02
Danni skrev:
29. jul 2020, 08:51
Martino skrev:
29. jul 2020, 08:32
Kenneth K skrev:
29. jul 2020, 08:22
Uldahl skrev:
28. jul 2020, 11:10
- Vi skal ikke ud og kopiere Ajax, Barcelona eller FC København. Vi skal bygge vores inspiration ind i en AaB-kontekst, hvor vi skal udvikle spillere, som kan gå ind og være Superliga-spillere som 17-årige. Vi skal give dem muligheden, når de er gode nok… og måske også nogle gange inden de er helt klar, siger Inge André Olsen.
Efter min mening er dét her det mest interessante, Inge siger i Ekstra Bladets artikel.

De indtryk, som gives ude fra Hornevej, peger på, at Søren Krogh allerede har en kæmpe nøglerolle i planerne for udviklingen af AaB i de næste 5-10 år. Man vil styrke vores talentarbejde betydeligt og gøre dem klar til at kunne spille Superliga-fodbold på et godt og kontinuerligt niveau allerede i en meget ung alder - ligesom i Nordsjælland, hvor man hentede ham.

Vi har usædvanligt mange spillere af egen avl i vores trup, men det er sjældent, at de formår at bide sig fast og lave stærke præstationer i en ung alder og kun et fåtal af dem når egentlig at blive sikre kort i start-11'eren. De får nærmest alle en tilværelse, hvor det er ind og ud af bænken. Vi skal vel egentlig også helt tilbage til Lucas for at finde en ung spiller, som overhovedet debuterede for førsteholdet, før de var fyldt 18, skal vi ikke? Og nu vil man så have, at de skal kunne bide skeer med de seniorerne inden da. Det projekt vil jeg glæde mig meget til at følge.
Marcus Hannesbo fik debut som 17årig mod FCK - men ellers har du, desværre, fuldstændig ret i din pointe.
Nu render der jo ikke forfærdelig mange 17-årige rundt i superligaen, men vi er faktisk fint nævnt i den sammenhæng. Lucas, Anders Bærtelsen, Matthias Ross og Mikkel Kaufmann var alle 17 år, da de fik debut og vi har rigtig mange 18-årige.
Tænker mere hans pointe i at kun et fåtal bliver profiler, men der tæller Ross og Kaufmann op når snakken går på unge som ikke ryger/røg ind og ud af holdet.
OK. Jeg synes også, vi har rigtig mange fra ungdomsrækkerne, der bider sig fast på holdet som eksempelvis Ahlmann, Nicolaj Thomsen, Kasper Kusk, Joakim Mæhle, Jannik Pohl, Oliver Abildgaard, Kasper P., Ross, samt mange andre, hvis man går lidt længere tilbage. Jeg synes faktisk, det ser rigtig fornuftigt ud på den del, men det kommer selvfølgelig an på, hvad man måler det op med.
Længe leve arbejderklassen!

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 29. jul 2020, 12:01

I forhold til 6'er positionen, ville et helt dumt bud være Jens Jönsson, hvis kontrakt udløber om få dage? Måske for løntung? Måske for store bejlere at konkurrere med?
Derudover ville en Mikkel Duelund, som slet ikke har slået rødder i Kiev, måske være mulig at hive hjem på en lejeaftale? Han er immervæk en fantastisk fodboldspiller, når han kan holde sig skadesfri.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 768
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af bedstefar » 29. jul 2020, 12:05

Jønsson og duelund er ikke realistiske, jønsson burde have massere af tilbud i udlandet og samme med duelund. Hvis de ville hjem at vende i suppen, mon ikke de vælger AGF og FCM så..

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 29. jul 2020, 12:16

TK-allez skrev:
29. jul 2020, 12:01
I forhold til 6'er positionen, ville et helt dumt bud være Jens Jönsson, hvis kontrakt udløber om få dage? Måske for løntung? Måske for store bejlere at konkurrere med?
Derudover ville en Mikkel Duelund, som slet ikke har slået rødder i Kiev, måske være mulig at hive hjem på en lejeaftale? Han er immervæk en fantastisk fodboldspiller, når han kan holde sig skadesfri.
Tror ikke på Duelund. Så et TV indslag om, at han var ret hooked på eventyret i Ukraine. Derudover har han været meget skadesplaget og derfor er han heller ikke en spiller jeg ønsker mig. Mht. Jönsson kommer det vel an på hvad han vil. Vil han pengene bliver det næppe os. Jeg må derudover indrømme, at jeg ikke husker ham godt nok til at vurdere om han er den type vi mangler.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 940
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Salle17 » 29. jul 2020, 12:21

Jønsson bliver rygtet til Besiktas, og der kan vi nok ikke være med..

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 29. jul 2020, 13:19

Kan fandme snart ikke vente mere! Er jeg den eneste, som kigger herinde 30 gange om dagen, for at se om vi snart har noget på plads? :-D

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af martinaalborg » 29. jul 2020, 13:23

Gaarde6 skrev:
29. jul 2020, 13:19
Kan fandme snart ikke vente mere! Er jeg den eneste, som kigger herinde 30 gange om dagen, for at se om vi snart har noget på plads? :-D
Ja..

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 29. jul 2020, 13:27

Gaarde6 skrev:
29. jul 2020, 13:19
Kan fandme snart ikke vente mere! Er jeg den eneste, som kigger herinde 30 gange om dagen, for at se om vi snart har noget på plads? :-D
Åh gud nej. Jeg får ikke en skid lavet i disse dage.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Uldahl » 29. jul 2020, 13:29

Buzz Killington skrev:
29. jul 2020, 13:27
Gaarde6 skrev:
29. jul 2020, 13:19
Kan fandme snart ikke vente mere! Er jeg den eneste, som kigger herinde 30 gange om dagen, for at se om vi snart har noget på plads? :-D
Åh gud nej. Jeg får ikke en skid lavet i disse dage.
Det gør jeg heller ikke. Det er sgu være end at vente på gaverne juleaften da jeg var barn. :cheers:

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Erasmus Montanus » 29. jul 2020, 13:50

Gaarde6 skrev:
29. jul 2020, 13:19
Kan fandme snart ikke vente mere! Er jeg den eneste, som kigger herinde 30 gange om dagen, for at se om vi snart har noget på plads? :-D
Der går ikke en dagtime, hvor jeg ikke har været forbi transfertråden i håb om et nyt saftigt indlæg. Bliver for det meste slemt skuffet.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 29. jul 2020, 13:55

Gaarde6 skrev:
29. jul 2020, 13:19
Kan fandme snart ikke vente mere! Er jeg den eneste, som kigger herinde 30 gange om dagen, for at se om vi snart har noget på plads? :-D
Du er ikke alene... :thumbsup:

Låst