Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 4. aug 2020, 18:42

AaB4Good skrev:
4. aug 2020, 15:05
Det er helt vanvittigt så mange herinde der ikke er i stand til at læse og forstå hvad AaB melder ud.

Det er klart og tydeligt udmeldt at der skal forstærkninger til i alle tre kæder i dette transfervindue, hvilket jo betyder spillere til start-11eren, og dermed ikke Nkada, som vel er den direkte afløser for verdensstjernen Tengstedt.

Men hvorfor har alle så travlt med at få nye ind? Er det ikke bedre at vente 14 dage eller 1 måned, og så måske ende med at få en væsentlig bedre spiller end vi kan få lige nu. Man kunne selvfølgelig også have valgt Sønderjyskeløsningen, og købe en lykkepakke med en hel flok spillere fra alverdens verdensdele og så tro på sin lottokupon.

Bevar nu tålmodigheden, og så lad vores nye sportsdirektør vise sine evner på transfermarkedet. Han har så sent som i dag meldt ud, at der stadig mangler spillere til alle kæder. Godt nok kun måske i front, men mon ikke det er for at undgå at lægge unødigt pres på egne skuldre.
Du kunne prøve selv at læse og forstå.

Inge udtaler at man nu har hentet en angriber og at man også skal hente en midtbane og en forsvarer (nok alt afhængigt af om Okore forlænger).

Han siger samtidig at en ekstra angriber kan komme på tale.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 4. aug 2020, 18:43

TK-allez skrev:
4. aug 2020, 17:58
9520AaB skrev:
4. aug 2020, 17:54
Mit største transferønske er Kusk ud, eller at han finder 2014 niveau. Det sidste sker ikke, så håber de arbejder kraftigt på at frigøre lønkroner der, og gerne konveter dem til Okore kontrakt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enten sælg ham eller lad ham spille. Han skal ikke sidde på bænken med den løn, jeg antager, han har.
Det kræver jo bud fra andre klubber før man kan sælge ham. Han skal ikke spille pga. hans løn, han skal spille hvis han er blandt de bedste.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 4. aug 2020, 19:03

9520AaB skrev:
4. aug 2020, 17:54
Mit største transferønske er Kusk ud, eller at han finder 2014 niveau. Det sidste sker ikke, så håber de arbejder kraftigt på at frigøre lønkroner der, og gerne konveter dem til Okore kontrakt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, og det er meget fint, det er vist også dig der påstår at han er lønførende. For at være lønførende skal han tjene 5+ millioner, og det gør han vist næppe.

Igen: Vi kan ikke bare skibe vores spillere af. Hans familiesituation er ændret, og han har kontrakt frem til udgangen af 2022. Jeg kan ikke se hvorfor han skulle ville forlade klubben nu.

Der er ikke så mange realistiske salgsemner i AaB-truppen.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 4. aug 2020, 19:14

Julgranen skrev:
4. aug 2020, 19:03
9520AaB skrev:
4. aug 2020, 17:54
Mit største transferønske er Kusk ud, eller at han finder 2014 niveau. Det sidste sker ikke, så håber de arbejder kraftigt på at frigøre lønkroner der, og gerne konveter dem til Okore kontrakt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, og det er meget fint, det er vist også dig der påstår at han er lønførende. For at være lønførende skal han tjene 5+ millioner, og det gør han vist næppe.

Igen: Vi kan ikke bare skibe vores spillere af. Hans familiesituation er ændret, og han har kontrakt frem til udgangen af 2022. Jeg kan ikke se hvorfor han skulle ville forlade klubben nu.

Der er ikke så mange realistiske salgsemner i AaB-truppen.
Han er vel blandt de bedst betalte i truppen uden nødvendigvis at være nummer 1.

Men jeg er enig, han bliver svær at sende afsted lige nu.

De mest oplagte salgsemner er vel Rinne, Ross og Lucas. Her ville Rinne være mest ideel at sælge, med tanke på hans kontraktlængde og at vi allerede har en afløser i truppen for ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 4. aug 2020, 19:46

Hvem mon der kan være tale om af 'store talenter'? Tim Prica er måske en mulighed, men kan se at Brøndby pt nævnes som forrest i den kamp. Ved ikke om der kunne være noget, nu hvor farmand har været omkring Aalborg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 4. aug 2020, 19:58

jonas386 skrev:
4. aug 2020, 19:46
Hvem mon der kan være tale om af 'store talenter'? Tim Prica er måske en mulighed, men kan se at Brøndby pt nævnes som forrest i den kamp. Ved ikke om der kunne være noget, nu hvor farmand har været omkring Aalborg.
Islændingen kunne vel også gå ind under den betegnelse.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 4. aug 2020, 19:59

Forza skrev:
4. aug 2020, 19:14
De mest oplagte salgsemner er vel Rinne, Ross og Lucas. Her ville Rinne være mest ideel at sælge, med tanke på hans kontraktlængde og at vi allerede har en afløser i truppen for ham.
Arh, det har vi jo altså ikke helt. Vi har en målmand, der ikke holder hans niveau, men er en okay Superliga-målmand. Men han skal jo have konkurrence hvis Rinne ryger.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 4. aug 2020, 20:02

Julgranen skrev:
4. aug 2020, 19:59
Forza skrev:
4. aug 2020, 19:14
De mest oplagte salgsemner er vel Rinne, Ross og Lucas. Her ville Rinne være mest ideel at sælge, med tanke på hans kontraktlængde og at vi allerede har en afløser i truppen for ham.
Arh, det har vi jo altså ikke helt. Vi har en målmand, der ikke holder hans niveau, men er en okay Superliga-målmand. Men han skal jo have konkurrence hvis Rinne ryger.
Vi har en målmand der får enormt meget ros udefra træningsbanen. Tror næppe man handler en der ligeså god reserve som AH har været for os, men nok nærmere et talent der kan udvikle sig, men som klar 2. keeper.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 4. aug 2020, 20:02

Forza skrev:
4. aug 2020, 19:58
Islændingen kunne vel også gå ind under den betegnelse.
Det er bare ikke særligt heldigt for AaB, at opmærksomheden på ham er ti-doblet efter at ligaen er genstartet. Det bliver nok svært at sikre os hans underskrift nu.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af mich1596 » 4. aug 2020, 20:06

BoT skrev:
4. aug 2020, 14:57
Fromthecradle skrev:
4. aug 2020, 14:34
Hanga skrev:
4. aug 2020, 14:28
Forza skrev:
4. aug 2020, 14:09
jonas386 skrev:
4. aug 2020, 13:59
Jeg kunne aldrig drømme om at smide penge efter Nordjyske, og sådan bliver det ved med at være
Om folk vælger at lægge det op eller ej, står den frit for. Men artiklen ryger alligevel ind på Tipsbladet en time senere.

Jeg betaler ikke for nordjyskes dækning af AaB. Den er simpelthen alt alt for svag.
Fint nok, men så betaler Tipsbladet også noget til Nordjyske for at måtte viderebringe det.
Det er ikke i orden at folk bare copy paster deres betalingsartikler herind... uanset hvor ringe man måtte synes deres artikler er.
Selvfølgelig skal man ikke bare copy/paste betalingsartikler herind. Det er jo simpelt tyveri.
Jeg har kommenteret det før, men det ser ikke ud til, at Juntaen interesserer sig synderligt for det. Men mit kvalificerede bud er, at AaB Support Club kan drages til ansvar for brud på ophavsretten. Og det er ikke helt billigt...
Alle kopiere fra hinanden, Journalister (artikler mm bøger musik osv osv) post du bare videre tror det er "simpelt tyveri" på så lavt et niveau at der generelt ikke er nogle der rigtigt bekymre sig om det.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 4. aug 2020, 20:07

Forza skrev:
4. aug 2020, 20:02
Vi har en målmand der får enormt meget ros udefra træningsbanen. Tror næppe man handler en der ligeså god reserve som AH har været for os, men nok nærmere et talent der kan udvikle sig, men som klar 2. keeper.
Det ville være tåbeligt at gå tilbage til den gamle AaB-model, hvor vi har en klar 1.keeper og en ringe 2. keeper.
Det holder jo altså ikke den anden keeper skarp, hvis hans konkurrent er en som er marginalt bedre end hans bedstemor.
Den eneste grund til at Andreas Hansen har udviklet sig er jo at han er blevet holdt knivskarp hver dag - og Rinne har også understreget hvor stor en forskel det har gjort med to gode keepere.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 4. aug 2020, 20:08

Julgranen skrev:
4. aug 2020, 20:07
Forza skrev:
4. aug 2020, 20:02
Vi har en målmand der får enormt meget ros udefra træningsbanen. Tror næppe man handler en der ligeså god reserve som AH har været for os, men nok nærmere et talent der kan udvikle sig, men som klar 2. keeper.
Det ville være tåbeligt at gå tilbage til den gamle AaB-model, hvor vi har en klar 1.keeper og en ringe 2. keeper.
Det holder jo altså ikke den anden keeper skarp, hvis hans konkurrent er en som er marginalt bedre end hans bedstemor.
Den eneste grund til at Andreas Hansen har udviklet sig er jo at han er blevet holdt knivskarp hver dag - og Rinne har også understreget hvor stor en forskel det har gjort med to gode keepere.
Helt enig. Man skal i hvert fald ikke ud i en ældre fuldblodsreserve uden et formål. Enten skal vedkommende have erfaring fra et okay niveau, som Andreas eller også skal det være en ung med et stort potentiale.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 4. aug 2020, 20:31

Julgranen skrev:
Forza skrev:
4. aug 2020, 19:14
De mest oplagte salgsemner er vel Rinne, Ross og Lucas. Her ville Rinne være mest ideel at sælge, med tanke på hans kontraktlængde og at vi allerede har en afløser i truppen for ham.
Arh, det har vi jo altså ikke helt. Vi har en målmand, der ikke holder hans niveau, men er en okay Superliga-målmand. Men han skal jo have konkurrence hvis Rinne ryger.
I dit fravær kom jeg i modvind for at sige noget lignende op til pokal semi- og finale. AH kan muligvis udvikle sig til at blive en rigtig god superligamålmand. Rinne er allerede en af de bedste.


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af BoT » 4. aug 2020, 21:02

mich1596 skrev:
4. aug 2020, 20:06
Alle kopiere fra hinanden, Journalister (artikler mm bøger musik osv osv) post du bare videre tror det er "simpelt tyveri" på så lavt et niveau at der generelt ikke er nogle der rigtigt bekymre sig om det.
Der er forskel på citatret og så kopiering af hele artiklen. Det første er lovligt - det andet er brud på ophavsretten. Og jo: Det er der bestemt nogen, der bekymrer sig om!

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af martinaalborg » 4. aug 2020, 21:08

BoT skrev:
4. aug 2020, 21:02
mich1596 skrev:
4. aug 2020, 20:06
Alle kopiere fra hinanden, Journalister (artikler mm bøger musik osv osv) post du bare videre tror det er "simpelt tyveri" på så lavt et niveau at der generelt ikke er nogle der rigtigt bekymre sig om det.
Der er forskel på citatret og så kopiering af hele artiklen. Det første er lovligt - det andet er brud på ophavsretten. Og jo: Det er der bestemt nogen, der bekymrer sig om!
STOP NU!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af BoT » 4. aug 2020, 21:13

martinaalborg skrev:
4. aug 2020, 21:08
BoT skrev:
4. aug 2020, 21:02
mich1596 skrev:
4. aug 2020, 20:06
Alle kopiere fra hinanden, Journalister (artikler mm bøger musik osv osv) post du bare videre tror det er "simpelt tyveri" på så lavt et niveau at der generelt ikke er nogle der rigtigt bekymre sig om det.
Der er forskel på citatret og så kopiering af hele artiklen. Det første er lovligt - det andet er brud på ophavsretten. Og jo: Det er der bestemt nogen, der bekymrer sig om!
STOP NU!
Debatjuntaen må jo skride ind - og så kan den jo passende forholde sig til den ulovlige kopiering på deres side i samme ombæring. Du kan jo tippe dem.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Debatjuntaen » 4. aug 2020, 21:18

Alle diskussioner om alt andet en transfers stopper her.

Hvad angår deling af betalings-artikler må vi nok engang anmode folk om at undlade dette.

/Debatjuntaen

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 5. aug 2020, 06:59

Så kommer Dalle hjem....

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2003
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af 9520AaB » 5. aug 2020, 07:19

Julgranen skrev:
9520AaB skrev:
4. aug 2020, 17:54
Mit største transferønske er Kusk ud, eller at han finder 2014 niveau. Det sidste sker ikke, så håber de arbejder kraftigt på at frigøre lønkroner der, og gerne konveter dem til Okore kontrakt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, og det er meget fint, det er vist også dig der påstår at han er lønførende. For at være lønførende skal han tjene 5+ millioner, og det gør han vist næppe.

Igen: Vi kan ikke bare skibe vores spillere af. Hans familiesituation er ændret, og han har kontrakt frem til udgangen af 2022. Jeg kan ikke se hvorfor han skulle ville forlade klubben nu.

Der er ikke så mange realistiske salgsemner i AaB-truppen.
Hvis du kan finde et eneste indlæg hvor jeg skriver hvad spillere i AaB tjener, så giver jeg en ølBillede.
Har savnet dig, du forsvandt noget senere end Kusk stemplede ud, ville ønske han havde det fightergen du besidder.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 5. aug 2020, 08:02

9520AaB skrev:
5. aug 2020, 07:19
Hvis du kan finde et eneste indlæg hvor jeg skriver hvad spillere i AaB tjener, så giver jeg en ølBillede.
Har savnet dig, du forsvandt noget senere end Kusk stemplede ud, ville ønske han havde det fightergen du besidder.
viewtopic.php?f=1&t=16888&hilit=l%C3%B8 ... 20#p573390

Her skriver du:
Ringe opstilling ja. Kan nogen på trods af det, fortælle mig om Kusk og Van Wert har fortjent at starte inde, hvis vi ser siden Corona.
Jeg har sagt det før. Kusk skal ikke være lønførende i AaB. Han er bare ikke god nok.
FIDEL har så gentaget det siden, men det gør det jo ikke mere rigtigt. Kasper Kusk er ikke lønførende i AaB. Lucas og Fossum tjener væsentligt mere end han gør.

Øllen behøver jeg ikke, men der er bare ingen grund til at liste usandheder op og det afsporer debatten.

Låst