Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 5. aug 2020, 17:53

Hvis ikke det lykkes at hente Tim Prica, mon ikke farmand så stadig vil kunne banke nogle kasser ind :P ;)

Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 554
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Himmerland » 5. aug 2020, 22:02

Så er der nyt på træner fronten.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -assistent

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 5. aug 2020, 22:06

Himmerland skrev:Så er der nyt på træner fronten.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -assistent
Det passer vel godt med “FCN linjen”. Ved ikke meget ham udover jeg kan huske en Mediano-ekspert på et tidspunkt slog på tromme for ham som en dygtig træner der burde have fået chancen på en højere hylde. Nogen der ved hvorfor han røg ud i Helsingør? Det var vel ca. samtidig med deres ejerskifte så gad vide om det havde noget at sige?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Olev74
Junior
Junior
Indlæg: 64
Tilmeldt: 25. aug 2018, 09:43

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Olev74 » 5. aug 2020, 23:48

Manglende resultater. Jeg tror endda de rykkede ned den sæson.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FlæskeFrank » 6. aug 2020, 07:13

Peter Feher lyder som en ny Kuhn. Det tegner godt.
- FlæskeFrank

Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 554
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Himmerland » 6. aug 2020, 08:12

Der er i hvertfald ingen tvivl om der lyttes meget til Søren Krogh med denne tilgang.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Funky » 6. aug 2020, 08:38

Som skrevet i træner-tråden: Feher ind på en 1-årig kontrakt. Hvorfor mon kun 1 år?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af aaballday » 6. aug 2020, 09:02

Himmerland skrev:
6. aug 2020, 08:12
Der er i hvertfald ingen tvivl om der lyttes meget til Søren Krogh med denne tilgang.
Mon ikke også man har spurgt Patrick Olsen, som jo havde ham i Helsingør. Der er en del, der lovpriser ham på Twitter. Fagligt dygtig, hyggelig fyr.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 6. aug 2020, 09:07

Funky skrev:
6. aug 2020, 08:38
Som skrevet i træner-tråden: Feher ind på en 1-årig kontrakt. Hvorfor mon kun 1 år?
Jeg troede den slags normalt bare var på funktionærkontrakt (3mdr). Så et år er det opsigtsvækkende for mig.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af 9000AaB » 6. aug 2020, 09:20

Funky skrev:
6. aug 2020, 08:38
Som skrevet i træner-tråden: Feher ind på en 1-årig kontrakt. Hvorfor mon kun 1 år?
Altså kan jo være mange grunde til.
Bliver han måske cheftræner hvis Friss bliver fyret?
Regner man med at den mulige investor kommer med penge så man måske kan finde et endnu bedre team?
Vil han kun træne i 1 år fordi han selv vil være cheftræner et andet sted?

Ligemeget hvad syntes jeg det virker mærkelig at vi har en træner i 1 år og vi har en ny spiller på leje i 1 år.

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Steve-Dave » 6. aug 2020, 09:28

9000AaB skrev:
6. aug 2020, 09:20
Altså kan jo være mange grunde til.
Bliver han måske cheftræner hvis Friss bliver fyret?
Regner man med at den mulige investor kommer med penge så man måske kan finde et endnu bedre team?
Vil han kun træne i 1 år fordi han selv vil være cheftræner et andet sted?

Ligemeget hvad syntes jeg det virker mærkelig at vi har en træner i 1 år og vi har en ny spiller på leje i 1 år.
Det kunne jo også være, man bare lige vil se hinanden an og forlænger hvis begge parter er glade. Men cheftrænerambitioner eller krav fra Red Bull er selvfølgeligt nok mere sandsynligt.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 6. aug 2020, 10:27

Steve-Dave skrev:
6. aug 2020, 09:28
Det kunne jo også være, man bare lige vil se hinanden an og forlænger hvis begge parter er glade. Men cheftrænerambitioner eller krav fra Red Bull er selvfølgeligt nok mere sandsynligt.
Hold nu op, selvfølgelig er der ikke en kinamands chance for at AaB bliver Red Bull-klub. Koncernen har købt sig ind i en østrigsk traditionsklub, hvorefter fansene droppede klubben. Herudover købte de sig ind i trøstesløs, lille østtysk klub. Så har de satellitklubber i Brasilien og USA, men det tæller ikke rigtig.
AaB's bestyrelse kommer aldrig til at takke ja til Red Bull-koncernen.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Yankee » 6. aug 2020, 10:29

Jeg tror bestemt ikke Peter Feher er en kommende cheftræner. Men han er en afsindigt dygtig fodboldhjerne og en af de skarpeste analytikere af spillet, vi har herhjemme. Jeg har kun mødt ham en enkelt gang, men han har et formidabelt navn i miljøet, selvom han er en lidt speciel type.

Generelt er det ualmindeligt positivt at man er begyndt at tilknytte gode fodboldhjerner som Krogh og især Feher. For mig at se har AaB nu en af de fodboldfagligt stærkeste besætninger omkring førsteholdet i hele Ligaen - og samtidig en skarp, kontant og no-nonsense type som sportschef. Det tror jeg er en god fordeling og et rigtig godt setup.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Maglau » 6. aug 2020, 10:48

Er det her en del af Bælum effekten. Manden kommer frs rekrutteringsbranchen hvor en strategisk tilgang til sammensætningen af organisationen må være deres rolle.
Nu har Bælum haft tid til at vurdere hvilke kompetencer der skal til for at bringe klubben videre - og dernæst udvikle og udpege de personer der skal udfylde rollerne.

Hvis det som yankee siger holder vand - det ser jeg ingen grund til det ikke skulle - ser det stærkt ud og ligner godt professionelt arbejde med organisationen
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gnu » 6. aug 2020, 10:52

Julgranen skrev:
6. aug 2020, 10:27
Steve-Dave skrev:
6. aug 2020, 09:28
Det kunne jo også være, man bare lige vil se hinanden an og forlænger hvis begge parter er glade. Men cheftrænerambitioner eller krav fra Red Bull er selvfølgeligt nok mere sandsynligt.
Hold nu op, selvfølgelig er der ikke en kinamands chance for at AaB bliver Red Bull-klub. Koncernen har købt sig ind i en østrigsk traditionsklub, hvorefter fansene droppede klubben. Herudover købte de sig ind i trøstesløs, lille østtysk klub. Så har de satellitklubber i Brasilien og USA, men det tæller ikke rigtig.
AaB's bestyrelse kommer aldrig til at takke ja til Red Bull-koncernen.
Billede
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 6. aug 2020, 11:29

Gnu skrev:
6. aug 2020, 10:52
Julgranen skrev:
6. aug 2020, 10:27
Steve-Dave skrev:
6. aug 2020, 09:28
Det kunne jo også være, man bare lige vil se hinanden an og forlænger hvis begge parter er glade. Men cheftrænerambitioner eller krav fra Red Bull er selvfølgeligt nok mere sandsynligt.
Hold nu op, selvfølgelig er der ikke en kinamands chance for at AaB bliver Red Bull-klub. Koncernen har købt sig ind i en østrigsk traditionsklub, hvorefter fansene droppede klubben. Herudover købte de sig ind i trøstesløs, lille østtysk klub. Så har de satellitklubber i Brasilien og USA, men det tæller ikke rigtig.
AaB's bestyrelse kommer aldrig til at takke ja til Red Bull-koncernen.
Billede
Den er altså ikke ret sjov længere...
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 6. aug 2020, 12:26

Maglau skrev:
6. aug 2020, 10:48
Er det her en del af Bælum effekten. Manden kommer frs rekrutteringsbranchen hvor en strategisk tilgang til sammensætningen af organisationen må være deres rolle.
Nu har Bælum haft tid til at vurdere hvilke kompetencer der skal til for at bringe klubben videre - og dernæst udvikle og udpege de personer der skal udfylde rollerne.

Hvis det som yankee siger holder vand - det ser jeg ingen grund til det ikke skulle - ser det stærkt ud og ligner godt professionelt arbejde med organisationen
Det ved jeg ikke, men der ingen tvivl om at vi kommunikationsmæssigt har taget et kvantespring med ansættelsen af den drevne nordmand. Ikke alt det Bilbao-fis og pseudo-snak, men klar tale.

Jeg er med på at Bælum ikke har været så synlig for alle, men fra et fan-synspunkt synes jeg kun man kan sige at det er gået markant fremad. Og så er det klart, at selvom han har en fortid i klubben så har han insisteret på friske øjne - det synes jeg er en kæmpe kvalitet. Det eneste minus er afgangene på ungdomsniveau, hvor vi vel træner-mæssigt står svagere end længe set. Eller i hvert fald med ubekendte. Der er et eller andet dér der ikke er håndteret så godt.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gnu » 6. aug 2020, 12:52

Pastorius skrev:
6. aug 2020, 11:29
Gnu skrev:
6. aug 2020, 10:52
Julgranen skrev:
6. aug 2020, 10:27
Steve-Dave skrev:
6. aug 2020, 09:28
Det kunne jo også være, man bare lige vil se hinanden an og forlænger hvis begge parter er glade. Men cheftrænerambitioner eller krav fra Red Bull er selvfølgeligt nok mere sandsynligt.
Hold nu op, selvfølgelig er der ikke en kinamands chance for at AaB bliver Red Bull-klub. Koncernen har købt sig ind i en østrigsk traditionsklub, hvorefter fansene droppede klubben. Herudover købte de sig ind i trøstesløs, lille østtysk klub. Så har de satellitklubber i Brasilien og USA, men det tæller ikke rigtig.
AaB's bestyrelse kommer aldrig til at takke ja til Red Bull-koncernen.
Billede
Den er altså ikke ret sjov længere...
Billede
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Jyden
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 98
Tilmeldt: 21. okt 2015, 21:29
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jyden » 6. aug 2020, 13:30

Til dem som har talt om Ankersen, så der det helt sikkert ikke noget der kommer til at ske.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/off ... l-esbjerg/

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 6. aug 2020, 13:34

Julgranen skrev:
6. aug 2020, 12:26
Maglau skrev:
6. aug 2020, 10:48
Er det her en del af Bælum effekten. Manden kommer frs rekrutteringsbranchen hvor en strategisk tilgang til sammensætningen af organisationen må være deres rolle.
Nu har Bælum haft tid til at vurdere hvilke kompetencer der skal til for at bringe klubben videre - og dernæst udvikle og udpege de personer der skal udfylde rollerne.

Hvis det som yankee siger holder vand - det ser jeg ingen grund til det ikke skulle - ser det stærkt ud og ligner godt professionelt arbejde med organisationen
Det ved jeg ikke, men der ingen tvivl om at vi kommunikationsmæssigt har taget et kvantespring med ansættelsen af den drevne nordmand. Ikke alt det Bilbao-fis og pseudo-snak, men klar tale.

Jeg er med på at Bælum ikke har været så synlig for alle, men fra et fan-synspunkt synes jeg kun man kan sige at det er gået markant fremad. Og så er det klart, at selvom han har en fortid i klubben så har han insisteret på friske øjne - det synes jeg er en kæmpe kvalitet. Det eneste minus er afgangene på ungdomsniveau, hvor vi vel træner-mæssigt står svagere end længe set. Eller i hvert fald med ubekendte. Der er et eller andet dér der ikke er håndteret så godt.
Hvad tænker du på konkret med ungdomsniveau? Jeg har ikke det store overblik her, men vi har lige hentet en u-træner fra vejle til u19, og har hevet claus bech jørgensen op som u19 assistent.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Låst