Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 3. aug 2020, 13:20

emenike skrev:
3. aug 2020, 12:05
Ikke fordi det er den store nyhed eller noget som helst, men finder det alligevel lidt pudsigt at Okore stadig står oplistet som en del af spillertruppen på AaB's hjemmeside, tiltrods for at hans kontrakt vel rent formelt er udløbet. Samtidig er PK, Kouzine og Tengstedt fjernet fra den og Wessam er tilbage, så der er jo ikke fordi man bare har glemt at opdatere listen for nyligt.

Få nu bare annonceret den forlængelse IA, vi har gennemskuet det :D
Det tror jeg ikke du skal lægge så meget i. De andres fremtid er jo på plads og så længe der ikke er afklaring, så gør de nok ikke noget.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 3. aug 2020, 13:28

Forza skrev:
3. aug 2020, 13:20
emenike skrev:
3. aug 2020, 12:05
Ikke fordi det er den store nyhed eller noget som helst, men finder det alligevel lidt pudsigt at Okore stadig står oplistet som en del af spillertruppen på AaB's hjemmeside, tiltrods for at hans kontrakt vel rent formelt er udløbet. Samtidig er PK, Kouzine og Tengstedt fjernet fra den og Wessam er tilbage, så der er jo ikke fordi man bare har glemt at opdatere listen for nyligt.

Få nu bare annonceret den forlængelse IA, vi har gennemskuet det :D
Det tror jeg ikke du skal lægge så meget i. De andres fremtid er jo på plads og så længe der ikke er afklaring, så gør de nok ikke noget.
Jeg kan ikke helt se fidusen ved ikke at offentliggøre det, hvis det allerede nu er på plads :S

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 3. aug 2020, 13:36

Nu er vi ved at være så langt, at jeg begynder at tro på, at vi først er nødt til at sælge spillere, før vi får nye spillere ind. Rinne, Kusk eller endda Ross eller Lucas. Det vil jo også give flere muskler økonomisk til hylde-A-spillere.
Og mon Nkada-lejemålet er faldet til jorden!? Det er jo ikke en klar forstærkning på papiret, og vi har jo nogle talenter, der skal have spilletid. Synes det er et meget underligt forløb indtil videre...

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 3. aug 2020, 13:57

FIDEL skrev:
3. aug 2020, 13:36
Nu er vi ved at være så langt, at jeg begynder at tro på, at vi først er nødt til at sælge spillere, før vi får nye spillere ind. Rinne, Kusk eller endda Ross eller Lucas. Det vil jo også give flere muskler økonomisk til hylde-A-spillere.
Og mon Nkada-lejemålet er faldet til jorden!? Det er jo ikke en klar forstærkning på papiret, og vi har jo nogle talenter, der skal have spilletid. Synes det er et meget underligt forløb indtil videre...
Jeg er ikke med. Hvad er underligt ved forløbet? Inge har snakket om at vi kender Nkada eller noget i den stil, og så har Inge udtalt for - hvad er det - en uge siden, at man er meget tæt på noget.
- Jeg ved, at vi er meget tæt på noget, så det er ikke bare noget, jeg føler. Vi har egentlig arbejdet med det hele i nogle måneder, og vi kommer også til at arbejde hele vejen frem til 5. oktober. Og så venter der allerede et nyt vindue igen, siger Inge André Olsen til Nordjyske.
7 dage siden.

Calm your tits.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Funky » 3. aug 2020, 13:58

FIDEL skrev:
3. aug 2020, 13:36
Nu er vi ved at være så langt, at jeg begynder at tro på, at vi først er nødt til at sælge spillere, før vi får nye spillere ind. Rinne, Kusk eller endda Ross eller Lucas. Det vil jo også give flere muskler økonomisk til hylde-A-spillere.
Og mon Nkada-lejemålet er faldet til jorden!? Det er jo ikke en klar forstærkning på papiret, og vi har jo nogle talenter, der skal have spilletid. Synes det er et meget underligt forløb indtil videre...
Eller også er det helt normalt for en klub af AaB’s størrelse som går efter spillere, som er lige en hylde over, hvad man normalt kan forvente at kunne tiltrække.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 3. aug 2020, 14:10

Buzz Killington skrev:
3. aug 2020, 13:57
FIDEL skrev:
3. aug 2020, 13:36
Nu er vi ved at være så langt, at jeg begynder at tro på, at vi først er nødt til at sælge spillere, før vi får nye spillere ind. Rinne, Kusk eller endda Ross eller Lucas. Det vil jo også give flere muskler økonomisk til hylde-A-spillere.
Og mon Nkada-lejemålet er faldet til jorden!? Det er jo ikke en klar forstærkning på papiret, og vi har jo nogle talenter, der skal have spilletid. Synes det er et meget underligt forløb indtil videre...
Jeg er ikke med. Hvad er underligt ved forløbet? Inge har snakket om at vi kender Nkada eller noget i den stil, og så har Inge udtalt for - hvad er det - en uge siden, at man er meget tæt på noget.
- Jeg ved, at vi er meget tæt på noget, så det er ikke bare noget, jeg føler. Vi har egentlig arbejdet med det hele i nogle måneder, og vi kommer også til at arbejde hele vejen frem til 5. oktober. Og så venter der allerede et nyt vindue igen, siger Inge André Olsen til Nordjyske.
7 dage siden.

Calm your tits.
Det er da lidt underligt, at et fransk medie melder Nkada til Aalborg på leje, men Inge har kun sagt, at han kender ham. Der er intet sket på den front (officielt) siden 13. juli, hvilket undrer mig.
I flere uger har der stået, at AaB er meget tæt på nye spillere, så det er spøjst, at der er SÅ stille. Forhåbentligt er det stilhed før stormen, for selvom vi kan komme til at vente yderligere 2 måneder på den/de helt rette spillere (hylde-A), så kunne det være rart at have et par spillere klar til sæsonstart. Jeg gider ikke se på endnu en sæsonstart med sølle 13 point i de 10 første kampe!!
Jeg spekulerer bare - hvad fanden skal jeg ellers lave!? :cool:

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 3. aug 2020, 15:30

Første "transfer" i hus ( :P ) - Würtz fortsætter som assistenttræner

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 342
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af bonanza » 3. aug 2020, 15:47

TK-allez skrev:
3. aug 2020, 15:30
Første "transfer" i hus ( :P ) - Würtz fortsætter som assistenttræner
Det er vel ikke en transfer, når han kommer fra AaB til AaB.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 3. aug 2020, 15:48

TK-allez skrev:Første "transfer" i hus ( :P ) - Würtz fortsætter som assistenttræner
Hvad nytter det at give kronprins fast job? Bare fordi de var gode spillere er de ikke gode trænere!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 251
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FEDE » 3. aug 2020, 15:49

TK-allez skrev:
3. aug 2020, 15:30
Første "transfer" i hus ( :P ) - Würtz fortsætter som assistenttræner
Ikke engang nordjyzzZzZzZZdske
Gider skriver det

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 3. aug 2020, 15:50

bonanza skrev:
3. aug 2020, 15:47
TK-allez skrev:
3. aug 2020, 15:30
Første "transfer" i hus ( :P ) - Würtz fortsætter som assistenttræner
Det er vel ikke en transfer, når han kommer fra AaB til AaB.
Deraf anførselstegn ;)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 3. aug 2020, 16:11

Jakobsen skrev:
3. aug 2020, 15:48
TK-allez skrev:Første "transfer" i hus ( :P ) - Würtz fortsætter som assistenttræner
Hvad nytter det at give kronprins fast job? Bare fordi de var gode spillere er de ikke gode trænere!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Nu er der kommet nye øjne på udefra i form af Inge, så måske det giver en hvis ro mht. at stole på at han får jobbet fordi Wurtz samtidig har noglet gode evner.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 3. aug 2020, 16:57

FIDEL skrev:
3. aug 2020, 13:36
Nu er vi ved at være så langt, at jeg begynder at tro på, at vi først er nødt til at sælge spillere, før vi får nye spillere ind. Rinne, Kusk eller endda Ross eller Lucas. Det vil jo også give flere muskler økonomisk til hylde-A-spillere.
Og mon Nkada-lejemålet er faldet til jorden!? Det er jo ikke en klar forstærkning på papiret, og vi har jo nogle talenter, der skal have spilletid. Synes det er et meget underligt forløb indtil videre...
Først og fremmest - jeg forstår ikke din logik. Ingen siger at vi overhovedet kan tiltrække hylde A-spillere. Vi spiller ikke europæisk og har ikke præsteret siden ‘14.
Du vil sælge Lucas, men forholder dig ikke til, at han i forvejen er en spiller vi normalt ikke ville kunne komme i nærheden af. Ergo er der stor risiko for, at vi erstatter ham med en spiller, der ikke er ligeså god.
Fossum betaler vi også en kæmpe-hyre til, holder han Lucas-kvalitet?

Lucas skal vi holde på, til vi ikke kan holde på ham længere.
Vi har ikke travlt - vi har brug for at ramme plet.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 3. aug 2020, 17:20

Julgranen skrev:
3. aug 2020, 16:57
FIDEL skrev:
3. aug 2020, 13:36
Nu er vi ved at være så langt, at jeg begynder at tro på, at vi først er nødt til at sælge spillere, før vi får nye spillere ind. Rinne, Kusk eller endda Ross eller Lucas. Det vil jo også give flere muskler økonomisk til hylde-A-spillere.
Og mon Nkada-lejemålet er faldet til jorden!? Det er jo ikke en klar forstærkning på papiret, og vi har jo nogle talenter, der skal have spilletid. Synes det er et meget underligt forløb indtil videre...
Først og fremmest - jeg forstår ikke din logik. Ingen siger at vi overhovedet kan tiltrække hylde A-spillere. Vi spiller ikke europæisk og har ikke præsteret siden ‘14.
Du vil sælge Lucas, men forholder dig ikke til, at han i forvejen er en spiller vi normalt ikke ville kunne komme i nærheden af. Ergo er der stor risiko for, at vi erstatter ham med en spiller, der ikke er ligeså god.
Fossum betaler vi også en kæmpe-hyre til, holder han Lucas-kvalitet?

Lucas skal vi holde på, til vi ikke kan holde på ham længere.
Vi har ikke travlt - vi har brug for at ramme plet.
Jeg vil ikke sælge Lucas - han er bare et stort salgsobjekt.
Nej, ingen siger vi kan tiltrække hylde-A-spillere, men det er vel meget naturligt at Inge prøver. Og så siger de få rygter herinde, at der ledes efter spillere til startopstillingen.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 767
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af bedstefar » 3. aug 2020, 17:44

Hvis vi ikke får forlænget med Okore, så ser jeg gerne en spiller som Rasmus Nicolaisen ind i stedet for ham. Han kan gå direkte i start-11eren, men om det er realistisk med en kontrakt helt til 2023, måske han er for dyr..

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 3. aug 2020, 18:10

bedstefar skrev:
3. aug 2020, 17:44
Hvis vi ikke får forlænget med Okore, så ser jeg gerne en spiller som Rasmus Nicolaisen ind i stedet for ham. Han kan gå direkte i start-11eren, men om det er realistisk med en kontrakt helt til 2023, måske han er for dyr..
Godt forslag. Han gider jo nok ikke spille CL-kval. ;)

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 3. aug 2020, 18:32

Ibiza Polar skrev:Slettet af juntaen.
Når man beder andre at holde kæft og komme argumenter ville det klæde at komme med nogen selv. At bruge det argument, at det generelt er gået godt imens Würtz har været assistent er i hverfald tyndt og ikke et entydigt argument for Würtz. Der kan være masser af andre grunde til det. Historien er fuld af tidligere spillere der har fået faste trænerjobs efter midlertidige ansættelser som chef- eller assistenttræner og det har vist sig ikke at være løsningen. Jeg ser gerne assistenten har de menneskelige egenskaber som i jubler over, men jeg ser også gerne assistenten har noget egentlig trænerfaglighed. Havde Rasmus Würtz ikke været gammel AaB spiller havde han ikke kunnet få et job her. Derfor er jeg kritisk for om han kan noget udover at bidrage til en kortsigtet relation.




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 3. aug 2020, 18:48

Jakobsen skrev:
3. aug 2020, 18:32
Ibiza Polar skrev:Slettet af juntaen.
Når man beder andre at holde kæft og komme argumenter ville det klæde at komme med nogen selv. At bruge det argument, at det generelt er gået godt imens Würtz har været assistent er i hverfald tyndt og ikke et entydigt argument for Würtz. Der kan være masser af andre grunde til det. Historien er fuld af tidligere spillere der har fået faste trænerjobs efter midlertidige ansættelser som chef- eller assistenttræner og det har vist sig ikke at være løsningen. Jeg ser gerne assistenten har de menneskelige egenskaber som i jubler over, men jeg ser også gerne assistenten har noget egentlig trænerfaglighed. Havde Rasmus Würtz ikke været gammel AaB spiller havde han ikke kunnet få et job her. Derfor er jeg kritisk for om han kan noget udover at bidrage til en kortsigtet relation.




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Nu skal jeg ikke forsvare Ibiza Polars tone, for den er helt væk. Men, jeg syntes ikke du er i nogen måde kan afkræve argumenter når du ikke selv har præsenteret noget argument for hvorfor Wurtz ikke passer i jobbet. At der er tidligere spillere der har fået chef- og assistent-stillinger uden at præstere er ligeså tomt som hvis jeg skrev at der også er masser af succeshistorier. Det siger vitterligt intet om hvorvidt Wurtz er god.

Det med fed: hvordan kan du egentlig vide det? Jeg vil nærmere vende den om. At Wurtz har rendt rundt her i så lang tid giver os et indblik i hans kvaliteter, vi ikke ville ha' haft hvis han havde spillet i en anden klub. I bund og grund afhænger det af om man har tillid til Inge eller ej.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 3. aug 2020, 19:02

Buzz Killington skrev:
Jakobsen skrev:
3. aug 2020, 18:32
Ibiza Polar skrev:Slettet af juntaen.
Når man beder andre at holde kæft og komme argumenter ville det klæde at komme med nogen selv. At bruge det argument, at det generelt er gået godt imens Würtz har været assistent er i hverfald tyndt og ikke et entydigt argument for Würtz. Der kan være masser af andre grunde til det. Historien er fuld af tidligere spillere der har fået faste trænerjobs efter midlertidige ansættelser som chef- eller assistenttræner og det har vist sig ikke at være løsningen. Jeg ser gerne assistenten har de menneskelige egenskaber som i jubler over, men jeg ser også gerne assistenten har noget egentlig trænerfaglighed. Havde Rasmus Würtz ikke været gammel AaB spiller havde han ikke kunnet få et job her. Derfor er jeg kritisk for om han kan noget udover at bidrage til en kortsigtet relation.




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Nu skal jeg ikke forsvare Ibiza Polars tone, for den er helt væk. Men, jeg syntes ikke du er i nogen måde kan afkræve argumenter når du ikke selv har præsenteret noget argument for hvorfor Wurtz ikke passer i jobbet. At der er tidligere spillere der har fået chef- og assistent-stillinger uden at præstere er ligeså tomt som hvis jeg skrev at der også er masser af succeshistorier. Det siger vitterligt intet om hvorvidt Wurtz er god.

Det med fed: hvordan kan du egentlig vide det? Jeg vil nærmere vende den om. At Wurtz har rendt rundt her i så lang tid giver os et indblik i hans kvaliteter, vi ikke ville ha' haft hvis han havde spillet i en anden klub. I bund og grund afhænger det af om man har tillid til Inge eller ej.
Jeg har stor generelt tiltro til Inges kurs, men lige valget af Würtz er jeg virkelig usikker på. Især fordi det virkelig ligner den syge der har præget klubben tidligere. Den syge der har givet os Gaarde, Allan K, Søndergård og Enevoldsen som alle havde “partibogen” i orden og først og fremmest var castede fordi de var klubfolk. Jeg vil hellere det spor man har kørt med at få nye kritiske øjne ind i klubben, da resultater og især proces har haltet de seneste år. Havde Würtz fortsat som opgraderet assistent havde jeg været fint tilfreds, men jeg er virkelig ikke sikker på han er langtidsholdbar som egentlig assistent. Jeg er bange for han er mere egnet til brandslukning som han lige har lavet end langsigtet trænerarbejde.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Papsi70
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 24
Tilmeldt: 17. jun 2019, 10:32
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Papsi70 » 3. aug 2020, 19:19

Kan vi ikke lige få lidt rygter på banen igen
Har de vildeste transferabstinenser


Sent from my iPhone using Tapatalk

Låst